הספרס מושפלים, ממפיס שוב מנצחים ולוקה עם עוד הצגה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

טורונטו רפטורס (14-27) 140 – וושינגטון וויזארדס  (28-13) 111:

מארק גאסול חזר עבור טורונטו ועם 6 שלשות הוא לא השאיר לוושינגטון שום ספק, למרות שיש להודות שכמו שוושינגטון נראית, הרפטורס לא ממש היו צריכים אותו כדי לגבור על אחת מהקבוצות החלשות בליגה.

ההגנה של וושינגטון לא הייתה קיימת למין הרגע הראשון, והרפטורס קלעו 38 נקודות ברבע הראשון כדי לקפוץ ליתרון דו ספרתי שרק הלך וטפח ככל שהתקדם המשחק, כשוושינגטון לא ממש מנסה למנוע מהרפטורס להגיע לטבעת מה שאפשר 57% מהשדה למארחים שגם נהנו מערב מפוזר של 28 איבודים של וושינגטון.

בראדלי ביל היה בערב חלש של 14 ושיחק 23 דקות בלבד, בראון עלה מהספסל והוביל את הוויזארדס עם 22 באחוזים טובים, ובונגה שפתח הוסיף 17 ו-10 ריבאונדים. בצד השני, נורם פאוול שוב הוביל עם 28 נקודות ב-30 דקות דיוויס הוסיף 23 ב-24 דקות, שניהם מהספסל, גאסול הוביל את החמישיה עם 20 אנונובי הוסיף 18.                                                                                

אינדיאנה פייסרס (15-27) 116 – מיניסוטה טימברוולבס (26-15) 114:

טאונס חזר במיניסוטה מה שגזר משחק צמוד מהצפוי, כאשר אינדיאנה סובלת מערב חלש למדי מחוץ לקשת, אבל בסופו של דבר וכצפוי הפייסרס משלימים את הדאבל על הזאבים העונה, וממשיכים להתבסס בצמרת המערב.

אינדיאנה הובילה כמעט לאורך כל המשחק, אבל מיניסוטה נשארה קרובה, אבל עשר דקות לסיום אינדיאנה הצליחה לייצר יתרון דו ספרתי ראשון מריבאונד התקפה של דאג מקדרמוט. מיניסוטה לא נשברה ושני ריבאונדים רצופים בהתקפה של אוקוגי החזירו אותה לעניינים. אינדיאנה החזירה ל-11 מארון הולידיי ושוב מיניסוטה חזרה עם 7 נקודות רצופות כולל שלשה של דיאנג. הדפוס נמשך כשהפער נע בין 4 ל-8, עד ששלשה של קובינגטון הציטה ריצת 0-7 של האורחים שהשוותה את התוצאה 1:48 לסיום. שתי הקבוצות התקשו לייצר סל עד שברוגדון מחצי מרחק שבר את השוויון, לשבז נפייר הייתה הזדמנות לנצח את המשחק אבל הוא החטיא את השלשה ומיניסוטה סופרת הפסד נוסף במשחק צמוד.

טאונס חזר תחת מגבלת דקות וקלע 27 ב-28 דקות, וויגינס הוסיף 22 באחוזים טובים וניכר שקל לו יותר עם הענק האדיב לצידו. אוקוג'י הוסיף 15. בצד השני עוד ערב גדול של טי ג'יי וורן, אולי השחקן הכי מוערך בחסר בפייסרס, עם 28 נקודות. לאמב הוסיף 18 וברוגדון סיים עם דאבל דאבל סולידי של 12 ו-10 אסיסטים.

פילדלפיה 76'ס (16-27) 100 – שיקאגו בולס (28-15) 89:

במחצית הראשון ההתקפה של שיקאגו נראתה סביר והבולס נשארו צמודים לפילדלפיה, אבל ברבע השלישי 35 נקודות של פילדלפיה, העלו אותה ליתרון דו ספרתי, והם סגרו את המשחק עם הגנה חונקת על הבולס ברבע האחרון שבו האורחים הצליחו לקלוע 18 נקודות בלבד, כשהם מתדרדרים ל-23% מחוץ לקשת, ככה קשה לנצח.

לווין סיים עם 23 אבל היה אחראי על 0 מ-7 מחוץ לקשת, וייט הוסיף 14 מהספסל ומארקנן סיים עם 12 בלבד. סימונס והורפורד תרמו 20 כל אחד באחוזים טובים (לא, סימונס לא זרק מחוץ לקשת, אבל הוסיף 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), אבל הסיפור של המשחק הוא קורקמז שעלה מהספסל וקלע 24 נקודות כולל 6 שלשות ולמעשה הכריע את המשחק.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-23) 108 – מיאמי היט (12-29)115:

רבע ראשון לוהט של מיאמי וקנדריק נאן, כאשר ההיט קולעים 40 נקודות בחוץ סידר להם יתרון גדול אוקלהומה לא ממש התקרבה על אף התוצאה הקרובה, ושליטה של ההיט בריבאונד (35-45) כשחסרונו של הניו זילנדי הגדול בצבע הורגש מאוד עבור אוקלהומה, הבטיחה להם נצחון חשוב במשחק חוץ קשה.

גלינרי היה חם עם 7 מ-12 מחוץ לקשת ל-27 נקודות ב-33 דקות בלבד. אלכסנדר הוסיף 18 בערב שקט של כריס פול שקלע 14 והוסיף 6 אסיסטים בלבד. שרודר הוסיף 18 למפסידים בעוד בצד של המנצחים, נאן הוביל עם 22 ואדביו הוסיף 21 כשבאטלר לוקח כסא משני עם 14 נקודות 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

ממפיס גריזליס (22-20) 113 – קליבלנד קאבלירס (30-12) 109:

ממפיס התקשתה אבל לקחה את הנצחון שעל רקע ההפסדים של הספרס ופורטלנד הופך להיות משמעותי כשממפיס מתבססת במקום ה-8 במערב, מי היה מאמין.

קליבלנד הוביל לאורך מרבית המחצית הראשונה אבל עם הגונג לפתיחת השניה, ממפיס יצאה לריצה מטורפת ונצחה את הרבע 20-38. נגמר? לא אם תשאלו את אלפונזו מקיני, שקלע 6 רצופות בטבעת כדדי להחזיר את קבוצתו למשחק. שתיים של גארלנד מהקו כבר הורידו ל-5 4:44 לסיום, אבל ג' מראנט ענה בסל משלו. שלוש זריות עונשין מוצלחות של לאב 52 שניות לסיום הורידו ל-4 בלבד, אבל יותר מזה הקאבס לא הצליחו להתקרב.

סקסטון הוביל את הקאבס עם 28 ולאב הוסיף 19 אבל היה חלש בקליעה עם 0 מ-6 מחוץ לקשת. נאנס הוסיף 16 ומקיני 12 כולן ברבע הרביעי. בצד השני ברוקס הוביל עם 26 כשמוראנט עם ערב שקט יחסית של 16. ולנצ'יונס הוסיף 8 ו-18 ריבאונדים.

סן אנטוניו ספרס (23-17) 120 – אטלנטה הוקס (32-10) 121:

אוהדי הספרס בוודאי תולשים את השערות שעוד נותרו להם עם אחד מההפסדים המביכים של העונה הזאת, ואחד שהיה לחלוטין מיותר מבחינתם.

אטלנטה פתחה טוב את המשחק כשהיא מנצלת ערב קליעה איום ונורא של הספרס, והגנה פחות מאופטימלית כדי לקלוע 38 נקודות ברבע השני ולתת לעצמה יתרון דו ספרתי. אבל הספרס נראו לגמרי אחרת ברבע השלישי אותו ניצחו 21-41 בהובלת אולדרידג', אבל אטלנטה פשוט לא הייתה מוכנה למות וברבע הרביעי בו כבר פיגרה ב-14, היא חזרה עם מתח שלשות, 2 כאלה היו לרדיש ו-2 ליאנג כשהספרס מצליחים לקלוע רק מקו העונשין, אבל השלשה שנצחה את המשחק הייתה של קווין הורטר, כאשר לאחר שהספרס החטיאו פעמיים מקרוב אפשרויות לסגור את המשחק, הורטר צלף את השלשה שנצחה את המשחק, כאשר דרוזן מחטיא את הנסיון האחרון של הספרס לקחת משחק שהיה לה בידיים.

30 של אולדרידג' ו-25 של דרוזן שהיה חתום על רצף החטאות שעלה לספרס במשחק ברבע האחרון לא הספיקו. בצד השני 31 של יאנג ו -18 לקולינס והורטר העניקו להוקס ניצחון חוץ נדיר.

דאלאס מאבריקס (15-27) 120 – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-18) 112:

לוקה קלאץ' גבירותיי ורבותיי.

משחק נהדר שעלה על כל הציפיות בדאלאס מסתיים בעוד תצוגה אפית של הסלובני, ונצחון מרשים למארחים.

דאלאס פתחה יתרון ברבע השני אבל פורטלנד סירבה להישבר. 7 נקודות רצופות שלה הורידו את ההפרש ל-4 בלבד וסימנו את הכיוון לרבע רביעי צמוד. ב-6 הפרש 3:41 לסיום, אף קבוצה לא הצליחה לעשות סל ומי שהשתלט על העניינים היה הסלובני, שלקח את הריבאונד בצד אחד וסיים בצד השני, והוסיף שלשה שסגרה את המשחק 46 שניות לסיום. לילארד הוביל את פורטלנד עם 34 נקודות ו-10 אסיסטים, גם ווייטסייד היה נהדר עם 21 ולא פחות מ-18 ריבאונדים וכרמלו הוסיף 22. אבל כל אלה לא יכלו ללוקה שסיים עם 35 נקודות 7 אסיסטים ו-8 ריבאונדים כולל 8 מ-12 נהדר מחוץ לקשת. הרדוואי היה לוהט לא פחות עם 29 כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת, כאשר סת' קארי תורם

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. תודה דור.
    אצל ההוקס רדיש היה במשחק מעולה עם 22 נקודות וגם 4 חטיפות – ובכלל משחק עם הגנה טובה מאוד ברוב הזמן. הקוריוז עם עוד הופעה לפנתאון עם 81 אפקטיבי ואפילו עשה גג לדז'ונטה.
    .
    לוקה בעוד משחק ענק וגם קלע הערב נהדר מהשלוש, אבל לא ברור לי למה שחקן של בערך 33% מהשלוש זורק משם כל כך הרבה (הערב 12 ממוצע עונתי 9 זריקות במשחק) במיוחד שהוא כל כך יעיל בכל אספקט אחר של הצד ההתקפי. בזבוז.

    1. כי זה השלב הבא במשחקו, ברגע שהוא יפסיק לזרוק שלושות כל הניהול משחק והחדירה תהפוך להיות הרבה יותר קשה, ברגע שהוא קולע שלושות המגן לא יכול לתת לו את המטר הזה, כי הוא מעניש אותך, לוקה עם שלושות ב35% +אחוז שחקן הרבה יותר מאיים מלוקה ללא שלושות גם אם יקלע באחוזים יותר גבוהים.
      .
      בכל הסיפור של השלושות לצערי זה סיפור עצוב ומשעמם ומקווה שסילבר הדביל יקלוט את זה הליגה הפכה למאוד מונוטונית ומשעממת כולם משחקים באותו סגנון (ואפילו הספרס הצטרפה למהפכה השלושות הארורות ), ההבדל היחיד היום זה הכישרון של הקבוצות, אם פעם הייתה צופה בסגנונות שונים בקבוצות שונות היום הכל אותו דבר.

      1. לגבי לוקה זה ממש לא קשור מה שאתה אומר. אני לא אומר שהוא יפסיק לזרוק אלא שיברור את הזריקות שלו. והוא לא שחקן שאם תיתן לו את המטר אז זה מה שיעצור את החדירה. ללוקה יש יכולת מדהימה לשנות כיוון באמצע כדרור לדעתי שניה רק להארדן (הם עושים את זה באופן שונה מאוד) בסוף זה פוגע בקבוצה שלו והיה טוב אם יזרוק פחות פעם או פעמיים במשחק מטווח השלוש.
        .
        אתה משווה את זריקת השלשות של יוסטון/ מילווקי לזו של דנבר/ הווריורס בעונות הקדומות או יוטה? אלו סגנונות כל כך שונים שאני לא מבין מה הקשר חוץ מזה שזורקים הרבה לשלוש

        1. חגי, מתגנב חשש לתוכי שאתה קצת הייטר של לוקה, לא?
          אתה איפשהו צודק במסקנה שלך שלוקה צריך קצת לברור זריקות, ובעיקר לנסות לחדור עוד יותר כי הוא בלתי עציר בצבע, אבל ברור שזה חלק מסגנון המשחק שלו ופותח לו את ההגנות. גם אל תשכח שמבחינה פיזית קשה כל התקפה לחדור לצבע, אז לפעמים השלשות זה גם סוג של פשרה פיזית. מניח שהקליעה תלך ותשתפר עם השנים, כי בתכלס יש לו קליעה מצוינת. חוצמזה ש-33 אחוז זה לא גבוה, אבל גם לא אסון.

          1. למה חשש אמרתי את בפה מלא – למרות שככל שהזמן עובר אני לומד לאהוב אותו. אבל זה שאני הייטר (לשעבר היום אני ניטרלי) זה ממש לא אומר שאני לא מעריך אותו – הוא עושה דברים מדהימים ואם דאלס ממשיכים ככה ומסיימים במקום 5-6 אז בחירה לאחת מחמישיות העונה תהיה מאסט. אבל זה שהוא משחק כל כך מדהים לא אומר שהוא לא שוגה ודווקא משחקן כל כך חכם הייתי מצפה שינצל את הכלים האישיים והקבוצתיים בצורה טובה יותר.

        2. נראה לך? לוקה חייב את השלשות והאיום מה3. בלי זה מה הוא יהיה שההגנות יתהדקו? בפלייאוף? השלשות זה בדיוק מה שיהפוך אותו לגדול הסטפבקים האלו של הארדן ואז הוא יהיה איום מתמיד שהמגן צמוד לו לגוף ודאבל טים יאפשר לו יותר למסור או לנער את המגן. להיפך אני אומר ללוקה לזרוק יותר שלשות ולהתאמן על זה יותר. זה המשחק היום. לצמצם ל2 שלשות במשחק זה בדיחה חגי.
          לוקה היה מעיף עוד סטפבקים בריאל אבל לא היה קולע טוב הוא מאד השתפר והגדיל גם את הטווח. הוא יהיה שלשן קטלני. גם הארדן לא נבנה ביום אחד.
          מי שצריך לצמצם את מס השלשות סה הלטבי

          1. איפה אני אמרתי לצמצם ל2 שלשות? אמרתי שיזרוק פעמיים פחות יענו בערך 7 פעמים למשחק. יש לו דברים שאין להארדן אבל מבחינת קליעה הוא פחות טוב ממנו, וממוצע הקריירה שלו עד עכשיו בNBA ובאירופה מצביע על זה שהוא מדייק בערך ב33% אז לצפות שהוא יעשה קפיצה פתאום זה לא כל כך ריאלי

            1. צודק חשבתי אמרת לצמצם ל-2 זריקות 🙂
              הוא בן 21 תכף, למה שלא ישתפר? מה הוא בן סימונס?

              הארדן נע בין 34-38% כל הקריירה אז למה שלוקה לא יגיע לזה? הוא פחות טוב מהארדן כרגע בקליעה,היה עוד 4 שנים? ייתכן שיעלה עליו

            2. לגבי לוקה 7 זריקות בהחלט הגיוני.
              .
              לגבי מהפכת האנלטיקס והשלושות אני לא יודע אם צפית בשנות ה90 שם הייתה יכול לצפות בקרבות סגנונות היום כל המשחק הוא אותו דבר, פיק אנד רול גבוה וסנטר שמתגלגל לטבעת או חמישה שחקנים שמסוגלים לקלוע מבחוץ ושחקני הגנה עם וינגספאן ענקי.
              NBA.
              .
              90% מקבוצות הליגה משחקות בצורה דומה, כמעט כולן משחקות באותו קצב, זורקות פחות או יותר אותה כמות שלשות ומנסות לגרום ליריבה לקחת את אותן זריקות מחצי מרחק ולמנוע מהן שלשות מהפינה. זה מונוטני זה דומה ומאוד משעמם, מקווה שהליגה תשנה את ספר החוקים שוב כדי להחזיר את קרבות הסגנונות למשחק

  2. קורקמז היה מצוין לפילי , רק שתבינו כמה הם דפוקים שם לפני תחילת העונה החליטו ברנד ובראון שהם לא רוצים את קורקמז יותר והוא כמעט חתם באירופה , אחרי שקורבר הבריז להם וחתם במילווקי הם החתימו את קורקמז והוא פחות הוא יותר קלע השלשות היחיד בקבוצה.

    אחרי המשחק ברט בראון אמר שזאת פעם ראשונה השנה שהוא קרא מהלכים בשביל קורקמז , הקלע היחיד בקבוצה והיום זה פעם ראשונה שהוא קרא בשבילו סט פליי

    איך נותנים לבן אדם הזה להיות מאמן.

    1. כנראה מתוך רחמים על השנים הרעות של הפרוסס שהוא היה שם אז נותנים לו קצת להעלות את מאזן הקריירה שלו בעמודת הנצחונות

  3. ראיתם בולס – סיקסרס? ברור שלא, אפילו השופטים לא שמו לב. הסיקסרס העלו את אוקווין לשחק ושכחו להוריד את הורפורד. שישה שחקנים של הסיקסרס לא התקשו לשחרר את קורקמז לשלשה. השופטים היו צריכים ריוויו כדי להבין את הטעות.
    .
    טאונס חוזר רגע אחרי שטיג עוזב. מקרי? כן.

  4. שיריינתי ביומן את שעות הבוקר, כשכולם עדיין ישנים, כדי להתחיל לכתוב את יומן הספרס של ינואר. הנוטיפיקציה של ESPN טרפה את הקלפים – אי אפשר לדעת מה קורה איתנו העונה, אז מה טעם יש לכתוב על זה? אז סידרתי חשבונות וסידורים שוטפים.
    .
    להלן יומן ינואר השלם:
    .
    WTF ????????
    .
    אחרי שסגרנו את הפינה הזו – רודי גיי לא הופיע למשחק באיזה טיעון מעורפל ונוט דיסקלוזד, וקלדון ג'ונסון נכלל בסגל. נותר רק לקוות שזה על רקע טרייד או משהו כזה.

    1. יש לך את זה ביותר ווישפול? אתה בטח גם רוצה שיצליחו להטריד את דרוזן קרול וגם שתעשו פלייאוף ממקום 5.

            1. טוב מאנו אז זה ההצעה, פתוח למו"מ

              http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=vdoe4pv

              ואתה מקבל גם 2 בחירות סיבוב 1.

              יאללה יש אישור?

              פורטלנד מקבלים: אולדריג דרוזן מילס קארול

              חמישייה: ליליארד מקולום קארול אולד'ריג נורקיץ

              מחליפים: מילס, דרוזן, טוליבר, לבסייר, נגר כלשהו

              נערי מגבות: הזונייה, כרמלו

              סגל למאבק אליפות לשנתיים עבור דמיאן

            2. בחייך, על ראסל לבד קיבלו שתיים ועוד אופציות, אני מייצר לך קונטנדרית ללפחות שנתיים, ונפטר לך מהרבה משקל עודף, זה שווה 3 בחירות.

            3. יאללה מאנו קיבלת 3 בחירות סיבוב 1 וסטוטס עובר להיות העוזר מאמן שלכם זה מתנה ממני
              ואתה מייצר לי קונטנדרית וזה מגיע לדמיאן. כל האנדרדוגס גם בקבוצה אחת אני אוהב את זה.

  5. מיאמי בעוד ניצחון מעלה את מאזנה למקום השלישי בליגה (בשיתוף עם דנבר).
    שמעון מה קורה עם ג׳ימי והמסיבות?!
    וויטסייד באמת נותן לאחרונה משחקים מעולים, שנת חוזה קלאסית?

      1. וואו ספרס…האם באמת זה סופו של מטה הקסמים של פופ העונה??? שימו לב לטורנטו, בסגל בריא לטעמי זו הקבוצה שהכי צריכה להפחיד את הבאקס במזרח…

  6. מיקי בתור נציג אוהדי הספרס זה בשבילך:
    הפעם האחרונה שההוקס ניצחו בסן אנטוניו הייתה ב 15 לפברואר 1997. פופוביץ' היה בשנתו הראשונה עסוק בטנקינג לטימי. החמישיה של ההוקס הלילה: יאנג, קולינס, הוארטר, רדיש והאנטר עוד לא נולדה. וינס קרטר עוד היה בקולג'.

    1. מצד אחד אומר – עידו למה ככה? לזרות מלח על הפצעים?
      מצד שני בא לי להצטרף ולומר שהם כל כך בינוניים השנה שאפילו טנקינג הם עושים דרוזן סטייל ומג'עג'עים אלי בחירה 10-15 ככה. (טוב מאנו אומר את זה בעצמו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט