מיאמי נגד הקליפרס ויוטה נגד דנבר ברביעי / רועי ויינברג

9 משחקים הלילה כשקוואי והקליפרס פוגשים את מיאמי הנהדרת במשחק מעניין במיוחד. שעה לפניו הנאגטס יפגשו את יוטה לקרב משמעותי במאבק על המקום השני במערב, אינדיאנה תפגוש את טורונטו, דאלאס את ממפיס ובוסטון את אורלנדו באחלה מחזור.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (15-35)-מיאמי היט (14-35)

רמת עניין: קומו לראות.

אחרי תקופה יותר מנומנמת מיאמי חזרה להילוך גבוה. הם ניצחו 7 משחקים מעשרת האחרונים, כולל כאלה על פילדלפיה, סן אנטוניו ואורלנדו (פעמיים). בתקופה הזאת ההגנה וההתקפה שלהם משחקות ברמה מאוד גבוהה, אבל הם הפסידו לבוסטון, לסן אנטוניו במשחק אחר ולקליפרס בבית, הפסד הבית השלישי של מיאמי העונה. ג'ימי באטלר העלה הילוך כסקורר עם 20.8 נקודות למשחק בתקופה הזאת, קנדריק נאן וגוראן דראגיץ' קולעים ובאם אדביו מצדיק את הבחירה לאול-סטאר. המצב שלהם טוב מאוד.

גם המצב של הקליפרס יחסית טוב. למרות הטענות על בעיות כימיה הם ניצחו 9 משחקים מ-12, כשאף אחד מההפסדים לא בהרכב מלא. ההגנה שלהם משתפרת ממשחק למשחק והשלישית בטיבה ב-12 המשחקים האחרונים אחרי מילווקי וטורונטו המגובשות, כשגם בהתקפה רואים התקדמות, בעיקר בכל הקשור למשחק של קוואי וג'ורג' כמוסרים.

זה אולי יהיה המפתח של המשחק הערב. גם למיאמי וגם לקליפרס יש הרבה שחקנים שיכולים להוביל כדור – פטריק בברלי, קוואי לנארד, פול ג'ורג', קנדריק נאן, גוראן דראגיץ', ג'ימי באטלר ובאם אדביו. דרך ההתמודדות של כל אחת עם הפליימייקרים של היריבה תהיה משמעותית, כשבמשחק הקודם בין הקבוצות לנארד סיים עם 10 אסיסטים ו-122 נקודות של הקליפרס. ג'ימי באטלר לא הצליח לעצור אותו במשחק ההוא, מה שיכול להיות אחרת הערב, אבל לא בטוח שלמיאמי יש את הכלים ההגנתיים לעצור את באטלר ואת ג'ורג'. לכן אני הולך על ניצחון של הקליפרס במשחק ממש טוב.

04:00-יוטה ג'אז (17-32)-דנבר נאגטס (16-35)

רמת עניין: זפזופ בזמן המחצית הראשונה של היט-קליפרס.

אחרי ריצה יחסית מוצלחת של יוטה הם הפסידו ארבעה משחקים ברציפות, כולל אחד מול דנבר. מה השתנה? אפשר לתלות את זה בחוזק היריבות שהם פגשו, בניסיון לשלב את מייק קונלי (למרות שהפסידו גם משחק אחד בלעדיו) או סתם בעייפות אמצע העונה. בשלושה מארבעת ההפסדים הם ספגו מעל 120 נקודות בלי שינויים בהגנה, שהייתה טובה גם כשקונלי שיחק לפני הפציעה הארוכה שלו, ונראה שהם מתאמצים פחות או סתם עייפים – 4 ההפסדים הנ"ל הגיעו בתוך 6 ימים.

אחרי מנוחה קצרה הם פוגשים קבוצה שנמצאת בצד הלא-נכון של הבק-טו-בק, אבל בצד הנכון של כל דבר אחר. דנבר ניצחו את יוטה, מילווקי, פורטלנד ויוסטון, אבל הפסידו לדטרויט ולממפיס. הם קיבלו את ג'מאל מארי בחזרה ויחד עם גארי האריס, שחוזר לכושר, הסגל שלהם בריא עכשיו. הכל סובב סביב ניקולה יוקיץ', כמו תמיד, כשהוא עם 26.7 נקודות, 10.1 ריבאונדים ו-8.9 אסיסטים למשחק בשבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו.

במשחק האחרון של דנבר נגד יוטה, ב-30.1, בלי האריס ומארי, הם הצליחו לנצח את הג'אז בבית. זה קרה בזכות 28 נקודות ו-10 אסיסטים של יוקיץ' והגנה פנטסטית על דונובן מיטשל שסיים עם 1 מ-12 מחפיר מהשדה. טורי קרייג וג'רמי גרנט הוציאו אותו לגמרי מהמשחק ולא סביר שנראה את מיטשל מסיים שוב באותם אחוזים. מצד שני, ההגנה החלשה של יוטה והחזרה של מארי וגארי האריס הופכת את זה למשחק שיכול להגמר ב-120 נקודות וניצחון של דנבר. נשמע הגיוני.

02:30-טורונטו ראפטורס (14-36)-אינדיאנה פייסרס (19-31)

רמת עניין: תקציר מורחב.

איך החזרה של ויקטור אולדיפו? הוא עדיין קצת חלוד, למקרה שתהיתם. 8 מ-39 בשלושת המשחקים בהם שיחק כשהפייסרס הפסידו את השניים האחרונים, למאבריקס והניקס, ודיפו עולה מהספסל. הפייסרס מנסים ללמוד לשחק איתו בחזרה ופגרת האול-סטאר, כך נראה, לא יכלה להגיע בזמן טוב יותר, במיוחד כשגם מלקולם ברוגדון מאבד גובה (9.4 נקודות ב-37.5% בחמשת משחקיו האחרונים, לצד 6.4 אס' ו-5 ריב').

קבוצה שלא רוצה שום פגרה שתעצור אותה היא טורונטו. אלופת האן.בי.איי המכהנת ניצחה 11 משחקים ברציפות, הרצף הפעיל הכי ארוך בליגה, וכמאמר הקלישאה כל מטאטא יורה – פסקל סיאקם קולע "רק" 21 נקודות בחצי שעה של כדורסל, ואן וליט ולאורי מובילים כדור, נורמן פאוול מעולה וגם איבקה וגאסול תורמים. הם השתלטו על המקום השני במזרח עם יתרון של משחק וחצי על בוסטון ומיאמי.

אינדיאנה, בכושר הנוכחי, תצליח לעצור אותם? לא ברור. סאבוניס וטי ג'יי וורן נהדרים, אבל יש את סיאקם ואו ג'י אנונבי שיכולים לשמור על השניים. יחד עם הקו האחורי של ואן פליט ולאורי, אולי הקו האחורי ההגנתי הטוב ביותר בליגה, והביתיות, ניצחון של אינדי יהיה רעידת אדמה. טורונטו בניצחון מספר 12.

03:30-דאלאס מאבריקס (19-31)-ממפיס גריזליס (25-25)

רמת עניין: לחובבי הז'אנר.

העולם של דאלאס בלי לוקה דונצ'יץ' פחות אפל ממה שחשבו כשהוא נפצע. שני ניצחונות משלושה משחקים, אחד גם בלי קריסטפס פורזינגיס נגד אטלנטה, אבל בשניים האחרים הוא היה נהדר. ג'יילן ברונסון מוביל כדור טוב בחמישייה במקום דונצ'יץ' והקבוצה, באופן כללי, נשארת עם הראש מעל המים – משחק אחד מעל המקום השביעי, 6 מעל השמיני ו-4 מתחת למקום השני.

ממפיס נמצאת במקום טוב באמצע. 2.5 משחקים מפורטלנד התשיעית, 5 מאוקלהומה השביעית ונראה שבכושר הזה הם עוד יכולים להשאר במירוץ עד לסיום העונה ולהגיע לפלייאוף בסופו של דבר. הגריזליס ניצחו שבעה מעשרת המשחקים האחרונים שלהם כשדילון ברוקס וג'ה מוראנט בכושר נהדר. לא מרגיש כאילו הם המרענן של הליגה בדומה להרגשה שהייתה בתחילת ינואר, אבל לא כי הקבוצה נחלשה, אלא ההפך – התרגלנו לזה שהם טובים.

המצ'-אפ המרכזי של היום יהיה בין ג'ארן ג'קסון ג'וניור לקריטספס פורזינגיס. ההתקפה של המאבריקס נגמרת אצלו וטריפל ג'יי מספיק נייד בשביל לשמור את זינגר מחוץ לסל, בזמן שואלניוצ'אס מחכה יותר קרוב בתוך הצבע. למרות זאת, יש לי הרגשה שהביתיות והכושר הטוב של הארדוואי והשאר במאבס יתן ניצחון לדאלאס, בהארכה.

02:30-בוסטון סלטיקס (15-34)-אורלנדו מג'יק (28-22)

רמת עניין: תקציר של 2 דקות יעשה את העבודה.

הקלטים ניצחו 7 מ-8 האחרונים, כשההפסד היחיד מגיע נגד ניו אורלינס. בתקופה הזאת ג'ייסון טייטום קולע באחוזים נהדרים אחרי פתיחת עונה קצת יותר איטית מהבחינה הזאת, גורדון היווארד עושה הכל מהכל וג'יילן בראון ממש אחלה, גם כשקמבה ווקר בחוץ. הם ומיאמי בקרב קשה על המקום השלישי במזרח שיכול להמשיך עד לסוף העונה (ואולי גם למקום השני אם הראפטורס יאטו).

היום הם פוגשים יריבה אפשרית בסיבוב הראשון, אורלנדו. לא ברור אם אורלנדו במקום השביעי במזרח כי היא טובה או כי המזרח לא טוב. הם בקצב של 38 ניצחונות והפסידו חמישה משחקים ברצף לפני ניצחון על שרלוט. ניקולה ווצ'ביץ' ואוון פורנייה לא רעים, אבל הם קבוצה שבמקרה הטוב בסדר. בשביל לנצח בגארדן אתה צריך להיות יותר מ"בסדר", לכן בוסטון.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-30)-קליבלנד קאבלירס (38-13)

רמת עניין: מבט בבוקס סקור.

בדומה לבוסטון אוקלהומה עם 7 W's מ-8 האחרונים, קליבלנד עם 11 L's מ-12 האחרונים שלה. לאוקלהומה יש 4 שקולעים מעל 18 נקודות, לקליבלנד יש שניים. לאוקלהומה יש יתרון ביתיות. לקליבלנד יש הגנה שספגה מעל 120 נקודות ב-6 מ-12 המשחקים האחרונים שלה. כריס פול, דניס שרודר ושיי גילגיוס-אלכסנדר הם ההוכחה שאפשר להצליח בקבוצה שמתבססת על גארדים זריזים עם צוות מסייע טוב סביבם. קולין סקסטון ודריוס גרלנד שואפים להיות כאלה בעתיד, אבל לא היום. אוקלהומה סיטי.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (34-15)-אטלנטה הוקס (38-13)

רמת עניין: הזדמנות לאוהדי 2 הקבוצות לראות משחק של קבוצתם שלא נגמר כעבור רבע.

קלינט קפלה ומאליק ביזלי לא צפויים לשחק עבור אטלנטה ומינסוטה בהתאמה. זאת הזדמנות עבור שתי הקבוצות – מינסוטה הפסידה את 12 משחקיה האחרונים כשההגנה עם קארל אנטוני טאונס לא קיימת. הם מגנים משמעותית טוב יותר בלעדיו מאשר איתו וזה רצף ההפסדים הדו-ספרתי השני שלהם השנה, אותה פתחו ב-5 ניצחונות משמונת המשחקים הראשונים.

למזלם, היום הם פוגשים קבוצה עם הגנה רעה משלה. יש מגמת שיפור קלה בהוקס שניצחו 5 משחקים מ-11 האחרונים, רובם דרך ההתקפה ובפרט דרך ג'ון קולינס וטריי יאנג שבכושר נהדר. דיאנדרה האנטר משתלב טוב ליד השניים והשילוב של קלינט קפלה יגרום להם להראות יותר טוב העונה, למרות שלא צפוי להספיק לפלייאוף. כוח האש הזה בהתקפה יספיק לניצחון נוסף והפסד 13 של הזאבים. אטלנטה.

02:30-ברוקלין נטס (27-22)-גולדן סטייט ווריורס (39-12)

רמת עניין: ביקום מקביל קווין דוראנט היה משחק נגד קבוצתו לשעבר עכשיו או סטפן קרי היה משחק נגד קיירי אירווינג. אבל לא היום.

ברוקלין ניצלו לוח משחקים יחסית קל כדי לנצח 4 משחקים מששת האחרונים, כשבתקופה הזאת קיירי נהדר עם 32.5 נקודות למשחק והקבוצה אשכרה מנצחת, בניגוד לשנים הקודמות. במקביל, גולדן סטייט ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה אחרי 15 הפסדים מ-16 משחקים. הם ניצחו את קליבלנד ואת וושינגטון, אבל ברוקלין זה סיפור אחר, והיא גם תנצח.

02:00-דטרויט פיסטונס (34-18)-פניקס סאנס (30-20)

רמת: כן, רק רמת. אין עניין…

לשחקנים הצעירים של דטרויט יש משחקים בודדים בהם הם מצליחים להתעלות על היריבה ולנצח, כמו המשחקים נגד דנבר ובוסטון, אבל ברוב המשחקים הם מפסידים כי הקבוצה מאוד לא יציבה. רג'י ג'קסון חזר אבל הוא לא השפיע יותר מדי והם לא יעשו פלייאוף, אבל המזרח מספיק חלש בשביל שהם יהיו במקום ה-11 ולא למטה מכך. במקביל, פניקס הפסידו שלושה משחקים ברציפות לקבוצות פלייאוף, אבל דטרויט חלשה יותר ואין לה מי שישמור על דווין בוקר. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 156 תגובות

  1. אחלה משחק. נתראה ב4 וחצי למחצית 2 של קוריוז ול החתול בניפוחי סטט מעולם אחר עם 0 הגנה. רק לחובבי הזאנר ואני בהחלט חובב זאנר. שיגמר שם יתחיל קליפרס היט.

    קליפרס
    מיני
    סאנס למרות שיש שם נטייה להפסיד משחקים כאלו
    נטס
    אוק
    בוסטון
    מאבס
    ראפס
    יוטה

    1. הקארמה קיימת בעיקר בראש שלנו. איוב עשה על זה את הקריירה שלו. . ואם כבר בסיפור הזה איגי הוא הגועל נפש. אולי הוא צריך להפנים שעם כל הכבוד אף מועמדת לא מוכנה להקריב בשבילו משהו אז לפחות שלא יתפוס תחת.

        1. לך יש פרק נכבד על שמך בספר שכל שנה נמכר במאות מליוני עותקים? למה מי זה עידן רייכל לעומת התמלוגים שהוא מקבל?

    1. תודה כמובן על פריוויו מעולה!.
      מיאמי חייבת לנצח כדי להישאר במירוץ על המקום השני, אם הם מפסידים ובוסטון מנצחים הם יורדים למקום רביעי.
      חושב שאינדי תנצח הלילה

  2. הייתי אומר שהמשחק הזה מול יוטה הוא הזדמנות מעולה לתת לשחקני דנבר קצת מנוחה מהרצף הארוך ולזרוק את הספסל למערכה. רק שהספסל עסוק בקניות של בגדים חמים לחורף של מינסוטה ועדיין לא הספיקו להדפיס לשחקנים החדשים את השם על החולצה. אולי זה המשחק שבול בול יעשה בכורה?

  3. אף אחד לא ישמור את טי ג'יי וורן הלילה – הוא בפרוטוקול זעזוע מוח כבר כמה משחקים.
    מהצד השני טורונטו בפרוטוקול פציעות רגיל בלי גאסול ופאוול.

  4. לבוסטון יש בעיית מאצ'-אפ נגד אורלנדו הגבוהה. למרות שבוסטון טובה יותר, הם יכולים להסתבך הלילה.
    לאחר שויקטור אופיסדיפו ישיל את החלודה, אינדיאנה יאיימו על המקום השני במזרח.

  5. במבט חטוף על שרשרת הנצחונות האחרונים של טורונטו אפשר לומר בודאות לא חוכמה. אמנם נצחון על פילי אוקלאהומה וספרס אבל כל השאר מממ, לא קבוצות משהו. נחכה ונראה יש להם שלוש פעמים אינדי ומילווקי, משחקי חוץ קשים וחמישה בקטובקים. אני לא בטוח שאפילו המקום הרביעי מובטח להם. מיאמי צריכה להתאמץ יותר במשחקי חוץ בשביל לא לרדת בדירוג. אם אפשר להמר, פילי אחרי האולסטאר יתנו גז, גם אינדי ובוסטון.

  6. שיר הלילה של ציזיק ושר אריאל זילבר הגאון
    רוצי שמוליק
    מילים:
    כשאת קמה בבוקר ומתלבשת
    והשמש לך שולחת דרישת שלום,
    את שותה כוס קפה ונזכרת
    איך בלילה הוא הופיע בחלום.

    במהרה במדרגות את יורדת
    מספיקה לתפוס ת'אוטו האחרון,
    מגיעה למשרד ונזכרת
    איך בלילה הוא הופיע בחלום.

    רוצי, שמוליק קורא לך
    ושולח אלף נשיקות.
    רוצי, שמוליק מחכה לך
    כמה זמן עוד תתני לו לחכות.

    כך עובר כל היום, את לא יודעת
    אם זו סתם מציאות, או דמיון.
    את שותה עוד כוס קפה ונזכרת
    איך בלילה הוא הופיע בחלום.

    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.
    דוין דוין דוין. דוין דוין דוין.

    ובערב כשאת חוזרת הביתה
    מעיפה מבט חטוף מן החלון
    הוא עומד שם בפינה ומחכה לך
    כן, הלילה לא צריך יותר לחלום.

    רוצי, שמוליק קורא לך
    ושולח אלף נשיקות.
    רוצי, שמוליק מחכה לך
    כמה זמן עוד תתני לו לחכות.

  7. Pat Riley clearly sees an opportunity to make a run with these Heat: Riley has been working to trade for Memphis' Andre Iguodala AND Oklahoma City's Danilo Gallinari, league sources tell ESPN. Talks are ongoing.

  8. הנה סטיבו לוקח פסק זמן אחרי שני איבודים מפגרים של ג'אבונטה גרין. שו האדה?
    האדה מאבד 2 מפגרים. באמת מצדיק פסק זמן. תוריד ותשים מישהו קצת יותר בפוקוס.
    איינג' לההטריד ומהר או למיין מה גי ליג

        1. With a team-option for the 2021-22 season, Iguodala is allowing the Heat to keep salary cap flexibility for free agency, league sources tell ESPN. If Miami misses on recruiting a max star, the plan would be for Miami to guarantee that season's $15M, per sources.

  9. בוקר טוב לכולם הצטרפתי מוקדם היום, האישה חולה חבלז חום כמעט 40 העירה אותי ונראה לי גם אני נהיה חולה…
    דוק רזי אני רואה בוסטוניה מתקשה קצת ופיניקס אוי פיניקס…בדרך להפסד בדטרויט
    קוריוז לפחות מנגב שהוא והחתול מנפחים סטט

  10. הסלטיקס עושים את אהרון גורדון גדול היום.
    בכלל, בהשחק הזה לא מה שחשבנו שיהיה. קמבה פצוע כבר הרבה זמן והסלטיקס זוחלים כמו סטיבו.

  11. סוף סוף ביבו מבין שמשהו חורק ולוקח פסק זמן.
    נראה מה הסלטיקס יעשו ממנו.
    בתחילת המשחק חשבתי שהסלטיקס לוקחים אבל עכשיו אני כבר בכלל לא בטוח.
    יש מצב שקליפורד ינקנק את הרובוט

  12. במערב הפלייאוף יהיה לא משהו כי יש 2 קבוצות על שהן הלייקרס והקליפרס.
    במזרח יש 6 קבוצות שיוויוניות(טוב מילווקי קצת מעל)-מילווקי בוסטון מיאמי פילי טורונטו אינדי.צפויות סדרות מותחות

  13. יש לי הרגשה ההוקס יתנו ריצה לא קטנה עם קאפלה עכשיו שכולם יהיו בריאים. הבעיה שהם רחוקים מאד ממקום 8 אבל במזרח לכו תדעו…אולי באורלנדו אין חיתולים

    1. טייטום כבר עם 30 באחוסים טובים…
      זה הקטן יהיה קובי. להחתימהו מיידהו 5 שנים
      צוות J יעשה בליגה מעשי כשפים

      1. הוא לא אמר כלום תפסיק לעלה , טאונס אשפה אנושית היום, אבל הוא יותר טוב מאינגרם בכללי הוא אחד הסקוררים הטובים בליגה בקבוצה טובה הוא הופך למפלצת

  14. שימון כל הקשקושים שלך על פורזינגס מטופשים ומקובעים
    הבחור בתקופה מצוינת ועושה עבודה נהדרת
    ממפיס אמנם קבוצה בינונית אבל מדובר במשחק צמוד והוא משחק נהדר

  15. קשה להאמין – או שאולי לא בעצם..
    מאמן מקובע ושחקן נוראי מחרבים לקבוצה שלמה משחק ב3 דק' של הרס עצמי
    גבירותיי ורבותיי אני גאה להציג בפניכם שני אומללים תורנים: ריק קרלייל וווילי קולי שטיין

  16. ריצת 29-7 של הגריזליז בהשראת קרלייל את קולי סטיין בע"מ פותחת הפרש 22 לגריזליז על המאבס בסיום הרבע ה3.
    יש סיכוי, קטן אמנם, לקאמבק של המקומיים ברבע האחרון. נראה איך יתפתח השליש הראשון של הרבע האחרון..

  17. A major motivation for the Kings' trade with Atlanta is re-signing Bogdan Bogdanovic … and league sources say Sacramento is indeed optimistic it has established the needed financial flexibility to match any offer sheet for the RFA-to-be and keep Bogdanovic in Sactown

  18. הג'אז קבוצה פחות מוכשרת ומגוונת לטעמי מהנאגטס אבל הערב הם מלמדים את הנאגטס שיעור חשוב בלחימה.
    אה, וכדאי שמישהו יגיד להאריס להירגע עם הזריקות. הוא עם 0 מ-13 מהשדה עד עכשיו

  19. ריילי הולך אול אין. אם מנחית את גלינארי הוא מנגר העונה וסיכוי פייבוריט לקחת את המזרח. ההיט יכתשו את יאניס בפלייאוף
    Miami, Memphis and Oklahoma City are working on an elaborate three-team deal that would land the Heat both Andre Iguodala and Danilo Gallinari, league sources tell ESPN. Talks are ongoing and could extend into Thursday, sources

  20. כל הכבוד להיט שעשו מהפך מטורף העונה. לא דמיינתי שיקרה דבר כזה אבל ההצלחה של נאן הירו ורובינסון הגדילה את התיאבון לריילי ובניגוד למנגרים שמרנים כמו דנבר ריילי הולך על כל הקופה ומכה בברזל שהוא רותח.
    דנבר צריכה ללמוד

  21. אני רואה במקביל גם מכללות. מי המאמנים האלה? זה שג'ורג' קלוני מאמן את וילאנובה אנחנו כבר יודעים. אבל למה על הקווים של לואיוויל עומד אלון גל?!?!

    1. הקליפרס משעממים רצח.
      יש להם מבחינתי רק מטרה אחת העונה וזה להדיח את הלייקרס(הם הקבוצה היחידה שיכולה במערב).
      בגמר מבחינתי שיפסידו לכל קבוצה מהמזרח שתבוא

  22. Bobby Marks

    @BobbyMarks42
    7-year rule (2020-2026) and Stepien rule (cannot trade in back-to-back) years is restricting Miami on sending out draft compensation. The Heat owe OKC (or HOU) an unprotected 1 in 2021 and top 14 protected in 2023 that is also protected in 2024, 2025 and unprotected in 2026.

  23. One thing that we are seeing is cap space diminishing in the summer of 2020. Atlanta lost $20M+ in the two trades and Memphis certainly will lose room as part of the Iguodala trade. Could be the summer of the midlevel exception.

    השחקנים של קיץ 20 נדפקו או יותר נכון לא יקבלו חוזים מופרזים.כולם מחכים לקיץ 21

  24. טוב חזרתי ועושה שלושה דברים ביחד לא לבזבז זמן.
    קליפרס הופס ומכניס נתונים לאקסל, זה היתרון במסך גדול.

    1. הגאון הורג אותך בכל מיני דרכים אבל הכי אני אוהב את מה שלא נכנס לטבלאות של הסטטיסטיקאים.. תנועה, מסירה (לא אסיסט…. טרונצואים)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט