פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב – זאיון ויאניס נפגשים לראשונה/ הלל הורוויץ

הערב הזה כולל רק ארבעה משחקים אבל לא מעט מפגשים מעניינים בין שחקנים וקבוצות שנפגשו בעבר או ייפגשו בעתיד. הערב מתחיל עם יאניס שמבקר בניו אורלינס במה שיכול להיחשב כמעט כמו קרב במיתולגיה ולא קרב בין בני אדם כשיאניס מגיע לפגוש לראשונה את זאיון. הסדרה בין דנבר לפורטלנד הייתה ארוכה שנה שעברה והשנה בכושר הנוכחי של לילארד המשחק הזה יהיה מעניין גם כן רק חבל שדנבר תהיה חסרה שחקנים. הערב יסתיים במפגש של לברון ופופ שעברו לא מעט ביחד ואולי גם ייפגשו בפלייאוף הנוכחי?

ניו אורלינס פליקנס (30-20) – מילווקי באקס (7-42) 2:30

המשחק הזה לא אמור ליצור אתגר גדול מדי לבאקס אבל יהיה מעניין לראות את שני הפריקים שהם גם אולי הפנים של הNBA קדימה משחקים אחד נגד השני. יאניס כבר דיבר על זאיון בעבר והוא כנראה יודע מה הוא אומר כי הוא מבין את המשמעות של גוף מפלצתי בליגה הטובה בעולם.

על המגרש יהיה מעניין ובערב נתון הפליקנס יכולים להפגיז אבל אני מאמין שהניצחון הפעם יהיה של הבאקס ובפער יחסית גדול. העיקר שכולם ישארו בריאים 🙂

יוסטון רוקטס (18-31) – שארלוט הורנטס (34-16) 3:00

ב18.12 המאזן של שארלוט היה 18-13 שזה לא מדהים אבל עם הצמיחה של דבונטה גרהאם והרבה צעירים מבטיחים זה היה נראה טוב או לכל הפחות מעניין. רק שמאז היו רק שלוש ניצחונות והקבוצה פשוט לא נראית טוב.

יוסטון נמצאת כרגע בעיקר עם מחשבות לגבי הקיץ, השמועות מדברות על מעבר של קפלה מזרחה, השאלה מה יתקבל חזרה ולמה זה כדאי? איכשהו יש לקבוצה הזו שני אולסטארים אבל אני אישית מאוד לא נהנה לראות את המשחקים שלהם.

הלילה ועוד בבית יוסטון רק צריכים לחשוב בכמה הפרש הם רוצים לנצח.

דנבר נאגטס (16-34) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-23) 4:00

לילארד משחק כרגע ברמה מטאורית לחלוטין וגורם לי לראות כל משחק שהוא בו רק בציפייה לראות לאן הוא הולך להגיע. השוואה שלו לעונות השיא של סטף שמות אותו ברצף הזה מעבר לסטף מבחינת מרחק הזריקה מהסל והאפקטיביות של השלשות הארוכות האלו וזה פשוט יוצר המון שטח לשחק בו. תוסיפו לזה את טרבור אריזה ואת וויטסייד שנמצאת בכושר טוב ותבינו למה פורטלנד דוחפת את עצמה פנימה חזרה לשיחות על פלייאוף ותאמינו לי ששחקני NBA לא רוצים לראות בצד השני של הפרקט את לילארד בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

דנבר עוברת תקופה לא קלה עם הרבה חסרונות ופציעות. מול יוטה ומילווקי זה עבד ועוד בבק טו בק ומול דטרויט זה כמעט עבד עד שזה נגמר לא טוב בהארכה. דנבר מצליחה לשמור על השיפור ההגנתי שהיה שנה שעברה אבל עוד לא הגיעה להילוך ההתקפי הנוסף שהיה לה בעבר. אז בערבים מסויימים זה מתפוצץ ובאחרים פשוט לא.

פורטלנד מגיעה אחרי ניצחונות מרשימים על קבוצות טובות ויש לי תחושה שהרכבת של לילארד לא הולכת לעצור דווקא היום. דיימ עם 40 נקודות וניצחון בדו ספרתי.

לוס אנג'לס לייקרס (11-37) – סן אנטוניו ספרס (27-22) 5:00

הלייקרס התחילו את העונה עם 3-24 ומאז הם עם 8-13 זה עדיין טוב אבל קצת פחות מפחיד וזה לא שיש שם פציעות קריטיות שיכולות מדי להסביר את זה. בעשרת המשחקים האחרונים הם עם שישה ניצחונות ואחרי הניצחון על סקרמנטו הם ירצו להמשיך את המומנטום מול הספרס.

הספרס במרחק של משחק וחצי מהמקום השמיני וזו כבר עונה שנייה שאנחנו תוהים אם זו השנה שבה רצף הופעות הפלייאוף של הספרס ייקטע וההימור שלי הוא שכן. עם הטיפוס של פורטלנד שנושפת בעורף הספרס מתחרה בקבוצה שחוזרת לכושר ומתאוששת מפציעות וזה לא יהיה קל בכלל.

המשחק הערב הוא אחרון לעונה בין שתי הקבוצות ואחרי שני ניצחונות של LA בחוץ הם אמורים להסתדר יפה במשחק הבית ולנצח בהפרש יפה.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.
    אוהדי הספרס צריכים לפלל לכך שלפחות 2 מ-3 התסריטים הבאים יקרו (מסודר מהסביר ביותר לסביר פחות):
    1. צעירי ממפיס ייתקלו בקרוב בקירות הרוקיס והסופטמורס ויחזרו לצבור הפסדים;
    2. פרסטי יבצע בדד-ליין מהלכים ארוכי טווח, שבפועל יחלישו את הסגל הנוכחי של אוקלהומה להמשך העונה הנוכחית, ו:
    3. מכת הפציעות בפורטלנד תתפוס גם את לילארד (חס וחלילה!)
    כל עוד לא יקרו לפחות 2 מ-3 התרחישים, קשה לי לראות את הספרס מתברגים בשמינייה גם השנה.
    נכון, זה הספרס ופופוביץ׳ עדיין על הקווים. אבל כבר אין לו דאנקן, פארקר, ג׳ינו או קוואי. בשנה שעברה חוץ מסקרמנטו הצעירים, כל קבוצות הבטן של המערב היו דיי חלשות וזה הספיק כדיי להתברג בשמינייה. השנה זה לא המצב..

    1. אגב, התמנשות התרחישים שציינתי יכולים גם לתמרץ את הפליקנס לתת איזה ריצה, עכשיו כשציון נכנס לעניינים.. כולה 2.5 משחקים מאחורי הספרס כרגע, לא בלתי מחיק.

  2. רק ארבעה משחקים, אבל המורה שלי קווינט לימד אותנו שחביתה אחת טובה זה טוב יותר מעשר שרופות שהפכו לפחם. והערב ישנן שתי חביטות עליונות, אחת טובה, ואחת בינונית – אבל לא שרופה!
    תודה הלל

      1. אוי, לא… זה מפתיע…
        .
        .
        .
        מסתבר שדולאן מתכנן להרוס את הקריירה של יוג'ירי ומקווה לרדוף אחריו. בטח יצליח כמו שהצליח לו עם דוראנט.

  3. ESPN Sources: Minnesota orchestrating three-team trade talks with Houston and Atlanta — with hopes of ultimately turning discussions into a four-way deal that brings Golden State G D'Angelo Russell to Timberwolves.

  4. משחק הלילה הוא כנראה דנבר – פורטלנד. ואף ניתוח מקצועי לא יוכל לתת לכם הימור מדוייק יותר לתוצאה מאשר השאלה הבודדת הבאה – האם פורטלנד היא קבוצה טובה? כפי שכבר למדנו בתצפיות עבר, ככל שהקבוצה יותר טובה ככה סיכוייה מול דנבר קטנים יותר. אז בואו ננסה לענות על השאלה החשובה.
    .
    קודם כל בשביל להיות קבוצה טובה צריך שחקן על. בששת המשחקים האחרונים לילארד יצר 444 נקודות בקליעה ואסיסטים. ברצף של שישה משחקים זה אפילו יותר ממה שווילט צ'מברליין אי פעם יצר. הבנאדם קולע מכל נקודה במגרש. רק בשביל השעשוע זה 74 נקודות למשחק עליו. יותר מרוב הקבוצות בליגה לפני עשרים שנה.
    קבוצה טובה צריכה בדרך כלל גם הגנה טובה. ופתאום לפורטלנד בערך יש אחת כזו? לא ברור, אבל יש להם שחקנים שיכולים להקשות על כל קבוצה.
    קבוצה גדולה יודעת מתי להרוס אירועים גדולים – והפעם, פורטלנד מנצחת את לייקרס במשחק הראשון שלאחר לכתו של קובי, המשחק השני הכי נצפה ב-ESPN בהיסטוריה של הליגה.
    .
    מצד שני, המאזן שלהם מתחת ל-50%.
    .
    אני צופה 24 שלשות של לילארד, ווייטסייד במשחק של 8-8-8-8-8-8-8-8, כרמלו סתם מניאק לקבוצתו הראשונה, וניצחון קליל לפורטלנד.

  5. סיקור טוב.
    המשחק המעניין של הלילה הוא של הלייקרס מול הספרס שעם סגל של טופ 4 כנראה שבקושי תסיים בפלייאוף.
    פופוביץ' בעונה הכי גרועה שלו כמאמן והדוגמא הכי טובה בהפסד האחרון לקליפרס. הפסד קלאסי של מאמן שצריך ללכת הביתה.

    הדרך ארוכה בשביל זיון שעדיין לא הוכיח הרבה בליגה הזאת.
    גם לא את הזכות להיות בתמונה הראשית של האתר.

    1. מעניין? ספרס בחוץ בבק טו בק. לא נראה לי שיהיה משחק צמוד.
      תרשה לי לערר על הקביעה שזה סגל טופ 4, אפילו לא טופ 4 במערב.
      ג'ימי מוסר ד"ש, ממליץ לך על השורה הסטטיסטית שלו מאתמול.

  6. האחים פוזל כמו אחים קרמאזוב
    הפוזל השרוך והפוזל עם האפרו והוא בכלל לא יודע שהוא כזה.
    בזמנו החופשי הפלברה הוא מתאבק בסגנון האבקות חופשית אבל ציון הוא משקל כבד. כבד מאד….
    טנק שרמן

  7. האם מארי עדיין פצוע?
    הוא שיחק כמה דקות ועכשיו רואים שהוא מוגבל ונמצא בחוץ מתאמן אבל גם צולע וסובל מכאבים.
    הוא צריך להשאר בחוץ.

  8. סליחה על השפה
    שלושה אדיוטים:
    1. לונזו בול = חוסר הבנת משחק, יהירות, חורבן
    2. אינגראם = מאוהב בעצמו, לא חושב על הקבוצה
    3. ומעל כולם, נמנצח על התזמורת, הכסיל הראשי, מר ג'נטרי, אשר במו החלטותיו הטיפשיות מוליך את קבוצתו מדחי לדחי.
    ורחמים על ציון, הצדיק היחיד כמעט בקבוצה העצובה הזאת. מקווה שישנו את הסגל לעונה הבאה

  9. 64-38 לדנבר על פורטלנד, במחצית..
    רבע שני מביך של הבלייזרס מול תצוגה קבוצתית נהדרת של הנאגטס בהנהגתו של יוקיץ' הנפלא, שמסיים מחצית עם, שימו לב: 21 נק', 10 ריב' ו5 אסיסטים.
    לא יאומן

  10. מת שדנוור יהיו בגמר השנה
    משחקים כל כך נכון לפעמים והגאון מפליא בדברי חכמה. מצייר את המשחק בצבעים מאד צבעוניים וייחודים.

  11. ג'אמל מארי מזכיר לי את קני מסאות'פארק. תמיד נראה כמישהו שעוד שניה מפרקים ואיכשהו תמיד נופל ומועד לפציעה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט