סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

קליבלנד קאבלירס (13 – 36) 109 – טורונטו ראפטורס (34 – 14) 115

זה היה קשה מהצפוי, ועדיין בסיומו של יום, הניצחון נשאר בידיים של הפייבוריטית. זה היה קשה במחצית ראשונה צמודה לכל אורכה, זה היה קשה ברבע האחרון בו הקאבס הצליחו לצמצם פיגור של 19 נק' ל-2 בלבד. אבל כאמור, בסופו של יום, הניסיון המצטבר של לאורי ואיבאקה היו פשוט יותר מדי עבור הקאבס. אותם איבאקה (26 נק', 10 מ-14 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש) ולאורי (23 נק', 5 רב', 5 אס') סיימו את המשחק כקלעים המובילים של הראפטורס. סקסטון ולאב (23 נק' כל אחד) היו קלעי הקאבס הבולטים.

וושינגטון וויזרדס (16 – 31) 121 – שארלוט הורנטס (16 – 32) 107

בניגוד למה שהתוצאה מרמזת, זה לא היה עד כדי כך חד צדדי. במשך המחצית הראשונה, ובחלק הראשון של הרבע השלישי, אלו היו דווקא ההורנטס שהובילו, בהפרשים שהגיעו ל-10 נק'. התפרקות של ההורנטס ברבע השלילי (הן בהגנה, והן בהתקפה), אפשרו לוויזרדס להשתלט על המשחק, כאשר יתרון בן 7 נק' ברבע השלישי צומח ל-17 באמצע הרבע האחרון, יתרון שהופך את הדקות האחרונות ללא יותר מזמן זבל. בראדלי ביל (34 נק', 9 רב', 9 אס') היה המצטיין הלילה במשחק. ברידג'ס (23 נק') היה קלע ההורנטס הבולט הלילה.

אטלנטה הוקס (13 – 36) 127 – פילדלפיה סיקסרס (31 – 18) 117

זה היה הלילה של יאנג. 14 נק' שלו ברבע הראשון אפשרו לאלטנטה לעלות ליתרון בן 10 נק' כבר במהלכו של אותו רבע, יתרון אותו אלטנטה לא שמטו עד לסיום. לא משנה מה עשו הסיקסרס במשחק, לכל הייתה לאטלנטה תשובה, כאשר במשך 3 הרבעים הבאים ההפרש נע בין 5 ל-15, והתחושה היא שלא משנה כמה זמן יימשך המשחק, לסיקסרס אין באמת סיכוי. יאנג היה נהדר הלילה עם 39 נק', 18 אסב', ו-6 רב', כאשר תחת ניהול המשחק שלו, 7 שחקנים נוספים במדי ההורס מסיימים את הלילה עם 12 – 17 נק'. מרשים. את הסיקסרס הוביל הלילה בן סימונס, כאשר הוא מסיים משחק אישי מצוין עם 31 נק' (10 מ-15 מהשדה), 6 רב', ו-5 אס'.

בוסטון סלטיקס (32 – 15) 119 – גולדן סטייט ווריורס (10 – 39) 104

לא כוחות. 6 דקות לתוך הרבע הראשון, הסלטיקס לקחו את היתרון. 8 דקות אחר כך אותו יתרון הפך לדו ספרתי, ועד לסיום הוא נשאר כזה. הייוורד (25 נק', 8 רב'), וסמארט (21 נק', 6 אס') היו קלעי בוסטון הבלוטים במשחק. ראסל (22 נק', 5 אס') היה הקלע הבולט בשורות גולדן סטייט.

דנבר נאגטס (33 – 15) 106 – יוטה ג'אז (32 – 16) 100

במשחק מותח בעל חשיבות גדולה למאבק על מיקום בצמרת המערב, ניצחה הקבוצה שהרגישה "רעננה" יותר. בחצי הראשון אלו דווקא היו הג'אז ששלטו במשחק, כאשר הם מצליחים להתגבר על מחצית איומה של מיצ'ל (0 נק', 0 מ-7 מהשדה), ולעלות ליתרון שהגיע כבר ל-11 ברבע השני, ו-9 הפרש, 4 דקות לסיומו של הרבע השלישי (באותה נק' בזמן, למיצ'ל עדיין היו 0 נק'). כאמור, זה לא הספיק מול הנאגטס הנחושים. הם הידקו את ההגנה, ובהנהגתו של יוקיץ' (28 נק', 10 רב'), לקחו את היתרון (שכבר הגיע ל-17 נק' ברבע האחרון) והצליחו לשמור עליו עד לבאזר (למרות שיוטה כבר הצליחו להוריד את ההפרש מחדש, הפעם עד לפער מינימלי של 3 נק', 2 דקות לסיום). לצדו של יוקיץ' בלט פורטר ג'וניור עם דאבל דאבל של 12 נק', 12 רב'. "בהעדרו" של מיצל (סיים את המשחק עם 4 נק', 1 מ-12מהשדה. כל הנק' בשלהי הרבע האחרון) מי שלקח הלילה את המושכות, וכמעט והצליח להוביל את יוטה למהפך הוא קלרקסון עם תרומה מכובדת של 37 נק' מהספסל.

לוס אנג'לס קליפרס (33 – 15) 103 – סקרמנטו קינגס (18 – 30) 124

במעמד צד אחד. כן, באמת… נכון, זה לא הצד שחשבתי שיופיע למשחק, אבל עדיין… קאוויי לא שיחק הלילה בגלל כאבי גב, אבל פול ג'ורג' דווקא כן. הקינגס הפכו פיגור בן 10 נק' ברבע הראשון ליתרון בתחילת הרבע השני, יתרון שצמח במהרה לדו ספרתי. המחצית השנייה שוחקה כולה כאשר הקינגס ביתרון דו ספרתי, או במילים אחרות – במעמד צד אחד. הצד המפתיע. פוקס נתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כאשר הוא מסיים לילה מוצלח עם 34 נק' (14 מ-24 מהשדה), ו-8 אסיסטים. בשורות הקליפרס "בלטו" צמד הספסל וויליאמס את הראל עם 21 נק' כל אחד. ג'ורג' סיים לילה חלש עם 8 נק' (2 מ-10 מהשדה) ב-19 דקות.

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. תודה רבה גיא.
    .
    הרבע השלילי זו אחת היציאות הטובות גם אם זה נכתב בטעות
    .
    יאנג עם רבע ראשון מהסרטים של 14 ו10 אסיסטים כשהחברים סוף סוף גם פוגעים יותר מחוץ לקשת זה בוודאי עוזר גם לסטט וגם לסקור.

  2. טרייד הוא כל כך בשל להוביל קבוצה גדולה רחוק בפלייאוף, השאלה היא מתי אטלנטה תהייה כזו, וכמה סבלנות תהיה לו לחכות למרות שזו שנתו השנייה בלבד?
    אפשר להגיד כבר עכשיו שהוא שחקן טופ 10 בליגה בלי חששות.

    1. עבר טרייד יאנג בפילי על אמביד וסימונס לך תראה
      יאנג עם גוש וטייבול שמכסים על אווירותו ההגנתית וילמדו לדפוק צאקות טוביאס שיקבל מבטים טובים. יש לי בעיה בסנטר עם הורפורד אבל גם ככה לכל המזרח אין סנטר😎 אליפות מזרח מובטחת. לגבי לנצח את הקליפרס לא נראה לי אבל יש לנו זמן להתחזק כי החוזים של פרסונס וטרנר יורדים לנו בקיץ

    2. במחילה על הציניות שלי ואף על העורבנות, אבל יאנג יותר טוב מסטף? כי זכור לי שהאחרון זכה ממך לקיטונות של בוז שזכה במשהו רק כי מקיפים אותו שחקנים היסטוריים והוא די פח אשפה.
      אגב אהבתי שקראת לו בפרויידינית "טרייד"

  3. וזה מה שכתבתי בעניין ההעדרויות של הסייבורג הבוקר
    סאממו
    הגיע הזמן שיהיה פה פוסט רציני באתר שלנו בעניין ה"פציעות" של הסייבורג.
    זה לגמרי מוגזם והגיע הזמן שהליגה תטפל בזה….
    מישהו מהכותבים ירים את הכפפה?
    מקווה שיהיה פוסט נפרד ודיון רציני כי לדעתי זה חשוב.
    כן, יודע זה לא חדש
    פופ הפך את זה לאומנות אבל אם כל קבוצה תעשה את זה יכולות להיות לכך השלכות.
    פופ גם לא עשה את זה כל כך בולט וברור כמו שעושים את זה כיום בקליפרס.
    הוא עשה את זה בעיקר במשחקים בסוף השנה כשהמיקום היה דיי סגור וככה גם בקליבלנד עם לברון.
    מה עושים?

      1. רזי צודק לגמרי. לא מתאים לך ההתממות הזאת גילרי. קאווי לא פצוע ולא קרוב לזה וכל העסק מסריח ורק ילך ויחמיר

        1. זו ממש לא היתממות. הוא לא פצוע במובן שלא יכול לשחק. אלא בזה שאם הוא ישחק הוא מסכן את עצמו. מהבחינה הזו זה מאד לגיטימי לטעמי לשבת בצד.
          אגב במשחק האחרון הוא ניסה לעלות אבל היה באמת עם פציעה (די של הרגע האחרון).

    1. דוק זכותה של כל קבוצה לעשות כטוב בעיניה. זכותו לנוח. עזוב את הדיון הדטותי הזה הוא לא חייב לך כלום. מזכיר לי את הדיון על השחקנים שאסור להם לצחוק על הספסל

      1. שימון
        שוב פעם אתה עם הנרטיב?
        איך חיוך וצחוקים נוגע לעניין בריאות ופייק בריאות?
        הרי דוק ריברס נקנס על ידי הליגה… ניקנס=שילם תרי זוזיי או כמה שלא יהיה זוזיי על שהודה שהסייבורג בחוץ ולא בגלל פציעה.
        זכותה של כל קבוצה? מה עם האוהדים שמשלמים כסף טוב ורוצים לראות את הכוכבים? לא מגיע להם לראות את ה MVP של הפליאוף שנה שעברה? זה חנטריש! אבל אני מבין שפה בהופס אף אחד לא יעלה פוסט כזה לדיון, אולי הבוס בעל הבית ירים את הכפפה?
        ברור שזה לא מציק רק לי.

        1. שוב אתה מעוות. ריברס נקנס על זה שהוא מסר מידע סותר לתיק הרפואי שאותו הליגה הגדירה כמהימן.
          אז רזי החליט שקאווי בריא ולא רוצה לשחק. זה לא הופך את זה לנכון. מה האינטרס שלו כאן? הוא לא רוצה לנצח? מיקום לפלייאוף לא חשוב?

            1. ברור שהוא יודע. הוא גם לא אמר שלקאווי אין בעיה, אלא שמה שהקליפרס עושים שומר אותו במצב מצויין. זה רק ההד התקשורתי בעקבות העובדה שהיה מדובר במשחק מצולם בעל פרופיל גבוה. כל האפיזודה הזו היא שהובילה לחשיפת פרטים על מצבו של קאווי בניגוד לרצונו.

            2. כמו שאמרתי יש יתרון שבו לדעתי יעשה צדק וזה לקצוז זמן לשחקנים ביודעין. זה לא פתרון אידאלי אבל זה קצת יותר צודק כלפי מי שמשלם כסף ובא לראות משחק.

          1. אנשים קונים כרטיסים מראש והם לא יודעים מי ישחק ומי לא. רוצים לראות את הכי טובים ואת הקבוצה מנצחת. שחקן שלא משחק מחשש שייפצע פוגע בהנאה המלאה. שילמו כסף גם בשביל לראות אותו. אם הוא נות הלט'י כמו שאתה צוחק עליו כל שני וחמישי אז איך בין המשחקים האלה הוא נותן 35 נקודות ומשחק כל כך טוב?

            1. נו מה אתה לא מבין ציניות דוק? ברור שהוא בריא. בריא כמו סוס.בבק טו בק יודעים שלא ישחק אז שלא יקנו כרטיסים. היתר זה איזה 3 משחקים. ואתה יותר מידי דואג לאוהדים

            2. וואלה תפסת אותי לא מוכן…
              🙂
              זה עדיין לא פייר. אפשר לנהל את הזמן שלו ולתת לו לשחק פחות ולהקטין את התפקיד ההגנתי שלו.
              בסלטיקס דווקא רואים את זה דיי הרבה לאחרונה כשהמשחקים הוכרעו או קרובים להכרעה, ניצחון/הפסד, והחמישייה יורדת. לפחות שיחקו כל הבריאים גם אם יש בק טו בק.

            3. החיים לא פיירים, זה מה יש..

            4. וזה מה שזיזו אומר
              " אני משחק בברנבאו והאוהדים רוצים לראות קבוצה שנותנת הכל על המגרש. הכי חשוב להם לראות שחקנים שמזיעים בשביל החולצה"

          1. מה היתממות? לא מוצא חן בעיניך ששחקן מגן על בריאותו אז זה הופך לשקר?
            חלאס אין לך שום עובדה בנושא חוץ ממה שבא לך לחשוב.

            1. דווקא לך אין שום עובדה בנושא ולא, הבולשיט שמדווחים החבר׳ה של הקליפרס זה לא עובדה. תכל׳ס הבחור לא משחק רציף כבר שתי עונות ועונה לפני כן עשה הצגות בספרס.

  4. דנבר – יוטה זה תמיד משחק מיוחד. הבית שדנבר בנתה ביוטה כשבחרה עבורם את מיטשל וגובר אל מול בחירות הסיבוב השני שנשארו לדנבר. חתיכת קאמבק אומר הנייר. מקווה להשלים לפחות את החצי השני. אומרים שאפילו קרייג היה מעולה וסגר את מיטשל.
    אגב, תיקון קל – יוקיץ' עם 10 אסיסטים, לא ריבאונדים.

  5. אגב תחשבו על טריי בפילי או טורנטו ואת לוקה בפילי או טורנטו זה עוד 2 פייבוריטיות לטבעת מול הקליפרס. הם בשלים כבר היום ובשיאם שימשך 10 שנים לפחות. זה לא שפתאום הם יקלעו ממוצע 40 ו10 אס.טורנטו צמאה לטריי גם הבאקס.
    אצטט מה מה שכתבתי בהלוג החי

    אם ליאניס יש שכל בקודקוד הגדול שלו הוא מצטרף להוקס ועושה לפחות 3 טבעות אין כוח שעוצר את שחקן החוץ הטוב בליגה ושחקן הפנים הטוב בליגה ועוד עם המסירות של טריי. הוא ויאנג יכולים לתת 30 נק ממוצע כא מהם פעם ראשונה בהיסטוריה באותה קבוצה ויש להוקס ים כסף עוד לחזק את הקבוצה מסביב. שניהם יחד עם סיכוי גדול להגיע אפילו לראשמור במספר הטבעות.
    הצמד הכי גדול שיהיה פוטנציאלית

    1. שמעון לא הבנתי את החישוב שלך של לפחות 3 טבעות.
      .
      יאניס מסיים את החוזה שלו רק בסוף העונה הבאה וטריי שכאמור יברח מאטלנטה בסוף חוזה הרוקי שלו גג ב2022 יחתום במקום אחר אז למה ליאניס לבוא אם יאנג לא שם?

        1. להתאחד יש מצב, אבל אמרת שתחושת הבטן שלך שיאנג עוזב את ההוקס בסוף חוזה הרוקי.
          .
          הטרלה בצד, זה לא סביר שיקרה למרות שזה יכול להיות מחזה מרהיב לראות אותם משחקים ביחד. אבל עם כל הכבוד ואתה יודע כמה שאני מת על יאנג אתה קצת הרבה מפריז. שחקן מעולה אבל גם דיימו נותן מספרים כאלו העונה ואף משופרים יותר, אז מה הוא עכשיו גם יביא 3 טבעות?

          1. דיימו בפילי?? ברור שיביא 3 טבעות וגם עם יאניס ברור.
            אגב דיימו לא בן 21 ודיימו לא מנהל משחק ברמה של יאנג
            הסיבה היחידה שאני לא נותן על דיימו את סימונס ואמביד זה בגלל הגיל שלו. אבל הצעתי עליו את סימונס האריס וטייבול כבר

          2. אני לרגע לא חושב שיאניס יגיע להוקס. אני רק הצעתי.
            אני חושב שטריי לא ימשיך בהוקס כל עוד לוקה יצליח מהצד השני. הוא לא יסבול שלוקה פורח והוא לא. הוא תחרותי מידי. כמובן שאם יצליחו לבנות לו קבוצה טובה אז הוא ישאר. הוא מאד אוהב את העיר ומחובר מאד לקהילה שם.
            פילי מחכה לו בזרועות פתוחות. מבטיחים לבנות לו גם פסל

  6. וואוו קרבות המיקום במזרח הרותח משוגעים! הפסדת – ירדת למקום 4-5 הפסדת שוב ירדת למקום 6. אין מרווח טעות במשחק! מיאמי חייבים לנצח את הלילה! אחרת הסלטיקס יעקפו אותם. ויש להם השבוע לוח קשה בטירוף!
    טורונטו בריאה עדיין מפחידה, הגאווה שלהם ממשיכה לדלוק! כנ"ל בוסטון שנלחמת כמו אריות למרות הפציעות
    פילי מפסידים משחקים שהם חייבים לקחת אם הם רוצים להיות ביתרון בית בסיבוב כלשהו… ולא להילחם עם הקבוצות החזקות

  7. צחוקים מי שומר על סימונס? קולינס כל המשחק שעומד ומחכה לו מתחת לסל וסימונס רץ קוסט טו קוסט עם התנופה בלי שמירה ושם עליו לייאפים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואז גיא יגיד לי הוא יעיל….הוא צריך להיות 100% חח הכל זה רק לייאפ סנטימטר מהסל ודאנק אתם חייבים לראות את זה….אף אחד פשוט לא שומר אותו. אם נצמדים אליו קצת הוא לא יכול לרוץ בתנופה מקוסט טו קוסט לליאפ LOL. איזה היעלמות הוא יעשה סיבוב 2 ואם לא יפגוש את נטס/מגיק גם בסיבוב 1 יעלם.
    אין להוקס כלום בצבע ואמביד בכלל לא באזור חחח זה ענק, בבקשה תראו את המשחק סימונס כל התקפה קוסט טו קוסט לליאפ זה כל הסלים שלו. זה רק בעונה סדירה מול הגנות מנפחות סטט יכול להיות דבר זה, זה עלבון לליגה על זה דקסטר מדבר. מי היה נותן לסימונס בליגה הישראלית או ביורוליג לעשות קוסט טו קוסט כל התקפה בלי התנגדות חחחחחח

  8. טוב סיימתי לראות את המשחק של פילי הוקס. איזה כיף 48 דק נטו בלי ריוויו, מחצית, פסקי זמן.. החיים הטובים

    כמה שקרים שעלו בבלוג החי

    1. שייק מלטון קלע 27 נק על יאנג- שקר מלטון קלע עליו 4 סלים-2 מהקו, 2 לייאפים ושלשה על הפנים, כלומר 9 נק. כל יתר הנק של מלטון היו על שחקנים אחרים

    2. בן סימונס שמר טוב את יאנג- הוא ראה כל הזמן את הגב שלו יאנג החטיא פשוט 2 לייאפים ופלוטר אחרי שכבר השאיר לו אבק, הוא החטיא 2 כאלו גם על נאטו. מה שכן בן סימונס בסוף הצליח לחטוף לו 2 כדורים באחד על אחד. יאנג פשוט ניגב אותו.
    ריחמתי קצת על טייבול וואו איזה ניגוב טריי העביר אותו היום, באמת רחמים.

    3. אמביד בושה-היה נראה כאילו מכר את המשחק או סובל מ"קלקול קיבה"-איזה פוסטר רדיש שם עליו מיי גוד ירון!! כמעט לא התקרב לצבע. האם גם בראון מאמין שהפוסט אפ מת? תשאלו את יוקיץ עם 47 נק על ההוקס.

    4. נכון שלפעמים שאלתם מה הכוונה בניפוח סטט ומה זה אומר? לכו בבקשה לראות את המשחק הזה ואת בן סימונס זה ניפוח סטט ההגדרה במילון. 31 נק הכל בקוסטו טו קוסט בלייאפ ודאנקים בלי שמישהו בכלל שומר עליו או מנסה להתנגד, אין שחקן באזור שלו. השומר שלו זה קולינס שמחכה מתחת לסל שסימונס רץ קוסט טו קוסט מהחצי שלו כל התקפה. איפה זה יכול לקרות? רק בNBA מול קבוצות מנפחי הסטט: הוקס, יוסטון, פליקנס, קינגס, ווש, ניקס וכו…
    אין מצב שביורוליג או בליגה השראלית מישהו היה נותן לסימונס לרוץ קוסט טו קוסט כל התקפה בלי שמישהו בא לשמור עליו. "אולסטאר" שממוצעיו היו נחתכים בחצי לפחות באירופה. זה "ניפוח סטט" או "יעילות" בפי אנשי המחשב. נראה אותו עושה את זה בפלייאוף לקבוצות שהם לא נטס/מגיק. אם פילי לא מסיימת טופ 2 יש סיכוי טוב שהם הולכים הביתה סיבוב 1, אמן! רק תעיפו את בראון כבר.
    מה שכן בהגנה סימונס בהחלט סופרסטאר, הוא תפור לעמדה 4. דריימונד גרין רק משופר, צעיר ואתלטי ובכושר, ולא שמנמן עם טוסיק כמו הדב המרקד המקורי. סימונס בקבוצה עם קרי קליי דוראנט יפרח, יהיה המנוע, אף אחד לא ישמור עליו, יוכל להטביע בלי הכרה.
    עוד קבוצה שסימונס יפרח שם? נטס, תפור עליהם ליד קיירי ודוראנט, מישהו יצטרך לתת שם הגנה.
    נקודה לחיוב, הוא יותר תוקף את הסל לעומת העבר שהיה דוהר קופץ ומוציא כדור אחורה, למרות ששמו עליו את האנטר פעמיים היום שלא נתן לו לקחת תנופה מקוסט טו קוסט וזה בדיוק מה שהקואלה עשה נתקע הסתובב ומסר לאחור.

    5. טוביאס האריס עשה שוד, איזה נגר, איזה אדישות, מה זה? הכל זריקות לבד רק קרש.

    6. כל חוזה שדמיאן גונס יקבל בעתיד חייב להפריש אחוזים לטריי

    1. אחי
      מה שכתבת פה זו לא אהדה לקבוצה שלך…
      לא יפה לאחל להם שיעופו רק בשביל להיפטר ממאמן…
      גם לי יש כעס על סטיבנס אבל אני מאחל לו שיגרום לי לאכול כובע כשיגיע לגמר וינצח אותו, אפילו במזל!

  9. מעניין מתי המגיבים יילכו אחרי בנושא אמביד.
    זה דווקא כיף להסתכל מהצד.
    אמרתי בפתיחת העונה שצעד חכם יהיה להטריד את אמביד. כמובן שאף אחד לא הצטרף אלי .
    מאמין שעד סוף שנה רבע מהמגיבים יצטרפו ושנה הבאה לפחות 50 אחוז מהמגיבים.
    בשנה לאחר מכן זה כבר יהיה קונזנזוס ולא מעניין כבר.
    והחלון של פילדלפיה ייסגר.

    1. אתה קובר את פילי מוקדם מדיי
      לא סובל את אמביד אבל מאמין שיגיע מישהו שיסדר לו את הברגים ואז הקבוצה בה ישחק תיראה אחרת.

  10. סתם קטע
    לא ידעתי שגרמי לין, האיש והטבעת ואליפות אן בי איי חתם בסין. מניח שפיספסתי חלק מהדיווחים או ששכחתי.
    הוא בברווזי בייגינג בליגה הסינית חתום ל 3 מליון דואר לעונה, לכל מי ששכח או פיספס.

    1. מה מצויינת חחח הצבע שלהם זה קט סל כל אדם גבוה יכול לתת שם 40 נק עם מאמן נורמלי. ברט בראון היה צריך להראות קלטות של ווילט לפני המשחק מול ההוקס ומה לעשות להם במקום זה בקושי התקרב לצבע והעיף שלשות חחח
      ההגנה שם זה שערוריה סימונס 20 התקפות עושה קוסט טו קוסט לליאפ 😂😂😂

  11. פילדלפיה מפסידה בהפרש גדול לקבוצת הרוקיז של אטלנטה (מהחלשות בליגה?) וזה בהרכב מלא כשאמביד שעאין מי שישמור עליו קולע בערך 10 נקודות כל מחצית, וזה כשהמאזן מאד חשוב לפילי שרוצים לסיים 1-2 במזרח או לפחות 1-4, קטע לא ברור

  12. בקליפרס צריך לחשוב מה קורה העונה עם פול ג'ורג', הוא אמור להיות מס' 2 של האלופה הנכנסת ויש לו יותר מדי משחקים של חד ספרתי, והיום זה היה בלי קוואי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט