ספורטלנד-אלאמו ועל חמתו?

ספורטלנד-אלאמו ועל חמתו?

כל שנה במהלך סוף ינואר תחילת פברואר סן אנטוניו ספרס נאלצת לפנות את אולמה הביתי למען הופעות רודיאו ותצוגות בקר.מסורת מ-1949 . זה אומר בערך 8 או 9 משחקי חוץ רצופים במסע שנמשך שבועיים. לרוב, המסעות הללו מייצרים מומנטום חיובי לעונה, ראה ערך העובדה שהקבוצה הייתה בפלייאוף 22 שנה רצוף. השנה, הם כבר סופרים כבר חמישה הפסדים רצופים ונשאר להם עוד שלושה משחקים: פעמיים מול אוקלהומה ואחד מול יוטה. אחר כך אירוח נמושות מזרח בבית. בקצב הנוכחי הרצף המטורף הזה של הופעות פלייאוף (הארוך בכל הזמנים) לא יימשך. לפני שלושה ימים הם הגיעו לפורטלנד, שיחקו את ההגנה המזעזעת שמאפיינת אותם השנה ונכנעו 125-117 כאשר הם סופגים 39 ברבע האחרון. הבלייזרס עקפו את הספרס והתמקמו במקום 9 במערב. המירוץ לפלייאוף מעלה הילוך וימשיך במלוא עוזו אחרי האולסטאר.

במשחקי הבית של הספרס,בהפסקות הפרסומות,תמיד מופיעה תמונה של האלאמו לפני ואחרי יציאה משידור. ה"מבצר" האלמותי הזה (שלא יותר גדול מהשחזור של חומה ומגדל אצלנו בקיבוץ) הוא זכר לקרב הירואי של החלוצים הטקסנים נגד השלטון המקסיקני ב-1836. הוא מסמן את עצמאותה של טקסס . האמריקאים הפסידו ונטבחו על-ידי הצבא המקסיקני באותו קרב. אז נכון שלמרקוס אולדריג' לא ייזכר בהיסטוריה כמו דייבי קרוקט אבל ניכר שימיה של האמפריה מדרום טקסס הגיעו לקיצם, ותהליך הבנייה מחדש יהיה ארוך וכואב. פופוביץ' בנה לעצמו שם של מאמן נרגן ורגזן ביחסו עם התקשורת . בראיון לפני המשחק הוא היה ההפך המוחלט:

THE "G" POP SHOW

אני לא יודע אם יש משמעות לזה שרק לשאלה שלי הוא ענה ברצינות. חלק מהכתבים די נפגעו שהם לא יכלו להוציא כותרת מקצועית מהראיון, אבל זכינו לראות את פופ במופע קומדיה. לי אישית נדמה שהוא ממציא מחדש את המונח אס"ק. (מקווה שלא כמו גרגמל זה מונח שגור בפי כל הקוראים ששרתו בצה"ל. בכל מקרה הכוונה לאוירת סוף קורס או חוסר עניין בלעשות דברים) . ראו את זה גם עם הנבחרת בקיץ ורואים את זה כל העונה עם הספרס.

המשחק שוחק ביום האחרון של חלון ההעברות ואפשר היה להרגיש את נשימת הרווחה של הרוב המוחלט של השחקנים ששמרו על מקום עבודתם (צר לי על סקאל לאביסייר ,בחור חמוד שנאלץ לעבור לאטלנטה בשל מגבלות תקציב. גם קצת מעליב שמשלמים לקבוצה אחרת שתיקח אותך (הבלייזרס העבירו אותו וכסף כדי לחסוך מס מותרות)). יכול להיות שזה גם יפתח חלון להשארתו של חסן בקיץ . הנה סיכום של מיטב כוכבי ה"כמעט" של הטרייד דד-ליין :

וד"ש לניל אולשיי שהביאנו עד הלום
בקי המונד מתחממת

קצין העיתונות לא אישר ראיונות עם דאנקן :"NOT AVAILABLE TO MEDIA ALL SEASONׂׂ" ׁׁ או בקי המונד : "SHE DOESN'T LIKE TO" אבל פופוביץ' הסכים לשתף את חוויתו מהעונה הראשונה של טימי כעוזרו :

צחוקים איתך,תשאר

תודה ליאיר פ. על התמונות ולתושב העוטף על העריכה. אמשיך לעקוב אחרי המסע של הבלייזרס אל עבר מפגש עם לברון בסיבוב ראשון.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. קרי הוא חבר. כל הליגה מכירה אותו ולעמוד לידו מוסיף לגיטימציה. האמת שהתלהבתי שפופ הסתכל לי בעיניים וגם קצת נלחצתי שתעלה לו הג'ננה בטעות. הוא המנחם של המאמנים…

  1. אורן, אתה מלך הכותרות. מאיפה אתה מוציא אותן? (זאת החולשה שלי). כבר אמרתי: פופ הופך ליפה-תואר עם זקנתו.
    לא מסכים שהוא לוקח את האולימפיאדה בקלות. הוא יהפוך לנמר טורף. מילה שלי. אני פעם שאלתי את פופ שאלה שהוא לא אהב, ומאז נמנעתי מקשר עמו. ראיתי שהוא ממש ניפגע ושנא את שאלתי)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט