אירועי דיומא – 29.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – מכבי תל אביב תשחק מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר. בנוסף, יימשכו משחקי רבע הגמר באליפות אוסטרליה בטניס.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 21 :

19:00 הפועל רעננה – ק"ש, 5 לייב : מחזור אמצע השבוע אצלנו בישראל יתחיל היום במפגש תחתית לוהט בין רעננה שבמקום ה-13 עם 25 נקודות לבין ק"ש שבמקום ה-11, עם 18 נקודות. רעננה מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול הפועל חיפה ואילו ק"ש מגיעה אחרי תיקו משמים של 0-0 מול הפועל ב"ש. הימור – אני מרגיש שהפעם רעננה תנצח את המשחק למרות ה-VAR, למרות השיפוט, ואז אשר אלון יהיה מאושר לקבל קצת נחת מהקבוצה, ובלי קשר לזה שהוא חייב חיזוק בדחיפות אם הוא רוצה להישאר בליגה הראשונה.

*שווה צפייה* 20:15 הפועל באר שבע – מכבי תל אביב, ספורט 5 : משחק שעד לפני עונה היה משחק עונה בכל שלב שהוא, הפך לעונה למשחק צמרת בלבד, כאשר ב"ש ירדה מגדולתה כרגע, ואילו מכבי תל אביב נראית כמו בטיול בדרך לאליפות נוספת. ב"ש במקום ה-4 בטבלה עם 33 נקודות ואילו מכבי במקום הראשון עם 50 נקודות, וסה"כ 4 נקודות הפרש ממכבי חיפה שרודפת אחריה. הימור – מצד אחד המשחק נערך בטוטו טרנר, אך המגרש הזה הפך העונה מהמבצר של ב"ש לעוד מגרש שיריבות יכולות להשיג בו נקודות, וגם ההגעה של יוסי אבוקסיס למועדון, עדיין לא שינתה יותר מידיי, וזה למרות שאנו זוכרים את התקופה של יוסי בבני יהודה, שכאשר הוא וחניכיו היו רואים צהוב בעיניים הם היו מקשים רבות על הצהובים, ולעיתים די קרובות גם לוקחים מהם נקודות, לכן יהיה מאוד מעניין לראות האם הקסם של אבוקסיס יכול לעבוד גם במדי ב"ש. בצד השני מכבי תל אביב יודעת שכל איבוד נקודות יכול לקרב את מכבי חיפה אליה, וזה דבר שפחות היו רוצים לראות אצל מכבי. אני חושב שמכבי תל אביב תנצח בטוטו טרנר.

פרמייר ליג – משחק השלמה :

21:45 ווסטהאם – ליברפול, ספורט 2 : משחק ההשלמה של המחזור ה-18(כאשר היה גביע העולם למועדונים) יתקיים היום, כאשר ליברפול במקום הראשון ואילו ווסטהאם במקום ה-17, כאשר רק הפרש שערים טוב יותר משאיר אותה מעל הקו האדום. במידה וליברפול תנצח היום, זה יגדיל את הפער שלה מסיטי ל-19 נקודות, משמע פער של קצת יותר מ-6 משחקים. ווסטהאם מגיעה אחרי הפסד 4-1 בליגה ללסטר וגם הפסד בגביע 1-0 לווסט ברומיץ, ואילו ליברפול מגיעה אחרי ניצחון בליגה 2-1 על וולבס, וגם עם תיקו 2-2 בגביע מול שרסברי אחרי שליברפול עלתה עם הרכב מאוד צעיר יחסית. הימור – ליברפול תנצח.

רבע גמר הגביע האיטלקי :

21:45 אינטר – פיורנטינה, ספורט 3 : המשחק האחרון של רבע הגמר יהיה היום, כאשר המנצחת במשחק תפגוש בחצי הגמר לצמד משחקים את נאפולי של גאטוסו. אינטר במקום ה-2 בטבלה ואילו פיורנטינה במקום ה-13, וחייבים להגיד שאינטר נמצאת בתקופה לא טובה ועם 3 תוצאות תיקו רצופים בליגה, וביניהם גם ניצחון בגביע 4-1 על קליארי, אך אינטר לא נראית טוב והיא חייבת לרענן את הסגל במהרה(מה שאכן עשו עם יאנג, מוזס וגם עם אריקסן שנכון לבוקר יום שלישי סיכם ועבר בדיקות רפואיות במילאנו). פיורנטינה מנגד מגיעה אחרי תיקו 0-0 בבית מול גנואה, והיא כבר חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא הפסד, מה שיכול לעודד את מונטלה שכבר היה עם רגל בחוץ מהמועדון. הימור – אינטר בתקופה לא טובה, אך בתור אוהד אני מקווה שנצליח לעבור את המשוכה הלא פשוטה הזו, אך מרגיש לי כמו עלייה של פיורנטינה לחצי הגמר.

שמינית גמר גביע המלך ( ספרד ) :

22:00 סראגוסה – ריאל מדריד, ספורט 4 : סראגוסה במקום ה-4 בליגה השניה תארח את ריאל מדריד שבמקום הראשון בליגה הראשונה. סראגוסה ניצחה בסיבוב הקודם את מאיורקה מהליגה הראשונה 3-1 ואילו ריאל מדריד ניצחה גם היא בתוצאה 3-1 את סלמנקה. סראגוסה עושה עונה נהדרת בליגה השניה ואני בטוח שהיא תהווה יריבה קשה לריאל מדריד, אך ריאל אמורה לעבור אותה אל עבר רבע הגמר.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – המשך שלב רבע הגמר

רוג'ר פדרר חווה הרבה התפתחויות ומצבים יוצאי דופן במשחקיו השונים במהלך הקריירה הארוכה שלו. אתמול (שלישי), ברבע הגמר מול טניס סנדגרן האמריקאי, אלוף הטורניר 6 פעמים עמד כבר בפני שבע נקודות משחק במערכה הרביעית, אך הצליח להציל את כולן, ניצח בשובר השוויון של המערכה הזאת והצליח לנצח גם במערכה המכרעת ולהעפיל לחצי הגמר. יריבו, שמדורג 100 בעולם ושיחק כבר ברבע גמר הטורניר לפני שנתיים, הפגין טניס אגרסיבי עם ווינרים רבים וגם נע מצוין על המגרש. סנדגרן חזר מפיגור מערכה וניצח בשתי המערכות הבאות לפני הדרמה הספורטיבית שהתחוללה, כאמור, במערכה הרביעית. חשוב לציין כי לפרקים במהלך המשחק, התנועה של פדרר נראתה איטית מהרגיל ובתחילת המערכה השלישית הוא ביקש פסק זמן רפואי, במהלכו ירד לחדר ההלבשה לטיפול במפשעתו שכאבה לו.
יריבו של פדרר נקבע במשחק שנעל את היום. נובאק דג'וקוביץ', האלוף המכהן בטורניר, האריך את רצף נצחונותיו על מילוש ראוניץ' הקנדי לעשרה, בסך הכול. האחרון שיחק נהדר בטורניר ועד למשחקו מול זוכה 17 המייג'ורס לא איבד מערכה בטורניר. יריבו אתמול הוא אחד המחזירים הטובים בכל הזמנים, שהצליח להסתדר עם ההגשה המעולה של הקנדי, לשבור אותו פעמיים (משימה שרחוקה מלהיות טריוויאלית) ולנצח מבלי לאבד מערכה.

אשלי בארטי שימחה רבות את הקהל המקומי כשגברה בשתי מערכות על פטרה קביטובה הצ'כית בשתי מערכות. המערכה הראשונה היתה צמודה והגיעה לשובר שוויון ובמערכה השנייה המדורגת ראשונה ניצחה כבר בצורה בולטת יותר. יריבתה של בארטי תהיה סופיה קנין. האמריקאית, ילידת רוסיה, בת ה-21 גברה בשתי מערכות על אונאס ג'אבור התוניסאית, שחוותה טורניר נהדר כשהגיעה לשמונה האחרונות – הישג חסר תקדים לבנות ארצה.

גברים

05:30: אלכסנדר זברב (גרמניה)-סטאניסלס וואוורינקה (שוויץ) – אלוף הטורניר מ-2014 משחק נהדר השנה במלבורן ובשלב הקודם גבר על המדורג רביעי בעולם, דניאיל מדבדייב. הגרמני בן ה-22 נמצא אף הוא בכושר טוב מאוד ובשמינית הגמר ניצח, ללא איבוד מערכה, את אחד השחקנים בעלי הכושר הטוב בסבב, אנדררי רובליוב הרוסי, שזכה כבר בשני תארים העונה. שני השחקנים נבדלים למדי זה מזה בסגנון משחקם. וואוורינקה, שבעוד חודשיים יחגוג 35, הוא אחד הטניסאים ההתקפיים ביותר בסבב. הוא מרבה לעלות לרשת ובעיקר להשתמשבחבטות גב-היד החזקות והמדויקות שלו. יריבו, שהגעה לרבע גמר גרנד סלאם היא השוואת הישגיו הטובים ביותר בטורנירי מייג'ורס, לעומת זאת, מעדיף להגן ולשחק יותר מקו הבסיס האחורי במגרש. המאזן בין השחקנים, שמורה על שני נצחונות (באותו מספר המשחקים ביניהם) למחזיק שלושת תארי המייג'ורס, אינו מעיד הרבה, כיוון שהמפגש האחרון שלהם היה ב-2017.
10:30: רפאל נדאל (ספרד)-דומיניק תים (אוסטריה) – שחזור גמר הרולאן גארוס מהשנתיים האחרונות. האוסטרי בן ה-26, שמדורג שישי בעולם, אמנם ניצח את המדורג ראשון בעולם רק ארבע פעמים מתוך 13 המשחקים ביניהם, אך נראה כי סיכוייו לעשות זאת על המשטחים הקשים במלבורן טובים מההסתברות להפתיע את יליד מאיורקה על מגרש החימר.

נשים

02:00: סימונה האלפ (רומניה)-אנט קונטאבט (אסטוניה) – האסטונית הצעירה שואפת להיות הראשונה מארצה מעוטת האוכלוסין (אך רבת המסורת הספורטיבית) שתעפיל לחצי גמר גרנד סלאם. יריבתה, שמדורגת שלישית בעולם וזכתה בשני תארי מייג'ור, היא משוכה קשה מאוד למעבר. עדכון: האלפ איבדה רק שני משחקונים (אחד בכל מערכה) בדרך לחצי הגמר בתוך 53 דקות בלבד.
03:30: גרביניה מוגורוזה (ספרד)-אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (רוסיה) – הספרדיה הגבוהה, ילידת ונצואלה, זכתה בעבר ברולאן גארוס ובווימבלדון, אך טרם עברה את שלב רבע הגמר במלבורן. יריבתה בת ה-28 הגיעה בעבר לרבע הגמר בכל אחד מארבעת הגרנד סלאמים, אך מעולם עברה את השלב הזה.


אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה של סן חואן – קטע 4

קטע 3 של המירוץ היה קטע הנג"ש של המירוץ (שלא כמו מה שנכתב כאן אתמול), קטע נג"ש קצר באורך 15.5 ק"מ. מי שעבר את הקו בזמן המהיר ביותר היה רמקו אבנופאל מקוויק סטפ. הכוכב הבלגי הצעיר עצר את השעון 32 שניות מהר יותר מאשר פיליפו גאנה האיטלקי ו-1:08 דקות לפי אוסקר סביליה הספרדי. אבנפואל עלה כעת לראשות המירוץ (בהפרשים זהים מאלו שהגיעו אחריו), ואוחז כעת בעמדה מצויינת לזכוייה במירוץ כולו.

קטע 4 כולל כמה טיפוסים קשים באמצעו, אך מסתיים במישור, מה שיביא לכך שהוא יסתיים כנראה במיאוץ סיום. גביריה, סאגאן, הודג, בארבייה ואולי כמה מאיצים מהדרג השני שהגיעו לכאן נראים כמו המועמדים הטבעיים לזכייה בקטע. שידור ביורוספורט ב-00:00.


לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. כמה עדכונים מהבוקר. אלכסנדר זברב רשם את אחד מציוני הדרך המשמעותיים בקריירה שלו עד כה, כשחזר מפיגור מערכה לניצחון מול סטניסלאס וואוורינקה ועלה לראשונה בקריירה לשלב חצי הגמר בטורניר גרנד סלאם.
    בנוסף, נקבע חצי הגמר השני בטורניר הנשים. סימונה האלפ וגרבינייה מוגורוזה גברו בשתי מערכות על יריבותיהן, אנט קונטאבט ואנסטסיה פאבליוצ'נקובה, בהתאמה, והן תיפגשנה במשחק על העליה לגמר ביום שישי.

    בשעה זו מתמודדים רפאל נדאל ודומיניק תים על הכרטיס הרביעי לחצי הגמר. המשחק מתנהל ברמה גבוהה מאוד ושניהם מציגים טניס מעולה. המערכה הראשונה נמשכה 67 דקות. השחקנים החליפו ביניהם שבירה אחת ולמדורג ראשון בעולם היתה כבר נקודת מערכה על ההגשה שלו במשחקון התשיעי, אך תים הציל אותה ושבר בחזרה. האוסטרי היה מדויק ואגרסיבי יותר בשובר השוויון וניצח בו 7:3.
    כרגע המצב הוא שתיים לכל במערכה השנייה, כשהשחקנים שומרים על הגשותיהם.

  2. טוב נסכם את היום בתגובה זו עם פוריוו שלי שהוכן ולא נכנס
    ברביעי חצי גמר גביע הליגה גומלין וילה -לסטר לאחר 1-1 בראשון.
    וילה עם 8 גמרים זכייה אחרונה ב 1996 גמר אחרון 2010
    לסטר 5 גמרים ו 3 זכיות אחרונה ב ב 2000
    וילה 16 בליגה הבכירה ולסטר שלישית .
    במפגש הליגה שנערך במסגרת המחזור ה 16 ביום 8/12/19 הביסה לסטר בחוץ את הוילה 4-1

    שמינית גמר גביע ספרד
    20.00 לואנסה -ולנסיה
    המארחת מהליגה השלישית הדיחה בסיבוב הקודם את א.מדריד תפגוש במחזיקת הגביע ולנסיה שניצחה 1-0 בלאגרונייס בסיבוב הקודם .
    ולנסיה שביעית בליגה הבכירה ניצחה בשד
    בת 0-2 את ברסה.
    למארחת אין תארי גביע לאורחת 18 גמרים ו 8 גביעים (זכייה ראשונה 1941 גמר ראשון 1934 )

    20.00 ראיו -ויאריאל
    המארחת 11 בליגת המשנה מארחת את השמינית מליגת העל
    ראיו הדיחה את בטיס 2-4 מהנקודה לאחר 2-2 בסיבוב הקודם ויאריאל הביסה בג'ירונה 3-0
    2 הקבוצות ללא זכיות ולדעתי גם ללא הופעות בגמר שזה מדהים ביחס להישגי ויאריאל למשל.

    20.00 ברצלונה -לגאנס .
    המארחת ניצחה באיביזה 2-1 בסיבוב הקודם לגאנס ניצחה את באברו 1-0
    ברצלונה השנייה בליגה הבכירה לגאנס הלפני האחרונה
    הם נפגשו בלאגנס במסגרת המחזור ה 14 וברצלונה ניצחה 2-1 (23/11/19)
    לאורחת אין גמרים
    בעוד ברצלונה המעוטרת ביותר במפעל עם 42 גמרים ו 30 זכיות
    את הגמר האחרון הם הפסידו אשתקד לולנסיה 2-1 שנה קודם ניצחו בפעם האחרונה 0-5 על סביליה
    ברצלונה אגב עם 6 גמרים ברציפות .
    היא שיחקה גם בגמר הראשון ב 1902 והפסידה 2-1 לבאיסקה
    ב 1910 זכתה בגביע הראשון לאחר 2-3 על אספניול דה מדריד .

    22.00 בדאחוז -גראנדה .
    המארחת רביעית בליגה השלישית מול גראנדה 11 בליגה הבכירה.
    בסיבוב הקודם בדאחוס הדהימה את אייבר 1-3 בעוד גראנדה ניצחה בבדלונה 3-1 בהארכה.
    לאורחת הופעה אחת בגמר ב 1959 אז הובסה 4-1 בידי ברצלונה.

    22.00 סארגוסה -ריאל מדריד.
    המארחת הדיחה 1-3 את מאיורקה בסיבוב הקודם לעומת ריאל שניצחה באותה תוצאה בסלמנקה .
    סרגוסה רביעית בליגת המשנה וריאל מוליכת הליגה הבכירה.

    סארגוסה עם 11 גמרים 6 זכיות אחרונה ב 2004 גמר אחרון 2006
    ריאל 39 גמרים זכייה אחרונה 2014

    הקבוצות התמודדו פעמיים בגמר המפעל
    ב 1993 ריאל ניצחה 0-2
    בשנת 2004 סארגוסה החזירה עם 2-3 בהארכה.

    22.00 סוסיאדד -אוססונה.
    השישית מארחת את העשירית בליגה הבכירה.
    בסיבוב הקודם סוסיאדד מדיחה את אספניול 0-2 בעוד אוססואנה מנצחת בחוץ את הואלבה 3-2 בהארכה.
    נפגשו למשחק מרתק במחזור ה 18 אז סוסיאדד ניצחה בחוץ 4-3 (22/12/19 )

    האורחת הגיעה לגמר בודד בו נוצחה 2-1 בהארכה בגמר 2005 לבטיס.
    סוסיאדד עם 8 גמרים ו 2 זכיות
    הזכייה האחרונה 1987 לאחר שניצחה מהנקודה את א.מדריד 2-4 לאחר 2-2
    שנה אח"כ הגיעה לגמר האחרון שלה והפסידה 1-0 לברסה.
    רביעי רבע גמר גביע איטליה אינטר -פיורנטינה 21.45 המארחת 13 גמרים 7 זכיות אחרונה 2011
    פיורנטינה 10 גמרים זכייה אחרונה 2001 גמר אחרון 2014

    רביעי שמינית גמר צרפת
    19.30 אפינל -ליל
    המארחת מהליגות הנמוכות מול ליל השביעית בליגה הבכירה.
    ליל עם 8 גמרים ו 6 זכיות האחרונה ב 2011

    19.30 פו -פ.ס.ז
    המארחת רביעית בליגה השלישית מול האלופה והמוליכה.
    האורחת עם 17 זגמרים ו 12 זכיות המעוטרת ביותר בצרפת
    זכייה אחרונה 2018 לאחר 0-2 על לה הרבייה אשתקד נוצחה 6-5 מהנקודה בידי ראן לאחר 2-2
    פ.ס.ז עם 5 גמרים רצופחם והיד נטויה.

    22.05 מארסיי -שטרסבורג.
    השנייה מארחת את השמינית
    נפגשו בארסיי במחזור העשירי ביום 20/10/19 ומארסיי ניצחה 0-2
    מארסיי עם 19 גמרים ו 10 זכיות האחרונה ב 1989 לאחר 3-4 על מונאקו גמר אחרון 2016 הפסידה 4-2 לפ.ס.ז
    שטרסבורג עם 6 גמרים ו 3 זכיות גמר וזכייה אחרונה 2001 עם 4-5 מהנקודה על אמיין לאחר 0-0

  3. טוב היום ולנסיה ניצחה רק בפנדלים 4-2 את לואנסה לאחר 0-0 ב 120 דק' ומחזיקת הגביע ממשיכה לרבע הגמר
    ויאריאל ניצחה 2-0 בריו
    בשעה זו דקות ספורות לסיום הארכה גרנדה מוליכה 3-2 אצל בדאחוז
    סוסידד גברה 1-3 על אוססונה
    וריאל מדריד הביסה בסארגוסה 4-0
    אתמול בילבאו ניצחה בטנריפה 4-3 מהנקודה לאחר 2-2
    ומחר ברצלונה תארח את לגאנס

    20.00 ברצלונה -לגאנס .
    המארחת ניצחה באיביזה 2-1 בסיבוב הקודם לגאנס ניצחה את באברו 1-0
    ברצלונה השנייה בליגה הבכירה לגאנס הלפני האחרונה
    הם נפגשו בלאגנס במסגרת המחזור ה 14 וברצלונה ניצחה 2-1 (23/11/19)
    לאורחת אין גמרים
    בעוד ברצלונה המעוטרת ביותר במפעל עם 42 גמרים ו 30 זכיות
    את הגמר האחרון הם הפסידו אשתקד לולנסיה 2-1 שנה קודם ניצחו בפעם האחרונה 0-5 על סביליה
    ברצלונה אגב עם 6 גמרים ברציפות .
    היא שיחקה גם בגמר הראשון ב 1902 והפסידה 2-1 לבאיסקה
    ב 1910 זכתה בגביע הראשון לאחר 2-3 על אספניול דה מדריד .
    ומיראנדס תארח את סביליה

    בהנחה שברצלונה וסביליה לא ימעדו יהיה לנו לבל מעניין ברבע הגמר עמהם ועם ריאל ,ולנסיה ,בילבאו סוסיאדד ,ויאריאל וגראנדה .

  4. באנגליה יונייטד ניצחה בגומלין בגביע הליגה את הסיטי 1-0 בחוץ משער של מאטיץ אך הסיטי שניצחו במפגש הראשון 3-1 העפילו עם 2-3 וישחקו בגמר מול הוילה שאתמול ניצחה בדקה האחרונה 1-2 את לסטר ואף היא ניצחה 2-3 בסיכום.
    וילה הייתה 8 פעמים בגמר לעומת 7 בלבד של הסיטי
    אך לסיטי 6 זכיות לעומת 5 לוילה
    סיטי מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות הוילה לקחה את התואר לאחרונה ב 1996 והעפילה לגמר האחרון ב 2010 .

  5. ברבע גמר הגביע האיטלקי אז לאחר שיובה ונאפולי העפילו בשבוע שעבר ואתמול מילאן השוותה בדקה 90 בדרך לניצחון 2-4 על טורינו בהארכה
    הצטרפה לפיינל ]פור היום אינטר לאחר 1-2 על פיורנטינה

    בחצי הגמר במפגש כפול נקבל את מילאן מול יובה (זלאטן מול קבוצתו לשעבר)
    המפגש הראשון במילאן ב 12/2 והגומלין בטורינו ב 4/3
    באותם הימים תפגוש נאפולי באינטר בחצאי הגמר המקבלים תחילה בנאפולי .

    מילאן עם 14 גמרים תפגוש את יובה עם 18 כאלו מילאן עם 5 זכיות מול יובה עם 13 כאלו

    בחצי השני אינטר עם 13 גמרים ו 7 זכיות מול נאפולי עם 9 גמרים ו 5 זכיות

  6. עוד היום ליברפול עם 2-0 בווסטהאם פתחה פער של 19 הפרש כבר בראש הטבלה.
    14 מחזורים לסיום שנותרו 42 נק ' בקופה ליברפול במאזן בךתי נתפס של 23 ניצחונות ותיקו בודד.
    לסבר את האוזן בהנחה שהסיטי תעשה 100 אחוזי הצלחה 14/14 היא תגיע ל 93 נקודות
    מה שיצריך את ליברפול להשיג 24/42 משחקים זאת אומרת 8 ניצחונות .
    האלופת סגורה ונצורה לליברפול ועכשיו חוגגים אותה כל שבוע.
    בצרפת פ.ס.ז ליל ומארסיי ממשיכות לרבע גמר הגביע
    איתם ברבע הגמר ישחקו מחזיקת הגביע ראן ,דיזון סנט אטיין ומחר ניס מול ליון

  7. מחר תחילת מחזור 22 יורוליג
    19.00 חימקי -צסק"א בדרבי הרוסי
    המארחת 11 עם 12-9 האורחת שנייה עם 6-15
    צסק"א עם 4 ניצחונות רצופים היא ניצחה את חימקי בסיבוב הקודם 86-99 אך במחזור האחרון בליגה ניצחה חימקי 80-96
    חימקי נוצחה בבאסקוניה בשבוע שעבר 83-79

    20.30 אלבה (14-7 ) מארחת את פנרבחצ'ה (12-9)
    המארחת 16 מול הטורקים המתאוששים שכבר במקום 9
    הגרמנים הובסו בקובנה 104-80 במחזור הקודם מול הטורקים שניצחו את מילאנו 64-73 שהיה הרביעי בחמשה משחקים
    במפגש הקודם ניצחו הטורקים 102-107 בהארכה.

    21.00 אולימפיקוס (13-8) -באסקוניה (13-8 )
    2 הקבוצות עם אותו מאזן במקומות 12-13 המארחת לאחר הפסד בזניט 91-87
    בעוד באסקוניה לאחר ניצחון קשה על חימקי 79-83 בסיבוב הקודם הבסקים הביסו 66-82

    21.05 מכבי (7-14 ) -ריאל (6-15 )
    בשבוע שעבר מכבי נעצרה במינכן עם 80-68 לאחר 3 ניצחונות רצופים אך היא כידוע עם 0-10 מעודד במפעל ולאחר שהאריכה חוזה לכוכבה וולביקין .
    ריאל נוצחה בביתה על ידי אנדולו 80-75 והיא סופרת הפסד שלישי ברציפות במפעל .
    בסיבוב הקודם 85-86 דרמטי לריאל מהשלשה ההיא של קארול בבזאר .

    21.45 וילארבן (13-8) -קובנה (14-7 )
    המארחת מדרדרת כבר למקום ה 14 לאחר 5 הפסדים (4 מהם דו ספרתיים ) היא מגיעה לאחר הפבד באתונה לפאו
    100-88
    קובנה ממוקמת 15 הביסה בביתה את אלבה 80-104
    בסיבוב הקודם הליטאים ניצחו 56-70

    22.00 ברצלונה (6-15 ) -זניט (14-7 )
    המארחת רביעית ניצחה את הכוכב 82-86 ובמגמת התאוששות
    זניט ניצחה את אולימפיקוס 87-91 והיא לפני האחרונה למרות שמשתפרת ככל שהעונה מתקדמת.
    בסיבוב הקודם ברצלונה הביסה ברוסיה 87-63

    22.15 מילאנו (11-10 ) -מינכן (14-7 )
    המארחת ירדה למקום השמיני לאחר הפסד רביעי ברציפות בפנרבחצה 73-64
    מינכן ניצחה לאחר 6 הפסדים רצופים את מכבי 68-80
    בסיבוב הקודם מינכן ניצחה 64-78

כתיבת תגובה

סגירת תפריט