פריוויו למשחקי יום ראשון – קליפרס בדנבר ועוד / עמיחי קטן

שבעה משחקים לפנינו בעוד יום א' שבו משחקי הכדורסל יעמדו קצת בצל הפוטבול, אבל בכל זאת יש לנו כמה משחקים סבירים ולא רעים, ומשחק מרכזי אחד שאמור להיות נהדר, כאשר הקליפרס והבעיות בחדרי ההלבשה ילכו להזמין צ'יפס וקולה בפפסי סנטר עבור משחק חוץ נגד דנבר, בין שתי היריבות העיקריות כרגע של הלייקרס במערב. אפשר להתחיל…

22:30 ניו יורק ניקס (10- 29) – מיאמי היט (27- 11):

פיטוריו של פיזדייל והחלפתו במייק מילר נתנה לניקס הרבה אופטימיות עם מאזן חצוי בתריסר המשחקים הראשונים לאחר המהלך, אבל ההישג הזה היה זמני בלבד, והניקס שוב ברצף הפסדים שכעת עומד על 5. בשלושת המשחקים האחרונים הניקס קיבלו תזכורת לזה שאין להם כוכב על ידי כך שאף אחד משחקניהם לא הגיע ל-20 נקודות באף אחד מהמשחקים האלה. צפו להמשך נגד ההגנה המצוינת של מיאמי.

מיאמי בינתיים מנצלים שבוע רע של בוסטון כדי להשתלט מחדש על המקום השני במזרח, מה שעשוי להיות קריטי להמשך, גם בגלל ביתיות בסיבוב השני, אבל גם בגלל שרק 6 קבוצות מזרחיות מחזיקות במאזן חיובי. כרגע ההיט קצת מתקשים למצוא מניה בטוחה בהתקפה, כשגם באטלר לא מאוד יציב ורושם לצד משחק 30 נקודות גם משחקים קרובים יותר ל-0 מאשר ל-30.

המפתח של המשחק הזה הוא ג'ימי באטלר שיכולת מספיק טובה שלו התקפית תחסל את הסיכוי של הניקס לייצר דרמה או ניצחון.

רמת עניין של משחק: C+ – מעניין לראות עד כמה מיאמי מסוגלת לשמור על המקום הנוכחי שלה ואולי גם להראות סיכוי להתקדם בפלייאוף.

הימור: תעשו כאילו שאתם מופתעים. מיאמי ב-16.

22:30 וושינגטון וויזארדס (13- 25) – יוטה ג'אז (26- 12):

אנחנו נוהגים לרדת הרבה על וושינגטון, ובמידה רבה של צדק, אבל חשוב לציין את הדברים החיוביים כשהם ישנם, ולכן כדאי לציין שהרייטינג ההתקפי של בראדלי ביל וחבריו הוא 110.6 (מקום 9), ויש לוויזארדס לא פחות מ-9 קלעים שונים בדאבל-פיגרס, ואלה שמות – בראדלי ביל, דוויס ברטנס, רוי האצ'ימורה, תומאס ברייאנט, ג'ורדן מקריי, אייזאה תומאס, מוריץ וואגנר, איש סמית וטרוי בראון. היום אנחנו לא נדבר על ההגנה…

ההתקפה של יוטה לא רחוקה משם, עם רייטינג התקפי של 109.6 (מקום 13) ורצף ניצחונות מרשים שמיקם את יוטה במרחק נגיעה מהמקום השני במערב. מיטשל וגובר ממשיכים להשתפר בשני צידי המגרש, וההיעדרות של קונלי כרגע דווקא עוזרת לג'אז.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של יוטה, בעיקר על הגארדים המכושפים. יוטה כנראה יקלעו די הרבה, והביתיים יצטרכו לעשות אותו דבר כדי להישאר במשחק.

רמת עניין של משחק: B- – יוטה רוצה להוכיח שהיא יכולה להיות קונטנדרית, ואילו בוושינגטון רוצים להוכיח שהם שווים ליג פאס.

הימור: צריך גם הגנה כדי להשיג ניצחונות. יוטה ב-7.

1:00 ברוקלין נטס (17- 20) – אטלנטה הוקס (8- 31):

השמועות אומרות שקיירי חוזר לשחק הלילה. השמועות האלה היו כנראה חלק ממה שגרם לדינווידי לחלק 14 אסיסטים שלשום שהובילו לניצחון על מיאמי ולשברת רצף ההפסדים. לאחר שנדמה היה למשך תקופה שהנטס מסתדרים טוב יותר דווקא בלי אירווינג, הגיע רצף של 7 הפסדים, מה שגרם ליושבי ברוקלין להבין שהם זקוקים לעוד שחקנים שיודעים לקלוע לסל.

אטלנטה אמנם סבלו העונה מהיעדרויות, ובעיקר השעיה של קולינס, אבל גם בסגל מלא משובר ככל הנראה בקבוצה הגרועה ביותר בליגה, מה שלא מפריע לטריי יאנג להמשיך להרשים בהתקפה (לטובה) ובהגנה (לרעה). עידו גילרי כבר הציע לתת חוזה מקסימום בעונה הבאה לג'בארי פארקר, וזאת בתנאי שהוא יעשה הגנה, ובמביל ההוקס מגלים התעניינות בדראמונד, אבל הכל זה רק מחשבות לעונה הבאה, ביחד עם בחירת דראפט גבוהה שכנראה תנחת סמוך למקום מושבו של הדוק' הנכבד, הבוס הגדול ומלך המעורבים.

המפתח של המשחק הזה הוא הקו האחורי של ברוקלין שיכול לייצר המון כוח אש לכיוון הסלים או לכיוון חדרי ההלבשה.

רמת עניין של משחק: C – מעניין לראות האם ואיך קיירי חוזר. לא מעבר לזה.

הימור: הנטס טובים יותר גם בלי קיירי ואפילו עם. ברוקלין ב-11.

1:00 טורונטו ראפטורס (25- 13) – סאן אנטוניו ספרס (16- 21):

בשנה שעברה צמד המפגשים בין הקבוצות האלה היו מאותם ימים מיוחדים שסומנו מראש בלוח, אבל עכשיו זה בסך הכל משחק של דרוזן נגד האקסית המיתולוגית שלו, בלי כל האקשן אליו נלווה סיפור קוואי. אצל טורונטו נראה שהתאוששו קצת יותר מהר מעזיבתו של קוואי, ולמרות שלאורי נותר כמעט בודד במערכה מצליחים הקנדים לשמור על מקומם בצמרת המזרח.

הזכרנו את דרוזן, אז במקרה שלו הוא כנראה בעונה הטובה ביותר בקריירה שלו עכשיו, כאשר הוא עובר את ה-50% אפקטיבי לראשונה מאז עונת הרוקי שלו לפני עשור (אז 50.2% והעונה 54%) ופעם ראשונה בקריירה מעל 50% מהשדה (53.4). דרוזן אמנם נותן מעט פחות תפוקה בתחומים אחרים, אבל לראשונה בקריירה שלו דרוזן הוא קלעי יעיל ולא רק קולע הרבה.

המפתח של המשחק הזה יהיה היכולת של טורונטו למצוא שחקנים ששווים דקות. פופ מומחה בניצול הרכבים מוזרים של היריבות, והרבה מההרכבים שמעלה ניק נרס לאחרונה עונים בדיוק לקטגוריה הזאת, מה שאולי יאפשר לספרס לייצר יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: B+ – הספרס צמודים במאבק על הכרטיס השמיני לפלייאוף המערבי וטורונטו אוספים שחקנים מהרחוב. דרוזן מול האקסית בקרב שיש לו סיכוי גבוה להיות צמוד.

הימור: מלך הלילה ינצל את המצב. הספרס ב-5.

1:00 ממפיס גריזליס (17- 22) – גולדן סטייט ווריורס (9- 31):

ממפיס נמצאים כעת בשיאו של רצף 4 ניצחונות והם קמו בשבת בבוקר והופתעו לגלות את עצמם במקום שמוביל לפלייאוף. מוראנט וטריפל ג'יי נותנים ח"י חיצים למשחק כל אחד והצוות המסייע, בעיקר בהובלת ג'יי (איפה הטרייד שלי) קראודר, נותנים עבודה יפה מסביב, מה שסידר לדובים ניצחונות על הקליפרס, פיניקס, מינסוטה וסאן אנטוניו, מה שעזר לממפיס לעקוף את כל הקבוצות האלה, חוץ מהקליפרס כמובן, ולהתמקם במקום שבו בוסטון יקבלו רק את הבחירה ה-15 בדראפט.

אצל גולדן סטייט הגיע הזמן להיזכר בכך שאריק פסקאל הוא בסך הכל רול פלייר, ולא איזה כוכב על שיציל לבדו את הממלכה השוקעת (זמנית). דיאנג'לו ראסל מגיע פעם בכמה זמן כדי לפקח על עבודות הבנייה מחדש בזמן שסטף מסתודד עם כל מיני פריקים יווניים, אולי על מנת לשלוח את פקח הבניה בטרייד בקיץ. גולדן סטייט כרגע ברצף של 7 הפסדים, והפסד נוסף יקבע את הרצף הארוך ביותר שלהם העונה, ובכלל רצף ההפסדים הכי ארוך מאז אפריל 2012, בימים שקליי מצא לידו בחמישייה את ריצ'ארד ג'פרסון, צ'ארלס ג'נקינס, ג'רמי טיילר ומיקל גלאדנס.

המפתח של המשחק הזה הוא היכולת של גולדן סטייט לייצר נקודות. הווריורס כרגע הם בעלי הרייטינג ההתקפי הנמוך ביותר בליגה (103) וגם ההגנה לא מדהימה (111 – מקום 20). ראינו העונה את גולדן סטייט בכמה מקרים שונים קולעים פחות ממכבי תל-אביב, ובמצב כזה הם לא יוכלו להשיג ניצחונות.

רמת עניין של משחק: C+ – ממפיס קבוצה מאוד מהנה לצפייה העונה, ויש גם מי שנהנה לרדת עוד על גולדן סטייט.

הימור: הגריזליס במומנטום ועם ביתיות. ממפיס ב-19.

3:00 דנבר נאגטס (26- 12) – לוס אנג'לס קליפרס (27- 12):

שתי ערים שלא מיוצגות העונה בפלייאוף של הפוטבול ינסו לתת משחק באווירה דומה בענף הכדורסל. אצל דנבר ההתקפה נראית נפלא בחודש האחרון, וכל הבעיות בצד הזה נשכחו, אבל ההגנה בעייתית מאוד בתקופה הזו, והיא עולה לדנבר בכמה הפסדים, כמו ההפסד לקליבלנד הבוקר. מבין שתי הקבוצות שיעלו על הפרקט במשחק הזה ברור שדנבר הם אלו שחושבים יותר על הביתיות העתידית, במיוחד כאשר המשחק הנוכחי מתקיים בפפסי סנטר, והם יצטרכו לשחק באינטנסיביות כמו של פלייאוף.

אצל הקליפרס מדובר בסך הכל בעוד יום שצריך לעבור בשלום לפני הפלייאוף, מתוך תקווה שעד אז הבעיות יסתדרו והם יחזרו להיות המועמדים המובילים לטבעת. המאבק הזה הוא בכל זאת אחד החשובים ביותר שעומדים בפני הקליפרס בעונה הסדירה, כי כמו שקוואי למד בשנה שעברה – הביתיות היא מאוד חשובה, בוודאי בשלבים מוקדמים כאלה, לפני שמתחילות השחיקות והפציעות.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנות, ובעיקר זו של דנבר. ההגנה של דנבר בנויה על מצבי קיצון, כאשר לפעמים היא בצמרת הגבוהה של הליגה, ואילו לפעמים היא נראית בדיוק ההפך מכך, ונגד הקליפרס אי אפשר לנצח בלי הגנה.

רמת עניין של משחק: A – משחק שעשוי להיות קדימון לסדרת פלייאוף נהדרת, ובכל מקרה הוא מאבק חשוב על מיקום בצמרת המערב והליגה כולה.

הימור: לא מהמרים נגד הנאגטס בקולה (פפסי). דנבר תנצח ב-4.

3:00 פיניקס סאנס (15- 23) – שארלוט הורנטס (15- 26):

פיניקס כרגע מובילים את הליגה באסיסטים וביחד עם פתיחת העונה הנפלאה, בעיקר מצד בוקר, אוברה, רוביו וביינס, הם החזירו את האמון של האוהדים הניטרליים, ושלחו כמה מאנשי האתר לנחס אותם, והניחוס עבד היטב. כרגע השמשות רחוקים רק 1.5 משחקים מהפלייאוף ו-7 משחקים מתחתית המערב, ככה שאין להם יותר מדי לאן ללכת, חוץ מאשר למעלה, וכמובן גם פיתוח צעירים. אייטון בינתיים נראה כמו אכזבה, אבל ניתן לייחס את זה לקשיי השתלבות הנובעים מההיעדרות הארוכה שלו, וביינס איבד חלק מהיכולת שהוא נתן בפתיחת העונה.

אם אצל פיניקס היו כמה רגעי תקווה לפני שהם חזרו למקום המוכר, אז אצל שארלוט אפילו כמה רגעי מזור לא היו, כי הם עשו הרבה צעדים על מנת להיות גרועים, אבל הבינוניות פשוט לא יוצאת מהם. גרהאם ורוזיר הם בסדר בתור הקו האחורי – ברידג'ס, וושינגטון ומונק הצעירים מתפתחים בסדר, ואפילו הקו הקדמי של זלר וביומבו הוא בסדר, וכך הבינוניות משתלטת על צפון קרוליינה, אולי לנצח.

המפתח של המשחק הזה הוא דווין בוקר. הכישרון של בוקר גדול מכל מה שמכירים בשארלוט עכשיו אחרי שקמבה עזב, ויכולת טובה שלו תסגור עניין.

רמת עניין של משחק: C+ – שתיהן לא כל כך רחוקות מאור הפלייאוף שיכול אולי להוציא אותן מהבינוניות, ושתיהן כנראה מעדיפות לכוון לשם, ואולי הרצון של שתיהן לנצח יכול ליצור עבורנו משחק מעניין.

הימור: במשחקים כאלה מוזרים הולכים עם הביתיות. פיניקס ב-9.

ולסיום – החידה השבועית. לברון רשם אמש 35 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מה שהיה המשחק הראשון שלו בעונה סדירה בו הוא קלע 35 והוסיף 15 כדורים חוזרים. האם וכמה פעמים לברון עשה זאת בפלייאוף?

(תשובה מלאה בסיקור של מחר)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 219 תגובות

  1. תודה חיים, פריוויו מעולה ללילה נחמד בהחלט.
    משחק חשוב לשתי הקבוצות יתקיים הלילה בפפסי סנטר,
    המצב בצמרת המערב מאוד צמוד (חוץ מהלייקרס, 4 הקבוצות הבאות עם 12 הפסדים בדיוק כל אחת, לפני הלילה) ובסופו של יום, גם הקליפרס לא רוצים לסיים במקומות 4-5 ש(כנראה)יובילו למפגש עם הלייקרס כבר בחצי הגמר.
    רק דבר אחד – פול ג'ורג' לא ישחק היום מהצד של הקליפרס, ודנבר בצד השני של בק2בק – שני דברים שדי מאזנים את עצמם אך גם די חשובים.
    נ.ב. אני מאמין שללברון היו 6 משחקים כאלה בפלייאוף, שניים מתוכם היו במהלך אותה סדרת גמר מפורסמת נגד הלוחמים ב16 (ניצח בשניהם).

  2. אחלה פריוויו, תודה רבה
    משחקים פרווה בשעה המוקדמת, אך מה לנו כי נלין. העיקר שזוכים לראות קצת NBA

  3. לחדשה המרעישה והחשובה של השבוע, העונה אפילו: אנז'ייס פסצ'ניקס חותם על חוזה לשלוש שנים בבירה!
    Be Afraid – Be Very Afraid

            1. זה לא פורום ההימורים שלך.
              אם לא תחדל לא תוכל להמשיך להגיב כאן יותר.

  4. השאלה הזו צריכה להיענות לדעתי בסגנון המים ההוא של "מה X חושב שאני עושה". מה סטטיסטיקאים מובחרים חושבים שהתשובה, מה הבוני של העולם חושבים שהתשובה, מה ההייטרים חושבים, מה אוהדי קובי חושבים, מה אוהדי מייקל חושבים וכן הלאה.

  5. תודה רבה חיים, אחלה פריוויו.
    .
    אני מסכים איתך – מסוג המשחקים שפופ עושה את ההבדל. מחזיק אצבעות.
    .
    דנבר – קליפרס לגמרי A. יאללה יוקיץ' תראה לאמריקקים האלה מה זה סרביה.
    .
    פיניקס צריכים להתחיל לנצח מתישהו, ואין כמו שרלוט להתחיל בזה.
    .

        1. אל תהיה כזה על ברצלונה לא רשמו פה? לא ראיתי אותך שם ככה! אבל מכבד, רעיון נוסף שחשבתי שגם בכדורסל יוכל לקרות ואז המתח ייגבר בשיאו0-0 תוצאה סופית שכמעט לא קורה גם בענף המשעמם אבל זה אופציה תיאורטית ברמות נמוכות

            1. בדיומא. אם יהיה מי שירצה לנהל שיח.

    1. מקוה שלא, בכל אופן מקוה יותר שלא יחקו את בוסטון-
      ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪&&&&&₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
      סוכרים את הארורים? תמיד הפסידו רבע ראשון פתאום יצאו אריות מול פילדלפיה רבע ראשון—— בסוף מה קרה? הפסידו לפילדלפיה בלי קשר לכלום אני כבר לא מבין בתסריטים בוא נראה תוצאת מחצית?

  6. קיירי עם 11 נקודות במחצית ב 5/6, אבל רק עם 2 אסיסטים ועם הפלוס מינוס הכי נמוך בחמישייה בפער רציני. אם מישהו בנה על המשחק הזה כדי להראות כמה הנטס טובים/רעים יותר איתו מאשר בלעדיו, הוא כנראה יצטרך לחכות…

  7. שיר הלילה הוא בלוז טהור של האבא של הבלוז, למון ג'פרסון הזמר והגיטריסט העיוור שהיה אייקון הבלוז של טקסס.
    השיר: See That My Grave Is Kept Clean
    אז תדאגו שינקו שם.
    Well, there's one kind-a favor I'll ask of you
    Well, there's one kind-a favor I'll ask of you
    There's just one kind favor I'll ask of you
    You can see that my grave is kept clean
    And there's two white horses following me
    And there's two white horses following me
    I got two white horses following me
    Waiting on my burying ground
    Did you ever hear that coughin' sound?
    Did you ever hear that coughin' sound?
    Did you ever hear that coughin' sound?
    Means another poor boy is underground
    Did you ever hear them church bells tone?
    Have you ever hear that church bells tone?
    Did you ever hear them church bells tone?
    Means another poor boy is dead and gone
    And my heart stopped beating and my hands turned cold
    And my heart stopped beating and my hands turned cold
    And my heart stopped beating and my hands turned cold
    Now I believe what the Bible told
    There's just one last favor I'll ask of you
    And there's one last favor I'll ask of you
    There's just one last favor I'll ask of you
    See that my grave is kept clean
    אפילו בוויבויי קינג הגדול עשה גרסת כיסוי לשיר הזה.

  8. הגאון הוא חפרן מעולה ולא ברור לי מדוע הוא לא עושה את זה כל הזמן?
    יכול לגמור כל משחק עם מעל ל 30 נקודות ו 11 ריבאונד.
    דנוור פשט לא ראויים לו. כל המסירות האלה שנגמרות בכלום…

    1. יכול היה לשים 2 בתיבה אבל מסר לשלשה דיי פנוייה וכלום.
      בסלטיקס זה היה 3 בפנים וכל משחק הוא היה גומר בטריפל.

  9. טוב באיחור אבל היה חתיכת משחק מעולה ומלהיב בטורונטו. במיוחד הדקות האחרונות.
    ס"א משחקת מצוין ועושה קאמבק מהסרטים, ועולה ליתרון כשדרוזן מפגיז מחצית שנייה.
    טורונטו לא מוותרת ומוחקת פיגור תשע תוך דקה עם 3 שלשות.
    בלינלי מחטיא 2 שלשות פנויות תוך כדי אבל אז שם את הפיגיון בשלישית.
    שלשה פסיכית של לאורי משאירה להם סיכוי.
    שיפוט לא מורגש.
    משחק פשוט תענוג!
    הספרס ניצלו בנס רק כי סיאקם חלוד ולטורונטו פצועים.

  10. בוקר טוב לכולם

    אני רואה צוות טריי מגדיל את הפער מצוות מוריס וצוות דיאנגלו.
    חגי רדיש פינק אותך ב20 נק ומילא ואקום. יאנג מפריע לבחור להתפתח.

    המערב מוסר דש כמה כמה?. מיאמי וטורנטו היו עושים פלייאוף במערב 😂😂😂😂

    דרוזן סתם מושמץ אפילו האשך הסכים עם זה. אחלה שחקן. אשך נתת לי אותו על לאב מחכים להתפטרותך בספרס.

    פורטלנד צריכים לעשות מהלך על דרוזן ואולדריג ככה כל המושמצים יחד דה נוטריוס בלייזרז יהיו קונטנדרים.

    דנבר אני רואה מנגבים חזק בחצי.

    דריימונד גרין בעוד ערב משובח של 3 נק. זה מנוע משנת 1985 זה.

    1. הוא לא סתם מושמץ, הוא הרוויח את זה ביושר.
      אבל הוא עושה את שלו העונה על הצד הטוב ביותר והיחיד שמתפקד קבוע.
      באמת שהתחלתי לחבב ולהעריך אותו העונה.
      נתתי לו B בציונים אבל כנראה מגיע לו יותר.

  11. קליפרס איבדו את האופי עם כל הלואד מנג'מנט והרובוטיות של קוואי.
    אי אפשר לגבש זהות ככה כששני הכוכבים פעם משחקים ופעם לא.
    דנבר במשחק מעולה שלהם היום מראים את הפוטנציאל העצום.

        1. אתה באמת משווה את ראיית המשחק של ג'ורדן פיפן לזו של קוואי ג'ורג'?
          ואת הפער שהיה בין מייקל לשאר שחקני/ קבוצות הליגה בזמנו בהשוואה למה שיש בין קוואי לשחקני/ קבוצות הליגה עכשיו?

          1. אין פה שום שאלה של ראיית משחק, הייתה להם שיטה מתאימה לחומר השחקנים.
            לא כל קבוצה ושיטה צריכה רכז פר-אקסלנס.
            הקבוצה רצה ביחד כל משחק ונדחפה ע"י הדרייב הפסיכי של ג'ורדן.
            אם קוואי וג'ורג' היו משחקים כל משחק הם היו נראים הרבה יותר טוב ומגובשים, למרות הפער במנהיגות בין ג'ורדן לקוואי (מבחינת היכולת לעשות סל ולהיות דומיננטי בשני הצדדים הוא מאלה שהכי קרובים אליו בשנים האחרונות ובכלל מאז).

            1. אני לא חושב שאתה יכול לפתור כל שאלה/ בעיה מקצועית במושגים של שקשורים לפסיכולוגיה או סוציולוגיה. ברור שזה שאין רצף זה מקשה אבל זה לא שיש בקבוצה איזה חוסר תיאום משווע או חוסר היררכיה של מי לוקח זריקות ומתי. ההיררכיה די ברורה על קוואי ג'ורג' לו והארל. מה לעשות ש12 איבודים על 15 אסיסטים זה המון ואם זה לא היעדר רכז אני לא יודע מה זה כן.

            2. ברור שרכז טוב ומנוסה היה נותן יציבות ומקל על החיים.
              אני רק אומר שזה לא חובה – ולא תירוץ.
              אין את הבסיס – סגל שרץ ביחד על המגרש קבוע ולומד לשחק יחד כיחידה.
              כמו כן ההבדל בין לשחק עם קוואי לבלעדיו הוא גדול מאוד בגלל הדומיננטיות שלו על הכדור.
              בעצם יש פה 2 קבוצות קליפרס שונות שצריכות לרוץ במקביל, ולחליפין.
              וזה עוד בלי להכניס לסיפור את ג'ורג'.

            1. אני עוד לא הבנתי את חוקי המשחק

  12. והנה שוב הגאון רק צריך לשים 2 קלות, קרש סל, זה הכל…………
    למה למסור ראבבבאאאקקקקק?
    למהההההההההההה?
    זה שתיים ביד מול 3 על העץ…..
    זה טפשי גם כשאתה מוביל ב 20 וגם כשאתה במינוס.

  13. יוקיץ יצא היום ב 6 עבירות?
    רואים שהוא עייף. מחזיק כל הזמן את הצד ומתנשף כמו קטר קיטור ישן.

  14. חחחחחחחחחח
    מסכן מונטרזל שרקו לו שריקה שלא שרקו מעולם בליגה
    משיכה! ! !!!

    Lol שחקנים כל התקפה עושים את זה מסכן הבן אדם רק ניסה להיכנס לסל 😂😂😂😂

  15. טוב תם הטקס במייל היי בלואו אאוט של הגאון מוילנה.
    חגי על איזה רכז אתה מדבר? 😂😂 אולי נביא להם את לונזו שיסדר את ההתקפה 😂😂

    יאללה נתענג קצת על הסאנס?

  16. הנה קרש סל יוקיץ. כל כך קל. הוא יכול לעבוד ככה כל הזמן מול הראל, זה לא כוחות…
    דחיפות עם התחת קרש סל.. 10, 15, 25, 35….
    זה מה שהוא צריך לעשות כל משחק!

  17. דנבר עם יותר מזל משכל בסוף. מארי לוקח על עצמו פחות מדי במצבים כאלו. מי שהיה בחלקים הראשונים של המשחק מדהים זה פורטר ילד, שהראה שההימור עליו משתלם.
    .
    שמעון בהקשר הזה על רדיש – בניגוד אליך אני בחוסר וודאות – אבל אם שחקן כמו רדיש מגלה קליעה יציבה אז הוא פשוט שיחוק מדהים של ההוקס שהימרו עליו בערך כמו שדנבר הימרה על פורטר. שחקן כמוהו עם 35% מהשלוש יכול להיות נשק מדהים, גם הגנתית (היום עם 5 חטיפות) ובכלל הבחור עם הסתגלות לליגה לדעתי יכול להיות בינגו. נכון שעד עכשיו הירו הרבה הרבה יותר טוב. אבל, שחקן כמו הירו אפשר להשיג במחיר גבוה (סטייל ג'יי ג'יי רדיק). אם (וזה חתיכת אם) רדיש מייצב את הקליעה שלו זה שחקן מקסימום.

    1. רדיש ישפר קליעה ודריבל כמו שסימונס ישפר. תשמע אם טריסטן משפר שלשות דריבל ואחד על אחד הוא מפלצת.
      רדיש מגן פח וחלש מאד אני לא מבין אתם צריכים משקפיים? גם על לונזו הרצתם פה שנתיים שקר שהוא מגן מעולה.
      אין מה להשוות את רדיש לפורטר. פורטר בלי גב על כיסא גלגלים טוב ממנו. הוא לא לגיטימי כרגע לליגה הוא מקבל דק משחק לחינם כי בהוקס. אבל אצלך שחקן של 10 נק הוא טוב אס כן רדיש יכול להיות שחקן של 10 נק גם וויטרס כזה אבל בין זה לשחקן טוב בקבוצה רצינית בדיוק 0 אחוז.

      1. תגיד. זה כמו באסטריקס שנפלת לסיר עם שיקוי קסמים כשהיית תינוק, ומאז אתה יודע הכל? איך אתה רואה כל כך טוב ויודע לראות את העתיד? (או את ההווה כמו עם ה"אין הגנה" של לונזו? תגיד אתה רואה אותו משחק או שאתה הולך אחרי שיקרי הסטט' ופשוט בודק את הבוקס סקור של הפליקנס?)

        1. אה ובקשר לטרייד שהצעת – לא הבנתי מי מנג'ר של מה ומי קובע מה. אבל אם אתה שואל אותי לונזו על שאמט זה אחלה של טרייד לקליפרס וחרא של טרייד לפליקנס שיש להם כבר את רדיק והארט על העמדה. ואם אני הסאנס בוודאי שאני מסכים לטרייד של אוברה על סימונס.

  18. גיא אם אתה קורא אותי אז..
    יאנג עם אותם תנאים (הורדתי משניהם משחקים שיצאו עקב פציעה באמצע)
    30.4 נקודות (ממוצע 28.9)
    אפקטיבי 52.3 (כללי 52.4)
    TS של 58.8 (כללי של 58.8)
    אסיסטים 8.3(כללי 8.4)
    איבודים 5 (כללי 4.8)
    כמעט זהה לא?
    אגב ההוקס היום על 37 אפקטיבי בלעדיו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט