בהיעדר מצב רוח, הפריוויו של משחקי יום ה' יהיה הפעם קצר יותר, ונטול ממים. אשוב לבדיחות התפלות בשבוע הבא.
קליבלנד קאבלירס (13 – 35) – טורונטו ראפטורס (33 – 14)
(02:00 לפנות בוקר)
לא כוחות 1#
טורונטו ניצחו 8 משחקים רצופים, והם אחת מקבוצות הצמרת של המזרח. קליבלנד, גם להם יש "8". 8 הפסדים מ-9 משחקיהם האחרונים. או במילים אחרות – לא כוחות. ניצחון 9 רצוף לראפטורס.
וושינגטון וויזרדס (15 – 31) – שארלוט הורנטס (16 – 31)
(02:00 לפנות בוקר)
לשמחתם (?) של אוהדי שארלוט, יש בליגה ניקס. אחרת הם היו עם רצף של 9 הפסדים לפני המשחק הלילה, ובעיצומו על רצף "מרשים" של ניצחון בודד… הוויזרדס, הם באמת לא משהו. אבל עדיין, הם לא הניקס… הניחוש שלי למשחק הלילה: אני הולך עם הקבוצה הביתית, ועם התחושה שזה מרגיש פשוט לא נכון לכתוב שלהורנטס יש רצף ניצחונות…
אטלנטה (12 – 36) – פילדלפיה סיקסרס (31 – 17)
(02:30 לפנות בוקר)
מצד אחד, אמביד חזר לשחק בשורות פילי. מהצד השני… ובכן, אין באמת צד שני במשחק הנ"ל… אטלנטה היא אחת הקבוצות החלשות בליגה. מול פילי, זה פשוט (כמעט) "לא כוחות". למה רק "כמעט"? זה בגלל הנטייה של הסיקסרס להפסדים לא מחויבי המציאות במשחקי חוץ – יש באמתחתם הפסדי חוץ לפינינקס, וושינגטון, אורלנדו, והנטס. הניחוש שלי למשחק הלילה: ועדיין, אטלנטה, בלשון ההמעטה, היא "לא משהו". היכשרונות הצעירים של הקבוצה לא יצלחו את ההגנה של הקו האחורי של הסיקסרס. ניצחון לקבוצה האורחת.
בוסטון סלטיקס (31 – 15) – גולדן סטייט ווריורס (10 – 38)
(03:00 לפנות בוקר)
לא כוחות 2#
גם בלי טייטום וקנטר, האמת היא, שזה פשוט כפי שהכותרת מציינת. לא כוחות. לגולדן סטייט ניצחון בודד ב-15 משחקיהם האחרונים. בוסטון מנגד, הם הראו שהם יודעים לנצח גם ללא טייטום, כאשר במשחקם האחרון הנחילו להיט הפסד ביתי נדיר. הניחוש שלי למשחק הלילה: כאמור. לא כוחות. ניצחון לקבוצה הביתית.
דנבר נאגטס (32 – 15) – יוטה ג'אז (32 – 15)
(05:30 בבוקר יום ו')
המשחק של הלילה. מצד אחד, דנבר גם הלילה נטולי מורי ומילסאפ. מהצד השני, הג'אז בחלק הלא נעים של באק-טו-באק בתנאי האוויר הדליל של דנבר. הניחוש שלי למשחק הלילה: הביתיות, ההצטיינות במשחקים מול קבוצות צמרת, וכן, גם העובדה שהג'אז בבאק-טו-באק, כל אלו מכריעים את הכף לטובת הקבוצה הביתית.
לוס אנג'לס קליפרס (33 – 14) – סקרמנטו קינגס (17 – 30)
(05:30 בבוקר יום ו')
לא כחות 3#
אפשר להמשיך לטחון עוד הרבה, עד כמה הקינגס הם האכזבה של העונה. אבל די, נמאס. מדובר על קבוצה שבמקום לקפוץ מדרגה נוספת בדרך לחזרה לפלייאוף, לקחו מספר צעדים אחורנית, כאשר גם בשלב מאוחר זה של העונה הם עדיין מחשים את עצמם, ולא מצליחים למצוא את הדרך לשלב בין הילד לפוקס לבוגדנוביץ. הקליפרס להבדיל, למרות פציעות והיעדרויות, יודעים לעשות דבר אחד היטב – לנצח. זה גם מה שהם יעשו הלילה.
דוקטור רזי הופמן
30 ינו 2020 18:07:27באמת לא כוחות..
תודה מר רוזן
שיר הלילה אחרי 3 בבוקר אלא אם כן אני חוטף התקף לב או שבץ לפני….
זיו פנמה
31 ינו 2020 01:31:22שמור על עצמך דוק
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:38:43תודה חביבי, השד עוד לא לקח אותי אבל בסוף כולנו הולכים לאותו מקום.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 ינו 2020 19:09:55מצוין גיא, מסכים עם כל מילה.
רועי ויינברג
30 ינו 2020 19:47:06דנבר-יוטה נחמד. השאר לא משחקים גדולים
no funny shtuff
30 ינו 2020 20:18:46זו הבעיה. כל הליגה מרגישה נחמדה מדי ולא בקטע טוב (והאסון של קובי בכלל נתן ברקס).
no funny shtuff
30 ינו 2020 20:20:34כמו אחרי דייט (או טינדר בדור שלכם 🎃) ששואלים אותך איך היתה הבחורה ואתה אומר "נחמדה".
Berch
30 ינו 2020 21:05:22תודה על הפרוויו
פוטנציאל נפיץ להפתעות
🙂
עידן
30 ינו 2020 21:59:01תודה רבה גיא
עידן
30 ינו 2020 22:14:18A source describes Luka Doncic's right ankle injury as similar to the one he suffered earlier this season. Doncic missed four games and returned to practice 11 days later after his previous ankle sprain.
עידן
30 ינו 2020 22:14:47Luka Doncic, I'm told, will undergo an MRI exam Friday to gauge the full extent of the ankle injury he suffered Thursday at practice
הקוריוז
30 ינו 2020 22:43:21נו גם כן הלוקה הזה יש לו יום שבת מפגש מול הקוריוז מה הוא נפצע עכשיו בניתי על שואו
האווי לאסוף
31 ינו 2020 00:36:56תודה רבה על הפריוויו. הערב עצמו קצת מלא ב'לא כוחות'ים, אבל לא נתלה בך את האשמה
סכין בגב האומה
31 ינו 2020 02:54:58אם שארלוט הייתה מארחת את ריאל מדריד היא כנראה הייתה מפסידה, אבל זו וושינגטון אז יש להם סיכוי. משחק מזעזע
סכין בגב האומה
31 ינו 2020 03:02:02יש 2 שחקנים שקלעו 40+ 2 משחקים רצוף פעמיים, האחד מן הסתם זה הארדן, אבל השני מגיע מהסופר קלאסיקו שארלוט וושינגטון. כל הכבוד ברדלי ביל. יום אחד תשלים טריו ואולי תיקח אליפות
חגי "התותח" ניסני
31 ינו 2020 03:06:49לכו לראות את הרבע הראשון של אטלנטה. איזה הופעה יאנג נותן עם 14 נקודות ו10 אסיסטים ברבע אחד. תופעה
חגי "התותח" ניסני
31 ינו 2020 03:14:57ומשום מה כל הצוות של אטלנטה עם נעלי ספורט שזה מוזר בהתחשב בזה שהם הולכים עם חליפה ועניבה
חגי "התותח" ניסני
31 ינו 2020 03:22:58אהה טוב זו איזו מחווה לקובי
רן הנרגן
31 ינו 2020 03:22:54אוף, כמה שאני לא אוהב את ראסל
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:43:25דיאנגלו?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:41:01בוקר טוב חגי התותח
הרבה זמן שלא ראיונך בכזו שעה בלילה.
הייווארד בשיא הקיטור מראה שקצת ביטחון עצמי והוא שוב אולסטאר.
כל השאר דיי חושך….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:42:58לא עברו 12 דקות משחק והוא עם 15 נקודות 2 ריבאונד אסיסט חטיפה ובלוק….
זה שחקן שחקן…
שלא ייגמר לעולם.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:50:47איך אמר גיא דה-רוזן, לא כוחות על הסטייקים.
שימון איפה אתה העילוי שלך טרה שם כמעט 30 במחצית על פילי. מחווה לממבה.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:51:42במחווה אמיתית הוא גם עושה קרחת כי מה שיש לו על הראש זה קן של יונה עם 5 ביצים…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:54:56טיימאאוט רובוט
לפעמים צריך לקחת אז קח סטיבוביבו.
אין קול ואין עונה. בכלל לא רואים ולא מרגישים אותו, אנא אנחנו באים?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 03:55:54אוווו ברוך השם הרובוט לוקח פסק זמן דקה שתיים מאוחר מדייי….
מנחם לס
31 ינו 2020 04:04:39Somedy!
Tell Shimon to read his email
Sometime later today. Did he see Young scores 29 vs Philip in first half? I am in the game. He MUST read his email tonight
The reason I ask you to ask him later when he is in TGUVOT is because he very rarely reads his email
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:05:56אר יו קידינג מי?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:04:46עם 20 צמות שחורות דיאנגלה עושה סל…
חמודה
מנחם לס
31 ינו 2020 04:05:06Tell SHIMON
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:06:29איי טולד הים
היא דאזנט ליסטן…
מנחם לס
31 ינו 2020 04:06:02So Tell
SHIMON
מנחם לס
31 ינו 2020 04:08:51תגידו לשמעון כשהוא ייכנס הנה שהוא חייב לקרוא את האימייל שאני שולח לו So Tell
SHIMON
מנחם לס
31 ינו 2020 04:10:10שמעון זה מרחף אמיתי
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:15:14איך יקרא?
הוא ישן כמו בול עץ…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:14:31הנה טי אן טי מדברים על הייווארד
אבל כוכב הערב הוא טרה, לפחות כוכב החצי הראשון עד שפילי יגידו דיי ויטאטאו….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:17:34אני נהנה לראות את קרטר עדיין במגרש.
איז כיף זה, הנאה אמיתית.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:18:43פרופסור, רק אני ואתה פה…
אתה בסלולרי ואני בלפטופ עם D חולה….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:19:51איזה יופי של אסיסט של טרה.
רק לוקה נותן אסיסטים דומים.
וואו
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:30:57שיר הלילה של הגדול מכולם
ההייטולה של הרוקנרולה.
האיש והאגדה שאין סופרלטיבים שיכולים לתאר את גדולתו וחדשנותו ומופלאותו לאדם..
קבלו את צ'אק ברי
והשיר LITTLE QUEENIE
גם הסטונס לקחו והוא שלהם כמו שלו.
I got lumps in my throat
When I saw her comin' down the aisle
I got the wiggles in my knees
When she looked at me and sweetly smiled
There she is again
Standin' over by the record machine
Looking like a model
On the cover of a magazine
She's too cute to be a minute over seventeen
Meanwhile I was thinkin'
If she's in the mood no need to break it
I got the chance and I oughta take it
If she can dance we can make it
C'mon queenie let's shake it
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Tell me who's the queen
Standin' over by the record machine
Looking like a model
On the cover of a magazine
She's too cute to be a minute over seventeen
Meanwhile, I was still thinkin'
If it's a slow song, we'll omit it
If it's a rocker, then we'll get it
And if it's good, she'll admit it
C'mon queenie, let's get with it
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:33:09והנה הפדו… שר את זה עם ריצרדס בבקגראונד
https://www.youtube.com/watch?v=s2a2Nrw_6G0
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:34:28איזו ששה של תרה
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:35:04וואייי רק אני פה?
איפ כל הטרולים של 4 בבוקר?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:36:17הייוארד עם עוד שלשההההההההההההההה
לדעתי יש כבר מעל 20 נקודות
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:38:59אבל מי לא קם חוץ משימון?
קמבה לא קם…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:39:17ברגע זה אמביד נראה עייף…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:39:31לא בכושר
מנחם לס
31 ינו 2020 04:39:41איפה שימון? לך לאימייל שלך היום ב-14:00
מנחם לס
31 ינו 2020 04:41:10אני מתחיל למות על היאנג הזה
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:42:09תרה תרה תרה תרה
צריך לכתוב שיר על טרה
איזה כיף לראות אותו ואת לוקה משחקים בכזה ביטחון. שני סוקרטס סופרסטארים
מנחם לס
31 ינו 2020 04:43:33שימון, הטריייאנג הזה עושה נפלאות ואתה ישן כמו בייבי? הבעייה שלו? שערות נושרות. כבר יש לו פיאה על המצח הגבוה
הקוריוז
31 ינו 2020 06:53:39מנחם טריי גאון. מכוער תחת עם דיבור של אוטיסט אבל הדבר הכי מלהיב שיהיה ב10 השנים הקרובות בענף
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:44:12מסכן תייס, כל מגע זה פאול, אשמתו שהוא זר גרמני ועוד לבן?
מנחם לס
31 ינו 2020 04:44:38עוד בעייה של טריי? הוא נראה בן 40
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:45:14כמה ניסיון יש בווינס קרטר.
תענוג
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:46:16מנחם, דבר עם וינס ותגיד לו שדוק רזי אוהב אותו ונהנה לראות אותו ורוצה לראות אותו משחק גם בעוד 10 שנים….
תגיד לו
מנחם לס
31 ינו 2020 04:46:28טריי יאנג גם גמגם קצת לדעתי
מנחם לס
31 ינו 2020 04:47:11וינס? תופעת טבע
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:49:16תקרא מה כתבתי ודבר אתו בסוף משחק.
תגיד שאוהבים אותו בהולילנד
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:48:35קח פסק זמן רובוט.
מנחם לס
31 ינו 2020 04:49:09קולינס. ג׳ונס הורטר האנטר ומאחוריהם יאנג? וואללה אליפות עוד שנה
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:49:49חחחח
קצת קפצת מדייי
מנחם לס
31 ינו 2020 04:52:12ושכחתי את רדיק
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 04:53:12כששלושה מפילי סוגרים על טרה הוא ימסור אסיסט לשחקן חופשי על ההיקף ו-וויש שלשה…
מנחם לס
31 ינו 2020 04:53:12כמובן שלאניגמר
מנחם לס
31 ינו 2020 04:54:18איזו שגיאה קריטית של יאנג!
מנחם לס
31 ינו 2020 04:55:29אמביד הזה. לא יאומן
מנחם לס
31 ינו 2020 04:56:07ההחטאה של סימונס תעלה להם במשחק
מנחם לס
31 ינו 2020 04:56:49למה וינס עכשיו? הוא זקן מדי
מנחם לס
31 ינו 2020 04:58:04וינס שומר על אמביד תחת הסל…???
מנחם לס
31 ינו 2020 04:59:44אני לא משקר. וינס שומר אישי על אמביד…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:00:58פילי משחקים מאד אגרסיבי עכשיו
השופטים נותנים….
מנחם לס
31 ינו 2020 05:01:35וינס שלשני פאוליםחשובים ביותר
מנחם לס
31 ינו 2020 05:01:50וינס קרטר
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:01:55מה עושה אוהד סלטיקס באטלנטה?
לוקח סלפי. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:02:24מנחם רק שנינו פה תופרים
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:03:31אחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מלך סמאחטה
שיי איפה אתה? כבר 5 בבוקר יה נקר טוק טוק טוק
מנחם לס
31 ינו 2020 05:03:53יאנג 37. סימונס 31
מנחם לס
31 ינו 2020 05:06:50יאנג עם איבוד טראגיממש
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:07:38סמאחטה יורה בלי הכרה
בום בום בום
מנחם לס
31 ינו 2020 05:10:08זהו. ניצחנו
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:12:57עכשיו אתה אטלנטה?
רד לחדר הלבשה ותראיין את ווינס תגיד לו שדוק מוסר שישחק עד גיל 50 לפחות.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:11:50זהו תמ"א 13 אטלאנטה עם הפתעה וטרה עם משחק חייו
מי לא היה פה? שימון לא היה…
שימון ישלם? באנון ישלם….
גם ברוך לא היה
מי היה
אנוכי הרשעון
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:15:15סלטיקס עם המחליפים של המחליפים אז התוצאה תרד…
trusttheprocess
31 ינו 2020 05:17:20אני לא מתייחס לתוצאת המשחק כי ברט בראון ואמביד הפסידו את המשחק ברבע הראשון.
טרה יאנג קלע 40 נקודות ומסר 20 אסיסטים היה מצוין בהתקפה חוץ מהדקות שבן סימונס שמר עליו וגרם לו לבכות לאמא.
שייק מילטון עשה שיא קריירה עם 28 נקודות
מי זה שייק מילטון? זה השחקן שטרה יאנג שמר כל המשחק
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:22:59אמביבונגה לא בכושר לפחות לא עכשיו.
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:25:16די עם השטויות שלך יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:24:43יאנג פירק את אמביד ואת סימונס
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:26:51אההה, הגעת?
רשמנו לך חיסור
תיכף נעלה אותך למשפטטטט
🙂
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:33:32אני צופה במשחקים אין אינטרנט יציב פה בקזינו אז אני בקושי משתמש בנייד
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:37:38קיבלת זיקוי מחמת הספק…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:37:54זיכוי כמובן
גיא רוזן
31 ינו 2020 05:34:01ראית את המשחק???
.
יאנג אדיר. אין בכלל שאלה. זה לא סתם שיצא לי לכתוב באיזה מיליון דיונים את דעתי, שהוא ולוקה הם הפנים של הליגה בשנים הבאות.
.
ועדיין –
מהדברים שלך ניתן ללמוד שסימונס לא היה פקטור הלילה. זה ממש לא המצב.
.
אז כן, יאנג בהחלט כבר עכשיו בגילו הצעיר, שחקן התקפי טוב מסימונס, וההפרש לא קטן בכלל.
אבל סימונס הוא שחקן משנה משחק גם בצד ההגנתי, ואת זה אין ליאנג, וגם לא יהיה לו.
.
השורה התחתונה –
גם ברשימה שלי, בטווח הארוך, כשחקן שמוביל קבוצה, יאנג הוא הבחירה.
אבל זה צמוד בהרבה מאיך שאתה מנסה להציג את זה.
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:49:17גיא יאנג פרנצייז פלייר סימונס לא , ואין מה להוריד מסימונס הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה אבל התקפה לוקחת משחקים ומביאה אליפויות, לא רצית להחליף את סימונס על בוקר, יאנג על בוקר פיניקס היו לוקחים 10 פעמים
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:00:24אני לא מחליף את בוקר. לא על יאנג, ולא על סימונס.
.
אם הייתי צריך לבחור מי מה-2 בשביל להוביל קבוצה, הייתי בוחר ביאנג. זה לא בגלל סימונס, זה בגלל שיאנג בעונתו השנייה מציג כדורסל מטורף.
אם השאלה מי מה-2, אם היום אני מצרף אותו לסאנס במקום רוביו, מצליח להגיע עמם להישגים טובים יותר – אז לדעתי התשובה היא סימונס.
.
בכל מקרה, הפער בין הנכתב לעיל, לבין המשפט "יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן" –
שמיים וארץ.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:22:16די שיש לך סקוררים בקבוצה, כמו בוקר ואייטון ויאנג צריך את הכדור ביד ברור שסימונס מתאים יותר כי יש לך סקוררים, יאנג הוא פרנצייז פלייר סימונס הוא שחקן טוב , אין שום קשר בינו לבין פרנצייז. גם קליי תומפסון היה מתאים ללוחמים ולנבחרת הרבה יותר מהארדן, ואין שאלה מי שחקן הרבה יותר טוב.
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:40:59איך מה שאתה כותב מסתדר לצד "יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן"???
.
נבהיר-
יאנג הוא גם הבחירה שלי על פניו של סימונס, כשחקן. הפער בין בחירה זו, לבין ההצהרה שלך, זה פער עצום.
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:55:39סימונס בצד ההתקפי מוגבל , כאופציה ראשונה בקבוצה אין לו מה לחפש גם לו כאופציה שנייה , יאנג פרנצייז
ברוך רובין
31 ינו 2020 05:56:45גיר שאלה לי אליך במה סימונס השתפר בהתקפה מאז שהגיע לליגה ?
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:02:59ניהול משחק, הגנה, ובחירת זריקות.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:13:51גיא האמת היא בין שניכם כי שניכם צודקים.
אין ספק שהאפט הגבוה פשוט לא עושה כנראה מספיק בשביל להיות קלע טוב יותר או שהוא פשוט לא מסוגל ולכן עניין בחירת הזריקות. בהגנה אין שני לו ובזה הוא מחפה על הבעיה ההתקפית. טרה לא מגן בשיט. הוא אוויר אבל בכל השאר הוא סופר דופר ופרנציז אז הקבוצה בונה הגנה שמסתירה אותו כחור כמו שהסלטיקס בנו סביב IT.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:16:22קרי הארדן, דוראנט, דונציץ כולם פחים בהגנה אבל מה לעשות שהתקפה מביאה נצחונות, שנגר כמו סימונס אם היה אופציה ראשונה הקבוצה הייתה יורדת ליגה, אחרי שהמאמן דוחף אותו בפומבי לזרוק מרחוק ושלושת כמה הוא זרק משם. סימונס אופציה ראשונה והקבוצה יורדת ליגה , יאנג במקום סימונס ופילי אלופה שלוש שנים ברציפות בהליכה, יאנג פי 10 על סימונס בכל פרמטר התקפי , קליעה מסירה חדירה , ניהול משחק , שליטה בכדור…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:17:52דוראנטולה פח בהגנה?
נווו ברוך גם אני רוצה סינגל מאלט טוב שיתגלגל לי דקה על הלשון.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:20:35דוראנט מגן בינוני מינוס, הארדן וקרי הם שניים מהמגנים הגרועים בליגה , גם דונציץ ויאנג אבל הם סופרסטארים בהתקפה, סביבם בונים קבוצה ומביאים שחקנים משלימים שיעשו את העבודה השחורה, כך זה היה מאז ומעולם שאקיל בירד… לא היו מגנים וואו, ואני לא חושב שיש אחד שחושב שמוטמבו היה ברמה של שאקיל .
.
אני אוהב מאוד את התגובות של גיא אבל הוא לא היה מחליף את סימונס בבוקר, יאנג במקום בוקר הוא לוקח 10 פעמים
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:28:59לא, ברוך. לא מחליף את יאנג בבוקר.
אני ראיתי השנה כל דקה של בוקר. הוא הפך לסקורר הכי מרשים בליגה (לדעתי המשוחדת, כמובן). אלו לא רק ה-27 נק', האחוז האפקטיבי הנהדר, או ה-TS הבאמת אדיר. זו הרב גוניות. עכשיו כשיש לצדו רכז אמתי, כבר אי אפשר ללחוץ אותו. הוא משתחרר מדאבל טים על ידי תנועה מתמדת ללא כדור. מצופפים את הצבע? הוא קולע מבחוץ. שמים עליו שומר נמוך? הוא לוקח את השחקן עם הגב לסל (ביעילות מפחידה). המיד ריינג' שלו הוא ברמת עילית. ההבנה שלו של מתי לחדור לסל, מתי למסור, מתי להוריד קצב ולהתחיל התקפה מחדש, הופכים אותו למכונה התקפית מפחידה.
.
(נקנח ב-"חמסה, חמסה, חמסה!!!")
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:32:33יאניס? זה הכל?
יאניס לא זורק מהשלוש? ראיתי אותו זורק לא פעם מהטווח הזה וגם מכניס פה ושם.
לפחות הוא מנסה. סימונס עשה את זה בתחילת העונה נגד המבקרים אבל פסיק. בסלטיקס יש את וויליאמס שממשיך לזרוק מ 3 למרות שהוא דפוק מהטווח הזה.
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:37:51גם אני בין מבקריו של סימונס בנוגע לבחירת הזריקות.
.
יאניס. הוא זורק. זה לא באמת רלוונטי, בגלל שזה לא גורם ליריבות שלו לשנות את הדרך שהן מגינות עליו. 32% השנה, 28.6% בקריירה. היריבות, מבחינתן, שיזרוק מהשלוש כמה שמתחשק לו.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:45:03כן אבל העובדה היא שהוא זורק וגם קולע
איפה ההתקדמות של סימונס? ההוא עם המבע האפטי….
אתה עומד לבד על השלוש ולא שומרים עליך, לפחות תנסה לפתח קליעה שמנצלת את המצב ולשפר את הקבוצה.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:11:26הוא בוחר בדיוק אותו זריקות , הוא לא זורק בכלל מ3 או מחצי מרחק, מה השתפר בניהול משחק שלו בדיוק, הגנה ציינתי שהוא שחקן ההגנה הטוב בליגה אבל זה לא מוביל לא נצחונות תשאל את טוני אלן, בהתקפה הוא נגר בין נגרים, שלא יפתח קליעה
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:14:26להשוות בין יאנג לסימונס זה כמו להשוות בין קרי , דונציץ … לסימונס
האחד שחקן על שמקבל את מיטב ההגנות, השני נגר שלא מסוגל לקלוע פרט לשני מטר לסל, שאם ההגנות היו מתרכזות בו היה הופך לשחקן של 10 נקודות.
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:18:42ההגדרה שלך ל-"נגר" משעשעת. בעוד שאני מסכים שהעדר האיום מבחוץ פוגע במשחקו, עדיין, ההתקפה היא לא רק הקליעה מבחוץ. 16+ נק' ב-58% אפקטיבי. זה לא נגר.
מה השתפר בבחירת הזריקות ובניהול המשחק? היעילות. אחוז שמטפס משנה לשנה. אחוז איבודים שיורד משנה לשנה. זה כמובן לא מפתיע, היות ולניסיון יש משמעות אדירה על 2 פקטורים אלו.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:21:57גיא המשחק של היום בנוי על שלשות.
מה שכן אני חושב שלפחות מהקו הוא השתפר ותקן אותי אם אני טועה.
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:23:27דוק –
א. יאניס.
ב. לא. היה גרוע מהעונשין, ונשאר גרוע מהעונשין.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:24:53הוא גיא כמה שאתה דמגוג לפעמים, נגר זה חוסר יכולת קליעה זה שהוא קולע רק בצבע ואתה מציין את זה כ58% אפקטיבי זה דמגוגיה זולה , מי סקורר טוב יותר יאנג או סימונס האחוז האפקטיבי של יאנג נמוך יותר. סימונס אופציה שלישית בהתקפה הוא לא מקבל שליש מהגנה שיאנג מקבל. בפלייאוף שהגנות מתאימות אין לו מה למכור או ש11 נקודות בשבילך בסדרה זה טוב לשחקן שאמור להיות פרנצייז.
.
סימונס לא סופרטאר ולא אולסטאר הוא שחקן טוב, יאנג זה סופרסטאר כבר היום הוא טופ 10 בליגה.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:26:24להציג את יאניס זה המשמעות של דמגוגיה זולה, יאניס אתלט על ארוך משמעותית מסימונס בידיים, סימונס אתלט בינוני,שחקן פוסט בינוני אין לו אלמנט אחד בהתקפה שהוא בטופ של הליגה, בהתקפה עומדת הוא אפס לא קיים, זה שהוא קולע מול האפס הגנות בעונה הסדירה בפלייאוף שהגנות יתמקדו בו אין לו צ’אנס
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:27:16אתם בכלל רואים משחק?
איפה הכדורסל בנים? אתם פה בשביל הוויכוח ולא בשביל הספורט.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:32:29אם יאנג היה מקבל את ההגנה של סימונס מקבל את השומר ה3-4 רביעי בטיבו בקבוצה, שאף אחד לא מביא על עליו דאבל טים הוא היה קולע 40 נקודות ב70 אחוז אפקטיבי
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:33:40ברוך. מילון, דחוף. תבדוק מה המשמעות של דמגוגיה.
.
סימונס הוא לא הסקורר היחיד בליגה שלא קולע מבחוץ. לא טענתי שסימונס סקורר ברמה של יאניס. רק שאפשר, כאמור, להיות אפקטיבי גם ללא קליעה מבחוץ. שים את סיומנס בקבוצה עם איומון סביר, ותקבל מצב בו הניסיון ללחוץ שחקן כמו סימונס עולה בהמון אסיסטים לסלים קלים. הבן אדם מיס מאץ' מהלך –
גבוה וחזק משמעותית מרוב הגארדים, מהיר מרוב הפורוורדים (+ שליטה בכדור וראיית משחק). כל אלו נותנים לו את היכולת להיות טוב מאוד בהתקפה.
.
האם הוא "סקורר". לא. הוא מנהל משחק. יאנג? הוא סקורר עילית. אין בכלל שאלה, או ויכוח על כך.
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:34:43"אם יאנג היה מקבל את ההגנה של סימונס מקבל את השומר ה3-4 רביעי בטיבו בקבוצה, שאף אחד לא מביא על עליו דאבל טים הוא היה קולע 40 נקודות ב70 אחוז אפקטיבי"
.
יפה! דוגמה נהדרת לדמגוגיה!
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:40:52גיא יש לו שליטה בכדור מאוד חלשה לגארד הוא לא קיים בהתקפה עומדת הוא לא מסוגל לעבור שומרים באתלטיות כמו יאניס לדוגמה ולכן ההשוואה שיקרית לגמרי (שאין תשובה בליגה לאתלטיות שלו), בגלל השליטה הביעתית בכדור הוא גם לא מסוגל לעבור שחקנים ב1 על אחד בהתקפה עומדת. הוא שחקן פוסט אפ בינוני ביותר (לאורי וגרין עצרו אותו בקלות בפוסט), כל שחקן הגנה טוב פלוס עוצר את סימונס ממש לא צריך עליו דאבל טים, מצחיק שאתה מדבר על אימון בראון מנסה להבליט את היתרונות של על חשבון הקבוצה זה למה האריס ואמביד נראים כאלה נורא תחתיו , בקבוצה אחרת הוא היה הרבה יותר חלש . שחקן טוב ממש לא פרנצייז אפילו לא קרוב.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:44:26סימונס אתלט טוב , לא אתלט על לכן ההשוואה ליאניס היא דמגוגית לחלוטין, להגיד שזה לא מפריע לשחקן מסויים להגיד שזה לא מפריע לו זה שקר, הוא חלש מאוד באחד על אחד (בשונה מדונציץ), הוא שחקן פוסט בינוני (לכן ההשוואה לא נכונה ללברון), אין לו שום סקיל התקפי ברמה גבוהה
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:47:21דמגוגיה – ״לעיתים, השימוש בדמגוגיה גובל בעיוות המציאות, באמצעות אזכורים סלקטיביים של עובדות, ושימוש בכשלים לוגים.״
שיטות לדמגוגיה :
אנלוגיה שקרית – שימוש בדמיון כלשהו בין שני עניינים, כדי ליצור ביניהם הקבלה מלאה, תוך התעלמות מהבדלים מהותיים.
.
״יאניס לא קולע מרחוק לא מפריע לו לשלוט בליגה״ לא מתייחס להבדלים באתלטיות באורך בפיזיות בדיוק המשמעות של דמגוגיה גיא לפי המילון
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:51:30נו באמת. אתה זורק שלל הצהרות חסרות גיבוי לחלוטין. הכי מצחיק, זה שזה לא ממש מסובך לבדוק.
לדוגמה, משחק הפוסט של סימונס. תבדוק. תגלה שהאחוז של סיומנס בפוסט אפ מצוין, שמבין הגארדים בליגה, רק דורזן מתחרה בו בשלוב של נפח/יעילות במשחק הפוסט.
.
אפשר להמשיך לדוש בזה, אבל הדיון מיצה את עצמו. הבנתי, לא אול-שמעון-רובין.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:56:46שחקן טוב לא פרנצייז, אתה חושב שסימונס פרנצייז פלייר ? שהוא מתקרב בכלל ליאנג ?
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:58:08ברור איזה גארד עושה פוסט אפ בליגה חחחחח, זה בדיוק המשמעות של דמגוג מה הנפח יעילות שלו כשחקן פוסט בליגה , ללא עמדות?
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:01:29ורק בשביל לבדוק דרוזן עושה פוסט אפ ביעילות של 1.08 למהלך, סימונס ביעילות של 0.95 נקודות למהלך הבדל של שמיים וארץ שוב משמעות של שימוש שגוי בנתונים, גיא אתה פשוט ירית חץ והקפת מטרה
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:17:48עכשיו תחזור, ותבדוק % אפקטיבי. דרוזן אכן עילית, לא טענתי אחרת. תראה לי עוד גארד עם 10%+ מלכי פוסט ו-52%+ אפקטיבי במהלכי פוסט.
הבנת הנקרא, ברוך. זה חשוב.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:25:46שימון
הכל בסדר?
יוטה-ג'ז מתחיל עכשיו…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 05:56:58מתי דנוור יתחילו לפתוח עם פורטר?
הוא פשוט חבילה אמיתית….
יהיה כוכב אם לא ייפצע
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:10:05לכל רפי ההבנה
קבלו
https://www.nbcsports.com/boston/video/brad-stevens-timeout-usage-3rd-i-should-have-used-all-them
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:16:36אז הוא פושע
הוא יודע שיש לו בעייה
הוא אמר את זה מזמן מזמן
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?
מה השתנה? מה הוא עשה בשביל לשנות את רוע הגזרה? מה הוא למד? איפה ההתקדמות שלו בניהול משחק.
ילה תפציצו….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:20:20סניידר חוטף שלשה
טיימאאוט. בול בזמן. יעזור? לא יעזור? זה בכלל לא חשוב. המומנטום חשוב. מו-מנ-טום-טום
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:26:15תשאיר את בוגדי לבד ותקבל וווווישששששש
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:29:21אחחח מייק פורטר גוניור, איזו גניבה.
עוד שלוש 4 שנים לא נפסיק לדבר עליו. הוא יהיה החבילה המלאה. יהיו לו טריפלים, יהיה שחקן ההגנה כי הוא עושה הכל הכל הכל.
הקוריוז
31 ינו 2020 06:46:47כן הוא מתחיל להתחבר וזה נראה בדרך הנכונה אל תשכח שסימני בריאות זה הבעיה הכי גדולה אצלו
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:34:38תשובה לגיא כי השתרבבה במקום לא נכון לעיל
אניס? זה הכל?
יאניס לא זורק מהשלוש? ראיתי אותו זורק לא פעם מהטווח הזה וגם מכניס פה ושם.
לפחות הוא מנסה. סימונס עשה את זה בתחילת העונה נגד המבקרים אבל פסיק. בסלטיקס יש את וויליאמס שממשיך לזרוק מ 3 למרות שהוא דפוק מהטווח הזה. אבל לפחות ממשיך לנסות
הקוריוז
31 ינו 2020 06:37:32וואי וואי איזה משחק הפסדתי פילי הוקס יאללה מתיישב לראות שידור חוזר בקרוב ללקק את ההאצבעות.
טריי פאקן יאנג 39 ו18 אס על ההגנה של פילי וצחקו עליי פה שהטרדתי את יאנג על סימונס ואמביד חחחחחחח
מנחם ועוד כמה רפי הבנה מאד גדולים רצו את סימונס על יאנג 😂😂😂😂
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:41:16לך תישן על האף יה מאנפף
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 06:40:39סאק מובילים על קליפרס ב 17 בחצי
כבוד
דארון עם 16
הקוריוז
31 ינו 2020 06:42:00ברוך אם יאנג היה מקבל את החוסר הגנה של סימונס הוא היה קולע 50 60 70 כל ערב איזה 40 בראש שלך.
כל ההיטרים של יאנג הקוריוזים הולכים לאכול הרבה בשנים הקרובות לא בהוקס כי הם יאשימו אותו בהפסדים אבל אחרי זה שיהיה בקבוצה נורמלית אוי הניגובים אוי הניגובים 10 שנים של ניגובים מצפה לכם. סטף 2016 ואילך רק מגיל 21 במקום גיל 26.
אם ליאניס יש שכל בקודקוד הגדול שלו הוא מצטרף להוקס ועושה לפחות 3 טבעות אין כוח שעוצר את שחקן החוץ הטוב בליגה ושחקן הפנים הטוב בליגה ועוד עם המסירות של טריי. הוא ויאנג יכולים לתת 30 נק ממוצע כא מהם פעם ראשונה בהיסטוריה ויש להוקס ים כסף עוד לחזק את הקבוצה מסביב. שניהם יחד עם סיכוי גדול להגיע אפילו לראשמור במספר הטבעות.
הקוריוז
31 ינו 2020 06:48:33יש פה חסרי מושג שמשווים את סימונס ליאניס חחחחח.
יאניס מפלצת בפיזיות באתלטיות ובגודל שסימונס אפילו לא חצי מזה כמה שטויות המקלדת פולטת.
ברוך רובין
31 ינו 2020 06:50:35כן אני יודע שמעל 40 לא רציתי להגזים, ברור שיאניס 10 רמות מעל סימונס הפיזיות באתלטיות
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:55:21המרשתת אכן סופגת הכל.
#זו_לא_בושה_להיות_גלינארי
הקוריוז
31 ינו 2020 06:59:13חסר מושג אין לי מילה אחרת. לוקח את סימונס על יאנג לפיניקס 😂😂😂😂😂😂
לפחות לא תוכל לומר משהו יותר מביך מזה לעולם זה הטוב היחיד.
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:01:56תראה, לא כולם זכו להבנה כמו שלך בכדורסל.
.
(לדוגמה, אותו מקרה בו כתבת, שוב, ושוב, ושוב, שהלייקרס מצרפים 2 אולסטארים לצד לברון. זה היה לפני שנה וחצי. אנחנו עדיין ממתינים…)
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:03:55גיא לא כתבת שסימונס יפתח קליעה?
.
שדריימונד גרין חוזה מצויין …
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:21:35אני כתבתי שסימונס יפתח קליעה? כתבתי שאני מקווה שהוא יפתח קליעה. להבדיל מחלק מפולטי המקלדת כאן בהופס, אני לא מציג את עצמי כנביא.
.
גרין אכן חוזה מצוין. כאשר תהיה לגולדן סטייט שוב קבוצה, אפשר יהיה לבחון זאת.
הקוריוז
31 ינו 2020 07:07:53ואתה כתבת שלברון בחיים לא יפרק את הלייקרס. אה ולברון מאד ניסה להביא 2 פשוט לא הצליח. לא נורא גיא
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:12:49אתם כמו 3 ילדים בני ארבע שמתווכחים מי משתין יותר רחוק.
🙂
סעעמק על ה D בלפטופ. אני רוצה לכתוב בשבת אבל הוא נעלב אז הוא עושה ברוגז.
בטח יעבור לו עד שבוע הבא…
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:14:35עכשיו הדמגוגיה בשיאה. אתה פשוט מעוות את המציאות לטובת הנרטיב שלך.
.
מעולם לא כתבתי שלברון לא יפרק את הלייקרס.
אני כתבתי בתחילת השנה שעברה שהלייקרס לא מסוגלים להביא לצד לברון 2 אולסטארים. אתה (כרגיל) התווכחת עם העובדות, וכתבת "שהם ימצאו את הדרך".
שוב כרגיל, כאשר האמת התפוצצה לך בפרצוף, אתה משכתב את מה שהתרחש כתגובה…
..
רק להזכיר –
אני שאלתי אותך אם אתה מוכן להשים כסף בשביל לגבות את פליטות המקלדת שלך עם התערבות ידידותית (אחרי ההצהרות הדטרמיניסטיות שלך). אתה השתפנת.
זה מה שהתרחש הלכה למעשה.
.
לא נורא, שמעון…
גיא רוזן
31 ינו 2020 09:48:13.
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:31:50http://www.hoops.co.il/?p=167271
אתה מוזמן להיכנס לשטויות שכתבת מזל שהכל שמור במרשתת, ואין כמו להיזכר
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:38:01אני מחפש פואנטה, ולא מוצא.
.
סומנס אולי לא נותן עונה "מדהימה". אבל הוא בהחלט נותן עונה טובה מאוד. אולי במילון שלך 8/8/16 עם 58% אפקטיבי זה כישלון. במילון של מאמני הליגה זה "אולסטאר".
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:42:27לא כתבת בתגובות שהוא יפתח קליעה? האפס השתפרות שלו בתחום הזה זה בהחלט כישלון הוא לא השתפר במאומה התקפית . הוא שחקן טוב מצחיק שאתה מנסה להשוות אותו ליאנג ולהציג אותו ״אולסטאר״ (אמרת הרי ששחקנים משלימים גם אולסטארים) סימונס הוא שחקן טוב יאנג 10 רמות מעליו, השיפור שהוא הציג מעונתו הראשונה בליגה אפסי בחלק ההתקפי.
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:49:01???
.
יא רבאק, הבאת אתה את הקישור. תראה לי בבקשה, היכן ניסיתי לאמץ את דרכם של פולטי המקלדת, ולהמציא את עצמי מחדש כנביא. היכן התגובה שלי שעונה להגדרה "כתבת בתגובות שהוא יפתח קליעה"
???
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:51:56גיא גם ה״אולסטאר ״ ובחירות המאמנים זה פיקציה, מה לעשות שרוב הגארדים האיכותיים בליגה במערב . סימונס לדעתך אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם? אני מאמין שהתשובה גם שלך היא לא
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:55:37תגובה 28.2 ההסכמה עם ג’ון על הקליעה של סימונס.
.
״ צד איום סביר כאשר הוא חופשי מהפינה לשלוש. הג'אמפ שהוא מראה במשחקי האימון? נכון שהוא לא מול שמירה שאפשר, צריך, או רצוי, להזכיר. אבל המכניקה, השחרור, מהירות השחרור – הם בהחלט שם)״
.
״ .
הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
"בתאבון!"״
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:59:00https://www.hoops.co.il/?p=164568
גיא רוזן :
״ הסיבה לנחרצות לתשובה המקורית שלי, היא שאני חושב שהחל מהעונה הבאה הוא יתחיל לאיים גם מבחוץ.
בשביל לשדרג משמעותית את משחקו, הוא לא צריך להפוך לקרי. מספיק שיזרוק פעם עד פעמיים במשחק מה-3,
ומספיק שאת אותם פעם – פעמיים הוא יקלע באחוז בינוני מינוס (33.3%+),
ואז הגנות היריבות יצטרכו לקחת אותו רצת יותר ברצינות. אחרי פעם או פעמיים שהוא יעניש קבוצות שינסו לעשות לו "לברון" (כאשר לברון במופגן נתן לו להיות חופשי לגמרי על קו השלוש),
התופעה כבר לא תחזור, והחיים שלו (ושל חבריו לקבוצה) יהיו קלים בהרבה.
.
מה סיכוי של סימונס להצליח לקלוע 33.3% מהשלוש (2 ניסיונות למשחק לפחות)?
בעונה שעברה היו 94 שחקנים (לפחות 20 משחקים) עם 1.5+ ניסיונות מ-3, ב- 33%+
אם מחפשים דוגמה לשחקן שהתחיל את הקריירה בלי קליעה מבחוץ, ולאט לאט הוסיף איום מה-3 למשחקו,
אז דמרה קארול הוא דוגמה נהדרת. ב-2 העונות הראשונות שלו (71 משחקים בעונה הראשונה, 12 בעונה השנייה) הוא זרק מהשלוש 6 פעמים, וקלע 0.
בעונתו ה-3 (24 משחקים) הוא כבר זרק 19 פעמים מהם קלע 7.
מעונתו ה-4, הקליעה מה-3 הפכה לחלק מהארסנל ההתקפי שלו –
יש לו 36% מהשלוש הקריירה, 3.3 ניסיונות במשחק.
.
מהיכן הביטחון שהוא יתחיל לזרוק?
קודם כל, יש את התשובה המתבקשת –
יש לו כל אינטרס להוסיף את הממד הזה למשחקו.
מעבר לכך, יש את השמועות שרצות בתקשורת (לי יצא לראות ראיון עם האריס, שם הוא מספר שבמשחקי אחד על אחד ביניהם, סימונס התחיל לזרוק, ולקלוע, מה-3).״
.
בתיאבון!!!!!
ברוך רובין
31 ינו 2020 08:06:59ונצשיך את הדיון מחר, אני נכנס לישון
גיא רוזן
31 ינו 2020 08:39:57בשעה טובה הבאת את הפוסט הנכון. כבר התחלה טובה.
.
עכשיו, תתבונן שוב בתגובה שהבאת. היא מתחילה ב-"אני חושב ש", וממשיכה בנימוק.
לא נבואה דטרמיניסטית חסרת נימוק המסתמכת על צפייה בהיילייטים.
כאמור, כפי שניתן לראות בלא תגובות אחרות שלי, גם אני מאוכזב מהעובדה ש"מחשבה" זו לא פגעה. במאקרו? לטעמי הוא בהחלט מראה השנה שגם בלי קליעה מבחוץ הוא שווה מקס.
אשך טמיר המקורי
31 ינו 2020 09:21:18מה ההבדל גיא בין "אני חושב" ל"אני מנבא"?
למה, יש למישהו כאן רישיון נביא?
ברור שכולם "חושבים".
לאחרים שמביעים דעתם אין נימוקים? הם מטילים קוביה ומה שיוצא זה מה שהם כותבים כאן?
מה ההבדל גם בין "להסתמך על צפייה בהיילייטים" מהעונה הרגילה לבין להסתמך על סירטונים ערוכים ממשחקי סקרימג' בפגרה? לא לזכותך גיא.
מזכיר לי את ה"מה? מה פתאום?" והיכולת של ביבי לסובב כל טיעון לזכותו וכנגד הטוען.
יש לך יכולות גבוהות.
גיא רוזן
31 ינו 2020 09:46:31מה ההבדל?
גדול למדי.
אני חושב ש-א' או ב' יקרה, על דבר מדיד בר שיפוט, זו לא נבועה. זו הבעת דעה.
"חחח שים את יאנג במקום סיומנס ויש לסיקסרס 10 אליפיות (הפסקתי לספור, זה ציחטוט מהזיכרון בלבד)" –
זה כבר משהו שונה לגמרי.
.
התגובה שלך תהיה צודקת כאשר תצטט תגובה שלי בסגנון "חחח הוא ינגב" או כל דבר דומה .
אם קראת תגובות שלי בעבר, יש מצב שאתה יודע ש-
א. אני כותב לא מעט שטויות.
ב. אני בשמחה מכה על חטא.
.
מה שאני לא עושה, זה מגחיך תגובות של אחרים עם "חחח": בצרוף דטרמיניזם נטול נימוק.
גיא רוזן
31 ינו 2020 09:49:35אם בביבי עסקינן,
אז התגובות שלך, אלו שלקחו חלקי מציטוט של לברון, ובנו עליהם תאוריות (שנאה) שלמות –
זה לחלוטין מבית מדרשו.
אשך טמיר המקורי
31 ינו 2020 09:59:58יפה, עשית עוד ספין, גם אני שמאלני.
העיקר לא להודות שטעית.
העיקר להבדיל עצמך, ה"חושב", על סמך "נתונים מדויקים", מ"מנבאים דטרמיניסטיים" שקופצים ומפרסמים נבואתם השמיימית, ומראים טפשותם ברבים השכם וערב.
אתה הספינולוג מס' 1 באתר, אין לך תחרות.
גיא רוזן
31 ינו 2020 11:33:20ספינולוג? אולי. לפחות אני לא מנהל קמפיינים של שנאה.
#KKK
הקוריוז
31 ינו 2020 06:57:01גיא אתה קומדיה יאנג לצד בוקר זה ספלאש בראדרס גירסה יותר מפחידה ל10 שנים ואתה לוקח את סימונס? 😂😂😂😂😂😂😂😂
וואו חחח
הגנה? יש את אוברה תמצא 4 נגר כלשהו בהמשך.
יאנג בוקר אייטון? זה כניסה אוטומטית לראשמור במקרה הכי גרוע זה 3 טבעות ואפשרות לשבור את ה6 של הבולס אפילו.
אתה לא נורמלי גיא
אין כוח בליגה שיצליח לדגדג את יאנג ובוקר בהתקפה איזה ספלאשששש
גיא רוזן
31 ינו 2020 06:59:38גם אין כוח בליגה שעוצר את הארדן וראסל ווסטברוק…
.
שמעון, אתה רואה יותר מדי סרטוני היילייטס. בכדורסל, מנצחות קבוצות.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:01:16+100
מימון תתחיל לראות משחקים ולא תקצירים או דקות אחרונות…
הקוריוז
31 ינו 2020 07:07:03Lol
ראס מעבר לשיאו אחרת באמת לא היו עוצרים אותם
וליוסטון אין שחקנים ברמה של אוברה ואייטון ועוד עם אפשרות להתחזק….
ברכות זכית להיות יותר מבילי קינג מסכנים הסאנס…
כמו לבחור את דריימונד על קרי
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:16:14לגבי ראסל ווסטברוק הוא לא סקורר עילית שים את דוראנט, לברון במקומו ויש לך 4 שנים אלופה רצוף . ראסל לא יעיל בהתקפה .
גיא רוזן
31 ינו 2020 07:19:11תקרא את התגובות של שמעון אחרי הטרייד…
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:02:31למרות שיאנג מפחיד אני לא רואה הגנה עובדת אם יאנג בוקר ואייטון, סימונס כמה שהוא נגר הוא שחקן הגנה אדיר
הקוריוז
31 ינו 2020 07:05:09אייטון שומר מעולה ומי יעצור אותם בהתקפה ברוך גם אם לא יהיה הגנה? זה כמו גולגן סטייט צאקות מהחצי. ואם לא ילך מטרידים את אייטון מה אתה דואג חחחח
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:00:31איפה היא איז נות הלט'י? לא משחק היום? חופשה בבהמהס?
הקוריוז
31 ינו 2020 07:04:03גיא מנסה למתג שחקן מס 4 בקבוצה שלו כפרנצייז דגול שחקן של 15 נק חחחח בשנתו ה3 בליגה 😂😂😂 עם כל מיני דמגוגיות של אםקטיבי פוסט וכו חחחחח שחקן טוב כן.
ההבדל בין שחקן טוב לסופרסטאר בליגה הוא עצום.
טריי נותן כמעט 30 ו10 זה אפילו לא אותה ליגה.
טריי בפילי במקום סימונס והם לפחות עם 3 טבעות וכנראה הקבוצה הטובה בהיסטוריה
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:05:42עזוב את וויכוחי הסרק האלה
לך תראה משחק
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:08:19ברור שמעון הבדלים של שמיים וארץ .
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:04:11שימון אחי
הנקודה התחתונה שבאת להתווכח ולא לראות משחק
מה אין סאק מול קליפרס? אין דנוור ג'ז?
הקוריוז
31 ינו 2020 07:06:12קליפרס סאק מעניין את…
גאז דנבר רואה ומתווכח תוך כדי
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:10:17סאק מובילים ביותר מ 10….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:06:30שמט איבד שם כדור עכשיו.
סאק מסאקסקים את הקליפרס מינוס סייבורג
הקוריוז
31 ינו 2020 07:11:30מה אתה רואה את זה חחח באמת מעניין אותך בלי סייבורג?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:14:13יש שם 3 שחקני על בקליפרס.
האלו, שימי מי זה הראל? מי זה סווווויטטט לווווווווווווווווווווו? מי זה PG. סתם כונפות מרחוב המסגר?
הקוריוז
31 ינו 2020 07:15:38אתה תראה מה הם שווים בפלייאוף. תן להם לנוח זה לא הסלטיקס שבאים להתאבד כל משחק
ברוך רובין
31 ינו 2020 07:14:50הגזים לגמרי עם המנוחות , הליגה צריכה לקנוס אותו מליון דולר כל משחק / לתת לצופים את האפשרות להחזיר לעצמם את הכסף.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:16:25+ זיליון
זילות הכדורסל.
הליגה צריכה להשעות אותו כי זה מוגזם.
חייל שוקולד.
בכלל צריך, חייב דיון על זה בהופס…
מישהו מרים את הכפפה?
הקוריוז
31 ינו 2020 08:53:58די לבכות. כל אחד עושה מה שבא לו.
הי איז נוט הלטי מן
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 10:12:46סאממו
הגיע הזמן שיהיה פה פוסט רציני באתר שלנו בעניין ה"פציעות" של הסייבורג.
זה לגמרי מוגזם והגיע הזמן שהליגה תטפל בזה….
מישהו מהכותבים ירים את הכפפה?
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:07:24דנוור חוזרים
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:14:54עכשיו דארון שם 2 קשות על מונטרזזזזז
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:20:49אמרתי ואגיד שדוב עוד ארבע שנים JR יהיה אחד מעשרת השחקנים הטובים בליגה עם יוקיץ לידו וזו תהיה דנוור נפלאה עם שנים שעושים הכל ויותר…
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:34:09לסניידר אין ברירה חייב טיימאאוט אבל זה נראה גמור.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:36:12הדאבל של JR לא מספר עשירית ממה שהוא עושה על המגרש.
אני מתלהב ממנו כמו ששימון וברוך מתלהבים מטרה יאנג. הוא הכל ויש לו גם הגנה מאד חכמה.
גיא, אני לוקח אותו על סימונס….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:43:48סניידר מאד חכם
אתה רואה מאמן שמשגע את יוקיץ שעומד על הקו.
כביכול צועק הוראות לשחקנים ויוקיץ הקלע עם מעם 80% מהקו מחטיא…
אולי ביבו יתכבד וילמד משהו?
בשביל לקחת טייטל צריך ללכלך ידיים….
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:45:32כמעט הלך לו שוב פעם…
עידו גילרי
31 ינו 2020 08:06:56אז סניידר גרם ליוקיץ' להחטיא עונשין…
כן, ממש גאון אימון. כי יוקיץ' הרי לא מסוגל לקלוע עם רעש מסביב. הוא היה קולע -100% אם לא היו עושים לו רעשים…
אולי סניידר היה צריך להתמקד קצת בלמנוע מיוקיץ' את הכדור במקום.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 10:17:51עידו
בוקר טוב מה שלומך?
למה שחקנים עושים כל מיני תנועות בזמן הקליעה? למה הם מדברים? למה הם צועקים?
האם ראית את המשחק? מה סניידר עשה? אתה יכול לתאר בפרוטרוט מה הוא עשה לפני הקליעה הראשונה של הגאון?
מה הוא עשה בפעם השניה שיוקיץ הלך לקלוע? מה יוקיץ עשה בשביל להימנע מפספוס?
אני הייתי מאד מאד בפוקוס בזמן שזה קרא ואני רואה בזה ניסיון של מאמן.
לסטיבנס אין את זה
בנת?
יש לו אימון טוב מאד אבל בזמן המשחק הוא בינוני לפעמים בינוני מינוס.
יש הבדל בין אימון לבין ניהול משחק שאני אחזור או שברורה עמדתי?
עידו גילרי
31 ינו 2020 10:49:33מי דיבר על סטיבנס?
הרעיון שיוקיץ' החטיא בגלל הדיבורים של סניידר מצחיק.
העיקר שהיית מאד מרוכז…
עידו גילרי
31 ינו 2020 10:52:58כן גם ראינו איך הניהול המופתי של סניידר אפשר לנאגטס רק ריצה של 1-28 שהפסידה את המשחק.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:50:00זהוא תמ"א 13 בדנוור היוקיצים לוקחים.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:56:17הכוכב יוקיץ?
לא
השחקן שלי זה JR
וזה לא הנקודות או הריבאונד או האסיסטים. זה מה שמסביב ולא רואים בסטטיסטיקה.
תענוג לראות את חכמת המשחק שלו.
עוד כמה שנים…
בשבילי הוא הפאוור של העתיד אפילו עם יקראו לו פויינטגארד….
עידו גילרי
31 ינו 2020 07:59:40כמו?
אתה לא קצת נסחף? לא חוושב שיש ויכוח על הפוטנציאל הענק שלו השאלה היא האם הוא מסוגל להישאר בריא.
ברוך רובין
31 ינו 2020 08:03:19דיברו עליו ככוכב על מהשנייה שהיה בטיעון היה היה בחירת טופ 3 בשינה (וכנראה הבחירה הראשונה ללא פציעה), הבעיה שעד עכשיו הוא חרסינה בוא נקווה שזה ישתנה
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 10:19:18אם הוא לא נפצע הוא יהיה ענק.
גם לארי סבל מהגב וזה לא מנע ממנו להיות כזה ענק כפי שהיה.
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 07:58:47הניצחון של סאק יתן להם בוסט קדימה. הם צריכים לעוף ולא להיקבר באדמה.
מתי מארוו חוזר?
ושבת שלום לכולם
הקוריוז
31 ינו 2020 08:55:46כל הנק של סימונס זה לייאפים ודאנקים שאיש לא שומר עליו חחח ההגנה של ההוקס אני נקרע מצחוק אני עכשיו רואה את זה הוא לוקח כדור מהחצי שלו רץ ולייאפ בלי הפרעה חחחח נראה מי יתן לו את החל מסיבוב 2….
מה שכן בהגנה בהגנה הוא חיה רעה דריימונד האוברייטד מעולם לא שמר ברמה שלו וקיבל שחקן הגנה אז לסימונס יש סיכוי לא רע לזכות בזה בשנים הקרובות…
אשך טמיר המקורי
31 ינו 2020 09:16:28אחוז אפקטיבי של 78% מול אוויר
דוקטור רזי הופמן
31 ינו 2020 10:20:29נו גם פה הוא נופל
היה צריך להיות 100%….
הקוריוז
31 ינו 2020 09:15:55טריי חולני 10 אס שיש דקה וחצי לסיום הרבע ה-1!! האס ה10 היה חולני