הבכורה של ציון, טורונטו-פילדלפיה ויוסטון-דנבר ביום רביעי / רועי ויינברג

12 משחקים ביום רביעי כשהפוקוס המרכזי יהיה על משחק מרתק ושחזור סדרת סיבוב שני בין הראפטורס לסבנטי סיקסרס. יוסטון המדשדשת תפגוש את דנבר הרותחת ותנסה להפתיע אותה בבית ויש עוד משחקים לא רעים בין אוקלהומה לאורלנדו, ניו אורלינס לסן אנטוניו (כשציון וויליאמסון צפוי לעשות הופעת בכורה על מגרש NBA) ובוסטון-ממפיס.

02:00-טורונטו ראפטורס (14-29)-פילדלפיה 76' (16-29)

רמת עניין: לקום ולראות.

פילדלפיה מגיעה לטורונטו בלי ג'ואל אמביד, אבל בכושר טוב מאוד. הם ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים (שניים נגד ברוקלין בלי קיירי, אחד נגד הניקס ואחד נגד שיקגו) ו-6 מ-8. בתקופה הזאת בן סימונס עם 20 נקודות במשחק ומצליח להגיע בקלות לצבע, אל הורפורד משחק כמו השחקן של בוסטון בשנים הטובות עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק. מת'יס ת'ייבול עבר לחמישייה ותורם גם בהתקפה במשחקים האחרונים, וסה"כ הם מצליחים להסתדר בלי אמביד עם התקפה נעימה מאוד לעין.

היום הם פוגשים הגנה מורכבת יותר מכל הגנה שהם פגשו בארבעת הניצחונות האחרונים. טורונטו ברצף ארבעה ניצחונות משלה, גם הוא נגד קבוצות חלשות (ואוקלהומה). פסקל סיאקם עדיין לא חזר לכושר מתחילת העונה, אבל הם קבוצה – נורמן פאוול קולע בקצב מרשים, פרד ואן וליט וקייל לאורי מנהלים את המשחק וקולעים טוב, סרג' איבקה ומארק גאסול עושים עבודה טובה בצבע וגם הם בכושר טוב מאוד.

היום יהיה מאוד מעניין לראות איך הם עוצרים את בן סימונס ופילדלפיה. ראינו אותם משחקים בפלייאוף בשנה שעברה וקצת השנה את ההרכב של לאורי, או ג'י אנונבי (אשתקד קוואי), סיאקם, איבקה וגאסול – הרכב גדול ואיטי מאוד שהצליח לצופף את הצבע. בשני משחקים העונה נגד טורונטו סימונס זרק 19 זריקות ב-80 דקות וזה מעט מדי כשאמביד בחוץ. האורך של מגני הראפטורס יכול לאפשר להם לצופף את הצבע או לשלוח שמירות כפולות על סימונס מבלי להפקיר את ההגנה. הפתרונות ההגנתיים שלהם אליו יהיו מרתקים, ולכן זה יהיה ניצחון של טורונטו.

03:00-יוסטון רוקטס (16-26)-דנבר נאגטס (13-30)

רמת עניין: התקציר המורחב (12 דקות) ביוטיוב.

יוסטון, יש לנו בעיה. הרוקטס הפסידו 5 משחקים מ-6, כשבתקופה הזאת ההגנה שלהם לא שונה מהממוצע העונתי שהיה יחסית בינוני. השינוי נמצא בהתקפה – ג'יימס הארדן קולע ב-34.8% מהשדה ו-23.9% מהשלוש (כולל 1 מ-17 מחפיר במשחקם האחרון) ואריק גורדון עם 36.3%. ראסל ווסטברוק קולע 32.4 למשחק, אבל ההתקפה שלהם נעצרת מוקדם מדי כשהארדן לא מצליח לייצר את המרווח שהוא רוצה ומנסה לכפות את עצמו על המשחק. הם יותר קרובים לאוקלהומה, שני משחקים, מלדנבר (3.5 משחקים).

הנאגטס ניצחו 7 משחקים מ-10 האחרונים, כשבזמן האחרון הם מסתדרים בלי פול מילסאפ. בניגוד לתחילת העונה עכשיו הם מנצחים דרך יצור נקודות במקום מניעתן, במיוחד אצל ניקולה יוקיץ' (23.7 נקודות, 10 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים במשחק בתקופה הזאת), ג'מאל מארי (19.9) ו-וויל בארטון (17.7). ההפתעה הנעימה היא מייקל פורטר שמקבל יותר דקות ומשחק כדורסל יציב עם נקודות באחוזים גבוהים. דנבר מנסה איתו כל מיני הרכבים וחלקם מעניינים במיוחד, כמו השילוב שלו לצד ג'רמי גרנט ויוקיץ'.

השאלה הגדולה היא איך הם יעצרו את הארדן. הרעיון של דאבל-טימז ברגע שהוא עובר את החצי עבד בהצלחה ליריבות, ויכול להיות מסוכן כשאחרי ערב של 1 מ-17 האחוזים שלו יכולים להתיישר. במשחק הראשון נגד יוסטון הנאגטס עצרו את הארדן על 8 מ-16 מהשדה ו-8 איבודים, כשוויל ברטון וטורי קרייג עשו עליו עבודה טובה. במשחק לאחר מכן, בלי גארי האריס, יוסטון קלעה 130 כשהארדן עם 35 ב-17 זריקות. הכושר הנוכחי של המזוקן והכשירות של האריס, אני הולך עם דנבר.

04:30-ניו אורלינס פליקנס (27-17)-סן אנטוניו ספרס (23-19)

רמת עניין: תקציר מורחב ותקציר מורחב של ציון וויליאמסון.

הספרס בכושר די טוב. מאז שלמרקוס אולדריג' התחיל לזרוק הם ניצחו 8 מ-14 האחרונים ונלחמים עם ממפיס השועטת על המקום השמיני לפלייאוף, כשהם יכולים להיות מעודדים. דמאר דרוזן, עליו כתבתי בהרחבה לא מזמן, עם 26.1 נקודות למשחק ב-60.3% מהשדה בתקופה הזאת. הוא מוצא המון שחקנים פנויים לשלשות, כולל אולדריג' עצמו. ההגנה שלהם חלשה, אבל הם יכולים להיות מעודדים.

ניו אורלינס ניצחה חמישה משחקים משבעת האחרונים. ברנדון אינגרם השתפר מאוד כמוסר ועם 7.2 אסיסטים למשחק בפרק זמן זה (לעומת 3.8 עד אז) ופיתח כימיה נאה עם ג'יי ג'יי רדיק, ג'רו הולידיי חזר נהדר מהפציעה והם יכולים להיות אופטימיים, אבל הכימיה שהתפתחה שם תעבור זעזוע קטן נוסף היום עם החזרה של ציון וויליאמסון, הבחירה הראשונה בדראפט והרוקי המצופה ביותר מאז לברון ג'יימס. ציון היה נהדר בליגת הקיץ עד שנפצע והחזרה שלו היום יכולה לתת לפליקנס אנרגיה במירוץ לפלייאוף.

אז איך הוא יהיה? אל תצפו ל-25 נקודות ו-12 ריבאונדים כבר עכשיו, למרות שזאת אפשרות. משחק ראשון שלו באן.בי.איי אחרי פציעה ממושכת ונגד מאמן כמו גרג פופוביץ' לא יהיה לו קל להראות דומיננטיות מהשנייה הראשונה. זה משחק מהנה וצמוד מאוד, אבל יש לי הרגשה שהמומנטום היחסית טוב של הספרס יכול להספיק להם בשביל ניצחון חוץ. סן אנטוניו.

02:30-בוסטון סלטיקס (14-28)-ממפיס גריזליס (23-20)

רמת עניין: תקציר מורחב.

בוסטון שמטו הרבה לסתות עם 139 הנקודות שלהם נגד הלייקרס. כולם הניעו כדור, בין אם בין אחד לשני או לתוך הטבעת, והמשחק הזה הגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים כולל כאלה לדטרויט ופניקס. לכן השאלה הגדולה ביותר היא העקביות – אנחנו לא נצפה ל-139 נקודות באחוזים דומים בכל ערב, אבל המשך משחק קבוצתי של ג'יילן בראון, בחירת זריקות טובה של ג'ייסון טייטום והלב של כולם יכול להיות נחמד.

היום הם פוגשים קבוצה לוהטת. ממפיס ניצחו שבעה משחקים ברציפות לפני הפסד לניו אורלינס והיום עומדים במבחן לא פשוט נגד בוסטון טובה. ג'ה מוראנט מקבל את כל ההייפ ובצדק (שחקן כדורסל אדיר), אבל הסקורר המוביל שלהם בתקופה הזאת הוא דווקא דילון ברוקס המאוד אנדרייטד. יונאס ואלניוצ'אס וג'ארן ג'קסון טובים מאוד ויש גם את חבורת הספסל החביבה בהנהגת די'אנטוני מלטון הפייטר. בתקופה יחסית משעממת של העונה אנחנו רואים אותם משחקים עם הרבה אנרגיה ושמחת חיים בכל פוזשן, וזה חשוב.

מה מעניין במשחק הזה? איך מרקוס סמארט ישמור על ג'ה. כל התקפה בממפיס עוברת דרך ג'ה, ומרקוס סמארט יכול לעשות עליו עבודה קשה כשהוא בכושר טוב. יהיה מעניין גם לראות שומרים ארוכים יותר כמו ג'יילן בראון או ג'ייסון טייטום עליו. נקודת האור של ממפיס יכולה להגיע דווקא מהצבע דרך יונאס ואלניוצ'אס וג'ארן ג'קסון ג'וניור – משחק בין גבוהים יכול לפתוח את הכדורסל לגריזליס. בכל מקרה, אני חושב שנראה את בוסטון שומרת על הבית.

02:00-אורלנדו מג'יק (23-21)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-25)

רמת עניין: תקציר רגיל.

אורלנדו ניצחו ארבעה משחקים מחמישה בתחילת החודש אבל מהר מאוד שקעו לבינוניות פעם נוספת. הם מדשדשים סביב אזור ה-50% וכנראה יגיעו שוב למקום השביעי, בדומה לשנה שעברה, כשההבדל הגדול הוא השיפור במשחקו של מרקל פולץ, 14 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים למשחק ב-2020. יחד עם הכושר של אוון פורנייה וההגנה הטובה הם קבוצה ממש בסדר, אבל לא מעבר.

אוקלהומה מעבר לבסדר. ב-2020 התיאום שלהם משתפר מרגע לרגע, למרות הפציעות של סטיבן אדאמס ונרלנס נואל, וכשהשניים משחקים הם קבוצה נהדרת בהתקפה ובהגנה כאחד. הת'אנדר לא כזה רחוקים מיוסטון ודאלאס כשכריס פול חזר לכושר של השנים היפות ומראה בכמה דרכים הוא יכול להשפיע על המשחק – בין אם ביצירת מהלכים (11 אסיסטים ו-9 זריקות בהפסד צמוד לטורונטו) או ביצור נקודות (28 נקודות ו-3 אסיסטים נגד יוסטון). הגיוון שלו והתרומה הטובה של השאר גם בהגנה יכולה להספיק בשביל לתת להם ניצחון חוץ חשוב, במיוחד כשיש את אדאמס שיקשה על ווצ'ביץ'. אוקלהומה כנראה תנצח.

04:00-פניקס סאנס (25-18)-אינדיאנה פייסרס (16-28)

רמת עניין: תקציר מורחב.

העונה של פניקס מעלה עליות וירידות, וזה לא השתנה. הם הפסידו ב-2 נקודות לסן אנטוניו במשחק שיכול להיות בעל השפעה גדולה משחושבים וניצחו 4 מ-5 לפני כן, כולל ניצחון על בוסטון. דווין בוקר בכושר אדיר (30 נקודות ב-51% מהשדה), כשמלבדו דיאנדרה אייטון נראה נהדר. ריקי רוביו מוסר הרבה וההרכב של הסאנס עם ארבעה נמוכים מסביב לאייטון מרשים במיוחד, במדגם דקות לא גדול.

היום הם פוגשים קבוצת הגנה טובה בדמות אינדיאנה. הפייסרס ניצחו חמישה ברציפות לפני תבוסה מול יוטה, אחת הקבוצות הטובות ביותר באן.בי.איי כרגע, כשדומאנטס סאבוניס וטי ג'יי וורן אדירים ומלקולם ברוגדון לא קולע באחוזים אליהם אנחנו רגילים, אבל טוב מאוד בשני צדדי המגרש. הוא יהיה חשוב במיוחד היום במשימת ההגנה על בוקר, האיש שמוביל את ההתקפה של פניקס. זה המצ'-אפ החשוב של הערב במשחק שיכול ללכת גם להארכה ולהיות מעניין במיוחד. אני הולך על אינדיאנה בהפרש קטן, כשהגובה של טרנר וסאבוניס יכול להיות יותר מדי להגנה הגבולית של שאריץ' ואייטון.

02:00-דטרויט פיסטונס (28-16)-סקרמנטו קינגס (28-15)

רמת עניין: תקציר של שתי דקות.

הקינגס התחילו להאיץ, אבל הפסידו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם. הם היו נגד מילווקי, אורלנדו (ב-2 נקודות), דאלאס, מיאמי והקליפרס, כך שקשה להאשים אותם – ארבעה קבוצות שהרבה מעל רמתן, ואורלנדו. הם מרחק חמישה משחקים מהפלייאוף (ו-6 מגולדן סטייט), אבל הקצב המהיר הוא סימן טוב והם היו טובים יותר לפני לוח המשחקים הקשה הזה.

דטרויט חלשה יותר מכל אחת מהן, אבל גם לא רעה בכלל גם בלי בלייק גריפין. הם הפתיעו את בוסטון וניצחו את אטלנטה כשחלק מהשחקנים הצעירים שלהם מעניינים מאוד – במיוחד סקו דומבויה וסבי מיכאליוק שבכושר קליעה מצויין ו-18.7 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים. יחד עם דריק רוז, מרקיף מוריס ואנדרה דראמונד הם ממש אחלה. האם הם יכולים לנצח את סקרמנטו?

שאלה לא קלה. מה שבטוח הוא שהמשחק הזה יהיה מאוד מעניין לצפייה. יש לי הרגשה שדווקא סקרמנטו תנצח, כי לדטרויט אין את הכלים בשביל לעצור אותם. הקינגס עברו למשחק יותר מהיר עם נמניה בייליצה ומארווין באגלי כגבוהים, זה יכול להקשות על אנדרה דראמונד ויספיק בשביל ניצחון. קנת' בייזמור שהגיע מפורטלנד, אגב, צפוי לערוך הופעת בכורה.

03:00-שיקגו בולס (29-16)-מינסוטה טימברוולבס (28-15)

רמת עניין: קריאת הבוקס-סקור.

מינסוטה שיחקה תקופה בלי קארל אנטוני טאונס ולא הייתה טובה במיוחד, כי הם לא הצליחו לייצר נקודות. ההגנה שלהם הייתה די טובה (השלישית בטיבה בליגה) בתקופה בה הוא היה בחוץ, אבל נחלשה משמעותית כשהענק חזר, למרות שבשלושת המשחקים בהם שיחק הם פגשו קבוצות טובות – אינדיאנה, טורונטו ודנבר. הם הפסידו את ששת משחקיהם האחרונים.

קבוצה נוספת שלא משחקת טוב היא שיקגו כשניצחה 3 משחקים מה-11 האחרונים. הם איבדו את וונדל קרטר ואת מחליפו, דניאל גאפורד, אבל גם שאר הקבוצה לא מתפקדת. זאק לאבין היחיד שעושה משהו משמעותי בהתקפה (וביעילות מפוקפקת). אני מאמין שהוולבס, במיוחד כשטאונס משחק ואין אף סנטר הגנתי ברמה גבוהה בצד השני, מסוכנים יותר. ניצחון של מינסוטה.

02:30-מיאמי היט (13-30)-וושינגטון וויזארדס (28-14)

רמת עניין: קריאת הסיקור בלבד (כמובן שהוא מומלץ נוסף על כל דבר אחר שהוזכר בחלק הזה של כל משחק).

וושינגטון ניסו חמישייה חדש של שלושה גארדים – גארי פייטון (לא ההוא), איזייאה תומאס (לא ההוא) ובראדלי ביל (כן ההוא) לצד אייזק בונגה ואיאן מהנימי. זה עבד נגד דטרויט ומוסיף מימד של יצירתיות להתקפה שלהם. אין בוושינגטון שחקני הגנה טובים, כך שההתקפה היא הסיכוי הטוב ביותר שלהם לנצח. זה נראה כאילו הם הבינו את זה.

היום הם מגיעים לאחד מהמגרשים הביתיים הקשים בליגה, זה שמיאמי ניצחה בו 19 משחקים מ-20. ההיט ניצחו שלושה משחקים מארבעת האחרונים עם הנעת כדור טובה וניצחונות קטנים-גדולים, כשרוב המשחקים בבית. קשה לדמיין את וושינגטון הופכת לקבוצה השנייה שמנצחת את ההיט בסאות' ביץ' העונה, לכן סביר שנראה ניצחון של מיאמי.

02:30-אטלנטה הוקס (34-10)-לוס אנג'לס קליפרס (13-31)

רמת עניין: מבט בתוצאה אם קוואי משחק. אם לא, אז תקציר.

אטלנטה משחקים כדורסל נחמד במשחקים האחרונים שלהם. הם הפתיעו את סן אנטוניו וניצחו את פניקס לפני הפסדים לדטרויט וטורונטו, אבל משחקים עם חמשת שחקני העתיד שלהם – קאם רדיש, דיאנדרה האנטר, קווין הוארטר, ג'ון קולינס וטריי יאנג ב-6 מ-7 המשחקים האחרונים (כשבמשחק אחד יאנג בחוץ). קולינס, יאנג והוארטר לא רעים, אבל הם כנראה לא יצליחו לנצח את הקליפרס.

הקבוצה של קוואי ניצחה 6 מ-7 האחרונים שלה כשלנארד בכושר אדיר עם 36 נקודות למשחק בתקופה הזאת, לנדרי שאמט מתחבר לקבוצה ופטריק בברלי מראה כמה הוא מגוון עם 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-9 נקודות. גם אם הם יתנו לקוואי לנוח (בק-טו-בק) וג'ורג' לא ישחק, הם הקבוצה האיכותית יותר. ניצחון של הקליפרס.

02:30-ניו יורק ניקס (32-12)-לוס אנג'לס לייקרס (9-34)

רמת עניין: מבט בתוצאה.

הלייקרס אמנם הפסידו שניים משלושת המשחקים האחרונים כולל תבוסה נגד בוסטון, אבל אנטוני דיוויס חזר והם מגיעים למשחק נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה. תמיד מעניין לראות את לברון במדיסון סקוור גארדן, אבל הניקס ניצחו שניים מעשרת האחרונים, האחרון שבהם נגד קליבלנד. הם הולכים לנצח קבוצה ברמה של מוליכת המערב? אם כן זאת תהיה הפתעה עצומה. לייקרס.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (35-10)-יוטה ג'אז (13-30)

רמת עניין: יש סיבה שהמשחק הזה מופיע אחרון בפריוויו.

הווריורס ניצחו משחק אחד מ-12 האחרונים. יוטה ניצחו 18 מ-21, כשמייק קונלי חזר לא מזמן ועולה מהספסל מבלי לפגוע בריצה המשובחת של החמישייה הראשונה ביחד. מאמין שכולנו יכולים להסכים על זה שיהיה כאן ניצחון של יוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 231 תגובות

  1. ענק רועי, אני חייב לציין שרמת העניין במשחקים ממש מוסיפה.
    אני כמובן מחכה למשחק של ציון היום, מקווה שהוא יראה קצת מהפוטנציאל כבר היום, ורק שיהיה בריא.

  2. תודה רבה. מבחינתי הערב הוא ביסמן "ובא לציון גואל". מאלה שיש מצב שתרצה להגיד עוד 20 שנה "אני זוכר את המשחק הראשון שלו". יאללה לכוון שעונים(למרות תקופץ המבחנים)

    1. חס וחלילה.
      מאחל לו שיעמוד בלחץ, בצפייה ויממש את הפוטנציאל.
      פציעות קורות, באסטים קורים, אבל אין סיבה שזה יהיה בלקסיקון, הוא חף מפשע עד שיוכח אחרת.

  3. "אחרי ערב של 1 מ-17 האחוזים של הארדן יכולים להתיישר" – לא ממש ברור אם זו הכוונה, אבל אם הטענה היא שבגלל שפעם שעברה הוא שיחק ברמה מתחת לממוצע שלו הפעם הוא ישחק מעל הממוצע – זה סתם כשל חשיבה.

    חוץ מזה אחלה פריוויו

  4. תודה.
    לרשום 'תקציר' לגבי המשחק של ניו אורלינס זו שגיאה וחוסר הבנה של תרבות הספורט האמריקאית.
    רמת העניין וההתרגשות לקראת החזרה של וויליאמסון הערב חורגת מהרגיל ויש ציפיות יוצאות דופן למשחק. זה לבטח אחד המשחקים הכי מסקרני של העונה עד כה.

        1. ומאחל לך הנאה רבה בצפייה במשחק.
          גם ככה מדברים המון על זאיון על חשבון קבוצות שהרוויחו את היחס הזה. ייתכן שיהיה ענק, אפילו מהרגע הראשון, אבל אין סיבה לכזה בלון תקשורתי סביב רוקי שחזר מפציעה ארוכה. ובטח שלא היה צריך להזיז את שידור משחק הצמרת של דנבר -יוסטון בשביל זה.

            1. נתראה מחר אחרי ההצגה

  5. תודה רועי. פילי אמנם ניצחו כמה רצופים אבל כמו ששמעון כתב: הניקס והנטס יאללה לנגב…(או משהו כזה). נגד משוכות יותר גבוהות פילי מציגים תוצאות בינוניות ותכלס הם לא בכושר טוב. מצד שני נגד הראפס ההיעדרות של אמביד אולי תעזור (גאסול עצר אותו על 0 נק׳ במשחק הקודם) והתעוררות נקודתית של ריצ׳רדסון או האריס ופילי עלולה לגנוב את זה.

  6. הבעיה ביוסטון ובהארדן זה המרדף אחרי סטטיסטיקה אישית הארדן מנסה לשבור את שיא הנקודות השנה של מייקל, במשחקים האחרונים קבוצות מתמקדות רק בו תוך נקודות קלות בצבע, במקום להיות חכם ולתת לווסטברוק לנהל את המשחק (ובלי לזרוק שלושות שימשיך לחדור.) הוא ממשיך לזרוק שלושות על שני שנים שומרים. לקבוצה ברוב ההתקפות במשחקים האחרונים נוצר מצב של 4- 3 וחבל שהארדן לא משחרר את הכדור, וממשיך אם התצוגות הפטאתיות

  7. קומדיה דל ארטה
    הטכנית שקיבל ווילימס על סימן הלייק שעשה אחרי שלשה שסוף סוף נכנסה אחרי יותר מ 20 החטאות.
    אותו השופט שאוהב לתקוע לסלטיקס כבר שנים….
    https://celticswire.usatoday.com/2020/01/21/nba-boston-celtics-los-angeles-lakers-grant-williams-tech-3-pointer/?utm_source=celticswire&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pos1headline

    1. ראיתי את זה, איזו בדיחה עצובה היתה הטכנית הזו, אפילו קאזינס על הספסל של הלייקרס לא האמין והתבאס בשבילו..

  8. תודה רועי.
    אבל למה לבאס את ציון שחוזר היום עם רמת עניין נמוכה יחסית של "תקציר מורחב". הייתי מאתגר עם רמת עניין "מחצית שניה".
    יוסטון-נאגטס רמת עניין "מרבע שלישי".

  9. תודה רועי.
    איזה קרב נפתח במזרח על מקומות 2-6. כל הפסד יכול להוריד ישר, נצחון על יריבה ישירה מעלה את קרנך ונותן מומנטום להמשך! צפו למלחמה רצינית, אין משחק לא חשוב. קבוצה שתהיה מקום שני תקבל יריבה הרבה יותר נוחה וקלה, אך מקום שלישי זה כבר להילחם עד המוות כבר בסיבוב הראשון

  10. פילי מקבלים קבוצה נורמלית אחרי 4 הפחים שהיו מולם וזה יגמר כצפוי בהפסד. אני הולך על בלואו אאוט של הראפס היום. אחריהם פילי ינוגבו עי הבאקס ואז ינגבו את גולדן סטייט.
    לקום לראות? מי יקום בשביל פילי בלי אמביד מנוגבים ב2 בלילה? אם בטעות ינצחו יש ש.ח.

    יוסטון דנבר זה המשחק הכי לקום! יוסטון מנגבים היום. הארדן יפסיק לשבור טבעות ראס יחזור ל40 אחוז שלו ויהיה נצחון יפה מעניין וצמוד. לקום לחצי שני ב4.30.

    ספרס פליקנס? לקום ב5 אם לא קמתם לפני או שיש גארבג במשחק של יוסטון. אם יוסטון דנבר צמוד אז להצטרף לחצי השני בסן אנטוניו. ציון שווה צפייה וינגב היום אבל הנצחון יהיה של הספרס.

    בוסטון
    מגיק
    סאנס
    דטרויט
    בולס
    הוקס
    לייקרס למרות שיש לי תחושה שניקס מנצחים אבל לא מעז להמר על זה
    הוקס כי הקליפרס בלי קאווי גורג בברלי ובק או בק במשחק חוץ. טריי יתן הצגה

    היט

  11. אגב, די מפתיע הנתון מתוך הצבעת האוהדים לאולסטאר שבן סימונס במקום השמיני מתוך הגארדים של המזרח (אפילו דני ברכה מאליצור נתניה כמעט עבר אותו).
    סימונס קיבל 629,199 קולות (סתם דוגמא- זאק לווין קיבל 847,632 קולות. אפילו דווייט הווארד קיבל בקו הקדמי של המערב 670,643 קולות..).
    אותי זה מפתיע.

    1. כי לא שיווקו את סימונס מספיק, כל קבוצה אחרת הייתה מבליטה את השחקן הראשי שלה כדי שיגיע לאולסטאר, כמו שיקגו שדחפה את לוין, מיאמי את באטלר ואדביו. בפילי המצב הוא שיש 5 אולסטארים אז למי תצביע? לאמביד וזהו

      1. 5 אולסטארים בפילי? חח מי ה5? אמביד וטוביאס היה לפני איך שהוא מנגר…
        היתר לא אולסטארים בשום מקום.
        סימונס לא אולסטאר הוא פח מי יתן לשחקן של 14 נק אולסטאר בלי קמפיין כמו דריי? הקהל לא טיפש. זאק לוין שחקן של 25 נק הוא ב10 רמות על סימונס.
        מה מפתיע בזה?
        תוסיף לזה שאולסטאר זה שואו וסימונס שואו אולי לאיקיאה
        גם לקרוא לסימונס השחקן הראשי בפילי זה קומדיה. הוא מס 4 בפילי אחרי אמביד האריס וגוש

        1. שימון
          מכות בטוסיק אני אתן לך
          אתה תמיד אומר שפילי צריכה לקחת אליפות אן בי איי בהליכה… ושהיתה עושה את זה עם מאמן אחר.
          אז עכשיו אין 5 אולסטארים בפילי?
          בקושי אחד?
          תרשה לי לגחח (כאוהב חתים ו חחחחח)

  12. אם יש משהו בטוח חוץ מהמוות אז אני יודע שהסלטיקס יפתחו משחק בסלאמפ…
    זו השיטה של סטיבנס? חרדוף אחרי הקבוצה נגדם הסלטיקס משחקים?
    יופי של שיטה….
    ואת זה אני כותב לכל מאמני הכורסה שאף פעם בחיים לא אימנו.
    לאותם אלה שאומרים שהוא מנהיג שקט וטוענים שמאמן צרחן היה מפיס את דעתי.
    לא אני לא רוצה איזה דיאנטוני אני כן רוצה מאמן אסרטיבי שמביע דעתו וששומעים אותה….

    1. איזה אש יש בך מנחם
      שלא תיגמר לעולם.
      אני לא הייתי מסוגל למרות שאני יושב עכשיו על לפחות5 מאמרים בכתיבה.

  13. הגיע הזמן שהארדן יקח סוף סוף צעד אחורה.
    ולא בשביל לזרוק סטפ באק, אלא בשביל לתת לראסל ווסטברוק את המושכות ביוסטון חחחח

  14. מגניף היום של JT הכל נכנס….
    קראודר לא נותן לו מילימטר והוא טוחן אותו בכל מקום…
    להחתים מייד על המקס ויש לך J טים ל 4 שנים.

  15. אויי ווייי טייטום נפצע…
    מה לא חסרות צרות בירוק?
    לפי ההליכה זה נראה דומה למה שהיה ללברון בשנה שעברה אבל אני מאד מקווה שאני טועה.

  16. זהו
    טייטום בחוץ לחודש וחצי מתח את המפשעה
    אללי מה עשיתי שזה מגיע לי?
    Recovery time also depends on the severity of the injury. A mild groin strain may recover within a few weeks, whereas a severe injury may take 6 weeks or longer to recover. You need to stop doing the activities that cause pain until the groin has healed

    1. רזי מה אתה בוכה סיאקם היה בחוץ ים זמן אמביד בחוץ אולדיפו בחוץ. פציעות חלק מהמשחק למזלכם אתם במזרח.

      נשאר לך רק יאניס אבל הוא איירון מן כמו השיקוץ. היחיד שיכול לפגוע בו זה הרשע. עם טיקט אוטומטי לגמר 😂

      מונטרזל אכן בדרך לשיא קריירה מול ההוקס 😂😂😂. מה קרה לקוריוז שהבריז? יעני אין קאווי וגורג א זה לא לרמה שלו? או ששומר את עצמו למפגש מול הדונציק? נראה לי אופ 2.

      1. חחחחחחח
        העניין הוא שכל שחקני החמישייה נפצעו השנה. לא קשה אבל גם לא קל.
        אני מקווה שהמתיחה הזו לא רצינית ושיחזור כבר בשבוע הבא
        ווישפול טינקינג

  17. הנה חזרנו לשנה שעברה או לפני שנתיים שאמרתי שסטיבנס משחק נחמד עם כל המחליפים מסוף הספסל מול חמישייה של הקבוצה היריבה וחטפתי פה בראש כאילו אני הזוי אבל זה מה שקורה בפועל…
    היה 37 יתרון ועכשיו מחק ומתחסר. סטיבנס יקח טייטל רק במזל….

    1. אף אחד לא יקח ב-30 הפרש חמש דקות לסיום.
      מה אתה רוצה? שלא ישחק עם המחליפים (אז מתי?) שיעשה ת'יבודו ורוז, שנתן לו לשחק במשחק גמור ובמקום MVP (ואולי אליפות) קיבל נכה שיקומי…
      כן, הטענה הזאת עדיין הזוייה

      1. כבר היו דברים מעולם וקבוצה יכולה בקלות למחוק הפרש עד מצב של כמעט איבוד משחק.
        אפשר לשלב אבל כשאתה משחק עם חמישייה שלישית מול חמישייה ראשונה אתה לוקח סיכון מיותר!
        ממפיס היו שבורים אז הם לא עשו הרבה.

  18. האנטר ורדיש מנגרים את החיים. האנטר 2 מ14. אב צמוד האם ההוקס מנצחים בלי הקוריוז את הקליפרס בלינקאווי גורג בברלי בבית אחרי בק טו בק? קלאץ טיים

  19. אם זאיון כשיר לחלוטין אז תמוהה מאוד ההחלטה של ג'נטרי להוריד אותו לספסל אחרי 3 דק' ותמוהה יותר ההחלטה להשאיר אותו על הספסל כשהקבוצה שלו נראית כמו שהיא נראית

    1. קליפרס החזקים? רק שלא היה קאווי גורג בברלי שזה נגיד מאזן את הקוריוז.
      ואז היה בק טו בק ובבית? לא הפתעה כזאת גדולה. ראה תחזית לעיל לפני המשחק..

    1. חחח איך אתה מופתע😂😂😂 תכף רצים לפלייאוף ודור העתיד עוד 4 שנים 3 טבעות 😂😂😂. אני מבטיח שהספרס יזכו באליפות והסאנס יזכו באליפות לפני שנא תזכה באליפות.

    1. הפליקנס עם 10 ניצחונות מ-14 משחקיהם האחרונים. עם ניצחונות על יוטה, פייסרס, רוקטס, נאגטס, והפסדים מינימליים לקליפקס (3 נק') ולג'אז (2 נק'). קבוצה חדשה, סגל חדש, ועכשיו מנסים לשלב שחקן חדש שצריך לקבל תפקיד מרכזי. לצפות שמהדקה הראשונה זה יעבוד כמו שעון, זו צפייה מוגזמת.

  20. רק לכלכנו על בונזו והוא עשה תרגיל נפלא בהגנה ומייד אחרי זה שם שלשה.
    אולי נחכה עוד קצת לפני שאנחנו שוחטים אותו?

  21. שרדתי מחצית שלמה של הפליקנס-ספרס.
    הרבה זמן לא ראיתי כזה משחק מבולגן וחסר השראה.
    תחושה של פרה סיזן יותר מאשר אמצע העונה

  22. שיר הלילה ברגע האחרון
    ISRAEL של סוזי והבאנשיז
    Little orphans in the snow
    With nowhere to call a home
    Start their singing, singing
    Waiting through the summertime
    To thaw your hearts in wintertime
    That's why they're singing, singing
    Waiting for a sign to turn blood into wine
    The sweet taste in your mouth, turned bitter in its glass
    Israel, in Israel
    Israel, in Israel
    Shattered fragments of the past
    Meet in veins on the stained glass
    Like the lifeline in your palm
    Red and green reflects the scene
    Of a long forgotten dream
    There were princes and there were kings
    Now hidden in disguise, cheap wrappings of lies
    Keep your hearts alive with a song from inside
    Even though we're all alone
    We are never on our own when we're singing, singing
    Home, home
    There's a man who's looking in
    And he smiles a toothless grin
    Because he's singing, singing
    See some people shine with glee
    But their song is jealousy
    Their hate is clanging, maddening
    In Israel, will they sing Happy Noel
    In Israel, in Israel
    Israel, in Israel
    In Israel, will they sing Happy Noel

כתיבת תגובה

סגירת תפריט