פריוויו למשחקי יום ראשון – גרגמל מגיע לכפר הדרדסים / עמיחי קטן

שבעה משחקים יש לנו הערב, כאשר שלושה מתוכם יהיו בין 2 קבוצות ששואפות פלייאוף ויש להן סיכוי עדיין, ובעיקר המשחק המרכזי בין הדרדסים מיוסטון ובין גרגמל גובר וחבריו מיוטה בשחזור של סדרת פלייאוף מהשנתיים האחרונות, משחק שיתקיים בכפר הדרדסים בטויוטה סנטר. המהלכים האחרונים של בר מוח דריל מורי הותירו רבים מאיתנו מופתעים, ואולי שוב בר מוח סיבך יותר מדי את כפר הדרדסים לקראת המתקפה של גרגמל.

22:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (32- 20) – בוסטון סלטיקס (36- 15):

הת'אנדר עסקו בסוף השבוע האחרון הרבה באפשרות להעביר את גלינארי בטרייד למיאמי, מתוך מחשבה בעיקר על העתיד, אבל בסופו של דבר זה לא הסתדר ואוקלהומה ימשיכו לנסות לשאוף למיקום כמה שיותר טוב בפלייאוף, ואולי לסדרת פלייאוף דווקא נגד יוסטון, כמו שכל קבוצה עם סנטר רוצה עכשיו. הרעמים אמנם ניצחו 9 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם, אבל לאחרונה מדובר היה בעיקר בניצחונות צמודים נגד קבוצות תחתית, כך שההתלהבות קצת שככה מהם, וכעת הם נמצאים שוב בדרג הביניים המתסכל לפעמים.

גם בוסטון מגיעים עם 9 ניצחונות מ-10 האחרונים, כולל 6 האחרונים, כאשר ההפסד היחיד שלהם בתקופה הזו היה דווקא נגד הפליקנס, בתוספת זאיון וויליאמסון כמובן, ויחד עם כמה ניצחונות מרשימים לאחרונה על הלייקרס ועל פילי נדמה שהם ממשיכים את מגמת השיפור ביחס לעונה שעברה. הפרס על כך הוא רצף משחקים מאתגר יותר, כאשר המשחק הזה יהיה הראשון ברצף של 9 משחקים שמותכם רק אחד יהיה נגד קבוצה שאינה בתמונת הפלייאוף הנוכחית.

המפתח של המשחק הזה הוא בקו האחורי, ובעיקר ביכולת ההגנתית של סמארט ובראון שיצטרכו לעצור את הרכב 3 הרכזים של הת'אנדר.

רמת עניין של משחק: A- – גם בהתחשב בשעה הנוחה עבור דוברי העברית וגם בתוספת אזכור לעובדה שמדובר ב-2 קבוצות פלייאוף שמתעלות על הציפיות מהן בתחילת העונה.

הימור: ל-2 הקבוצות יש אולסטאר מפתיע בדמות טייטום מצד אחד וכריס פול מהצד השני. יהיה חשוב בעיקר לפול להוכיח שהוא אכן נציג הת'אנדר הראוי לבחירה, למרות סטטיסטיקה אישית לא פחות טובה של 2 הרכזים האחרים. אוקלהומה ב-8.

1:00 אטלנטה הוקס (14- 39) – ניו יורק ניקס (17- 36):

קלינט קאפלה עדיין לא ישחק באטלנטה, כאשר גם טריי יאנג בספק, והיריבה שממול סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים. באטלנטה כמובן אין לחץ לקראת ההמשך, והשאלה העיקרית היא האם ועד כמה השילוב בין קאפלה לקולינס יעבוד, בעיקר לקראת האפשרות להאריך את חוזהו של קולינס בקיץ. קבוצה מאוד מסקרנת לעתיד.

מהצד השני עומדת קבוצה ברצף של 4 ניצחונות, הראשון שלה מאז דצמבר 2017, אז הניקס היו עם מאזן 16- 13 חיובי ועם פורזינגיס בתור האולסטאר של הקבוצה. כרגע מדובר ברצף די מקרי שיש בו בעיקר כדי להעיד על היריבות, אבל הניקס הפעם יודעים לקחת, בניגוד למקרים אחרים בתולדות המועדון.

המפתח של המשחק הזה יהיה ג'ון קולינס המייצג את יתרון הכישרון של אטלנטה. יהיה קשה יותר לניקס אם קולינס יוציא לפועל היטב כפי שהוא עושה לאחרונה, כי אין לניקס שחקנים מספיק טובים.

רמת עניין של משחק: C – רק בגלל הסיכוי הסביר לראות ניצחון חמישי ברציפות של הניקס, לראשונה מאז רצף של 8 ניצחונות במרץ 2014.

הימור: אטלנטה חסרה והניקס במומנטום. הניקס ב-12.

1:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (32- 21) – שיקגו בולס (19- 34):

פילי הצליחו לעצור רצף הפסדים בזכות משחק יוצא דופן של קורקמאז שקלע 34, אבל סימני השאלה עדיין מופיעים בגדול מסביב לקבוצה של ברט בראון, וגם מסביב לבראון עצמו. ההרכב הכי טוב של הסיקסרס הוא בלי מי שאמור להיות הכוכב הגדול, אמביד, והשני במיטבו הוא בלי השחקן שאמור להיות השני בהיררכיה, בן סימונס. החיזוק לספסל שהגיע משמעותי, אבל לא הוא יפתור את השאלות הגדולות בפילדלפיה.

בצד של שיקגו השאלות הן אחרות, והן נוגעות לשאלת המירוץ לפלייאוף. הפער בין הבולס ובין המקום בפלייאוף רחוק מלהיות בלתי מחיק, אבל לא ברור עד כמה המירוץ לסוויפ ממילווקי שווה עבור קבוצה שניכר עליה שהיא זקוקה להמשך של תהליך בנייה. זאק לאבין נותן עונת שיא, ויש עוד כמה סימנים חיוביים אצל צעירי שיקגו, אבל אחרים כמו מרקאנן לא מצליחים למצוא את עצמם כרגע, וייתכן שעדיף לשיקגו להישאר עוד טיפה בתחתית לפני שהם נתקעיפ בדרג הביניים של המזרח.

המפתח של המשחק הזה הוא החשק של פילי לעשות הכנה מול הקהל הביתי. במשחקי בית זה עובד טוב כמעט תמיד העונה.

רמת עניין של משחק: C+ – הפער בין הקבוצות על הנייר גדול מאשר הפער במאזן, אבל בהחלט ייתכן שהפער אפילו קטן מזה.

הימור: הסיקרס עדיין נראים מצוין עם הביתיות. פילי ב-16.

1:00: וושינגטון וויזארדס (18- 32) – ממפיס גריזליס (26-26):

בראדלי ביל סידר לוויזארדס סל ניצחון מצוין על דאלאס נטולת דונצ'יץ' מה שבוודאי שימח את האוהדים, אבל ברור שפניהם של וושינגטון לבנייה מחדש, כשהשאלה היא האם זה יהיה עם או בלי בראדלי ביל, יחד עם השאלה מי תהיה הפראיירית שתיקח את החוזה של ג'ון וול. אחרי שלקחו את החוזה של כריס פול וזו הייתה הצלחה מסחררת עד כה של אוקלהומה, ואת החוזה של וויגינס, ואת החוזה של פרסונס שעבר מממפיס לאטלנטה ייתכן שגם החוזה של וול הוא לא בלתי סחיר לחלוטין.

ממפיס הצליחו להיפטר סוף סוף מאיגודאלה לשמחת הצעירים, אבל גם מקראודר החביב וכעת מעניין יהיה לראות עד כמה ממפיס יצליחו להישאר בראשות המירוץ למקום ה-8 במערב. תבוסה בפילדלפיה לא אומרת על זה כלום, אבל בוושינגטון יש יותר ציפיות. מוראנט גילה לאחרונה שהמירוץ לתואר רוקי העונה עדיין לא 100% סגור, וכעת הוא ייאלץ להיאבק בהייפ של זאיון וויליאמסון בפן האישי, ושל דמיאן לילארד ופורטלנד בפן הקבוצתי.

המפתח של המשחק הזה הוא בהגנה של ממפיס על ביל. בראדלי ביל הוא כמעט היחיד שיכול לעשות את ההבדל בוושינגטון, לעומת ריבוי שחקנים טובים בממפיס, והגנה טובה עליו תאפשר לממפיס פער משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – זה יכול להיות בסוף הערב משחק בין 2 קבוצות עם מאזן שלילי, אבל ממפיס לא מרגישים לנו ככה, וגם וושינגטון בעצם לא כל כך גרועים.

הימור: רק אחת מהקבוצות כרגע בפלייאוף. ממפיס ב-6.

2:00 יוסטון רוקטס (33- 19) – יוטה ג'אז (33- 18):

המשחק המרכזי של הלילה בשעה מזעזעת עבור עם ישראל. בכפר הדרדסים הכל היה נראה טוב עד שהגיע אוברה החתולי מפיניקס ושבר את הקרשים עם 51- 29 קבוצתי בריבאונד וברמה האישית 39 נקודות. ההיעדרות של קונדסון ווסטברוק ודאי השפיעה, אבל בר כוח הארדן נתן משחק טוב באופן אישי, מה שלא נוצל על ידי דרדסאבא ד'אנטוני שלא הצליח למצוא אף אחד אחר שיקלע באחוזים טובים. הערב מגיע לכפר הדרדסים גרגמל רודי גובר במטרה לפרוץ לכפר הדרדסים לאחר כל כישלונותיו הקודמים, והפעם עם סיכוי משופר להצליח.

גרגמל גובר לא רק מתכנן להשתלט על כפר הדרדסים, והתחיל בפעולות מקדימות, כמו לחסום באופן לא חוקי את לילארד ולעצור בזכות זה רצף הפסדים ארוך. מייק קונלי נראה טוב יותר לאחרונה ואולי עם 2 אולסטארים רשמיים, היחידים מהמערב שישחקו בקבוצה של יאניס, הם יוכלו להתמודד באופן ראוי עם הקבוצה שעצרה אותם בשנתיים האחרונות בפלייאוף.

המפתח של המשחק הוא כמובן גרגמל גובר והיכולת שלו לנצל את היתרון בצבע שיהיה לו.

רמת עניין של משחק: A+ – מבחינתי סומן עוד בתחילת העונה כיריבות מומלצת צפייה, במיוחד עכשיו כשהדרדסים מפגינים הכנסת אורחים כלפי גרגמל. המשחק הזה משמעותי מאוד לקרבות המיקום וכריס פול עוד רודף אחרי שתיהן.

הימור: הגיע הזמן לשינוי ביריבות הזאת. יוטה ב-5 (זה גם יכול להיות 30 הפרש, אבל אני לא אהמר עד כדי כך…).

2:30 קליבלנד קאבלירס (13- 39) – לוס אנג'לס קליפרס (36- 16):

קליבלנד השיגה סנטר שהוא עדיין אחד מהטובים בליגה ובמחיר מצחיק, אבל בכל זאת קשה לומר עד כמה המהלך הזה ישפר אותה, וסביר יותר שזה ישפר את אחת הקבוצות שצריכות סנטר, ויחכו לניפוי של תומפסון. בינתיים הקו הקדמי היקר ביותר בליגה, יחד עם הקו האחורי הצעיר ביותר בליגה, ינסו קצת לשנות את הנתון ההזוי ש-2 הקבוצות שהיו בגמר 4 שנים רצוף, רק לפני שנתיים, הן כעת 2 הקבוצות הכי גרועות בליגה. לקליבלנד יש יותר שחקנים בריאים וטובים…

הקליפרס מבחינתם הלכו על מהלך מתבקש והוסיפו את מרקוס מוריס שיכול לסייע משמעותית בהגנה על הגבוהים, כשהמחשבה היא בעיקר דיוויס והלייקרס. לחטף 142 נקודות ממינסוטה זה קצת יוצא דופן, אבל בהתחשב בכמות השלשות ההזויה שיצאה לזאבים מהיד באופן מדויק קשה יהיה להאשים מישהו, מה גם שזה לא אכפת לאף אחד ורק מחכים לפלייאוף.

המפתח למשחק הזה הוא פול ג'ורג', שיצטרך לקחת על עצמו קצת יותר, בעיקר כי מדובר בבק-טו-בק. לקליבלנד אין אף שחקן שמתקרב אליו.

רמת עניין של משחק: B- – קליבלנד עשתה שינוי מאוד מעניין, חוץ מזה שמדובר בקבוצה לא מעניינת, והקליפרס מאוד מעניינים העונה.

הימור: רציתי להמר על המפתעה ואז ראיתי שוב את השמות של הקבוצות. הקליפרס ב-22.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (24- 29) – מיאמי היט (34- 17):

לילארד טיפה נחלש במשחקים האחרונים, חלק מזה גם כי הוא התחיל לקבל קצת עזרה. פורטלנד עדיין לא אמרו נואש במאבק על הפלייאוף, וכעת רבים מסמנים אותם בתור אלו שיצליחו לעשות את זה, בעיקר בזכות זה שלהם יש את השחקן הכי טוב במירוץ. פורטלנד כקבוצה צריכים לחשוב קדימה מעבר לעונה הזאת, כי יש להם עוד כמה שנים טובות של הדולר, ואסור להם לבזבז את זה על קבוצה שספק אם תעשה פלייאוף.

פט ריילי מסכים כנראה עם המשפט הקודם שלי, ולכן הוא החליט לחזק את מיאמי בטווח הנוכחי, אבל בלי לוותר על האפשרויות לעתיד. התוצאה היא שאיגודאלה וקראודר מצאו בית חדש, כולל הארכת חוזה לאיגי, וגם גלינארי כמעט הגיע, עד שהתברר שיש לו דרישות חוזיות שלא מצאו חן בעיני הביג בוס. כרגע לא צפויה השפעה משמעותית, אבל מיאמי הפכו את עצמם לקבוצה עוד יותר מסוכנת בפלייאוף.

המפתח של המשחק הזה הוא לילארד וההגנה עליו. פורטלנד עדיין תלויה בדיים באופן די מוחלט, ולמיאמי יש כלים טובים להתמודד איתו. כשהוא בכושר טוב זה לא אומר כלום והוא יכול להגיע ל-50 נקודות כמעט על כל שומר בליגה.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות שהוסיפו שחקני כנף בטריידים ושואפות בעיקר להתקדם כאן ועכשיו בלי להפקיר את עתידן. לילארד גם רוצה להתאושש מהסל החוקי שפסלו לו.

הימור: לילארד עצבני ומסכנה היריבה. פורטלנד ב-12.

ולסיום – החידה השבועית. באדי הילד הוא השחקן שהגיע הכי מהר ל-800 שלשות בקריירה (296 משחקים). מי הקודם שהחזיק בשיא, וכמה משחקים זה לקח לו?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 213 תגובות

  1. כל משחק של יוסטון הופך לחובה לצפייה מול קבוצה עם גבוה אמיתי.
    מישהו מוכן להגיד ליאניס שברגע שהם מול יוסטון זנ הרגע שלו לנסות לקלוע 81 בשביל קובי ?

    תודה על הסיקור 😀

    1. באטלר בחוץ כנראה עד האולסטאר.
      לפי ד"וח הפציעות מאתמול גם הירו ולנארד בחוץ.
      איגי וקראודר אמורים לשחק לדעתי.

            1. מי לא פגוע הacl של קליי או היד של סטף?

            2. תמצא לי את המאמן שיגיד לבאטלר שהוא לא משחק .

            3. פרד הויברג סיפסל את וייד רונדו וג'ימי אחרי היציאה לתקשורת

  2. למה האנטישמים שמו מפגש מערבי יוסטון יוטה בשעה מזרחית ארורה? לא נורא נצטרף למחצית השנייה של דמיאן מול באטלר

    בוסטון
    ניקס (טריי לא ישחק כנראה, אם ישחק אז הוקס)
    פילי-הגיע הזמן לחגיגות מול הנמושות, התחלנו בממפיס האימתנית ונמשיך ונכה באימת השוורים…
    ווש
    יוטה
    קאבס (אני אהמר במקומך חיים, הקליפרס יבואו בכלל בלי חשק ועייפים אחרי טיסות מחור תחת אחד לשני והסייבורג במנוחה גם, יהיה משחק צמוד לפחות)
    פורטלנד

    פתרון לחידה:קראתי את זה הבוקר בווינט 🙂 אז לא נגלה. נציין שדרגת הקושי שלה זה כמו סימונס היום מול הבולס

  3. תודה על הסיקור – ראס משחק – יוסטון מנגבים. סנטרים זה כל כך שנות ה-90
    אוק' סיטי תכה בירוקים של רזי – הכינו את הקסדות
    נ.ב. בד"כ קורה הפוך ממה שאני חוזה
    נ.ב. 2 לפעמים קורה מה שאני חוזה

      1. 1. כאן זה מועיל
        2. זה רק מחזק את הטענה שלי – הצעירים היום עארסים חסרי כבוד, הוא גם מלגלג אחר כך – אתה איש הססטיסטיקה – יש דרך להשוות "השחלות" בין שנים ועשורים?
        3. לצערי אני לא מצליח להעלות כאן קישורים ליוטיוב – אז מציע לך, וגם לאחרים כולל פאפא-בייבי-שימון לכתוב ביוטיוב "ברזיל ארגנטינה 1990" ולראות השחלה אמיתית, מבית היוצר של האב הרוחני (והסגן) של מסי.

        1. עבר שלושה באמצע, לקח איתו ארבעה (!!!) מגינים והשאיר את קאניג'ה לבד מול השוער באמצע הרחבה. וויי וויי וויי…

            1. חחח… לגמרי, אבל בסוף היו מוצאים אותו. מה שיפה שגם את מורי תמיד אהבת. אתה יודע לבחור אותם, רק שהקוריוז שלך לא יגמור כמו מורי (אחלה שחקן, אבל לא ממריא לאן שציפו ממנו)

            2. כן מקווה שהקוריוזלא יגמור כמו מורי. אני עדיין חולה על מורי ומייחל לפריצה שלו שתעלה את דנבר עוד מדרגה. מאחל גם לבראדלי ביל להגיע לשם תהיה קבוצה אדירה

  4. פעיל ימין נוצרי אמריקאי
    – נגד –
    ארגון ה-NFL ומארגני מופע המחצית
    התביעה: פגיעה בנשמה הנצחית.
    סכום התביעה: 867 מיליארד דולר.
    .
    אני יודע שהיום כולנו רגילים שכל פעם שאנחנו פותחים את הטלוויזיה אנחנו עלולים, ללא שום אזהרה מראש, להיגרר פתאום לגיהנום על ידי כלבים שחורים ענקיים שם יענו אותנו לנצחי נצחים. זה פשוט חלק מהחיים. אבל דייב דובנמייר פשוט לא היה מוכן לשילוב המסוכן של חטא של נשים בלבוש לא צנוע ופופ לטיני בן שני עשורים. והוא מתכנן לתבוע את הליגה על זה.
    דייב מאמין שההופעה של שאקירה וג'יי-לו, שהיו מכוסות בבד יותר מאשר חלק מהנשים שמסתובבות להן במיאמי עצמה ביום יום, תמנע ממנו להיכנס לגן עדן וזו עילה לתביעה מסתבר. באיזשהו מקום אני מבין אותו. האל הוא דמות מיסתורית, שרצונה ומטרתה לא ידוע, אבל הצלחנו לפענח שבוודאות הוא לא אוהב את התחושה שגברים מקבלים כשהם רואים ברך של אישה.
    דייב חושב שעל הופעה כזו צריך להזהיר מראש את הקהל. שלפני שמה שהוא מגדיר כ"מופע פורנו" מפריע לו באמצע תצוגת זעזועי המוח, תופיע אזהרה שתרחיק את מי שאינו מעוניין בדבר כזה. כמו האזהרה שקיבל כל מי שחי על פני האדמה בעשוריים האחרונים ושמע על שתי המופיעות. או האזהרה שהוא עצמו קיבל, כמו שסיפר בשידור חי בפייסבוק בזמן הסופרבול, כשידע לבחור להימנע מזיעה קרה ולא צפה במופע בזמן אמת בגלל שידע על התכנים שלו. דייב הודה שצפה במופע מאוחר יותר, בקליפים באינטרנט, כנראה כשהתמונה הקטנה של ישו שעל השולחן שלו מסובבת לכיוון הקיר. אני לא אמרתי כלום על קרם לחות שהיה באיזור, למה להניח דברים כאלו?
    .
    בקיצור, אני מתכנן תביעה נגד ה-NBA. הזהירו אותי לגבי יוסטון. אני יודע איך יוסטון משחקת. אני יודע איך הארדן משחק. אני יודע איך ווסטברוק שובר טבעות גאה. דאגתי לא לראות את המשחקים האחרונים שלה. אבל כולם דיברו על איך הם חובה לצפייה, ניסוי מעניין. אז נכנסתי לאינטרנט, כשהתמונה של יוקיץ' שעל השולחן שלי מופנית מטה, וראיתי את שני המשחקים האחרונים שלהם. אלף מיליארד דולר לא מספיקים לי כפיצוי על העינוי שעברתי.
    .
    הינני מזהיר מראש את כל מי שחושב לצפות ביוסטון. אני אהיה איתכם בהחרמתכם הצודקת. ואולי אצפה מחר בתקציר. כדי לדעת להזהיר אתכם.

            1. אני מסכים עם שתי המילים שעידו כתב.

          1. אני שמעתי על מישהו שעשה תאונת דרכים, ותבע בחורה שהלכה ברחוב בבגדים חושפניים. לפי הסיפור הוא גם ניצח. אין צורך לנחש איזו מדינה זו הייתה

      1. אכן טריליון. בלבל אותי הקטע הזה שטריליון אירופאי וטריליון אמריקאי הם איכשהו לא אותו מספר, ובכל אחד מהמקרים האלו טעיתי.
        מדובר ב-876 מיליון מיליוני דולר.

            1. שימי ריגר לירון טלפז (שני רק ל"ווק וושת")

            2. אוי, כן. איך שכחתי.
              אחת הסיבות שאני מודה כל יום על קיומו של האינטרנט.
              תודה.

  5. תודה על הפריוויו!
    נא לא לשכוח שבמפגש הקודם בין בג׳ז לרוקטס, קאפלה אמנם עוד היה בסגל, אך לא שיחק לאור פציעה. זה לא מנע מהרכב דרדסים של הרוקטס (שחסרו גם את בר כוח וקונדסון, לפי הגדרתך 🙂 ) לנצח, ועוד בטירתו של גרגמל.
    .
    המפתח של קבוצה למשחקים נגד יוסטון בפורמה הנוכחית, זה פשוט לשבת עליהם בריבאונד התקפה. למרות שהרבה מאמנים דוגלים בטקטיקה של ירידה מהירה להגנה על חשבון מאבק ריבאונד, מול גמדי יוסטןן דווקא עדיף לנצל את הגודל וללחוץ אותם בכל החטאה.
    לתת ליוסטון לקחת חופשי ריבאונד הגנה, במיוחד כשווסטברוק משחק, זאת פשוט הזמנה למתפרצת, לא משנה כמה מהר ההגנה שלך ירדה למטה.
    תיאבק איתם על כל ריבאונד, וזה יגמור אותם (ובתקווה גם את המשרות של מורי ודאנטוני).

  6. פילדלפיה זאת הקבוצה הכי מטומטמת שראיתי בחיים שלי , הם משחקים בבית נגד שיקאגו , קבוצה גרועה בדרך כלל, שיקאגו לא הולכים לשחק עם כל החמישייה שלהם , כולם פצועים.
    ולמרות זאת אמביד שיש לו תחבושת 8 קילו על היד ולפני יומיים לא יכל לשחק חצי שני נגד ממפיס כי נתפס לו הצוואר הולך לשחק.
    תנו לו לנוח יא דפוקים , מה זה שהוא משחק יתן חוץ מאופצינ להיפצע שוב

  7. ושיר הלילה של סוזי והבנשיז חטא בליבי
    Sin in my heart
    Sin in my heart…
    Sin in my heart flying like a dart
    Oh sin in my heart
    It's beginning to start…
    When you're lying like a tart
    Oh sin in my heart
    When you grovel at my feet
    Oh sin in my heart
    It's short and sweet
    Sin in my heart…
    Swift as a dart sin in my heart
    Oh sin in my heart
    When you grovel at my feet
    Keep it short and sweet
    Sin in my heart…

  8. ראיתם אציפיטפוט?
    נגחף על תייס וקיבל עבירה.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הוא כל כך מניאאאק אצל צריך להעריך את הניסיון שמפיל את כולם בפח

  9. זהו
    המשחק גמור
    הסיטואציה היחידה שתביא לתיקו היא שלשה עם עבירה ב 2 וחצי שניות….
    סיכוי נמוך מאד אבל עם ציפי אי אפשר לדעת, הוא יהנדס או לא?

    1. כמעט
      יש שלשה אין פאול
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הסלטיקס לוקחים ניצחון חוץ יפה מאד.
      שיחקו שם נגד קבוצה טובה והשופטים.
      רואים שאוקייסי קבוצה של CP. חד משמעית הוא שולט בכולם. הננס מחלק הוראות וזה בולט עם הענק הניוזילאנדי.

        1. ראית איך ציפי החזיר את אוקייסי לעניינים אחרי שהסלטיקס נגבו עם 9 הפרש?
          ציפי חתך מימין וחתך משמאל. היה חסר לו נקודה אחת בשביל להשוות אבל ראו שמי שהזיז הכל היה הוא.
          כולל העבירה שהדביק לתייס על קו החצי. לאיש יש עיניים בגב
          זה לנצל את הטימטום של המערכת…

  10. הבנתי למה ראס כבר לא מחטיא לייאפים.
    הכל שאלה של ביטחון.
    כשזרק מבחוץ וניגר ללא הכרה איבד ביטחון לגמרי בזריקה וזה השפיע גם על הלייאפ.
    אחרי שהפסיק לזרוק מבחוץ ופול אפס כמעט לחלוטין צבר ביטחון כשעוד ועוד לייאפס נכנסו ועכשיו הוא קולע גם לייאפס קשים בזכות זה, כשבעבר ניגר גם קלים מאוד.

    1. שמע, מה זה יכולות מטורפות?
      הוא עדיין לא יכול לפגוע באגם מסירה.
      הוא קולע המון בחדירות בצבע ריק בזכות השיטה של יוסטון.
      יכולת אתלטית תמיד הייתה לו.
      עכשיו יש לו מאמן שהפנים שרק ככה הוא יכול לקלוע ונותן לו את התנאים המיטביים לעשות זאת, לטובת כולם.
      שחקן כדורסל גדול הוא לא.

  11. יוסטון היא הקבוצה של ראסל ווסטברוק כבר כמה חודשים.
    עם ראסל ניצחון על הלייקרס.
    בלי ראסל ועם הארדן אחת התבוסות הקשות בתולדות המועדון לפיניקס.

  12. במהלך השנים ראיתי בוצ' קרטר,רנדי איירס,ג'ימי אובריאן,מו צ'יקס,אדי ג'ורדן הגדול,טוני דיליאו
    זה קבוצת אולסטאר של מאמני חבורת הזבל .

    אף אחד מהם לא מתקרב לאפס ברט בראון, הייתי סבלני איתו אבל אני לא יכול יותר.
    היו צריכים לנצח היום 30 הפרש נגד חצי קבוצה שיקאגו והיה משחק צמוד כי הוא פשוט מטומטם ולא מבין שאמביד והורפורד לא מסוגלים לשחק ביחד.
    הנה תקציר המשחק: פותח עם שניהם בחמישייה הקבוצה נראית לא טוב והבולס מובילים, באמצע הרבע אמביד יורד לספסל, הורפורד ואמביד מתחילים ביניהם עד 3 דקות לסוף החצי ופילי מובילים 15 הפרש, היא משחק אותם ביחד וחצי נגמר 5 הפרש .
    פותח איתם חצי שני ושיקאגו עולים ליתרון, עוד פעם הם מחליפים ופילי שוב עולים ל 15 יתרון ,מחזיר אותם יחד 5 דקות לסוף ונהיה צמוד עד הסוף.

    לא ראיתי כזה אידיוט בחיים שלי

    1. נו מה אני אומר לך כבר שנתיים שלוש?
      כל הזמן המשכת לתת לו קרדיט ואמרת שאין ברירה טובה ממנו.
      גם סבתא שלי עושה עבודה טובה ממנו, והיא בת 90 וראתה כדורסל פעם אחרונה איתי כשצפינו יחד בחן ליפין.

        1. לגבי בראון אני יודע כבר מזמן ,אבל עכשיו הוא כבר איבד את השחקנים ואת האוהדים.

          אני בחיים לא יסכים עם שנאת בן סימונס שלך , סימונס משתפר משמעותית בזריקות העונשין והקליעה שלו , הוא טיפס לכמעט 65 אחוז ובחודש האחרון הוא באזור 70 אחוז והוא הולך הרבה לקו , זה לא שתי זריקות למשחק.
          כל מה שסימונס צריך זה מאמן חדש שישב לו על הראש ולא הפוש אובר הזה בראון

    1. שינוי ביחסי הכוחות. הדאבל טים גמר את הארדן כבר מלא זמן חחח זעקו פה שהוא לא עובד חחחח מתי ינסו לשמור את לברון כל משחק דאבל טים כל העונה למה מפחדים?

  13. אין גבול לנכלוליות, ווסטברוק נותן מרפק לאינגלס בחסימה, שיוצר רפרוף קלוש על הארדן, שמייד מזייף ניסיון זריקה והולך לשלוש מהקו.
    יוסטון החליטו שאם הם מנצחים היום אז זה רק ברמאות.

  14. תשמעו, כבר הייתי בטוח הפסדנו את זה עם השלשה של טאקר, עוד אמרתי לעצמי – אם כבר אז לפחות זה טאקר ולא הארדן.
    לילה טוב חברים!

    1. Tim MacMahon

      @espn_macmahon
      The NBA's official injury report lists Mavericks star Luka Doncic (right ankle sprain) as out for Monday's game against the Jazz. Coach Rick Carlisle said Friday that the team hopes Doncic will play in one of the two remaining games before the All-Star break.

    1. אל תשכח להודות לצוות המוחות אלטון ברנד את ברט בראון ששיחררו אותו ולא חידשו את האופציה שלו שנה שעברה כי הוא ביקש יותר דקות ורק אחרי שקורבר ברח להם למילווקי הם החזירו אותו ברגע האחרון בחוזה גרושים לשנתיים.

      דאמב אנד דאמבר

  15. איגי זה גופה.
    עשו אותו פה שובר שיוויון לאליפות 😂😂😂 מתפללים שיבריק בקטנה 2 3 משחקים בפלייאוף יקלע איזה 3 שלשות אימון ויגידו שהוא ווינר ועם ניסיון חחח קומדיה.
    אולי שיחזירו את רוברט הורי? יש לו 7 טבעות והוא היה ווינר. מה עשו מאיגי הוא כבר שנתיים תקן גופה היה בלוחמים.

  16. ובנושא לחלוטין לא קשור –
    .
    חברים, יש סיבה לאופטימיות. אוהד של כל קבוצה שתעשה את דרכה השנה לפלייאוף יכול בלב שלם להאמין שיש לקבוצתו סיכוי.
    הסיבה לאופטימיות הזו?
    אם אחרי עשרות שנים, סוף סוף הסרט הטוב ביותר אכן זוכה באוסקר עבור הסרט הטוב ביותר (וזה למרות שהוא אנדרדוג ברור, ולמרות שיש מועמדים אחרים עם גב כלכלי ניכר מאחוריהם, או מוניטין מפואר),
    אז הכל אפשרי!
    בוקר טוב.
    .
    (הטקס פרסי האוסקר שזה עתה הסתיים, זכה הסרט "פרזיטים" בפרס על הסרט הטוב ביותר, הבימוי הטוב ביותר, והתסריט המקורי הטוב ביותר)

      1. לצפות באוסקר זה למעלה מכוחותיי…
        זה כמו לצפות בקליבלנד מארחים את שארלוט מתוך בחירה – אם אתה לא אוהד שרוף (ושרוט) של אחת הקבוצות, זה מלמד על הפרעת אישיות גבולית.
        אני צפיתי בפורטלנד מנסים להצטרף לחבורת האופטימיים, והתעדכנתי תוך כדי ברשימת הזוכים.

        1. חחחחחחחחחחחחחחח
          גם אני שומע לראשונה שיש סרט כזה.
          מה עם חואקין? לקח את האוסקר על הג'וקר?
          לטעמי מגיע לו. הוא היה פנטסטי.

            1. לדעתי הוא גאון ולכן לא מבינים אותו.
              הוא משחק גם מחוץ לסרטים בחייו האישיים.
              האוסקר הזה עושה איתו צדק וזה היה צריך להיות השני או השלישי שלו.

            2. הגוקר שעמם אותי (לא ניקולה), חצי סרט שעמום מוות, העתק של נהג מונית. סרט מאד בינוני ומטה. אשתי ממש אהבה אותו לעומת זאת. מה שכן חואקין היה ענק ושיחק נהדר והאוסקר היה מגיע בהחלט.
              אגב רזי לחואקין יש כבר אוסקר לפני על תפקיד המשנה בגלדיאטור.
              בכלל כל הסרטים שהיו מועמדים זבל מזוקק ומשעמם, כבר לא עושים סרטים טובים, הכל קומיקס ושטויות.

            3. פיניקס היה מעומד על גלדיאטור, הוא לא זכה (בניסיו דל טורו זכה באותה שנה).
              .
              לטעמי, ג'וקר היה סרט אדיר. המשחק של פיניקס מהפנט. פס הקול מפעים. הבנייה של הדמות, יוצאת מן הכלל. זה ממש לא "קומיקס". זה מותחן אפל שמתעטף בז'אנר.
              אין בכלל שאלה שיש בסרט כמה וכמה ציטטות, כולל "נהג מונית". חלק מהיופי בסרט.
              .
              דרך אגב, יש קולנוע טוב. אפילו מצוין. גם טרנטינו האחרון (גם אם הוא לא הטוב שביצירותיו), גם "פרזיטים", גם ג'וקר, וגם 1917 (שבצדק לא זכה, לא בסרט, ולא בבימוי. ובאותה נשימה, לקח את פרס הצילום על עבודה קולנועית באמת יוצאת דופן), כולם סרטים ראויים.

            4. שימון
              אשתך חכמה מאד, התברכת, אתה לעומת זאת לא משהו חחחחחח….
              סתם סתם אוהבים אותך עם כל הדפיקויות.
              וכן אתה צודק, יש יותר מדיי גיבורי אנימציה.

  17. שאלה – יש תיעוד לשיא של הפסדים על באזר-ביטר לקבוצה במהלך עונה כלשהי? ויותר ספציפית – הפסדי באזר-ביטר בבית?
    כי זה כבר המשחק השני שזה קורה ליוסטון. כמה לוזרים אפשר לעזאזל להיות? אתה מוביל ב-2 נקודות עם כלום על השעון, ובלאו הכי אין לך סנטרים, למה לעזאזל מאפשרים לכדור החוץ להגיע לשחקן שעל קשת ה-3??
    פשוט קבוצה מאוסה, גם ההתעקשות הבלתי פוסקת של השלשןת של הארדן, וגם היכולת לבעוט בדלי ועוד בפאקינג משחק בית.

    1. יש לי שני משחקים נגדם בקרוב…
      מקווה לסוויפ עונתי.
      צריך לטחון בצבע, בעיקר קנטאר שיכול לנפח….
      השאלה היא האם סטיבנס מבין את זה?

    2. עזוב זאת הייתה שלשה מאד קשה שתיכנס ב1 מ10 מקרים. מטר מאחורי הקשת על 2 שחקנים.
      מה שאני באמת לא מבין אף פעם למה שחקן מתבזבז על מוציא כדור החוץ? למה לעזאזל שנייה לסוף צאנדלר סתם שם במקום לשמור עוד שחקן???
      פעם חשבתי זה חוק חובה למרות שמעולם לא שמעתי על זה. גיליתי לפני זמן מה שזה לא חובה וקבוצות עושות את זה מבחירה להפריע למוציא החוץ!!! מתי לעזאזל זה הפריע למישהו??
      אבל דאנטוני הפסיד את המשחק במהלכים ששם את הארדן על מיצל בקלאץ, זה היה ממש מביך לצפייה, אח"כ העביר עליו את טאקר שהקשה הרבה יותר. הארדן הוא פחות איום בהגנה מהבובות השחורות האלו שהם זורקים מעליהם באימונים. עזוב שהארדן קיבל לטובתו 2 שריקות אוויר מביכות ובושה לענף בסיום שאחת מהן שלחה אותו ל2 זריקות.
      ראיתי את 9 הדק האחרונות של המשחק היה משחק נהדר האמת. הבעיה אצל יוסטון שראס נח ויש דאבל טים על הארדן אין כ"כ תפוקה.
      לפעמים שייט הפנס וזה מה שקרה.
      מסכן ראס כל משחק טוב שלו הולך לפח, הארדן עם 2 מ13 מה3!! וזה כבר בשיגרה העונה, הוא חירב ליוסטון המון משחקים

      1. הארדן לשחק כמה שפחות דקות כמוביל כדור עיקרי, בטח כשראס במקביל איתו ביחד על הפרקט. ככה עושים עליו דאבל-טים, מבלי שההגנה תפקיר לגמרי את קשת ה-3 שלה.
        עזוב, הסיפור של יוסטון באמת גמור בעידן הנוכחי. מקווה שפרטיטה והצוות המשפטי שלו עומלים על חבילות הפרישה של מורי ודאנטוני.

      2. באמת מסכן ראס – הארדן מחרב לו עונת MVP
        אוק' ויוסטון הפסידו בנקודה – ניחסתי אותם – ברכות לרזי הירוק – ננקום בך ביוסטון.
        ברכות לקוריוז (בייבי-שימון), מתחיל להכריע משחקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט