מעורב הופס ליום חמישי – לברון: "אלוהים נתן לי כתפיים רחבות…" / מנחם לס

1.וונסה באינסטגרם: "עולמנו חרב!"

וונסה, אשתו של קובי, סוף-סוף מצאה כוח (ואומץ) לכתוב את המסר הבא באינסטגראם:

"WE ARE ALL DEVASTATED!"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My girls and I want to thank the millions of people who’ve shown support and love during this horrific time. Thank you for all the prayers. We definitely need them. We are completely devastated by the sudden loss of my adoring husband, Kobe — the amazing father of our children; and my beautiful, sweet Gianna — a loving, thoughtful, and wonderful daughter, and amazing sister to Natalia, Bianka, and Capri. We are also devastated for the families who lost their loved ones on Sunday, and we share in their grief intimately. There aren’t enough words to describe our pain right now. I take comfort in knowing that Kobe and Gigi both knew that they were so deeply loved. We were so incredibly blessed to have them in our lives. I wish they were here with us forever. They were our beautiful blessings taken from us too soon. I’m not sure what our lives hold beyond today, and it’s impossible to imagine life without them. But we wake up each day, trying to keep pushing because Kobe, and our baby girl, Gigi, are shining on us to light the way. Our love for them is endless — and that’s to say, immeasurable. I just wish I could hug them, kiss them and bless them. Have them here with us, forever. Thank you for sharing your joy, your grief and your support with us. We ask that you grant us the respect and privacy we will need to navigate this new reality. To honor our Team Mamba family, the Mamba Sports Foundation has set up the MambaOnThree Fund to help support the other families affected by this tragedy. To donate, please go to MambaOnThree.org. To further Kobe and Gianna’s legacy in youth sports, please visit MambaSportsFoundation.org. Thank you so much for lifting us up in your prayers, and for loving Kobe, Gigi, Natalia, Bianka, Capri and me. #Mamba #Mambacita #GirlsDad #DaddysGirls #Family ❤️

A post shared by Vanessa Bryant 🦋 (@vanessabryant) on

2. לברון. ממשיך לעצבן (ולקלקל!). הפעם? "אלוהים נתן לי כתפיים רחבות מתוך סיבה" (אני ממשיך את כוונתו: כדי להמשיך את המורשת של קובי !)

"God gave me wide shoulders to bear a losing of a brother."..

3. סוף סוף אולדיפו. STANDING OVATION. איתו אינדיאנה תהפוך למפלצת!

4."שום טריידים מפוצצים"

אדריאן ווג'ו מדווח ב-ESPN שמי שמצפה לטריידים מפוצצים ב-7 הימים הבאים – עד ה-6 לפברואר שהוא הדדליין לטריידים מצפה, איך אומרים, לשוא.

טוב, אז אנחנו לא מחכים לטרייד של ג'ייסון קוזמה או דמיאן לילארד, אבל טריידים חשובים יקרו גם יקרו. מי שנמצא ב-NBA שנים על גבי שנים כמוני או רועי, יודע שרוב הטריידים כבר 'נעשו' בראשי פרקים אבל המנכ"לים אוהבים לחכות לדקה ה-90 ואז להפציץ.

אז חכו לכמה טריידים מעניינים מאד. החומר נילקח מהופס רומורס, הופס הייפ, ספורטסהייפ ועוד כמה אתרים החיים על חדשות מסוג זה.

***המחשבה הרווחת היא שאם קבוצה כמו הלייקרס לא הולכת על אנדרה איגודלה, דאלאס מבריקס לא מדברת הרבה אבל האמונה הרווחת היא שממפיס גריזליס מאמינה שדאלאס מבריקס היא קבוצה שתסכים לקחת על עצמה חלק די רציני מה-17.2 מיליון שחייבים לו בחוזהו המסתיים. המחשבה היא שאנדרה יכול להיות בן-זוג שירים את משחקו של יוקה לרמה עוד יותר גבוהה משהוא מראה עד כה.

***חסן ווייטסייד? 5(% סכוי שהוא יוטרד (https://theathletic.com/1559813/2020/01/24/i-can-weather-the-storm-damian-lillard-reiterates-his-commitment-to-portland-and-more-in-blazers-mailbag/). לביג-מן ישנה מין לידה מחדש, ומצד שני יוסוף נוקיץ' עומד לחזור לשחק, והבלייזרס מאמינה – אלה השמועות – שהיא תוכל לקבל ערך רציני עבור הסנטר בן ה-30. ווייטסייד נמצא בעונת שיא של 15.6 נק', 14 ריב', והוא מוביל את הליגה עם 3.0 חסימות למשחק.

ישנן שתי עובדות המובילות למחשבה שהבלייזרס מחפשת קונה: חסן מרוויח העונה 27 מיליון, והבלייזרס מעוניינת לצאת מאזור מס המותרות. הסיבה השנייה היא שנורקיץ' עומד לחזור לשחק משבר ברגל שסבל בעונה שעברה, והוא ייקח את רוב הדקות מווייטסייד.

***גורדון הייווארד עבור סטיבן אדאמס? המחשבה היא שלסלטיקס ישנם מספיק קלעים, ואם היא חושבת 'אליפות', היא חייבת סנטר-מגן תחת הסל עם נשמה ניו-זילנדית. אגב, הטורקי אנס קנטר ואדאמס הם חברים טובים מאד שיחקו יחד בת'אנדר.

5. אם הפלייאוף התחיל היום, עם איזה חמישיות הייתי עולה?

הקדמה: בפלייאוף אני עולה עם הטובים ביותר שיש לי מהשנייה הראשונה. אני לא משח'ק עם 'שחקן 6', ועם 'חמישייה שנייה'. אני עולה עם הכי טוב שיש לי, ואז מחליף הכי טוב שנראה לי. אני מסתכל על פני השחקנים, על מבע פניהם, על התזוזה שלהם, על עוויות הפנים, וככה אני מחליף. אם אני מאמן הקליפרס, מאני עולה עם לו ויליאמס, ואם הוא מתחיל לקלוע, ממשיך לקלוע, ולא מפסיק לקלוע, אני משחק איתו, ומוציא אותו רק אם המשחק גמור לכאן או לכך.

אז אם אני בגמר המזרח, או בגמר המערב (ואותו דבר בגמר ה-NBA) ככה אני עולה (השינויים בפורמט של הפלייאוף יתחילו רק בעונה הבאה):

בוסטון: קמבה ווקר, ג'ייסון טאטום, גורדון הייוארד, ג'יילן בראון, דניאל ת'אייס

אינדיאנה: ויקטור אולדיפו, מלקולם ברוגדון, טיג'יי וורן, דומנטס סבוניס, מיילס טרנר

מיאמי: גורן דראג'יק, קנדריק נאן, ג'ימי באטלר, דנקן רובינסון, באם אדביו

מילווקי: אריק בלדסו, ווסלי מת'יוס, כריס מידלטון,יאניס, ברוק לופז

פילדלפיה: בן סימונס, ג'אש ריצ'רדסון, פורקן קורמנץ, טוביאס האריס, ג'ואל אמביד

דאלאס: לוקה דונקיץ', דוריאן פיני-סמית', טים הראדאוויי, קריסטפאס פרז'ינגיס, מקסי קלבר

דנבר: ג'מל מוריי, גארי האריס, וויל ברטון, ג'רמי גראנט, ניקולה ג'וקיץ'

רוקטס: ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, אריק גורדון, פיג'יי טאקר, קלינט קפלה

קליפרס: פטריק בברלי, לו ויליאמס, קוואי לינארד, פול ג'ורג', מונטרזל הראל

לייקרס:ראז'ון רונזו, לברון ג'יימס, קייל קוזמה, אנטוני דייויס, דווייט האוארד

(מאחר ו-AD יהיה כנראה פצוע, אז אני מעלה את אלכס קרוזו)

ת'אנדר: כריס פול, דניס שרודר, שי גילגואוס-אלכסנדר, דנילו גלינרי, סטיבן אדאמס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. להקיא עליו. כשטענתי שיגיע ללייקרס שנה לפני, סיבה אחת מתוך רבות שציינתי הייתה לקחת אליפות שם כדי ל"התעלות" על קובי.
    היצור הדוחה לא מפספס את ההזדמנות שהצל מעליו בלייקרס נגדע, כדי למצב את עצמו כממשיך הישיר שעוד ייקח את 'המורשת' קדימה ויתעלה על המקור.
    היצור הדוחה והאופורטוניסט, חסר הבושה, רוקד על הדם.

  2. אשך בחייאת
    מי שרוקד על הדם זה אתה
    הסרטון לפי דעתי הוא מהערב שבו השיקוץ עבר את קובי בנקודות ולפני המאורע הטרגי.
    קצת כבוד

      1. גם המשפט עם הכתפיים זה לא לרקוד על הדם ולא משהו שפוגע בכבוד המת, מפני שלומר שהו א ממשיך את המורשת של קובי זה לו משהו שיש בונכדי לפגוע בזכרו של קובי ואין בזה דבר של אמירה שלילית נגד קובי.

        1. אני בדעה של טמיר. האסון של קובי מחזיר אותנו למציאות, ומזכיר לנו שספורט זה בסך הכל משחק. ואז מגיע לברון ומדבריו משתמע שהספורט הוא ברמה של האסון והוא הגיבור.

          1. הציטוט של לברון שהובא כאן הוא מלפני המוות של קובי, הכל טוב
            אין טעם להתייחס לזה כאילו זה אחרי המוות
            סתם לרדת על לברון, עם עוד 2-3 תגובות אנטי קבועות, לדעתי מיותר

            1. לא זה דווקא מאחרי המוות…

            2. צודק, טעות שלי
              זה מאחרי המוות
              עדיין, מה בדיוק מקפיץ את כולם בסיפור הזה?
              מה הוא אמור להגיד שיעבור בשקט?
              טוב, כנראה יש בו משהו שמעורר התנגדות, אולי הראיון שנתן ב 2010 שעבר למיאמי ונתפס כיהיר

  3. וויטסייד חוזה נגמר. הבלייזרס יקוו אולי לטובה מהקאבס שיעבירו את החוזה לעוד 3 שנים של לאב.
    הבעיה עם לאב זה מה לעשות עם כרמלו – אחד מהם יהיה חייב לעלות מהספסל

    1. טובה מהקאבס?? כן אם הבלייזרס רוצים לעשות התאבדות קבוצתית חחח
      אני מת לראות את דמיאן סי גי כרמלו ולאב יחד בהגנה צחוקים אדירים והייתי ממנה גם את גנטרי מאמן שם מתאים למיינדסט

  4. תודה מנחם.
    .
    המשפט של לברון חשוב. אני חושב שהתפקיד שלו כמנהיג של קבוצה יהיה חשוב במיוחד (והכוונה היא לא רק ל-12 האנשים בחדר ההלבשה) בהתחשב באובדן של בראיינט. אליפות של הלייקרס העונה תהיה סיפור נפלא בגלל המוות הנוראי של קובי.
    .
    מבחינת החמישיות: לא מסכים איתך בקשר לחמישייה של הלייקרס. אני לא חושב שיש לקייל קוזמה מה לתת – הוא בעיקר תוקע התקפות ולא יעיל מספיק בשביל לתקוע אותן. גם השילוב של שני שחקני פנים בפלייאוף יכול להיות בעייתי. אני הייתי הולך על רונדו, בראדלי, גרין, לברון ודיוויס. רונדו בפלייאוף מספיק טוב בשביל להכנס לכאן, בראדלי וגרין שחקני הגנה טובים וכאלה שתפקידם המרכזי בהתקפה יהיה לחכות לכדור ולהוציא שומר מהצבע. לברון ודיוויס הם שניים מ-8 שחקני הכדורסל הטובים בפלנטה.

  5. אני מחכה לטרייד מפוצץ על דרק רוז….אם הוא יגיע לליקרס לדוגמא הם הופכים למועמדת מספר 1 לאליפות….
    יכול להיות ה-רון הארפר של לברון….

  6. איגי לדאלאס יהיה חלום, השחקן האהוב עליי מהעגלה הקודמת יצטרף לעגלה הנוכחית שאני עליה, לפני יומיים עשית לי דיכאון עם השמועות על נואה, מזה אני מבסוט

  7. אין מה לעשות, הלברון ימשיך להיות לברון. מי שלא מסתדר עם זה, כמוני, שייקח כדור נגד בחילה, כי. לא בטח לא מתכוון להפסיק בקרוב.
    אחלה מעורב, תודה רבה

  8. כל הכבוד לונסה – בחורה שעולמה חרב עליה (ומי שיש לו ילדים יודע על איזה חורבן מדובר) – שפתחה קרן תמיכה למשפחות האחרות שנפגעו באירוע. אני מקווה שכל המיליונרים הצעירים מהליגה שדאגו להפגין צער בפומבי בכל מיני מחוות ילדותיות (שיפוטי, אני יודע…) ידעו גם לפתוח את הארנק שלהם.

  9. מה שבטוח, לברון מביא רייטינג 🙂
    אפילו אם יש איזה ציטוט שלו מלפני המוות של קובי שאומר משהו לא ברור על כתפיים רחבות,
    ישר לכולם יש מסקנות נחרצות מזה

      1. צודק, זה אחרי המוות, טעות שלי
        עדיין לא ברור לי מה מקפיץ את כולם בעניין הזה?
        הוא כנראה מרגיש שבתור מנהיג הלייקרס וחבר קרוב של קובי יש לו איזה תפקיד סמלי שקשור להמשכיות, נשמע לי בסדר גמור, זה היה ככה גם הוא לא היה אומר את זה

          1. זה רק לאנשים שאין להם כל כך מושג בכדורסל נטו ולכן הם לא "סובלים" את לברון כבר מקודם.
            אם כבר לדייק אז עד הסוף. מאכזב שבדוק מצטרף להוללות.

            1. איך זה קשור לכדורסל נטו? ואם כבר אתה מדבר על כאלה שאין להם מושג בכדורסל נטו …

            2. אני חושב שההתנהלות של לברון לא נכונה. אני מאמין שיש לו כוונות טובות, לפחות בכל מה שקשור לסיפור הנוכחי, אבל ההתנהלות שלו גורמת לאנטגוניזם.

        1. זה בהחלט מתאים לשאלון של האשך. השאלה היא ציטוט אמיתי של לברון והתשובה היא על מה זה נאמר. אף תשובה לא נכונה, אגב.

    1. אנחנו יודעים שהוא עושה המון כסף מהציוצים האלה… שיתרום קצת לנספים במסוק של קובי.
      אני עדיין לא יכול להאמיןשקובי איננו ושלקח את הטיסה למרות התנאים הבלתי אפשריים…

  10. בעזרת השם ליקרס יקחו אליפות, על גבי הכתפיים הרחבות של לברון וידחפו פה לכל השונאים ההזויים , שמתבטאים כמו נערים זבי חוטם ומלאי אדרנלין וזימה, את האשכים למיניהם לתוך הפה.
    מגעילים אותי על בסיס קבוע.
    לא נורא. עדיין פה בגלל קולות קצת אחרים.

    כנראה שכל האשכים למיניהם לא בדיוק הבינו שום דבר ממה שקורה בימים האחרונים בארה"ב וממשיכים לשנוא.

    לא נורא, תמשיכו לשנוא. פוגע רק בבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם.

    כנראה שאתם אנשים ממורמרים גם ביום יום.

    אתם אולי לא למדתם כלום בימים האחרונים (כנראה שגם מנחם לא למד כלום וחבל) אבל אני אתנחם בזה שכל השאר מלבדכם , או לפחות הרב המוחלט, הבין שהשיח צריך להיות אחר לגמרי.

    1. ארז אני מצטרף לכל מילה שאמרת. וגם אוסיף ש…..
      בעצם לא. ניסחת את זה ברמה מושלמת. כדאי להוסיף לעורכי האתר חברים שמעניין אותם כדורסל בלבד ולא כל הפרשנות הצהובה. הייתי מוותר בחפץ לב על כמה עוכרי האתר. אבל כפי שציינת בחכמה , יש פה קולות אחרים שרק בשבילם שווה להיות פה.
      – מנחם קח עצת ייעול מאחד שמבין דבר או שניים בשיווק ומנהל עסקים.
      תפצל את האתר לקטגוריות \ לשוניות. אחת לכדורסל – NBA. וכל השאר למה שלא קשור. תן להפיק הנאה מהאתר כזה כמו בשעת הקמתו ולא כמו כעת שנראה מאמץ יתר להבין להתדיינות , דבר שלא מצליח כל כך בלשון המעטה.
      נ.ב.
      אני עדיין ממתין לתשובה על שאלתי במייל

  11. לברון הוא אחרון הגלידאטורים
    אחריו הליגה תהיה מאוד מאוד משעממת.
    הארדן יאניס וקוואי לא מדגדגים את קצה העניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט