חם מהתנור: טרבור אריזה בפורטלנד, ששלחה את קנת' בזמור לקינגס!

פורטלנד (25-18) העבירו לסקרמנטו (26-15) את קנת' בייזמור, שתי בחירות סיבוב שני ב-2024 ו-2025 ואת אנטוני טוליבר תמורת טרבור אריזה, קיילב סווניגן ו-ווינן גבריאל בייזמור פתח ב-19 מ-20 המשחקים האחרונים של הבלייזרס וקלע העונה 7.9 נקודות עם 4 ריבאונדים למשחק, בזמן שטוליבר קלע 3.9 נקודות ב-16.8 דקות בערב.

אריזה שחתם בקינגס בקיץ קלע 6 נקודות למשחק מהספסל של סקרמנטו. סווניגן, שנבחר בדראפט ע"י פורטלנד, שותף ב-7 משחקים העונה. הבלייזרס חוסכים 12.3 מיליון דולר בזכות העסקה.

*

הליגה פרסמה את דירוג השחקנים המובילים ביותר במכירות חולצות העונה, בסדר הבא: לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס) ראשון, אחריו יאניס אנטדקומפו (מילווקי באקס), סטפן קרי (גולדן סטייט ווריורס), ג'ייסון טייטום (בוסטון סלטיקס) וג'יימס הארדן (יוסטון רוקטס) סוגר את החמישיה הראשונה. אחריהם לוקה דונצ'יץ' (דאלאס מאבריקס), קוואי לנארד (לוס אנג'לס קליפרס), אנטוני דיוויס (לוס אנג'לס לייקרס), ג'ואל אמביד (פילדלפיה 76'), קיירי אירווינג (ברוקלין נטס), בן סימונס (פילדלפיה 76'), קווין דוראנט (ברוקלין נטס), ראסל ווסטברוק (יוסטון רוקטס), קמבה ווקר (בוסטון סלטיקס) ובמקום ה-15 הרוקי מניו אורלינס, ציון וויליאמסון שעוד לא שיחק ב-NBA.

עשרת הקבוצות שמכרו הכי הרבה חולצות: לוס אנג'לס לייקרס, בוסטון סלטיקס, פילדלפיה 76', טורונטו ראפטורס, מילווקי באקס, גולדן סטייט ווריורס, יוסטון רוקטס, שיקגו בולס, מיאמי היט, ברוקלין נטס.

*

מייק קונלי צפוי לחזור היום לשורות יוטה (13-28) מפציעה ממושכת. הוא קלע 13.6 נקודות למשחק ב-22 משחקים עבור הג'אז.

*

האן.בי.איי דוחה את ההצבעה על קיצור העונה הסדירה לאחר שמועות על כך שהבעלים לא יתמכו באישור ההצבעה באפריל הקרוב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. מהלך מעניין של פורטלנד. טרבור אריזה יכול להיות שחקן חמישייה טוב בקונטנדרית אבל היה נוראי בסקרמנטו השנה ובפניקס שנה שעברה. יכול להיות טוב שם ואולי לשפר את ההגנה, אבל לא ברור אם זה מהלך שהם לקחו בשביל לעשות פלייאוף או כדי לחסוך 12 מיליון דולר

    1. טרבור אריזה פח רציני מתי ראית אותו לאחרונה? ביוסטון?
      הוא מחריד בקינגס בכל דקה שראיתי אותו אוויר הגנתי ולא עושה כלום בהתקפה. נראה לך שהוא יעזור לפורטלנד? כמו לשים פלסטר על חיתוך עורק

    1. 33.7% מהשלוש העונה. נפץ זאת מילה קצת גדולה…אריזה אכן נראה גמור, אבל בשנה שעברה בוושינגטון היה שחקן התקפה טוב. הוא נראה גמור גם לפני העונות שלו עם הארדן וד'אנטוני ביוסטון וחזר לעצמו בקונטנדרית. יכול להיות שבתפקיד של שחקן שצריך לעמוד בפינה ולקלוע הוא יהיה קיים בהתקפה. הבעיה היא ההגנה הקבוצתית החלשה של הבלייזרס – להם אין קפלה וטאקר

      1. שתי שלשות למשחק ב-43.6% רק לפני שתי עונות, בדטרויט.
        וממוצע קריירה של מעל 37%.
        הוא שוטר כמו ששוטר צריך להיות.
        לא רואה את אריזה קולע ברמה שלו כיום.
        אני מניח שלאריזה יש יתרון בהגנה, אבל קסמים הוא לא יעשה.

  2. יופי שמעון, אנחנו סוגרים עסקה ואתה הולך ומבזבז את הצ'יפים על משהו אחר?!? אתה תגמור כמו מג'יק בסוף.
    .
    לא יודע אם זה מה שיוביל את פורטלנד לפלייאוף. יכול להיות שהחסכון הזה עוזר להם לבצע עסקה עתידית? אם הם חותכים את סווינגן וגבריאל למשל? נחיה ונראה.

  3. היה פה טרייד שנסגר שאולדריג דרוזן מילס וקארול הצטרפו לפורטלנד
    בייזמור וויטסייד הוד קולינס סימונס ו3 בחירות דראפט סיבוב 1 עברו לספרס. הכל אושר אבל הבעלים עשה מהלך מעליי והעדיף את אריזה….
    אבל אני לא מתפטר מפורטלנד שישלם פיצויים אם הוא רוצה…

    1. כולכם מגיבים פה בלי שראיתם משחק ! טוליבר הוא נוראי. קיבל מספיק הזדמנויות השנה והוא חסר תרומה לחלוטין. לא שומר, לא לוקח ריבאונד. יכול לשחק 15 דקות ולא לעשות שום נתון סטטיסטי. אני יודע וראיתי את כל המשחקים של הבלייזרס השנה. הוא בחור מאוד נחמד בלי קשר.
      הבלייזרס נפטרים משני שחקנים שלא תורמים ולוקחים צ'אנס על שחקן 3 AND D ואיזה פרוספקט אפריקאי . סוואניגן גם לא שחקן ליגה לגיטימי ואת זה ראינו שנה שעברה. בגדול- זה לא טרייד שישנה את המצב של הקבוצה. הבעייה המרכזית (חוץ מסטוטס) היא שהסגל קצר ואין מספיק שחקני רוטציה יציבים ואת זה אפשר לפתור רק על ידי הוספת עוד גופות לרוסטר. אולשיי יודע ומבין ויעשה עוד מהלכים כבר העונה.

  4. אם זו הייתה עסקה לפני שנתיים – שלוש, אני הייתי אומר שזו עסקה מצויינת לפורטלנד, אבל היום – זו עסקה סבירה עד טובה עבור סקרמנטו וקצת פחות עבור פורטלנד שלדעתי במהלך הזה בסה"כ הביאה שחקן ספסל, במידה והוא באמת ישאר שם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט