מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.הניקס פיטרו את הבוס סטיב מילס, והולכים בכל הכוח על מאסי יוג'ירי

Masai Ujiri Raptors

זה סוף-סוף קרה. הניקס פיטרו את מנהל פעילויות הכדורסל והנשיא סטיב מילס, ולפי מרק סטיין, ג'יימס דולן נתן אוקיי לכל צוות המנהלים ללכת אחרי הניגרי מאסי יוג'ירי, מנכ"ל ונשיא טורונטו (Marc Stein✔@TheSteinLine) למרות שחוזהו עם הרפטורס תם רק בסוף העונה הבאה.

אבל כמו שהמורה שלנו קווינט לימד אותנו בכיתה ב' (אולי זה היה בכיתה ג'), – "אין דבר בכדורסל – או כמעט בכל דבר אחר מלבד בריאות – שכסף לא יכול לקנות".

כסף הוא דבר אחד שיש לדולן.

הניקס מאמינים שיש להם סיכוי טוב מאד למשוך אותו החוצה מחוזהו (אבל הניקס האמינו גם שקווין דוראנט וקיירי אירוינג היו כבר בכיסם.)

סקוט פרי המנכ"ל נשאר בינתיים בתפקידו.

2. יש כל כך הרבה בולשיט בכדורסל שאני חוכך בדעתי אם לא הגיע הזמן לעבור לאופרה!

ג'יימס דולן, בעל הניקס, פיטר את סטיב מילס, ולפי כל הדיווחים הוא הולך בכל הכוח על מאסי יוג'רי, כשהוא טוען (ואני קורא זאת באתרים הראשיים מאת עתונאים ש – תסלחו לי – אין להם הרבה מושג כשהם סתם מעתיקים אחד מהשני או מכניסים ידיעות כמו רובוטים – ורמונה שלבורן, שחשבתי שיש לה קצת מושג היא כנראה רפת הבנה כמו השאר כשהיא מצטטת אותו מבלי להוציא מילה לכאן או לכאן) שהוא החליט "ללכת אחרי המודל של הווריורס והלייקרס".

אז אחרי שתקראו את מה שרמונה, ומקורות ב-ESPN כותבים ש"הניקס הולכת אחרי המודל של הווריורס והלייקרס" , אשאל אתכם שאלה או שתיים:

הנה השאלות:

1)מה הוא בדיוק 'המודל' של הווריוקס והלייקרס? האם מישהו יכול להסביר לי?

2) כיצד הרצון לגייס את מאסי יוג'ירי מראה שהניקס הולכת אחרי 'המודל' של הווריורס והלייקרס, אם יש בכלל – בשם שמיים – דבר כזה ('מודל' מיי אס)???

(ואני לתומי חשבתי שהמודל של הווריורס הוא להתמזל עם שחקן כמו סטפן קרי, ולנצל את החרפה והניוול של קווין דוראנט שהחליט להשיג טבעת ע"י התחברות לאלופה, והמודל של הלייקרס הוא הרצון של לברון להיות קרוב להוליווד, והבגידה של הגבה בניו אורלינס)

3. מייק בראון מהווריורס התמנה למאמן נבחרת ניגריה

מייק בראון – ה-ASSOCIATE COACH של סטיב קר – הוא עד כמה שידוע לי הוא ה-ASSOCIATE היחיד בליגה; ASSOCIATE זה יותר מ-'עוזר' המכונה ASSISTANT, כמו בדרוג המקצועי בעולם האקדמאי בו אתה מתחיל כ–INSTRUCTOR, מתקדם ל-ASSISTANT PROFESSOR, ואז ASSOCIATE PROFESSOR, ואז FULL PROFESSOR.

הוא יהיה מאמן ניגריה באולימפיאדת טוקיו, 2020. לניגריה זוהי ההופעה השלישית הרצופה באולימפיאדה. הפעם היא חיפשה מאמן עם פרופיל NBA רציני, ומייק בראון היה מאמן ראשי בלייקרס ובקאבס, לפני שהפך כעוזרו של קר.

אין לו כל בעייה עם שחקנים מעולים אחרי שאימן אנשים כלברון ג'יימס, קובי דוראנט, וסטפן קרי.

בראון אמר:

"I'm honored and humbled that Musa Kida and the Nigerian Basketball Federation have given me this opportunity," Brown said. "The Nigerian Basketball Federation has been very professional and organized throughout the vetting process. They want to continue to build a world-class team and organization on and off the court. I'm excited to have learned that the Federation's vision is to provide the team with the necessary resources to compete at the highest level. Their commitment will enable the players and coaches to focus our energy on competing at the highest possible level every time we step on the basketball court. We want to make all of Nigeria proud."

4. סטפן קרי מצדיק את איגודלה


מי שלא יודע 'מצדיק את איגודלה' על מה מדובר, כנראה לא קורא אותי יומית. אני יודע שאני יורה כמעט קבוע, ואולי יותר מדי ובקצב גדול מדי לעכבר כדורסל רגיל מהשורה, אבל כאן נמצאים רק האובססיביים – כמו כותב הטור הזה – אז הם יודעים במה מדובר.

למדברים בחרפתו ( https://larrybrownsports.com/basketball/andre-iguodala-sit-out-season-grizzlies-not-trade/536639) הצטרפו ביומיים האחרים בני קבוצתו המאשימים אותו – ת'אמת? בצדק! שהוא החליט לא לשחק עד שמה שהוא רוצה יקרה. למה לשבת ב'אזרחי' ולהשתזף מאורות האולם? – ואנשים רבים מהבראנז'ה, כולל חבר קבוצתו לשעבר סטף קרי, שתשובתו היתה תמונה זו של אנדרה איגודלה באינסטגרם:

(http://קרי עשה זאת בפוסט באינסטגרם (Wes Goldberg@wcgoldberg):

עם כל הכבוד (לשחקן שהיה לרוב 'השחקן הששי' של הווריורס) לשחקן עם שלוש הטבעות, תסתכלו על כל האפיזודה כיצד שתרצו, אבל ביני לבין שקד – חבר הצוות הטרי ביותר – מה שהוא אומר, למעשה, בהתנהגותו ובהצהרתו הוא "אני טוב מדי כדי לשחק אתכם, חבורת אביונים בקבוצה אביונה". מי שמעדיף להבין את התנהגותו בצורה אחרת, GO AHEAD. זה עולם חופשי. אבל זאת היתה הרגשתי מתחילה על בן ה-36 והשביתה שהוא עושה כבר מתחילת העונה.

"איגודלה עזר לגולדן סטייט לזכות בשלוש טבעות…"

"איגודלה הציל למעשה את הווריורס בלפחות שני משחקים…"

"איגודלה ניבחר MVP של גמר 2015…"

בלה, בלה, בלה…

דילון ברוקס היה הראשון ללכלך על איגודלה (https://larrybrownsports.com/basketball/dillon-brooks-andre-iguodala-grizzlies-trade/536646) כשאמר שהוא "מקווה שהגריזליז יעשו טרייד על איגודלה כך שהוא וחבריו יוכלו 'טו ביט דה שיט' של איגודלה וקבוצתו החדשה".

הוא לא אחרון. וחכו שהדדליין יגיע. קיתונות (קיטונות?) של בוז וליכלוכים יעופו לעברו.

"WHATEVER", איגודלה אמר אתמול. "מאומה לא ישנה את דעתי".

5. ג'ה מוראנט יורה בסטפן קרי על הפוסט שלו באטינסטגרם:

והוא כלל גם את התמונה הבאה (שאני הבנתי אותה כ-"כל הקרדיט לאליפויות האחרונות הולך לשחקן הזה):

🤫

אבל אחרי שהוא – ג'ה מוראנט – חטף אותה מכל עבר, הוא מיהר להצהיר שהוא "האוהד מספר אחד של סטפן קרי" הנה:

If you scroll down my twitter you’ll see me talking about curry a lot . He is one of my most favorite players!

6. הערב נודע שמיאמי מעוניינת ביותר באיגודלה

אני לא אוהב את מה שאיגודלה עשה ועושה, בלשון המעטה.

אבל ביני ובינך? אם יש טרייד למיאמי היט, זה הדבר שחסר להם לאליפות. אם היום או מחר מודיעים שזה נעשה – איגודלה במיאמי – הייתי מציע לאדם סילבר שכבר ייתן להם את הגביע והטבעות!

שמס צ'רניה כותב ב'THE ATHLETIC שאיגודלה היה מסכים לשחק במיאמי 'IN A HEART BEAT' אילו הם היו קבוצה מערבית. מאז שאיגודלה שיחק בסיקסרס, הוא התרגל לחיים במערב ארה"ב ומעדיף להישאר שם.

(ישנם אנשים מוזרים בעולם, מה לעשות, אבל לא חלמתי שאיגודלה אחד מהם!)

7. פול ג'ורג' אחרי הנצחון על סן אנטוניו: "אנחנו מסודרים. אין צורך בשום טרייד"

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. כל פעם שהתקווה מפציעה, התריס נופל לנו על האצבעות שוב.
    הלוואי שיוג'ירי יגיע, למרות הסיכוי הקלוש.
    ואם כן יגיע, לא יספיק שום דבר השבוע.
    ואם יקרה משהו השבוע, פרי יחליט על איזו קטסטרופה לפני שגם הוא נבעט.
    גו ניקס.

  2. אחלה מעורב, תודה רבה.
    מסכים לגמרי לגבי איגודלה. לא רוצה לשחק בקבוצה? תפרוש, או שתגיע להסדר. גם לשבת בבית וגם לאסוף את הכסף זו חוצפה.
    דרך אגב, מישהו יודע מה הסטטוס של בלאט עכשיו? אם אני לא טועה, מילס היה זה שהביא אותו למדמנה המוכרת בשם הניקס

  3. אוי, סטף. יש כמה חוקים מאוד ברורים למלחמה.
    אף פעם אל תילחם בסיציליאני כשמוות עומד על הפרק.
    אף פעם אל תפלוש לרוסיה בחורף בצורה כל כך, אבל כל כך מטופשת כמו שנפוליאון והיטלר עשו. מדינות אחרות דווקא הצליחו די בקלות לפלוש לרוסיה בחורף.
    אף פעם אל תיכנס למלחמת מימים עם אדם מתחת לגיל 21.

    1. הצבא הגרמני לא פלש לרוסיה בחורף אלא בקיץ. הפלישה פשוט נגררה לתוך החורף ואז הגרמנים נעצרו וקפאו מקור. הפלישה לא תוכננה טוב אבל מצד שני הם הגיעו די קרוב למוסקבה

      1. למיטב זכרוני, גם נפוליאון התחיל לתקוף ברוסיה בסוף יוני. שניהם איכשהו קיוו לסיים את הכיבוש עד לסתיו, וכמובן נכשלו (בגלל שהרוסים הוציאו את טקטיקת הלחימה העתיקה ביותר בהיסטוריה), ולא הצליחו להתמודד עם תקופת הבוץ הסתווית למרות שהיו להם את האמצעים (רק ששניהם לא טרחו להביא אותם לשם).

        1. מנחם תודה רבה מסכים איתך לגבי כל מה שכתבת כל הניקס מסכים גם אם פול ג'ורג שאם יהיו בריאים הם יכולים בהחלט ללכת עד הסוף .
          לא מסכים איתך לגבי איגוודאלה לדעתי הוא כבר גמור לגמרי ולא יהיה שום פקטור בשום קבוצה .

          1. יש ספר בשם הבלוף הגדול שמוכיח שסטאלין ידע היטב על כל התוכניות של היטלר ובעצם הקריב מיליון חיילים ואזרחים על מנת ללכוד את היטלר בפאתי מוסקבה .

  4. מעורב נהדר מנחם!
    חייב להזכיר את הטרייד שפורסם היום, ולהגיד שאין לי מושג מה דנבר הרוויחו מכל העניין. הדבר היחידי ששווה להם לעשות זה ללכת על מישהו שהוא קרוב לאולסטאר ובתמורה לתת 2-3 שחקנים נהדרים מרוטציה העמוקה שלהם
    בשביל מה העיפו את ביזלי? בשביל כל המשלימים האלה שאף אחד לא צריך?!
    הסגל שלהם רחב כמו לא יודע מה…ועכשיו סתם הביאו 400 שחקנים משלימים מינוס…חבל מאוד…

      1. מה יש להבין מנחם? מה שסמיילי אמר. בטח ביקש 10 מיליון בדנבר לא חושבים שהוא שווה את זה. אני דווקא חושב שכן. לדעתי בקיץ ההוקס צריכים ללכת עליו

  5. איגי ידוע בתור משקיע בכל מיני סטרטאפים, אני מניח שהוא רוצה משהו שקרוב לאיזור המפרץ כדי להישאר בעניינים. אני הייתי אומר לו שאין לי בעיה עם זה שהוא לא רוצה לשחק עם ממפיס ושולח אותו לקבוצת ג'י ליג של המועדון, ואם הוא מסרב אז קונס/לא משלם לו שכר כמה שהייתי יכול.

  6. תודה מנחם. יוג'ירי צריך להיות משוגע להכנס לניקס כל עוד דולאן שם .זה לא משנה בכלל מי אנשי המקצוע שיעבדו תחתיו.

  7. המודל של הווריירס והלייקרס הוא סוכני שחקנים שהפכו לגנרל מנגרים(פלינקה ובוב מאיירס)
    בתגרה בין צעירי ממפיס לסטף ואיגי אני לטובת שני הצדדים
    ממפיס לפי דעתי קיבלו בחירת דראפט בנוסף לאיגי וזה היה גם על דעתם שהוא לא ישחק בממפיס אלא הוא כאן בשביל להשיג עליו עוד בחירות או שחקן.איגי היה אחד הקרובים לסטף בווריירס וכל הזמן היה מגן עליו מביקורות ומהלל אותו.אוי ואבוי עם סטף לא היה מגיב לצעירי ממפיס.
    בקשר לצעירי ממפיס אני אוהב את מה שאני רואה מהם על המגרש ועכשיו גם מה שאני רואה מחוץ למגרש.זה מראה על לכידות בין הצעירים ורעב להוכיח שהם לא פחות טובים.יש עתיד ורוד לממפיס

  8. צעירי ממפיס ממשיכים לחזק את הקו הערסי של הליגה – חסרי בושה, חסרי כבוד, ונפוחים מעצמם.
    דילן מי?
    ג'ה מו-מה?
    איגי היה כוכב גדול עוד בפילי, אני בספק אם ברוקס יגיע לדרגה שלו שם – הרבה לפני שהגיע לווריורס.
    מוראנט יהיה FMVP? שלוש טבעות בתור שחקן רוטציה? לא יודע… גם את קווין לאב הוא ניסה להשפיל.
    פותחים פה על שחקן בן 36 שלא רוצה לשתף פעולה עם זה שזרקו אותו לטיזי-נאבי בגלל שיטת הטריידים הידועה לשמצה. צודק באלף אחוז.
    .
    עד עכשיו ממפיס נהנו מלוח נוח + זלזול מצד היריבים, וניצלו את כל הטוב הזה כדי להגיע למקום 8 במערב החלש (יחסית לשנים עברו). וואו! ממש כוכבי-על. יותר נכון כוכבי-הופס. עברו חצי עונה וקצת, המציאות עוד תבעט להם בתחת. חכו חכו, קארמה היא חוף.

    1. יש לך במקרה אינפוגרפיק לעד כמה "חוצפן" יכול להיות שחקן בהתאם להישגים שלו על המגרש? איגודאלה כבר במקום שבו הוא יכול לירוק על כל שחקני קבוצתו באמצע המגרש וכולנו נקבל את זה או שעדיין אין לו זכות להעביר למישהו בין הרגליים?

        1. ומה אם האינטואיציה שלך מוטית "כוכבות"? מה אם האינטואיציה שלך מרשה לאנשים לעשות דברים לפי כמה הם באים לך בטוב בעין?

          1. הו, זה מאוד פשוט, אתה סתם מסבך את זה.
            אתה רק צריך לשאול את עצמך: האם הילד הזה חוצפן, מתנהג כמו ערס, לא מכבד אף אחד ושום דבר (כי זה מה שהולך עכשיו), מרשה לעצמו הכל (כי ההסכם החדש ניפח חוזים לסכומי עתק), מדבר מתחת לכל עץ (או טוויטר) רענן, ולפעמים גם מוסיף תסרוקת פרובוקטיבית?
            אם התשובה היא כן – אז יש לך אינטואיציה
            🙂
            (הקהל לא טיפש, היציעים מלאים קרחות, 20% כבר עברו למשהו אחר, הקומישינר מחפש את עצמו)

            1. ואם התשובה שלי היא – לחלוטין לא, ואין לי בכלל מושג מה זו תסרוקת פרובוקטיבית?
              ואם התשובה שלי היא – איגודאלה הרבה יותר חוצפן פה אבל אתה מוותר לו כי הוא "כוכב" בעיניך?
              ועניתי כבר על ההנפצה הזו שלך על הרייטינג. http://www.hoops.co.il/?p=177413 מוזמן לקרוא, להתעלם ולחזור לצעוק את שלך בעוד שעתיים.

            2. + 1
              מבטיח לקרוא
              (ואל תהיה כזה דרמטי)

            3. מבטיח לנסות.

      1. העובד אמר בראיון עבודה לבוס אני לא מתכוון להגיע לעבודה ולא רוצה לעבוד אצלך. הבוס לקח כי קיבל בחירת דראפט זהו. הבוס לא מופתע ולא כועס. אולי חשב שאם הם ינצחו ויוכיחו לאיגי הוא ירצה לקחת חלק בהצגה והוא עדיין לא מעוניין

        1. הוא ניגב את הארדן יותר. כל פעם שקלע עליו אמר צריך עליי שומרים טובים יותר 😂😂
          אני ממש מחכה לראות מה ארדן יעשה לו במפגש הקרוב ביניהם
          הטראש של מוראנט רק מראה שהוא הולך להיות אחד מרכזי העשור הוא לא סופר אף אחד ומנגב. תכלס הוא מוביל קבוצה שכולם שמו מקום אחרון למאזן 50 אחוז והיה מגיע לו אולסטאר הרבה יותר מכריס פול
          אני מאד אוהב את החוצפה של הכוכבים החדשים.
          לוקה שמחייך בפנים אחרי סלים טריי שמרביץ טראש טוק ומשחיל בען רגליים וגה שנותן טראש טוקים טובים על הכוכבים. חסרי פחד בלי פוליטיקלי קורקט באופן יחסי…

          1. סבבה, מקבל את הגישה. נראה מה יגיד הקהל, במבחן הזמן (הקרוב). ללוקה יש זמן לטראש? הוא כל הזמן על השופטים. ד"א כמה משחקים הוא כבר פספס העונה?

    2. דה שוט אתה רחוק מזרח ומערב, איגודלה לא חייב לקח שם שיוותר על הכסף, 8 מליון דולר, הצעירים צודקים במיליון אחוז איגודלה זה רעל בחדר ההלבשה ונבלה, הוא מנסה להחזיק את המקל בשני הצדדים, אני במקום ההנהלה שולח אותו למינסוטה שיקפאו לו הביצים עד סוף העונה, או קונס אותו .

      1. ברוך – אני לא מוכן לוותר על 800 דולר.
        איגי לא רוצה לשחק בסוף העולם, הוא עשה מספיק כדי לנצל את המעמד שלו לטובתו. הצעירים של ממפיס זה בכיינים שקצת עלה להם לראש, יסיימו מקום 13 ויחזרו למקום הטבעי שלהם

  9. איגודלה הוא דוגמא קלאסית לכח המוגזם שהשחקנים צברו. פשוט שם זין על מקום העבודה שלו והבוס צריך לשלם לו.. לא מבין איך לא דורשים מהנקניק הזה להגיע לאימונים כמו ילד טוב ואם לא בא – לא מקבל כסף.

    1. צריך לנצח. אתה רוצה שחקן שישחק ויעשה לך סבוטאז או שחקן שלא ישחק בכלל? הם ידעו את זה כבר בטרייד ולקחו אותו בגלל בחירת הדראפט שהם קיבלו על לקחת אותו ועכשיו יקבלו עליו עוד אחד.
      את ה17 מיליון הם גם ככה היו משלמים למישהו.

  10. כבוד גדול למוראנט שלא סופר את הפרימדונות. וסטף זה בדיחה – בלי עוד 2-3 סןופר סטארים מסביבו הוא בקושי מסוגל לקחת קבוצה לפלייאוף, מוראנט בכמה דרגות מעליו כבר היום במחינת יכולת לסחוב קבוצה לבד.

    1. אל תגזים מוראנט לא קרוב אליו בשום רמה , יכול להיות בעתיד , סטף סחב את הקבוצה ככוכב הראשי לפעמיים גמר ואליפות תוך שהם דורסים את הליגה , (אחרי זה עם דוראנט זה לא היה באמת כוחות ), מוראנט כישרון אדיר אבל הוא עדיין לא ניגב את החלב על השפתיים ביחס לסטף ואם ישיג קריירה דומה לשלו גם הוא וגם ממפיס יגידו אמן

      1. סטף כבר לפני 7 שנים לקח את הווריורס לסיבוב שני מול הספרס שהיו אדירים באותה עונה ולא היו רחוקים גם מלהדיח אותם. וזה עם גרין ובארנס כרוקיז. מה שסטף שכח מוראנט לא ידע לעולם…

  11. חחח מנחם גדול. אתה צודק מה שאמרת זה מודל הלייקרס והווריירס חחח. מודל עלאק. ניסו את מודל קרי קליי דוראנט עם דיאנגלו דריי ופסקל אותו מודל 😂😂😂

    כל מה שהניקס צריכים זה ליישם את המודל עם ניקיטה בארט ומוריס עם יאנג הילד ויאניס והם ינצחו מלא.

  12. דה שוט אני מתנצל מראש אבל לא הבנת את הסיטואציה בכלל.
    .
    איגודאלה נבעט מהוורירס לממפיס.
    .
    הוא הודיע כבר לפני מחנה האימונים שהוא לא מתכנן להגיע בכלל ומצפה לבייאאוט.
    השכר שלו עומד על 17 מיליון, ממפיס בצדק לא צריכה לשלם לו את זה ללא תמורה, בעיקר שיש מלא קבוצות מתעניינות.
    .
    הוא המשיך לשבת בצד בציפייה שכבר ישחררו אותו, והקבוצה הודיעה לו שהיא מחפשת טרייד עליו.
    כתגובה הוא פירסם דרך מקורות שהוא לא ישחק בשום קבוצה שהיא לא ברשימה המצומצמת שהוא הגיש להנהלה.

    עדיין נשמע לך שהוא הגיבור בסיפור? כל הכבוד לצעירים שלא אוכלים חרא מההתנהגות הבכיינית שלו

    1. תגובה מאוחרת:
      מה הצעירים קשורים אליו? הוא לא בא בכלל לאימונים או לקבוצה, הם צריכים לשחק וזהו, מה להם ולו? הם תופסים תחת ופותחים פה עליו ועל סטף – כי הם כל מה שאמרתי למעלה. שמעון קורא לזה 'חוצפה חיובית', אני קורא לזה עארסים.

  13. מנחם תודה רבה מסכים איתך לגבי כל מה שכתבת כל הניקס מסכים גם אם פול ג'ורג שאם יהיו בריאים הם יכולים בהחלט ללכת עד הסוף .
    לא מסכים איתך לגבי איגוודאלה לדעתי הוא כבר גמור לגמרי ולא יהיה שום פקטור בשום קבוצה .

  14. תודה מנחם!
    ניקס – הבעיה של דולן בניו יורק היא שבהתנהלות שלו גרם למצב שגם אם היה מחליט למכור את הקבוצה הוא לא יכול לקבל עליה מחיר טוב
    ממפיס – לדעתי אם איגי היה יודע מראש שהם יהיו בדרך לפלייאוף הוא היה משחק, אבל עכשיו כנראה כבר מאוחר מדי ובסוף עוד יגמור באיזה דאלאס, לא הבדל גדול

כתיבת תגובה

סגירת תפריט