הרפטורס נ' הפייסרס, וממפיס בפילי ביום שישי הגדול הראשון של הצאצא הראשון לבית בלוך-שחם!/דור בלוך

הרפטורס נ' הפייסרס, וממפיס בפילי ביום שישי הגדול הראשון של הצאצא הראשון לבית בלוך-שחם!/דור בלוך

אז לקראת הטרייד דד-ליין (ובתזמון מושלם לקראת הכניסה לתקופת ההכרעה של העונה והפלייאוף), רכשו התל אביב בלוך-שחמ'ס, את תינוק בלוך-שחם בתמורה לשעות שינה ו-cash considerations. בגובה של 50 ס"מ ומשקל של 3.060 ק"ג, הקומבו גארד צפוי לתרום קליעה מבחוץ ונוכחות רעשנית בחדר ההלבשה.

וכעת, בואו ניגש לאקשן!

וושינגטון וויזארדס (32-17) – דאלאס מאבריקס (20-31) 2:00:

שימו לב, דאלאס מאבריקס היא מכבי תל אביב של ה-NBA.

ונסביר, הקבוצה התחילה את העונה כאנדרדוג אבל פרצה קדימה והפתיעה בהתמקמות בצמרת ופחות או יותר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, אבל לאחר פתיחת עונה מוצלחת הגיע מכת פציעות שפגעה בקבוצה קשה, אבל הודות לרוח לחימה (וחולשה של היריבות) מצליחה להימנע מהתדרדרות במורד הטבלה.

אז דאלאס תגיע לוושינגטון ללא סת' קארי, לוקה דונציץ' וככל הנראה גם פורזינגס, אבל היא גם מגיעה אליו מהמקום ה-7 ועם יתרון מבטיח של 7.5 משחקים על המקום ה-9 כך שהיא יכולה להרגיש מצוין עם סיכויי הפלייאוף שלה לקראת פגרת האולסטאר המתקרבת.

עם זאת ריבוי הפציעות בהחלט נותנות את אותותיהם במאבריקס, שהפסידו 5 מעשרת משחקיהם האחרונים כאשר המיני מומנטום שלהם שהושגו בנצחונות על אטלנטה ואינדיאנה נקטע בהפסד לממפיס הנהדרת שעשויה לאיים על המאבס בתרחיש מסויים אם תמשיך במומנטום שלה.

וושינגטון מצידה הייתה מעורבת בשתיים מהעסקאות של סוף הטרייד דד ליין, אבל גם העסקאות האלה לא נראות ככאלה שיובילו את הקבוצה לאנשהו. הוויזארדס מחכים לסוף העונה ולבנייה המיוחלת מחדש כאשר ישימו סוף סופי ומוחלט לעידן ביל-וול.

הימור: דאלאס ב-18

פילדלפיה 76'ס (21-31) – ממפיס גריזליס (25-26) 2:00:

אחד המשחקים המומלצים של הערב מגיע אלינו מפילדלפיה והוא יפגיש בין אחת הקבוצות המבדרות של העונה הנוכחית לבין קבוצה שמסתמנת כאחת האכזבות של העונה.

פילדלפיה צירפה לשורותיה את בארקס ורובינסון תמורת בחירות סיבוב שני, ונפטרו מטיילר אניס אבל האם המהלכים האלה יפתרו את בעיות הריווח של פילדלפיה שתקעו את ההתקפה שלהם, והיו מהגורמים ל-4 הפסדים רצופים ליריבות מהמזרח כולל תבוסה מוחצת מידיה של מיאמי (שגם השתפרה בטרייד דד ליין) והפסד מעליב למדי לאטלנטה?

העניין עם הריווח הוא לא רק האחוז מהשלוש אלא מה שהוא עושה לבן סימונס ואמביד. מול מילווקי למשל הבאקס צופפו סביב אמביד שקלע 6 מ-26 בלבד, ומתחיל להיראות כאילו אם קיימת דרך לגרום לקבוצה שמבוססת על סימונס ואמביד ללכת עד הסוף, ברט בראון, שהשמועות סביב מתיחות בינו לבין הכוכבים הסתחררו לאחרונה, הוא לא בהכרח האיש שיגלה אותה.

מהצד השני בממפיס אופוריה. מוראנט הוא אחד השחקנים המבדרים בליגה, כל משחק של הקבוצה היא חגיגה, והיא מצליחה לפתוח פער קטן במירוץ המאוד מסקרן למקום ה-8 שמוביל לפלייאוף. הריצה הזאת גם עודדה את ממפיס לעשות מהלכים, והגריזליס שלחו את איגודלה להיט והביאו את וייטרס, וינסלואו, ג'ונסון וג'ורדן בל. שינוי פרסונלי לא קטן לקבוצה מצליחה ויהיה מעניין לראות כיצד הוא ישפיע על המומנטום של הגריזליס ולא פחות מכך על ההנאה מהם.

כמו בכל משחק בית של פילי צריך להזכיר את מאזן הבית הנהדר של הקבוצה הזאת שעם כל הצרות שלה וההפסדים הרצופים שומרת על מאזן של 2-22 בבית.

הימור: פילי ב-12

בוסטון סלטיקס (15-35) – אטלנטה הוקס (38-14) 2:30:

5 ימים לאחר שנפגשו באטלנטה, במשחק שבו הסלטיקס השיגו נצחון חמישי רצוף במומנטום נהדר שתי הקבוצות יפגשו שוב, אבל איזה הבדל 5 ימים יכולים לעשות.

ארבעה מחמשת שחקני החמישיה של הסלטיקס סובלים מפציעות כאשר ווקר, בראון, והיוורד בספק, ת'יס יחסיר את המשחק בוודאות ומרקוס סמארט וונמייקר צפויים לשחק.

בצד השני אטלנטה עשתה דיי הרבה מהלכים במטרה להאיץ את לוח הזמנים שלה כאשר צירפה את קפאלה, אחד הסנטרים החביבים עליי בליגה, ודדמון כשהם מצרפים גם את וולטון ג'וניור ולביסייר.

עם כל הפצועיים האלה, ג'ייסון טייטום לקח על עצמו את ההתקפה של בוסטון והוא קולע מעל 20 נקודות בכל אחד מ-6 המשחקים האחרונים. נראה שלאחר הפרידה מקיירי ארווינג, ועם פוינט גארד בסגנון דומה אבל אופי שונה בוסטון נמצאת על המסלול הנכון.

הימור: בוסטון ב-10

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-31) – דטרויט פיסטונס (34-19) 3:00:

הת'אנדר מגיעים למשחק הזה עם 3 נצחונות רצופים ו-7 מתוך עשרת המשחקים האחרונים בעוד דטרויט מגיעה עם 3 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, אבל המשחק הערב ימשוך תשומת לב מסיבות אחרות לגמרי ממאזני נצחונות.

דטרויט נפרדה מאנדרה דרמונד בטרייד שגרם לתגובה חריגה מהסנטר, על המהלך ששלח אותו למקבילת ה-NBA של אי השדים – הקליבלנד קאבלירס. דראמונד התלונן על חוסר הלויאליות על כך שהוא בקבוצה מ-2012 נותן את הלב ואת הנשמה וכעת שולחים אותו לקבוצה אחרת בלי לדבר איתו כלל.

תרשו לי לא להסכים.

אנדרה דראמונד הפך למולטי מליונר כבד בדולרים בדטרויט, הוא לא וויתר על שכר לטובת הקבוצה ולא חלם לעשות זאת, הוא לא עשה יותר מכל אחד ממאות השחקנים האחרים בליגה עבור קבוצתו. יותר מכך, הפיכתו לשחקן לא רלבנטי לסגנון המשחק הדומיננטי בליגה בשילוב משכורתו הפכו את דטרויט לקבוצה תקועה.

האם זה אשמתו? לא. אבל האם הוא קורבן? גם כן ממש לא. השיטה בליגה נקבעה כאיזון עסקי באינטרסים של בעלי הקבוצות והשחקנים שקבעו נקודת איזון שמגדילה את העוגה למקסימום ומחלקת אותה בצורה הוגנת, והשיטה הזאת היטיבה עם דראמונד בצורה דרמטית.

הת'אנדר מנגד ניסו לעשות מהלכים מסויימים בעיקר בהקשר של דנילו גלינארי, רעיון טוב כל עוד הוא בריא, אבל לא הצליחו למצוא עסקה מתאימה. הסגל הנוכחי שלהם הוא אולי טוב לעונה הזאת אבל בעייתי מאוד ותוקע אותם לעתיד, אז כדאי שהם יהנו מהעונה הזאת כל עוד הם יכולים.

הימור: אוקלהומה ב-15

אינדיאנה פייסרס (20-31) – טורונטו רפטורס (14-37) 3:00:

המשחק החזק של הערב מגיא אלינו מאינדיאנה שם המדורגת חמישית שקיבלה בחזרה את הקלעי הטוב ביותר שלה תארח את טורונטו שממשיכה עם המומנטום הנהדר שלה וכבר נמצאת במקום ה-2 במזרח.

לאינדיאנה יש מה לנקום במשחק הזה. אחרי שהובילו ב-19 הפרש הפייסרס ירדו מנוצחים מול מהלך הגנתי גדול של טורונטו שהייתה נהדרת ברבע הרביעי והשיגה ניצחון שהיה ה-12 ברציפות של הקבוצה הקנדית. הפייסרס מנגד נמצאים במשבר והפסידו את 3 משחקיהם האחרונים ו-4 מתוך ה-5 כולל הפסד לניקס.

בטורונטו אפשר לדבר על התלכיד שרץ ביחד שנה שניה ונהנה מביטחון של אלופים, על כימיה ועל פקאל סיאקאם הנהדר שהופך לסופרסטאר לנגד עינינו. באינדיאנה השאלה הגדולה נוגעת לאולדיפו. הגארד קלע 5 מ-14 מול הרפטורס, והוא מתקשה לחזור לקצב שאפיין אותו לפני הפציעות שפגעו דרמטית בקריירה שלו.

גם המשחק הראשון בין השתיים היה צמוד כשאז אינדיאנה הייתה עם ידה על העליונה. הלילה סדרת העונה הסדירה הזאת חוזרת לאינדיאנה כשהקבוצה הביתית צריכה מאוד את הנצחון כדי לייצר מומנטום מחודש ולהימנע מגלישה מטה בטבלת המזרח, זהו מדרון חלקלק שעלול להיגמר בפגישה עם ההיט בסיבוב הראשון של הפלייאוף, גורל שכל קבוצה תשאף להימנע ממנו.

הימור: אינדיאנה ב-5

פיניקס סאנס (31-20) – יוסטון רוקטס (18-33) 4:00:

קבלו את הציטוט הבא מביל סימונס:

"ברכות לרוקטס, לא חשבתי שאוכל לשנוא לצפות בהם יותר ממה שאני שונא עכשיו, אבל הם הצליחו. בהתקפה 4 חברה' עומדים מסביב ומסתכלים על בחור חמישי מקפיץ במשך 20 שניות, בהגנה אנחנו מוותרים לחלוטין על ריבאונדים וחסימות, יש לנו את זה!"

אבל האם זאת משמעות המהלכים של הרוקטס?

עם ההגעה של רוברט קובינטון במקום קאפלה, יוסטון לוקחת את ניסוי הסמול בול לקצה כשאין להם אף סנטר מהותי בסגל. עם הסגל הזה (ארבעת המשחקים הראשונים לפני הגעתו של קובינטון) ועם הסמול בול הם סופרים חמישה נצחונות רצופים כולל נצחון מרשים על הלייקרס שבו הם הפגינו לא מעט מהלכים נאים של הנעת כדור.

הסאנס לעומת זאת, עם סנטר של ממש סופרים כבר 5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים ומתרחקים מאוד ממאבק הפלייאוף. מבחינתי יש סימן שאלה גדול מעל הקבוצה הזאת קודם כל ברמת ההנהלה אבל גם בשאלה האם הדואו של בוקר ואייטון יכול לקחת קבוצה לצמרת בכדורסל של היום, המפגש הלילה אם כן יהיה בין קבוצה שהולכת small בכל הכח, לבין קבוצה שהלכה בדראפט על הביג הכי משמעותי שהיה בסביבה, וזה צפוי להיות לא פחות ממרתק.

הימור: יוסטון ב-5

סקרמנטו קינגס (31-19) – מיאמי היט (16-34) 5:00:

מיאמי הייתה אחת הקבוצות הפעילות ביותר בטרייד דד ליין ויהיה מעניין לראות האם המהלכים שלה הם הגרוש שחסר לה ללירה כדי ללכת עד הסוף, משהו שדומה למהלך של טורונטו על מארק גאסול לקראת סוף העונה שהשלים את הפאזל שהקבוצה רצתה על מנת ללכת עד הסוף מסביב לקוואי לנארד.

האם ג'ימי באטלר הוא קוואי של העונה? והאם אנדרה איגודלה שהגיע עם קראודר, בעוד מיאמי נפרדה וייטרס, ג'ונסון ווינסלואו. קראודר וסלומון היל שהגיע גם כן אמורים להיות זמינים למשחק הלילה בעוד איגודלה ימתין לשבוע הבא.

סקרמנטו מצידה הלכה למהלכים צנועים יותר כראוי לקבוצה צנועה יותר והביאה את בזמור, אלכס לן, וג'בארי פרקר. בהיעדרו של באגלי הפצוע, לוק וולטון צפוי לחלק את הדקות בין רשון הולמס שחוזר מפציעה ואלכס לן, ויקוו למעט יציבות לאחר שנצחו 4 מעשרת המשחקים האחרונים ולא הצליחו לחבר 2 נצחונות רצופים עם נצחונות על הקליפרס ומיניסוטה לצד הפסדים לקליפרס ומיניסוטה (פעמיים).

הימור: מיאמי ב-12

יוטה ג'אז (18-32) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-24) 5:30:

וואו מה קורה עם יוטה. חמישה הפסדים רצופים של המורמונים אחרי תקופה מצוינת דרדרו את הקבוצה למקום ה-5, והם מסתבכים קשות, כאשר מול תגיע פורטלנד שנמצאת במומנטום עם 4 נצחונות בחמישה משחקים כולל על יוסטון, הלייקרס, הספרס ויוטה עצמה. פורטלנד מגיעה למשחק הזה כמשחק שני בגב אל גב מה שעשוי להקשות עליה ולשפר את סיכויה של יוטה לקטוע את המומנטום השלילי.

מפתיע לא פחות מרצף ההפסדים של הג'אז היה הסיבה לו – הגנה שקרסה לחלוטין כשהיא סופגת 124 או יותר ב-3 מ-5 המשחקים האחרונים, ואם הם רוצים להשתפר הרי שהמקום שצריך להתחיל בו הוא המקום הזה ובאופן ספציפי הג'אז צריכים את המומחה ההגנתי שלהם – רודי גובר. הצרפתי התקשה מאוד עם וייטסייד במפגש האחרון בין השניים כאשר הסנטר של פורטלנד קלע 17, לקח 21 ריבאונדים וחסם 3 פעמים כשהוא ממשיך את המומנטום שלו גם בנצחון על הספרס עם 17 נקודות ו-23 ריבאונדים.

נקודה נוספת היא הקליעה של מיטשל שמוסיפה להיות לא מספיק אמינה. כשהכוכב שלך קולע 35% מחוץ לקשת בממוצע, כאשר לעיתים היכולת שלו עלובה ממש, כמו מול דנבר בסוף ינואר שם קלע 1 מ-12 מחוץ לקשת ההתקפה כולה מתקשה לתפקד.

תמונת המראה היא פורטלנד אצלה לילארד מראה יכולת קובי ברייאנטית כאשר הוא אגרסיבי בטירוף בהתקפה ומציג מספרים מוטרפים וכשהוא נראה ככה, וכרמלו נותן יכולת יעילה גם הוא, אז לפעמים גם שוטינג גארד מחליף כמו גארי טראנט תופס יום כשהוא קולע 6 מ-7 מחוץ לקשת בנצחון על הספרס, כאשר ברבע האחרון מלו ולילארד מחפשים אותו אקטיבית, זה סוג הגרוב הקבוצתי שפורטלנד נמצאת בו כרגע, ספק האם הוא ייעצר ביוטה.

הימור: פורטלנד ב-8

לפוסט הזה יש 133 תגובות

  1. מזל טוב דור. איזה אושר יביא התינוק. תגדל אותו אוהב מיאמי היט כי אין יותר קבוצות לאהוב.
    יש לך אחלה משחקים הערב. אז מאחר ואתה ממילא לא תוכל לישון עכשיו איזה חצי שנה, אז כיף. תוכל להשקותו חלב ולראות את המשחקים.

  2. מזל טוב דור!!
    שתרוו נחת מהתינוק והכי חשוב שיהיה בריא!
    ההורים שלי עשו איתי הסכם לפני הלידה של הבת: אתה תקום בלילות ואנחנו נשלם על המנוי.
    מאז (שנה וחודש) אני והילדה חברים הכי טובים בלילות והיא הייתה שותפה מלאה לחגיגות הגמר.
    .
    אחלה פריוויו! לא פשוט עם צוציק קטן כל כך

      1. הצעירים של היום… חסרי כבוד לחלוטין. אחר כך הם מתפלאים שהאוהדים הותיקים עוזבים את ליגת המשפחה.

            1. חמישיית משפחה שנייה

          1. הילד שלי הולך לקבל בקרוב חולצה של הקוריוז ישר מניו יורק. הוא רואה הרבה קטעים. הוא גם אוהב לזרוק רק מרחוק ולאחרונה התחיל לבקש ממני להטביע עם סל שאני עושה לו עם הידיים אני אומר לו אתה קופץ נמוך קודם תלמד לקלוע אבל נדבק בדאנק אחרי שראה ספייס גאם עם מייקל

            1. טוב מאוד, ככה ירוויח הרבה כסף כשיהיה גדול, רק שלא יהיה טוב מדי בהגנה בגיל צעיר – זה יידבק לו (זורק מרחוק ולא נכנס לצבע? אולי ראה קלטות של אמביד?) אבל למה חולצה מניו-יורק? תבקש ממנחם שישלח לך מאטלנטה, אם כבר אז כבר. הבן הגדול שלי משחק בספורטק עם גופיה אורגינל של ג'ון וול, קניתי לו בקאפיטל וואן ארינה לפני שנתיים, במשחק נגד הקאבס של ג'יימס ו-ווייד – זה היה בין המשחקים האחרונים של וול, לפני שהחליק באמבטיה ונשאר תקוע שנה וחצי מחוץ למגרש עם 50 מיליון דולאר לשנה. זה כוכב אמיתי! (לא כוכב הופס…)
              בסופר-סמול-בול ננוחם

  3. מזל טוב!! אני יודע שאומרים לך את זה הרבה אבל תתכונן, חייך השתנו לעד.

    אתה הולך על בוסטון ב10 כּשיש מצב שבוסטון עולה עם טייטום, סמארט שתי מנקות בעמדות 4 ו5, ודני איינג' חוזר להשלים חמישייה בעמדת הגארד. רק הוכחה לאיזה אמון בראד סטיבנס זוכה כאן :-). אם אכן כל 'בספק' לא עולים, אני מריח הפתעה של אטלנטה.

    זאק לואו אומר משהו חכם בסרט נע של האתר. קל לעשות עסקאות טובות כשאתה בקבוצות מסריחות. הקושי האמיתי הוא לקבוצות כמו מיאמי (ואני אוסיף בוסטון) שכבר רצות טוב אבל חסר להם משהו בשביל להפוך לקונטנדרית. קרדיט לריילי? עוד נראה איך זה ייצא.

    1. הפתעה של אטלנטה?
      לא נראה לי…
      כן, קמבה, בראון והיייווארד בסימן שאלה. סביר שלפחות אחד מהם ישחק. סמארט ו-וואנמייקר כנראה שישחקו.
      הסלטיקס ישתמשו גם בקאנטר כסנטר פותח והוא כנראה יעשה את הסל הראשון של הסלטיקס במשחק באסיסט לגבוה שסטיבו אוהב.
      מקווה שגם טאקו ישחק. משום מה בראד לא אוהב לשתף אותו, רק כשהקהל לוחץ.
      על III אין בכלל מה לדבר, לדעתי זו השנה האחרונה שלו בירוק. בצקות בעצם בגיל כזה זה סימן לסיום קריירה…. הלוואי שאתבדה ואתה תדרוש שאוכל כובע.
      🙂

      1. רזי הטיים-לורד נולד בן 60, מה זה קצת בצקות ברגל בשבילו.

        לגבי טאקו – לא מקבל הזדמנויות כי הוא לא מתאים לרמה הזאת. גימיק חביב – סוג של בובאן רק בלי היד הרכה וקצת יותר אגרסיביות.

  4. מזל טוב.
    עצה קטנה מאדם שמעולם לא התקרב ליצור בגיל הזה, אבל הצליח לגדול מאחד כזה למשהו שבהחלט טכנית אפשר לקרוא לו גרסא גדולה שלו –
    אהבה, בניית ביטחון, הערכה ועידוד – כל אלה דברים שהתינוק הקטן לא צריך כדי לגדול לגרסא הגדולה של עצמו. באמת. גם בלי אהבה התינוק יספוג מספיק חלבונים כדי להתפתח לדמוי אדם ממשי ומתפקד פיזית.
    אז אפשר להשקיע את כל מרצכם בתחומים אחרים ועדיין התינוק יגדל בצורה טובה בדיוק כמו שאני גדלתי בוכה מבפנים. אופס, כתבתי את זה בקול?

  5. מזל טוב דור!
    רק תדאג להרחיק אותו מהמסך במשחקים של יוסטון – שלא יבהל מהזקן של הארדן או מבחירת הזריקות של ווסטברוק.

  6. המון מזל טוב דור

    יוסטון הלילה בלי ראס בבק טו בק. הסאנס מעל 20 קל.
    אייטון אם לא עושה לפחות 40 נק ומחנה בצבע אין לו מה לדבר.

    גם פורטלנד בבק טו בק ויחטפו זרנוק מיוטה. יוטה מעל 20 קל.

    היט
    ראפס
    אוק
    פילי במשחק מאד צמוד
    מאבס
    כולם ישחקו בבוסטון וההוקס ינצחו בהארכה

  7. אין הרבה תירוצים טובים יותר בשביל צפייה ב-NBA באישון לילה מאשר תינוק צווחן…
    אז נאחל המון בריאות (שהצווחות יהיה של תינוק רעב, לא יותר), וליגה מרתקת שתלווה את השעות הקטנות של הלילה.
    מזל טוב, דור.

  8. מזל טוב דור כיף לשמוע.
    .
    כמעט שבת שלום ולכבוד שבת המלכה, נספר שהקדוש ברוך ברא את הNBA בשביל אנשים כמונו. בשעת לילה מאוחרת כשהוא/י צורח/ת וצריך להחזיר לישון. זה שומר על השפיות (אלא אם כן אתה צופה ב______ השנואה עליך שדופקת צ'אקות על הראש של_____ האהובה עליך ואז זה בעצם הצרחות מעירות את כולם)

  9. מזל טוב, עושה רושם שהשגתם רכש עם הרבה אפסייד, פוטנציאל להחתמת העשור. רק קח בחשבון שמדובר בפרוספקט שדורש הרבה טיפוח וסבלנות. יש להניח שבשנים הראשונות תאכל ממנו הרבה ח*א, אבל בעתיד יהיה לך פרנצייז פלייר.
    ואם אנחנו בעניין, בבקשה תקשיב לדארמונד. לא משנה מה יהיו התוצאות, אל תעשה עליו טרייד 🙂

    1. עזוב ברגע שהם מסיימים את חוזה הרוקי יש להם דרישות בלתי מתקבלות על הדעת ואז הם עוברים לקבוצה אחרת.

  10. ואם לחזור לאיזשהו דיון שהתחבא לו שם בפוסט –
    השחקנים הגיעו להסכם הזה, שהביא אותם למצב הכלכלי שלהם היום, נכון. וזה הסכם שהושג במאבק הדרגתי ארוך שנים שהתחיל כשהם בעמדת חיסרון מוחלטת, וכל השינויים נעשו בהתחשב בעמדת החיסרון ממנה התחילו. אני בטוח שבכל שלב בתהליך אמרו שזה הסכם טוב שמהווה פשרה בין הצדדים הנאבקים עליו, גם ההסכם הראשוני שלדעתי כלל זכות לבעלים להצליף בשחקן שדורש עוד כסף. בנוסף לזה תחשיבו את אלו שנמצאים בהסכם ולא כל כך ברור מה הם עושים שם (מי בעד להעיף את דולאן מההסכם?) ואת אלו שהיו צריכים להיות שם ואינם (כל שחקני הקולג' והתיכונים באשר הם), ואולי יש עוד מקום לשינוי דרסטי בהסכם בין הקבוצות לשחקנים.

  11. דארמונד צודק. הוא יכל לסרב לשחק כC ולדרוש לשחק כPF או אפילו SG. שיגידו תודה בכלל שהוא משחק. איגי הראה שזה לגיטימי לחלוטין גם לקבל כסף גם לא לשחק וגם לדרוש שאתה תשחק רק בקבוצה עם שאיפות לאליפות + החתמה לעוד שנתיים. גם הגרושים שהוא קיבל על העיסוק שהוא הכי משמעותי ומייסר בעולם – מי מאיתנו היה רוצה להיות מולטי מליונר בשביל העיסוק הזה של לשחק כדורסל
    .
    עיני לא צרה בשחקנים האלה שמרוויחים בחודש מה שאני לא ארוויח כל החיים. יש להם את הכישרון ששם אותם בין בערך 500 איש שהם יחידי סגולה מכל האנשים שחיים בעולם. אבל התלונות האלו הן פתטיות.

    1. כן, אבל – חשבת כמה שונה זה לגור בשכונה היוקרתית ביותר בצד השני של ימת אירי? כל הוילות/טירות שם הן עם תריסים תוצרת איטליה. נורא.

  12. The Nets are signing Timothe Luwawu-Cabarrot to a multi-year deal, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

    Cavaliers are signing F Alfonzo McKinnie to a multi-year deal, league sources tell ESPN.

    Golden State is signing Marquese Chriss to a two-year contract, league sources tell ESPN.

  13. מזל טוב דור! רק אושר ועושר ובריאות ומה שיותר שעות שינה.
    .
    בחירה ראשונה בדראפט המשפחתי זו קו פרשת המים שלכם, נאחל שיטיס אתכם קדימה עוד יותר משההוא מקיץ 97' הטיס את הספרס.
    .
    וברגעים שקשה, תלמד משיה סראנו, מה להגיד, ולא פחות חשוב – מה לא להגיד
    🙂
    .
    http://www.hoops.co.il/?p=164822

  14. Steve Kerr on Andrew Wiggins: “Minnesota needed him to be a star. And we’re not asking him to be a star. We’re asking him to play a role on a team that already has some star players.”

  15. תודה דור. מזל טוב להצטרפות העולל למשפחה. בתי הבכורה מחר בת 7. נולדה בדיוק בתקופה הזו, לא חושב שראיתי כל כך הרבה משחקי פלייאוף כמו ב-2013 בזכותה..
    יש לציין שמדובר בעסקת win-win לשני השותפים בהורות…

  16. פרוויו משובח ומזל טובבב
    כתבתי אתר על ה 3 חודשים הראשונים עם ילד ראשון
    אם תרצו אתה וזוגתך לעיין זה http://Www.Olal.co.il
    אני לא מוכר שם כלום, רק נותן ידע
    היה אמור להיות ספר אבל אני מתכנת
    🙂

    1. קצר לאללה..
      הטיפ שלי. וילונות פתוחים לרווחה .
      .
      ושהעולל יקום עם האור הראשון וילך לישון עם האור האחרון. אחרי שבועיים שלוש יש לך תינוק שישן לילות שלמים.

  17. מזל טוב דור !!
    תודה לאשה ששחררה אותך למטלות השוטפות … עכשיו תגלה כמה קל להיות שקט בשלשת קלאצ' כשהילד רק נרדם עליך …

  18. מזל טוב דור.

    פילדלפיה נראים כל כך הרבה יותר טוב כשאמביד יושב על הספסל. זה הוא, זו האצבע שמאד כואבת לו, זה המאמן, לא משנה.

  19. כדאי לדייק בפריוויו..:"אז דאלאס תגיע לוושינגטון ללא סת' קארי, לוקה דונציץ' וככל הנראה גם פורזינגס" – קרי הגיע ומשחק. כנ"ל לגבי פורזינגס. כמעט ויתרתי על המשחק כשראתי את הפריויו..

  20. מחווה לווינס שכנראה משחק בבוסטון פעם אחרונה.
    תרדו קצת למטה יש סרטון מטוויטר בו איינג' נפרד.
    מנחם, רוצים פה ראיון אחרון עם מר קרטר, אתה יכול לעשות את זה באחד ממשחקי הבית של אטלנטה?

  21. כל פעם שאינדי מתקרבים בא לך איזה האיבקה כזה ושם שלשה מטר מהקו ומחזיר אותך לאותה הנקודה.
    לפחות מאמן אינדי לוקח פסקי זמן כשצריך.

  22. זהו
    תמ"א באינדי
    הקנדים שוב ממיתים ומבצעים וידוא….
    13 ניצחונות ברצף לאלופה. האם יפגשו את יאניס בגמר המזרח?

    1. מיאמי יההה
      שיר הלילה של ביאפרה ובית ספר לרפואה של גוואנטנמו
      שיר אנטי רפובליקני ספציפי נגד גורג בוש JR
      הטרור של טייני טאון
      Lost the vote, but god elected me
      I'm never wrong kuz he speaks through me
      I'm the baddest hombre around
      Minded by my Uncle Dick
      So dumb I thought I was President
      Meet the Terror of Tiny Town
      I decide
      I divine
      Who's evil and who dies
      Hobby horse
      Across the White House lawn
      The Great Cowboy Cornholio
      Texas oil's favourite clown
      Never far from his feed bag
      Of pretzels frosted with cocaine
      The Terror of Tiny Town
      Sit him down
      Spin him round
      Got wars to plan
      And people to kill
      So decide
      Bring ’em on
      It'll be shock and awesome
      On my ranch, under the stars
      God tells me it's the end times
      Mission accomplished
      I do what I want
      Rummy, make it so
      Condi, give me a blow
      Wee Wee's big adventure
      Starts now
      Seize the oil in the Middle East
      Kill their ass with fake democracy
      Show ’em who's the boss of this town
      Magically they will learn to love
      Baywatch, burgers and Israel
      And the Terror of Tiny Town
      9-11 was no conspiracy
      More like Spinal Tap to me
      Our empires goin' down
      Even if we wipe Al Qaeda out
      What will all the kids be like?
      When we're all the Terror of Tiny Town
      So what now?
      He ain't gone
      'Till they're all brought to justice for war crimes
      So act fast
      Or this lasts
      Kuz before you know it
      Guess who'll be back

  23. בימים בהם הסאנס קולעים ככה מהשלוש, קשה מאוד לנצח אותם (לא שההגנה של יוסטון ממש ניסתה להקשות…).
    הבעיה היא שעל כל יום של 7 מ-9 לאוברה, יש יומיים של 1 מ-9 . . .

  24. "המופע של לילארד" חזר לעיר! כאשר לילארד רותח, זו פשוט הצגה. והלילה, הוא נותן אחת כזו. 27 נק' במחצית אחרי רבע ראשון מושלם של 6 מ-6 (4 מ-4 מהשלוש). לא משנה את מי יוטה מנסים לצוות מולו, לילארד בשלו. הסיבה היחידה שההפרש הוא לא 20+ היא שהוא היה צריך לשבת כמה דקות לנוח בתחילת הרבע השני.

    1. גיא אני במקומך עובר לאזור הדרום פותח חצר פעם ביום ללקוחות שבאים לשים עין הרע על מישהו שהם בוחרים, וזהו תוך שנה בעבודה של שעה ביום אתה מסודר לכל החיים.

  25. Detroit's Reggie Jackson is still assessing whether to pursue a buyout or complete his Pistons contract, league sources say, but the Clippers have emerged as a likely suitor if Jackson goes that route

    The Clips, of course, also have interest in prime Laker target Darren Collison

  26. זה מגוכח שבהילוך חוזר רואים שגובר נגע בכדור אחרי שהגיע לשיא הגובה והשופטים לא יכולים לשנות את הפסיקה.

    1. נכון מאד
      בכלל השיפוט היום למד משהו מהיורוליג.
      שיפוט ביתי גרוע!
      לפחות במכבי זה לא שינה את תוצאת המשחק.
      האם היתה עבירה על לילו בכניסה לסל?
      לדעתי כן ובגלל זה הוא מעוצבן

  27. איזה שוד של השופטים במהלך האחרון של פורטלנד האמא של הגולדטנדינג … לא קלטתי את ההסבר אז אשמח לאחד למה פורטלנד לא יכלו לקחת צ'אלנג על זה??

  28. איזה ביזיון של השופטים ביוטה.
    להרחיק לשנה שלמה את שלושתם ולשנות את החוק כך שניתן לעשות צ'לנג' על גולטנדינג.

  29. ועדיין זה לא סוף העולם. כי החדשה של היום זה שאתמול נמדדו 18.4 מעלות באנטרטיקה, אז נצחון או הפסד זה פשוט שולי.

  30. איזו בדיחה ביוטה. איך עם כל המצלמות והמוניטור דבר כזה עובר?
    עידו – המדידה היא לא בדיוק באנטרקטיקה, יותר נכון בשפיץ הבולט של היבשת שקרוב מאוד לדרום ארגנטינה.
    "החזק בסוסך…"

    1. למה זה משנה היכן נערכה המדידה? זו הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה באותה נקודה. ההתחממות הגלובלית היא לא שאלה של "אם", אלא של "עד כמה גרוע זה הולך להיות?"

      1. זה מפחיד
        כשהקרחונים ימסו מנהטן תהיה מתחת למים, גם תל אביב. אני אומר כבר המון שנים שאירובה צריכים לשים 50 מיליארד יורו ולבנות עם עובדים סינים סכר בגיברלטר. לא היום אלא לפני 10שנים….
        אחרת…. ברצלונה, מרסיי בנגזי, אלכסנדריה, תל אביב, בירות, סטמבול, טרסוס, סלוניקי, נאפולי ועוד ועוד יהיו מתחת למים….
        מישהו מקשיב?
        מה פתאום? מי ישים כסף?
        נזכור את העשור הזה שלא עשינו כלום חוץ מלדבר לדיראון עולם…. אנחנו או אילה שיחליפונו.

    2. התחממות התשמממות, בינתיים המים לא עלו בסנטימטר, עד שכל האפוקליפסות יתממשו – יחזרו הדינוזאורים. העיקר שאל גור קיבל פרס נובל. כל היום וכל הלילה מנסים להפחיד אותנו – איראן גרעינית (אשכרה ביבי הצטלם עם ארון של קלסרים? LOL), דאעש (אין ולא היה דבר כזה), קורונה (זה מגיפה? 500 איש? תעשו לי טובה), והתחממות גלובלית – כאילו שאנחנו יכולים לעצור את זה. רזי – ביום שברצלונה תכוסה במים, הנין של הנין של מסי יתחתן עם הנינה של הנינה של רונאלדו. הכי חשוב: "בלי פאניקה"

        1. אילו השפעות בדיוק? כן הטמפרטורות עולות, מה לעשות – החור באוזון גדל – אבל סופות ומצבים קיצוניים היו גם בעבר. ב-1950 (נדמה לי) ירד שלג בתל אביב. ב-1991 ירד שלג כמעט בכל הארץ. אם זה היה קורה היום התקשורת הייתה עושה מסיבת הפחדות וכולם היו רצים לקנות מסיכות וג'ל ניקוי ידיים (חחח… שפעת החזירים של לפני עשור עשתה יופי ליצרניות של הג'ל בדיחה הזה). הצונאמי המחריד של תאילנד התרחש לפני 20 שנה. יש תנודות במזג האוויר העולמי, אין לי מושג בתחום הזה, אבל אי אפשר כל הזמן להפחיד ולהפחיד. אם כבר – מי שאשם זה החברים של עידו – העיזות שלהם (תאכלס כבשים) כל הזמן מפליצות ומגדילות את החור באוזון. אחר כך הם יורים שם בגמלים וקואלות. עידו – אולי תפסיקו עם זה?

          1. החור באוזון דווקא קטן. תוך 9-12 שנה הוא יעלם.

            אף אחד לא מנסה להפחיד אותך, רק שתבתכל למציאות בעיינים.
            הכבשים שלנו אחראיות לעליית הטמפרטורות אבל פחות מהמכונית שלך והפחם שאתה שורף כשאתה מדליק מיזוג, והשווארמה שאתה אוכל שמגיעה מהכבשים שלנו.
            וכן יש אנשים שמתים מזה. שנה שעברה האש נעצרה 14 קילומטר מהבית שלי והשנה השריפות שרפו אצלי חצי מדינה.
            עליית הטמפרטורות תעצר שנדע לעבוד ביחד. בדיוק כמו שעצרנו את החור באוזון .

            1. אני נשמע ציני אבל כמובן שאין לי כוונה לפגוע. קח הכל בקלות. האש אצלכם זה זוועה, הפחם שלנו והמכוניות זה זוועה לא פחות – אני יושב כל יום בפקקים באיילון ונדהם איך אנחנו מחרבים והורסים.
              מה שרציתי לומר זה שכל ההפחדות הן לא תמימות – הממשלות נכנעות לכוחות שוק ענקיים ועובדות – בעזרת התקשורת – על כולם בעיניים. טראמפ הביא לעולם את מושג המושגים – פייק ניוז.
              כמה מתים בסין כל יום שלא מהמגיפה? לדעתי אלפים. חלילה מלזלזל בחיי אדם, אבל 700 מתוך מליארד ומאתיים מיליון זאת מגיפה? תעשה לי טובה.
              כנ"ל לגבי ההתחממות, אבל לא אכנס לזה כאן כדי לא להישמע מזלזל, סתם – קראתי לא מזמן על דילול אוכלוסיית הגמלים אצלכם ובתור צמחוני-טבעוני מתוך אידיאולוגיה – קצת קשה לי עם זה. אני מניח שיש לכך סיבות מוצדקות, אין לי דבר וחצי דבר נגד אוסטרליה.

            2. זה אנחנו שבחרנו בכל המנהיגים שקרנים האלו. כל הביביים טראמפ סקומו בוריס גונסונים של העולם. שכל מלה שלהם זה שקר וספין.
              אז זה לא הם, זה אנחנו.

              תשמע, אני חוזר מישראל עכשיו. ביום שאני נוחת. גשם בופה מוריד 200 מ"מ גשם. ויומיים אח"כ עוד מאה מיל יורדים. וזה במדינה של 400-500 מ"מ. זה לא נורמלי הדברים האלו.

            3. חחח… אתם צריכים לייצר ערכה משולבת של מטף ומטריה.
              כאן יש אחלה מזג אוויר, הבעיות הן מתחום אחר…

          2. "אין לי מושג בתחום הזה, אבל…"
            .
            בעולם שמלא במידע חלקי/מידע כוזב, צריך לברור טוב טוב את המקורות, ולנסות לאמת אותם. פעם, הדרך של ה-powers that be להתמודד עם האמת, היה להסתיר אותה. כיום, בעידן המידע, פשוט מטביעים אותה בכזבים (ע"ע פייק ניוז).
            כאשר אתה במודע כותב "אין לי מושג בתחום הזה, אבל…" , אתה משתתף בהפצת אותם כזבים (אולי לא בכוונה, אבל זה הפועל היוצא של להפיץ מידע המתבסס על אמונה ולא על ניסיון ללמוד את העובדות לאשורן)

      1. ידידי
        לא מדויק מה שאתה אומר. אמנם השינויים עד כה מינוריים והים עלה בסנטימטרים בודדים בחלק מהמקומות ביותר ובחלק במילימטרים אבל השינוי בטמפרטורות הוא עובדה בה אני לא מאשים אף אחד כי לא רק האדם אשם ויש תהליכים טבעיים. אבל המסת קרחונים תביא להצפה, זה ברור לילד בן 5. מה עושים כדי להגן על ערי החוף? רק הולנדים וקצת גרמנים בנו דייקים להגנה בים הצפוני. לנו יש מזל עם ים סגור שיש לו שני פתחים. סכר על סואץ קל לבצע וזול. סכר על הגיברלטר חיוני וחשוב. זו דעתי ואני משמיע אותה אבל מחכים לחמור של משפחת בלוך או לזה של המשיח….

  31. אתמול נמדדה באנטרטיקה טמפרטורת שיא 18.3 מעלות צלסיוס. השיא הקודם היה 17.5 , נמדד ב 2015. שיעור המסת הקרחונים בעולם הולך וגדל. בקילימנגרו כבר אין (או כמעט ואין) קרחון בקיץ, עובי שכבת הקרח באוקינוס הארקטי ושטחה יורד באופו עקבי מאז שנות ה 80 במאה שעברה. עוצמת ותדירות אירועי מזג אוויר הולכת ומתעצמת. נכון, מה שהאדם עושה (כולל גידול מקנה) להרכב הגזים באטמוספירה אין בילעדיות. להרי געש יש השפעות נקודתיות משמעותיות. אבל וזה האבל המפחיד. הגרפים עקביים. הם מצביעים על הרעה. אפשר להתעלם (ראה טראמפ) ואפשר לנסות ולעשות משהו (ראה גרטה). כל אחד יבחר (בסין דרך אגב, המנהיג בוחר)

    1. איך מגנים על ניו יורק ובוסטון?
      צריך להתחיל עם דייקים לאורך החופים. בנית מחסומים וטורבינות מונעות זרמי מים להפעלת למשאבות ענק.
      עדין אין פאניקה אבל צריך לתכנן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט