מעורב הופס ליום ראשון: הוא חוזר הערב! / מנחם לס

1.קיירי אירוינג משחק הלילה נגד אטלנטה

אחרי שהחמיץ חודשיים של משחק בגלל פציעה בכתף, קיירי אירוינג חזר להתאמן ביום חמישי, מיד ב-5-על 5 בפול קונטקט, והוא – ומאמנו אטקינסון – "לא רואים סיבה אחת למה שהוא לא ישחק ביום ראשון נגד אטלנטה".

אחרי אימון ארחד או שניים?

בדיוק כך. אך האמינו למוח הקודח שלי שהגיע למסקנה שהוא מתאמן בסתר ובפרטיות כבר 3-4 שבועות, והאימון ביום חמישי היה רק עבור המדיה.

קיירי והצוות הרפואי החליטו על טיפולים בזריקות קורטיזון במקום ניתוח שהיה מושיב אותו באזרחי עד סוף העונה או קרוב לזה. חזרתו לקבוצה באה אחרי אחד מרצפי ההפסדים הגרועים של הקבוצה כשהיא ראתה שבעה "L" רצופים (5 מהם בדאבל דיג'יטס) לפני הנצחון המצויין על מיאמי ביום ששי בערב. חזרתו של אירוינג באה 4 ימים אחרי חזרה חשובה אחרת, זו של כריס לברט שחזר ביום שלישי נגד הת'אנדר.

הנה מה שעבר עליו, מפי האטון עצמה:

There’s a lot of different muscles, so when you have that impingement your muscles that usually help your shoulder move or glide correctly, they start shutting down,” said Irving. “So I started losing a lot of weight, I started losing a lot of strength and then after that time, you’ve got to build it back up. It’s quicker to lose it than to gain it. In those two weeks after the Denver game, I lost a lot of strength, just because I was resting and trying to get back on the court. I started doing exercises a little bit too soon, that was a setback. So there were things that happened in the last month and a half that really put me in this position. But after the cortisone, it gave me a great stepping stone to continue to progress and work my way back on the floor.”

השאלה הקריטית שכבר שאלתי כאן הוא מה יהיה עם ספנסר דינוידי שהפך כוכב הנטס בפוינט גארד בהיעדרו של אירוינג. הוא שיחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו כשקיירי לא שיחק. זה כמו לומר שסקוטי פיפין שיחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו כשמייקל ג'ורדן לא שיחק. ב-11 המשחקים שקיירי אירוינג כן שיחק הוא קלע 28.2 נק', חילק 7.2 בונבונים, וקטף 5.4 רימונים למשחק.

זאת תהיה החזרה המשמעותית השנייה ב-6 הימים האחרונים אחרי שגם כאריס לברט חזר ביום שלישי נגד הת'אנדר (וקלע 20 נק').

החזרה השלישית הגדולה תהיה של קווין דוראנט שמחמיץ את כל העונה בגין קריעת גיד האכילס.

לפני ארבעה שבועות כתבתי שיש סכוי שלא נראה את אירוינג העונה. זאת היתה הדיעה הרווחת אחרי שדובר על ניתוח בכתף. צוות רופאיו וקיירי אירוינג החליטו לנסות זריקות קורטיזון במקום ניתוח שהיה מושיבו עד העונה הבאה.

האם היתה זו החלטה נבונה? הבה נחליט כולנו יחד בעוד חודשיים-שלושה, מקובל?

2. הלייקרס דאגו לפרסם שהם 'מוכנים לשמוע' הצעות בקשר לקייל קוזמה. השאלה היא אם הם רציניים. כי אם כן אז הם יותר מטומטמים משחשבתי!

(מס' 2 ניכתב לפני משחק הנצחון על הת'אנדר)

כי אם הם רציניים אז הם לא רק רציניים אלא גם מטומטמים.

קייל קוזמה לא היה במיטבו במשחק נגד דאלאס. אבל בלעדיו לא היה ללייקרס נצחון. כשהכל ניגמר הסתכלתי על ה-BOX-SCORE והנה הוא שוב השחקן השני בטיבו – ברמות – בלייקרס. 25 נקודות שנראו די שקטות ב-9 מ-22 אבל זה מה שקוזמה הוא: שחקן שקט, חמוד, שהרעד העיקרי שעשה העונה היה שערו הבלונדיני, אבל אני מבטיח לכם כבר היום שב-2025 חמישיית ה-NBA תיראה כך:

1.ג'יאניס, 2. לוקה דונציץ', 3 קייל קוזמה, 4. זאיון ויליאמסון, 5. אנטוני דייויס.

(אנא, אל תתנו לשימון להכניס זבל למוחכם עם שמות מההפטרה)

אני יודע שרבים מכם מעדיפים לראות את ברנדון אינגראם ואולי אפילו טריי יאנג בחמישייה הזאת, אבל אני מקווה שאתם תהיו כאן עוד 5 שנים, ואז נדבר.

אז אם הלייקרס רוצים לעשות עליו טרייד, נפלא. שיעשו עליו, כי מה שפחות הוא ישחק עבור הלייקרס כן ייטב לי בחיים כי הדבר השלילי היחיד בו היא תסרוקתו החדשה.

אני יודע כמו כל אחד מכם שאחוז קליעותיו ירד מ-18.7 ל-12.1. זה בגלל שהוא הפך לשחקן ששי בלייקרס, והוא אשכרה שחקן חמישייה אם אי-פעם היה אחד כזה. כשהוא לא עולה בחמישייה מספיק לראות את מבע חייו כששמו נקרא: מין 'סוף-סוף. אז כנראה אין לי ברירה אלא לשחק'.

הוא מתאים ללייקרס כמו כפפה ביד. הם בנו קריירה של 70 שנה על שחקנים כמוהו בעלי חיוך מיוחד, קצת פרחחים, שונים מהשטנצה, שלא מעוניינים להישמע במיוחד חכמים. הם רק רוצים להוציא לך את הלב ולצלות אותו כשמבע פניהם לא משתנה במיוחד.

כל מה שיש לי לומר על הטרייד שלו הוא שהיום, בחב"ד, התפללתי (עם טלית שבתי אפרת קנתה לי השבוע ב'אמזון'!) שזה יקרה לפני ה-6 לפברואר.

3. תראו או קווווו……זזזזזזז….. מהלילה!

36 נקודות ב-15 מ-24 (4 מ-6 מהטריי), והלייקרס מוכנים לשמוע להצעות???

הלוואי אמן, לפני ה-6 לפברואר, כן ירצה השם.

4. מת על הלוקה הזה!

זה מה שהוא עשה אחרי שהחמיץ את הפאולים נגד הלייקרס!

וואללה שהוא יותר אמריקאי מבוני אנד קלייד, קלינט איסטווד, לארי בירד, ובטול דונלד טראמפ!

והנה בשעת מעשה:

5. סטיבנס אדאמס על הדין ודברים בין פרקינס ודוראנט: "שני גברים משועממים, היי?"

צריכים יותר אנשים כסטיבן אדאמס להכניס קצת חיים ל-NBA הרצינית יותר ממגילת העצמאות. הנה מה שהיה לו לומר על חילופי החידודים סין פרקינס לדוראנט:

“Ah you know how it is, mate,” said Adams, per Erik Horne of The Athletic. “They’re both a bit bored, aye? They’re not doing much so they’re probably just bored, mate. But it’s entertaining for you guys I bet, yeah?! You guys getting a little kick out of it?

“I wouldn’t say [it’s] interesting,” Adams went on. “It’s just some bickering. What’s interesting is the political stuff. American politics. That’s interesting. Not just two players bickering. C’mon.”

6. חשוב ש-TRUSTTHEPROCESS יידע כמה רפת-הבנה היא הנהלת קבוצתו!

אז מה עכשיו עם הסיקסרס?

עתון עיר 'אחוות האחים' 'דה אינקוויירר' T(https://www.inquirer.com/sports/philadelphia-sixers-zhaire-smith-luke-kennard-langston-galloway-jeff-green-20200111.html?__vfz=medium%3Dsharebarכותב היום שהסיקסרס רוצה את לוק קנרד מדטרויט ומוכנה לתת עבורו את הגארד, איש השנה השנייה Zhaire Smith . הרי רק לפני כמה שבועות הם דיברו עליו כ'הדבר הבא'!

7. מילווקי באקס מתכוננת למשחקיה עם ריקוד אינדיאני חדש על הכיפאק כמו שלמדנו בוינגייט!

8. 20,000!!! מס' 45 לעשות זאת, והשביעי בגיל (הצעיר)!!!

9. קרייר היי לטאטום!

10. רג'י מילר קולע 8 נקודות ב-13 השניות האחרונות ומנצח את הניקס בפלייאוף! הייתי שם ולא האמנתי למראה עיני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. אם יש טיפת שכל בברוקלין אז שילמדו מהנסיון של בוסטון עם רוזייר, כשהמניות שלו היו בשיא אחרי הפלייאוף ההוא. היו חייבים להטריד את רוזייר אז כשמחיר השוק שלו היה בשמיים. דינווידי שחקן עצום אבל די ברור שבברוקלין של דוראנט וקיירי אין לו יותר מידי מקום. המניות של דינווידי בשמיים עכשיו. יש לו חוזה סופר נוח (בערך 12 לעונה!!), אופי טוב וגיל טוב. ה"צרה" של ברוקלין היא שהם כרגע לא ממש צריכים כלום כי די ברור שהם לא הולכים לשום מקום עד שקיידי חוזר. הייתי שולח אותו בעבור חופן בחירות דראפט עתידיות שאפשר להמיר בטרייד עתידי על שחקן כשקיידי יחזור, או לממש. קבוצות כמו דאלאס יכולות להשתדרג עם דינווידי בטירוף – הייתי שולח עליו איזה שלוש בחירות סיבוב ראשון + דוווייט פאוול שמתאים לברוקלין בול.

    1. חחח 3 בחירות פלוס דוויט פאוול? מה נראה לך בילי קינג עדיין שם? טרייד על דינווידי לא הייתי עושה כי צריך סקורר שלישי בקבוצה וצריך מי שיתן נק מהספסל.
      את לבארט אני מוכן להטריד.
      רוצה את דינווידי? תצטרך להציע הרבה יותר בעצם למאבס אין משהו שאני רוצה בכלל.

  2. כרגיל נא הקבוצה מס!1 בליגה לניפוחי סטט אז למה שטייטום לא יעשה שיא קריירה מנחם?

    קייל קוזמה לא יהיה בחמישיית העונה ה1 גם ב2030. אמנם הוא חבר נבחרת הקוריוז אבל הוא לא עד כדי כך טוב. אם קליי מעולם לא הגיע לשם גם קוזמה לא יגיע ולא אינגראהם אל תדאג.

    ציון? שקודם כל נראה אותו משחק ואם הוא בריא בכלל.

    זאהיר סמית? הצעתי אותו לטריידים כבר בקיץ פה הוא היה הסחה שפילי יצרו כדי לקבל את טייבול.

    מנחם שאלה לי לי אליך מי חשב שביג אל שווה 100 מיליון דולר בגיל 33 ועוד לצד רכז כמו סימונס ושהוא יותר טוב מגיימס באטלר?

    דני איינג עושה צחוק מפילי כל שנה

    דונציק היום הרגיש את הגנת גוש עם 4 מ15 אבל האיש שלי דוויט פאוול עשה שאק על פילי

  3. לא הבנתי את עניין הניתוח של קיירי – הזריקות הן תחליף לניתוח או רק דוחות אותו? כי קשה לי לחשוב על תזמון נוח יותר לניתוח עבורו – בין כה דוראנט פצוע, והעונה לא ילכו עד הסוף, וקיירי נפצע לא מעט, אז נשמע לי שעדיף לנתח עכשיו מאשר בכל מועד עתידי.
    .
    סטיבן אדאמס צודק.
    .
    תודה מנחם, הדבר הכי טוב בלייקרס הוא שהם מוציאים ממך את הפנינים האלו.

    1. קיירי סבל מבורסיטים (דלקת האמתחת). האמתחת (בורסה, בלעז) היא כמו שקיק של חומר סיכה שמטרתה להקטין את החיכוך של מפגשי שריר/גיד עם עצם/רצועה. כאשר נוצרת דלקת באחת הבורסות, היא מתנפחת משמעותית, וגורמת לכאבים עזים בכל תנועה. האידאל, זה לטפל בדלקת שכזו במונעי נפיחות (הזריקות שקיבל קיירי), לצד מנוחה, ואחר כך פיזיותרפיה. ניתוח מבוצע כאשר הדלקת חמורה מדי עבור טיפול שמרני (בדרך כלל כאשר ישנו זיהום בבורסה).

      1. אכן כן.
        הכימיה שם זה משהו משהו. אני גם רוצה….
        ראיתי הרגע סרטון איך הם עושים שמח. בעיקר הלופזים. שיגעון.

  4. עכשיו גם רפי ההבנה באתר יסכימו איתי שהפוטנציאל של קוזמה גבוה יותר משחקנים כמו בוקר,אינגרם ומקולם שמככבים בקבוצות קטנות בלי טיפת לחץ.

    בדיוק כפי שרשמתי כל הרעשים מסביב קוזמה היו רק כדי להעיר אותו.
    לברון סומך עליו ומנסה להפוך אותו לשחק טוב יותר.

    1. וואי היה לא פשוט להתאפק עד שהגיע משחק כזה. מקווה שאתה בטוב, כי להתאפק זה לא בריא
      .
      #לברון_לא_מפסיד אף_פעם_הוא_פצוע

      1. בניגוד אליך מר"תותח"-
        אני לא גומר שחקנים לפי משחק אחד או שתיים ובטח לא כשהם משחקים עם פציעה.
        וגם לא הייתי צריך את המשחק האחרון כדי לקבוע מה הפוטנציאל של שחקן מצויין כמו קוזמה.

        הלייקרס ידעו טוב מאוד למה הם השאירו אותו ולא את אינגרם.

        1. אה? איזה שחקנים גמרתי אחרי משחק אחד או שתיים? קוזמה סבבה לגמרי, לא יותר מזה. ההוצאה שלך מפרופורציות שחקנים מסוימים לטובה או לרעה (אתה אמיתי? משווה את בוקר/ מקולום לקוזמה??) היא בין המצחיקה לתשלים לבד מה שבא לך. וגם הצורך להאדיר את לברון ולהנמיך את קרי לא מוסיף לך כבוד.

  5. 4-
    הפסטיבל של לוקה נגמר ליפני 2 לילות.
    מדובר עדיין בשחקן צעיר וחסר ניסיון שלא יכול להוביל קבוצה לאליפות.

    1. צ'יקו, אתה צודק. ישנה שם כיף של אווירה ולופז די ארחראי לזה. גברים ענקים מיליונרים שמוכנים ולא מהססים לרקוד כמו בשבט הצ'יקוטאי על הרי הסמוקיס ולעשות צחוק מעצמם. מת עליהם

      1. על איזה גרין מדובר זה של הלייקרס או הדונקי?
        לגרין של הלייקרס אין שום קשר שלא נדבר על ההבדל בהגנה.
        דונקי? ברור שקוזמה עולה עליו אבל לא בהגנה. קוזמה שומר אוויר נטו.

  6. קיירי, מסתבר, לא חכם גדול. הפציעה הזו חוזרת. היה חכם להיכנס לניתוח השנה, ולחזור עם דוראנט בשנה הבאה.
    הנטס מהמרים ונותנים לו סיכוי לדפוק את העונה הבאה. ובשביל מה? להיכנס לפלייאוף במזרח?! טימטום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט