הלייקרס באוקלוהומה סיטי והסיקסרס אצל דאלאס ביום שבת מסקרן

הלייקרס באוקלוהומה סיטי והסיקסרס אצל דאלאס ביום שבת מסקרן

מומלצי ליג פאס:

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (16-22) – לוס אנג'לס לייקרס (7-31), 3:00

מבלי לעשות יותר מדי רעש, הת'אנדר ניצחו שבעה מתוך שמונת משחקיהם האחרונים ולא רק ביססו עצמם במקום השביעי, אלא נמצאים במרחק של משחק אחד בלבד מהדאלאס מאבריקס שבמקום השישי. לברון ג'יימס יגיע הלילה ל-"צ'ספיק אנרג'י ארנה" במטרה לקלקל את השמחה של חברו לסירת הבננה, כריס פול.

אפרופו סי.פי.3, בנוסף לאחריות המנהיגותית שלו בשיפור של הגארדים הצעירים לצדו כגון: דניס שרודר, שיי גיליג'יוס אלכסנדר וטרנס פרגוסון, הוא נכנס יפייפה לשטף המשחק בתור האבא האחראי. הוא מחזיק באחוז ה-USAGE הרביעי בטיבו בקבוצה (אחריי שרודר, גיליג'יוס אלכסנדר וגלינרי), הוא לוקח הכי פחות זריקות שדה בממוצע למשחק מבין כלל העונות בקריירה שלו, להוציא את עונתו הראשונה בליגה, בה לקח 0.1 זריקות פחות בממוצע.

הוא מוצא את הנישה שלו בהתקפה מבלי לוותר במקומות שהוא צריך לקחת על עצמו את המשחק.

ראו, אני אהיה הראשון שיטיף למיעוט הזריקות מחצי מרחק, האנליטיקה לא משקרת. כריס פול לוקח העונה 30.9% מזריקותיו מבין 10-16 פיט מהסל (בין שלושה לחמישה מטרים, בקירוב), הנתון הגבוה בקריירה שלו בפער משמעותי. אולם, כיוון שהוא קולע את הזריקות האלו ב-52.4%, הן מאוד משתלמות. הגנות לא רגילות ששחקנים זורקים מהאזורים האלו, לכן נותנים להם יותר מרחב מהמצופה, ו-ווטרן כמו כריס פול ינצל את זה כל יום כל היום.

יחד עם שיי גיליג'יוס אלכסנדר המלהיב, דניס שרודר ה"אינפורסר" מהספסל והעלוקה ההגנתית טרנס פרגוסון, הרעמים מציגים מצבת גארדים רועשת וגועשת, שלא מתכוונת להנמיך הלילה מול האורחים המאיימים.   

הבה נשוחח דבר מה על האורחים האלו. כפי שידוע לכולנו, הלייקרס חרכו את הליגה עד כה העונה, שבעה הפסדים בלבד מתוך 38 המשחקים הראשונים שלהם זה נתון מרשים לכשעצמו, הוא הופך למרשים עוד יותר בקונטקסט שהם היו צריכים לאחות חתיכות חדשות יחד, כולל מאמן חדש על הקווים. כצפוי, הקומבו של לברון@דייויס הפך באופן מיידי לאחד מהצמדים הטובים ביותר בליגה, מה שכמובן גרר השוואות מהירות לשאקובי. הם עדיין לא שם, אך ההשוואה לא באה מריק.

לדאבונם של הלייקרס ואוהדיהם, אנת'וני דייויס נפצע ב"גלוטוס מקסימוס" שלו (לא גזעי כמו שזה נשמע, בעברית זה נקרא שריר העכוז הגדול). והזהובים-סגולים ייאלצו להסתדר בלעדיו לפחות למשחק הלילה. אמש נגד דאלאס, הם במפתיע נתנו מחצית ראשונה היסטורית מבחינה התקפית כאשר קלעו 79 נקודות (בניגוד ל-58 של המאבס) בירידה לחדרי ההלבשה. ברבע השלישי, ראינו את הבעייתיות בחסרונו של דייויס. מחליפיו בעמדות הביג-מן, ג'אבל מקגי ודוויט הווארד, ביצעו את העבירות החמישיות שלהם ברבע ודאלאס חתכה את ההפרש של הלייקרס לעשר בלבד לאחר שנראו לא בעניינים בכלל בחצי הראשון. לבסוף הלייקרס התעשתו על עצמם וניצחו ב-15 הפרש, אבל זה היה כאשר ג'ארד דאדלי שיחק כסנטר. זה לא יכול לעבוד ליותר מדי זמן, וכניסה לבעיות עבירות אצל אלו הצוינו לעיל זה דבר שכיח יחסית.

הימור: נתון מעניין: הת'אנדר משחקים טוב באופן משמעותי בסופי שבוע: בימי שישי-שבת-ראשון, יש להם מאזן משולב שלושה עשר ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. בכל ארבעת הימים האחרים, הם עם תשעה ניצחונות ושנים עשר הפסדים (יום רביעי דווקא הוא הגרוע ביותר שלהם, ניצחון אחד משישה משחקים!).

כיוון שהלייקרס לא נחו והת'אנדר כן, אני אהמר שהקבוצה הביתית תצליח להכניע את הטיטאן מקליפורניה. אוקייסי ניצחה שמונה מתשעת משחקי הקלאץ' האחרונים שלה, והיא תעשה זאת גם הלילה. 2 הפרש מפתיע למאחרים.

דאלאס מאבריקס (15-23) – פילדלפיה 76' (14-25), 3:30

בדיוק היום לפני 29 שנים, צ'ארלס בארקלי צלף 37 נקודות וקטף 12 כדורים חוזרים בניצחון של הסיקסרס על הבאקס. "the round mound of rebound" העדכני של פילי, ג'ואל אמביד, לא יתלבש למערכה הקשוחה היום כאשר בן סימונס ועוזריו יקוו להמשיך את רצף הניצחונות במשחק קשוח במעמקי טקסס מול לוקה דונצ'יץ' והמאבריקס.  

במשחקם האחרון של מתלמדיו של ברט בראון, הם הצליחו לגבור על הסלטיקס בפעם השלישית העונה (ניצחון הסדרה הראשון שלהם על התלתנים מזה 6 שנים) כאשר מייק סקוט מילא את מקומו של אמביד. אף על פי שסקוט לא נתן תפוקה אדירה (7 נקודות, 4 כדורים חוזרים), הוא ריווח את המשחק ונתן חופש לאוהבי הצבע לפרוח. ג'וש ריצ'רדסון התעלה על עצמו וצבר 29 נקודות, בן סימונס, אל הורפורד וטוביאס האריס שמו 19, 17 ו-16 נקודות על הלוח בהתאמה. ההתקפה נתנו משחק לא רע בכלל, אבל אין ספק כי ההגנה עשתה את ההבדל. הסיקסרס שמרו את ההתקפה הנפיצה שמולם על 98 נקודות בלבד!

כידוע, האינטרנט לא יכול לדבר טוב לחיות, ובאופן מיידי לאחר המשחק עלו תהיות על שילובם של סימונס ואמביד, שדורכים במשחקם אחד על השני. אקדים ואומר שאני מסכים באופן עקרוני עם הטענות הללו, שחקן כמו קארל אנטוני טאונס למשל היה עדיף כציוות לרכז האוסטרלי. כעת אסייג ואומר שכשהוא בריא, ג'ואל אמביד הוא הסנטר הטוב בליגה וההגנה שלו היא לא מהעולם הזה. אולי בעתיד נראה טרייד, אולי נראה התפתחות דרסטית של סימונס בקליעתו שתאפשר להם לשחק יותר בנוחות יחד. אבל כעת, אין עוררין על כך שחסרונו של אמביד יורגש, במיוחד כי הוא נאלץ לעבור ניתוח ויפספס נתח ניכר מהלו"ז הקרוב.

במעבר חד מגבוה פציע אחד לאחר, חסרונו של הקמרוני היה אמור לשחרר את הרסן על היכולות ההתקפיות של חד הקרן הלטבי, במיוחד מול המגן הבינוני מייק סקוט והצל של אל הורפורד הישן. לצערם של דאלאס, גם פורזינגיס יהיה על אזרחי בספסל בשל פציעה בברכו.

דוויט פאוול ניסה להיכנס לנעליים הגדולות האלו במשחק האחרון, ללא הצלחה יתרה. הגבוה האנמי זרק 4 זריקות בלבד מהשדה ולקחת ארבעה ריבאונדים ב-26 דקות. לעומתו, מחליפו בובאן מריאנוביץ היה פנטסטי אתמול. 5/9 מהשדה כולל שלשה אחת ועשרה כדורים חוזרים ב-10 דקות בלבד. מסקרן לראות כיצד קרלייל יגיב לכך הלילה אם פאוול שוב פעם לא יתרום רבות.   

הימור: המאבס יהיו עייפים, אך הדחיפה של הקהל הביתי תעזור לשמור את המשחק הזה צמוד. לוקה יתעלה על עצמו בדקות הסיום ויקלע שלשה קריטית בדיוק בזמן הנכון. ניצחון זעום של נקודה מבית המקומיים.

שאר המשחקים:

יוסטון רוקטס (12-25) – מיניסוטה טימברוולבס (22-15), 00:00

הזאבים משתוקקים לחזרתו של הסנטר המחונן, קארל אנטוני טאונס, שפספס את שנים עשר המשחקים האחרונים בשל פציעה בברכו. הם יצטרכו כל עזרה שהם יוכלו לקבל נגד הקונטנדרית מעיר החלל הטקסנית.

הוולבס כעת מחזיקים בניצוץ קטן של אופטימיות לאחר הניצחון החשוב ביותר מול פורטלנד בליל חמישי האחרון. אנדרו וויגינס הציג ערב קליעה יעיל עם 23 נקודות ב-15 זריקות בלבד יחד עם סיוע נאה משאר שחקני החמישייה.

יוסטון כרגע מחזיקה ברצף של 12 ניצחונות בית רצופים מול הקבוצה ממיניסוטה וג'יימס הארדן לא מתכוון שזה ישתנה. הטילים זועמים שרצף שלושת הניצחונות שלהם נקטע בתבוסה המפתיעה לאוקלוהומה סיטי והם מצפים לחזור לדרך המלך.

הימור: דברים טובים לא נשמרים אצל מיניסוטה, במיוחד לא כאשר הכוכב שלהם לא יהיה ב-100%, וזה אם יצליח לשחק. 17 הפרש יוסטון בבאזר האחרון.

בוסטון סלטיקס (11-25) – ניו אורלינס פליקנס (25-14), 2:00

הסלטיקס לא רוצים לרשום הפסד שני ברצף, במיוחד לא במבצרם הביתי, כאשר הבנים מלואיזיאנה יגיעו למסצ'וסטס במטרה להרוס להם את הכיף.

לונזו בול וברנדון אינגרם כבר התרגלו למדים שונים מהזהב סגול ששמו על עצמם בתחילת הקריירה, אמנם הם ישמחו ביותר להנחית סטירה על הסלטיקס הזחוחים. על השיפור הדרסטי של ברנדון אינגרם כבר רבים כתבו, ובצדק, אבל חברו לטרייד על אנת'וני דייויס גם כן משחק מעולה. הוא לא ירד מספרות כפולות בעמדת הנקודות בשמונת משחקיו האחרונים, בנוסף לכמה דאבל דאבלים עם אסיסטים והגנה חונקת בצד השני.

אצל היריבה, הצעיר שמככב השנה דווקא אינו חברו לקלאס של אינגרם, אלא דווקא זה שנבחר שנה קודם לכן: ג'יילן בראון. הוא מציג שיאי קריירה בשלל קטגוריות, בין היתר בנקודות, ריבנאודים, חטיפות ואסיסטים. הארכת החוזה שניתנה לו בקיץ נראית הגיונית יותר מיום ליום.

הימור: בראון יוביל את קבוצתו בנקודות במהלך משחק שיהיה קשה לפרקים, אמנם בכיס של הסלטיקס בשלבים המכריעים. 9 הפרש בוסטון לאחר 48 הדקות.

דטרויט פיסטונס (25-14) – שיקגו בולס (26-13), 2:00

השוורים של בוילן רוצים לחזור ולנצח שוב פעם את הבוכנות מדטרויט פעם נוספת בטווח של שלושה שבועות כאשר הם מגיעים למשחק חוץ בעיר המכוניות.

במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הפיסטונס קלעו באחוז אבסורדי של 45.7% מעבר לקשת ועדיין הצליחו להפסיד לקבוצה חלשה יחסית בהפרש דו ספרתי. במשחק האחרון, נראה כי הם כמעט ויתרו על ניסיונות מדאון טאון, רק 20 ניסיונות בהפסד המביך מול קליבלנד, מתוכם קלעו רק 6 כדורים. "הצבע נראה לכאורה כל כך פנוי שאנחנו שוכחים את את הקלעים שלנו המוכנים לצלוף מ-קיק אאוט [במהלך דרייבים לסל]" אמר המאמן המתסוכל של דטרויט, דוויין קייסי.

למזלם של דטרויט, הבולס חבולים וקצרים במיוחד. אוטו פורטר מקרטע ויישב בחוץ גם במשחק הזה, כאשר גם שיאן ה-WS של הבולס העונה, וונדל קרטר ג'וניור לא ישחק בשל פציעה. השוורים יקוו כי הרוקי דניאל גאפורד, שנראה טוב בזמן המועט בו קיבל לשחק, יחפה על חסרונו.

הימור: משחק קשה לצפייה שייגמר בניצחון של דטרויט ב-4 הפרש, כי הימרתי עליהם פעם שעברה והם הפסידו, הלילה תורם להחזיר לי.

דנבר נאגטס (11-26) – קליבלנד קאבלירס (27-11), 4:00

הנאגטס מקווים לשמור מרחק מהקליפרס שממוקמים תחתם רק בשל אחוז ניצחונות, והם יעשו כן בהינתן ולא תקרה מעידה קטסטרופלית.

המשחק הזה הוא מאצ'אפ זוועתי לקליבלנד. אין להם מישהו שיכול להתמודד עם הקוואליטי של יוקיץ', הווינגים הצעירים והאתלטיים והעומק הכללי של הקבוצה.

הקאבס קטעו רצף של חמישה הפסדים, אמנם זה היה מול קבוצה נחותה מהרבה מהנאגטס (דטרויט), וגם זה היה ניצחון בעור שיניהם.

הימור: דנבר מאריכה את רצף הניצחונות שלה לשלוש, ומחזירה את האבירים לטור ההפסדים אליו הם שייכים. 22 הפרש למקומיים במייל היי.

פורטלנד טרייל בלייזרס (23-16) – מילווקי באקס (6-34), 5:00

המשחק האחרון ללילה המרתק מספק מפגש המרגיש כ"מלכודת" למוליכת המזרח כאשר היא מתארחת באורגון הרחוקה.

זהו המשחק השני בין שתי המתמודדות הללו העונה, כאשר החלוצים של טרי סטטוס עשו חיים קשים לבאקס בביקורם בוויקונסין בחודש נובמבר. סיג'יי מוקלם הוביל את רישמת הקלעים המשותפת של שני הצדדים עם 37 נקודות בדרך ל-129 נקודות של הבלייזרס, אולם שליטה מוחלטת בקרשים מצד האיילים (58 מול 41) סגרו את העניין ב-8 הפרש מכובד.

הימור: אתן קצת קרדיט לבלייזרס ואומר כי יפסידו גם כאן בהפרש זהה להפסדם הקודם. 8 הפרש מילווקי.

לפוסט הזה יש 152 תגובות

  1. מבחינת ציוות שחקנים אני חושב שהבעיה של פילי היא לא אמביד וסימונס ביחד.
    הבעיה היא כשהורפורד משחק עם אמביד וסימונס.
    בנפרד עם הורפורד הם בסדר אבל כשכל השלושה משחקים ביחד זה לא עובד

  2. תודה על הפריוויו המושקע.
    שוב אין לנו משחק מוקדם, אולי רק מחצית ראשונה מזה של יוסטון. מעלש, נתגבר

    1. תשכח מזה לברון בחוץ
      גרין בחוץ
      לפי הליין גם דיוויס לא ישחק
      ברדלי בספק יש מצב גם לא ישחק
      נראה שחיטה כשרה של אוקסי

  3. האם טייטום ייכנס היום לליגה של הארדן עם מעל ל 40 נקודות בסוף המשחק או שביבו יוריד אותו לפני כן? הילד עם 22 נקודות ב 16 וחצי דקות…

  4. אבל השחקן שלי הוא קנטאר בכל המשחקים האחרונים הוא עושה את העבודה מצוין וצריך לחזור לחמישייה על חשבון תייס!

    1. 1. לא חשוב מי פותח אלא מי מסיים.
      2. קנטר יעיל מול המחליפים כאשר תייס עושה את העבודה השחורה לחמישייה. בחמישייה יש לך מספיק סקוררים, שקנטר איתם הוא לא מקבל את נפח הזריקות שהוא עם החמישייה השנייה.

  5. ביבו כזה חמוד, כזו דמות לדוגמה. טאקו פול קיבל מעל חצי מליון הצבעות לאולסטאר ומה שיש לסטיבנס לומר זה שהסיפור לא מוצא חן בעיניו?
    זה בדיוק ההבדל בין ספולס אליו. אריק לא היה מתייחס לעניין ברצינות והיה נותן לו להרגיש טוב עם עצמו. מדוע סטיבנס שולל את החווייה מפול? איזה מן מסר זה מעביר לו ולשאר השחקנים?
    רובו-בובו-סטיבנס…
    בשבילך סמלי

      1. טאקו פול הוא לא יותר מגימיק כרגע. ההצבעות של האוהדים זאת תחרותפופולריות בלי קשר ליכולת על המגרש. בגלל זה גם קרוסו מקבל המון הצבעות.
        או למשל קארי שפצוע, או קובי בזמנו, שקיבלו הצבעות למרות שהם בקושי שיחקו.
        מזל שיש מאמנים ואחרים לאזן הצבעות לא קשורות.

        1. אתה סתם מתנשא לידיעתך.
          אולסטאר זה גימיק ותו לא…
          לתת לטאקו וקרוסו לשחק מספר דקות בשביל השואו זה לא אסון גדול וזה יכול לתת להם בוטס. למה לפגוע בשחקן שלך?
          אבל עזוב, תמשיך להתנשא כי האתר הזה זו הדרך בשבילך…

          1. אני מסתכל על ההצבעות לאול-סטאר לפי מי שמגיע לו לשחק, לפי העונה שהוא נותן, וככה תמיד הצבעתי. השחקנים הטובים ביותר אמורים לשחק שם (זאת דעתי).
            טאקו פול וקרוסו זה לא קשור ליכולת, זה גימיק נחמד, אבל לא ממש רציני. לדעתי גם קארי לא אמור להיות שם השנה (כמו קובי שקיבל מלא הצבעות ונפצע בשנה ההיא, ובסופו של דבר אני חושב שויתר על מקום).
            אני חושב שסטיבנס פשוט התייחס לזה בכלליות, שזה לא רציני לבחור שחקן שבכלל משחק בג'י ליג.
            כבר אמרתי לך – זה נראה שלא משנה מה סטיבנס עושה אתה כבר אנטי נגדו, אז גם אם הוא יציל בנאדם משריפה אתה תגיד שהוא עשה את זה בכוונה כדי לצאת גיבור שהוא הצית את האש…

            1. אני בכלל לא מצביע.
              העניין הוא לא ההצבעה אלא מה שהמאמן מעביר לשחקן שלו…. ענין פסיכולוגי. זה ועוד לא מעט סימנים שמנחם רואה ושם אליהם לב ואתה כנראה שלא!
              בנת? בגלל זה סטיבנס יקח את הסלטיקס לאליפות רק במזל.

            2. מאמן גם צריך להחזיר את בשחקן שלו לקרקע… בנוסף, לא אני ולא אתה יודעים מה קורה מאחורי הקלעים.
              סטיבנס לא יקח אליפות, כי הסלטיקס לא טובים מספיק כרגע.

  6. מסכן תייס, כל הזמן דוחפים אותו מתחת לסל והשופטים לא נותנים לדוחפים תוקף.. כשהוא עושה משהו דומה ישר מקבל עבירה.

  7. טייטום מצא את המוג'ו ועכשיו עם 34 נקודות….
    שובר היום שיא אישי, השאלה היא מתי ביבו יוריד אותו.

  8. מעניין אותי איך לוקה יתמודד מול המגני כנפיים בפילי, לפילי יש את סימונס שהוא בין מגני הפרימטר הטובים בליגה העונה את טייבול שגם הוא מדהים את ריצ’רדסון .
    .
    עד עכשיו עושים עליו עבודה מדהימה כבר שלוש איבודים לסלובני

  9. מנחם צריך להתחיל לקחת את הלייקרס ברצינות כי זו קבוצה מצוינת. רצוי שגם הקליפרס יתחילו לקחת ברצינות!

  10. קנטר עם 22 נקודות ו 19 ריבאונדים. לא חכמה מול הפליקנס בלי ציון.
    הוא צריך לחזור להיות הסנטר הפותח של הסלטיקס. אולי ככה הם יפתחו משחקים כשהם מובילים ולא יתחילו בדפיציט כמו שהיו בכל החודשים האחרונים. פתרונות אצל סטיבוט, האיש והאגה-גה גע גע גע….

      1. סטיבנס לא חכם בכלל אחרת לא היה אומר את השטות שאמר ברמיזה על טאקו. היה צריך להגיד אני שמח בשבילו. מה שאמר מעיד שהוא שמוק, הבנת את הרמז?….

          1. הנה השם הפיקטיבי שוב מתנשא….
            אל תגיד לא לי ולא לשימון איך לאהוד את הקבוצות שלנו. מי אתה שתגיד מה לעשות. אתה כן מנדנד…
            אני מאד נהנה מהקבוצה שלי וחושב שהיא קונטיינדרית כבר השנה אפילו שאיינג אומר שאנחנו עדיין לא. יש בקבוצה 4 שחקנים מעולים שיכולים במצבים מסויימים להביא אליפות כבר השנה ויש מאמן לא רע שמסרב להיות יותר טוב ולהתקדם קצת. על זה אני כועס ונראה שאתה לא ממש מבין מה מאמן טוב באמת צריך להביא למגרש. 2 מ 3 ההפסדים האחרונים הם גם עליו, בעצם בעיקר עליו. גם הפתיחות של הסלטיקס ב 3 החודשים האחרונים עליו. קנטר בכושר טוב ולכן צריך לפתוח. הוא עושה חסימות טובות יותר שמאפשרות לבראון וטייטום להיכנס טוב יותר למשחק.
            הפרובוקציות הליליות שלך כנראה עובדות כי אני עונה לך. במצב רגיל הייתי מתעלם!
            אגב, לא הבנת את הרמז….

            1. קנטר בחמישייה לא יהיה אפקטיבי כמו מהספסל.
              כמו ג’ינובילי שהחליטו שיעלה מהספסל כי התרומה שלו תהיה גבוהה יותר או לו ויליאמס.
              אותו דבר קנטר, השימוש בו יפית ליד החמישייה עם ווקר, טאטום, בראון והיוורד.
              מהספסל הוא שחקן מטרה לחמישייה השנייה. ומקבל אחוז שימוש גבוה יותר ולכן הוא יותר אפקטיבי.

            2. ועוד איך יהיה אפקטיבי. הוא מתפקד טוב גם כשטייטום ובראון על המגרש.

            3. חמישייה של הייווארד בראון טייטום ווקר וקמבה זה מה שהסלטיקס צריכים ולא צריך עוד גבוה כמו דארמונד או שארמונד.
              הסלטיקס נמצאים במקום מצויין להיות קונטיינדרים כבר השנה.
              אם אתה מציע את מאנו גדוגמה לשחקן שישי אז למה לא הייווארד בסלטיקס?
              ושוב אני חוזר לעניין טאקו ובעצם לכל הרוקיז שחלקם פתח דיי טוב ופשוט נהיו חסרי ביטחון מזמן האחרון, מה הטעם לפגוע בטאקו דרך העיתון? היה יותר טוב עם היה לוקח אותו לשיחה ב 4 עיניים מוריד אותו בעדינות מהעננים ומסביר לו שיש סיכוי שמה שיפגע בבחירה שלו אלו המאמנים והעיתונאים. שהציפיות שלו יהיו בהתאם. איזה מן גב הוא נותן לשחקן?
              אתה מבין את הביקורת או שעדיין לא?
              כנראה שאין לך ניסיון רב באימון, גם לי אין! אבל יש פה כאלה עם הרבה ניסיון…

            4. שכחתי בחמישייה את קאנטר אבל סביר שהנבת לבד…

  11. מה שהלייקרס עשו הלילה, בדגש על הרבע הראשון –
    מרשים. הגנה חזקה, והתקפה של או שלשה, או זריקה מהצבע. וזה בבאק-טו-באק של 2 משחקי חוץ מול קבוצות 50%+ ללא דייויס או לברון.
    כאמור –
    מרשים.

    1. חחחח קייל קוזמה מעלה ערך לטרייד.
      היו פה שהחמיאו לסילי בילי אתמול 😂😂😂😂😂😂😂 להפסיד ללייקרס בלי לברון ודיוויס שהם בבק טו בק בבית? 😂😂😂😂
      מעיד יותר על אוק מאשר הלייקרס

      1. חחחח…
        לת'אנדר מאזן 22 – 17. זו עובדה. לפני המשחק הלילה, הם ניצחו 8 מ-9. גם זו עובדה. הם ניצחו את יקירך, הרוקטס כאשר אלו בהקרכב מלא, רק לפני יומיים. ב-21 הפרש. גם זו עובדה.
        עכשיו, אפשר להתבונן במשחק ולעקם את המציאות כך שתתאים לנרטיב. אפשר להתבונן נכוחה במה שהתרחש, ולהבין שבעוד שלא בכל לילה הלייקרס יפתחו את הרבע הראשון עם 4 מ-6 מהשלוש, והת'אנדר עם 1 מ-7, ההגנה של הלייקרס, והיכולת של קוזמה, הם "על אמת".

        1. אתה לא צריך לספר לי שקוזמה על אמת😂
          קוזמה חבר נבחרת הקוריוז בגאון.
          הנרטיב שלכם מצחיק סילי בילי מאמן מדהים בלי ראס 😂😂😊 הוא פאקן מקום 7 וגם זה זמני.
          ט
          אגלה לך לסוד לסילי בילי אין קשר לשום דבר

          1. המאבק על שימור מקומו של ראס. משעשע כמעט כמו זה שמנסה להנציח את קובי…
            (ההבדל הוא שקובי היה שחקן ענק שהיה השחקן מס' 1 בקבוצות אליפות. ווסטברוק לא הצליח להוביל קבוצה ליותר מהפסד בסיבוב הראשון…)

            1. בן סימונס היעיל אפילו לא מגיע לסיבוב ראשון במערב סה הבדל בין יעיל ללא יעיל

            2. אין כמו לזרוק לחלל המרשתת משפטים נטולי קונטקסט או משמעות. המרשתת סופגת הכל.

  12. אנשים מסויימים פה טענו שפילי עושים בפלייאוף במערב 😂😂😂😂😂😂😂 ועוד מהצמרת בלי בושה 😂😂😂😂
    אם מהליגה כולה היו עולות 8 קבוצות אין שום סיכוי לפילי להיכנס לפלייאוף

    1. אוי התחלנו עם הנראטיבים שמעון, למה אתה לא מציין שאמביד פצוע? אתה יודע שהמאזן שלהם יותר טוב מדאלאס, הם בנתיים מקום 6 אילו היו במערב.
      .
      לגבי השטות על ווסטברוק לא נמאס לך מאוברייטד הזה, בילי דונבון לא הצליח להשליט עליו סגנון משחק, הקבוצה נראית נפלא ומשחקת אטרקטיבי מאוד בלעדיו.

        1. אז למי זה קשור? שמעון ברור שקשור אליו אולי אתה לא זוכר אותו במכללות, אבל הוא הנהיג כדורסל מדהים כדור שטס מיד ליד במהירות האור, עושה אותו דבר באוקלהומה נפטר סוף סוף מהמחלה

  13. הליגה סופרת סתם אס לסימונס. וא מסר להורפורד בפוסט על קו העונשין שיש עליו שןמר הורפורד הסתובב וקלע סל על הפנים של השומר וזה נחשב לאס!!!!! ככה נכתב בליג פס סימונס 10 אס חחח מביך

  14. אמביד מפריע לסימונס…..
    שנה הבאה הוא יחזור אש תנו לילד זמן סרטוני קליעה מהחצי בקיץ.
    כמה הוא תוקע את ההתקפה כמה פילי צפויים איתו היריבות יודעות בדיוק מה הוא ופילי יעשו

  15. טוב הייתי אופטימי שפילי יעשו 7 3 ב10 משחקים הקרובים אמביד חחח. אקנה 5 5 בכיף. יש לנו קאבס ניקס הוקס וגולדן 4 שחייבים לנצח ואולי ניקח אחד מהנטס מתוך השניים. מה אתם אומרים?

  16. http://www.espn.com/nba/stats/rpi
    .
    מבט נטול פניות על טבלת הליגה לפי חוזק התחרות. הנוסחה פשוטה, ומוסברת בתחתית העמוד. לא מסובך לראות את תמונת הליגה:
    בצמרת, יש שוויון בין המזרח למערב. בטופ 10 יש 5 קבוצות מהמערב, 5 מהמזרח. בטופ 14, יש 7 קבוצות מהמערב, 7 מהמזרח (14 הקבוצות בליגה עם מאזן חיובי). ההבדלים הם בתחתית. בסופו של יום, היות וב-2 הקונפרנסים, מקומות 8 או נמוך יותר מחזיקים מאזנים שליליים, העובדה שהתחתית במזרח חלשה יותר מסתכמת בשורות המאזן בסיומה של עונה במשהו כמו ניצחון בודד, גג 2.

    1. חחחח בצמרת 😂😂😂 עברת עכשיו לצמרת? התחתית היא בדיוק מה שגורמת לצמרת לנוח תוך כדי משחקים לשחק במאמץ נמוך 22 משחקים זבל בשנה. במקום לשחק 4 פעמים מול לייקרס קליפרס דנבר פורטלנד סאנס משחקים 4 פעמים נגד דטרויט בולס ווש 😂😂😂. משפיע בטירוף על המאזן על המאמץ על סיכון לפציעות מאמץ.
      די לרמות את הציבור.

      1. מצטער שמעון, אתה זוכה לציון 0 בהבנת הנקרא.
        אבל יפה שאתה ממשיך לאמץ את שיטת ה-"די לרמות את הציבור" בכל פעם שהעובדות מוצבות לך מול הפנים. שאפו.
        יחי הנרטיב!

        1. איזה עובדות? שקר וערבוב סטיסטי. לפני כמה שבועות הבאת מאזנים כוללים ואמרת אין הבדלים היום כבר עברת לצמרת? גם שם צריך לחכות לאחרי האולסטאר? ואז תביא לנו שבטופ 2 אין הבדלים? 😂😂
          שאתה משחק
          4 פעמים הוקס קאבס בולס ווש דטרויט מגיק שארלוט זה לא הוגן 24 משחקים רבע עונה ליגה ב מזרח. אתה יכול לנוח להתאמץ הרבה פחות טוב כדי משחק יאניס יכול לקלוע 30 נק ב18 דק.
          צריך לבטל את זה זה חוסר שיוויון מובהק.
          שלא נדבר שיש קבוצות שמקבלות בק טו בק קליפרס ולייקרס וכאלו שמקבלות מיניסוטה ובולס.
          בן סימונס מולם יכול לנפח יעילות ומספרים מזל שיש אותם בליגה.

    1. אתה מודע לעובדה שממפיס במקום ה-8 במערב (אותו הם חולקים עם הספרס)? הילדים מממפיס! אתה מודע לעובדה שהלילה הקאבס ניצחו את דנבר? אתה מודע לעובדה שלממפיס ולספרס יש מאזן שלילי מול "לא עושות פלייאוף במערב" (פילי, היט, פייסרס)? למעשה, לממפיס ולספרס יש מאזן שלילי מול המזרח בכלל (עם כל הנמושות ששם). לפייסרס, לסיקסרס, ולהיט, דרך אגב, מאזן חיובי מול המערב.
      .
      אלו העובדות.
      ועכשיו, אתה מוזמן להמשיך עם "חחחח", לצד קצת "די לרמות", אבל עם 0 נתונים שקרובים לתת כלשהו גיבוי להצהרות שלך.
      .
      יחי הנרטיב!

        1. סמיילי ראית את קרי תחילת שנה? אף סופרסטאר לא נאלץ לשחק עם סגל חלש יותר מיאנג , בטח שקולינס האהבל היה מושעה, יאנג מה שהוא עושה בלתי נתפס בגילו והוא רק בן 21.

          1. אני לא אומר שיאנג לא שחקן מצויין – הוא צעיר והוא עוד ילך להשתפר. לשים עליו תגית של "טופ 10", ממש לא עדיין.
            בעתיד אולי כן, כרגע עדיין לא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט