הקליפרס בלואיזיאנה, הבאקס במילווקי והלייקרס ביוסטון ביום שבת מרתק

הקליפרס בלואיזיאנה, הבאקס במילווקי והלייקרס ביוסטון ביום שבת מרתק

מומלצי ליג פאס:

ניו אורלינס פליקנס (26-16) – לוס אנג'לס קליפרס (13-29), 22:30

הקליפרס ינסו להתגבר על חסרונו של פול ג'ורג' כאשר הם נוסעים ללואיזיאנה למפגש עם השקנאים.

החבורה של דוק ריברס היא אחת מהקבוצות העמוקות בליגה. גם ללא פול ג'ורג' ומו הארקלס, הם קיבלו תפוקה משמעותית מכלל השחקנים ששיחקו לפני יומיים בשיוט הקליל נגד אורלנדו שנגמר בתוצאה 122:95 למהדקים.

הספסל שלהם הוא הטוב בליגה מבחינת סקורינג (51.3 נקודות למשחק), השני בליגה בחינת כדורים חוזרים (20.6 ריבואנדים למשחק) ומקום רביעי מבחינת אחוזי שדה (46.9%).

אף על פי ששתי המתמודדות יקוו להציג משחק קבוצתי, אור הזרקורים יהיה על הקרב בין קוואי לאונרד לברנדון אינגרם. קוואי נמצא כעת ברצף קליעה יעיל ביותר. בארבעת המשחקים האחרונים, הטלף קולע 35.3 נקודות למשחק, קוטף 5.5 כדורים חוזרים למשחק, מוסר 4.5 אסיסטים למשחק וחוטף 2.3 פעמים למשחק. כל זה ב-56.5% מהשדה ו-45.2% מעבר לקשת השלוש.

למרות שאינו שם נוצץ כמו לאונרד, ברנדון אינגרם גם נמצא בכושר קליעה אדיר. הוא חוזר מהיעדרות של משחק אחד וקבע שיא קריירה של 49 נקודות, כולל זריקה שנתנה לפליקנס יתרון של נקודה עם 0.2 שניות לסיום הזמן החוקי (רודי גובר שלח להארכה עם 1/2 מהקו, אך זה לא הציל את הג'אז ממלתעות ההפסד) בניצחון של הפליקנס על יוטה, מה שקטע לג'אז רצף של עשרה ניצחונות רצופים.   

הימור: הקליפרס לא מרגישים נוח מדי מחוץ לבית, אך פערי הכישרון גדולים מדי. 7 הפרש לאורחים מעיר המלאכים.

ברוקלין נטס (22-18) – מילווקי באקס (6-37), 1:00

הרשתות נמצאות כעת במקום השמיני, מה שיוביל למפגש פלייאוף עם הבאקס. הקשוחים של ברוקלין ירצו להוכיח שהם לא יהוו כשטיח עם תצוגה ביתית מול הקבוצה הטובה בליגה.

זה לא יהיה קל לעצור את הרכבת הדוהרת מויסקונסין, שבהינתן תצוגה של 120+ נקודות הלילה, תקבע שיא פרנצ'ייז חדש לרצף המשחקים בהם הקבוצה קולעת כמות זו של נקודות. במשחק האחרון שהתקיים ביום חמישי נגד הסלטיקס הם קלעו שיא עונתי של נקודות במחצית הראשונה עם 76, בעיקר בעזרת 12 השלשות שקלעו במהלך שני הרבעים הראשונים. יאניס כמובן נתן תצוגה ברמת MVP עם 32 נקודות שהובילו את האיילים, אבל חשוב גם לציין את ההופעה של דונטה דיווינצ'נזו ששם 19 נקודות על הלוח, שיא קריירה לנינג'ה הג'ינג'ית.

הנטס הם לגמרי אחת מהקבוצות המסוגלות להאט את הבאקס בצד ההגנתי, בהינתן ויעשו כמה שינויים. מאז תחילת דצמבר, הם מדורגים במקום הרביעי בדירוג הגנתי עם 107.5. טוריאן פרינס, בין היתר, יקבל את המטלה הקשה של שמירה על הגריק פריק, הוא עשה עבודה טובה על שחקני כנף העונה (החזיק את ג'ימי באטלר על 2/6 מהשדה, את מרקוס מוריס על 2/7 מהשדה ואף את ג'יימס הארדן על 1/9 מהשדה) אולם מול שחקני גבוהים ופיזיים יותר הוא התקשה. קני אטקינסון ייאלץ לעשות שינויים בליינאפ הנמוך שלו (פרינס בגובה 7"6 פותח בעמדת הפאוור פורוורד, כאשר את הכנפיים מאיישים ג'ו האריס וספנסר דינווידי) כדי להאט את היווני.   

הימור: הנטס הם לוחמים, אבל יש גבול לכמה אפשר להילחם. הבאקס יגדילו את רצף ניצחונותיהם לשישה רצופים ויוכיחו למה לנטס יש עוד הרבה עבודה עד שיוכלו לחלום על להקשות עליהם בפלייאוף. 22 הפרש לאורחים ממילווקי.

יוסטון רוקטס (14-26) – לוס אנג'לס לייקרס (8-33), 3:30

המשחק המעניין ביותר של הלילה מציג שתי טיטאנים מהקונפרנס המערבי מנגחים ראשים כאשר הטילים מארחים את האגמים.

זהו לא היה חודש ספורטיבי טוב לעיר יוסטון, קבוצת הפוטבול (הטקסנס) התרסקה ואיבדה יתרון של 24:0 עוד במחצית הראשונה וקבוצת הבייסבול (האסטרוס) נקלעה לאחד מהסקנדלים הגדולים ביותר בתולדות הספורט. הרוקטס חייבים להחזיר קצת חיוך לאוהדי העיר, במיוחד כשגם הם הפסידו שלושה מתוך ארבעת המשחקים המשחקים האחרונים שלהם, כל ההפסדים בהפרש דו ספרתי.

לדאבונם של הרוקטס, הם נאלצים לארח את לברון וחבריו בתזמון רע מאוד. הלייקרס קיבלו יומיים של מנוחה והם זועמים לאחר ההפסד המביך למג'יק, הפסד שקטע להם רצף של תשעה ניצחונות. לברון ג'יימס שם 19 נקודות ו-19 אסיסטים על הלוח, אולם זה היה ב-7/19 מהשדה בתוספת של חמישה איבודים. למלך אין הרבה רצפים של משחקים רעים, אם בכלל.

הג'יימס שמנגד, הארדן המזוקן, יצטרך לנער את בעיות הקליעה שלו ולתת משחק גדול כמו שהוא יודע בשביל שלרוקטס יהיה איזשהו סיכוי במשחק. בחמשת המשחקים האחרונים של יוסטון, הארדן לא הגיע ל-50% מהשדה פעם אחת וירד מ-30% שלוש פעמים. הוא עדיין מגיע פעמים רבות לקו, מה שעוזר לו לרפד את הסטטיסטיקה, אבל זה לא מספיק לניצחונות של קבוצתו.

הימור: הרוקטס דווקא פייבוריטים ברוב סוכנויות ההימורים, אני לא רואה את זה. ניצחון ב-12 ללייקרס שמכסים בקלות את הליין.

שאר המשחקים:

בוסטון סלטיקס (13-27) – פיניקס סאנס (24-17), 2:00

הסלטיקס יכולים להשלים סוויפ עונתי על הסאנס אם ישמרו על מבצרם הביתי בביקורם של השמשות במסצ'וסטס.

הסאנס הם לא ממש האיום המערבי כמו היריבה המושבעת מלוס אנג'לס שהיפגשו הסלטיקס ביום שני, אבל הם דווקא נמצאים בכושר לא רע במטרה לחזור לתמונת בפלייאוף. הם ניצחו שלושת מארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל דריסה של הניו יורק ניקס ביום חמישי בתוצאה 121:98.

הסלטיקס רוצים למנוע רצף שלושה הפסדים בפעם השנייה החודש לאחר ההפסדים לדטרויט ומילווקי בשבוע האחרון.

הימור: לסלטיקס אין מרווח רב לטעויות בצמרת המזרח הצפופה, הם יקחו את עצמם בידיים ויעצרו את כדור השלג לפני שזה יהיה מאוחר מדי. 11 הפרש למקומיים מבוסטון.

אטלנטה הוקס (32-10) – דטרויט פיסטונס (27-15), 2:30

שתי קבוצות צעירות שישמחו לשים עוד V בטור הניצחונות כאשר הבוכנות מגיעות לג'ורג'יה.

מבלי נס ו/או התרסקות של אחת מקבוצות הפלייאוף, שתי הקבוצות הללו לא יהיו פקטור באפריל. אבל זה לא אומר שאין למה לצפות מהן. סקו דומביה אמנם שיחק פחות מ-20 משחקים, אבל הרוקי פורוורד מאוד מרשים עם 14 נקודות ב-54.4% מהשדה בחודש ינואר עד כה.

בצד השני, הרוקי פורוורד של אטלנטה, קאם רדיש, שהתחיל בצורה זוועתית את העונה, התחיל לצבור קצת מומנטום. הוא עבר את רף ה-20 נקודות פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים. הוא עדיין אחד מהשחקנים הכי לא יעילים בליגה, אבל לפחות ישנה התקדמות.

הימור: משחק התקפי ביותר ייגמר עם 40+ נקודות של טריי יאנג וניצחון לקבוצה הביתית מאטלנטה.

ניו יורק ניקס (31-11) – פילדלפיה 76' (16-27), 2:30

הקבוצה הכי דו פרצופית בליגה מגיעה למדיסון סקוור גארדן למפגש עם הניו יורק ניקס.

הסיקסרס ניצחו 20 מתוך 22 משחקי בית, אבל הפסידו 14 מתוך 21 משחק החוץ שלהם. ברט בראון יודע שזה לא יכול להימשך כך, במיוחד ככל שזמן הפלייאוף קרב וכל קבוצות הצמרת במזרח לא נכנעות בביתם.

הניקס הרוויחו חזרה את הסקורר המוביל שלהם, מרקוס מוריס שחסר לאחר פציעה. יהיה מסקרן לראות את השילוב מחדש שלו עם ג'וליוס ראנדל שלקח על עצמו את נטל הסקורינג כשקלע לפחות 25 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים.

הימור: הניקס ישמרו את זה צמוד, אבל פילי לבסוף תצא עם ידה על העליונה. 4 הפרש לסיקסרס.

שיקגו בולס (28-15) – קליבלנד קאבלירס (30-12), 3:00

פעם, שתי הקבוצות האלה התנגחו בחצי גמר המזרח רק לפני חמש שנים לפני שלברון סיים איתם בשישה משחקים בדרך לגמר. היום, שתי הקבוצות הללו נאבקות על מקום חד ספרתי במזרח החלש.

זהו משחק החוץ השישי ברצף של הקאבס, הם ישמחו לסיים עם מאזן חצוי בטיול הזה לפני חזרתם לאוהיו.

במשחקם האחרון, הבולס הצליחו במפתיע להוביל על הסיקסרס בנקודה בירידה לחדרי ההלבשה לפני שהתפרקו במחצית השנייה.

הימור: משחק משמים שבסופו הבולס יגרדו ניצחון. 2 הפרש לשיקגו בבאזר הסופי.

מיניסוטה טימברוולבס (26-15) – טורונטו ראפטורס (14-27), 3:00

הראפטורס ניצחו את שני משחקיהם האחרונים בהפרש דו ספרתי, והם לא מתכוונים לעצור את המומנטום מול הטימברוולבס.

שתי הקבוצות שיחקו ליל אמש, הזאבים נכנעו בפעם הרביעית ברציפות, הפעם רק ב-2 הפרש לאינדיאנה האיכותית. מנגד, הראפטורס לא השאירו סיכוי לוויזארדס כאשר המטירו עליהם 140 נקודות, כולל השלשה המשוגעת הזו של קייל לאורי: https://www.youtube.com/watch?v=Hq3NXwz8hqQ

הימור: אין צורך להשתגע כאן ולהמר על הפתעה, 21 הפרש קליל לקנדים.

גולדן סטייט ווריורס (34-9) – אורלנדו מג'יק (22-20), 3:30

הלוחמים מהמפרץ הפסידו את עשרת משחקיהם האחרונים והמג'יק יקוו להמשיך לבעוט בהם כשהם על הקרשים עם עוד ניצחון שני בתחומי מדינת קליפורניה בשבוע האחרון.

הווריורס כמעט קטעו את המומנטום השלישי במשחקם האחרון כאשר גררו את הנאגטס להארכה למרות פצועים רבים. סטיב קר שיבח את חניכיו ואמר במסע"ת בתום המשחק כי: "כולם נלחמו היטב, שדנבר התחילו לרוץ נגדנו במחצית השנייה, לא וויתרנו. פשוט לא הצלחנו להתגבר על עצמנו בסוף". אלק ברקס שם 25 נקודות יחד עם 21 נקודות של דמיאן לי שלא הספיקו לבסוף, אך שלחו סימנים מעודדים להמשך.

המג'יק היממו את הלייקרס עם ניצחו לפני כמה ימים, אולם אז חזרו למציאות כאשר הקבוצה השנייה מעיר המלאכים נתנה להם בראש עם 27 הפרש אתמול.

הימור: אלך על ההפתעה כאן, הווריורס יגיעו למספר דו ספרתי של ניצחונות עם תצוגה התקפית איכותית מול אוהדיהם בצ'ייס סנטר. 3 הפרש לגולדן בסיום.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-23) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-18), 4:00

הבלייזרס נואשים לניצחונות לקרב אותם חזרה למקום השמיני, ויש להם הזדמנות לעשות זאת הלילה מול אוקלוהומה בשחזור סדרת הסיבוב הראשון משנה שעברה.

הקבוצה מאורגון עדיין לא הצליחה למצוא את רגליה העונה. רק החודש הם הספיקו לנצח את יוסטון בחוץ ולהפסיד למיניסוטה.

הת'אנדר דווקא היו יציבים לאחרונה, למרות שני ההפסדים הרצופים שלהם מול הראפטורס וההיט. הם יצטרכו את הניצחון הזה כדי להתקרב למקום השישי.

הימור: משחק צמוד שבסופו לילארד ישבור את הלבבות של אוהדי אוקלוהומה עוד פעם. גיים ווינר של "דיים דולה" עם 0.0 על השעון.

יוטה ג'אז (13-28) – סקרמנטו קינגס (26-15), 4:00

הג'אז יקוו לנקום בקינגס לאחר שהמלכים ניצחו אותם בנקודה במפגש הקודם בין הקבוצות. הג'אז לא רגילים לשחק אחרי הפסד לאחר שלא חוו את התחושה הזו כשלושה וחצי שבועות לפני ההפסד הכואב לפליקנס.

"זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, קשה להפסיד כאלה" אמר דונובן מיטשל, כוכב הג'אז במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הקודם.

הקינגס חייבים להתחיל את מסע 5 משחקי החוץ ברגל ימין. הם משחקים כדורסל טוב בזמן האחרון, רק פשוט לא מצליחים לסיים את הרבע הרביעי כמו שצריך. את שני המשחקים האחרונים שלהם הם הפסידו בטוטאל של 6 נקודות: 114:112 נגד אורלנדו ו-127:123 נגד דאלאס.

הימור: הג'אז טובים מדי כדי להפסיד שניים ברצף, במיוחד בבית. 8 הפרש ליוטה בסיום.

לפוסט הזה יש 173 תגובות

  1. תודה עידו.
    .
    ההוקס הופכים אט אט לאימת המזרח ואם ינצחו היום יחברו שלושה ניצחונות ברצף!נראה אם הם יצליחו לפשל את זה.

  2. https://twitter.com/DragonflyJonez/status/1217794386987290624?fbclid=IwAR09jBIm_fV19RH6fRFca3XGfqdDrT6hHQNzpKceMxk2lcDWeNrBzo89sq8
    מסתבר שאחרי שקיירי אמר לתקשורת שהנטס צריכים עוד חלק אחד, הוא דיבר עם החברים לקבוצה ואמר: "אנחנו נפתור את זה, אבל זה אומר שכמה מכם יאלצו ללכת בקיץ."איזה תולעת בריח דושבאג,בין קיירי הדפוק והרכות של דוראנט🤮,הנטס בזבל.אם אני ג.מ, לא נוגע בו עם מקל.
    לא קיים טיטול שיעזור למסכנים שם

  3. לונזו בול מנגב.
    משחר מהנה עד עתה, אין כמו לראות שידור עם יובי בראון (סורי ערוץ הספורט, אולי בפעם הבאה).

  4. לא יודע מה שמעון נהנה לצפות ב ארדן משחק אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש, סגנון משחק כזה מגעיל שחקן התקפה היסטורי אבל בלתי ניתן לצפייה+ השיפוט לא נותן אפשרות לשמור עליו ועל הכוכבים האחרים, הם אשכרה זזים לו מהדרך שבטעות לא ינשמו עליו ומשרד עבירה או שהוא יקפוץ עליהם

  5. חייב להיות סידרה יוסטון לייקרס בפלייאוף חייב יהיה אדיר סידרה 50 50 לגמרי לליקרס אין כלום מול הארדן וראס וליוסטון אין כלום מול לברון ודיוויס יהיה אדיר

  6. אם ראסל היה משחק ככה כל משחק הוא היה אדיר, הבחירת זריקות שלו יותר טובה (גם אם עדיין יש לו את הפידוואי הדפוק), אסור לו לזרוק שלושות. על הארדן אסור לנשוף, ווגל נותן הוראה לעלות במחצית השנייה על מסיכות שלא יפגע בו האוויר. שיפוט בדיחה

      1. ראס יעצור את עצמו, הוא לא יקלע כל משחק באחוזים האלה ובפלייאוף הוא ימשיך לדפוק את הקבוצה עם פול אפ גאמפרים

    1. חחחח אתה פיספסת החצי ראשון שלברון דוהר למתפרצת הארדן רץ אחריו ולברון מעיף אותו בכל הכוח בדחיפת בושידו לחוץ ובא לעשות לייאפ וקאפלה נתן גג אבל מצחיק איך הוא העיף את הארדן ולא היה תוקף 😂😂

  7. יוסטון פשוט לא באותה ליגה. הלייקרס בלי דייויס הצליחו הלילה לשבש את השטף הרגיל של יוסטון –
    הם חתכו את כמות המבטים הפנויים שיוסטון קיבלו מה-3, גם במחיר נק' קלות מזדמנות בצבע. מה שעוד עשו הלייקרס, זה ללחוץ על נתיבי המסירה, מה שגרם להרבה איבודים מצדה של יוסטון, ולנקודות קלות של הלייקרס.
    עם דייויס בהרכב, זה בכלל הופך את יחסי הכוחות ללא שקולים.

  8. איזה ניפוח סטט גובר הרביץ מול הקינגס 😂😂 כמה טוב שיש כאלו קבוצות בליגה. קלרקסון mvp מאז שהגיע ליוטה כל משחק 20נק lol.

    הקוריוז פתח אסם ונגרייה יחד כצפוי בבק טו בק. הוא מחריד במשחקי בק טו בק. טיג עזר להוקס לספוג 136 נק מצבי מיכליוק הספרן העירוני של ברוך.

    מזל שיאניס צריך רק 20 דק מול הנטס לקלוע 30 נק. קיירי mvp 😂😂😂

    האם בפיניקס מתחילים להבין מה עושים עם אייטון?

  9. מילה על הסאנס –
    מיקל ברידג'ס. ככל שהוא מקבל יותר הזדמנויות, הוא יותר מוכיח את עצמו. ב-10 המשחקים האחרונים הוא קולע 9.5 נק' למשחק (40% מהשלוש, 68% אפקטיבי) לצד הגנה יוצאת מן הכלל (2 חטיפות, 2 גגות, הלילה). הדקות שלו לצד אייטון ובוקר, לילה אחרי לילה הן הדקות הטובות ביותר של הקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט