קרבות על המקום הראשון והשמיני במערב ברביעי / רועי ויינברג

ערב אדיר של כדורסל לפנינו עם 11 משחקים. הלייקרס יפגשו את דנבר למשחק רותח כשראשות המערב – דנבר מרחק 3 משחקים מהלייקרס – נראית פתאום בהישג יד. משחק מרתק אחר יהיה בין ממפיס, השמינית, לפורטלנד ששועטת אחריה בשיא מוקדם של המירוץ לפלייאוף. מיאמי יפגשו את יוטה, טורונטו את ברוקלין ומילווקי את אינדיאנה.

05:30-דנבר נאגטס (16-38)-לוס אנג'לס לייקרס (12-40)

רמת עניין: קומו לראות.

נראה שראשות המערב הייתה בידיים של הלייקרס, אבל הם התחילו לאבד גובה. חמש הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים, כשהמאזן שלהם מול הקבוצות הטובות בליגה מדאיג, נוסף על ירידה במאמץ ובאיכות ההגנתית. יכול להיות שזאת סתם ירידת המתח השנתית שיש בקבוצות של לברון ג'יימס באזור סוף ינואר (הפעם, באופן ראוי לציון, בלי משבר תקשורתי מייגע) או סתם shooting slump של דני גרין וכל מי שהוא לא לברון ג'יימס או אנטוני דיוויס.

היום הם פוגשים קבוצה בכושר קצת יותר טוב, אם כי חלשה משמעותית. דנבר ניצחה 9 מ-12 האחרונים שלה, למרות פציעות של ג'מאל מארי ופול מילסאפ, אבל יכולה להיות מעודדת מהכושר של ג'רמי גרנט שמשתלב טוב לצד יוקיץ' אחרי פתיחת עונה איטית ועם 15.5 נקודות, 1.6 חסימות ו-1.3 חטיפות במשחק בתקופה הזאת. מארי חזר מאז ובכושר נהדר עם 28.3 נקודות למשחק בארבעת המשחקים האחרונים, את כולם דנבר ניצחה, מה שמחפה על הכושר הרע של גארי האריס.

האם הם פייבורטים היום מול הלייקרס במשחק קריטי ל-2 הקבוצות? כנראה שלא. הלייקרס ניצחו אותם במשחק בו לברון שיחק העונה, 105-96, אבל זה היה כשיוקיץ' היה בכושר חלש משמעותית מעכשיו. זה משחק קריטי עבור הלייקרס – הפסד כאן מוריד את ההפרש לשני משחקים ויכול להוביל לאובדן המקום הראשון ומפגש עם הקליפרס לפני גמר המערב, אולי אפילו בלי ביתיות, כשניצחון יתן להם מרחק ביטחון מהנאגטס – ולמרות המגמה המדאיגה, אני חושב שכשמתקרבים לפלייאוף אנחנו נראה את מוליכת המערב מעלה הילוך. זה בלט במשחק האחרון של רונדו, והיום אני מאמין שנראה דווקא את דיוויס מתעלה ואת הלייקרס מנצחים.

03:00-ממפיס גריזליס (26-27)-פורטלנד טרייל בלייזרס (30-25)

רמת עניין: התקציר המורחב (או כל המשחק בשידור חוזר).

ניצחון של פורטלנד כאן מוריד את ההפרש ביניהן ל-2 משחקים ויתן לבלייזרס מקדמה בקרב על שובר השיוויון בין הקבוצות, שיקבע במצב בו 2 הקבוצות יהיו עם אותו מאזן. הבלייזרס הובסו נגד ניו אורלינס ודנבר, אבל ניצחו 6 מ-10 מאז שטרבור אריזה הגיע בלוח משחקים לא פשוט. דמיאן לילארד עם 37.8 נקודות למשחק בתקופה הזאת, חסן וויטסייד בכושר טוב משלו וההתקפה אחת הטובות בליגה – סימן מעודד להמשך.

היום הם פוגשים יריבה לא פשוטה, במיוחד בבק-טו-בק – ממפיס. הגריזליס ניצחו 7 משחקים מתשעת האחרונים שלהם, כולל ניצחונות על דאלאס ודנבר. הם אמנם העבירו את ג'יי קראודר וסולומון היל אבל קייל אנדרסון השתלב במקום קראודר ותורם בחמישייה, יונאס ואלניוצ'אס נותן בשקט עונת קריירה והם לא הולכים לוותר בקלות על המקום בפלייאוף.

בשביל לנצח היום פורטלנד תצטרך קונצרט של דמיאן לילארד. זה אפשרי למדי, בהתחשב בכושר הנהדר שלו, אבל הזדמנות טובה לראות מה הגריזליס ינסו נגדו בהגנה. דילון ברוקס, קייל אנדרסון ואפילו ג'ה מוראנט הן אפשרויות מעניינות, אבל אני לא חושב שאף אחד מהם יצליח לעצור את דיים. פורטלנד.

04:00-יוטה ג'אז (18-35)-מיאמי היט (18-35)

רמת עניין: התקציר המורחב.

משחק מעניין בין 2 קבוצות שאפשר להגדיר ככאלה ששייכות לאותו tier בליגה: טובות, אבל מתחת לטובות מאוד (דנבר, טורונטו, בוסטון) או הקונטנדריות (לייקרס, באקס, קליפרס). יוטה מגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות ברציפות בהפרש מצטבר של 8 נקודות אחרי חמישה הפסדים רצופים מול יריבות לא קלות, כשהם מנסים לשלב מחדש את מייק קונלי. הם רצו יותר טוב בלעדיו, למרות שהוא מתחיל להשתלב: בארבעת המשחקים האחרונים בהם שיחק קלע 20.3 נקודות עם 5 ריב' ו-4.8 אס' למשחק. זה המספרים של קונלי של ממפיס.

מיאמי, בצד השני, הפסידה שלושה משחקים ברציפות לפני ניצחון על גולדן סטייט. ההתקפה שלהם קצת האטה, אבל לוח משחקים יחסית קל, יכולת מסירה נהדרת של הגבוהים (קלי אוליניק עם 11 אסיסטים היום, באם אדביו איום טריפל-דאבל תמידי) ושילוב טוב של ג'יי קראודר ואנדרה איגודלה שהגיעו מהגריזליס יכול להשאיר אותם אופטימיים לקראת המאבק על המקום השני במזרח.

במשחק הקודם בין הקבוצות מיאמי ניצחו, אבל הוא היה בפלורידה – מחוץ לסאות' ביץ' ההיט חלשים בהרבה. יש כמה מצ'-אפים מעניינים, כמו זה בין ג'ימי באטלר לדונובן מיטשל בשני צדדי המגרש, רודי גובר בצבע נגד ה-cutters של ההיט או בין חסידת ההגנה האזורית לזאת שלא משחקת בה כמעט בכלל, מה שהופך את המשחק לאחד ששווה צפייה. הכושר של קונלי והביתיות יתנו ניצחון, דחוק אמנם, ליוטה.

02:30-אינדיאנה פייסרס (23-31)-מילווקי באקס (7-46)

רמת עניין: משחק ששווה לראות את התקציר שלו בזמן שאתם בחדר כושר – רואים תקציר אם אין משהו יותר טוב לעשות.

איך מנצחים את מילווקי של 2019/20? קולעים המון שלשות. מילווקי קבוצה שנותנת ליריבות שלה לזרוק מרחוק יותר מכמעט כל אחת אחרת, כש-39% מהזריקות של יריבות הבאקס הן שלשות (מקום 3 מהסוף בליגה. 29%, השיעור הנמוך ביותר, נמצא בטבעת). בהפסדים של מילווקי הבאקס ספגו 18 שלשות בממוצע. זה המפתח לעצור את הכדורסל המופתי של יאניס אנטדקומפו, קריס מידלטון וחבריהם.

אינדיאנה לא קבוצת שלשות. הם במקום האחרון בליגה בכמות הזריקות לשלוש במשחק ועברו העונה רק 3 פעמים את רף 18 הקליעות משלוש, אחת מהן בהארכה. הם קבוצה שאוהבת לתקוף ממיד-ריינג', מה שהופך את ההתמודדות הזאת למרתקת – מצד אחד יש קבוצה שנותנת ליריבות להפציץ מרחוק ושומרת על הטבעת, מהצד השני כזאת שחיה על הואקום באמצע.

אינדיאנה הפסידו שש משחקים ברציפות כשהם מנסים לשלב את ויקטור אולדיפו בדינמיקה של הקבוצה כשרואים שהוא לא שיחק כדורסל הרבה זמן, והפסידו את שני המשחקים שלהם נגד הבאקס ב-19 ו-28 נקודות. אין שום סיבה להאמין שהיום נראה משהו אחר. מילווקי תנצח, למרות העדרו של יאניס אנטדקומפו.

02:30-ברוקלין נטס (28-24)-טורונטו ראפטורס (14-40)

רמת עניין: צפייה בסרטון שקופץ לכם במדיה החברתית מהמשחק הזה.

טורונטו מדהימים. 15 ניצחונות ברציפות (כל העונה הם הפסידו 14 משחקים) כשהם משחקים כדורסל נהדר. פסקל סיאקם וקייל לאורי משחקים רק 32.5 דקות למשחק כל אחד, כי לא צריך אותם על המגרש ליותר זמן, פרד ואן וליט מנהל את המשחק טוב לצד ובמקום לאורי כשצריך וגם איבקה, פאוול ושאר שחקני הרוטציה עושים את שלהם. זה מספיק לרצף הניצחונות הארוך בתולדות המועדון. איפה הם יעצרו? אולי ב-25.2 נגד מילווקי. משחק אש.

ברוקלין, בינתיים, עושה רושם של קבוצה שתעשה פלייאוף ויכולה להגיע למקום השביעי, אבל לא ברור אם בגלל שהם טובים או בגלל שהמזרח חלש. הם ניצחו 3 משחקים מארבעת האחרונים, כשההפסד הגיע נגד טורונטו בחוץ עם קאמבק מרשים של ברוקלין, שלא הספיק, ברבע האחרון. קיירי אירווינג פספס את ארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה ולא אמור גם לשחק הערב. המשחק של ברוקלין יותר שוטף בלעדיו, אבל יותר סביר שהיום הראפטורס לא יאפשרו לקאמבק נוסף של הנטס לקרות. טורונטו עם ניצחון מספר 16.

03:30-דאלאס מאבריקס (22-32)-סקרמנטו קינגס (32-21)

רמת עניין: מבט נועז בתיבת הסטטיסטיקה.

לוקה דונצ'יץ' אמור לשחק, ודאלאס בהחלט צריכה אותו אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. לא ברור האם הוא הולך לשחק משחק מלא או לקבל דקות רק בשביל להתחמם לקראת האול-סטאר, אבל ההפסדים האלה והכושר של הת'אנדר הוביל אותם למקום השביעי. דאלאס צריכה לוקה בריא.

גם הקינגס יכולה להעזר בלוקה בריא (אבל בחרה במקום את מרווין באגלי, שפצוע…). הם ניצחו את סן אנטוניו ומיאמי, אבל רחוקים מהפלייאוף – 6 משחקים. הם ניצחו 6 מ-9 מאז שבאדי הילד עבר לספסל, אבל זה היה מול יריבות יחסית נוחות ונראה שהפער רחוק מדי בהתחשב בכושר של המערביות האחרות. קשה לי לראות אותם מצליחים להפתיע ולכן אני הולך על ניצחון בית של דאלאס.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (36-16)-שרלוט הורנטס (36-17)

רמת עניין: הצצה בכמות האסיסטים של טאונס אחרי המשחק.

מינסוטה שיחקה שני משחקים מאז הדד-ליין וקלעה 268 נקודות עם ניצחון מוחץ על הקליפרס ותבוסה נגד טורונטו. טאונס עם 16 אסיסטים בשני המשחקים האלה, מאליק ביזלי (16 מ-31 הזריקות שלו במדי הוולבס עד כה היו ממסירה) וחואנצ'ו הרננגומז משתלבים בחמישייה ויש שם סימנים מוקדמים של כימיה לקראת המשך העונה – אולי בהמשך גם עם דיאנג'לו ראסל, ששיחק איתם רק משחק אחד.

שרלוט, בינתיים, ניצחה שני משחקים מ-15 האחרונים, בשניהם אף קבוצה לא הגיעה למאה נקודות. ההתקפה שמתבססת על שני גברים וחצי (טרי רוזייר, דבונטה גרהאם, מיילס ברידג'ס) מזכירה את הסדרה המקורית – בדיחה שלא הזדקנה יפה. אין להם מספיק כוח בהגנה או כוח אש בשביל לרדוף אחרי הוולבס, ולכן נראה ניצחון של מינסוטה.

02:00-אורלנדו מג'יק (31-23)-דטרויט פיסטונס (37-19)

רמת עניין: יש פוטנציאל להילייטס.

הפיסטונס הפסידו את שלושת המשחקים הראשונים בלי אנדרה דראמונד, וגם כשהוא שיחק לא ניצחו יותר מדי (8 מ-30 האחרונים). כריסטיאן ווד, ברוס בראון וסיקו דומבויה מראים ניצוצות אבל לא מצליחים לשמור על עקביות והם מראים כדורסל רע, כשבשלושת מחמשת המשחקים האחרונים שלהם אף קבוצה לא עברה את 100 הנקודות במשחק.

אורלנדו, בינתיים, קבוצת מרכז טבלה קלאסית – מפסידים לטובות מהם ומנצחים את הרעות מהם מאז הניצחון המפתיע על הלייקרס לפני כמעט חודש. הם ממשיכים לשחק, יגיעו לפלייאוף וכנראה יודחו מהסיבוב הראשון, הכל מכוח האינרציה. כדורסל ניהליסטי, אם תרצו. גם היום הם ינצחו, כי הם הקבוצה הטובה יותר כל עוד ווצ'ביץ' ופורנייה שם. אורלנדו.

02:30-ניו יורק ניקס (37-17)-וושינגטון וויזארדס (33-19)

רמת עניין: התקציר הקצר.

הוויזארדס עוד יכולים להקלע למירוץ הפלייאוף העצוב במזרח, כשהם רק 3 משחקים מאורלנדו, כולל שני משחקים חסרים – ניצחון בשניהם יוריד את ההפרש ל-2. הם ניצחו ארבעה משחקים מששת האחרונים כשבראדלי ביל מוביל אותם כמעט לבד.

בצד השני יש ניו יורק לא רעה שניצחה ארבעה משחקים ברציפות לפני הפסד קטן לאטלנטה. הניקס משחקים כמו קבוצת פלייאוף מאז שמייק מילר הגיע ובאותו רצף ניצחונות נהנו מכושר טוב של ג'וליוס רנדל ושל ווין אלינגטון שמצא את עצמו מחדש ברוטציה. יש לי הרגשה שהם יפתיעו ויצליחו לנצח בבית קבוצה עדיפה מהם, כשיהיה מעניין לראות איך אלפריד פייטון ישמור את בראדלי ביל. ניו יורק.

04:00-פניקס סאנס (33-21)-גולדן סטייט ווריורס (42-12)

רמת עניין: אנדרו וויגינס בצד אחד, דווין בוקר בצד השני.

אנדרו וויגינס שיחק שני משחקים בווריורס, שהפסידו את שניהם, אבל התוצאה היא לא המבחן של ג"ס המאוד חסרה כרגע. הדרך יותר מעניינת, ואנחנו רואים את וויגינס זורק יותר ממסירה (4.5 זריקות בערב) מאשר מכדרור (3 זריקות) במדגם הזעיר הזה. אם הוא משתף פעולה עם משחק קבוצתי יותר זה טוב לקראת ההמשך, למרות שקשה לצפות מכל אחד לנצח עם שמות כמו מרקיז כריס, קאי באומן ודמיון לי בחמישייה.

פניקס, עדיין עם חצי רגל בתוך מירוץ הפלייאוף, ניצחה משחק אחד מתוך שבעת האחרונים בלוח משחקים לא פשוט – קונצרט וניצחון ב-36 נקודות נגד יוסטון. הם סובלים מפציעות ושיחקו בלי אייטון, שאריץ', קמינסקי וביינס נגד הלייקרס. אפילו אם ארבעתם לא ישחקו הערב, הביתיות והבוקר אמורים להספיק לניצחון של פניקס.

02:00-קליבלנד קאבלירס (40-13)-אטלנטה הוקס (40-15)

רמת עניין: המהמרים יגידו שמשחק כזה מוציאים מהטופס.

קליבלנד שיחקו משחק אחד עם אנדרה דראמונד והובסו מול אוקלהומה העדיפה מהם. דראמונד לקח הרבה ריבאונדים, כצפוי, ויהיה מעניין לראות איך הכימיה שלו עם סקסטון וגרלנד תתפתח לאורך זמן. אטלנטה עדיין לא ראתה את קלינט קפלה משחק עבורה לאחר שהגיע, אבל נראית קצת יותר טוב בזמן האחרון, ובטח יותר טוב מקליבלנד. אטלנטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 126 תגובות

  1. ערב מצוין
    לייקרס דנבר משחק צמרת
    שתיהן נראות יותר טוב מהקליפרס בשבועות האחרונים (במפתיע)

    ממפיס זה מבחן מנטאלי להתמודד על הפלייאוף עם פורטלנד שנמצאת בבק טו בק, נראה אם זה יכריע או הנסיון
    גם יוטה מיאמי משחק טוב

  2. ניפגש ב5.15 לגאמפ בול במייל היי.
    דנבר מנגבים היום וגומרים חמצן לשיקוץ.

    יוטה היט קרב חפירות יפה בו יוטה ינגבו.
    קאבס הוקס-רמת עניין: להסתכל בבוקס כמה טריי קלע וכמה מסר.
    סאנס-ווריירס: רמת עניין: מהר ברפרוף לראות מי ניצח וכמה בוקר קלע.
    וויזארדס מנצחים היום בהופעה של ביל ומלחיצים קצת את זה ששם עליהם 200 דולר שהם לא יעשו פלייאוף.
    מגיק
    וולבס
    קינגס (אם לוקה משחק אז מאבס עם ניגוב)
    ראפס
    באקס
    ממפיס

  3. כיף של פריוויו ביום קשה במיוחד. הליגה תמיד זורקת כל מה שיש לה ביום רביעי, יומיים לפני האול סטאר. אני מקווה שלהערב ישנה עזרה בסקירה. ערב מלא 'בשר' ומעניין ביותר.
    תודה רועי

  4. כפיצוי על תקופת המבחנים הארורה הזו, הרשתי לעצמי לקחת מחר חופש מהעבודה על מנת שאוכל לצפות במשחקים הללו בנוחות ועדיין להספיק ללמוד מחר (אחרי שינת בוקר טובה).
    לילה פשוט תענוג עומד להיות לנו והפריוויו שלך רק הפך אותו ליותר מעניין, תודה חבר!

  5. מצויין רועי.
    המשחק של דנבר והלייקרס נקבע ל-5:00 (כלומר מתחיל סביב 5:15).
    נראה שמסתמן סיבוב ראשון במזרח מיאמי מול פילי. למי שזוכר את הסיבוב הראשון ביניהן לפני שנתיים, ולאור סאגת באטלר והנפשות הפועלות- מדובר בסדרת הסיבוב הראשון הטובה ביותר שתהיה.
    פורטלנד חייבים לקחת את המשחק בדרך למקום השמיני. משולם צריך להתעורר ולתת תפוקה קצת יותר מבינונית מינוס..

  6. שיר הלילה מוקדם כי מחר סבא חרמון מחכה עם שלג חדש שעדיין לא עשו בו סימנים, בהנחה שיפתחו את השיאון לכל דיכפין עם סקי-פס.
    השיר של סוזי והבנשיז Spellbound
    הלהקה הופיעה בקולנוע דן בישראל כשאני הייתי בצבא. למזלי בזמן שהיתה לי חופשה.
    היה מקסים והגיטריסט היה רוברט סמית מהקיור כשעוד היתה להקה פחות מפורסמת.
    From the cradle bars
    Comes a beckoning voice
    It sends you spinning
    You have no choice
    You hear a laughter
    Cracking through the walls
    It sends you spinning
    You have no choice
    You hear laughter
    Cracking through the walls
    It sends you spinning
    You have no choice
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Spellbound
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    And don't forget
    When your elders forget
    To say their prayers
    Take ’em by the legs
    And throw ’em down the stairs
    When you think
    Your toys have gone berserk
    It's an illusion
    You cannot shirk
    You hear laughter
    Cracking through the walls
    It sends you spinning
    You have no choice
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Spellbound
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Spellbound
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Following the footsteps
    Of a rag doll dance
    We are entranced
    Entranced, entranced
    Entranced, entranced
    Entranced, entranced

  7. אחלה פריוויו, ערב חם.
    לברון עולה עם סניקרס ורודות בתור תמיכה בזאיון/זאיה וויד, ונותן מופע דראג קינג. יהיה מעניין

  8. קראודר קיבל עכשיו אחלה של אוביישן מהקהל ביוטה.
    האמת שמגיע לו – היה נחמד מאוד בתקופה שהיה.

    1. קראודר זה שחקן משלים אולטימטיבי. אני מתפלא שהוא נזרק ככה מקבוצה לקבוצה כל הזמן.
      הוא לא עילוי, והוא גם לא גרוע – נותן בדיוק מה שצריך משחק משלים (הגנה, לחימה ושלשות)

      1. מיוטה העיפו אותו האמת בגלל הפלייאוף מול יוסטון שנה שעברה – הוא ורוביו היו חושך מצרים (גם גובר ומיטשל אבל בכל זאת…).

  9. שני רצפי הניצחונות/הפסדים הכי ארוכים ב-NBA מסתיימים.
    הפייסרס מודים ליאניס, בת זוגו וילדם המשותף על היעדרותו של היווני שעניק ניצחון לאחר 6 הפסדים.
    ברוקלין מסיימים את המסע המופלא של 15 הניצחונות של הראפטורס

  10. הזיה.
    בוגי משפשף את השיער של באטלר (וגם זה בספק), סניידר עושה צ'לנג' – כל העולם רואה שאין כלום כי לא היה כלום ועדיין השופטים לא משנים החלטה.
    זה כבר קצת מציק.

  11. בוקר טוב לכולם ההוקס ממשיכים להתבזות עם 127 מהקאבס כלמדיכפין עושה עליהם סל מתי שבא לו.
    לוקה ברוך הבא חזר לנגב חסרת לנו מאד זה לא אותו דבר בלעדיך.
    ממיס מנגבים ובצדק אסור אסור שפורטלנד תהיה בפלייאוף זה לא מגיע להם.

  12. כדאי לפילי לשמור על אמביד מאושר אחרת הפרוסס שלהם יקבל מכת מוות סופית. השהייה שאמביד ידרוש טרייד המחיר עליו יהיה כולה אדביו. כדאי לרפי ההבנה בפילי לקלוט

  13. שוב פעם.
    אדבאיו נותן פוסטר על גובר, נותן מבט, ממשיכים והכל טוב.
    עברו שתי התקפות, הפעם תור גובר לשים פוסטר על אדבאיו, נותן מבט, ומה? טכנית ישר.
    למה לא להיות עקביים?
    או שני טכניות או לא בכלל, אי אפשר ככה עם האיפה ואיפה.

  14. באטלר עיקם את הקרסול, ירד לספסל ואחרי דקה לחדר הלבשה לבדיקה.
    נקווה שיחזור לשחק, הוא חשוב מאוד למיאמי ובנתיים משחק מעולה.

  15. תגיד שמעון, קלרקסון עומד בתנאים שלך לשחקן שישי?
    למה בתקופה האחרונה הוא פשוט רוצח מהספסל, יותר טוב מהחלומות הכי ורודים שלי כשיוטה הביאה אותו.

      1. לגמרי.
        אני גם התייאשתי ממנו בקאבס וכשהביאו אותו אמרתי – יותר גרוע מאקסום הוא לא יכול להיות..
        מסתבר שהוא שחקן שישי מושלם.

  16. לילארד לא ישחק באולסטאר או בתחרות השלשות בגלל הפציעה שלו (מפשעה, לא ברור חומרה סופית).
    בעסה.
    בעסה רצינית.
    מהצד השני – כנראה שבוקר יזכה לשחק בפעם הראשונה ככה שלפחות משהו טוב יצא מזה.

  17. בויאן "מאני טיים" בוגדנוביץ עם שתי שלשות רצופות ועוד דאנק מפלצלי של גובר סוגרים סיפור ביוטה.
    בוגי הוא פשוט גניבה של יוטה בקיץ, השחקן הכי אמין בליגה בערך אבל כל כך אנדרייטד…

      1. גם לדעתי בהחלט מגיע לו אפילו שהתחרות מאוד מאוד קשה.
        וכן, בחיים לא יביאו לא עם פחות מ25 נק' לעונה.

  18. יורדים על הדראפט הקרוב בשידור אמרו זה דראפט של רול פליירס. אמר אין מוראנט וציון שם. למאלו בול זה הכוכב חחח😂😂😂😂😂
    בלי שראיתי שנייה מהטמבל הזה מילה שלי סתם פח מעניין מי יאכל את בלוף בול השני. לאבר שקט איפה הוא נעלם?

    1. מאז שחזר מפציעה זה כאילו הוא מצא דרך להישאר תמיד על 100% אנדרנלין.
      כיף לראות אותו ככה, נקווה שיביא את היכולת הזאת גם לפלייאוף.

  19. לא אמרו על הדראפט של לונזו שזה אחד הדראפטים הכי עמוקים אבר? כרגע זה נראה שטייטום ומיצ'ל אלו השחקנים הכי טובים בו ובמרחק מהשאר.

    1. שחכת את אדבאיו שלא יותר מידי רחוק מאחורה אבל חוץ ממנו ואולי קצת קולינס אתה צודק לגמרי.
      אה וכמובן טיילר דורסי שמככב במכבי שגם נבחר בדראפט.

    1. הופעה רעה שלו מאוד, אני גם לא מבין את ההתלהבות מינורית הלילה הוא לא טוב , דיוויס מחסל אותו דנבר במחצית הראשונה רצו ושחטו את הלייקרס , כשהוא מנהל את המשחק בכזאת איטיות לדנבר מאט מאוד סיכוי מול לייקרס קליפרס, הלייקרס זה קבוצה זקנה שחייבים לרוץ מולה ולהטיב אותה מהרגליים, השמירה על לברון היום גובלת בפשע לא מבין למה האידיוט הזה לא לוחץ אותו בדאבל/ מתחילת המשחק

      1. קטסטרופה של ניהול משחק של מלון בכל החזיתות. יוקיץ מחרב היום חזק כמה שטויות במאני טיים זרוק כבר לסל מה אתה חודר שאיש לא שומר אותך וכולם בצבע.
        דנבר בלי עוד כוכב לא מדגדגים קונטנדרית גם אם ינצחו היום. יוקיץ לא יכול לנצח מול הלייקרס והקליפרס בקצב צב איטי הזה שהוא מכתיב ונותן להגנות להתארגן.

        1. כן מול קבוצות ריצה זה יכול לעבוד לא מול קבוצה כמו הלייקרס , הלייקרס חובה לרוץ מולם, דנבר לא קוטנטדרית אני מסכים חסר שם כישרון כדי לדגדג את הגדולות משחק חשוב ללייקרס

    1. יוקיץ רע הלילה משחק לא טוב שלו, לא מבין מדוע דנבר הפסיקו לרוץ, החולשה של הלייקרס זה מול משחק ריצה, במשחק עומד הם הקבוצה הטובה בליגה והאטה של המשחק של יוקיץ גומרת את דנבר, בהגנה הוא רך כחמאה, השמירה על לברון היום זה פשע מלון צריך לעמוד לדין

      1. יוקיץ לא ממש משחק מהר – מתעייף מהר.
        אני דווקא חושב שלנאגטס יש כלים ללחוץ את לברון על כל המגרש והם לא השתמשו בזה.
        הווארד העלים את יוקיץ' בהארכה – החלטה נבונה של ווגל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט