מעורב הופס ליום חמישי: קוזמה הפך ל'ציצית' של הלייקרס. שאק: אני וקובי טורפים את לברון ו-AD / מנחם לס

1. אוקיי, הוא לא אמר "בולעים". הוא אמר "מנצחים", והוא אמר זאת ללא רגע של היסוס או מחשבה!

אוקיי, הוא לא אמר "בולעים". הוא אמר "מנצחים", והוא אמר זאת ללא רגע של היסוס או מחשבה, אז אני יודע שהוא אמר 'מנצחים' אבל הוא התכוון ל'בולעים'. אחרת הוא היה מהסס ומבקש רגע לחשוב.

זה היה בתכנית הפופולרית "פלטון טונייט". כשג'ימי שאל מה היה קורה לו הוא וקובי היו פוגשים את לברון ו-AD ןהוא ענה:

כמובן ששקיל יודע על מה הוא מדבר. בזמנו היו צריכים 3 אנשים לשמור על שקיל, וכל השלושה יצאו ס"ה ב-18 פאולים כי הדרך היחידה לעוצרו היתה בלהיתלות עליו.

He’s absolutely right: who would guard him? LeBron or Davis couldn’t stop him.even if they double-teamed him!

(יש לי מה לומר לשקיל: אתה לא מגלה לנו כל דבר חדש!)

2. קוואי לינארד: לברון פוחד לשמור עלי!

Kawhi Leonard

כבר כתבתי כאן במעורב לפני כמה ימים שהיריבות בין הלייקרס והקליפרס הופכת לפרטנית, עכורה, ומוכפשת. בקיצור, הקנאה וצרות העין – והרצון לכבוש את סטייפל סנטר ולוס אנג'לס – הופכת במהירות לעניין אישי.

סטפן סמית' אמר אתמול ב-FIRST TAKE ש"מקור מוסמך ביותר" אמר לו שקוואי לינארד ביקש ש"מישהו חייב להגיד ללברון להפסיק לפחד לשמור עלי". לא שהוא יכול אם ירצה, אבל זה כבר סיפור למעורב אחר.

אבל…

זה מה שאמר סמית' : "אמנם לא דברתי איתו (עם קוואי), אבל…"

למה שלברון לא יפחד? לינארד האכיל אותם כבר ב-30 וב-35 נקודות. אז מי לא יפחד לשמור עליו?

אבל…את סטפן סמית' לוקחים כאן – כמו שאומרים – WITH A GRAIN OF SALT. אז לך תדע אם לינארד באמת אמר זאת או לא. הידיעה, בכל אופן, הופיעה הערב בכמה אתרים כמו ESPN, HOOPSHYPE, יאהו ספורטס, ספורטסנאוט, ועוד.

3. ג'ימי באטלר לעבר טיג'יי וורן מאינדיאנה: "הוא אפילו לא שייך ל'פאקן' ליגה שלי!"

למי שראה את נצחון מיאמי על אינדיאנה, ומה שהלך בין שני כוכבי הקבוצות, באטלר ווורן -זה בדיוק מה שהכדורסל היה פעם: בלי נשיקות וחיבוקים. בלי חברות ואחווה, ללא לבביות וקוליגיאליות. כדורסל הוא מלחמה בין קבוצות הרוצות אותו דבר. וכשרוצים אותו דבר חייבים להילחם עבורו.

ג'ימי באטלר לא רק צועק לעבר וורן שהוא לא בליגה שלו, אלא זורק לו גם נשיקה עם זריקתו מהמשחק, ומזמין אותו לקרב, "מתי שירצה".

חבל שזה פגע במשחק מצויין של סבוניס.

ואז מסמן ביומנו את התאריך למפגש הבא! (אז מי שמתלונן על חעניין ההולך וקטן ב-NBA, שיסמן אף הוא את התאריך):

4. מסתבר שהטרייד של קוזמה לקינגס היה רעיון של פלינקה!

היה הרבה רעש על הטרייד שהקינגס הציעו ללייקרס. לפי כל האתרים, הקינגס הביעו עניין מיוחד בקוזמה ודאגו שהמסר יגיע למכוערים. הכל התחיל עם החתיכה שכתב מרק סטיין בניו יורק טיימס (https://larrybrownsports.com/basketball/kings-interest-kyle-kuzma-trade/531854 (שכמו 'הארץ' – הפך לעתון של הסוציאליסטים עם אמינות ההולכת ודואכת).

מה מסתבר? שהמנכ"ל של המכוערים רוב פלינקה הוא-הוא שהדליק את הגפרור ושהכל היה רעיון שלו (זה הכל לפי הלוס אנג'לס טיימס (https://www.latimes.com/sports/lakers/story/2020-01-07/anthony-davis-turns-down-lakers-contract-offer-as-expected. ומי שלא מאמין, שדייכנס ויקרא בעצמו)

אם אני קוזמה, אני ניפגע עד עמקי נפשי ממעשיו של הג'נרל מנג'ר שלי ומתחיל להחטיא בכוונה כדי לעזור לו בביצוע תכניתו המסתורית. מה כותב הלוס אנג'לס טיימס?

שפלינקה החליט ש"על הלייקרס להתחזק ב-"FRINGES" (ב"ציציות"; בקצוות)".

לא מאמינים? הלינק ניתן 6 שורות מעל!!!

אוקיי, קוזמה, זה מה שפלינקה חושב עליך. ולך תדע, אולי גם ג'יני ומאמנך פרנק ווגל חושבחם שאתה 'ציצית'. רק שתדע שמסקנתי, ומסקנת רבים וטובים כמוני, היא שמשום מה הלייקרס מוכנים לתת את קוזמה 'עבור קלעי 3' , שעבורי זה חופן בוטנים ו-200 גרם גרעיני עפולה ממולחים. הדרך היחידה שאני יכול להסביר את מה שקורה שם הוא חיכוך רציני בין לברון לבינו. אחרת אין לדבר הסבר הגיוני.

איך וכיצד הכל התגלה? "אדם הנמצא עמוק בתוך המערכת" גילה זאת ל-GANGULI. נאמר לו 'שרק לברון ו-AD הם גרעין הקבוצה' ו"כל השאר הם ציציות". הקינגס שאלו – במיוחד – 'האם זה כולל את קוזמה', ונענו "כולם מלבד לברון ו-AD".

למה זה מוזר? הלייקרס היו חייבים לשלוח לניו אורלינס טונות של כשרון עבור AD מה שמשאיר את קוזמה כנכס היחיד של ממש שיש להם (כבר אמרנו: הוא ולברון). קוזמה נמצא בהחלקה למטה עם ה-12.0 נק' שלו לעומת ה-18.7 מהשנה שעברה, וכשהקינגס שמעו שפלינקה כלל את קוזמה בין 'הציציות', התאבון גדל, וכשהם יודעים שלכוכב הזה חייבים העונה רק 1.9 מיליון ובעונה הבאה עוד כמה גרושים (3.5 מיליון, עודף ממש מ-200 גרם גרעיני עפולה), הם החליטו להודיע לעולם שהם מעוניינים.

בואו אגיד לכם כיצד העניין יסתיים: פלינקה יודע כמוני שעד עתה ללייקרס היה את לוח המשחקים הקל ביותר בליגה ברמות. מעתה ועד הסוף מתחיל הקרב האמיתי שלברון ו-AD לא יוכלו לעמוד בו ללא עזרה (AD כבר סובל מבעיית גב והוא לא ישחק ב-2-3 המשחקים הבאים). הסיפור – כפי שנבאתי מתחילת העונה – מתחיל עתה עם פציעות ועייפות מנטלית ללברון.

כמובן שקוזמה הוא 'עזרה', אבל זה לא מה שיעזור לשניים. הם חייבים קלעי שלשות של 40%! רק קלע שלשות אמין (שניים עדיפים!) יורידו את העול משני העמודים של הלייקרס. עתה נראה שפלינקה מוכן לתת כל ציצית עבור קובר שלשות. זאת חובה אם הם חושבים ברצינות על אליפות. עד עתה הכל היה משחק ילדים.

טוב. השמועות מאל איי הן שאוהדי לייקרס בעלי נטיות התאבדות מתחילים להשחיז את סכיני הגילוח. זקנים בני 85 עומדים בתור לבקשות גירושין. ילדים בני 10 מעדיפים לעשות שעורים מלשחק בשחקי מלחמה בסמרט-טלפונים שלהם, ושני כלבי זאב כבר נשכו את בעליהם. טרוף מחלט באל-איי, וזה רק מהשמועות על קוזמה, 'הציצית' של הבוסים.

5. הפאול הגס ביותר העונה! (????) – בולשיט!

אני מתרגם מילה במילה: "כמובן שהניו יורק ניקס היא קבוצה מתוסכלת העונה. אבל מה שבובי פורטיס עשה על KCP מהלייקרס במשחק של שלישי בלילה עבר כל גבול. הייתי מגדיר את הפליי הזה כמלוכלך ביותר העונה" (מרק סילבסטר מהופס רומרס).

הקשיבו לשימון האומר "ראיתי כבר הרבה יותר גרוע. זה משחק ילדים הפאול הזה. איש לא אמר שכדורסל הוא משחק לביישנים ורפי לב ונשמה. אם KCP לא מסוגל לעמוד בחום הזה שייצא מהמטבח".

לראז'ון רונדו ולברון היה מה לומר לפורטיס לפני שהוא יזרק לחדר ההלבשה. "זה לא יהיה יותר מקנס לפורטיס, אבל ה-NBA חייבת להכריח את פורטיס להתנצל ולבקש סליחה מ-KCP" (טוב שהם לא הוסיפו: "בלייב ב'חדשות לאומה' ב-6:30 בערב עם פרצוף שמראה שהוא ממש, אבל ממש מתחרט על מעשהו, ושזה לא יקרה שוב בליגה")

(ביני לבין שימון? – ראיתי גרועים הרבה יותר. לא מבין את הרעש הגדול שהלייקרס עושים מזה)

הנה מה שהיה לפורטיס לומר:

“I tried to block the ball, missed the ball, hit him in the head,” Portis said, via the New York Post’s Marc Berman. “My apologies and I was happy to see him come back into the game. My intention was never to hit him in the head. I made a basketball play on the ball. My intent is to play hard. That’s my MO. I accidentally hit him in the head.

תמיד הלייקרס. בכיינים מאז דראיתי אותם לראשונה ב-1961.

6. מה יש ללוקה לומר על זה שקובי עולה עליו בסלובנית בעת המשחק נגד הלייקרס?

7. רגע. האם פופ מאבד את זה? ה-GODFATHER של ה-LOAD MANAGEMENT מכנה אותו 'FARCE'

גרג פופוביץ' הוא ממציא שיטת ה-LOAD MANAGEMENT. הוא הראשון שהחל לתת מנוחה לכוכביו מאנו ג'ינובלי, טוני פרקר, וטים דנקן. הרי הזקן נענש על כך ע"י ה-NBA https://larrybrownsports.com/basketball/david-stern-substantial-sanctions-spurs/164195) פתאום, אמש, הוא אומר בבוסטון:

"Load management in today’s game has become farcical.”

הנה, תקראו בעצמכם (לא יודע מדוע זה מופיע באותיות קטנות ב-DEADSPIN.COM). ניתן להשתמש בזכוכית מגדלת כמובן)

View image on Twitter

לי, הצהרתו נשמעת כהצהרה של קשיש מדופרס (כמוני?) המבלבל את הביצים בגלל כעסו על גילו. הרי פופ פתח את הדלת ללוד-מנג'מנט. אז מה פתאום הוא מתלונן על כך?


8. לא אמרתי לכם שפילי תשלם על כך שנתנה לאמביד לשחק אחרי ה-FINGER DISLOCATION?

עובדה: הוא לא משחק הערב (יום חמישי) במשחק הכל כך חשוב נגד הסלטיקס!!!

9. טרוף 10 ק"מ מביתי: טריי יאנג קולע 42 בהפסד. הרבה בגלל ה-41 נק' וטריפל דאבל של הארדן!

10. ה-30 של דרוזן והפסד מחפיר בבית הם ההוכחה הסופית שבראד סטיבנס מוליך את הסלטיקס לעבר-עברי התהום.

מספיק ודי! הוא חייב ללכת!

11. רואים או לא רואים את הסרטונים שאני מכניס?

במעורב האחרון כמה התלוננו שלא מצליחים לראות את הסרטונים שאני מכניס.

האמנם? מציאת הסרטונים, העלתם, וכו', זה עניין שגוזל לי חצי מהזמן של עריכת המעורב. אם הרוב לא רואים, אז הייתי יכול לחסוך לעצמי זמן רב.

ישנה עוד אפשרות: שרואים סרטונים שאני מכניס מ-YOUTUBE אבל לא רואים סרטונים שאני מכניס מהטוויטרים של הקבוצות או מבליצ'ר רפורט. אם תכתבו בתגובות את המספרים של הסרטונים שלא מצליחים לראות בישראל, אולי אוכל לעשות משהו בנידון.

תודה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. מנחם איזה מעורב משובח שאק וקובי יעשו מעשים מגונים בלברון ודיוויס שאק יטביע ככ הרבה על דיוויס שזה יהיה כמו ה100 נק של ווילט. זה אפילו לא תחרותי.

    טריי יאנג גם עשה טריפל מנחם יותר משובח מהארדן. קאפלה היה נראה שאק על לן וקולינס וזה אחרי שיוקיץ נראה ווילט מולם.

    פופ מתלונן על לואד מנגמנט זה כמו שלברון יתלונן על טמפרינג 😂😂😂. ממציא הלואד מנגמנט זה שהיה במשחק המרכזי עולה בלי טימי מאנו ופרקר חחחח אדיר!

    קאווי רוצה חיים קלים מול הלייקרס אז הוא מנסה לפנות לאגו של לברון שיגרום ללברון לשמור עליו ולקאווי לנגב אותו וללברון לשפוך יותר לאגר. לברון חכם לא נראה לי יפול למלכודת הזאת 😎

  2. אף אחד לא יכל לשמור על שאק בשיאו. אף אחד. היה צריך הרבה המבורגרים מצדו של שאק בשביל שהוא יגיע למצב בו נמצא סוף סוף התותח שמסוגל להאט אותו (בן וואלאס). השאלה היחידה היא – האם קובי היה מסכים למסור לשאק? אני בספק…

  3. ראיתי כבר הרבה יותר גרוע. זה משחק ילדים הפאול הזה. איש לא אמר שכדורסל הוא משחק לביישנים ורפי לב ונשמה. אם KCP לא מסוגל לעמוד בחום הזה שייצא מהמטבח".
    כל עבירה של למביר למשל הייתה יותר מזה😎

  4. תודה רבה מנחם על מעורב נהדר.
    לגבי הסרטונים ששאלת – אני גולש מהעבודה וכאן הסרטונים חסומים אצלי לכן אני לא רואה כלום, אבל יכול להיות שבבית כאשר היוטיוב לא חסום אני אוכל לצפות בהם.
    אני חיפשתי בנושא הטרייד של קוזמה את מי אמורים הקינגס להעביר ללייקרס ולא מצאתי, לכן אשמח לשמוע.

    מה עם נושא זאיון? האם נזכה לראות את הילד משחק העונה או שמקרה בן סימונס ומרקל פולץ יחזור שוב?

    1. אוסיף משהו לגבי ההוקס מול הרוקטס – אומנם הארדן קלע 42 נקודות אבל באחוזים גרועים מאוד של 9 מ-34, וגם 8 איבודים, כך שיש לו מזל שהוא לא פגש קבוצה איכותית יותר כי הוא היה מקבל בראש.

  5. גדול מנחם.
    הכותרת- שאק: קובי ואני טורפים את לברון ו-AD
    מה נאמר באמת- שאק: קובי ואני יכולנו לנצח את לברון ו-AD בשיאנו.

  6. חחחחחחחח ענק, אתה הייטר כהלכתו.
    "טוב. השמועות מאל איי הן שאוהדי לייקרס בעלי נטיות התאבדות מתחילים להשחיז את סכיני הגילוח. זקנים בני 85 עומדים בתור לבקשות גירושין. ילדים בני 10 מעדיפים לעשות שעורים מלשחק בשחקי מלחמה בסמרט-טלפונים שלהם, ושני כלבי זאב כבר נשכו את בעליהם. טרוף מחלט באל-איי, וזה רק מהשמועות על קוזמה, 'הציצית' של הבוסים"
    לא נתפלא עם בארטנס יגיע כווינג לליייקרס.

  7. תודה מנחם, מעורב מעולה!
    הלוואי וכל יום יהיה איזה אירוע שקשור ללייקרס, זה מוציא ממך מטעמים ושנינויות שרק אתה יודע.
    ג'ימי ענק, הדברים האלה רק גורמים לי לאהוב אותו יותר.

  8. תודה מנחם. אני מסכים עם פלינקה – קייל קוזמה לא שחקן כזה טוב. קלע לא יעיל במיוחד שלא קיים בהתקפה מעבר לזריקות ושומר נוראי. הם יכולים להשיג יוצר שלישי יותר טוב כקונטנדרים. אם הם מצליחים להביא את בוגדנוביץ' (בוגדן מסקרמנטו) זה שיחוק רציני עבורם.

  9. לקובי ושאק היו בעיות ביניהם, אבל הם הוכיחו את עצמם, אם לברון ודייויס יקחו עכשיו שתי אליפויות, אז אפשר להתחיל לדון בנושא, כרגע זה נראה שאפילו אין לקבוצה מספיק כלים לנצח את הקבוצות הטובות בליגה, אז קצת מוקדם להכניס אותם להשוואות מול אחד הצמדים הטובים בהיסטוריה…

  10. אחלה מעורב,. תודה
    אולי הפאול של פורטיס לא הכי קשה בהיסטוריה, אבל הוא פשוט מלוכלך. אבל מה כבר אפשר לצפות ממי שהלך קרבות אגרוף עם חברים לקבוצה שלו, כנראה שהוא פשוט טיפוס מלבב

  11. ברור שפלינקה מחפש טרייד לקוזמה. הוא פשוט בנפילה חופשית מתחילת העונה. קוזמה לצערו נפצע בקיץ וכל ההכנה לעונה שלו התחרבשה (שלא באשמתו).
    הלייקרס מסתכלים על המצב שלהם והחליטו שהפוטנציאל שלו שם, אבל יכול להיות שיקבלו משהו עדיף עליו בחבילת טרייד.

  12. מנחם
    הדבר הכי קל בשבילו יהיה לעבור לקבוצה קטנה כמו פניקס ולתת את המספרים שאינגרם נותן.
    קוזמה צריך להבין שאם הוא רוצה לשחק בלייקרס אז הוא חייב לעלות את הרמה שלו בכמה רמות,
    יש לו הזדמנות נהדרת עכשיו עם הפציעות של דיוויס.

    על איזה שיא שאק מדבר? אם הגבוהים וואלאס הצליחו אז גם לברון ודיוויס בכל גיל.

  13. -3
    וורן ממש דומה לקוואי אולי הם בני דודים.
    הכי מצחיק במעורבב שגם את מה שקאווי בכאילו אומר מגיע מקליקבט של סטיבן סמית'.

    מה הסיכוי שקוואי יהיה רלוונטי בגיל 35? אולי אם הלואד מנג'מנט ימשך ויקצרו את הליגה.

  14. טרייד על קוזמה יכול להיות טוב מבחינה מקצועית, הוא לא מממש את עצמו בלייקרס
    ללייקרס היה לוח משחקים קל?
    העבירה של פורטיס שווה הרחקה

  15. 1. קובי ושאק לא רק מנצחים אותם, הם גם גומרים להם את המים החמים אחרי המשחק ואוכלים להם את הכריך.
    10. ראיתי את המשחק, הוא נגמר ברבע הראשון. בוסטון הגיעו למצבים וזרקו זריקות חופשיות, אף כדור לא נכנס. לא רואה איך זה על מאמן. ההגנה בחצי הראשון הייתה חלשה מאוד, זה כן עליו. הטכנית הכפולה המטומטמת לקמבה (אחרי שאולרידג' שיטח אותו בפיק) שזרקה אותו מהמשחק ועוד אחת לסטיבנס סגרו את הגולל על הקאמבקון אשר התחיל.

  16. מעורב מצויין מנחם
    אם יש כאן משהו שחושב שאפשר לעצור את שאק אז הוא טועה ובגדול כי לא יודע מה איתכם אבל שינו את החוקים בגלל שאק כי הוא היה כל כך בלתי עציר שהליגה הייתה צריכה לשנות את החוקים כדי שהוא לא יהיה כל כך מדהים

    לפי דעתי הload magment זה חכם אבל זה סתם מוריד לאוהדים לא לראות את השחקנים הטובים משחקים כל משחק אבל שוב זה כן חכם לעשות זאת ופופ לא היה צריך לעולם לקבל קנס על זה שנתן לשחקניו ךנוח כי אם שחקן פצוע הוא נח ואם הוא הולך להיפצע אז גם צריך לתת לו לנוח ולא לתת לו לשחק עד שייפצע

    לפי דעתי הטרייד על קוזמה צריך להיות על שחקן כמו ג׳יי קרואודר כזה שיכול לקלוע באחוזים יפים וגם לתת הגנה טובה

    בקיצור מעורב מצויין תודה רבה לך מנחם

      1. הגנה אזורית. אחרי זמנו, אך בזכות "איכות" זריקות העונשין שלו ו־Hack-a-Shaq, החוק הנוגע לעברה על שחקן ללא כדור בשתי הדקות האחרונות של המשחק הורחב לשתי דקות אחרונות בכל רבע.

          1. מדוע? הרי קבוצות לא יכלו לעצור אותו במשחק רגיל, העדיפו לשלוח אותו לקו במקום לתת לקבוצתו לפתח התקפה שתגיע אליו.

            1. ולמה הקבוצות העדיפו לעשות עליו פאולים….
              או במלים אחרות – איך זה בדיוק עצר אותו?

            1. תודה תודה.:)

  17. מה כל כך חשוב במשחק נגד הסלטיקס?
    פילי כבר ניצחו אותם פעמיים(בית וחוץ) ויודעים כשאמביד משחק הם מנצחים את בוסטון
    משחק בודד אחד לא ישנה כלום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט