מלו ורוז מנצחים וסיקור שלישי חוזר במנהרת הזמן / דובי עופר

תוצאת תמונה עבור ‪derrick rose‬‏

שישה משחקים הלילה מעבר לים, ובראשם סלים מנצחים של דרק רוז בקליבלנד וכרמלו אנטוני בטורונטו. מנהרת הזמן זה כאן.

טורונטו רפטורס (13-24) 99 – פורטלנד טריילבלייזרס (22-16) 101

הבלייזרס הגיעו לטורונטו עם שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים, מהם ארבעה רצופים, כדי להתמודד עם הרפטורס, שמאז ההפסד לבוסטון במחזור השני, לא הפסידו לקבוצה עם מאזן שלילי. מצד שני, פרד ואנווליט הצטרף לסיאקאם, גאסול ופאוול הפצועים.

לאורך כל המשחק נראה היה שהקבוצה הביתית תתגבר על מצבת הנעדרים המתארכת, והבלייזרס מצאו את עצמם בפיגור לאורך כל המשחק. קייל לאורי, סרג' איבאקה והמחליפים בושה ובריסה הצליחו לשמור את הקנדים לפחות אף אחד קדימה לעומת האורחים מאורגון, ועם יתרון 69-78 במשחק עם סקור כל כך נמוך, הניצחון ה-25 נראה בכיס, למדי. למלו ודי מו היו תכניות אחרות.

הבלייזרס לא ויתרו על ה-W, וברבע האחרון חפרו את דרכם עקב בצד אגודל, למרות עשר נקודות מפתיעות פרי עטו של בריסה. 38.5 שניות לסיום לילארד מרחיק עד מגרשו הביתי בפורטלנד ויורה טק"ק ארוך טווח שמעמיד את התוצאה על תשיעיות בלבד, 99-99. ווייטסייד עושה להוליס ג'פרסון חומה אנושית עם ידיים בפעם השביעית במשחק, לאורי מחטיא, מקאו מראה מה רב כשרונו במסירה ומאבד לחוץ, והכדור האחרון מגיע לכרמלו במיד ריינג', 4.1 שניות לסיום. תגידו מה שתגידו על האגואיסט עם ההד בנד, לזרוק הוא עדיין יודע, וגם לנצח משחקים. סוויש, 99-101, בלייזרס ווין. זה אולי לא יפה במיוחד, אבל זה שווה ניצחון.

מלו גם הוביל את האורחים המנצחים עם 28, כולל 8-5 מהשלוש, ואפילו מסר אסיסט. לילארד עם 20 ו-9 מסירות מוצלחות סייע בהחלט, ו-ווייטסייד היה ענק כרגיל בצבע, עם 14 נק', 16 קרשים ו-7 חסימות. מקולום חזר אחרי משחק בחוץ עם זיהום בדרכי הנשימה, ותרם 10, 6 ו-5 ריב'.

בצד הקנדי החסר והפצוע לאורי בראש עם 24 ו-10 סוכריות לחברים, ואיבאקה 17 ו-11 ניקויים. הצמד בושה את בריסה צרפת זה כאן בע"מ עלה מהספסל עם 12 לראש.

קליבלנד קאבלריס (27-10) 113 – דטרויט פיסטונס (24-14) 115

לאורך רוב המשחק נראה היה שהשמועות על כך שהפיסטונס ויתרו על העונה בעקבות ניתוח הברך של בלייק גריפין, אכן נכונות. אחרי דקות ראשונות צמודות הובילו המארחים החלשים משך רוב דקות המשחק, נעזרים במשחק מצוין של הממורמר קווין לאב והינוקא סקסטון. זוכרים קודם, מארחת מובילה בפתיחת הרבע הרביעי? אז קליבלנד 84-95, ואז 91-110 בתחילת הרביעי. זוכרים קודם, למלו ולילארד היו תכניות אחרות? אז דרק רוז.

הווטרן צימק למינוס 4, 111-107, 2:47 לסיום, ואז, אחרי זריקות עונשין מוצלחות (!) של אנדרה הענק, מצא את טוני סנל פנוי לשלשה, ובום, הפיסטונס מובילים באחד…סקסטון קר רוח מהקו מחזירים את המארחים ליתרון, אבל 26 שניות לסיום דרק רוז אוסף לקוקו את ערימת הצמות, נעזר בחסימה של דראמונד, ומקו העונשין, חופשי כמו ציפור ב-2011, פלואטר קטן, הפיסטונס מובילים בנקודה. בצד השני דראמונד חוסם את גארלנד, סקסטון מחטיא, ודראמונד עם אחת מהקו סוגר סיפור על 113-115.

רוז סיים עם 24 ו-7 מסירות, ודראמונד עושה מי זה גריפין עם 23, 20 קרשים עקורים ו-5 מסירות לטאצ'דאון. סנל עם 18 והרוקי המשתפר, האמריקאי-ניגרי דומבויה, מוסיף 15 ו-3 חטיפות.

בצד המאוכזב קווין לאב נותן הצגת קחו אותי מכאן עם 30 נק' ו-9 ריב', ולצידו סקסטון אני אקח את זה כשהוא ילך עם 20. טיטי תומפסון קטף 15 וברנדון נייט צעק 15 פעם מהספסל גם אני פה אל תשכחו.

ברוקלין נטס (20-16) 103 – אוק' סיטי ת'אנדר (16-21) 111 (בהארכה)

אחרי שישה הפסדים רצופים אירחו הנטס את הת'אנדר, שהגיעו למשחק עם פאנצ'ר ברצף הניצחונות, מתנת הסיקסרס. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ורק בסיום, עם 20 נק' ברבע האחרון ובהארכה, לקח כריס פול את ההגה, והוביל את האורחים לניצחון.

שלוש וחצי דקות לסיום הרביעי זה עוד היה נטס בשבע עם הניצחון בהישג יד, ואז פול קלע 10 נק', הת'אנדר רצו 5-12, ו-11.7 שניות דינווידי על הקו, ומחטיא. הנטס עם הריבאונד, דינווידי מנסה שוב, עם אותה תוצאה. הארכה. גילגוס אלכסנדר מעלה ליתרון, האריס משווה, ואז כריס פול עם ארבע רצופות, ועוד 4 של גילגוס אלכסנדר מהקו, נותנות ניצחון שישי בשבעה משחקים לאורחים מאוקלהומה, 103-111. 2-10 בהארכה עשו את כל ההבדל.

כריס פול הוביל את המנצחים עם 28, ולצידו עמיתו לקו האחורי, שי, עם 22. סטיבן אדאמס קטף בלי אבחנה 18 וקלע 10, ודניס שרודר עלה מהספסל עם 14. גלינארי קיבל מנוחה.

בצד הנטס של הדברים פרינס עם 21 בראש, ומהספסל עולה לאוורט לעזרה עם 20. אבל כשקיירי על הספסל זה המשחק ה-25 ברצף ודיונווידי מסיים עם 21-6 מהשדה ל-14 נק', הנטס קצרים מדי, במעט. שתי הקבוצות, אגב, השתעשעו עם אחוזים רעים באותה מידה מחוץ לקשת, 37-11, ל29.7%.

ממפיס גריזליס (22-16) 119 – מינסוטה טימברוולבס (22-14) 112

ניצחון שלישי ברצף לגריזליס הצעירים, והפעם אחרי פיגור רוב המשחק וחצי שני מצוין של הרבע האחרון, שהסתיים 28-37 לטובת המארחים. הגריזלים כבר פתחו יתרון 6, אבל הזאבים, במאמץ אחרון אחרי משחק שהובילו את רובו, צמצמו, ו-1:06 לסיום קיבינגטון בשלשה ועבירה עושה את זה מינוס אחד בלבד, 112-113. מוראנט לא נבהל וקולע שתיים, ואז מוצא את ג'יי ג'קסון ג'וניור לצמד נוסף. וויגינס עושה וויגינס מחוץ לקשת, וקראודר מהקו מסובב את המפתח סיבוב אחרון. בסיום 112-119 לגריזליס, שיארחו ביום שישי את הספרס, בתקווה להמשיך את הרצף.

דילון ברוקס הוביל את המנצחים עם 28, ואחריו מוראנט עם 25 ו-7 אס'. ג'קסון ג'וניור הוסיף 21, וקראודר השלים קווארטט עם 14 לטובת הדובים, שירדו לשם שינוי מ-30 האסיסטים הקבוצתיים למשחק, ומסרו יחד 22.

אצל הזאבים, שחסרו את טאונס בפעם ה-11 ברציפות, הרוקי קאלבר בראש עם 24, ואחריו קובינגטון 17, ו-וויגינס שהצדיק את המשכורת 15 פעם בלבד.

פיניקס סאנס (23-14) 103 – סקרמנטו קינגס (23-15) 114

אי שם באמצע הרבע השלישי צלף אוקובו שלשה והעלה את הסאנס ליתרון 21, 62-83. האופטימיים ראו בזה סימן לזריחה. אבל היממה באריזונה מסתיימת מהר, וארבע דקות בתוך הרבע הרביעי בייליצה מטביע את הכדור בטבעת ואת השמש בשולי המדבר, ומעלה את האורחים ליתרון 91-92. כמה דקות של מסחר הוגן של תן וקח מסתיימות עם חמש נק' רצופות של דיארון פוקס, ו-2:29 לסיום השועל עושה 100-107, ממנו המארחים כבר לא חוזרים. הקינגס מנצחים 103-114, בפעם השלישית בארבעה משחקים.

פוקס הוביל את המנצחים עם 27, למרות 6-1 מחוץ לקשת, כשבייליצה, 19, הילד, 16 ואריזה מהספסל עם 15 נושאים את כליו בהצלחה. הקינגס הסתדרו כרגיל ללא באגלי, כשהפעם מצטרפים אליו במנוחת פציעות גם ראשון הולמס ובוגדנוביץ'.

אצל הסאנס בוקר בראש עם 34 ו-7 אס', ולצידו אייטון מראה ניצוצות עם 21 ו-9 אס'. אוברה הוסיף 17.


לוס אנג'לס לייקרס (7-30) 117 – ניו יורק ניקס (27-10) 87

בצל השמועות שמאיימות, או מבטיחות, להפיץ את הניקס לכל רוחות השמיים לפני סיום מועד הטריידים, הגיעה הקבוצה מניו יורק לל.א., ובראשה ג'וליוס רנדל, ששב למכורתו.

אז רנדל עשה וניסה, אבל הקבוצה שסביבו היא פשוט לא תחרות ללייקרס. אי שם בתחילת הרבע השני נפרדו השתיים עד הסיום. 24-36 ברבע השני, בדרך ל45-62 במחצית, יצרו פער שהניקס הראו רק סימנים רפים לניסיון לסגור. הגנת הלייקרס הפכה למסך ברזל, השאירה את האורחים האומללים על אחוזי שדה של גבינה צרפתית, ו-וידאה שה-W יישאר בסטייפלס סנטר גם אחרי הבאזר.

בצד המנצח לברון בראש עם 31 נק' ו-5 באס' וריב'. אנטוני דייויס עשה את המינימום עם 5 בלבד בנק' ואס', והוסיף 6 ריב'. בראדלי עם 12 וגרין 11 השלימו את תרומת החמישייה, כשמהספסל עולה רונדו עם 10 אס' וקולדוול פול תורם 15. קוזמה ניצל את הגארבג' כדי לגרד 16. בסיום 87-117 קליל ללייקרס על הניקס.

אצל הניקס בארט עם 19 ורנדל 15 עשו את עיקר הנזק המועט. 20-4 משלוש, ו-39% מהשדה היו כל מה שהניקס יכלו.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. תודה על הסיקור המעולה.
    שנת השיקוצים הגדולה נמשכת, הפעם עם כוכבי הבננה שמנצחים את המזרח במו-ידיהם.
    טמיר ויואל כבר פתחו מיקלטים. מציע ליואל לשנות את הכינוי ל-"יצרן קסדות מדופלם"
    בדוראנט ננוחם.

    1. פתחתי מקלט,ניקיתי,איווררתי,חוררתי את הבייציות של בובת הוודו,
      הכל סילאן,אני את מבטחי בריקבון של השיקוץ,הוא יקלקל את הלייקרס מבפנים

  2. פורטלנד עלובים מול הרכב ב של טורנטו צריכים באזר עצוב.
    מישהו יודע מה המטרה של הניקס השנה? חשבתי שהם לםחות יריצו את בארט וזה אבל ראיתי שהם נותנים את הבמה לפרנצייזים שלהם מוריס ורנדל. אם ככה מוריס חייב לקבל מקס הוא ממש פרנצייז. יאללה ניקס לעבודה.

    1. מוריס הוא השם הכי חם בשמועות הטריידים, והלייקרס והקליפרס כנראה חמות עליו.
      היחידים שכנראה מוגנים בסגל של הניקס הם בארט ורובינסון, שאמורים להיות הבסיס לעתיד.

  3. מילה טוב לממפיס חשבתי הם יהיו אסקופה נרמסת אבל מגיע להם הרבה כבוד מנצחים הרבה מהצפוי וגם בהפסדים לרוב נותנים פייט. מגיע קרדיט לצוות האימון שם.

            1. וזה רק כי אני רוצה שתצליחו

            2. תודה, אני מעריך את זה.

            1. כמה אתה רוצה? לכל אחד יש מספר.

  4. עוד שחקן סופר יעיל במחשבים גוליוס רנדל 56.3 אחוז אפקטיבי בלייקרס 55.5 אפקטיבי בפליקנס!! אבל כל קשר בינו לנצחונות מקרי בהחלט בכל קבוצה בה שיחק. שחקן שטוב מהספסל לתפקיד סופו במכבי של כמה נק בטחינה מהירה בצבע לכמה דקות וביי.
    היו פה כמה שלפני שנה חשבו הוא שווה חוזים שמנים ושהלייקרס טעו בשחרורו. יאללה ניקס להציע מקס הוא צעיר מאד ויש לו המון להשתפר

        1. שחקן של סטטיסטיקה ריקה זה שחקן שכן עושה מספרים יפים, אבל הקבוצה שלו לא מגיעה לשום מקום כבר כמה שנים. כל קבוצה כנראה תגיע ל-95-100 נקודות במשחק, גם אם תפסיד. לכן אם יש קבוצה שבד"כ מפסידה ושחקן אחד אצלה מרכזי הוא שחקן של empty stats, זה מושג שמדברים עליו לא מעט (דה סוויפ הקדישו לו פרק לא מזמן).
          .
          קווין מרטין למשל היה כזה. אלפריד פייטון וג'ורדן קלארקסון גם דוגמאות לא רעות, אבל פייטון ניצח 7 מ-18 משחקים בהם השתתף העונה (לעומת של 10 מ-36 של רנדל) וקלארקסון בתפקיד שונה ממה שעשה כל הקריירה עכשיו ביוטה.

          1. וואלה הסוויפ עשו על זה פרק אז בטוח זה משהו אמיתי.
            אם שחקן עושה את שלו באופן טוב הסטטיסטיקה הזו לא ריקה. אם הוא קולע הרבה נקודות באחוזים גרועים אז גם כאן הסטטיסטיקה לא ריק.ה כי היא מספרת לנו משהו עליו.
            אם הקבוצה מפסידה באופן קבוע למרות יכולת אישית טובה של שחקן זה אומר משהו בעיקר על הקבוצה לא על השחקן.

          2. אתה לא חושב שיש שחקנים שהסטטיסטיקות היבשות שלהם לא מראות את הערך האמיתי של אותם שחקנים? לפי הגישה הזאת בשנה שעברה דווין בוקר וראסל ווסטברוק היו שניים מעשרת הטובים בליגה

            1. זו אינטרפטציה שלך שמתייחסת לנקודות אסיסטים וריבאונדים כמדד היחיד להכל.

            2. זאת הגישה של כל מי שמדבר על ה-empty stats. אתה יודע שאני מתייחס למדדים רציניים יותר כמו נט רייטינג וכו'. סטטיסטיקה ריקה מתייחסת לאנשים שטובים במילוי בוקס סקור, לא בכדורסל. רוב אנשי האנליטיקס בקושי מתייחסים לבוקס סקור

            3. רגע לא אתה היית זה שהתחיל כאן עם סטטיסטיקות ריקות?

          3. יעול להיות שחקן מעולה ויעיל ביותר שנמצא בקבוצה לא משהו כשהצוות סביבו בינוני לכל היותר. אז הסטטיסטיקות שלו אינן ריקות כלל אך עדיין לא יוביל את הקבוצה להצלחה כלשהי כי הסגל לא מספיק טוב בשביל להצליח.

        2. שחקן שקולע שלשה בגארבג' טיים זה לא כמו ריי אלן במיאמי מול הספרס…

          כלומר, שחקן שמעמיד מספרים יפים, אבל הרבה מהם בזמן זבל ו/או כאופציה שלישית בהתקפה, מעמיד חששות לגבי היכולת שלו לעשות את זה ככוכב מוביל ו/או במאני טיים

          1. אנחנו לא מדברים כאן על אירוע נקודתי. מעט מאד שחקנים מבלים את מרבית זמן המשחק של בג'ארבג' טיים – זה מראש זמן של קצה הספסל. עכשיו השאלה למה אתה קורא מספרים יפים. לקלוע נקודות מישהו יהיה חייב גם בקבוצות החלשות, לעשות את זה באופן אפקטיבי זה כבר סיפור אחר. לכן אף סטטיסטיקה היא לא "ריקה" וכדי להתמודד עם החששות לגורמים ל"מספרים היפים" צריך להסתכל על המכלול הרחב שלהם.

            1. אז לשיטתך זאק לאבין הוא רמה מעל ג'אמל מארי?

            2. לא, איך הגעת לזה?

            3. ורק כדי להדגיש – אני גם לא חושב שבגלל שזאק לאבין משחק בשיקגו וג'מאל מרי בדנבר אז זה אומר שלאבין כמה דרגות מתחתיו.

            4. כי הוא קולע הרבה יותר באחוז אפקטיבי יותר גבוה והאסיסטים והריבאונד שלהם די זהים

            5. לאבין סקורר טוב יותר למרות שהאחוזים שלהם די דומים. זה לא הופך אותו לשחקן טוב יותר בכמה רמות.

            6. אני אגיד את זה ככה – אם בליגה היו חושבים שלאבין יכול להעמיד את המספרים האלו בקבוצת פלייאוף הוא לא היה בשיקאגו

            7. ואני לא בא להגיד שלאבין הוא לא שחקן טוב וסקורר מרשים

            8. זה תמיד עניין של מה אתה מוכן לתת בחזרה. הוא קולע באחוזים סבירים לא טובים ולכן הוא עדיין בשיקגו.

            9. זאק לאבין הוא האיש שלי הס מלזלזל בו. לצערו הוא היה עד כה עם מאמנים שלא מבדילים בין פיק אנד רול לפיק אפ, איפה הוא היה?? תשאלו את גימי באטלר הוא יסביר לכם, הוא עבר בדיוק באותם תחנות.
              מזל רע בקריירה כמו קמבה, זה מה שזה.
              זאק לאבין עם מאמן טוב בקבוצה נורמלית שחקן טופ 10 בליגה, ריד מי ליפס!! שורפים לו את השנים הכי יפות בלשחק אחד על אחד. מצב יותר גרוע ממנו זה קובי וויט שכואב לי לראות אין הוא נמק תחת כסילים והופך לסוג של קורבר. 0 ניצול של המהירות שלו. זאק יושב במושב לצים

            1. צודק, תוספת חשובה

  5. פורטלנד הצליחו לעצור קבוצת כדורסל טובה על פחות מ-100 נקודות. זה יפה. נתנו לוויטסייד לחכות בצבע בלא מעט מהלכים, מה שהוביל ל-7 החסימות שלו (ברובן לא שמר על מישהו לפני אלא ניצל את האינסטינקטים והאורך שלו בטבעת). הם צריכים להמשיך עם ההגנה הזאת, אולי ככה יצליחו להדביק את הפער מהמקום השמיני במערב. תודה דובי

        1. עכשיו תוציא גם את וןפליט ונשארת עם איבאקה, לאורי, אננובי ושחקני ג'י ליג. לא בדיוק קבוצת התקפה טובה.

  6. עד עכשיו אני לא מצליח להבין איך פיניקס הפסידו את המשחק הזה.
    הם פשוט הפסיקו לשחק. איכשהו ראיתי את זה קורה… אולי הפסימיות.
    כמובן שהקינגס נתנו ריצה מטורפת של 80% זריקות רעות שנכנסו, במקום להכניס אותם לבור עמוק יותר… אצלנו כרגיל הכל התחיל להתגלגל מחוץ לידיים ומחוץ לטבעת.

    פיניקס מקום אחרון בליגה באחוזים בשלשות פנויות. אי אפשר לנצח ככה.

    אני בטוח שאם מישהו יחפש הוא יראה שפינקס גם חוטפים את האחוז הגבוה ביותר מקונטסטט שוט… חחח יש לי פשוט תחושה כזאת.

    אייטון היה אגרסיבי מאוד. פשוט הפסיקו לחפש אותו.
    פיניקס תמיד במשחק כשמחפשים אותו ונעלמים כשלא מחפשים אותו. הוא מראה ניצוצות של קבלת החלטות טובה במסירות והתמודדות עם עזרה – תזינו את זה.
    הוא גם גורם להגנה לקרוס כלפי פנימה. ההתקפה חייבת להתמקד בלמצוא אותו ולדאוג שיעניש בצבע!
    הוא לא חף מטעויות ופאסיביות, אבל זה נראה לי מתעצם כשמגיע היאוש.

    לא מבין למה זה מרגיש שהכל כל כך קשה עם פיניקס. לא מבין את זה. זה כאילו שהם מחפשים את ההפסד. האי יכולת הזו לשמור על יציבות לאורך המשחק – לא מבין את זה!! כמה צריך להיות חף מטעויות כדי שכל קבוצה לא תקרקס אותך?!

    1. אני מסכים איתך משהו בדינמיות הולך לאיבוד ואייטון רק חזר. הבעיה בסאנס שהם הפכו לרכים ואין את הקשיחות של תחילת העונה כי קבוצות למדו אותם ויש ירידה אצל רוביו ביינס והגבון בהאסל כי העייפות והפציעות החלו להגיע בניגוד לטריות של תחילת העונה.
      יש לכם בסיס באמת נהדר ואדיר לטעמי עם בוקר אייטון ואוברה. עכשיו צריך למלא מסביב את החוסרים שישלימו אותם

        1. זאת לא בעיה אין לו באמת מקום על המגרש הא לא מסוגל לעשות סל מה שמבטל את היכולת ההגנתית הנהדרת שלו.

            1. תראה היכולת ההגנתית שלו באה לידי ביטוי באחד על אחד מול גארדים. הסאנס עושים הרבה סוויצים ואז הגובה שלו נהיה בעייתי.

            2. בנוסף הוא אמן המסירה והנעת הכדור.
              הוא נותן את המסירות הפשוטות, בתיזמון ובמיקום מושלמים.
              פשטות בצורה הכי מרהיבה שלה.
              הוא גאון כדורסל בצורתו הבסיסית ביותר.

            3. אההה, לא. אתה נותן לו הרבהיותר מדי קרדיט כאן. אם זה היה המצב שיחליף את רוביו בהרכב.

            4. אשך הפכת את הגבון לגארי פייטון LOL.

            5. או לפחות לגארי פייטון השני…

  7. מסתכל על הסטטיסטיקה מבחינת איבודים, אחוזים… ביינס וסאריץ – שנמצאים על תקן הסטרצ׳ ביג פשוט מאבדים הרבה ולא קולעים.
    זה מחזק את התחושה הזאת אצלי כשאני מרגיש שפינקס לא מצליחים להעניש כשצריך ולא פוגעים מבחוץ כשהם פנויים.
    אם אני פינקס, אני מעיף את החוזה הנגמר של טיילר ג׳ונסון האנמי ואת החוזה הנגמר של סאריץ׳ תמורת מוריס/פורטיס מניו יורק ואולי מוסיף את פייטון (על כמה הוא חתום?)
    הם יוכלו להיות שחקני 4 קשוחים שירווחו יפה ויענישו קבוצות.
    ביינס שיחזור להיות סנטר מחליף.
    אם מוריס יגיע יהיה מישהו שיצור קצת יותר מהלכים ויעניש.
    פייטון יהיה גארד יוצר מהספסל שיתן גם הגנה.

    1. מוריס נהדר לסאנס אפילו תביא את אח שלו יחד איתו ותבקש סליחה מהם, זה כדאי. מה שלא כדאי זה פורטיס. פורטיס הוא גירסה רעה של רנדל וחוץ מזה הפורטיס היחיד שאני אוהב זה רמי. פייטון לא בענף הנכון

      1. לפורטיס 10 נקודות למשחק עם 38% ל3 ב4 זריקות למשחק ו5.5 ריבאונדים ב20 דקות
        ריבאונד יש
        הגנה של 4 יש
        קשיחות יש
        יכול להתאים לו הסיטואציה בסאנס. הוא גם לא יקר.
        סאריץ נותן מספרים דומים (ריבאונד 1 יותר) ב25 דקות וב32 אחוז מהשלוש גם ל4 זריקות

  8. בקינגס באדי הילד ואריסון בארנס בתקופה חושך
    ויש הרבה פצועים(בוגדן, הולמס ובאגלי)
    ואילו טרבור ארזה וקורי גוזף טובים
    הלילה סוף סוף וולטון עשה מעשה
    שחק ברבע וחצי האחרונים ללא שלושה מהסטרטרים(גיילס,בארנס והילד) ונתן לדדמון אריזה וגוזף לשחק
    כשבוגדנוביץ חוזר אני מקווה שהוא יפתח על חשבון הילד
    פוקס חזר טוב מאד
    אם וולטון יתאפס על עצמו הקינגס עוד יעשו משהו עם העונה הזו

  9. תודה דובי. מודה שראיתי רק משחק או שניים של כרמלו בבלייזרס אבל לפחות לפי הסטטיסטיקה לאיש עוד יש מה למכור . הייתי בטוח שהוא סיים את דרכו בליגה אחרי יוסטון שנה שעברה אבל בינתיים התקפית נראה (שוב ע"פ סטטיסטיקה בלבד) שזה היה הימור משתלם של פורטלנד.
    האיש עם 16.5 נק' למשחק ב-eFG של 49% , 41% מהשלוש (בסה"כ עונה שלישית בקריירה מעל 40%) עם 14.5 זריקות שזה פרט לביקור הקצרצר ביוסטון הכי מעט בקריירה שלו. מודה שאותי זה מרשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט