דאלאס מול הלייקרס בלילה גדוש של יום שישי הגדול! / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (25-12) – אטלנטה הוקס (30-8) 2:00:

הלילה יפתח עם מפגש בין שתי הקבוצות החלשות של הבית הדרום מזרחי, אבל אני נוטה להגיד שהאורחים הם הצד המאוכזב יות רמאיך שהעונה התפתחה עד כה. אטלנטה הייתה צריכה להרים מעט את הראש, אבל זה לא ממש קרה, בעיקר בגלל הגנה מזעזעת שסופגת 117.4 נקודות למשחק.

בעוד אטלנטה היא קבוצה בבנייה מחדש שאמורה להתחיל להיכנס לגרף העולה של הבניה שלה, וושינגטון היא קבוצה בהמתנה, לבחירות דראפט גבוהות, לחזרה של פצועים או לטרייד משמעותי שיאפשר להם לאתחל את הקבוצה לאחר עידן ביל ווול. למשחק הלילה וושינגטון מגיע בסגל אף חסר מהרגיל וללא וול שלא שיחק כל העונה, ביל שהפסיד את 4 המשחקים האחרונים וגם ללא מת'יוס, הצ'ימורה ובריאנט מה שהשאיר אותם עם 9 שחקנים כשירים בלבד בהפסד לאורלנדו. ההוקס לעומת זאת אמורים להגיע עם סגל מלא בהובלת טריי יאנג וינסו להשיג נצחון חוץ חמישי בלבד העונה.

ג'בארי פרקר צפוי להיעדר בהוקס.

הימור: ההוקס ב-5

ניו יורק ניקס (28-10) – ניו אורלינס פלקינס (25-13) 2:15:

שתי הקבוצות השניות הגרועות ביותר בקונפרנסים שלהן יפגשו בניו יורק, כאשר הניקס שהפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים יארחו את הפלקינס שמגיעים לאחר ניצחון על שיקאגו. הנצחון הזה סימן שבעה נצחונות בעשרת משחקים, שבאו לאחר 13 הפסדים רצופים עבור הפלקינס שאולי מתחילים להיכנס לכושר מעט דומה יותר למה שציפו מהקבוצה הצעירה ולפחות על הנייר כשרונית הזאת.

החדשה הטובה באמת עבור הפלקינס מגיעה מהכיוון של ציון שחזר להתאמן וצפוי לחזור לשחק בחודש ינואר, כשזה יקרה נכתוב עליהם הרבה יותר, כרגע נסתפק בלהגיד שהם צפויים לנצח את הניקס.

ג'רו הולידיי בפלקינס ורנדל בניקס צפויים להיעדר גם כן.

הימור: הפלקינס ב-8

ברוקלין נטס (20-16) – מיאמי היט (10-27) 2:30:

אם היינו עומדים כרגע בתחילת העונה כנראה היינו חושבים שהמאזנים של שתי הקבוצות התחלפו בטעות. רבות דובר על ההיט, על המנהיגות של באטלר, הקשיחות של הסגל שלה שמתאים לו כמו כפפה ליד, הזינוק קדימה של השחקנים הצעירים שלה שהובילו להצלחה הנהדרת של הקבוצה בחצי הראשון של העונה, שבאה לידי ביטוי ב-3 נצחונות מארבעת המשחקים האחרונים כולל על יריבות פלייאוף פוטנציאליות בדמות אינדיאנה וטורונטו.

מעניין יותר לדבר על הסיפור של ברוקלין, שסופרת כבר שבעה הפסדים רצופים. דוראנט לא צפוי לשחק כלל העונה, וכאשר קיירי ארווינג נפצע ההתקפה של הקבוצה קרסה, וכאשר גם לוורט נפצע רוב הנטל ההתקפי נפל על כתפיו של ספנסר דינווידי שקולע רק 22% משלוש ברצף ההפסדים של הנטס.

המשחק הזה יכול להיות הזדמנות להתאוששות עבור הגארד, במשחק הקודם בין שתי הקבוצות שהסתיים בנצחון דרמטי של ההיט שקלעו את 10 הנקודות האחרונים במשחק, דינווידי קלע 29 נקודות באחוזים טובים, והנטס יצטרכו הופעה כזאת שלו גם הערב כדי לאתגר את ההיט.

הימור: מיאמי ב-12

ממפיס גריזליס (22-16) – סן אנטוניו ספרס (20-16) 3:00:

בעונה המוזרה הזאת במערב, שתי הקבוצות הללו מוצאות את עצמן נאבקות על המקום ה-8 במערב. ממפיס שנפרדה מקונלי, בנתה סגל צעירה והייתה אמורה ללכת לבניה מחדש לפתע מוצאת את עצמה עם מאזן מעט טוב מהצפוי ועם הזדמנות לתת דקות פלייאוף יקרות לשחקנים שאמורים להוות את העתיד של הקבוצה. אולי המשחק הכי מרשים של ממפיס העונה היה הראשון מבין שלושת הנצחונות הרצופים שלהם, משחק בו קלעו 140 נקודות בבית מול הקליפרס, עם 27 נקודות של ג'יי קראודר.

לא רק המומנטום החיובי צפוי לדחוף את הגריזליס קדימה הלילה אלא גם המוטיבציה, במשחק הקודם בין שתי הקבוצות ממפיס חזרו מושפלים עם תבוסה ב-30 הפרש עם 40 נקודות של למרקוס אולדרידג' כשההגנה של הגריזליס פשוט לא תפקדה ואפשרה 67.4% מהשדה לטקסנים.

אבל הלילה הם יפגשו את הקבוצה שמקדימה אותם בטבלת המערב, שאחרי שני הפסדים רצופים הפגיזה עם נצחונות גדולים על מילווקי ובוסטון ששוב העלו את השאלה – לאן העונה של סן אנטוניו הולכת? האם הם יפסידו את הפלייאוף לראשונה לאחר 20 שנה, או שהם יתנו ריצה שיהפכו אותם לקבוצת פלייאוף לגיטימית. השילוב בין דרוזן ואולדרידג' ממשיך להיראות נהדר, אבל ההפתעה הגדולה עבור הקבוצה הזאת הגיעה מכיוונו של לוני ווקר, עליו מדברים כפוטנציאל כבר זמן רב במעגלים של הספרס, אבל הוא התקשה לעמוד בציפיות. מול הסלטיקס הוא קלע 19 נקודות ב-19 דקות.

אבל השאלה לגבי הספרס ממשיכה להיות בהגנה, אם פופוביץ' יצליח לגרום להם להדק את השמירה, הנצחונות יתחילו להצטבר ובעונה כל כך מוזרה זה יכול להיות אפילו שווה חצי גמר מזרח, עם ממוצע 115 נקודות למשחק בצד ההגנתי, הם יתקשו להגיע אפילו לפלייאוף אם פורטלנד או סקרמנטו יצליחו למצוא יציבות.

הימור: הספרס ב-5

שיקאגו בולס (25-13) – אינדיאנה פייסרס (15-23) 3:00:

הפייסרס שזכו למחמאות רבות, גם מכותב שורות אלו נמצאים לפתע בסוג של משבר, עם 4 נצחונות בעשרה משחקים בלבד, ו-3 הפסדים מתוך 4 המשחקים האחרונים שלהם, הפייסרס מתחילים להחליק במורד טבלת המזרח, כאשר החמישיה הראשונה של האזור מתחילה לפתוח פערים.

החדשות הטובות מבחינתה מגיעות מרשימת הפצועים הארוכה שלה, כאשר ברוגדון אמור לחזור למשחק הלילה ולתת זריקת אנרגיה משמעותית בשני צידי המגרש עבור הפייסרס שממשיכים לחסור את אולדיפו.

אם הצרות של אינדיאנה הן יחסיות הרי שהצרות של הבולס הן מוחלטות. חמישה הפסדים רצופים בהן ממשיכה לבלוט החולשה ההתקפית של הקבוצה הזאת שקיוותה לעשות קפיצת מדרגה מסויימת העונה. הם קולעים 106 נקודות למשחק בלבד ובליגה של היום זה לא מספיק כדי להתמודד על מקום בפלייאוף.

שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת עד כה העונה, במשחק שהיה בשליטה מוחלטת של אינדיאנה ובעיקר של טי ג'יי וורן שקלע 26 נקודות במשחק הזה מול 21 של זאק לווין שמוביל את הבולס. וורן הפך לסוג של ברומטר עבור הפייסרס, 36 שלו מול שארלוט ומשחק של 100% משלוש מול פילי הובילו לנצחונות של אינדיאנה, בעוד 3 נקודות מול מיאמי ומשחק קליעה חלש מול אטלנטה הובילו להפסדים.

הימור: אינדיאנה ב-12

פיניקס סאנס (23-14) – אורלנדו מג'יק  (20-18)  4:00:

שתי קבוצות עם מומנטום מנוגד יפגשו הלילה באריזונה, כאשר המג'יק עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם יפגשו את הסאנס שהפסידו 3 מה-4 האחרונים.

המג'יק לקחו דיי בקלות את המשחק הראשון מבין השניים באמצעות שליטה בריבאונד וניצול ההגנה החלשה של הסאנס לערב קליעה גדול שכלל 32 נקודות של ארון גורדון.

מאז אותו משחק חלו שינויים משמעותיים בקווים הקדמיים, איטון חזר מהרחקה ווצביץ' מפציעה, בעוד אייזק וקמינסקי (שהיה הטוב בפיניקס במשחק הזה) נפצעו ולא יהיו זמינים לתת דקות מנוחה לסנטרים הפותחים.

אבל הסיפור של פיניקס השנה הוא דווין בוקר, עם 26.2 נקודות למשחק ב-51% מהשדה הוא מיצב את עצמו ככוכב בליגה, השאלה היא האם מה שיש מסביבו מספיק כדי להצליח לעשות משהו בפיניקס הנוכחית, או שבנייה נוספת מחדש תידרש כאן.

הימור: אורלנדו ב-3

יוטה ג'אז (12-25) – שארלוט הורנטס (25-15)  4:00:

כדאי לשים לב ליוטה. אחרי שמעט גמגמה בפתיחת העונה 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כולל 7 רצופים הזניקו את יוטה כלפי מעלה ואל תפסלו אותם כקבוצה שתנסה לנצל מעידה, היחלשות או פציעה של אחת מהקבוצות של LA.

אחת הסיבות לריצה הזאת היא פציעתו של מייק קונלי שהעבירה את מיטשל לעמדת הרכז, ויחד עם בוגדנוביץ' ורודי גובר יש שם בסיס מצוין בשני צידי המגרש. אבל לפני שמתלהבים יתר על המידה צריך לשים לב ללוח המשחקים, חמשת הנצחונות האחרונים של יוטה הושגו כולם מול יריבות חלשות מהמזרח, למזלם, הלילה מחכה להם עוד אחת כזאת בדמות השארלוט הורנטס.

ההורנטס ניצחו רק 2 מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, והיו קרובים לגבור על טורונטו, אך ניגפו בהארכה, כאשר אנחנו מקבלים הדגמה לבעיתיות בהתבססות על הצעירים הללו – ברידג'ס ורוזייר היו מצוינים, אבל גרהאם קלע 3 מ-15 מהשדה והעונה הזאת בה ההורנטס בסה"כ מרגישים לא רע לאחר הפרידה מקמבה ווקר ועם לא מעט כישרון צעיר לא מתרוממת כרגע ליותר מכך.

הימור: יוטה ב-15

דאלאס מאבריקס (14-23) – לוס אנג'לס לייקרס (7-30) 4:45:

אם לא פציעות וחיסורים זה היה יכול להיות אחד המשחקים להם היינו יותר מצפים בקאלנדר. המפגש הרביעי בין הלייקרס למאבריקס לאחר שהלייקרס ניצחו פעמיים והמאבריקס פעם אחת בדאלאס, הוא מבחן עוצמה משמעותי למאבריקס שעברו חצי עונה טובה יותר ממה שיכלו לדמיין.

אבל בפועל דיוויס אחרי הנפילה מול הניקס, ופורזינגס שפצוע כבר תקופה לא צפויים לשחק, וגם לברון בספק לאחר שסבל ממחלה בימים האחרונים.

הלייקרס לאחר שספגו כמה הפסדים מיותרים מבחינתם יצאו לרצף של 6 נצחונות רצופים, רובם מול קבוצות חלשות בעוד המאבס מקפידים לנצח ולהפסיד לסירוגין, כאשר כמעט כל המשחקים שלהם צמודים כך שיש למה לצפות בחזית הדרמה במשחק הזה.

בהיעדר של הכוכבים או חלקם, זאת תהיה הזדמנות לשחקנים המשלימים לבוא לידי ביטוי. שימו לב לקייל קוזמה ודיבורי הטרייד הרבים שמסתובבים סביבו כרגע, אבל גם לדני גרין ואייבר בראדלי שמהווים ברומטר מסויים לסגל המסייע של הלייקרס. יהיה מעניין לראות האם גם היום דווייט הווארד ינסה קליעה מחוץ לקשת שהניבה התלהבות קיצונית מהספסל של הלייקרס במשחק האחרון.

בצד השני הקו האחורי של המאבס כולל בעיקר את טימי הרדוואי ג'וניור וסת' קארי, השניים ניצבים על כ-39% מחוץ לקשת ואם יצליחו להתמיד בכך הם יתנו גיוון ופתיחת הצבע לשני היוניקורנים שלהם.

הימור: הלייקרס ב-5

סקרמנטו קינגס (23-15) – מילווקי באקס (6-33) 5:00:

ניצחון של מילווקי הלילה יביא לה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, אבל הבאקס ממש לא נראים כאילו הם צריכים את המוטיבציה הזאת. לאחר שכשלו בהגעה לגמר בעונה שעברה, הקבוצה של יאניס נראית לא פחות ממפלצתית בהתקפה עם 119 נקודות למשחק כאשר הפריק שולט בכל אחד מהפרמטרים הסטטיסטיים המרכזיים, והוא גם מקבל תרומה מגוונת בעיקר מצידם של הקלעים.

הקינגס לעומת זאת מנסים לחזור לעצמם אחרי משבר שעברו לאחרונה, אחרי נצחון אחד ב-8 משחקים הם השיגו שני נצחונות רצופים מול פיניקס והווריורס כאשר המאבק על המקום השמיני במערב נראה כרגע פתוח לחלוטין. כדי לעשות זאת סקרמנטו תצטרך יותר יציבות מהגארד הצעיר שלה ד'ארון פוקס. שחקן השנה השלישית קלע 24 נקודת בממוצע בחודש ינואר, אבל לפני כן ירד מעשר נקודות ב-3 מ-6 המשחקים של הקינגס בדצמבר. יחד עם בובי הילד השניים מכתיבים את הקצב ההתקפי של הקבוצה השנה, והיא צפויה להיות תלויה בהם מאוד גם הערב.

הימור: הבאקס ב-20

לוס אנג'לס קליפרס (12-26) – גולדן סטייט ווריורס (30-9) 5:30:

מה שהייתה יריבות גדולה בשנים של כריס פול ובלייק גריפין, הפכה לפתע למשחק נטול ערך תחרותי מיוחד, ובאופן מפתיע זה לא קרה כי הקליפרס קרסו, אלא דווקא כי הסיטואציות הפכו את העונה של הווריורס לעונה שצריך לעבור בדרך לעתיד טוב יותר (בתקווה).

הווריוס סופרים כבר 6 הפסדים רצופים, אבל הקליפרס לא יוכלו להגיד שמצבם טוב כפי שקיוו. המאזן סביר והמקום השני במערב נראה כמו הכיוון, אבל יותר מדי הפסדים כמו ההפסד המפתיע לממפיס בתחילת השבוע, נותנים תחושה שהקליפרס עדיין לא ממש מתחברים סביב ג'ורג' וקוואי, או אולי זאת פשוט קבוצה מספיק מנוסה כדי לדעת שאתה לא זוכה בשום דבר בינואר. את התשובות נקבל כנראה רק לקראת חודש יוני.

הימור: הקליפרס ב-15

לפוסט הזה יש 266 תגובות

  1. גם במשחק הקודם לברון היה חולה והוא שיחק ואפילו שיחק טוב.
    עבר שלושה ימים אני בטוח שהוא ישחק,לגבי דיוויס למרות שהוא עדין בספק אני חושב שיתנו לו לנוח לפחות היום,אולי גם מחר

  2. תודה רבה דור.
    .
    אני מניח שבמשפט דרוזן ואולדריג' נראים נהדר התכוונת לדרוזן ואולדריג' אחרים ביקום מקביל, או לחילופין רק לשני המשחקים האחרונים ביקום שלנו. ואני מסכים שביכולת הזו אפשר אולי להגיע לחצי גמר מזרח, בנוגע למערב אני יותר סקפטי.

  3. הלייקרס בלי דיוויס ובראדלי היום. מאבס בלי פורזי. המאבס ינגבו לוקה ירקוד עם 40+.

    הוקס ווש משחק מושלם ליאנג לנפח סטט. הוקס יקחו, אבוי להם אם לא.

    ניקס פליקנס זה משחק הקוריוזים. הניקס ינצחו בצמוד

    היט
    ספרס
    בולס
    סאנס
    יוטה
    באקס
    קליפרס

    לילה די משעמם בנוהל. נתראה ב5 להצגה של הדונציק

    1. אחלה טור, תודה אור, על ההפניה.
      .
      מסכים שיש כאן שינוי, השאלה האם הוא בר קיימא – האם ימשיכו לזרוק לשלוש, ולא פחות מזה, האם ימשיכו לקלוע משם. נחיה ונראה.
      .
      העניין המטריד יותר הוא הירידה ביתרונות היחסיים. אמנם קשה להכריז על כך ש"גילו כבר את הכל", הצהרות דומות על "קץ ההיסטוריה" בדרך כלל התבררו כשגויות, אבל אני מסכים שנראה שהפער הצטמצם, הן בפן הניהולי והן בהיבטי הכשרון, ושהעזיבה של קוואי מאד הבליטה את זה, ועכשיו צריך גם לנסות להמציא משהו חדש, וגם להבין שכנראה ש"הכללים הרגילים" בליגה חלים גם עלינו ולנהוג בהתאם.

  4. איזה דאנק של ברטאנס… ללא ספק חלק מכריע בהחלטה שלי שפופוביץ סובל מדמנציית כדורסל (יחד עם אימון הנבחרת)

      1. אני מכיר את הסיפור, אבל למה לוותר על שחקן כזה? כאילו הספארס היו מושלמים בכל עמדה ורק צריכים את מוריס כדי לקחת את המערב.

            1. זה בערך הדבר היחיד שהוא טוב בו. מוריס היה נותן לספרס עוד הרבה יותר אופציות, התקפית והגנתית

  5. דיאנדרה ג'ורדן הלך כל כך לאט בהתקפה שהפסיקו לשרוק פאול והוא היה עדיין 7 שניות מלעבור את החצי…

  6. so I signed on to the record company,
    they say they're gonna give me lot's of money,
    if I play what they want you to hear
    they tell me it's cool, and I sure believe it…

    sell out, with me oh yea, sell out, with me tonight
    the record companies gonna give me lots of money and
    everything's gonna be (all right).

  7. גיא אם אתה קורא את זה אז אלו המשחקים בדיוק שהביקורת שלך על יאנג ובחירת הזריקות שלו מוצדקת לחלוטין. בחירת זריקות פשוט נוראית מה שהיה היום למרות שזרק "רק" 20.

  8. יש משהו מדהים בלראות את וושינגטון משחקת השנה. מפתיע. מזעזע אפילו.
    משחק מסירות, ריצה, כולם נעים בלי כדור, חוסמים ומוסרים.
    הייתכן ש… לא, אין מצב שפתאום מתעוררות בי תחושות של, של, של הערכה? ועוד לסקוט ברוקס?
    השתגעתי? זה בלתי אפשרי, נכון?
    תוסיפו לזה את בילי דונובן השנה ודוק ריברס בעונה הקודמת, ופתאום יש קאדר של מאמנים עצלנים לשעבר שפתאום גילו את חדוות האימון בשנייה שהכוכבים עזבו את הבניין.

        1. סילי בילי ממש לו במיקום טוב לעומת מה שיש לא. הסגל של אוק הרבה יותר טוב על הנייר מהמאבס למשל.

          גם ברוקס תראה את הבראקט של תחילת העונה ווש איפה שצריכים להיות פחות או יותר

  9. פורטלנד צריכים לעשות מהלך על למרקוס ודרוזן יחד ולתת לספרס כל מה שיש חוץ מדמיאן סי גי ונורק. אול אין גם ככה החוזה של שניהם הוא לשנה וחצי יעבור בשנייה
    שיתנו גם ים בחירות דראפט. הם יכולים לקחת אליפות בסגל הזה

  10. בוקר טוב שימון ושות
    תצוגת אימון טובה של ספולס ואטקינסון. בסוף ברוקלין מנצחים ועושים לי ספתח יפה להיום.
    אתה רואה איך מאמנים עובדים ולא אדישים בזמן אמת. אף אחד לא מסתכל בצטעעעלעעך שהוא מוציא מהכים ואם כן זה לא בזמן המשחק אלא יותר בדקות מתות…
    בטיבנס סטיבנס סטיבנס, לא תהיה אאורבך

      1. עזוב, הוא היה טוב מאד בלהלהיב את השחקנים שלו ולתת להם הוראות. צריך להראות מי הבוס ולא להסביר כמו חבר. אתה רואה מאמן שמגיב והשחקנים מבצעים.

    1. לוקה מחכה לרבע 3 הוא כמו גולגן סטייט.
      מצד שני הוא וקוריוז נותנים ערבים דומים בדכ והיום הקוריוז היה….מקווה שלוקה לא מכין ערב קוריוזי. כרגע הארדוואי מחזיק את המאבס איכשהו במשחק

    1. הבעייה שהמאבס לא מחפשים את בובאן מספיק. הוא פתח עם אחלה סל על הייווארד.
      הבעייה הגדולה שלו החא שלמרות גבהו הוא לא מספיק חזק….
      שאק היה חזק שאין דבר כזה.

      1. אז הנה שיר הלילה
        ילד מבחנה של הקליק
        לד מבחנה אטומי יוצא אל החלל
        מי זה מעוניין בכלל בילד מבחנה
        קשה לדעת מה יגידו ההורים
        הם ישנים והוא נולד לאחרים
        נולד ונולד ונולד לאחרים
        אתה נולד ומתקמר ומתקמט ומת
        אתה רק זיכרון חולף
        תינוק מבהיל תינוק מבחיל
        נולדת להרע ואין לך ברירה
        נולד ונולד ונולד לאחרים

  11. ראיתם?
    קארלייל קיבל טכנית אמר אחרי כן בוווול שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטט לשופט ולא קיבל טכנית שניה.

  12. ואם בשירים עסקינן אז הפעם שיר באמת מפורסם של להקת AC/DC
    שיר משנות השבעים
    Let There Be Rock
    אחד הטובים שלהם
    In the beginning
    Back in nineteen fifty-five
    Man didn't know about a rock 'n' roll show
    And all that jive
    The white man had the smoltz
    The black man had the blues
    No one knew what they was gonna do
    But Tchaikovsky had the news
    He said
    Let there be sound
    There was sound
    Let there be light
    There was light
    Let there be drums
    There was drums
    Let there be guitar
    There was guitar
    Oh, Let there be rock
    And it came to pass
    That rock 'n' roll was born
    All across the land every rockin' band
    Was blowing up a storm
    And the guitar man got famous
    The businessman got rich
    And in every bar there was a super star
    With a seven year itch
    There were fifteen million fingers
    Learning how to play
    And you could hear the fingers picking
    And this is what they had to say
    Let there be light
    Sound
    Drums
    Guitar
    Let there be rock
    One night in a club called "The Shaking Hand"
    There was a ninety-two decibel rocking band
    And the music was good and the music was loud
    And the singer turned and he said to the crowd –
    Let there be rock

        1. אני חושב שרולינס מלהיב ולא משנה כמה הוא צורח.
          הוא שיחק בסרט של קיאנו ריברס ואייס-קיוב בעצם את עצמו והמוות שלו היה בצרחה אדירה….
          רולינס, האיש והצרחה
          אגב הוא נתן פה שתי גיחות של מופעי ספוקן שהיו מעין סטנד-אפ.
          היה חביב

  13. הכי עצוב לי זה מה שקרקה למיאמי. הנטס הכנ יסו להם עם 7 בדאבל פיגר בקליעות ועוד 2 כמעט בדאבל פיגר. משחק גדול של ג'ימי הלך קיביני מאט. אני רק מבטיח לכם שאחרי האול סטאר הלייקרס נופלים נפילה חופשית. זיכרו מה אני אומר!

  14. תסבירו לי בבקשה
    כמעט כל כניסה של לברון לסל הוא דוחף שחקן עם היד שלא מכדררת. מה הבעייה לא להתנגד ולעוף עם עבירת תוקף של לברון?
    זה קל! למה לא עושים את זה יותר? אין שכל להבין את זה לבד?

    1. זה לא כי אין שכל דוקטור , זה שהם עפים והשיפוט נותן לו סל ועבירה בנוסף, כמו במקרה של יאניס , לוקה… לכוכבים יש חוקים משלהם ושחקני ההגנה מסכנים, בליגה של סילבר אסור להגן

  15. הלייקרס פור ריל, מצחיק שיש פה אנשים שחשבו פה באתר שלא יסיימו ב4 הראשונות ושלא יהיו קוטנדטדרית, חגי כבר בחרת כינוי?

  16. איזו רכות, כמעט שמונים נק' במחצית ועושים רק עשר עבירות לעומת 15 של הלייקרס, לברון נשלח רק פעם אחת לקו, טיילת כמו במשחק אולסטאר , לוקה קורע את החולצה אחרי שמחטיא עונשין, חוסר פרופורציות משווע. המבריקס פשוט קבוצה רכה מדי,לא יעזור כלום, יכולים לשחק יפה, דונצ'יץ יכול לעשות דברים מדהימים ומספרים אבל בלי רוע והגנה הם לא יגיעו לכלום, פרוזינגיס החסר זה בדיוק מה שהם- רך , משחק יפה לפעמים קולע שלשות ומטביע ממסירות חכמות.

        1. חחחחח
          השד הגיע
          אז ילה 3 שאלות לגיני
          תן 10 מליון דולאר
          תן לחיות בבריאות עד 120
          תן אהבה אמיתית לנצח נצחים
          תן אליפות השנה לסלטיקס
          אני הייתי ראשון

            1. שפשפנו ואתה יצאת….

            2. התבלבל בסדר

              1. בריאות עד 120
              2. 10 מיליארד דולר
              3. 10 בחורות שונות כל ערב עד 120 ובהסכמת האישה

  17. הנה, עכשיו גם המקובע עף בטכנית שניה, נראה שתם הטקס ובכל זאת מאמין שהמאבס ילחמו עד טיפת הדם האחרונה.

  18. הלייקרס קראו טיים אאוט לצ'אלנג' אחרי שדאלאס כבר הוציאו כדור (לפחות זה מה שקרלייל טען), מה שלא חוקי..
    קרלייל התחרפן וקיבל טכנית שנייה.

  19. קרלייל טוען שהכדור כבר היה במשחק ואי אפשר היה לעשות צ'אלנג' וגם ככה הפסידו בו. לברון המצחיק הזה צרח בהיסטריה למרות שהוא הוציא את הכדור

    1. גם מגי וגם הווארד עם 5 עבירות עוד מהרבע ה3 וכשדיוויס בחוץ זה לא שנשאר לווגל הרבה ברירות…

  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חי חי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם? לברון דחף והעבירה כאילו של הדונקיץ, לבחום מקבל 2 קליעות מהקו. זהו אני חותך וורידים………….
    סעמק לא רוצה לראות את הפארסה הזו יותר.
    זה קקהשל שיפוט
    אולי בסן פרנציסקוס יותר טוב?

    1. היום בבמפיס ספרס גרןנגקסון נכנס לצבע רץ והחליק מול האוויר ושרקו עבירה לרודי גיי חחח
      השדרים שם הסתלבטו חבלז אמרו לא היה מגע אבל חייבים לשרוק😂

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          שי יש שני פתרונות:
          א: מחליפים קומיש
          ב: שולחים את כל שופטי האן בי איי ליורוליג ואת אלה מהיורוליג לאן בי איי.
          כל ההצגות של הארדן ולה-בום ייעלמו מהעולם. להבוביק יעוף כמה משחקים ב 2 טכניות לפני שישנה קצת את דרכיו או שייזום שביתת שחקנים????

            1. הבנת הנקרא אחי, דחוף.
              אין יותר סילבר…..

            2. הבנת הנקרא לברון יעיף אותם

  21. למה לבזובי מקבל אנד ןןאן לדחיפה בדאלאס וקוואי מקבל עבירה בס"פ?
    זה כל כך לא פייר השיפוט הזה…

    1. האירוע הכי מצחיק בשנים האחרונות היה רודי גובר קופץ בגיים 6 על פול גורג סניידר תופס את הראש והשוופטים לא שורקים ומוציאים ממו שלא הייתה עבירה חחחחחחח
      מה עם השריקות לזה בשנים האחרונות 😁😂😂😂😂😂

      1. אוברה תמיד מגיע. ההבדל הוא רק בתנודתיות של הזריקות מה-3. ההאסל, תמיד שם. היחיד בקבוצה שגם כן תמיד מופיע בצד ההגנתי/האסל של המשחק העונה הוא מיקל ברידג'ס.

          1. הוא שחקן ההגנה הכי טוב בסאנס. חד משמעית. הוא על בסיס קבוע מכסה על בוקר/רוביו בהגנה, הוא על בסיס קבוע לוקח את השחקן המוביל של היריבה (בעמדות ה-SG או ה-SF). אם ישפר את הקליעה שלו מטווח ה-3, הוא יקבל חוזה לא רע בכלל בעתיד הלא רחוק.

            1. אוברה טוב ממנו בהרבה בהגנה.
              הגנה אישית של ברידגס חלשה

            2. אין מילה אחת בתגובה שלך שהיא נכונה.
              .
              (ואני מת על אוברה)

            3. בכל משחק שאני ראיתי אוברה היה טוב ממנו בהרבה בהגנה. טבל בסדר אולי במשחקים שאתה ראית הוא היה טוב 😎

            4. ההבדל בינינו הוא שאני ראיתי כמעט את כל המשחקים של הסאנס העונה.
              .
              (זה משהו שלצערי, אני יכול לרשום השנה רק על הסאנס ועל הלייקרס)

            5. ברידג׳ס שומר עדיף מאוברה. גם הסטטיסטיקה וגם מבחן העין אומרים את זה.
              אוברה עדיין נהדר, אבל לברידג׳ס יש פוטנציאל להיות קוואי בהגנה – אינסטינקטים של חתול וידיים בלתי נגמרות.

              ווואוו!!! אייטון ובוקר באמת עם דקות אחרונות גדולות בהגנה!
              2 ה״חורים״ של הסאנס בקטגוריה הזו אמרו לעצמם ״No more״, לפחות להלילה, וגנבו את המשחק.
              כי דקה לסיום זה היה עוד של אורלנדו בכיס (4 הפרש אחרי שלשה שנייה ברציפות של ניקולה ״אל תשאירו אותי לבד״ ווצ׳ביץ׳)
              לאורלנדו יש את ההגנה הטובה בליגה (אני יודע שהם באו בהרכב חסר) ונגררנו איתם למשחק צמוד והגנתי ועמדנו במשימה!
              עדיין יש מקום לשיפור. עוד פעם פיניקס עולים ליתרונות יפים ואז מאבדים אותם.
              היתרונות שהסאנס בונים, אף פעם לא מגיעים מזריקות רעות או מטחי שלשות.
              זה תמיד הגנה והתקפה יעילה. לכן כל כך כואב בפנים כשפיניקס גם מאבדת אותם.
              היא חייבת להיות מפוקסת ולהיצמד לתוכנית. לא לתת ללחץ לשבור אותך, נהפוכו, לחפש להעניש!

              אני רוצה לשבח את אייטון ועל היכולת שלו להחליף בפיק אן רול והיכולת לשמור את המהלך הזה גבוה.
              לאייטון זריזות רגליים מדהימה, הוא יכול לצאת על הקלעים ולשמור נהדר באחד על אחד. אני רואה גבוהים כמו כמו אמביד שחוטאים בכך מלא ושומרים לא מעט את הפיק אן רול נמוך מדיי. לאייטון יש את האקסטרא זריזות הזאת שזה מרשים מאוד.
              גם בהגנת פוסט אחד על אחד הוא דיי טוב וזה עוד משנה שעברה.
              ההבדל בין מגן טבעת גדול לעוד סנטר נחמד (אני מסרב לקרוא לו חור יותר, מתנצל) לבין עוד סנטר נחמד זה להיות במקום הנכון תמיד כדי להשפיע הגנתית בצורה הטובה ביותר. זה משהו שניתן ללמוד עם הזמן והנסיון ובהחלט יש לו את זה לפרקים. שילוב כזה של אורך, גובה ואתלטיות בהחלט מקלים עלייך ונותנים לך כלים להיות שומר מדהים בצבע!

            6. אתה אוהד אמיתי, Maximus. תענוג של תגובה. הלוואי ואייטון ימשיך עם היכולת בהגנה לאורך זמן.

  22. חחחחח סטפן רוצה להיכנס לשחק הוא צורח מהספסל על גרום רובינסון שעומד לבד על ה3 ורובינסון עושה במכנסיים חחח ענק תראו את זה.

    תכלס שאני רואה את ממפיס והלוחמים לעומת ההוקס יש להוקס בעיית מאמן חמורה. גם להם יש רוקים ילדים בלי ניסיון והם מנצחים הרבה יותר.

  23. המערב ממשיך להעמיק את הדומיננטיות שלו על המזפח.
    הלוח הקרוב לא מעודד במיוחד, יותר מדי קליבלנד ושארלוט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט