פריוויו יום שלישי – המשחק שלא ישוחק/ הלל הורוויץ

פריוויו יום שלישי – המשחק שלא ישוחק/ הלל הורוויץ

הזמן עובר קצת אחרת בNBA מיום ראשון בבוקר. כאילו המשחקים הם הדבר השולי וכל הליגה מתכנסת בתוך עצמה. כל אולם הוא אולם שקובי היה בו והשאיר בו חותמת או זיכרון וכל שחקן או זריקה בעידן הנוכחי מושפעת ממי שהוא, ממי שהוא היה. והקובי הזה בזמן עבר קשה לליגה, וקשה לאוהדים, כי לגיבורי ילדות ולאייקונים אין תאונות, הם אמורים להאריך ימים או ליפול על חרבם שלהם. אבל גם בלכתו שלו כנראה קובי החליט שזה צריך לקרות בדרך שלו.

לוס אנג'לס לייקרס (10-36) – לוס אנג'לס קליפרס (14-33) נדחה – המשחק המרכזי

כן, קראתם נכון, זהו לא המשחק המרכזי שנדחה אלא הדחייה שלו היא כנראה האירוע המרכזי של הערב. הסטייפלס סנטר שרוצה להספיד את קובי אבל עדיין לא מסוגל. אין יותר אייקוני משתי קבוצות שזה הבית שלהם שלא מסוגלות לשחק בקרבת זמן גדולה כל כך לאירוע.

מיאמי היט (14-32) – בוסטון סלטיקס (15-30) 3:00

לפעמים משחק טוב מגיע בזמן לא הכי טוב. מצד אחד ההיט שמחים לקבל את הסלטיקס כרגע כשהם חווים תקופה מעט פחות טובה עם חמישה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ועוד בבית שם ההיט הפסידו רק פעמיים העונה. מצד שני זה מגיע אחרי בק טוב בק מה ששם את מיאמי בצד המעט עייף של המשוואה. אלו קבוצות שבהחלט יכולות גם להפגש בפלייאוף ושתיהן בנויות על עומק גדול, תרבות טובה ומאמן שבאמת מקשיבים לו.

זה משחק נהדר לקום ולראות (תאורטית, אין לדעת איך יתפתח בפועל) את כל הטוב שיש למזרח להציע השנה. במיאמי אני מציע להסתכל על באם אדביו אם עוד לא עליתם על רכבת ההצלחות, הטריפל דאבל אתמול הוא סתם נתון שולי, זה הרבה יותר מכך. היכולת שלו לתרום בשני צידי המגרש ולא לכפות את עצמו בכלל על המשחק היא מדהימה. שחקן נוסף של מיאמי ששווה לראות זה את דראגיץ' שנותן השנה עונה נהדרת מהספסל ונותן להיט עומק והנהגה שכל קבוצה יכולה לחלום רק שתעלה מהספסל. בראיון מוקדם יותר העונה הוא גם דיבר על כך שכל עוד הוא על הפרקט בסוף המשחק במשחקים צמודים ממש לא מפריע לו היכן הוא מתחיל את המשחק ועל כך שתענוג לשחק עם שחקנים שיודעים להניע את הכדור כמו ג'ימי ובאם.

את המשחק הראשון העונה שהיה בגארדו הסלטיקס לקחו ודי בקלות, אחרי המשחק הזה יש שני משחקים באפריל שעלולים להיות חשובים למיקום כך שהמשחק הזה חשוב לשתי הקבוצות.

הלילה? ההיט מנצחים למרות בק טו בק.

שרלוט הורנטס (31-15) – ניו יורק ניקס (34-13) 2:00

משחק שמעניין בעיקר את הוריהם של השחקנים. אפילו האוהדים של שתי הקבוצות הללו לא יוצאים החוצה לדעתי עם חולצות או מרצ'נדייז של הקבוצה. ההורנטס עם שמונה הפסדים רצופים, הניקס עם יותר הפסדים העונה אבל עם שני ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים.

מצד אחד ההורנטס אמורים לנצח בבית והניקס הם יריבה בהזמנה לעצירת רצף אבל מצד שני ההורנטס באמת נראים רע. במשחק הראשון העונה אלו היו ההורנטס בנקודה. הלילה זה הניקס בחד ספרתי.

ומה פיזדייל חושב על הניקס? הנה תשובות חוקיות לשאלה שלו שוברות את החוזה שלו עם הניקס…

פילדלפיה 76' (17-30) – גולדן סטייט ווריורס (37-10) 2:00

יש לי חבר שמחזיק במנוי לזוג כרטיסים למשחקים של פילי יחד עם עוד שני חברים. בכל שנה יש דראפט בתחילת העונה וכל אחד יכול לבחור את המשחקים שהוא רוצה. החבר שלי בחר במשחק הזה במחשבה שכל פעם שג"ס מגיעה לעיר הכרטיסים יקרים וההופעה טובה. על כך נאמר….באסה.

פילי היא אחת משלוש קבוצות עם מאזן הבית הטוב בליגה (2-21) והמשחק הלילה לא אמור להוות עבורה בעיה. אז נכון שחסרים שחקנים משמעותיים מהסגל של ברט בראון אבל זה לא אמור להשפיע מול פערי איכות כאלו.

פילי בדו ספרתי.

קליבלנד קאבלירס (34-13) – ניו אורלינס פליקנס (29-18) 2:30

קליבלנד מגיעים אחרי ניצחון בדטרויט שעצר רצף של הפסדים. הפליקנס מגיעים אחרי ניצחון יפה על בוסטון וסך הכל שש ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים. קליבלנד בינתיים לא הצליחה למצוא טרייד לקווין לאב והיא קבוצה שלא ברור לאן היא צועדת בעתיד הנראה לעין.

בצד השני הפליקנס מציגים מפנה טוב עם הגעתו של ציון למגרשים ועם החזרה של הולידיי לפרקט. שנה של התקדמות מאינגרם ובול משאירה את אוהדי הפליקנס (אם יש כאלה) מעודדים וגם הפלייאוף לא נראה בלתי אפשרי כשהם במרחק של 4.5 משחקים מהמקום השמיני. קשה אבל לא בלתי אפשרי.

האם שווה לראות את המשחק? לא ! אבל אותי מסקרן כרגע כל ערב של ציון על הפרקט שלגביו דעתי חלוקה בין לברון הבא לבין גרג אודן בפוטנציה.

הלילה הפליקנס יקחו בדו ספרתי

ואם התגעגעתם ללבאר בול…

טורונטו ראפטורס (14-32) – אטלנטה הוקס (35-12) 2:30

בגדול זה משחק קצוות בין קבוצת פלייאוף שנמצאת ברצף של שבעה נצחונות לבין האחרונה במזרח. גם לפני שבוע הקבוצות נפגשו באטלנטה והרפטורס ניצחו. הרפטורס גם היו ביתרון 112-91 ארבע וחצי דקות לסיום. רק שאז הם הלכו לנוח והמשחק היה צמוד בסוף מכפי שהוא היה צריך להיות.

גם המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה נגמר בנצחון של שלוש בלבד של הרפטורס. הלילה לראשונה הרפטורס תארח את המפגש וזה אמור להיות מספיק. אולי ואן וליט ולאורי יכינו קבלת פנים מיוחדת לאולסטאר הטרי שהגיע לאולסטאר קצת צעיר ומקבוצה שלא מגיע לה נציג בחמישיה הפותחת בוודאי ואולי אף בסגל.

רפטורס בהמון.

ממפיס גריזליס (24-22) – דנבר נאגטס (14-32) 3:00

אחלה משחק שאמור להיות מהנה מאוד לצופים ולשחקנים. דנבר תגיע לא בהרכב החזק ביותר שלה, בכל זאת יש פציעות של אמצע עונה וממפיס תגיע במטרה לחזק אחיזה במקום השמיני.

הנאגטס ניצחו את שני המשחקים הראשונים בין הקבוצות העונה אבל הלילה זה של ממפיס.

בסרטון המצורף אני מטעה אתכם ומקשר לסרט על גריזליס אחרים שבהחלט שווה צפייה. עליי.

מילווקי באקס (6-40) – וושינגטון וויזארדס (30-15) 3:00

הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. בביתה מול הקבוצה עם ההגנה שסופגת הכי הרבה נקודות במשחק. זה לא לחשוב מי ינצח זה לנחש כמה דקות יאניס ישחק ומי ינצח בWWE של שחקני הבאקס

דאלאס מאבריקס (17-29) – פיניקס סאנס (27-19) 3:30

המאבס מגיעים לילה אחרי ניצחון חשוב באוקלהומה ששמר על המרחק בין שתי הקבוצות ובהחלט לא ירצו להרוס את ההתקדמות הזו בהפסד מול פיניקס בבית. במשחק הראשון בין השתיים זו הייתה דאלאס שניצחה וגם הלילה ניתן להמר על תוצאה דומה. בינתיים הוידאו ששמתי שבוע שעבר בו לוקה מספר על קובי והדו שיח איתו נהפך השבוע לעוד עדות למי היה אותו קובי בראינט לשאר שחקני הליגה ובמיוחד לדור הצעיר עוד יותר כואב לחשוב על ביתו שלצידו במשחק שם וגם ברגעיו האחרונים RIP

לפוסט הזה יש 72 תגובות

    1. במשחק ורבע שהוא שיחק עד כה די התברר מה שהיה ברור מאליו – אצל זאיון אין באמצע, וזה הכל תלוי בבריאות שלו. אם הוא בריא הוא יהיה טופ חמש בליגה.

    1. למספרים אין חשיבות כי לפי ההגיון הזה לכל גאנר מקבוצת תחתית יש מקום בחמישייה. אתה מחזיק מדווין בוקר או זאק לויין אולסטארים פותחים? תראה בהשוואה את לוקה שמוביל קבוצה (אם סגל לא יותר טוב) לפלייאוף במערב.

      1. דווין בוקר בהחלט אולסטאר. 27 נקודות למשחק, 51% מהשדה, 36% משלוש, 92% מהעונשין, 6.3 אסיסטים למשחק – זה לא עוד גאנר, זה שחקן שבאמת התבגר ויכול להוביל קבוצה לפלייאוף. לאבין הוא באמת יותר גבולי, זה תלוי ברמת הפציעות במזרח

        1. לאבין לא פחות טוב הוא סובל מאמנים כסילים מאד לצערו כמו שבוקר סבל. יש פה קומיקאים קוראים לטריי יאנג גאנר.
          אז אברי איזה גאנר עושה 30 ו9? אתה יכול לומר לי? ואיזה גאנר בהיסטוריה עשה את זה בגיל 21?
          לברון סייים בגיל 21 עם 31.4 נק דוראנט עם 31.1 ואחרי טריי יאנג עם 29.5.
          אגב לאיש מהם לא היה 9 אס
          אין ספק שכל גאנר יכול לעשות את זה

      2. ולפי ההיגיון הזה שג"א שממוקם בקבוצה עוד יותר אנדרייט בטח שיש מקום בחמישייה. אתה באמת משווה את לווין לבוקר? האם יאניס עשה כזה שינוי מהותי במשחק שלו בענות 18-19? ודיוויס השנה עושה עשה כזה שינוי מהותי? ולברון משנה שעברה? ייחוסים תמוהים.

      3. ברור שבוקר ולאבין אולסטארים. מכל הנתבטאויות שלך על יאנג אני יודע שלא ראית שום משחק שלו וגם לא תקצירים. כנראה אתה עוסק במחשבי היעילות של פר אפקטיב וכו…
        לא זוכר שלברון הגיע לפלייאוף עונה שעברה למה הוא היה אולסטאר? איזה מקום סיים?
        גםמקובי עם סמוש וקוואמי לא הגיע לפלייאוף אז לפי ההיגיון שלך הם לא אולסטארים.
        הנתונים של יאנג ולוקה זהים לחלוטין…בהכל רוץ לבדוק.
        אבל תראה מה הפרש הסלים של ההוקס בכל הדקות העונה בלי יאנג ומה אצל המאבס….ושם תמצא את ההבדל… לך תחקור גילרי יעזור לך
        אבל מה אני מתווכח עוד כמה שנים נראה

            1. בלי סמוש, בלי קוואמי וקובי הפסיד הרבה משחקים בגלל פציעה…

      1. הקבוצה היא קבוצת קולג משחקת מחוזקת בשחקנים שאיש לא נוגע בהם בליגה. מה הקשר אני לא מבין ראה תגובתי לאברי. מילת המפתח הפרש הסלים בכל הדקות בעונה זו בין בלי יאנג ולוקה בין הקבוצות.
        יאנג ולוקה עם אותם מספרים בדיוק.
        ומקום אחרון לא רלוונטי גם ככה. זה לא בחירות לmvp. לאולסטאר נבחרים השחקנים הטובים בעולם וטריי יאנג הוא שחקן טופ 10 בליגה. ואם אתה ממש מתעב ושונא אותו ולא בא לך הוא טופ 20 בשבילך במיוחד ובשביל אברי. אז הוא אולסטאר בכל מצב. עובדה שהקהל חושב ככה השחקנים חושבים ככה והמאמנים חושבים ככה אז ההייטרים בדעת מיעוט.

  1. אולי זה טוב שככה זה בחיים. עוד שבוע הכל יחזור לקדמותו. הרכבת עוברת…השיירה מתקדמת…דור הולך ודור בא. זוהי הדרך היחידה להמשיך לחיות, וזה אומר בן 82 שסידר והכין את הכל לבאות, ועכשיו הוא יכול לשבת בשלווה מול הטיווי ליהנות כל פעם שלברון אוכל אותה

  2. תודה רבה, פריוויו נהדר. מקווה שדברים טובים יקרו במיאמי בשביל בוסטון, למרות שאמונתי דיי קטנה. הייתי קם לראות, אבל לכל אחד יש את המגבלות שלו – והמגבלה שלי היא שיעור פיזיקה על הבוקר.

    1. בכל זאת התעוררת
      בהצלחה בבחינות
      אני צריך לסיים היום מאמר, קבלתי דחייה של עוד יום אבל זו הדחייה האחרונה.

  3. ממש לא הבנתי איזו עבירה עשה שם ג'יימי על קמבה?
    גם הריפליי לא הראה שום עבירה. לזכות השופטת ייאמר שהיתה ממש חצי מטר לידם.

    1. אייטון לא מקבל יותר כדורים כי הוא לא על המגרש כרגע. לא בפעם הראשונה, הוא נקלע לבעיית עבירות מוקדמת (4 כאלו).
      וכן, הוא אכן נהיה שומר טוב יותר. זו חלק מהסיבה להצטברות העבירות –
      לא משהו שקצת יותר ניסיון לא יפתור בהמשך.

      1. כן בכללי 11-12 מהשדה בלי שלושה אחת, אבל מה אני מבין סנטר צריך להיות אהבל ולהשליך שלושות במקום לטחון את הרכים בצבע

          1. נראה לי לא לעניין הבכי הזה. מיאמי שיחקו אתמול באורלנדו פלורידה!!! והיום בבית נגד בוסטון בלי טיטום וקאנטר… לא נראה לי ממש קשה. תנסה אולי את הבקטובק של בוסטון השנה, בפילי במילווקי ביוטה… טיפה יותר קשה.

            1. + מליון
              גם צודק לגבי הבאקים הקשים של הסלטיקס.

  4. שיר הלילה של BAD RELIGION
    DO WHAT YOU WANT
    Hey do what you want, but don't do it around me
    Idleness and dissipation breed apathy
    I sit on my ass all goddamn day
    A misanthropic anthropoid with nothing to
    Say what you must, do all you can
    Break all the fucking rules and
    Go to Hell with Superman and
    Die like a champion, yeah hey
    Hey I don't know if the billions will survive
    But I'll believe in God when 1 and 1 are 5
    My moniker is man and I'm rotten to the core
    I'll tear down the building just to pass through the door
    So do what you must, do all you can
    Break all the fucking rules and
    Go to Hell with Superman and
    Die like a champion, yeah hey!

  5. לא מאמין שלקחו פה את קאט על אייטון…
    אייטון עוד שנתיים מגן חבלז יהיה. כבר היום הוא 3 דרגות מעל קאט.
    בכלל חשבתי על הטרייד שרצו פה קאט לנטס עם דוראנט וקיירי חחחח איזה קומדיה היינו רואים. דוראנט אחרי אכילס היה עושה עבודה שחורה בשבילם בהגנה? 😂😂 אני בכלל חושב שדוראנט יהפוך עכשיו לקונוס וישחק רק התקפה אחרי הפציעה.
    מי היה שומר שם בכלל? סבא גורדן?

  6. זה היה המשחק הכי שלם של הסאנס העונה, כזה שנותן מבט חטוף על מה השילוב של בוקר ואייטון יכול להיות.
    .
    דרך אגב, מאז שאייטון חזר מההשעיה + פציעה, המאזן של הסאנס הוא 8 ניצחונות מול 7 הפסדים, כאשר הקבוצה צולחת מסע משחקי חוץ קשה (7 משחקי חוץ ב-10 המשחקים האחרונים) עם מאזן 6 – 4, כולל ניצחונות חוץ בבוסטון, סן אנטוניו, ודאלאס.

  7. מעניין מה הממוצע ספיגה הגבוה לעונה אי פעם?
    וושינגטון בטח בדרך לשבור שיא.

    איך מחליפים כינוי?
    רוצה לשנות לblack mamba 4life
    קובי אוהבים אותך 😔😔😢

      1. לא מכיר את הנגאטס האגדיים, בטח מדובר על אותה קבוצה שהייתה מעורבת בתוצאה הגבוהה אי פעם בשנת 1990, זה לא מתקופתי.. ובכלל יש מצב שהעונה אפילו אטלנטה עומדים איתם באיזור חיוג בהחלט..

      2. אחרי בדיקה:
        .
        הוויזרדס אכן "מפגרים" מאחורי הקבוצה ההיסטורית של הנאגטס ב-82' –
        הנאגטס ספגו 126 נק' למשחק, הוויזרדס העונה "רק" 120.6.
        ועדיין, מדובר על עונת הגנה רעה בקנה מידה היסטורי. רק לקאבס בעונה שעברה הייתה הגנה גרועה יותר (דיפנסיב רייטינג) מלוושינגטון העונה.
        .
        מילה על אותה דנבר אגדית –
        היא ספגה יותר נק' מכל קבוצה אחרת בתולדות הליגה, נכון. ויש לה את ההגנה ה-10 הכי גרועה בתולדות הליגה, גם זה נכון. אבל לא בגלל זה היא אגדית. מדובר על הקבוצה המנצחת ששיחקה בקצב הכי מטורף שהליגה ראתה אי פעם. הם סיימו את עונת 82 עם 46 ניצחונות מול 36 הפסדים, כאשר הם באותה עונה גם קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה, וגם קבוצת ההגנה הכי גרועה. מחזה נדיר ומופרע לחלוטין. אגדה.
        עד כמה נדירה אותה עונה של הנאגטס? הם הקבוצה היחידה מבין 86 הקבוצות עם העונות ההגנתיות הגרועות בתולדות הליגה עם מאזן גבוה מ-50% (כאמור – מקום 10 הכי גרוע בדיפנסיב רייטינג)

  8. אייטון זה מה שהסאנס היו צריכים והוא יהיה מפלצת עוד כמה עונות. לוקה ויאנג לא היו פורחים ככה בסאנס ואיש לא היה נותן להם את הקבוצה ככה. בוקר היה שם כבר סטאר על מקס.
    ממפיס פיספסה בגדול את יאנג אבל למזלה היא הביאה את מוראנט שנה אחרי אז פחות כואב.

    לעומת זאת המפסידה הגדולה מהדראפט היא…סקרמנטו…..פיספסה את לוקה ויאנג LOL ובחרה בבאגלי שמעולם לא התלהבתי ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט