מוקי מהו – בטס עבר מבוסטון לדודג'רס

כל הפגרה מחכים אוהדי הבייסבול לטרייד הגדול שיעיר אותם מתרדמת החורף. אז הנה, חודש וחצי מפתיחת העונה, זה קורה. מוקי בטס, כוכב הרד סוקס מבוסטון, עבר לפנות בוקר ללוס אנג'לס דודג'רס, כשאיתו אורז את המזוודות גם הפיצ'ר המצוין דייויד פרייס.

בטס על הרקע החדש שלו (צילום: coloradoan.com)

האאוטפילדר בן ה-27, שזכה ב-MVP  בעונת 2018 כשהוא מוביל את בוסטון לאליפות על חשבון הדודג'רס, חבט בעונה שעברה 275., כשלאורך קריירה של שש עונות, כולן בבוסטון, ממוצע החבטות שלו עומד על 301.. בתום העונה הקרובה יסיים בטס את חוזהו, וצפוי לעלות לקבוצה בה ישחק למעלה מ-25 מיליון דולר, סכום שכנראה לא רצו להשקיע ברד סוקס.

בטס מצטרף ב-LA לקבוצה מצוינת, אך חבולה, שבעשור האחרון שלטה ללא עוררין בנשיונל ליג מערב, אך לא זכתה באליפות מאז 1989. בדודג'רס מאמינים שהווינריות של מוקי תביא את הקבוצה צעד אחד קדימה, זה כל מה שחסר שם.

בטס חוגג אליפות על חשבון הדודג'רס (צילום: MetsMerizedOnline.com)

ביחד עם בטס עבר ללוס אנג'לס גם הפיצ'ר הוותיק דייויד פרייס, שירוויח בשלוש העונות הבאות 96 מיליון דולר. בעונה שעברה עמד המאזן של פרייס בן ה-34, לו תהייה זו הקבוצה החמישית בקריירה, על 5:7 עם ERA של 4.28.

בתמורה שולחים הדודג'רס חבילת שחקנים, שכוללת את האאוטפילדר אלכס ורדוגו בן ה-23, שנחשב כישרון מבטיח (294., עם 12 הום ראנס). הטרייד אף כלל קבוצה שלישית, כשהפיצ'ר קנטה מאדה (בן 31, 8:10, עם ERA של 4.04) עבר מ-LA למינסוטה, בזמן שהטווינס שלחו את הפיצ'ר הצעיר ברוסדאר גראטרול (בן 21, 1:1, 4.66) לרד סוקס.

חצה את העיר. פדרסון (צילום: Sporting News)

זמן קצר מאוחר יותר, פינו בלוס אנג'לס מקום באאוטפילד לבטס, כשכוכב נבחרת ישראל לשעבר, ג'וק פדרסון, עבר מהדודג'רס ללוס אנג'לס איינג'לס. פדרסון בן ה-27, שיסיים חוזה בסיום העונה, חבט 249. בעונה שעברה אך גם העיף 36 הום ראנס.

בכך הורכב לקבוצת המלאכים אאוטפילד נפלא, עם מייק טראוט וג'אסטין אפטון, כשגם שחקן הבסיס השלישי המצוין אנתוני רנדון חתם בקבוצה בפגרה. הדודג'רס הרוויחו בעסקה את האינפילדר לואיס רנגיפו בן ה-22.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. רק לוודא שהבנתי נכון. הכוכב בן ה27 שהוא בכותרת ובמרכז הידיעה ירויח 25 מיליון והפיצ'ר בן ה34 שהוזכר כחלק יותר משני של העסקה ירוויח32 מיליון$?

      1. זהו שאני אבין. ליגה שנתנה לבחור פרייס חוזה רב שנתי (אגב מתי נחתם החוזה? ולכמה שנים הוא היה?), כך שבגיל 37 הוא עוד ירויח 30 מיליון דולר לשנה, לא מסוגלת לתת היום יותר לכוכב בן 27?
        בכללי יש הבדלים מובהקים בין המשכורות של האאוטפילדרים הכוכבים לבין הפיצ'רים הכוכבים?

        1. ב-2015 בוסטון החתימה אותו על חוזה לשבע שנים תמורת 217 מיליון. אותה בוסטון, שנכוותה מהטעות הזאת לא מעט, מנסה עכשיו להימנע מזה, ולא רוצה לתת לבטס חוזה דומה שיגרום לה לשלם לו בעוד 10 שנים 30 מיליון לעונה. אין כל כך הבדלים בין פיצ'ר לפוזישן פלייר מבחינת חוזים

  2. אני תומך השנה בדוג'רס אחרי שגילינו מה יוסטון הרמאים עשו להם, ובמיוחד מה שהם עשו לקלייטון קרשאו. אני מקווה שהבורג שהתרופף לו אחרי הסדרה ב-2017 חזר למקומו לאחר שנודע לו על הרמאות של יוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט