דיון הופס: מי מספר 4? / רועי ויינברג

יש מעין מוסכמה בין רוב אוהדי ופרשני ה-NBA שמילווקי באקס, לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס הן שלושת המועמדות המובילות לאליפות. הלייקרס והבאקס מובילות את הקונפרנסים שלהם, הקליפרס מרחק משחק חסר מהמקום השני במערב בזמן שהיא נותנת מנוחות רבות לקוואי לנארד ופול ג'ורג', ומודל החיזוי של 538 נותן לשלושתן ביחד 60% לקחת אליפות. השאלה שלנו, אם כן, היא:

מי המועמדת הרביעית החזקה ביותר?

רשימה קצרה של מועמדות עם טיעונים לצד ולצד לפניכם.

טורונטו ראפטורס (14-40)

למה כן: ניסיון הפלייאוף לגמרי שם, בהתחשב בכך שמדובר באלופה המכהנת של ה-NBA. הם הקבוצה עם ההגנה השנייה הכי טובה בליגה, אחרי מילווקי, והתקפה שכמעט נכנסת לטופ 10. יש להם מאמן שהביא אליפות, ניק נרס, ומצליח לעצור את הסטארים של הליגה – הארדן נעצר על 11 זריקות מהשדה, לברון על 13 ב-15 זריקות וקוואי על 17.5 נקודות ו-6 איבודים בממוצע של שני משחקים. יחד עם אולם ביתי חם וקבוצה שמוציאה לפועל ביעילות מרשימה, קשה לזלזל בהם.

למה לא: בשנה שעברה הם לקחו אליפות אחרי פלייאוף היסטורי של קוואי לנארד, שעזב, ולא מעט מזל – 4 קפיצות על הטבעת נגד פילדלפיה, פציעות של קווין דוראנט וקליי תומפסון בגמר ועוד. לא סביר שיהיה להם אותו מזל השנה. העדרו של קוואי ישפיע – קייל לאורי לא יוכל לזרוק רק 11.6 זריקות למשחק בפלייאוף ולא ברור אם שחקני הספסל יהיו משמעותיים ויתרמו באותה דרך.

דנבר נאגטס (16-38)

למה כן: בניגוד לטורונטו או קבוצות אחרות, כאן כל הקבוצה ממשיכה מהשנה שעברה. השחקן המשמעותי היחיד שלא היה חלק מריצת הפלייאוף של דנבר אשתקד הוא ג'רמי גרנט – כל השאר המשיכו (אולי מלבד ג'ורדן מקריי שהצטרף בשבוע שעבר). נוסף על כך, אנחנו רואים הרבה גיוון מהקבוצה הזאת: הם ניצחו משחקים דרך ההגנה בתחילת העונה וכשיוקיץ' יתחמם השתפרו גם בהתקפה – יכולים בכל דרך. יוקיץ', אגב, יכול להיות סטאר מהסוג שמביא אליפות אחרי שבפלייאוף הראשון שלו בקריירה קלע 25 נקודות עם 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים למשחק. יש להם את המאזן הטוב בליגה, 15 ניצחונות מ-23 משחקים, נגד קבוצות עם מאזן חיובי, ומאזן טוב במשחקי קלאץ' (23 ניצחונות מ-33).

למה לא: יש סיבה שלא מזכירים אותם עם הקליפרס או השאר. ההתקפה שלהם מרגישה קצת חד-מימדית ומאוד יוקיץ'-סנטרית, עם כל הכבוד לג'מאל מארי, וגם בעונה הקודמת הם נגררו לשני משחקי שבע שנגמרו בתוצאה צמודה – יכלו לעוף בסיבוב הראשון או להגיע לגמר המערב. לא ברור איך יוקיץ' יגיב נגד יריבות שינסו להוציא אותו מהצבע, כמו יוסטון למשל, ומצ'-אפ טוב יכול להוביל ליציאה מוקדמת שלהם בסיבוב הראשון. משהו שם לא מרגיש כאילו הם קונטנדרים.

בוסטון סלטיקס (15-37)

למה כן: הגנה והתקפה טופ 5 בליגה מבחינת דירוג התקפי והגנתי – רק מילווקי והלייקרס נמצאות בטופ פייב בשני המקרים. ארבעה יוצרים נהדרים שנותנים עונות טובות ומצליחים להשתלב טוב ביחד לצד מרקוס סמארט שעושה עונה טובה מאוד בהגנה. ארבעת היוצרים של בוסטון יכולים ליצור מחדירה, ממסירה או מכדרור ביעילות טובה ועושים חיים קשים להגנות. יש להם מאזן חוץ טוב ומאמן שמוציא מהם את המקסימום. בפעם האחרונה שבה ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון קיבלו את המפתחות לקבוצה זה נגמר בגמר אזורי ומשחק 7 נגד לברון ג'יימס.

למה לא: חסר להם גובה. מרקוס סמארט שומר על סנטרים טוב בעונה הרגילה, אבל לא ברור האם בפלייאוף הוא יצליח לשמור על הג'ואל אמבידים, באם אדביוז והיאניסים שיש למזרח להציע והאם הסלטיקס יכולים לשחק עם אנס קנטר או דניאל ת'ייס כסנטר במאני טיים. סימן שאלה לא קטן, יחד עם פסיביות יחסית של סטיבנס במשחקים מסוימים או נטייה של טייטום לזרוק את עצמו לדעת.

מי מהן יכולה לטעון לכתר הקבוצה הרביעית הכי טובה ב-NBA, ואפילו לאיים על שלושת הראשונות? האם מדובר בכלל במיאמי, יוטה, או קבוצה אחרת שלא הכנסתי לרשימה הקצרה שמופיעה כאן?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. אני, אגב, הולך עם בוסטון. טורונטו עם מאזן שלילי נגד קבוצות עם מאזן של מעל 50% (ו-31 מ-33 ניצחונות נגד קבוצות חלשות). חושב שהם יותר טובים ממה שיש למזרח להציע, במיוחד כשעברו פציעות של היווארד וסמארט.

    1. לדעתי כדי להחשיב מועמדת לאליפות צריך לתת לקבוצה שיש בה שחקן טופ 10 בליגה
      שיוביל וייתן את הטון בקבוצה.
      3שחקנים טופ 25בליגה לא שווים טופ 10 +שחקן טופ 25 אחד.
      בעקבות המשוואה הזו אני מבטל כמה קבוצות.
      בוסטון-טייטום,בראון וקמבה שחקני טופ 25 ואולי השניים הראשונים יהיו בעתיד דומיננטיים יותר אבל כרגע לא.
      פילי-אני מאמביד ומסימונס התייאשתי ואחרי הפלייאוף הזה כולם יצטרפו אליי.
      טורונטו-סיאקם זה אולסטאר ולא יותר.
      מיאמי-באטלר הוא כינור שני מושלם לקונדטורית ולא ראשון.
      יוטה- מיטשל כבר דופק על דלת הטופ 10אבל עדיין לא פרץ אותה ולא בטוח שיפרוץ.
      נשארנו עם 2 קבוצות שהם המס 4 ו5:
      יוסטון-הארדן הוא הבוס וראס נמצא בקו עלייה ועם החברה השלשנים של יוסטון יש סיכוי מסויים.
      דנבר-יוקיץ בשל כבר משנה שעברה ועכשיו הקבוצה רצה וצברה עוד שנה של נסיון, פלוס פורטר וגראנט ועם מארי נראית כמועמדת הרביעית אחרי מלווקי,קליפרס ולייקרס.

  2. אתה פשוט כסיל ..בור ועם החוץ לארץ. פילי והשיקוץ הקטן הולכים לנגב את הליגה כמו שאחי היקר שמעון אומר וצודק והחברים שלו מיהוד אוהבים לספר .שהשיקות הולך לרכב על הגב של אמביד וכולם הולכים לאכול את החרא שהוא משאיר בדרך ..בראד סטיבנס הולך לעבור אחריו עם השקית

    נ.ב. התאגיד לא יכול להרשות לעצמו לתת לפרוספקט האמיתי והלבן שלהם שמוכר ככ הרבה מנויים ליפול

    1. תכלס, רועי באמת לא מבין למה אתה ממשיך לכתוב פוסטים כאלה כסיליים, בשביל מה לך להמשיך להשקיע מזמנך בהתנדבות ולהעשיר את העולם הוירטואלי במחשבות כאלה כסיליות רק כדי שמגיבים אנונימיים יטנפו עליך דרך המקלדת..

      ❤️

      1. לא מבין מה המטרה שלך?
        הגישה הזו פסולה! לא מעניין אותך אל תקרא.
        הייתי נותן קצת יותר כבוד לאדם שמשקיע מזמנו עבורי ועבורך במיוחד אם הוא לא תוקף אותך ולא עשה לך שום דבר רע.
        לגבי הטרולים שהולכים ובאים תוך שינוי שם ואולי גם IP, זה המצב, או שמוחקים או שמתעלמים.

            1. לא נראה לי שירדת לסוף דעתי, אני מסכים איתך לחלוטין שזה לא לעניין, לכן כתבתי זאת בציניות על מנת להגחיך את התגובה המקורית שהגבתי אליה

            2. וחתמתי אותה בלב כדי שחס וחלילה רועי לא יתבלבל, אני מאוד מעריך את פועלו.

        1. תודה רועי, לא הצלחתי להירגע מזה שהדוקטור חשב שפגעתי בך, נשמה עילאית כשמותך תופס קו בשירות קרבי ובזמנו הפנוי כותב לנו כאן בהופס, מאוד התרגשתי והערכתי כשהגבת שהכתיבה שלך משאירה אותך שפוי בשירות הצבאי כחייל לוחם, ואם פגעתי אי פעם במישהו פה בקהילה אז קבלו את סליחתי.
          .
          קהילת הופס היא הקהילה הוירטואלית הכי מוצלחת שיש, בוודאי במדינה המטורפת שלנו, אין לי שום כוונה ומעולם לא הייתה לי לפגוע במישהו ולמנוע ממנו לבטא את מחשבותיו על כדורסל שהוא הספורט האהוב עליי, כל תגובותיי הן בראש ובראשונה נובעות מאהבתי לכדורסל ואהבתי לדיון עליו, לכן לעולם לא אביע דעה שתמנע מבחור צעיר חביב עם כישרון כתיבה כמו של רועי להמשיך לכתוב.
          .
          אם זה לא היה ברור אז אבהיר זאת שוב, כל דיון חיובי הוא מקובל, ולפעמים כדי להדגיש זאת אני משתמש בשיטות ציניות..

            1. חחח, זה בדיוק מה שחשבתי תוך כדי שכתבתי…
              .
              דורון אתה מלך, חסרים מגיבים כמוך, אז אני מנסה לחכות אותך…

            2. לחקות

          1. מצורת התגובה ישנה אפשרות להבין שבאת לפגוע.
            עדיין לא ברור מדוע הייתה נדרשת הציניות מבחינתך.

            1. הציניות היתה נדרשת כדי להדגיש בדיוק את הנקודה שאתה מתרעם עליה…
              .
              לשימחתי רועי הבין אותה ואת הנדרשות שלה

            1. פוסט אפ כמובן..השיקוץ המקורי

  3. למה לא בוסטון: לדעתי הסגל שלהם קצר מידי: 4 היוצרים פלוס מרקוס סמארט הם שחקנים טובים. קנטר ותייס שחקני נבא לגיטימיים. גראנט וויליאמס שחקן ציציות (זכויות יוצרים על המונח שמורות למנחם). השאר לא שחקני נבא.

  4. טורנטו לדעתי בפער הרביעית! נכון נהנו מלו"ז לא רע ומנגד סבלו מהמון פציעות של שחקני מפתח ושמרו על הצמרת.
    בעיניי הכי מותאמת ומסוכנת למילווקי, מבחינת התאמות ובעיקר יתרון ע"פ פילי ובוסטון על הקווים.

  5. לדעתי מיאמי יכולה כבר השנה לאיים על הטעונות לכתר. נכון, נגד הקליפרס והלייקרס הם הפסידו את שתי המשחקים אבל את פילי הם ניצחו במאזן ביניהם 1-3, את מילווקי הם ניצחו כנל את טורונטו.

  6. מיאמי חסרה לי ברשימה, חבורה של לוחמים ווינרים מגובשים. תקנו אותי אם אני טועה אבל הם לא הפסידו אף הארכה העונה, והיו להם לפחות 7 אני זוכר

  7. לדעתי בוסטון הכי טובה מהקבוצה שהזכרת,
    אבל הכי נורמלי זה פשוט דרג
    דרג א:
    באקס, קליפרס, לייקרס
    דרג ב:
    מי שכתבת ואולי מיאמי
    ויש עוד קבוצות לא ברורות(יוטה? אינדיאנה? יוסטון?)

    1. אני לא רואה את הלייקרס בדרג א. מילווקי והקליפרס הן דרג א. לייקרס, טורונטו, בוסטון מיאמי דנוור, דרג ב ועדיין קונטנדריות.
      זו דעתי.
      הסלטיקס יעלו על מזל ויפלו על מאמן מצוין באולם האימונים ולוקה בחסר בזמן המשחק.

  8. תודה רועי
    .
    לא יודע איך להגדיר את זה אבל יוסטון ודנבר זה ווילד קארד. יכולות להעיף כל קבוצה בסדרה למרות שקשה לראות אותן לוקחות אליפות. אם אני הלייקרס והקליפרס אני עושה הכל בשביל להמנע ממפגש איתן בפלייאוף.

  9. רעיון מצוין לדיון, תודה.
    אני רוצה להתייחס לשאלה מנקודת מבט קצת שונה – כדי להגדיר קבוצה כקונטנדרית אנחנו צריכים להוכיח שיש לה מספיק מאפיינים שיכולים להפוך אותה לכזו (לפחות חלק מהמאפיינים).
    לדעתי המאפיינים העיקריים הם (בסדר אקראי):
    1. כוכב מהשורה הראשונה בליגה (טופ 10-15 לפחות).
    2. מאמן טוב שיודע לעשות התאמות כשצריך.
    3. הגנה קבוצתית מספיק טובה נגד כל סוג יריבה.
    4. ספסל מספיק רחב (לפחות 3-4 שחקנים תורמים).
    כעת נעבור לבחון את הקבוצות (6 המובילות בכל צד) ביחס למאפיינים:
    מילווקי: יש להם כוכב מאוד ברור, הגנה נהדרת וספסל מצוין. גם המאמן הוא טוב, אבל המקובעות היחסית של בודנהולזר מציבה את זה בתור חיסרון של הבאקס. 3/4 מצוין.
    לייקרס: יש להם כוכב, הגנה מצוינת ומאמן מספיק טוב. הבעיה העיקרית אצלם זה המחסור בעומק. 3/4 מצוין.
    קליפרס: יש להם כוכב, עומק ומאמן וההגנה האישית מדהימה, אבל הקבוצתית עדיין טעונה שיפור. 3/4 מצוין.
    טורונטו: יש קבוצה אלופה כשרק הכוכב חסר וכנראה שסיאקם עדיין לא שם לגמרי. 3/4 מצוין. טורונטו עוברת את המבחן.
    דנבר: יש כוכב, עומק מצוין ומאמן טוב. השאלה היא ההגנה שלפרקים מצוינת ולפרקים בינונית 3/4 מצוין. דנבר עוברת את המבחן.
    מיאמי: יש מאמן מעולה, המון עומק והגנה טובה מאוד. יכול להיות שבאטלר כוכב מספיק גדול כדי להוביל קבוצה, אבל לא קיבלנו הוכחה מספיק טובה לזה עדיין. 3/4 מצוין. מיאמי עוברת את המבחן.
    יוטה: יש מאמן מצוין, הגנה נהדרת ועומק שכנראה יספיק. שיטת המשחק שלהם לא מספיק קטלנית ועדיין אין שם כוכב מספיק גדול. 3/4 מצוין. יוטה עוברת את המבחן.
    בוסטון: יש מאמן מצוין והגנה מצוינת. כנראה שאין כוכב מספיק גדול עדיין, אלא אם קמבה יוכיח אחרת (וזה ייתכן לראשונה בקבוצה אמיתית), וגם העומק מוטל בספק, בגלל המחסור בגבוה מוביל. 2/4 מספיק. בוסטון עוברת את המבחן, אבל שלב אחד מתחת.
    פילדלפיה: הגנה נהדרת יש ואחרי הדד-ליין גם עומק. המאמן לא הוכיח את עצמו בפלייאופים קודמים, וכך גם אמביד שאמור להיות הכוכב. 2/4 מספיק. פילדלפיה עוברת את המבחן, אבל שלב אחד מתחת.
    דאלאס: יש מאמן שהביא אליפות וכוכב שזכה בכל פרס אישי או קבוצתי שעמד בדרכו. ההגנה לא מספיק טובה והעומק צעיר מדי ולא מספיק מנוסה. 2/4 מספיק. דאלאס עוברת את המבחן, אבל שלב אחד מתחת.
    יוסטון: יש כוכב ברור כשהמאמן בסימן שאלה. הגנה ברור שאין, וכך גם עומק. 1.5/4 גבולי. יוסטון נמצאת בדיוק על הגבול.
    אינדיאנה: הגנה מצוינת והמאמן די טוב, אבל לא נבחן מספיק בפלייאוף, אז הוא בסימן שאלה. העומק במצב סביר, אבל בלי מספיק ניסיון חיובי בפלייאוף ואין כרגע כוכב, לפחות עד שאולאדיפו יחזור לכושר. 1.5/4 גבולי. אינדיאנה נמצאת בדיוק על הגבול.
    סיכום:
    קונטנדריות מובילות: מילווקי, לייקרס, קליפרס.
    עוד קונטנדריות: טורונטו, מיאמי, דנבר, יוטה.
    מועמדות משניות: בוסטון, פילדלפיה, דאלאס.
    יכולות להפתיע: יוסטון, אינדיאנה.

    1. חיים, עושה הרושם שאני ואתה אוהדי דאלאס העונה היחידים כאן. אני נצרתי את לשוני, אבל לדעתי דאלאס בהחלט קונטדרים משניים. מה שחסר להם זה אמונה שהם יכולים ללכת עד הסוף, מרגיש לי שהם מסתפקים רק בהגעה לפליאוף העונה כי זה מה שהציבו לעצמם כמטרה בתחילת העונה…

        1. מבין מאיפה זה מגיע, אבל מהכירותי עם דאלאס שלא פיספסתי אף משחק שלהם מאז לוקה (כולל להשלים משחקים שלמים בליג פאס בדיליי) יש לי תחושה שזו קבוצה על אמת, שחסר לה רק האמונה (ואולי גם אם פאוול לא היה נפצע ומוחלף במה שמו שהחליף אותו)

          1. אולי בעתיד.
            מעולם קבוצה עם הגנה כל כך חלשה לא זכתה באליפות. לוקה עדיין צעיר מדי. אין שם מספיק כישרון או מספיק נסיון.
            אז נכון זו קבוצה על אמת אבל עדיין כזו שרחוקה מאליפות.

            1. תכלס אתה צודק.
              .
              אין להם הגנה של אלופה, ובטח כל עוד לוקה שמוביל אותם לא נותן דוגמא בהגנה..

          2. כמוך המוני (לגבי הצפייה במשחקים).
            אבל, וזה אבל גדול, אם קולי שטיין זו ההחתמה שהם בחרו לעשות – אין צ'אנס להגיע רחוק. חסר מסה, פיזיות, ונוכחות בצבע. (נכון שקלבר ענק השנה, אבל חוץ מזה – נאדה).
            בנוסף, במשחקי ראש בראש חשובים באמת מול יריבות אפשריות מהמערב הבדלי הרמות היו ברורים לטובת היריבות, למעט יוצאי דופן.
            אשמח להתבדות כי אני אוהב אותם אבל קשה להאמין שטימי ג'וניור ומר קרי יצליחו להישאר מפוקסים סדרה שלמה. הבלחות פה ושם בהחלט – אבל לא יותר מזה. להערכתי

            1. מסכים, חסר להם מסה ונוכחות בצבע, וקולי מה שמו סטיין כנראה לא הפיתרון.
              .
              דווקא טימי גוניור בעונת פריצה ואני מאמין בו, מאוד אוהב את הלחימה שלו בהגנה ואני חושב שהוא אנדרייטד כאן בהופס בצד הזה של המגרש, גם קארי 2 הוא אחלה אחלה מחליף ולא נורא אם הוא לא יהיה מבריק לאורך סדרה שלמה, צריך לזכור שהוא שחקן 7-8..

  10. נושא יפה,
    מסכים שהקונטנדריות הן כרגע הקליפרס ובהפרש קטן אחריהם לייקרס ובאקס (שהם חסרי נסיון במעמד)
    מי הרביעית? בוא נדבר על מי מהאחרות יכולה להדיח בסדרה את אחת מאלה
    הייתי הולך על יוסטון, יש מצב שיפתיעו בפלייאוף את אחת הקבוצות מ-ל.א.

  11. דנבר חזקה מאוד וצעירה מאוד….אם שומרים על סגל מלא אזי עוד שנתיים הם מועמדים חזקים לאליפות…יוקיץ שחקן נפלא ונראה שעלה עוד מדרגה העונה …ויש לו עוד כמה לעלות…ג'רמי גרנט שידרוג רציני העונה.
    כמו שכתבו כאן , יכולים לעוף סיבוב ראשון ויכולים לקחת את המערב אי אפשר לדעת …אף אחד מהתרחישים לא יפתיע לחלוטין.

  12. הקריטריונים לקונטנדרית הם התנאי לזכיה של קבוצות בעבר:
    1) ברוב המקרים, קבוצה שבה יש מנהיג שיכול להוביל בפלייאוף עד הסוף (לברון, קוואי, ואולי יאניס ואולי בעתיד דונצ'יץ' ואחרים)
    2) בחלק מהמקרים, תלכיד קבוצתי שיכול להתעלות, והיו כמה מקרים לא רבים כאלה בעבר

  13. טורונטו.
    פילי הייתה כמובן הקבוצה הרביעית אצלי אבל מה שקורה שם יסתיים בהדחה בסיבוב הראשון על ידי מיאמי או בסיבוב השני על ידי מילווקי וטרייד על אחד מהשניים אמביד-סימונס כנראה אמביד בקיץ פלוס פיטורי ברט בראון.
    יוטה ודנבר קבוצות טובות אבל לא יכולות לעבור ב 7 משחקים את הלייקרס/קליפרס בקונפרנס המערבי.
    טורונטו מחוברים נראים כמו קבוצה ולמרות עזיבת קוואי ודני גרין עדיין נשארו עמוקים עם שחקנים חדשים שנכנסו חלק לשלד סיאקם-לאורי-איבקה-גאסול-ואו וליט-אוונובי-פאוול כמו טרנס דייויס הוליס ג’פרסון ובושה.בכל שלב העונה טורונטו חסרה לפחות שחקן-שניים מרכזי מהשלד בגלל פציעה אבל ניק נרס מתברר כאחד המאמנים הטובים בליגה והקבוצה המשיכה לרוץ.במערב רואה גמר של קליפרס-לייקרס שהקליפרס פייבוריטים קלים ובמזרח רואה גמר של מילווקי-טורונטו שמילווקי פייבוריטים אבל זה הופך את טורונטו אצלי לקבוצה הרביעית

  14. ילה קומו עורו עצלנים
    פילי מאבדים יתרון בסביבות ה 10 אבל עדיין בעמדה סבירה לקחת בבית
    קורקע עם 0 נקודות מנגב את שימון.
    סימונס נותן עבודה
    מקולום ומלו נותנים עבודה מול ציון שבעצמו באחוזים לגמרי סבבה.
    שי הספרס מובילים, רק שלא ישמטו את זה כש CP יתחיל להמטיר.
    סלטיקס עוד לא התחיל…

  15. טורונטו/בוסטון. בעיקר כי אני צריך קבוצה חביבה מהמזרח להאמין שיש לה סיכוי ולהתאכזב ממנה בשנייה שיתחיל גמר המזרח.

  16. יש לי עוד הצעה לקריטריון לדיבור על קונטנדורית:
    מאזן החוץ שלה. אז מה שיוצא הוא שמלבד מילווקי ולייקרס, עם מספר דומה ונמוך של הפסדים בבית ובחוץ, הקונטנדורית השלישית היא דווקא טורונטו – שיש לה 7 הפסדים בבית ו7 בחוץ (ובהתאמה 21 נצחונות בבית ו19 בחוץ).
    קליפרס, שאני לגמרי מסכים שהיא מועמדת, דווקא מזייפת בחוץ עם מאזן של 12-15 בחוץ (לעומת 5-22 בבית), ועל פי הקירטריון הזה, גם דנבר (10-19 בחוץ) וגם בוסטון (10-15 בחוץ) הן גם במשחק.
    אם נמשיך עם העניין הזה נגלה עוד דברים מוזרים ומעניינים – מיאמי במאזן שלילי בחוץ (15-13, ומאוד חיובי בבית 3-22), ודאלאס מראה עולם הפוך: 8-18 בחוץ, אחלה מאזן, כאילו קונטנדורית, ובבית הם 14-14 – באמת מוזר.
    יוטה, יוסטון ואוקלהומה, מראות מאזן חוץ חיובי, מה שאומר שיש להם יכולת בכיוון.
    בקיצור, לסיכום שלי – כנראה שטורונטו היא ה-4. זה לא רק שהיא האלופה היוצאת, היא גם פשוט עם עומק נהדר, מאמן מעולה, ותוצאות בהתאם, ושימו לב בנושא השילוב בין העומק, יכולת האימון, ואילוצי הפציעות: 6 שחקנים שמשחקים בסביבות 30 דקות וקולעים מעל 10, עוד 6 שמשחקים בין 10 ל20 דקות וקולעים בין 5 ל8 נקודות. טורונטו היא על אמת, והעובדה ששנה שעברה הלכו עד הסוף, ומדובר על סגל ממש דומה, זה יתרון ענק עבורם. למעשה אף קבוצה אחרת לא נמצאת במצב הזה. דנבר באמת עם סגל דומה, אבל היא לא האלופה היוצאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט