סיקור משחקי יום ראשון – קצר וצמוד / עמיחי קטן

בסך הכל 2 משחקים היו הלילה, ושניהם היו צמודים החל מהפתיחה ועד לרגעי הסיום, ללא בריחה משמעותית של אף אחת מהקבוצות, ויחד עם הרמה הגבוהה על פי רוב, בסך הכל הערב הזה זוכה לציון חיובי, למרות שיש רק 2 משחקים.

סאן אנטוניו ספרס (18- 23) – מיאמי היט (29- 13) 107 – 102:

המשחק המוקדם של הערב היה צמוד מאוד ואף אחד מהצדדים לא הצליח לייצר בריחה בשום שלב של המשחק. רבע שני טוב של הספרס העניק להם יתרון קטן עליו הם הצליחו לשמור במשך מרבית המחצית השנייה עד שנאן ודראגיץ' הצליחו להעלות את מיאמי ליתרון 98- 95, תוך כדי שהם משלימים ריצת 8- 0, ושלחו את פופ לקחת פסק זמן קצת יותר מ-5 דקות לסיום.

בדקות הבאות הכדור הלך בעיקר לאולדרידג' וביחד עם סל של דרוזן היתרון חזר אל המקומיים, ומאוחר יותר שלשה של בלינלי השלימה ריצת 10- 0 והספרס כבר ביתרון 7. מיאמי לא אמרו נואש ואדבאיו הוריד ל-5, ואז באטלר ל-3 מהקו. הספרס המשיכו להחטיא, אבל גם באטלר ורובינסון החטיאו, ובסופו של דבר בלינלי נשלח להכריע את המשחק מהקו והספרס אוגרים ניצחון חשוב במאבק לפלייאוף.

בלטו בספרס: אולדרידג' עם 21 נקודות, דרוזן עם 20 נקודות, אבל בפחות מ-50%, מה שהורס לו רצף, והוא הוסיף 9 גם בקרש וגם במסירה, מילס עם 18, בלינלי עם 12 והכוכב העליון דרק וויט עם 11.

הובילו את מיאמי: אדבאיו עם 21 נקודות, 16 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דראגיץ' עם 19, נאן הורס לעצמו את הרצף עם 18 בלבד, באטלר עם 16, אבל באחוזים לא טובים (5/14) ודאנקן רובינסון הוסיף 12.

דנבר נאגטס (29- 13) – אינדיאנה פייסרס (28- 15) 107 – 115:

שתי הקבוצות פתחו רע מאוד התקפית ואחרי 4 דקות התוצאה הייתה 5- 0 לדנבר עם 2/18 משותף מהשדה. אחרי זה כל דבר נראה טוב יותר, אבל גם תוצאת סיום הרבע הראשון העידה על קצב הגנתי, בסך הכל 21- 15 לזכות דנבר, כשוורן, בארטון ויוקיץ' קולעים 28 מתוך ה-36 המשותפות ל-2 הקבוצות. הרבע השני כבר התאפיין בקצב התקפי בהרבה כשברוגדון נכנס לעניינים, אבל אצל דנבר יוקיץ' ממשיך לשלוט, ובמחצית 50- 44 לזכות דנבר.

אמרנו ניקולה יוקיץ', אז נמשיך, מכיוון שאחרי 8 נקודות בכל אחד משני הרבעים הראשונים התעלה על כך הסרבי והגיע ל-12 ברבע השלישי לבדו, ו-28 בסך הכל לקראת העלייה לרבע האחרון. בצד הקבוצתי של הדברים העסק נשאר בטווח שבין יתרון לדנבר ובין צמוד, ובסיום הרבע השלישי 81- 74 לזכות דנבר. דקות טובות של ג'סטין הולידיי ומקדרמוט אפשרו לאינדיאנה להוריד את ההפרש ל-2 בלבד ולהלחיץ את הקהל הביתי בפפסי סנטר. סאבוניס וברוגדון הצטרפו לאורחים מאינדיאנה ובערך 4 דקות לסיום הפייסרס לקחו את היתרון.

נקודות של סאבוניס הגדילו את ההפרש ל-5 ושלחו את דנבר לפסק זמן בהול. דנבר בצרה אז הולכים ליוקיץ' שמעלה את מאזנו האישי ל-30 עם שני דיוקים מהקו, אבל מקדרמוט השיב בשלשה שהעלתה את אינדיאנה ליתרון 6. בארטון החזיר את ההפרש ל-3 באמצעות סל ועבירה, אך גם שמחה זו הייתה מוקדמת משום שהפעם היה זה ברוגדון שקלע 2 נוספות ושוב 5 לאינדיאנה. מכאן והלאה היה זה בעיקר קליעות עונשין של אינדיאנה שסגרו עניין, בזמן שיוקיץ' החמיץ את ההזדמנות האחרונה מחוץ לקשת, ואינדיאנה השיגו ניצחון מרשים ביותר.

הובילו את אינדיאנה: מקדרמוט היה הקלעי המוביל עם 24, וורן, ברוגדון וסאבוניס הוסיפו 22, כאשר האחרון דאג להשלים טריפל-דאבל עם 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים וג'סטין הולידיי תרם 14 למאמץ.

בלטו בשורות דנבר: יוקיץ' עם 30 נקודות, שליש מזה על הקרש ועשירית מהנקודות בחטיפות, בארטון וגראנט עם 16 כל אחד, פלאמלי עם 13 ומייקל פורטר עם 10 ו-8 כדורים חוזרים.

וכעת – לפתרון החידה. כצפוי, התשובה היא דווין וויד, הרוקי היחיד במדי מיאמי מלבד קנדריק נאן שעשה יותר מרצף אחד של 3 משחקי 20 נקודות. במקרה של וויד היו לו שלושה רצפים כאלו.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. בקי המונד עזרה מאד לספארס בנצחונם כשהתפרצה בקריאת "CHALLENGE" או לפופ או לעבר השופט, ששרק גולטנדינג לחוסם של ג'ימי באטלר.

    הסקירה שלך טובה מאד ומדוייקת,. תודה

    1. הוא נשאל להרגשתו אחרי הטריפל דארבל הראשון בקריירה והוא ענה שהוא מרגיש ממש מאושר "כי זה לא דבר שקורה לך הרבה פעמים בקריירה". כתבתי זאת במעורב, אבל ידוע לי שאנשים קוראים רק כותרות.

  2. תודה על הסקירה. הספרס כנראה כבר לא יגיעו לפלייאוף והאמת שגם אין להם קייס.
    דרוזן בעונת חוזה אז הוא נזכר להתחיל לקלוע
    אולדריג התחיל לזרוק שלשות העונה אבל הוא כבר לא סופרסטאר… לא רואה את העתיד של הספרס בחמש שנים הקרובות..ולכן אני לא מבין למה לא הולכים לטנקינג .
    זאת לא בושה לטנקק

  3. אינדיאנה זה סוג של נס
    קבוצה בלי אולדיפו, הכוכב שלה, נראית בין 5 הטובות בליגה עם סגל שאין בו אף שם נוצץ ומובל על ידי ברוגדון וסבוניס
    מקמילן כנראה מאמן מצוין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט