ערב כדורסל ענק בצילו של המשחק הראשון של הלייקרס מאז מותו של קובי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב כדורסל ענק בצילו של המשחק הראשון של הלייקרס מאז מותו של קובי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מותו של קובי ברייאנט הוא טרגדיה בלתי נתפסת, בגלל החלק שלו בחייו של אוהדי NBA השמחה שהוא העניק לרבים מהם והרגשות העזים שהוא עורר באחרים. הוא טרגדיה בלתי נתפסת בגלל הפוטנציאל האדיר של מי שמיד לאחר שקריירת הכדורסל שלו נגמרה זכה באוסקר, מי יודע מה הוא עוד היה עושה, הופך לאיש עסקים גדול? פילנטרופ? תומך WNBA? פוליטיקאי? לעולם לא נדע.

הוא טרגדיה בלתי נתפסת בגלל שמת יחד עם ביתו, ומה שהמוות הכפול הזה עושה למשפחה שעוד נותרה מאחור, ה-NBA בצדק מרכין את הראש לזכרו של אחד מבכירי בניו.

אבל לדעתי הצנועה כל ידיעה שמדברת על מורשתו של בריאנט ולא מזכירה שמדובר באדם שהתפשר בתביעה על אונס בה היו ראיות כבדות משקל כנגדו ועמד מנגד כאשר התנהל מסע הכפשה תקשורתי ומתקפה אישית מצד מעריציו על הקורבן הוא פשע שנאה נגד נשים, ומעודד תרבות אונס. להזכיר את שני שני הדברים יחד אינו חוסר כבוד כלפי המת, ואינו חוסר כבוד כלפי קורבנות אונס, הוא סימן של חברה מתבגרת שמצליחה לפתח שיח מורכב ומתקדם יותר סביב אנשים עם מורשות מורכבות בעידן שאחרי metoo.

וכעת, לאקשן!

דטרויט פיסטונס (32-17) – טורונטו רפטורס (14-34) 2:00:

פשוט לא להאמין מה שטורונטו עושה העונה, ולקראת המשחק הלילה בדטרויט היא כבר סופרת 9 נצחונות רצופים ומסתכלת על המזרח מלמעלה ממרומי המקום ה-2 בקונפרנס.

מענין מאוד האם טורונטו תעשה מהלך כלשהו בתקופה שבין האולסטאר לדד-ליין. מסאי יוז'רי כבר הוכיח שהוא חסר רגש לחלוטין לגבי מהלכים שנותנים לקבוצה שלו סיכוי אמיתי לאליפות, וכשהוא מסתכל מסביב כרגע הוא חייב להרגיש שהוא מהלך אחד מסיכון אמיתי לחזור לגמר.

הסיבה לכך היא הפיכתו של פסקאל סיאקאם לסופרסטאר בשני צידי המגרש. השחקן השני הטוב ביותר של הקבוצה הוא קייל לאורי, אבל הוא גם יכול להיות הנכס שבו הקבוצה יכולה לסחור. לא מעט קבוצות יראו בפוינט גארד כנכס וכאשר הקו האחורי של הקבוצה מלא בשחקנים שכבר הוכיחו את עצמם כמו ואן וליט ופוואל, חבילה שכוללת פוינט גארד סולידי וותיק יחד עם סטאר שמחזק את הקו הקדמי של הקבוצה יכול להיות אטרקטיבי מספיק עבור יוז'רי. לחלופין חבילה של כמה מהצעירים של הקבוצה יחד עם איבקה יכולה גם כן לעשות את העבודה.

אם טורונטו מתמודדת עם התלבטויות של עשירים, הרי שהאוהדים של דטרויט כבר בוודאי מיואשים מאחד הפרנצ'ייזס הכושלים של השנים האחרונות. התבססות על שחקנים שמתאימים לעידן אחר, העברת נכסים בתמורה לשחקנים שמבלים את מרבית הזמן ברשימת הפצועים, ובעיקר הצטברות של הפסדים ששולחים את הקבוצה הזאת ללוטרי שוב.

נכון לעכשיו רצף ההפסדים הרצופים של הפיסטונס עומד על 4 ואין שום סיבה לחשוב שהוא לא יגיע ל-5. הרפטורס מגיעים למשחק הזה בגב אל גב.

הימור: טורונטו ב-10

ברוקלין נטס (26-20) – שיקאגו בולס (31-19) 2:30:

האם חזרתו של קיירי תאפשר לברוקלין לעשות קפיצת מדרגה רגע לפני שדוראנט חוזר כדי לקחת את המושכות של הקבוצה שלו?

המאזן של הנטס מחזרתו של קיירי מזעזע, למעשה ברוקלין נצחה רק 2 מבין 8 המשחקים האחרונים שלה, שניהם מול הפיסטונס החלשים. למרות זאת בגלל המצב המוזר שנוצר במזרח, הנטס מוצאים את עצמם במקום ה-8, במאבק ישיר מול לא אחרים מאשר הבולס על המקום האחרון בפלייאוף.

נכון לעכשיו נראה שהאתגר הגדול ביותר של הנטס הוא לאזן את הקו האחורי שלה. ארווינג ודינווידי שניהם גארדים שאוהבים את הכדור ולהשליך אותו לכיוון הטבעת, ושניהם גם לא רעים בזה בכלל, אבל האם זה יכול לעבוד ביחד? חוסר האיזון בין הקו האחורי העשיר של הקבוצה מול הקו הקדמי הקורס תחת הנטל של החוזה ה"חברתי" של דיאנדרה ג'ורדן החלש זועק לשמיים וימשיך לאתגר את הקבוצה לפחות עד חזרתו של דוראנט.

הלילה הם יפגשו את הבולס כאשר ניצחון של ברוקלין יפתח פער של 4 משחקים מלאים ביניהן וכנראה ישלח סופי את הבולס ללוטרי, ושיקאגו שהתחילה את העונה עם סגל צעיר ומוכשר ולא מעט תקוות תעשה הכל כדי למנוע מזה לקרות. הבולס נמצאים בכושר לא רע כאשר ניצחו 3 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, וכמעט עשו את זה 4 מ-5 אבל חטפו שלשה דרמטית מאולדיפו שכפה הארכה בה קרסו לחלוטין.

מי שנתן משחק פריצה במשחק הז הוא צ'נדלר האטצ'ינסון. הפורוורד שנבחר במקום ה-22 בדראפט של 2018, קלע 21, שיא קריירה, במשחק בו גם קיבל הכי הרבה דקות העונה, הוא בספק למשחק הערב ואם ישחק יהיה מעניין לראות האם הוא ימשיך לזכות לקרדיט.

הימור: ברוקלין ב-8

יוסטון רוקטס (18-29) – דאלאס מאבריקס (18-29) 2:30:

משחק ראשון גדול של הלילה מגיע אלינו מטקסס כאשר הרוקטס יארחו את המאבריקס לדרבי טקסני שלצערנו ייערך ללא לוקה דונצ'יץ' וכך אולי ליוסטון להתניע לאחר תקופה לא פשוטה שעוברת על הרוקטס.

הטקסנים אומנם נחלצו מרצף של ארבעה הפסדים רצופים עם נצחונות על דנבר ומיניסוטה, אבל הפסדים לדנבר ופורטלנד הזכירו שהמשבר עדיין כאן. מאפייניו – השתלטות מוחלטת של ווסטברוק על משחק ההתקפה של יוסטון, וכאן קורה משהו מעניין מאוד. ווסטברוק לא זורק השנה משלו, וכשהוא זורק זה נראה מזעזע עם משחקים של 0 מ-8 מול גולדן סטייט 1 מ-6 מול אוקלהומה ו-1 מ-5 מול מיניסוטה בחודש האחרון. המשמעות היא שכשווסטברוק לוקח את מרבית הזריקות המשחק של יוסטון עובר לדגש על משחק ה-2 במקום משחק ה-3, בדיוק ההיפך ממה שמארי רוצה. לא פחות מעניינת העובדה שהוא מאוד מאוד יעיל, בחודש ינואר ווסטברוק קלע ב-53% מהשדה, כשהוא לא זורק פחות מ-20 משחקים באף משחק.

הזינוק הזה של ווסטברוק לא בא בוואקום כמובן, הוא בא על רק קריסה באחוזים של הארדן. אחרי 4 משחקים רצופים של 50% או יותר משלוש בסוף חודש דצמבר ותחילת ינואר, בעשרה משחקים בחודש ינואר, הארדן קלע רק במשחק אחד מעל 33% מחוץ לקשת כולל משחק של 1 מ-17 אחד של 4 מ-20 ואחד של 5 מ-19.

כשמוסיפים למיקס הזה את גורדון שקלע 50 מול יוטה מתעוררת השאלה מי צריך לקחת את המושכות ואת הזריקות ביוסטון? אתגר גדול עבור הקבוצה הזאת שעדיין נראית כמחזיקה דיי כישרון התקפי כדי לאתגר כל קבוצה בליגה, אבל נמצאת כרגע בצלילה חופשית.

גם דאלאס עמוסת הפציעות שקיבלה בחזרה את פורזינגס אך איבדה את דונצ'יץ למשחק הזה מתקשה למצוא יציבות והיא מחזיקה במאזן של 4-6 בעשרת המשחקים האחרונים, אבל דבר שחשוב לזכור לגבי שתי הקבוצות הללו הוא שדאלאס נמצאת בתחילת הלו"ז שלה, והיא רק מתחילה לבנות קבוצה שאמורה להתחרות על אליפות בעוד שנתיים או שלוש, יוסטון נמצאת בקצה הדרך שלה ויש לה את העונה הזאת ואולי את העונה הבאה כדי להביא אליפות ראשונה למארי, אם זה לא יצליח או שמארי לא יצליח לשלוף עוד שפן מהשרוול כדי לבנות קבוצה אלופה מסביב להארדן, יוסטון תלך לבניה מחדש.

הימור: יוסטון ב-8

ניו אורלינס פלקינס (29-19) – ממפיס גריזליס (24-24) 3:00:

במבט ראשון לא ברור למה המשחק הזה אמור להיות מעניין באופן מיוחד, אבל מי שעוקב בתשומת לב אחרי העונה הנוכחית, יודע שזה אולי המשחק הכי מעניין לראות בלילה שכולל לא מעט משחקים מעניינים כאלה ויש לכך שתי סיבות עיקריות.

הסיבה הראשונה היא ממפיס, מומלצת הליג פאס מספר אחת בליגה, הקבוצה שבכל לילה מציגה מהלכים אקרובטיים, קצב מהפנט, ובאופן כמעט בלתי נתפס כדורסל מנצח, ועם ארבעה נצחונות רצופים ממפיס כבר במאזן של 50% והיא כבר פותחת פער מסן אנטוניו פורטלנד ופיניקס במה שהיה נראה לפני שבועיים כמאבק מרתק על המקום ה-8 הולך ונסגר לנגד עינינו המשתאות.

הפלקינס כבר סופרים 5 משחקים פיגור מממפיס, ועל אף שלוח הזמנים של הקבוצה הזאת לא בהכרח חייב הופעה בפלייאוף העונה, הרי שניסיון פלייאוף לשחקנים הצעירים שלה בהחלט יהיה התפתחות מבורכת ורצויה, הפסד הלילה עלול לסגור סופית את האפשרות הזאת כשאנחנו כבר מתקרבים ל-20 המשחקים האחרונים של העונה.

וזה מוביל אותנו לסיבה השניה שמדובר על משחק מרתק כל כך והיא נקראת ציון וויליאמסון.

הפלקינס הולכים ומעלים בהדרכה את דקות המשחק של וויליאמסון, כאשר לאחר 18 דקות ו21 דקות בשני המשחקי םהראשונים שלו (הפסדים מול הספרס ודנבר) באו משחקים של 27 ו-30 דקות מול בוסטון וקליבלנד, נצחונות בשניהם, כאשר כבר בשלב הזה ברור שמדובר של דאבל דאבל של 20 ו-10 מובטח כמעט מדי ערב. לא התחלה רעה.

התקרה הבלתי קיימת של ציון, וחוסר הידיעה מה נקבל ממנו בכל ערב נתון מבחינת נכונות להסתכן בריצה למתפרצת, בדאנקים או בקפיצה לריבאונד, יחד עם חבורה קולעת וצעירה מסביבו הופכים גם את הפלקינס לצפיית חובה.

כותרת המשחק היא כמובן המאבק בין שני הרוקיז הבולטים – מורנט וויליאמסון, אני אלך הפעם עם הבחירה מספר אחד ועם הביתיות.

הימור: הפלקינס ב-5

מילווקי באקס (6-41) – דנבר נאגטס (15-33) 4:00:

וואו איזה משחק מחכה לנו במילווקי.

הבאקס עם או בלי יאניס נמצאים בכושר אדיר כשהם מאיימים על שיאי נצחונות היסטוריים, פחות או יותר מבטיחים לעצמם את המקום הראשון בליגה בתום העונה הסדירה, וסופרים כבר 9 נצחונות רצופים.

הסגל המסייע נותן עונה נהדרת מסביב לכוכב היווני, ואחד מהם אף זכה להכרה בדמות הופעה באולסטאר זאת השנה השניה ברציפות – כריס מידלטון – שקולע 20 נקודות לערב ב-29 דקות בלבד. מלבדו גם אריק בלדסואו וברוק לופז, וגם ג'ורג' היל ודי וינצ'נזו תורמים כל אחד בדרכו, והבאקס מייצגים בצורה מושלמת את החזון של להקיף את יאניס בקלעים מה שמאפשר לו את המרחב לעשות את הקטע שלו. האם זה יעבוד טוב באותה מידה בפלייאוף? את זה נצטרך לגלות רק בעוד קצת יותר מחודשיים.

הנאגטס מנגד ממשיכים להיות בהרכב חסר וצפויים לחסור את מילסאפ, מארי ופלאמלי, כאשר גארי האריס שנעדר מסיבות אישיות נמצא בספק למשחק הלילה.

האופן שבו הם מצליחים לשמור על מאזן איכותי על אף אותן פציעות הוא לא פחות ממרשים, הנאגטס הצליחו לגבור בעיקר הודות להגנה איכותית על ניו אורלינס, יוסטון ויוטה כדי לעלות עד למקום ה-2 במערב, כשהם במאזן זהה לקליפרס ומחזירים במשחק יתרון על הג'אז. הנאגטס הם סוג של סוס שחור ואם יוקיץ' יהיה בריא הם יכולים להיות מסוג הקבוצות שאתה לא רוצה לפגוש בפלייאוף, כשהם אמורים להיות בשלים ומגובשים יותר אחרי הופעת הפלייאוף של השנה שעברה.

הימור: מילוקי ב-12

פיניקס סאנס (27-20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-29) 4:00:

האם פיניקס היא הקבוצה הכי פחות צפויה בליגה לצד הספרס?

בהחלט אפשר לטעון כך. פיניקס מחזיקה ב-6 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כאשר נראה שחזרתו של איטון מהרחקה עשתה להם המון טוב. אבל בחמשת המשחקים האחרונים המומנטום קצת הואט והם הפסידו שלושה מהם, כולל הפסדים לסן אנטוניו וממפיס, שתיים מהיריבות שלהם בניסיון הנואש להבטיח את המקום ה-8 שמוביל לפלייאוף.

בין אם ישיגו אותו ובין אם לא, אחרי הרבה זמן אפשר להגיד משהו מעודד על פיניקס. השילוב של בוקר ואיטון הוא בסיס מצוין לקבוצת פלייאוף, ואם יעשו עבודה מעט טובה יותר בהרכב סגל מסייע מסביבם בעונה הבאה, החזרה לפלייאוף יכולה להיות מיידית.

אוקלהומה מנגד נמצאת בכושר נפלא ומקומה בפלייאוף כבר למעשה מובטח. עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ו-4 נצחונות ב-5 האחרונים (אומנם בהסתייעות בלוח משחקים נוח), הת'אנדר נראים טוב מהצפוי, בעיקר מאחר ופול וגלינרי מצליחים להישאר בריאים, ואז יחד עם אדאמס וגילג'ס אלכסנדר הם מרכיבים יחידה איכותית ולוחמת שיכולה להקשות על כל קבוצה, בוודאי במישור ההגנתי.

יהיה מעניין לעקוב הלילה אחרי לוגונץ דורט. הרוקי בעמדת השוטינג גארד פותח בחמישיה לאחרונה, ואחרי שקיבל הרבה דקות מבלי להרים תרומה התקפית משמעותית, בתקופה נהדרת של הת'אנדר, הוא קלע 23 מול סקרמנטו ביום חמישי כולל 5 מ-6 משלוש. אם יהיה לכך המשכיות זה יכול להיות אחד מסיפורי הפיל גוד וההפתעות הגדולות של העונה.

הימור: אוקלהומה ב-8

לוס אנג'לס לייקרס (10-36) – פורטלנד טרייל בלייזס (27-21) 5:30:

אפשר לדבר על המשמעויות המקצועיות של המשחק הזה, כאשר הלייקרס ששומרים על אוויר לפלייאוף תוך כדי שהם שמייטים לעבר המקום הראשון במערב עם 4 נצחונות יתרון על דנבר והקליפרס, יפגשו את פורטלנד שמפגרת ב-3 משחקים אחרי ממפיס ועוד מקווה למצוא את דרכה אל עבר הפלייאוף העונה.

היה אפשר לדבר על הקרב בצבע בין וויטסייד לדיוויס, ועל הרצון של לילארד, אחד השחקנים עם הכי הרבה מוטיבציה בליגה להסתכל ללברון בלבן של העינים. היה אפשר לדבר על היכולת טובה לאחרונה של הסגל המסייע של לברון ועל התחייה של דוייט הווארד שפתח בחמישיה בנצחון על ברוקלין.

אפשר היה לדבר גם על מהלכים אפשריים של שתי הקבוצות לקראת הטרייד דד ליין, כאשר במוקד נמצא קייל קוזמה, שהשמועות מסביבו בוודאי לא מסייעות לו, כאשר דווקא לאחר תקופה טובה היה לו משחק נפל מול פילדלפיה בו קלע רק 4 נקודות באחוזים רעים מאוד, והוא יכול להיות אטרקטיבי ללא מעט קבוצות שנמצאות בשלב מוקדם יותר של התהליך שלהן.

אבל המשחק הלילה יהיה סביב נושא אחד והוא המשחק הראשון של הלייקרס מאז מותו של קובי, הקשר של לברון אל המנוח שבוודאי יעמוד במרכז הסיקור, סרטונים מצמררים הרבה דמעות, וכל מי שמעוניין בדרמה מהסוג הרגשי, יהיה חייב להיצמד למסך ב-5:30 בבוקר, לשואו כמו שרק האמריקאים יודעים להרים ברגעים כאלה.

הימור: הלייקרס ב-15

לפוסט הזה יש 265 תגובות

  1. קובי היה שחקן גדול.
    אם תרצה או לא העולם שוכח לכוכבים גדולים מעידות כאלה.
    לא רק בתחום הספורט, גם בתחום המוזיקה והתרבות שבו האמנים הופכים לסמל.
    מייקל ג'קסון הוא סמל בעולם כולו וגם אייל גולן הוא כזה בארץ שלנו.

    1. 1 – לא כל העולם שוכח "מעידות" כאלו.
      2 – להגיד "ככה זה" זה ניסיון לשמר את המצב כאילו מבלי להביע דעה. אתה חושב שזה נכון או לא? תפעל לפי התשובה שלך.

      1. הנק' והמצב הוא שקובי יזכר בעיקר כמודל לחיקוי ועל ההישגים שלו בכדורסל.
        גם מייקל ג'קסון שמואשם עד היום ולא הורשע ימשיך להיות מושמע בכל העולם.

        יש דוגמאות יותר קיצוניות כמו טופאק שאקור הראפר שהפך לסמל תרבות.
        מייק טייסון שעד היום מככב בסרטים והעבר הפלילי שלו נחשב לחלק מהגדולה של הסיפור שלו.

    2. אייל גולן לא עשה כלום חוץ מלזיין מעריצות. ועשה אורגיות, זה זכותו ואין איסור על זה, סלבס עושים תמיד אורגיות עם מעריצות. כל השאר זה חרטוטים של צדקנים בתקשורת שבעצמם עושים את זה ומסניפים כל היום.. במסיבות איש לא מבקש תעודת זהות

  2. הסיקור שלך על הלייקרס רשום בכתב הפוך.
    בכל מקרה זה ממש לא משחק קל ובטח אחרי טרגדיה נוראית כזאת.
    הקשר בין לברון וקובי היה חזק מאוד. ההודעה האחרונה של קובי בטוויטר הייתה מילות הערכה להישג השיא בנק' והמורשת של לברון.

  3. איזה ראיות ואיזה נעליים, קראתי והפכתי כל מה שנכתב על הפרשה הזאת, בשורה התחתונה זה ה-מקרה הכי קלאסי של מילה שלו מול שלה.
    מצחיק אותי איך יש כאלה שכותבים שתיאור הערב הוא גרפי ומזעזע אבל שניה אחרי ילכו לצפות בפורנו או וואטאבר, אם תוציא את ההאשמות הקונטקסט של האונס, מדובר על תיאור של סקס, קצת ראף אולי אבל לא משהו מזעזע במיוחד.
    אותי מזעזע שכתבים מנסים לקדם אג'נדה אישית שלהם על חשבון המת (או כאלה שסתם לא אהבו אותו כמו ההוא מוואלה).
    לסיכום עוד משהו לחשוב עליו, בכל המקרים של אונס, בטח של מפורסמים, לא מדובר במקרה אחד, תמיד תשמעי על עוד בטח היום באקלים המי טו, עובדה שמאז לא שמעת מילה על קובי.

    1. However, there are other facts that exist alongside the fact of Bryant’s incomparable stature on the court. In July 2003, Bryant allegedly raped a 19-year-old employee of a resort in Colorado where he was staying. Prosecutors charged him with sexual assault and false imprisonment. As a 2016 Daily Beast article about the case reported, the evidence against Bryant included a rape kit exam that documented injuries “not consistent with consensual sex,” the woman’s blood on Bryant’s shirt, a bruise on her neck, and corroborating testimony from a bellman at the hotel. In a press conference, Bryant insisted the sex was consensual and unforced, characterizing the incident as “adultery.”

      The woman’s name and transcripts of closed legal hearings were leaked and the national media aired details about her sexual and mental health history, which Bryant’s lawyers used to paint her as unstable, promiscuous, and hungry for fame. Shortly before trial was scheduled to begin in September 2004, she backed out, and prosecutors dropped the charges. Bryant issued a remarkable apology that all but acknowledged that the incident had crossed a legal boundary: “Although I truly believe this encounter between us was consensual, I recognize now that she did not and does not view this incident the same way I did.… I now understand how she feels that she did not consent to this encounter.”

          1. כתבתי את זה כג'סטה לשאק שהיה מפצה את החינדלעך הבוכיות ברכב חדש מסוכנות רכב. מניח שקובי שילם יותר.
            כמובן שחכם לא מכניס ראש בריא למיטה חולה… וקובי בכל מקרה יוצא רע מהסיפור אבל כמו אדם פיקח הוא ידע לצאת מהמצב המסובך שבישל…

        1. לא הבנתי יש איסור על אורגיות?
          אז בראד פיט גם צריך להיות בכלא

          אקסל רוז אחרי הופעות היה מעמיד קראוון למעריצות והיה מקציב 5 דק לכל מעריצה להזדיין איתו ועם חברי הלהקה והיה שם תור לקראוון רק שתדע.

          אגב לא שומע אייל גולן ולא אוהב אותו בלי קשר

            1. בסוף המאה ה 18 זה היה מותר ושימון היה בגלגול של המרקיז דה סד…

            2. אשך האם במסיבה אתה תדע להבדיל בין בת 17 לבת 18-20? מבטיח לך שלא. ובטח שלא יבקשו ת.ז חחחח. בת 17 נראית בת 20 ויש כאלו נראות גם 25. ויש בנות 25 שנראות בנות 15 במראה.
              אז אייל גולן אמור לבקש ת.ז?
              חוץ מזה שגיל ההסכמה החוקית הוא מגיל 17 ומעלה סתם לידיעה.

  4. זה שמדובר מילה שלו מול שלה (כמו בהרבה תקיפות מיניות אגב, רובן לא מתרחשות עם קהל עדים מסביב) לא הופך את זה ללא אונס. בו נזכיר שהאיש לא רצה משפט ולכן בתביעה האזרחית סגר את זה בפיצוי כבד לנתקפת … אדם שבטוח בחפותו לא בטוח שהיה הולך למהלך כזה… יותר מזה גם אם נניח ואלו היו רק יחסי מין קשוחים כאשר צד מסוים נפגע ראוי לפחות בטח שאתה במעמד ציבורי של אדם כמו קובי בריאנט להביע חרטה בפניו, קובי מעולם לא עשה את זה. דאג להתנצל רק בפניי ונסה רעייתו. האיש לא קדוש ותודה דור שהזכרת את הנק' כאן. חשוב מאוד!
    לגבי כדורסל נטו הלילה: ממפיס- ניו אורלינס ומילווקי-דנבר
    המשחקים המעניינים של הלילה מבחינתי לפחות .

        1. איך פעם אמרה שופטת למישהו "צדק זה שם של כוכב"…
          לא מקנא במי שסומך על בתי משפט. בית משפט זה מקום חלומי לעבריינים. רק שם הם יקבלו עונש פחות חמור מהעבירה שלהם. לאדם רגיל שנדפק לעולם לא יהיה צדק שם.

          1. כשאתה צודק אז אתה צודק.
            בתי משפט יודעים לדפוק את האדם הקטן מול המערכת.
            בגלל זה יש שיטת מצליח. אם הפיצויים לנדפקי מליח היו, בוא נגיד, קנסות של בין מליון ל 10 מליון לחברה הדופקת, הם היו חושבים פעמיים אם שווה להם לדפוק את האזרח הקטן.
            לא סומך על בתי משפט בשיט ומקווה שלא אגיע לשם לעולם!

            1. מה נאמר ומה נגיד- קובי הוא ההפך הגמור מה"אדם הקטן".
              קצת מדהים אותי איזה תגובות פרימיטיביות יוצאות פה מפי רזי ושמעון אז אולי עדיף שאחתוך מהדיון הדוחה הזה.

            2. קצת מדהים אותי שאתה עדיין נדהם…

            3. בול היה לי מקרה כזה עם מתקן מקררים לפני כמה שנים. 3 פעמים לא הצליח לתקן את המקרר שלח חפארים והוא טכנאי של היבואן. ערס כזה. תבעתי אותו בתביעות קטנות, הבאתי הוכחות, תמלול, הקלטות, מה השופט פסק? רק שיחזיר לי את הכסף ששולם חחחח. כלום על טרטרת עוגמת נפש בשיא הקיץ וכו' וכו' לפחות מה שהיה טוב שהוא היה צריך לעשות נסיעה מטבריה לירושלים חחח. ראינו באינטרנט עליו דברים מחרידים. כמה הוא מטרטר אנשים ולא מצליח לתקן מלא תגובות.
              שם הבנתי את מה שתמיד ידעתי והאמנתי שבתי משפט לא יעשו כלום וזה סחבת של חרטא.
              רק טיפש יאמין בבית משפט או צדק.

            4. שיטת מצליח זה הכי טוב. עושים אותה כי אין משפטי צדק עושים בית זונות.
              for Justice, we must go to Don Corleone

            5. בדיוק שימון
              כל מילה, וכמה שהלקוח יותר זקן ככה יותר טוב. נטרטר אותו ואולי יתפגר באמצע.
              אני שומע סיפורים מזקנים על בתי משפט. אף אחד לא יוצא ממש טוב שם. הכי טוב לא להגיע לשם. זה ראש בריא במיטה חולה.
              אולי צריך פה מושבעים במקום שופטים שיקבעו אשמה כמו בארה"ב אם זה טוב להם, אולי זה גם טוב לנו.

        2. בדיוק הפוך. קובי הוא פרנצ'ייז, וכל דקה שהוא במשפט אונס גורר עבורו נזקים תדמיתיים וכספיים עצומים. ברגע שהוא סוגר את זה כולם יכולים לחזור לעשות איתו עסקים. ביבי הוא פוליטיקאי מעולה, ומשפט כזה נותן לו פרסום ותעמולת בחירות חינם, במיוחד כשהתעמולה שלו עוסקת בלהסית את הבייס שלו נגד הממסד (שאת רובו מינה ביבי, או מינו אנשים שביבי מינה או הכניס לקואליציה אבל לא משנה). לכן, אם ביבי חף מפשע (והראיות לא תומכות בכך), משתלם לו מאוד ללכת למשפט, רק יוציא אותו חזק יותר. לבריאנט משפט כזה זה חתיכת קוץ בתחת.

          1. בית משפט בארץ לא יכול לשפוט את נהנתניהו כי רוב השופטים פה לא אובייקטיביים פוליטית.
            הדרך היחידה לעשות דין אמת זה להוציא את המשפט לבית דין בחו"ל עם שופטים אובייקטיביים.
            אחרי שראיתי איזה נפוטיזם יש במערכת המשפט בישראל אני לא מאמין יותר במערכת הזו כי שם אסור שזה יקרה! חד וחלק צריך למנוע ניגוד עניינים במערכת הזו…
            מעבר לכך שנהנתניהו פוסח על כל הסעיפים ומתכתב עם הגבול בין מתנות ושאר ירקות הוא ראש ממשלה טוב מאד ואחד המוצלחים בהיסטוריה שלנו. לא סתם יש לו דלת פתוחה בוושינגטון ובקרמלין. זה אחד שיודע מה צריך לעשות גם אם זה לא מוצא חן בעיני, ויש לי המון ביקורת. מצד שני אני מנסה להיות אובייקטיבי וסך הכל הנהנתן הזה מספק את הסחורה ביג טיים.

            1. נתניהו הרס את החברה הישראלית עד ליסוד, פילג בתורת אסטרטגיה, עד למצב שאיננו בר תיקון. גם בכלכלה הוא בלוף, היה יכול להיות הרבה יותר טוב. נתניהו חירב את המפעל הציוני. רק נס יציל אותנו.

            2. מצחיק איך מאשימים את הנהנתן הזה בפילוג כשהתקשורת בוחשת….
              אנשים שוכחים לגמרי שרבין זכרונו לברכה קרא למי שהתנגד לדרכו הליקופטרים.
              פוליטיקה היא הרבה לכלוך והאשמות.
              צר לי שאתה מרגיש כל כך רע כאילו המדינה הזו בקריסה אני לא מרגיש ככה למרות שאינני סובל את דרכו של הנהנתן הזה ובכל זאת אני משתדל להיות אובייקטיבי.

          2. דה שוט, עוד דבר, אני מציע לך לא להאמין לכל מה שהעיתונאים כותבים.
            כן יש פילוג בעם, פילוג מחריד ומפחיד, כן נהתניהו לא חף פה מאשמה אבל העיתונות פה בארץ גם כן אינה חפה מאשמה. הם מצטדקים אבל אשמתם גדולה מאד והם מלבים את השנאה בעם אפילו יותר מהנהנתן הזה.

            1. רזי, יפה שאתה אופטימי, באמת. אני ממש לא. אנשים כאן טומנים ראש בחול, ביבי ושותפיו יצרו כאן חברה שסועה ברמה כזו – שחלקיה לא מעוניינים עוד להשלים זה עם זה. חמש מדינות לחמישה עמים… או משהו כזה… 🙂 יאללה עזוב פוליטיקה, זה כמו כדורגל, כל דעה טובה כמו כל דעה אחרת ⁦☺️⁩ אף אחד שם לא צדיק

            2. אף אחד שם לא צדיק, זו השורה התחתונה.
              נראה כדורגל נפצח גרעינים ונשכח מהצרות
              🙂

            3. רזי, לרוב אני איתך אבל כאן רחוק כמזרח ממערב.
              הנהנתן הוא מלאך החבלה של מדינת ישראל, משיח השקר שמפלג ומסית ללא הרף ומביא אותה לאובדנה.
              אל תיקח לו מה שמגיע לו ביושר.

            4. אמרתי שהוא מסית אבל התקשורת לא נתנה לו רגע אחד של חסד מהרגע שהיה מועמד. אף פעם לא נתנו לו. גם לא בשנות התשעים. שנאו אותו כי היה נגד הדרך הארורה ל"שלום" אז בפיגועים אני התפקחתי מהאופורייה. הבנתי שהיינו טפשים. אז לא היה קרע בעם? גם אז חצי עם הלך עם תחושות נוראיות וקיבלו את החלטת הרוב. כשיצאנו מעזה לא היתה פה קריעה נוראית? לא היה פה מצב של חצי מול חצי? אי אפשר להאשים את הנהנתן הזה בהכל.
              אני חושב שיש יותר מנתניהו במשוואה של השנאה העצמית הזו ולתקשורת יש חלק משמעותי בעניין.

            5. טמיר – כל מילה!!!!
              עכשיו נותר לך רק לומר כל ערב לפני השינה:
              אין שליט לליגה מלבד לברון וראסל ווסטברוק הוא משיחו…

    1. לפעמים משפט הורס לך את החיים ומי שנאשם חושב פעמיים אם שווה לו לשלם או לעבור עינוי שאפילו יכול לרושש אותו נפשית והכי גרוע לפגוע בחיי המשפחה שלו..
      קובי עשה שטות שבכלל הסתכל לכיוון שלה ונמשך אליה. אדם חכם נמנע מטעויות כאלה שאחרי כן צריך לשלם עליהן. לעולם לא נדע מה היה שם וטוב שכך, זה לא ענייננו.
      מי שלא ראה סרטון שניימר צילם בו הוא מגיע עם איזו נפקנית לחדר, חוטף ממנה מכות ואחרי כן היא עוזבת ומגישה נגדו תביעה במשטרה ראוי שיראה את זה. הבחור משתכר מעל ל 50 מליון בשנה, לא רק כדורגל………….. וכל אחת שרוצה חצי מליון מליון תידבק אליו בשביל כזה סכום, בעיקר בעידן מי טו. למזלו היה לו השכל לצלם במצלמה נסתרת את האקט והבחורה יצאה פארש…
      הארסים שדפקו את הנפקנית הבריטית יצאו למזלם בשלום. האמת איפהשהוא באמצע כי שני הצדדים אשמים גם הבחורה שיצאה אשמה וגם הערסאוות ישראל. היא הסכימה לסקס עם עוד אנשים בחדר, בזה היא הודתה, זה אומר דרשני והופך אותה ללא אמינה לגבי טענת האונס. אם היא כזו מתירנית (זכותה המלאה), שתישא בתוצאות. בכלל הבריטיות מאד מתירניות, זה ידוע.

      1. בדרך כלל משפט הורס את חיי הנאשמת. מה שהמשטרה (שלא מאמינה), עורכי הדין (שפותחים ומחטטים בכל פצע כאילו הוא קשור בתיבול האשמת קורבן) והמעריצים השרופים עושים להן הוא אכזרי.

            1. ברור אתה איש העולם הגדול.

            2. לא אמרתי שאני איש העולם הגדול אבל אתה תמשיך להגזים בכל מקרה.
              עם המצב שלך אין מה לעשות אז אני לא כועס זה מצב אובייקטיבי.
              העיקר שתהיה שמח ותגשים את עצמך, באמת מכל הלב.

            3. אני מגזים… על בסיס כמה בחורות קבע שהבריטיות מתירניות? אהה נכון חיית שם כמה חודשים אז אתה יודע.
              כמו בערך להלל את סניידר על כל קריצה ולקלל את סטיבנס אחרי כל סל. עלאק מי שמדבר על הגזמות…

            4. בוא אשכנו תספר לי מה הוא יודע יותר טוב ממני?

            5. גבות היא עושה עם דיאנגלו ראסל

            1. מה זה שימון, מחקת את עצמך?
              עכשיו אני סקרן….

            2. עדיף שהדברים לא יופיעו במרשתת 🙂

        1. מסכים לגמרי
          אני חושב שיש פה בעיה גדולה כי רוב הנשים שנאנסות עוברות שוב אונס במשפט. זה נורא ואיום! צריך למצוא דרך חכמה לפתור את הבעיה. מצד שני יש את הבנות האלה כמו הבחורה של ניימר שממציאות מצב ופוגעות באמינות ובצדק. הבחורים שנדפקים פה גם הם צודקים. אף פעם לא נדע אם הבחורה שהיתה אם קובי באמת נאנסה או שהוא הבין שמשפט יגרום לו יותר נזק מהאמת….
          אולי וונסה יודעת ותכתוב ספר על חייה עם קובי ואז נדע מה היא יודעת/חושבת.

        1. עם זה תלך לברלוסקוני במיוחד עם אתה חובב אורגיות.
          אולי גם הוא היה צריך לשלם כמה פעמים בשביל להשתיק סיפורי אונס.
          אבל קשה להאמין שאפילו האיטלקים היו מסכימים לבחור בנשיא שיש נגדו חשד כזה.

    2. אני מסכים במיליון אחוז שאפשר להגיד שהוא שילם לה כדי להשתיק אבל באותה מידה אפשר גם להגיד שהוא שילם כי זה היה עדיף לו ממשפט שהיה נגרר למשך חודשים ועושה לו נזק יותר גדול. בסופו של דבר קובי מהנקודה שלקח עורכי דין, כל החלטה בכלל לא היתה שלו אלא שלהם ושל היחצנים שלו, וזה כבר לא רלוונטי למה וכמה הוא שילם ולמי הוא התנצל, אלה ההוראות שהוא קיבל ובדיעבד זה היה הכי טוב שיכל לצאת. כמו שכתבתי למעלה, זה מילה שלו מול שלה.

    3. זה גם לא הופך את זה לאונס.
      השאלה מה חמור יותר?
      להרשיע אדם שלא הוכחה אשמתו או לא לתת תמיכה אוטומטית ללא סייג לכל מתלוננת.
      בשבילי זה ברור – להרשיע אדם ללא הוכחה.
      המתלוננת בחרה בפיתרון שבחרה. אף אחד לא הכריח אותה.
      אם הייתה רוצה ללכת עד הסוף עם האמת שלה הייתה יכולה לעשות זאת.
      והאשמה לא הוכחה.
      אפשר לתת תמיכה למתלוננות עד לבירור המקרה מבלי לחרוץ דינו של הצד השני לאשם.
      משום מה אתם קופצים לתלות אנשים רק כדי להיחשב נאורים.
      זה בדיוק ההיפך.

  5. ראפס
    בולס
    יוסטון-באסה הלוקה זה מחר יבריז מהמפגש עם הקוריוז-איך בניתי על המפגש הזה אח…שניהם היו באים להוכיח ואצטרך לסבול את הלטבי לבד ואת טריי שיבוא חסר חשק ובלי ניצוץ בעיניים
    פליקנס
    באקס-ישחטו את דנבר העייפים
    סאנס
    לייקרס-ינגבו בלי רחמים, ערב מושלם לניפוח סטט ללברון או דיוויס (מי שירצה)

  6. אני מהמר על ניצחון מוחץ של יוסטון עם יום גדול של ראסל ווסטברוק.
    אני במקום ראסל הייתי מנסה לקלוע 80 נקודות עגולות כמחווה לקובי בראיינט.

    1. חחחחחחחחחחחחח
      זו גישה מעניינת. אני חושב שקצת מאוחר מדיי בשביל זה בגיל 35.
      מצד שני, אם הוא עושה את זה אז הוא יותר גדול מאיירונמן

  7. טוב אני לא קרוב להיות מוסמך בענייני פגיעות מיניות, אבל ממה שאני קורא כאן יש סיכוי שאני יכול להאיר קצת אחרת את העניין:
    1 – תלונות שווא הן מיעוט קטן מאוד. להפך יש המון המון תלונות שלא מוגשות בגלל סיבות שונות כגון בושה פחד להיחשף ועוד
    2 – ככל הנראה ה"נפקניות" האלה נאנסו כל כך הרבה פעמים בילדות, בהתבגרות, בבגרות כשהאקט המיני הוא רק חלק מהגיהנום היום יומי שהן עברו (בעיקר השפלות מאנשים שהכי אמורים לדאוג להן) אז נכון שניימר לא צריך לשלם את המחיר אבל ל"נפקניות" האלו – אבל לכל אחת מהן יש סיפור חיים שלם של סבל שעומד מאחורה, זה לא משהו שעושים סתם כדי לתפוס טרמפ על אדם עשיר ומפורסם. (ממליץ על הספר "מופקרות" של ענת גור – הופך את הבטן אבל שווה את זה)
    3 – אם מישהו רוצה לפתור את כל הסיפור ב"היא משקרת" שיבושם לו. הדג נחש תיארו את הרבה יותר טוב ממני בשיר "אף אחד"
    4 – אם קובי עשה או לא – רק היא והוא ידעו (ידעו זו מילה גרועה לתאר את זה – היכולת של פוגעים מינית לעוות את המציאות ולספר לעצמם ולנו סיפורים היא כמעט אינסופית) אבל שוב צריך לזכור שכמות תלונות השווא היא מזערית. ברור שהצד הפוגע יגיד לעצמו "מה? הרי היא רצתה" לכן היא שכבה שם משותקת. צריך להיות ממש מעוות לחשוב בשעת מעשה שהפרטנר/ית שלך בעניין.
    5 – אם התקשורת הייתה עושה את העבודה שלה ולא ממהרת להאשים את הנערים בפרשה בקפריסין – אז גם הצד שהוא אנטי תקשורת (שאני באופן כללי נמנה עליו) לא היה ישר לוקח את זה למקום שזו עלילת דם מומצאת. בכל מקרה ההורים שלהם צריכים לתפוס את השערות כי בפעם הבאה אני לא בטוח שהדבר הזה, שבמקרה הטוב הוא לא בריא, יעבור ככה בלי כליאה ארוכה

      1. כן כן אתה יודע שמעון. ברור. זה מכעיס אותי כי זה לא כדורסל אלא סבל שבלי להבין בו כלום אתה מבטל בהינף יד

        1. ואתה מבטל בהינף יד שיש גולדיגריות מקצועיות שמנסות להפיל ברשתן מיליונרים?
          זה דבר מוכר וידוע.
          בנוסף לכך יש גם נשים שזו לא הייתה מטרתן אך מתחרטות על משהו שעשו וכדי לצאת מזה הופכות עצמן לקורבן.
          גם זה קיים.
          מדוע אתה מבטל את האפשרויות האלה בהינף יד וממהר להרשיע אדם?
          הדברים שבינו לבינה הם תחום אפור מאוד ואף אחד לא יכול לדעת מה היה שם.
          אז אם כבר בלי מידע הייתי מעדיף לשתוק ולא להגיד כלום מאשר לקפוץ ולהרשיע.
          אגב לא יודע לגבי סטטיסטיקת תלונות השווא ואיך אוספים אותה, אבל בטוח במקרה של ספורטאים צעירים ומיליונרים הסטטיסטיקה היא שונה (תופעת הגרופיות ב-NBA היא מוכרת וידועה, השחקנים הם מטרה נעה עבור רבות מהן).

          1. כן וזה לא שחשוב לך לשמור על המורשת של קובי…
            .
            אני לא מרשיע אף אחד בוודאי כשלא קררתי את חומרי המשפט. מצד שני זה שלא מרשיעים זה לא אומר הרבה תשאל את איציק אברג'יל
            .
            בתחום אפור לא מגיעים לאונס זה מאוד ברור איפה עובר הגבול ואני בטוח שגם אתה חושב ככה.
            .
            יש תחום שלם של גולדיגריות? איפה בדיוק? איך זה שלא כל שני וחמישי קופץ ניימר חדש עם הוכחות לחפותו? ומה הקשר לגרופיות? מה הקשר בין סקס בהסכמה לאונס?

            1. אתה מגוחך.
              מה אכפת לי מהמורשת של קובי?
              מעולם לא אהדתי אותו.
              אפילו לא ראיתי NBA בשנות גדולתו (פסק זמן ארוך משנות ה-90 עד ה-2011).
              הפסקתי לקרוא את תגובתך לאחר משפט זה.
              ביזית את עצמך.

            2. סגור. אני בזוי בלי קשר. אבל תעשה טובה ותגיד לי מה הגננת חושבת על הסיפור

    1. 1-אתה צודק הרוב המכריע באמת נאנס ורבות לא מגישות תלונה או שמושכות אותה בגלל הגהינום שבא אחר כך…
      2-מה זה ככל הנראה? יש ויש. בעידן שלנו (45 השנים האחרונות) עם המתירנות המינית והסקס הרך בנטפליקס נפקנית היא אחת ששווה לכל גבר שעושה סקס כשבא לו ועם מי שבא לו. אנחנו בעידן של של שוויון, אני לא קורא לאישה זונה עם בא לה היום עלי ומחר על ירחמיאל. היא לא בהגדרה הזו. אני כן קורא לג'יגולו זונה כי הוא מוכר את גופו. אין הבדל בין זונה זכר לנקבה.
      3-אני מאמין ב NO MEANS NO בכל לב.
      4-עם עשירים ומפורסמים צריך להיזהר שבעתיים כי יש להם הרבה מה להפסיד.
      5-כמו שאמרתי, האמת היא איפהשהוא באמצע. אף צד אינו צדיק! אני חושב למערכת המשפט הקפריסאית הייתה צריכה לשחרר את הבחורה ולא להעמיד אותה למשפט…. לגבי התקשורת אנחנו רואים לגמרי ביחד. הלוואי ואפשר היה להחזיר פה את התקשורת ליושר העיתונאי שהיה פה עם קום המדינה. העיתונות היום היא שופר לאגנדה פוליטית. אי אפשר להאמין כמעט לכלום. פשיטת רגל…

      1. לגבי סעיף 2 שאתה אומר שיש ויש. אז אומר לך בכל הזהירות שאוכל. לא. ממש לא. נדיר מאוד מאוד מאוד שאדם יעשה את זה בלי טראומה עמוקה מאחור (לרוב גם טראומות מיניות אבל לא חייב). מאוד מאוד מאוד נדיר. תחשוב על זה כעבודה היחידה שלא רק שמותר להיות תחת השפעת סמים – צריך להיות תחת השפעת סמים כדי לטשטש את זה שכל היום באיבר המין שלך יש אנשים שלא סופרים אותך ומשפילים אותך. אתה רוצה לומר לי שזו חרמנות? מה זה אסקימו לימון?

        1. אחי
          בימינו זה לא ככה בעולם המודרני. יש ויש. בישראל זה אולי קצת יותר נדיר ואולי יש יותר כאלה שעברו טראומה ולכן יותר "מתירניות".
          לגבי העולם? שימון כבר אמר פה לגבי אקסל והקרוואן. זה אמיתי, בחיי. אותו הדבר היה בשנות השבעים עם הביי סיטי רולרס, קיסס, לד זפלין ושאר להקות גלאם. שורות של מעריצות הזדנבו אחרי ההופעות. אף אחד לא בדק ת"ז.
          ל KISS יש שיר שנקרא Christine sixteen
          She drives me crazy, I want to give her all I've got
          And she's hot every day and night, there is no doubt about it
          זה בדיוק מתאר את המצב הזה
          זו המתירנות של זיינתי את ג'ין סימונס (חיים ווייס) אתמול אחרי ההופעה. זה לא קשור בהתעללות מינית. גין היה הסקס איידול וסקס אתו היה מדלייה. זה לא לעניין וזה פשע כי חלקן היו קטינות. מי שקרא קצת עליו בשנות התשעים יודע שהיה לו אתר באינטרנט עם רוב הרומנים שהיו לו עם המון נשים, היה לו הרמון כמו לווילט. היה לו אלבום שהוא פרסם (היום יש מצב שיכחיש כי הוא איש משפחה) עם תמונות עירום של מאות נשים שהיו אתו במיטה. בכלל אומנים לפעמים מתכחשים לחלקים בעברם, לדוגמא ג'ארי ניומן שהיה שמן ומקריח בשנות התשעים אבל המציא את עצמו מחדש בשנות האלפיים, רזה מאד, השתיל שיער או שהדביק פאה באיכות סופר דופר, התחתן, הוליד בנות וחזר להופיע ולהצליח. חרמנות יש בשני הצדדים ידידי.
          אני לא מספר כי יש פה מישהו שיגיד שאני איש העולם
          🙂

          1. אתם קצת מתברברים לכיוונים שונים.
            חגי מדבר על זנות מרצון ואתה מדבר על חרמנות של נשים. אף אחד לא טען שנשים הן לא חרמניות וזה לא קשור (אוקיי גם קשור אבל לא רק) למתירנות מינית.

          2. ולגבי "איש העולם" אחרי שאתה טורח לספר כאן על כל עיר שהיית בה בעולם ומה בדיוק עשית שם בכל הזדמנות אל תבוא בטענות.

          3. זה בעצם להגיד בשפה חילונית שעזבנו את דרך התורה.
            אני מאוד מאוד מחבב את שמעון, אבל ניחא שבכדורסל הוא לא מבין מי יודע כמה (להטריד את סימונס ואמביד על יאנג. להביא דאבל טים בכל מצב. אפשר להמשיך עוד המון) אבל עכשיו הוא גם מומחה לפגיעות מיניות? ולא אני לא סותם לאף אחד את הפה תגידו מה שבא לכם, אבל כל פעם מחדש, קשה לי להאמין שיש פה אנשים כל כך אינטיליגנטיים שמצליחים לעצום את העיניים בצורה כל כך אפקטיבית, ולהתחפר בבורות בתחומים מסוימים.

            1. חגי, שימון מיואש, ככה מדבר אחד שאיבד את האמון במערכת של הקבוצה האהובה עליו ובשחקנים. היו לו ציפיות וכגודל הציפיות ככה האכזבה. במיוחד ההפסד הלילה. למי? למי? לאטלנטה? לא יכול להיות…..
              איך אמר הצדיק גיא רזון? לא כוחות?
              וויי וויי וויי
              ושימון הוא גונגליסט אמיתי. טוב שהוא פה להוסיף קצת חוייג וחילבה.

            2. חגי איש לא אמר דאבל טים בכל מצב. את סימונס ואמביד אני מטריד אלף פעם על יאנג/לוקה.
              אני לא מומחה למיניות וזה לא מעניין אותי. אומר רק מה אני חושב.

            3. בגלל שגיא אמר לא כוחות זה קרה 🙂

        2. חגי יש נשים אוהבות סאדו, הצלפות, אורגיות, יש הכל. מצחיק שמנסים להוציא נשים שמסכנות שמובלות ומוכרחות חחח, קומדיה.
          ברור שיש מקרי אונס אמיתיים גם.

          1. היי, יש לי כמה חברים וחברות טובים שבקטע של כל מה שאמרת. אתה יודע מה הם אומרים שהחלק הכי חשוב באקטים האלה?
            הסכמה. ביטחון. אמון.
            כולם סומכים אחד על השני. זה הדבר הכי חשוב. לחלוטין לא מה שאתה חושב או מה שמתואר במקרים האלו.

            1. לא יכולתי לענות משהו יותר טוב. BDSM נעשה עם המון זהירות בדיוק מהמקום שLJOS ציין כדי שכל מי שמשתתף יצמח מהיחסים האלו.
              שמעון אתה באמת חושב שזונה עושה את מה שהיא עושה מחרמנות? או כי זו עבודה קלה? אף אחת לא נהנית בעסק הזה – אבל מה לעשות שצריך כל הזמן להיות על סמים בשביל לא להרגיש כמה החיים מלאים בסבל. (ויש עוד מליון סיבות שכרוכות בזה)
              ולגבי מה שאמרת שיש מקרי אונס אמיתיים ההערכות המינמליות של גילוי עריות במשפחה (וזה תחת הגדרת אונס אלא אם כן לשכב עם הבת שלך בהסכמה זה לדעתך לא אונס) הם 1% וזה בלי מרעין בישין אחרים. תפסיק לעצום את העיניים. יש המון אונס כל הזמן.

  8. דה-שוט עזוב אותך תכנית המאה או נעמה יששכר או הצלחות כלכליות – ראית איך פוטין וטראמפ לחצו לנתניהו את היד?! וכמה היא הייתה פתוחה בלחיצה?? כמה קצרה היא הייתה! רק מזה אפשר לראות איך הוא חירב את המדינה ואיזה עוכר ישראל מושחתיהו שהוא.

    1. פוטין וטראמפ – אחד מחרב את עמו בעוני מרוד ובא לישראל עם שלושה מטוסים ל-22 שעות; השני מתנהג כמו גאנגסטר שקיבל שליטה מלאה על העיר. אלה גדולי האנושות שלך?

      1. כי זה מה שהם צריכים להיות? גדולי האנושות? הם צריכים להיות פוליטיקאים טובים ולייצג את האינטרס של המדינה והעם שלהם בצורה הכי טובה שיש ביבי וטראמפ לדעתי עושים את זה בצורה די טובה – פוטין מתעלל בעם שלו אבל זה סיפור אחר.
        בליסט הארוך של גדולי האנושות שלי מצויים בין השאר יונה רוזנפלד מייקל פארדאי דונלד ווינוקוט ובת הזוג שלי. הפוליטיקאים שינהלו בוא לא ניתן להם יותר מדי או פחות מדי קרדיט.

        1. +1
          כמו שאמרתי לרזי – בוא נוותר על פוליטיקה. נגררתי – אני חוזר בי. כרגע אני משתדל להתרכז בעיקר בשני דברים: שראס יעבור שלב בפלייאוף ושאוק' סיטי יהיו בפלייאוף.
          לגבי כרמלו – אני מרים ידיים. הוא זקן מדי ולילארד נמוך מדי.

          1. כרמלו עוד יפתיע אותנו בתרייד ללייקרס….
            אשרי המאמן….
            בעצם פוגל לא ייתן לזה לקרות למרות לברון.

            1. הלוואי, הוא יכול לעזור להם לרווח

  9. First, I want to apologize directly to the young woman involved in this incident. I want to apologize to her for my behavior that night and for the consequences she has suffered in the past year. Although this year has been incredibly difficult for me personally, I can only imagine the pain she has had to endure. I also want to apologize to her parents and family members, and to my family and friends and supporters, and to the citizens of Eagle, Colorado.

    I also want to make it clear that I do not question the motives of this young woman. No money has been paid to this woman. She has agreed that this statement will not be used against me in the civil case. Although I truly believe this encounter between us was consensual, I recognize now that she did not and does not view this incident the same way I did. After months of reviewing discovery, listening to her attorney, and even her testimony in person, I now understand how she feels that she did not consent to this encounter.

    I issue this statement today fully aware that while one part of this case ends today, another remains. I understand that the civil case against me will go forward. That part of this case will be decided by and between the parties directly involved in the incident and will no longer be a financial or emotional drain on the citizens of the state of Colorado
    .
    המילים, הן לא המילים שלי. הן של קובי.

    1. ברור שהמילים של קובי
      אבל הנרטיב דורש שאפנה אותך למה שהצדיק הגדול, איש העולם הרחב (כרחב האדומייה, מואבייה, יריחו? אנא ערפף) ירום הודו מר שימון טבדי הגדול…
      לקובי ז"ל היו עורכי דין, יועצים ואנשי יחסי ציבור שאמרו לו מה לעשות ומה להגיד בשביל שהנזק יהיה הכי קטן שיש. והייתה לו גם אישה ואולי גם בת אחת תינוקת (??). אז הוציא הודעה ושילם והעניין ירד מסדר היום תוך כמה ימים/שבועות? עלה כמה שעלה ויצא בזול כדי שלא יצא ביוקר.

      1. אם כל, או אפילו רוב, הסדרי השתיקה היו מסתיימים עם מכתב שכזה –
        גם אז, זה היה טיעון שלא מחזיק מים.
        .
        כולם כותבים "מילה שלו/מילה שלה". אז בבקשה. זו המילה שלו. ובעוד שאני מאמין גדול בזכאי מחמת הספק, המכתב הזה מוציא אותו אולי לא אשם פלילית, אבל רחוק מלהיות "נקי מאשמה".
        .
        לאורך הימים מאז מותו הטרגי של קובי, אני נמנעתי מלהיכנס לסיפור הזה. 2 סיבות –
        1. חזקת החפות.
        2. כבוד למי שאהדו את קובי, ולקחו ללב את מותו טרם עת.
        .
        אבל תגובות כאלו שמאשימות את הקרבן? איך אפשר להתעלם מהן?

        1. אל תבלבל את שימעון עם עובדות. בטח לא עם עובדות שאפילו שהן קטינות נראות בוגרות כי מי מסתכל בכלל בתעודות זהות תוך כדי שהוא מזיין חחחח

  10. שווה להזכיר פה ששאקיל אמר עליו, במה שתרם הרבה לקרע הלא בר איחוי ביניהם, שהוא לא הופתע לשמוע שקובי הואשם באונס ושהוא לגמרי רואה אותו בסיטואציה כזאת שהוא פשוט לא יכול להבין "לא" גם אם ה"לא" נאמר, שזה דיי תואם את נוסח ההתנצלות של קובי, אבל בלי קשר אם היה או לא היה זה טוויסט מעניין של הסיפור עם השלכות דרמטיות על הכדורסל

    1. והנה מה שאמר פיל ג'קסון: ""האם הופתעתי?" תהה פיל ג'קסון באחד מספריו, בהתייחסו לחשדות האונס. "כן, אבל לא לגמרי".

      מומלצת הכתבה הבאה בוואללה שכוללת לא מעט מהראיות לפני שמחווים עוד דיעות כדאי מאוד לקרוא:

      https://sports.walla.co.il/item/3337467?utm_source=Generalshare&utm_medium=sharebuttonappsport&utm_term=social&utm_content=general&utm_campaign=socialbutton

  11. נתפשים למעשה של ילד בן 23 בלי לראות את ההתפתחות שלו כאדם .
    כן קובי זיין מעריצה במקום ללכת למכון ליווי כמו שהנהלת הליגה מבקשת . אונס בכפייה לא נראה לי שהיה שם בעיקר כי זו עבירה פלילית שמצריכה חקירה משטרתית, ועל מה שכן היה שם קובי שילם ובמזומן, יענו לקח אחריות על השטות שהוא עשה….
    אבל מאז קובי הוא מוסר של עבודה קשה., פילנטרופ ואדבוקט של הספורט הנשי. אומן מחונן, ואנליטור בחסד שעזר לאלפי נשמות ברחבי העולם.
    קובי של גיל ארבעים הוא ממש לא הקובי של 2003-4. כל ההתעסקות הזאת זה קטנוניות מרגיזה ומעצבנת שמזכירה לי את טיעוני העולם השטוח.

    בשבילי קובי הוא בכדורסלן שהוציא הכי הרבה מסך הכשרון שלו, לכן בשבילי הוא מודל.

      1. אונס אלים בכפייה זה משפט מול התובע של המדינה, אפילו שהיא משכה את העדות, המדינה היתה יכולה על בסיס החקירה וראיות הדיאןאיי להשלים את המשפט.

          1. פה זה מהזיכרון, וכבר עברו כמעט 20 שנה. המשפט הופסק. ואז הגיע מיידית משפט אזרחי שנסגר תוך חמש דקות על פיצויים.
            מה שמעורר את הסברה שהיא משכה את העדות בתמורה לדיל שהוגש לה על כמה מיליונים.

            אם קובי היה עומד מול העדות שלה ונכנס לכלא המדינה היתה פוסקת לה פיצויים. וזה לא סכומים שקרובים להסדר עם צוות בריאנט.

    1. "לקח אחריות על השטות שעשה".
      באמת מודל.
      .
      אגב, אני לא מתעב את ברייאנט, בטח לא לאחר שפרש ואהבתי מאוד לראות אותו עם משפחתו ועם בנותיו והכל. אבל זה בסדר לזכור ולהזכיר גם צדדים לא חיוביים אצל הבן אדם. הוא לא איזה קדוש.

  12. לא הבנתי בהתחלה למה יש כ"כ הרבה תגובות בבלוג חי שעוד לא התחיל ואז קראתי את ההתחלה 🙂

    תודה דור, אחלה פריוויו כרגיל.

    לגבי פסקת הפתיחה, אני חושב שדווקא ברוב הכתבות הרציניות כן התייחסו לפרשה.

  13. טוב מאוד שיש כאן את הדיון הזה, שבשאר רחבי האינטרנט מנסים להשתיק אותו כדי "לשמור על כבוד המת", כי הכבוד של הבחורה שעודנה בחיים לא מעניין אף אחד. אם זה לא היה קובי בראיינט הספורטאי המפורסם לא היו משתיקים כל רמז לביקורת בצורה כזו אגרסיבית. חבל רק שיש תגובות כמו של שמעון אבל זה היה צפוי.

    1. לבראיינט זה כבר לא משנה אבל לאשתו והבנות זה כן משנה וגורם סבל.
      זה יכול לפגוע גם בספק נאנסת למרות ש 2.5 מליון דיי סידרו אותה כלכלית.

  14. אני רוצה להמשיך מהנקודה שבה גיא עצר – כבוד לאוהדים הרבים של קובי כאן באתר, ובכלל. זאת הסיבה שלא כתבתי כאן את דעתי על קובי השחקן. אבל אם כבר נפתח, אז אומר בעדינות.
    מבחינתי קובי מסמל את תחילת עידן "הכוכב הסוציומט". הוא הראשון ששם את עצמו לא רק מעל לקבוצה או למועדון – אלא בעיקר מעל לחברים שלו – ובצורה הכי בוטה שיש. הוא היה הראשון שהשתין מהמקפצה.
    לקח כדור אחרי כדור לסל, התקפה אחרי התקפה, לא הרשה לאף אחד לזרוק ברבע הרביעי, רק מריבאונד או מאסיסט או אם אין ברירה (ימי גאסול העליזים), היה מכור לסטטיסטיקה של עצמו ולנירטיב של עצמו. קרא לעצמו "ממבה"!!! מי קורא לעצמו בכינוי?!
    הוא זה שלקח את הלייקרס לשנים שחונות ללא פלייאוף, ללא קבוצה תחרותית, ללא עתיד. לא הסכים לפרוש בזמן, גם לא לשחרר ולעבור קבוצה (טוני פארקר, וינס קארטר, קרל מאלון, אפילו מייקל גו'רדן או לחילופין טים דאנקן, דוויין ווייד). שנת הפרישה שלו הייתה פסטיבל של ביזיון לספורט התחרותי באשר הוא.
    קובי פתח את הדלת, ועכשיו כולם נכנסים בה – כוכבים שכל מה שמעניין אותם זה רק הסטטיסטיקה שלהם, המעמד שלהם, המורשת שלהם וה'סיפור' שלהם. הניצחון לא חשוב, בחברים אפשר לבגוד. לברון הוא החשוד המיידי כמובן, אבל הוא ממש לא לבד: ווסטברוק, הארדן, דוראנט (מה יש במים שם באוקלוהומה?), קיירי, כרמלו, אפילו קאוואי (בדרכו המיוחדת). יאנג ולוקה לומדים יפה מהגדולים, גם בוקר ומיצ'ל כבר הראו ניצוצות. וסליחה מכל מי ששכחתי.
    הם יקחו את הזריקות שלהם כי הם הרוויחו אותם, ואם הם לא פוגעים – אז לעזאזל כולם – הם ימשיכו כי 'קלעי צריך להמשיך לזרוק'. הם ייקחו זריקות קשות, לא הגיוניות, ינהלו את המאמנים שלהם – ואף אחד לא יעז להגיד להם מילה. הם הכוכבים החדשים, כוכבי 'פוסט קובי'.
    למי שרוצה לקפוץ "מייקל" – לא לשכוח, הוא מסר לפקסון ול-קר שני סלי ניצחון, וידע לעמוד בצד לא פעם, ולתת לפיפן, הארפר וקוקוץ' לקחת על עצמם. ברור שהיה מעל לכל, אבל עשה זאת תוך כבוד לחבריו לקבוצה (כן כן, הוא נתן אגרוף לקר בחדר ההלבשה, אבל גם שחקנים אחרים עשו דברים כאלה).
    .
    צר לי מאוד על התאונה והמוות הנוראי של קובי ושל כל התשעה. זה מזעזע וזה נורא; משפחות נהרסו ונמחקו שם. אני יודע כמה כאב ועדיין כואב לכל אוהביו. קובי היה שחקן גדול, תחרותי יותר מכולם, דוגמה ומופת למוסר עבודה, ושחקן הגנה מחוייב. התרומה שלו לכדורסל הנשים והפרגון שלו לג'יימס ראויים להערצה. הכדורסל שלו היה מרגש וסלי הניצחון שלו הפכו אותו ל-ווינר הענק שהיה. הוא היה מודל למיליונים ונגע בלבבות. הקשרים שקשר ברחבי העולם הראו שהיה כנראה אדם אהוב על כל מי שהכיר אותו. נראה גם שהיה איש משפחה מסור. הביקורת שהעברתי עליו כאן היא עניינית גרידא ושייכת למגרש הכדורסל בלבד. בכוונה לא נכנסתי לדיונים על האונס. אני מאוד מקווה שלא פגעתי באף אחד מאוהדיו כאן באתר.

    1. גילוי נאות – אני מאוד אוהב את ווסטברוק ואת אנטוני – לכן אני מבין לחלוטין את אוהביו של קובי. לבי לגמרי איתם.

    2. נקודה מעניינת. עכשיו שאני מסתכל על זה במבט נוסטלגי. קובי וגם אייברסון הם תחילת הסוף של האןביאיי ממשחק קבוצתי למשחק של דיוות.

        1. דה שוט אני אקפוץ ואגיד מייקל. מסר גם קובי מסר גם לברון מסר.
          גורדן היה פי 100 יותר אגויסט מקובי.
          גם מגיק ובירד היו אגויסטים כמה שיכלו אל תיתמם. זה לא שמגיק יכל לשים 40 נק כל ערב כן היה סוג של סימונס בסופר טים בעידן בלי תחרות בכלל של 2 קבוצות.
          תגיד ראית איך הקוריוז השחיל היום לטוביאס בין הרגליים?

          1. אני יודע שאתה אוהב את קובי, לגיטימי לגמרי בעיני, מייקל היה איגואיסט בעיקר בתחילת דרכו, בימי האליפויות הוא לא ביטל את החברים שלו בקבוצה, ואת הזיקנה שלו העביר בכיף בוושינגטון, בלי פולחן אישיות. הכינוי "דיוות" של עידו AKA הופס-קואלה, הוא כינוי מעולה. קובי התחיל עם זה, היום יש הרבה כאלה.
            לא ראיתי את בייבי-שימון משחיל את טוביאס, תעלה קישור, בכל מקרה לטוביאס זה בסדר חחח… מגיע לו בגלל הסרט המעצבן בשיער 🙂
            תגיד מה עובר עליכם? להפסיד לאטלנטה?! בלי קשר יש שם כמה אתלטים חבל על הזמן, בייבי-שימון טוב, אבל שחצן… חבל על הזמן. האולסטאר הולם אותו.
            תגיד – איך לברון דאג לפטר את בלאט לפני האולסטאר? בשום אופן לא הסכים לקחת את בלאט לשם על הגב שלו. זה היה כל כך שקוף.

        1. מה שהיה מסביב לאייברסון דמה בעיקר למה שיש סביב טריי היום. אריק סנואו ארון מקי תאוו רטליף מאט גייגר דיקמבה מוטמבו גומיין גונס…..
          תותחים אחד אחד בהתקפה אין ספק. עצר את ההתפתחות שלהם 😂😂😂

          1. עכשיו שאני נזכר בשמות סטיבן אדמס נראה כמו ווילט צמברליין לידם
            נראה זה הרכב הנגרים הכי בכיר בהיסטוריה של הליגה. מס 2 היה ארון מקי משהו כמו טימי הארדוואי של המאבס היום.

  15. שיר הלילה של דני קיי משחק את רד ניקולס נגן הג'ז
    נקרא The Five Pennies
    כן, זה סכריני אבל זה עדיין נחמד וזו תקופה אחרת
    This little penny is to wish on
    And make your wishes come true
    This little penny is to dream on
    Dream of all you can do
    This little penny is a dancing penny
    See how it glitters and it glows
    Bright as a whistle
    Light as a thistle
    Quick, quick as a wink
    Up on it's twinkling toes
    This little penny is to laugh on
    To see that tears never fall
    This this little penny
    Is the last little penny
    Most important of all
    For this penny is to love on
    And where love is, heaven is there
    So with just five pennies, if they're these five pennies
    You'll be a millionaire
    For this penny is to love on
    And where love is, heaven is there
    So with just five pennies, if they're these five pennies
    You'll be a millionaire

        1. יפה.
          לא יודע כמה לברון גורם הרגשת חבר….
          אותי הוא בעיקר מצחיק ואני שמח שהוא מפסיד ואני מאד אוהב את הדרמות ואופרות הסבון של הלברון שהוא מעורר בקבוצות.
          השנה לא כיף הוא מנצח הרבה מנגב ואין דרמות ווגל לא האמנתי שישרוד עד כה
          אולי בהמשך…

  16. איזה ערב משחקים משובח…לילה לבן !!
    לגבי האישום באונס של קובי. אף אחד לא יודע מה באמת היה שם, לא התנהל משפט. את הכעס צריך להפנות למערכת ומדינה שלא ידעה להוציא את האמת לאור ולכן אני לא מקבל את מה שאתה אומר.
    מילווקי מטורפת ונראה שהיא רמה מעל הליגה עכשיו אבל צריך לזכור שאליפות לוקחים ביוני.

  17. אם נעבור לרגע לכדורסל כי בכל זאת…
    הסאנס במבחן חשוב הלילה. כקבוצה שמתחילה סוף סוף ללמוד להתמודד עם פיק אנד רול הם פוגשים קבוצה שחיה עליו מן העבר השני.

  18. דור, ריגשת אותי עם בחירות השירים, בעיקר זה של טורי איימוס
    האתר הזה חינוכי לא רק בכדורסל..מקווה שהקוראים הצעירים לחצו על PLAY

  19. ווסטברוק מפרק את דאלאס.
    איזו חטיפה של ראסל עם האלי הופ לבן מקלמור.
    הארדן ממשיך לקרטע, איזה אייר בול מביך שלו מהשלוש חחחח

  20. אזמה? ציון פירק? היה הקלע המוביל? שיחק כמעט 30 דקות? הוביל 8 שחקנים בדאבל פיגרס?
    לונזו עם 5 מ 8 ל 3?
    נראה שהיה משחק בלי הגנות….

  21. הנה JR עם 2 חזקות בהטבעה
    סמליי סמליי ואיואי ואי יאניס עם שלשהההההההה
    זוכר את הוויכוח הדבילי שהתחלת אתי? הנה עוד שלשה מבית יאניס אנטהקמפופו…
    יאניס לא קולע שלשות?

    1. יאניס אכן עובד על הזריקה מבחוץ. הוא הגיע לליגה בלי זה בכלל.
      ועדיין ההגנה שמולו מעדיפה שיזרוק מבחוץ מאשר יפרק אותה בחדירות (בדיוק כמו שהיה עם לברון בצעירותו – כמו שהספרס ניצחו אותו בסוויפ בגמר ההוא שהיה בקאבס הצעירים).
      אם תשים לב, עדיין יאניס מקבל את המטר אם לא שניים מהמגן מולו. מעדיפים לחלוטין שינסה לנצח אותם מבחוץ.
      תמשיך לקשקש… אני עדיין יהיה פה כדי להסביר לך כדורסל 😉

  22. בארטון עם 5 שלשות השחקן המוביל של דנוור
    JR השחקן השישי והשני בניקוד.
    מתחת לסל אפשר לעצור אותו רק בחסימה או עבירה.
    יום אחד שיצבור עוד ניסיון יהיה לו רפרוטואר של הטעיות והרבה יותר נקודות מתחת לסל.

  23. לצערי אני מסכים כרגע עם זיו השופטת פה הדביקה תוקף לגרמי על לא עוול בכפו.
    הוא הלך הצידה והמגן הלך להתנגש אתו..
    השופטת פיספסה. לא היתה שם עבירה.

  24. לוחם הסומו המקורזל נכנס למגרש על חשבון העייף וייתן פה בעיטות וסטירות לכל כיוון
    זה לא יעזור לו כי תמ"א

  25. דנבר מאוד מאוד מרשימים אבל השאלה אם כל הרול פליירס המפוארים האלה מסוגלים לעשות משהו בפלייאוף, ה-sense of the moment של יוקיץ' מאוד מרשים, מולו יאניס נראה קצת לא בוגר

  26. שאף בר דעת לא יתן את הניצחון הזה לזכותו של כריס פול… אם הסגל שיש לו זאת ממש לא חוכמה…
    גאלינרי האול סטאר האמיתי יחד עם SGA… אדאמס בכלל מפלצת…

    1. לא יודע רואים שגלינארי קלע 27 ושרודר 24 זה לא נכון?
      ראסל "לא אולסטאר ולא חמישיית עונה 3" ווסטברוק עוד ערב בבנק עם 32 נק.

      איזה אכזבה פיניקס….הנד דאון מן דאון התייאשתי מהם לא מסוגלים לייצר רצף נצחונות

  27. הנה לילי מקבל 3 זריקות והתודה לבראדלי…
    הלייקרס צריכים טרייד בשביל סיכוי לעבור את הקליפרס בפליאוף אם הפצוע האנגלי יהיה פתאום בריא להפתעת כולם.

  28. בוקר טוב לכולם…
    האם הלטבי שיחק בצבע מול יוסטון?? מי שראה הפוסטאפ קם לתחייה? איזה כיף לשחק מול יוסטון מנפחי הסטט חח.
    היום הלטבי מול ההוקס…צריך לראות קלטות של ווילט משנות ה60. אם אני קרלייל הפעמים היחידות שהוא זז מתחת לסל זה בשביל לא לעשות 3 שניות. אני שם אותו שם כמו עץ נראה מי בהוקס יתמודד איתו חחח
    הראשון לציון מנגב לחוס מה יהיה?

      1. אני רואה מה יש לי היום בכדורגל
        חגי-גת
        זהבי פה בארץ מחפש קבוצה. אומרים שילך ל MLS ושכמעת עבר לטוטנהם.
        אם זה נכון, זה פספוס ענק. צד שני, באי הבריטי היו מקסחים לו את הצורה….

    1. כנראה שהוא שחקן טוב.
      וזה בסדר גמור. אין לי בעיה עם זאיון השחקן או עם זאיון האדם. אין לי בעיה עם זאיון עצמו בכלל. רק עם הסיקור התקשורתי.

  29. שימון
    הכל אצלך ניפוחים
    אין כדורסל כי כולם מנפחים
    עזוב אותך משטויות
    לייפציג בורוסייה יהיה תיקו ובאיירן תחזור למקום הראשון?
    האם שינוי במאמן זה מה שהיה צריך בשביל שבאיירן תמצא את המוג'ו שלה?

  30. זה נראה עצוב אבל נראה שהלייקרס עושים ביזנס לא רע מהמוות של קובי.
    ולפני שהנשמות הטהורות יקפצו פה, אני בטוח שהם לא עושים את זה משום כוונה כלכלית. זה פשוט יוצא ככה כי כולם פתאום רצים לקנות…. מוציאים עוד 100 דולאר פה 100 דולאר שם ופתאום המוות האיום הזה הכניס עוד כמה מליונים לקופה.
    ולא בציניות!

  31. "לא יודע רואים שגלינארי קלע 27 ושרודר 24 זה לא נכון?"
    .
    זו הבעיה. להגיע למסקנות ממבט על דף הסטטיסטיקה או מהתבוננות בהיילייטס.
    .
    כריס פול היה השחקן הכי טוב הלילה על הפרקט. הוא הוציא את רוביו משיווי משקל, הוא היה המנוע של הת'אנדר לאורך כל המשחק, ובעיקר בדקות הסיום.

  32. הנה דרג-דייוויס מוז זבלרג ארייזה
    העיקר כתוב כאילו היה שם בלוק אבל היתה שם עבירה יותר מבלוק….

    1. בחיית תשנה את השם ל"הנסחף". אין דבר כזה 3 טבעות בקל כולל לא לקבוצה הטובה בהסיטוריה שכמעט עפה להארדן ופול שנפצע. אני מסכים מאוד שהוא יהיה הרבה יותר טוב לצד אמביד מאשר סימונס

      1. 3 טבעות קל סביבו יש מגינים פיזים שיכסו על הגנת האוויר שלו ואת אמביד זה קבוצה קטלנית. ברור שקל לא יהיה זה ביטוי ניסני אבל אני בהחלט חושב שזה מה שיקרה. הוא נותן ריווח חולני מהלוגו
        אם דמיאן היה בן 25 הייתי נותן עליו גם את אמביד וסימונס יחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט