אולדיפו חוזר, פורטלנד נגד יוסטון, יוטה נגד סן אנטוניו ברביעי / רועי ויינברג

שישה משחקים בלבד הלילה, כולל שלושה קרבות מרתקים במערב: פורטלנד המשתפרת ודמיאן לילארד הרותח מגיעים ליוסטון. סן אנטוניו שנלחמת על הפלייאוף פוגשת את יוטה הלוהטת ויש מפגש לא רע בכלל בין סקרמנטו לאוקלהומה.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (27-20)-יוסטון רוקטס (17-29)

רמת עניין: שווה לקום למחצית השנייה.

פורטלנד משתפרת. זה מתחיל בבן אדם אחד – דמיאן לילארד שבכושר אדיר. הוא קלע 61, 47 ו-50 בשלושת משחקיו האחרונים ועם 34.7 למשחק ב-13 המשחקים האחרונים של הבלייזרס. טרבור אריזה נראה טוב בחמישייה במשחק הבכורה שלו בפורטלנד (ופחות במשחק השני, אותו הם ניצחו), חסן וויטסייד וכרמלו אנטוני לא רעים אבל ההגנה עדיין לא שם. הם יקוו לשחק על הכושר של לילארד כל הדרך לפלייאוף, ממנו הם רחוקים 3 משחקים.

בצד השני הם פוגשים קבוצה נוספת שמתבססת על סקורר אדיר. ג'יימס הארדן, בניגוד ללילארד, לא בכושר טוב במיוחד. הוא פספס את שני המשחקים האחרונים של הרוקטס ובחמשת המשחקים לפניהם נעצר על 23 נקודות ב-17.3 זריקות מהשדה, לעומת 37.8 ב-24.5. היריבות של יוסטון מנסות למנוע מהארדן, שישחק הערב, להשיג זריקות ולתת לשאר לנצח אותם.

זה מה שפורטלנד עשו ב-15.1. הארדן נעצר על 13 נקודות ב-12 זריקות וזה היה המשחק של ראסל ווסטברוק שקלע 31 נקודות. ווסטברוק מקבל את הבמה כשהיריבות עושות ככל שביכולתן לעצור את הארדן. הוא עם 31.9 נקודות למשחק בינואר, כשבחודש הזה הוא עם 2.2 ניסיונות למשחק מהשלוש, לעומת 4.9 לפני כן. יש לבלייזרס את הכלים, כמו שהם הראו באותו משחק לפני שבועיים, לעצור את הארדן ובמקביל לסגור טוב את הצבע לווסטברוק עם וויטסייד. יחד עם הביתיות והיד הרותחת של לילארד, יהיה ניצחון של פורטלנד.

קשה להתעלם מהמוות הטרגי של קובי בראיינט, והוא יזכה למקום משלו בפריוויו. במקום טקסט ארוך שמספר על תפקידו של המנוח בעיצוב חווית הכדורסל שלי נחגוג את חייו, עם מהלך גדול שלו במגרש הביתי של כל אחת מהיריבות. כאן, ב-2004, הוא שולח את המשחק להארכה וקולע סל ניצחון נגד הבלייזרס של זאק רנדולף. הוא קלע 37 נקודות במשחק הזה.

04:30-סן אנטוניו ספרס (26-20)-יוטה ג'אז (14-32)

רמת עניין: המשחק הראשון לפתוח כשנכנסים לאפליקציה של הליגה בבוקר.

יוטה בכושר נהדר, למרות ההפסד ליוסטון חסרת קפלה-הארדן-ווסטברוק. באותו משחק הם סבלו מסמול בול יחסי של הרוקטס ששיחקו ללא סנטר וחטפו 126 נקודות. ההפסד השני שלהם ב-2020 הגיע בהארכה מול ניו אורלינס שלא שיחקה עם גבוה מסורתי, אבל הם ניצחו 19 מ-22 המשחקים האחרונים שלהם. אין הרבה חדש תחת השמש – דונובן מיטשל הולך להיות באול-סטאר, רודי גובר בדרך לטריפיט בשחקן ההגנה של העונה ואינגלס ובוגדנוביץ' מעולים. מייק קונלי חזר מהפציעה ועדיין לא טוב: בחמשת המשחקים האחרונים הוא עם 8.2 נקודות ו-2.2 אסיסטים במשחק מהספסל. לא מה שהג'אז ציפו.

סן אנטוניו הפסידו במפתיע לשיקגו ללא למרקוס אולדריג', שצפוי לשחק הערב. הרחבת הטווח של אולדריג' היא נושא שדובר בו רבות וגם על הכושר הטוב של דמאר דרוזן, אבל היום אני רוצה לדבר על משהו אחר: הם לא מצליחים לסגור משחקים. 29 משחקים של הספרס היו צמודים (הפרש של 5 נקודות ב-5 הדקות האחרונות) והם ניצחו רק 11 מהם. שלושת ההפסדים האחרונים שלהם היו במשחקים צמודים והחולשה בקלאץ' עוד עלולה להשאיר אותם מחוץ לפלייאוף – ממפיס, לשם השוואה, ניצחו 12 מ-21 כאלה.

בואו נדבר קצת על המצ'-אפ. הרחבת הטווח של אולדריג' מעודדת אבל הוא לא יהיה שחקן שזורק 10 שלשות במשחק ומוציא את רודי גובר מהצבע, והספרס לא קבוצה שחיה על שלשות – היא פשוט למדה, השנה, לחיות עם השלשות. נגד קבוצה ברמה של הג'אז, במיוחד כשליוטה יש את הכלים לסגור את דמאר דרוזן או להציב מולו את גובר כל פעם בה הוא יחדור לצבע, אני הולך עם יוטה בהפרש של 8 עד 12 נקודות.

המשחק הראשון של גמר המערב, 2001. טים דאנקן ודיוויד רובינסון עושים עבודה טובה על שאקיל אוניל (28 נקודות ו-11 ריבאונדים, ערב ממוצע יחסית לשאק של אז) ומשאירים את הבמה לקובי בן ה-22, אתלט אדיר. הוא סיים עם 45 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 הטבעות אדירות.

05:00-סקרמנטו קינגס (29-17)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-28)

רמת עניין: הולך טוב עם הקפה של הבוקר*.

*המערכת רוצה להביע את תנחומיה הכנים והעמוקים ביותר לכל אלה ששותים את הקפה של הבוקר בשעות האלה.

הת'אנדר ניצחו חמישה משחקים ברציפות לפני ההפסד לדאלאס בלי כריס פול, שיכול לשחק הערב. פול נהדר בתקופה הזאת עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, כשהעונה הוא נראה כמו ה-Point God שהיה בקליפרס ולא הסייד-קיק הכבוי שהוא היה ביוסטון. כוח האש של דניס שרודר מהספסל והריווח של דניאלו גלינארי הופך אותם לקבוצה טובה שממשיכה לשחק כדורסל מצויין. הם יותר קרובים למקום השני מהמקום השמיני במערב ויכולים לאיים על ששת הראשונות, כשאף אחת לא רוצה לקבל את הקליפרס בסיבוב הראשון.

הם פוגשים קבוצה קצת, אם תרצו, מתוסבכת. הקינגס ניצחו את שני המשחקים בהם באדי הילד עלה מהספסל כשהוא קולע 21 (58.3% מהשדה) ו-42 נקודות בהתאמה, אבל הם היו נגד שיקגו ומינסוטה. היום המבחן הרציני הראשון של הילד כמחליף ושל הרוטציה היחסית חדשה של הקינגס, כשבוגדן בוגדנוביץ' פותח ליד די'ארון פוקס ומאפשר לחמישייה הפותחת של סקרמנטו קצת יותר גמישות.

השאלה הגדולה היא ההגנה שלהם. לא ברור איזה שומרים טובים יש לסקרמנטו בעמדות הגארד, אולי מלבד קנת' בייזמור שמשתלב לא רע מאז שהגיע מפורטלנד, והם יצטרכו לעצור את השחקנים הנהדרים של אוקלהומה. פער האיכות גדול מדי, תחת ההנחה שפול משחק, כשיש לת'אנדר את הכלים לעצור את הגארדים של סקרמנטו עם פול ואלכסנדר. לכן נלך עם אוקלהומה סיטי.

סדרת הסיבוב הראשון של הלייקרס נגד הת'אנדר ב-2010 הייתה טובה. הלייקרס ניצחו קבוצה צעירה ומלהיבה בשישה משחקים, וכולם היו בטוחים שהעתיד שלהם – מה שיכל לקרות אם קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן היו נשארים ביחד. שאלת "מה אם" גדולה לא פחות על העשור הקודם נמצאת בטרייד של כריס פול ללייקרס שנדחה, ולכן זאת הזדמנות טובה לראות את מהלכיו הגדולים של קובי מאותה סדרה, חלקם בסטייפלס סנטר:

02:00-אינדיאנה פייסרס (17-30)-שיקגו בולס (30-19)

רמת עניין: שווה צפייה אם אתם תקועים מול הטלוויזיה ולא מוצאים את השלט.

אינדיאנה מעולה. למרות ההפסד שלהם לפורטלנד במשחק ה-50 של לילארד הם ניצחו 7 מ-9 האחרונים, כשהם פשוט משחקים נכון – הרבה שחקנים חכמים מובילים להתקפה מצויינת, לצד לוח משחקים חביב (שיקגו, גולדן סטייט, מינסוטה פעמיים) וכושר טוב של טי ג'יי וורן. היום העונה שלהם תשתנה, כשויקטור אולדיפו חוזר מפציעה. אחרי הפצעה הנוראית בשריר הארבע-ראשי באמצע העונה שעברה אולדיפו אמור לשחק לראשונה מאז תחילת 2019 ואנשים שוכחים כמה טוב הוא היה כששיחק – אחד הגארדים השומרים הטובים בליגה, חוטף בחסד ושחקן שהשתפר כמוסר וכריבאונדר אחרי עונת הפריצה שלו, נוסף על יכולתו כסקורר.

הוא בחר יריבה נוחה יחסית לחזור מולה. שיקגו בולס ניצחה אמנם את שני משחקיה האחרונים אבל לא ניצחה יריבת פלייאוף מאז ה-14.12, אז שיחקו מול קליפרס חסרה. קריס דאן ממשיך להתקדם, לוק קורנט ות'דאוס יאנג הם קו קדמי נחמד שמרווח את המגרש טוב ותורם גם בהגנה, אבל הם לא קבוצה טובה. הפציעות של שחקני המפתח פוגעות בהם – וונדל קרטר, לאורי מרקנן ואוטו פורטר, שלושה מארבעת שחקני הליבה של הבולס, לא משחקים. כשלפייסרס יש איזה 5 שחקנים שונים שיכולים לשמור על לאבין (ברוגדון, אולדיפו, לאמב, הולידיי, וורן) אז הם ינצחו בקלות את שיקגו המפורקת. אינדיאנה.

הגמר הראשון של קובי היה ב-2000, נגד אינדיאנה. באותה שנה הוא באמת היה הסייד-קיק של שאק כשהוא עם 15 נקודות למשחק בסדרת הגמר ואוניל עם 38 נקודות ו-17 ריבאונדים, אבל משחק 4 היה משחק נהדר שלו. שאק התפוצץ עם 36 נק' ו-21 ריב', אבל בראיינט קלע 28 נקודות, כולל 8 מ-12 האחרונות של הלייקרס:

02:30-ברוקלין נטס (26-19)-דטרויט פיסטונס (31-17)

רמת עניין: קריאת הסיקור ומבט בבוקס-סקור, בתקווה שהמשחק יהיה פחות אפור מהמגרש של הנטס.

הניצחון היחיד של ברוקלין בשבעת המשחקים האחרונים הגיע נגד דטרויט. הם מנסים להבין איך לשחק עם קיירי אירווינג, אבל יש להם את הבעיות של תחילת העונה: קיירי קולע 24.8 נקודות למשחק מאז שחזר מפציעה, ברוקלין ניצחה 2 מ-6 המשחקים בהם שיחק. ספנסר דינווידי, ג'ו האריס והשאר משחקים משמעותית פחות טוב, אבל לא ברור אם הוא בכלל ישחק הערב אחרי שעזב את האולם ולא שיחק נגד ניו יורק לאחר ששמע על מותו של בראיינט, בן טיפוחיו של אירווינג.

דטרויט לא כל כך טובה בכדורסל. הם הפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים והשחקנים הצעירים שלהם מקבלים זמן משחק (שימו לב לסבי מיכאליוק שקולע מרחוק ולסקו דומבויה, למרות שהאחרון בתקופה לא טובה), אבל נראה שנקודת העניין המרכזית בקבוצה היא היעד העתידי של דריק רוז או אנדרה דראמונד בטרייד. הם נגררו להארכה בהפסד לנטס, אמנם בלי רג'י ג'קסון, אבל קשה לראות אותם מנצחים, עם או בלי אירווינג. ברוקלין.

ברוקלין, בגלגולה כניו ג'רזי, הגיעה פעמיים לגמר בתחילת שנות ה-2000. ב-2002 זה היה נגד הלייקרס של שאקובי, כשעכשיו בראיינט כוכב שווה או כמעט שווה לשאקיל ולא המספר 2 שלו. המשחק השלישי של הגמר, הראשון בניו ג'רזי, היה אחד מהמשחקים הגדולים של הצמד כשהם סיימו עם 71 נקודות, 17 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חסימות משותפות. זה גם היה המשחק הצמוד בסדרה. הנה המהלכים הגדולים ביותר של בראיינט מאותו משחק:

02:30-ניו יורק ניקס (34-13)-ממפיס גריזליס (24-22)

רמת עניין: מבט בתוצאה.

ממפיס מגיעה למשחק אחרי ניצחון נאה על דנבר, העשירי בתריסר המשחקים האחרונים (כשהיה רצף של שבעה ניצחונות, אז שני הפסדים ואז שלושה ניצחונות). הבסיס של ג'קסון-ברוקס-מוראנט ממש טוב כשהספסל שלהם מצויין והרוטציות טובות בהתקפה ובהגנה כאחד. טיילור ג'נקינס, המאמן הכמעט אלמוני של הדובים, הופך בשנתו הראשונה לאחד הטובים בליגה.

הניקס מבליחים לפעמים עם ניצחונות כמו זה נגד קליבלנד או נגד ברוקלין, אבל המומנטום שהיה להם מאז החלפת דיוויד פיזדייל במייק מילר נראה כמו זיכרון רחוק. הם ניצחו 3 מ-12 האחרונים שלהם כשהקבוצה עדיין לא מצליחה למצוא את האיזון בין ג'וליוס רנדל למיטשל רובינסון בקו הקדמי, מה שיכול להוביל לטרייד על אחד מהשניים. קשה לראות אותם מצליחים לנצח את הגריזליס, לכן משחק קל שילך לממפיס.

בניגוד למייקל ג'ורדן, אין יותר מדי רגעים זכורים של קובי מהמדיסון סקוור גארדן – בעיקר כי הוא שיחק בקונפרנס השני והניקס לא היו קרובים לגמר לאורך הרוב המוחלט של הקריירה שלו. יש משחק 61 נקודות ב-2009 נגד ניקס חלשה ואת האול-סטאר של 1998 בו שיחק נגד ג'ורדן. יש גם את המהלך הזה:

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 114 תגובות

  1. מצוין, תודה.
    1. התכוונת כנראה "קיירי בן טיפוחיו של קובי" ולא הפוך.
    2. קובי קלע רק 15.5 למשחק בגמר נגד אינדיאנה, אבל זה סופר גם משחק שהוא נפצע בו ברבע הראשון. אם נתעלם ממנו (2 נקודות ב-8 דקות) זה כבר יוצא 19 נקודות למשחק – הרבה יותר הגיוני

  2. אולדיפו היה, ועודנו, אחד מאלו שנקראו "מיני ממבה", על שם הדמיון ואופי המשחק של שניהם. בנוסף, הוא מתקרב למוסר העבודה וההשקעה של המקור (בניגוד למיני ממבה אחר, אנדרו גאודלוק). החזרה שלו היא רגע משמח, כאשר אני מקווה שמקמילן ישלבו בצורה איטית ומבוקרת, עם הגבלת דקות משתנה עד האולסטאר. יהיה מרתק לראות את השילוב שלו עם ברוגדון- אולדיפו השתפר מאוד כמוביל כדור ומנהל משחק עד הפציעה. אם זה ימשיך, ברוגדון יוכל לנצל יותר את היתרון הכי גדול שלו- התנועה בלי הכדור, האפקטיביות (והאחוזים) שלו יעלו עוד יותר. כל זאת, בהנחה ששניהם ישמרו על הבריאות (טפו טפו טפו)
    בנוסף, יהיה מעניין לבדוק את הירידה של לאמב לספסל- השילוב שלו עם מקונל/ארון הולידיי, ואולי אפילו של שלושתם ביחד, עם ג'סטין הולידיי וגוגה כחמישיית מחליפים סטייל החמישיה הפותחת של הת'אנדר. קשה לי להאמין שמקמילן ילך לסופר דופר סמול בול הזה, אבל החזרה של אולדיפו- בהנחה וישמור על הבריאות- פותחת פתח להרכבים יצירתיים ולקומבינציות שונות בין הגארדים.

    כמה חיכינו לו!!!

    1. אני רוצה להגיד שכדאי עוד לחכות. אולדיפו חוזר מפציעה קשה ותקופת החלמה ארוכה מאוד. אני רוצה להגיד שייקח זמן עד שויקטור יחזור להיות השחקן המשפיע שהיה ויקפיץ את אינדיאנה לשלב הבא שהקבוצה הזו כל כך מחכה לו וכל כך מגיע לה.
      אני רוצה להגיד את הדברים האלו לא רק כי זה מה שאני חושב שיקרה, אלא בעיקר כי אני מקווה שאם אגיד אותם היקום יתערב ויתאמץ להוכיח כמו תמיד שאני שוגה בכל הצהרה שלי.

  3. שיר הלילה של להקת NO FX
    אחת מהצבעוניות בלהקות ההארדקור של שנות השמונים שקיימות גם כיום ונחשבת לאחת הגדולות במיוחד בגלל הסולן והבסיסט FAT MIKE שממציא את עצמו כל פעם מחדש אם זה בהופעות עם בגדי ליצן או בשמלה וורודה
    🙂
    כל הופעה זו חוויה.
    קבלו את FIVE FEET UNDER
    שיר שנכתב כנראה על חבר של מייק
    Five feet under, he's got one foot in the grave
    Would you look at him I think he's lost it
    I don't think that he can be saved
    He's got a down payment on his tombstone
    He's not alone his whole life has been out
    On a limb. Just look at him, watch
    Him get smashed and race bikes so fast
    Just don't laugh, what will it say on his epitaph
    Here he lies may he rest in peace
    Hung on to life by the skin of his teeth
    Pushing his luck through the bottle he drinks
    He's got a date with his maker and he
    Doesn't want to be late and make no mistake
    He's a good friend so why might his life
    Have to end, my friend I don't want to
    See you dead
    I don't want to see him dead!
    I don't want to see him dead!
    I don't want to see him dead!

      1. והנה משהו מ 2019
        החברה האלה כבר עברו את החמישים אבל מתפרנסים יופי מהופעות ונהנים מכל רגע.
        מה שחשוב זה להנות מהחיים. בין השירים יש בדיחות אישיות ולא אישיות כי מייק (6.5 מליון דולאר מאן) הוא לא רק צבעוני אלא בדרן לא קטן וחובב SM. היה נשוי פעמיים? אז היום הוא מחפש את השלישית, רצוי חובבת SM אבל קודם שיתגרש מהשנייה….
        ממליץ לא לראות את כל הקונצרט אלא להתמקד דווקא בקטעים שבין השירים כי הם הדובדבן בקצפת…
        https://www.youtube.com/watch?v=OtmTsxiJg1c

          1. אכן. מסכים לגמרי
            כל אחד בלהקה הזו טיפוס ובגלל זה הם כל כך מצליחים בז'אנר שלא שווה כלכלית להתפרק חוץ מזה שהם חברים הכי טובים. זו חתונה מוצלחת אז למה לפרק?

            1. הם משלימים זה את זה.
              אבל מייק הוא הכוכב. וההופעות הן יותר טוק שואו או קומדי סטור.
              אני צוחק כל פעם שאני רואה את הפנים של השמן, הוא עושה לי את זה.

  4. חחחחחחח די עם הבדיחה הזאת של האס. ראס מוציא כדור להאוס על ה3 על שומר האוס מקפיץ לאחור ועולה לזריקה על שומר קולע 3 וזה נחשב אס לראס 😂😂😂😂😂

  5. כתבתי על זה בעבר וקיבלתי תגובות נזעמות אבל מכיוון שתגובות נזעמות הן בסך הכל תגובות נזעמות אני רושם שוב:
    שערורייה שאין כדוגמתה הנסיון הנואל הזה לשיויון מגדרי על חשבון רמת השיפוט.
    במילים אחרות – בשלב הזה של האבולוצייה של המשחק רמת השיפוט של השופטות בליגה מביכה בלשון המעטה.

  6. יוסטון משום מה החליטו שכרמלו זכאי לדאבל טים חחחח ואכלו מזה שלשה של סימונס ועכשיו 2 נק של סי גי מהקו. ראס יא טמבל מה אתה בא לעזור על כרמלו? 😂😂

  7. הקורויז, ראסל נתן הגנה חזקה על כרמלו לכמה דקות.
    אני הייתי נותן לו את האתגר של לשמור על לילארד בחצי השני

  8. בשקט בשקט הסייבורג בלואד מנגמנט ניצב לו במקום ה2 במערב חחח העיקר הוא לא חמישיית העונה אצל כמה פה 😂😂😂
    27 נק למשחק עם הגנת עילית בהילוך ניוטרל….
    נוט הלטי מן

            1. גם ל4 חמישיות עונה אין לו מקום

      1. גיא. שמעון יגיע עד לכדי ייחוס של ההצלחה למעודדות ולמוכר הנקניקיות לפני שיודה בטעויות שלו.

          1. Lol לא צריך דאבל טים לא צריך להפעיל לחץ על היריב סימונס יוביל לאליפות בראון מאמן מצויין וושינגטון פורחת בלי הכוכבים ברוקס מכייף וחכה על אוק יש לי 3 שנים לנגב פה יהיה צחוקים ועל החוזה של כריס פול

  9. גלינארי 19 נק
    שגא 19.6 נק
    שרודר 18.9 נק ו 4 אס
    פול 17.2 נק 6.2 אס

    הוא מס 4 בokc. לומר שפול מוביל…זה לשקר לציבור.
    אפשר לומר שגא מוביל לא בושה להיות גלינארי מוביל…
    למקום 7
    אבל פול מוביל? איזה שקר 😂😂

    באותה דוגמא ראס מוביל את יוסטון למקום יותר גבוה עם 26 נק 8 ו7 חחחח ובוקר מוביל וסוויט לו מוביל ואופס… לכולם מיקום גבוה מפול וסטט טוב יותר
    אז חמישיית עונה 3 חחחחחח

    1. היית נותן לך דוגמאות של בילאפס וג'ייסון קיד כמנהלי משחק ולאו דווקא סקוררים שצורחים אחרי דאנקים אבל אני בספק אם תבין את ההשפעה של פול על הקבוצה

      1. מביןמטוב מאד. אי אפשר לציין הצלחה לעומת מיקום יותר גרוע מעונותמקודמות.
        עםמראס אוק סיימו מקום 4. עם פול הם מקום 7. לא ניתן לומר ולהסווג את זה כהצלחה. זה פשוט לרמות את הציבור.

          1. אז הלכתי לבדוק בראנקר. אני שמתי מקום 14 (ואת ממפיס אחרונה!) שמעון אצלך נראה לי 13 וגם גיא משהו כזה. תגיד שטעית ושלפול יש עדיין מה למכור (ברור שהוא לא שחקן מקס ועדיין) ונגמור עם הסיפור הזה

            1. אתה חי בסרט שמתי אותו כי האמנתי שיהיה טריידים לא כי הם גרועים. כמה פעמים צריך להסביר לכם את זה כבר. ככה כולם ש ו אותם בגלל זה לא שהם קבוצת לוטרי. קבוצה עם פול שגא גלינארי שרודר אדמס היא קבוצה סבבה לגמרי.

    2. יש לך את זה ביותר דמגוגי?
      4 שחקנים עם פחות מ-2 נק' פער, כאשר פול קולע באחוזים הגבוהים ביותר, ומנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר. זה מה שווסטברוק אף פעם לא למד – לשחרר. לתת למי שלמדו לבלוט. כריס פול מראה שהוא עדיין אחד המרכזים הטובים בליגה.

  10. וואו איזה גוללללללללללללללללללללל של לילארד גולל מ 40 מטר בין החיבורים כמו אלה שהיו לקומאן הגדול. לשוער לא היה סיכוי לעצור

  11. מתי דאנתוני ילך?
    ראינו איזה מאמן גדול היה בניקס ועכשיו כמה שנים ביוסטון
    יוסטון, הגיע הזמן למאמן חדש…

    1. יוסטון מעבר לשיא כבר. תקועים בחוזים מעיקים עם שחקנים שחוקים ועייפים. דאנטוני פח אבל הם גם הגיעו למיצוי ולשיא באותו פלייאוף עם ההפסד 4 3.
      כמו פורטלנד שהגיעו לשיא עונה שעברה ומאז רק למטה…

  12. יוסטון קיבלו את הזדמנות חייהם פעמיים, בעונה שעברה מול גולדן סטייט פצועה.
    וכרסי פול והארדן הלוזרים כשלו, אולי עם ראסל הווינר זה יהיה אחרת השנה

  13. אוק עם ראס מקום 4. עם פול מקום 7.
    אוק מצליחים יותר ונראים נהדר חחחחח
    כריס פול יהפוך את אדמס לאולסטאר עם 25 ו10 😂😂😂 המילים של כמה פה.
    ראס העונה מקום 6 עם 26 8 7
    פול מקום 7 עם 17 ו6 חחחחח

    רק פה אצל כמה כוכבים הוא לפני ראס או חמישיית עונה 3 😂😂😂😂

    הוא גם לא לפני סוויט לו שקולע יותר ממנו ומנצח יותר ממנו

    1. די עם הדמגוגיה, שמעון. בחרת משחק בודד (בו הת'אנדר ניצחו…) בשביל להוכיח את הנקודה שלך?
      .
      העובדות לאשורן –
      17.2 נק', 54.8% אפקטיבי (אחוז נהדר). 6.4 אס' על 2.1 איבודים (יחס נהדר). תבדוק, שמעון. זה לא מסובך. מי מהשחקנים שציינת קולע באחוז אפקטיבי טוב משל כריס פול? מי מוסר יותר? למי יחס אס'/אב' טוב כמו של פול?
      והכי חושב? ההבדל של הת'אנדר עם כריס פול, לת'אנדר כאשר הוא על הספסל –
      כאשר כריס פול משחק, הת'אנדר מנצחים 115 – 109.9
      כאשר הוא על הספסל, הם מפסידים 99.6 – 103.6 .
      אין שחקן בקבוצה עם השפעה גדולה יותר על הצלחתה מאשר כריס פול. אלו העובדיות בניכוי הנרטיב שלך.
      אלו העובדות, שמעון. לא יותר, ולא פחות.
      .
      שקרים… חחח
      לפעמים אתה פשוט עושה מעצמך צחוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט