לקראת האולסטר – בעקבות כוכבי שיקגו (שבוע הלוקלסטאר)

לקראת האולסטר – בעקבות כוכבי שיקגו (שבוע הלוקלסטאר)

אנתוני דייוויס הוא כנראה השחקן הטוב ביותר ב- NBA עם קשרים לשיקגו (גדל כאן), ביום ראשון הקרוב, הוא יזכה ללבוש את מדי האולסטר בעיר הולדתו. גאווה.

גם ג'ימי באטלר יתייצב למשחק. ג׳ימי אולי גדל בטקסס, אבל מבחינת כדורסל הוא פרץ בבולס והוא מוערך ואהוב בעיר עד היום.

השור הנוכחי הטוב ביותר, זאק לאוין, לא ייצג את הבולס במוצאי שבת. לאבין, אלוף תחרות הדאנקים בעברו, קיבל את ההזדמנות לבצע מחווה נעימה לקהל המקומי ולתואר של מייקל ג'ורדן משנת 1988 ולהשתתף שוב באליפות הדאנקים אבל וויתר על ההזדמנות. הרבה בהופס הצביעו על כך שלאבין מציב מספרים של אולסטאר בבולס האומללים, אבל אוהדי הקבוצה לא הצביעו עבורו ובעיר עם גאווה מקומית חזקה זו אמירה שאין להפחית בערכה.

אני מניח שתהליך הנטישה ההמונית שהבולס עוברים בשנה השלישית שלהם לתהליך הבנייה מחדש תרם לעניין. אבל בוא לא נאשים רק את האוהדים. לאבין גם לא נבחר על ידי מאמנים, אשר נשענו על שחקנים מקבוצות מנצחות.

אז זהו – מלבד בני השור וששת הכרזות בחלון מתקן האימונים ברחוב מדיסון, לא יהיה הרבה ייצוג בשיקגו במהלך האולסטאר ובעיר עם עבר ומסורת כמו שיקגו זה הולך להיות צורם במיוחד. מי נשאר? מי הולך לייצג את שיקגו באולסטאר הנוכחי? איזה כוכבים יכול אוהד בולס מקומי לתפוס? ברחובות כבר רואים שלטים, הכרטיסים כבר נמכרו כולם, ורוחו של מייקל מככבת כרגיל בכל מקום. אבל מייקל כנראה לא יהיה כאן.

פאק, אפילו דרק רוז ה-גיבור של אוהדי ההופס בעיר בחר לוותר על ההזמנה לתחרות המיומנות. אבל ביננו, מי יכול להאשים אותו? האיש היה אולסטאר בעונה השניה שלו בליגה ואמ וי פי בשלישית. אתם באמת רוצים שיקפץ בתחרות המיומנות? Hell no

מיטב הזיכרונות של השוורים היו בעבר, בעיקר שנות ה90 אז אם אתה תושב שיקגו ורוצה לתפוס קצת אבק כוכבים מכוכב מקומי מתקופת הזהב הנה הרוסטר המלא והמלצות להיכן לפגוש אותם:

ביל וונינגטון, סטייסי קינג ווילד פרדו – את שלושת המוסקיטרים האלו תפגשו בלא מעט משחקים בעיר כפרשנים מן המניין. ביל וולינגטון הוא אחד האנשים החייכנים והאהובים במסדרונות היונייטד. אם אתם רוצים יש לכם סיכויי טוב מאד לפגוש ולקבל תמונה רק חבל שהם לא ממש כוכבים.

טוני קוקוץ׳ – בשבילי טוני קוקוץ׳ הוא כוכב. שבר את ליבי במדי יגופלסטיקה, הצליח לעצבן את פיפן וג׳ורדן באולימפידת ברצלונה (ולחטוף על הראש כמובן), וכנראה גר לידי כי אני רואה אותו כמעט כל חודש מסתובב ברחובות. טוני הוא פעיל יחסית בארגון הבולס אבל למעט אוהדי Die Hard לעד הוא יחשב כלבן אירופאי וניל ולכן לא ממש כוכב. אם אתם רוצים לתפוס אותו נסו במגרשי הגולף בפרברי העיר, ברחוב הקניות הנקרא Magnifcant mile, ויושב עם חברים, מוקף בשאר המי ומי של שיקגו בTavern on Rush

ג׳ון פקסון – את פקסון תראו גם תראו ברחבי שיקגו, תשמעו אותו ברדיו, ותריחו אז זיעתו בתא האחמ״ים ועל רצפת הפרקט. על הנייר פקסון הוא כוכב שהביא במו שלשותיו אליפות לבולס. לצערנו פקסון הוא גם האחראי הראשי על הבולס מודל 2020 ונכון להיום הוא אחד האנשים הכי שנואים בעיר.

הוראס גרנט – אין לי מושג מה הוראס עושה ביום יום. לעומת זאת אני יודע שהוא מחזיק בתפקיד לא ביצועי בבולס ואפשר לפגוש אותו כמעט בכל משחק רק אל תנסו לצלם אותו. הוא לא מת על זה ולא פעם ראיתי אותו תוקע מבט עצבני לצלמים בלתי קרואים. למרות שיש לו וויב של אדם ניחוח ונחמד לא הייתי רוצה לעצבן אותו.

סקוטי פיפן – אומרים שסקוטי פיפן גר בקליפורניה. אז אומרים. סקוטי פיפן מכור לשיקגו, הוא מלך כאן, ולא בא לו להפסיק את זה. בפעם הראשונה שראיתי את פיפן שותה קפה עם חברים במרכז העיר לא האמנתי לטוב מזלי. אין לי איזה חולשה מיוחדת לסלבריטאים אבל זה פאקן סקוטי פיפן אז הושפעתי. מאז כבר הפסקתי כבר לספור את מספר הפעמים שבהם נתקלתי בו. לדעתי הוא לא אומר לא לשום ארוע. עד לא מזמן היה לו את המושב הכי טוב ביונייטד סנטר שמומן ע״י אוהד עשיר ואלמוני אבל השנה הוא נעלם ואני מבטיח לעדכן למה. תוכלו לראות אותו מסתובב מאחורי הקלעים ביונייטד, יושב גם כן בTavern on Rush, ונוכח בכל ארוע מקרי בעיר.

מייקל ג׳ורדן – הגרנד פרייז. לפני עשר שנים, כשעדיין גרתי במרכז שיקגו, הלכתי לתומי ברחוב שמתאפיין בכמה מלונות יוקרה שבהם נוהגים ללון אלו שיכולים להרשות לעצמם. זה לא עניין גדול ללכת ליד המלונות האלו ולראות כוכב זה או אחר יוצא או נכנס מהמלונות האלה אבל ביום הספציפי הזה לא הצלחתי אפילו ללכת על המדרכה. ככל שהתקרבתי למלון התחלתי להבין שכל ההמונים לא עומדים ומצלמים אלא רכב ספורט בעל מראה יוקרתי. כשנדחקתי והתקרבתי לרכב ראיתי לוחית רישוי שסיפרה את כל הסיפור -MJ 1. וזה לדעתי מסכם הכל – 20 שנה אח״כ מייקל הוא עדיין הכוכב הבלתי מעורער של העיר. הוא כמובן בכלל חי בשארלוט ולדעתי עדיין מחפש למכור את הבית שלו בפרברי שיקגו. לג׳ורדן ולבולס יש מערכת יחסים מסובכת מאד שמשליכה על יחסיו עם העיר. לפגוש אותו כנראה לא יצא לכם אבל תמיד תוכלו לאכול בסטקייה שלו בשדרות מישגן

דווין וויד, דרק רוז, חואקין נואה – וויד ורוז הם בני המקום ומחזיקים בקשר חזק מאד לעיר. חואקין הוא אהוב הקהל ואוהב מאד לבוא לכאן. את נואה תפגשו ביונייטד סנטר מתמנגל עם העובדים הכי זוטרים – שומרים, אחראי לוגיסטיקה, נהגים. חואקין אוהב את כולם. רוז וויד שומרים על פרופיל הרבה יותר נמוך אבל מעורבים במיזמים חברתיים ברחבי העיר. האם פספספתי משהו? האם אתם מעוניינים לתפוס לוקאלסטאר אחר בסופ״ש האולסטאר שפספתי? תכתבו לי בתגובות ואני מבטיח לעדכן…

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. יפה לקרוא על שחקני עבר וכיצד הם מתנהלים עם הקבוצה שלהם כיום – מעניין, תודה!
    .
    אולי עצם העובדה שלבולס אין השנה נציג באול-סטאר, באירוע אותו הם מארחים, יגרום לאיזה שינוי שם בהנהלה (שאין כמעט טעות שהיא לא עושה).

  2. היי לכולם
    גיא א. יהיה נציגנו באול סטאר. שוב נהיה הישראלים היחידים באולם. לא ידיעות, לא הטיווי הישראלי, לא וואללה. רק הופס, ואני מרגיש שוב גאווה גדולה.
    גיא, שכחת שחקן חשוב מאד, שק החבטות של מייקל ג'ורדן (אבל בצורה די מצחיקה ולא מזיקה, והוא ידע לספוג את החבטות, וגם להחזיר אחת מעשר) – לוק לונגלי. עד כמה שידוע לי הוא מעורב מאד בכדורסל האוסטרלי, ומשמש כעוזר מאמן הנבחרת, אבל דה-פקטו הוא-הוא המאמן עד האוליפיאדה, אז הוא יהיה עוזר הנבחרת.

  3. הטעות הכי גדולה בעשור האחרון של שיקגו הייתה לוותר על ג'ימי באטלר תמורת חופן בוטנים, באופן כללי לוותר על גימי היה טעות ועוד יותר שלא בנו סביב באטלר קבוצה בצלמו ובדמותו. מאז הם מדשדשים בתחתית.
    .
    האוהדים כועסים על הנהלה, על השחקנים והכי מכולם על המאמן שלא מתאים לליגה.

  4. מזל שיש לקבוצה את שנות התשעים להתרפק עליהן. ושהן לא רחוקות כל כך מהיום. אבל כל כך רחוקות…
    .
    ומצטער, אני חייב להמשיך עם זה – דרק רוז בתחרות המיומנויות? הצחקת אותו. לעשות משהו לבד, כשהזמינו אותו לשם? לא בשבילו.

  5. תודה גיא.
    .
    בתור אוהד בולס אני יכול להגיד בפה מלא שהסיבה שלאבין לא באולסטר מצביעה בעיקר על היחס של הליגה כלפי הנהלת הקבוצה ופחות בשל היכולת שלו על המגרש. עצם העובדה שלא יהיה אף שחקן בולס במשחק שמתקיים באולם הביתי שלה זה משהו שאף אחד לא דמיין בסיוטים הכי גדולים שלו (וכן, לאבין בהחלט ראוי להיות שם).
    .
    בדומה להפסדים לגרין ביי בפוטבול, גם משחק האולסטאר יהיה כנראה קטליזטור ל"קידומו" של פקסון והבאת מנכ"ל חדש שיעשה את השינויים הנדרשים – ואלוהים יודע שהם נדרשים. הבעיה שבסוף היום, גם אם יגיע המושיע (בי ג'יי ארמסטרונג), נישר עם בעלים קמצן שחייב "לנצח" כל מו"מ ולא לנצח על המגרש (זה בולט בעיקר עם הווייט סוקס, שם אין תקרת שכר).
    .
    לגבי ההחלטה של לאבין – אני מסכים איתה לחלוטין. אם בשנה שעברה הוא דיבר בגלוי על זה שהוא רוצה להשתתף בתחרות ההטבעות, הפעם לאור היכולת שהוא מציג זה נראה כמו פרס ניחומים שרק יוריד מערכו.

    1. אני גם אוהד הבולס ואני חושב שלוין ממש לא ראוי, הוא נותן מספרים יפים אבל אגוסטאר שחושב את עצמו, היו לא מעט משחקים שהוא ניסה לקחת על עצמו ופשוט נכשל, היו גם בודדים שבהם ניצחנו בזכותו…

  6. טקסט טוב וחימום ראוי לאול-סטאר. אני לא חושב שלאבין שחקן שראוי לאול-סטאר, למרות המספרים. יותר מזה, אני לא חושב שהוא יהיה שחקן מוביל בקבוצה מנצחת. מספרים יחסית ריקים. הייתי מעדיף לראות קבוצה שתתבסס יותר על מרקנן, קרטר ונותנת צ'אנס לקובי וויט בשיקגו.

  7. תודה גיא.
    בנושא אחר אבל קשור – אני לא יודע אם יש לי הצתה מאוחרת ושכולם ראו כבר, או שאולי אנשים עוד לא שמו לב:

    תסתכלו על הסגלים של הקבוצות לאולסטאר – כל השחקנים (!!!) בקבוצה של לברון באים מהמערב, וכל אלה של יאניס מהמזרח (!!). וזה למרות שהיה דראפט ושני הקפטנים יכלו לבחור את מי שהם רוצים מכל אזור. מבחינה מתמטית זה צרוף מקרים נדיר מדי, ולדעתי לא אפשרי בלי תכנון מראש. לדעתי הם סיכמו את זה ביניהם לפני – סוג של הומאז' לחלוקה ההיסטורית.
    מוזר שאין על זה דיבור בשום מקום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט