לילארד עם הופעה קובי ברייאנטית, יוקיץ' מנצח את יאניס והפלקינס מפרקים את ממפיס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לילארד עם הופעה קובי ברייאנטית, יוקיץ' מנצח את יאניס והפלקינס מפרקים את ממפיס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

דטרויט פיסטונס (33-17) 92 – טורונטו רפטורס (14-35) 105:

הרפטורס הגיעו למשחק הזה עם רצף של 9 נצחונות רצופים והם ממש לא התכוונו לתת לרצף הזה להיעצר.

הגנה מצוינת החזיקה את הפיסטונס, ששוב קיבלו ערב איכותי מדריק רוז, על 35.4% בלבד, בעוד על אף ערב קליעה חלש מחוץ לקשת, הרפטורס עצמם השיגו אחוזי םטובים בטבעת עם 52% מהשדה בסה"כ.

רוז עם 21 באחוזים מצוינים ודראמונד עם 20 ו-20 הובילו את דטרויט לשום מקום, סיאקאם עם 30, איבקה עם 21 וון וליט עם 16 הובילו את הרפטורס כאשר פאוול מסייע מהספסל עם 12 משלו.

ברוקלין נטס (26-21) 133 – שיקאגו בולס (32-19) 118:

קיירי ארווינג עם ערב קליעה משוגע של 19 מ-23 הוביל את ברוקלין לניצחון קליל מול אחת ההגנות הגרועות בליגה. 62.5% מהשדה ו-48.4% מהשלוש היו לברוקלין הלילה מול שיקאגו שפיגרה לאורך כל הערב ולא הצליחה לעמוד בקצב של ברוקלין בשום שלב.

לווין קלע 22 בערב קליעה חלש וקורנט הוסיף 19. אבל הערב הזה היה שייך כולו לקיירי, שקלע 54 נקודות ב-32 דקות בלבד, וקשה שלא לחשוב מה היה קורה אם הוא היה משחק 42 או 43 דקות בערב קליעה כזה ובלי התנגדות של ממש. דינווידי הוסיף 20 מהספסל ופרינס סיים עם 16 למנצחים.


יוסטון רוקטס (18-30) 128 – דאלאס מאבריקס (19-29) 121:

יוסטון הובילה לאורך כל הערב במשחק שהתאפיין בשליטה של דאלאס בריבאונד, אבל גם פיזור התקפי בהיעדרו של הסלובני שיעשה סדר עם 17 איבודים למול 7 בלבד של יוסטון.

המאבס התקרבו פעמיים עד 5 בדקות האחרונות אבל 1:19 לסיום שלשה של הארדן סגרה למעשה את הסיפור, במשחק שמסמל אולי את חזרתו של המזוקן לכיסא הנהג ברוקטס.

פורזינגס בהיעדר חברו הוביל את המאבס עם 35 נקודות ו-12 ריבאונדים. סת' קארי שוב עלה מהספסל ונתן משחק איכותי עם 16 נקודות, והרדוואי ג'וניור קלע 15 משלו.

בצד השני הארדן עם 35 ווסטברוק עם 32 הובילו ערב קליעה טוב של הרוקטס, גורדון הוסיף 17 והאוס תרם 14.

ניו אורלינס פלקינס (29-20) 139 – ממפיס גריזליס (25-24) 111:

משחק שהבטיח הרבה אבל קיים מעט בכל הנוגע למתח תחרותי, כאשר אחרי מחצית ראשונה צמודה, השליטה של ניו אורלינס בריבאונד, והמשחק האפקטיבי של ציון וברנדון אינגרם פשוט ריסקו את ממפיס והיה לנו רבע וחצי לפרוטוקול בלבד.

ממפיס סבלה גם מערב קליעה איום ונורא של פחות מ-20% משלוש שלא אפשר לה להתגבר על פיגור של 34-57 בריבאונד.

ולנצ'יונס היה הטוב בשחקני ממפיס עם 18, כאשר מוראנט קלע 16 וקראודר הוסיף 15. ציון סיים כקלע המוביל של ניו אורלינס עם 24 נקודות ב-29 דקות כאשר באופן סימלי הנבחר ראשון בדראפט סיים עם +25, בעוד הנבחר שני סיים עם -25 מה שבמידה רבה מספר את סיפור המשחק. אינגרם הוסיף 20 על אף ערב קליעה חלש, בול הוסיף 19 והולידיי סיים עם 18. הפלקינס קיבלו תפוקה נאה גם מהספסל כאשר רדיק קלע 16 נקודות ב-17 דקות.


מילווקי באקס (7-41) 115 – דנבר נאגטס (15-34) 127:

ניצחון שהוא הצהרה עבור הנאגטס וניקולה יוקיץ'.

זה היה משחק של שתי מחציות כאשר בראשונה לדנבר לא הייתה תשובה ליאניס, בעוד יוקיץ' נעצר היטב והיה בערב שקט מאוד, אבל במחצית השניה דנבר התעוררה, כאשר יוקיץ' עם sense of the moment נהדר מתעורר בדיוק בשלב הנכון, ובכל פעם שמילווקי נראתה כחוזרת למשחק, שלשה של אחד משחקני המשנה של דנבר הפצועה והחבולה שברה את רוחה.

הקליעה של דנבר הייתה אולי סיפור המשחק הזה, הנאגטס קלעו ב-48% מחוץ לקשת לעומת 30% בלבד של הבאקס.

יאניס סיים עם 31 16 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ב-32 דקות, אבל ירד מעט פצוע ונקווה שלא מדובר בפציעה רצינית. מידלטון הוסיף 24 ו-9 אסיסטים אבל גם 3 איבודים בתזמון מאוד לא מוצלח. בצד השני, בארטון עם 24 וסיום אדיר הוביל את הנאגטס, פורטר הוסיף 15, וביזלי היה מצוין מהספסלע עם 16. יוקיץ' בערב שקט במונחיו סיים עם 15 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים אבל היה שם בשביל הקבוצה שלו כשהיא הייתה צריכה אותו.

פיניקס סאנס (28-20) 107 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-30) 111:

משחק באווירת פלייאוף בפיניקס, כאשר שתי הקבוצות מרביצות, נלחמות ומשחקות הגנה באופן מעט חריג לעונה הסדירה. ההפרש עבר מצד לצד כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ו-4 דקות לסיום פיניקס כבר עלתה ל-99-91 אבל שם היא נתקעה לחלוטין ואוקלהומה עלתה ליתרון, בפיגור 3 מספר שניות לסיום, פיניקס החטיאה עונשין בכוונה, והשופטים שרקו שהזורק נכנס לצבע לפני שהכדור פגע בטבעת, מה שהוכח כלא נכון על ידי המצלמות אבל לפיניקס לא נותרו פסקי זמן כדי לערער והנצחון הלך לאוקלהומה.

אוברה ובוקר הובילו את הסאנס עם 26 כל אחד כאשר איטון הוסיף 16. בצד השני גלינרי תרם 27 משלו דווקא בערב קליעה חלש של 1 מ-6, שרודר הוסיף 24 מהספסל, וכריס פול הוסיף 20, 10 אסיסטים וחטיפה מכריעה בדקה האחרונה שסייעה לת'אנדר לחתום את הנצחון.

לוס אנג'לס לייקרס (11-36) 119 – פורטלנד טרייל בלייזס (27-22) 127:

המשחק כולו עמד בצילו של מותו הטראגי של קובי בריאנט. המשחק נפתח עם טקס שכלל שורת אומנים וביצועים מוזיקליים, שליוו את קולו של בריאנט במספר נאומים אייקונים ורגעים אייקונים. לפני הפתיחה עלה לברון ג'יימס לדבר ואמר את כל הדברים הנכונים עבור המעמד.

המשחק עצמו היה צמוד עד לרגעים האחרונים כאשר אם רבים ציפו להופעה אפית של לברון ג'יימס, מי שנתן הופעה קובי ברייאנטית היה דמין ליליארד שפשוט השתלט על המשחק ברבע האחרון והבטיח לקבוצתו את הנצחון.

דיוויס סיים עם 37 ו-15 ריבאונדים ללייקרס והיה פשוט נהדר. לברון היה שקט יותר עם 22 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים והיה ניכר שהסיטואציה לא פשוטה עבורו. קוזמה עלה מהספסל ל-17 נקודות ו-15 ריבאונדים אבל ברגעים לא מעטים נראה לא מחובר ועתידו באמת נראה לא ברור.

בצד השני זה היה כאמור הערב של לילארד עם 48 נקודות באחוזים נהדרים וגם 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. ווייטסייד היה נהדר גם הוא כשהלייקרס לא מצליחים להתמודד איתו בצבע. הסנטר קלע 30 והוסיף 12 ריבאונדים. מקאלום הוסיף 19 למנצחים.


לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תודה דור.
    .
    שיקגו מדורגת כהגנה ה9 בליגה ולא במקרה, אבל קשה מאוד לשמור על תיאום הגנתי כשחצי מהסגל פצוע.
    .
    בדנבר כל מי ששיחק סיים בדאבל פינגרס בסקור. תוהה עד כמה זה נדיר.

  2. סוף הרבע השלישי לילארד היה קובי או מייק בגדולתם.
    זה היה עוצר נשימה. גם חסן נתן שם תפוקה בכל הגזרות. למה הוא לא יכול לשחק ככה יותר קונסטיסטנטית? הוא יכול להיות מפלצת בצבע. פיתרון לכל סנטר. וכשהוא רוצה הוא יכול לחזור מהר מאד להגנה. היום ראינו את זה…
    אבל אם ספולס לא הצליח ליישר אותו אז מי כן?
    אולי הוא צריך עוד להתבגר?

  3. טוב, נו. לא ציפיתי שדנבר תנצח. Scheduled loss. בלי חצי סגל, בק2בק אחרי יוטה באמצע רצף משחקים לא קל, בחוץ, מול הקבוצה הטובה בליגה.

    אני פשוט לא מבין אתכם, דנבר.

    1. סימנו ווי על שני המפתחות לנצח את הבאקס -לקלוע שלשות ולמנוע מיאניס את הטבעת (עבודה קבוצתי יפה של גרנט, פורטר וקרייג).

    2. JR מתחיל להיכנס לעניינים
      תופש ביטחון.
      הגאון קופץ מדרגה בסוף המשחק.
      זו קבוצה ענקית עם מאמן טוב. רק צריך סבלנות.

    1. עוד חומר למחשבה-
      בלייקרס הזריקות מהשדה פחות הזריקות מהשלוש פחות הזריקות מהעונשין פחות הזריקות מהשלוש וזריקות העונשין של לברון ג'יימס שווה ל-24.

  4. ההגדרה למשחק של ניקולה יוקיץ' ברבע הרביעי- הורג אותם ברכות. איזה שחקן, הכל עובר דרכו.
    דנבר עם הגנה מעולה וסלים גדולים כשצריך.
    לגבי מילווקי, עדיין לא השתכנעתי שהם הקבוצה הטובה בליגה מבחינת יכולת, אולי כי בכל שלושת המשחקים שראיתי אותם העונה הם הפסידו.
    לילארד-וואו, הופעה ענקית. גם ווייטסייד היה מצויין.

    1. הגאון הוא הסנטר הכי טוב לטעמי באן בי איי. הוא מקן חלש יחסית אבל כל שאר הדברים שהוא עושה מחפים על עניין ההגנה. מאמן דנוור מבין את זה אז כל מי שליד יוקיץ עושה את העבודה בשבילו והוא מרוויח סנטר שעושה מה שבסטטיסטיקה ומה שלא נכנס שם בכלל. JR הוא משלים ליוקיץ. הוא בפנים יוקיץ בחוץ, יוקיץ בפנים הוא בחוץ. שניהם שלשנים כי אי אפשר לשמור טוב כל הזמן על כל אחד. עוד קצת בגרות ודנוור תהיה קשה כמו מילווקי לפיצוח….

    1. the Rockets became the first NBA team to play an entire game without a player listed taller than 6-foot-6 since the New York Knicks in a Jan. 31, 1963, loss to the Chicago Zephyrs.

  5. לילארד "רידיקיולס", מדהים, עם זאת שימו לב לתפקוד של משולם בקלאץ' – שני מידריינג'רס גמרו את התקוות של הסגולים לחזור. אותם מידריינג'רס שחיסלו את אוק' ודנבר לפני שנה. אולי (הלוואי) רועי צודק – הפורטלנדים עוד יידחפו לפלייאוף, אוק' עוד יגיעו ל-6.
    ד"א ללייקרס מאצ' לא נוח ים הגארדים של פורטלנד. יעברו אותם, אבל לא חלק.

  6. סתם פיניקס הפסידו לת׳אנדר, סתם!
    עוד הפסד סתם! בוקר לא באולסטאר, סתם! ופיניקס גם השנה לא תגיע לפלייאוף, סתם!!

    יש לי וידוי, לא סובל את רוביו. הנה אמרתי את זה. גם כשהוא טוב זה נראה רע וקשה. שום דבר אצלו לא באמת יציב. הוא הפסיד לנו את המשחק אתמול…
    בליגה שמפוצצת ברכזים וכמה בחירות דראפט אחרונות עם כמה רכזים טובים, אנחנו לא מצליחים לשים יד על איזה רכז טוב?! סתם!
    גם מה כל הקבוצות האלה שתכננו טנקינג ניהים לי כולם מומעמדות לפלייאוף, סעמק?!

    שבת שלום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט