דנבר נגד דאלאס ומיאמי נגד אינדיאנה ברביעי / רועי ויינברג

9 משחקים ברביעי כולל שני משחקים שיכולים להיות מפגשים בסיבוב השני בפלייאוף: לוקה דונצ'יץ' יפגוש את ניקולה יוקיץ' במשחק אחד ובאחר ההגנות הטובות של מיאמי ואינדיאנה יפגשו למשחק מרתק מבחינה טקטית. נוסף על כך יש משחק לא רע בכלל בין בוסטון לסן אנטוניו ועוד.

היום, 8.1, העולם מציין 4 שנים ללכתו של דיוויד בואי, אחד מגדולי המוזיקאים. הפריוויו יכלול מבחר משיריו של בואי שמתאימים למשחקי הערב (ופלייליסט בסוף של מיטב שיריו). נתחיל משיר ניהול העומסים – The Stars (Are out Tonight):

02:30-דאלאס מאבריקס (13-23)-דנבר נאגטס (11-25)

המלצה: משחק ששווה לקום בשבילו בלילה, אם אין לכם תוכניות לבוקר.

המשחק של הלילה. בצד אחד יש לנו את דנבר הלא יציבה שהובסה מול וושינגטון, ניו אורלינס ויוסטון לאחרונה, אבל ניצחה 11 מ-14 משחקיה האחרונים. בתקופה הזאת ניקולה יוקיץ' נראה כמו השחקן שהיה בעונה הקודמת (ולא בתחילת העונה הזאת) עם 23.4 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים במשחק. ג'מאל מארי בכושר קליעה טוב לידו ונראה שהם יכולים לנצח כל קבוצה, או לפחות להתבסס במקום השני במערב.

היום הם פוגשים קבוצה טובה מאוד עם חד קרן משלה, דאלאס. המאבס ניצחו 4 מ-7 מאז שדונצ'יץ' חזר מהפציעה כשבארבעת המשחקים האחרונים הם בלי קריסטפס פורזינגיס הפצוע. בהעדרו מקסי קלייבה תורם יותר בכל הקשור לנקודות בצבע ודונצ'יץ' לוקח כמות מכובדת מאוד של ריבאונדים (11.5 למשחק), אבל הם קבוצה יותר טובה עם פורזינגיס והוא אופטימי בקשר לחזרה בנקודה כלשהי במהלך השבוע.

המשחק הזה יקום ויפול על 2 שאלות – איך דנבר תעצור את דונצ'יץ' ואיך דאלאס תעצור את יוקיץ'. שתי הקבוצות מבוססות בצורה כמעט בלעדית על שני הכוכבים שלהן, יותר מהרוב המוחלט של הקבוצות בליגה. במשחק הקודם בין הקבוצות דונצ'יץ' נעצר על 3 מ-12 מהשדה בזמן שיוקיץ' סיים עם טריפל דאבל של 10-10-10 והפסד. היום הוא ודאלאס בכושר טוב יותר ולכן סביר שיהיה ניצחון חוץ של דנבר, בהתחשב במצב של פורזינגיס.

יש איש כוכב שמחכה לו בשמיים. הוא רוצה לפגוש אותנו, אבל הוא חושב שהוא יפוצץ לנו את המוח, כתב בואי על זיגי סטארדסט באלבומו הגדול ביותר. השיר האופטימי הזה מתאים, במובן מסויים, גם ללוקה דונצ'יץ':

02:00-אינדיאנה פייסרס (14-23)-מיאמי היט (10-26)

המלצה: התקציר המורחב ביוטיוב (12 דקות), נוסף על קריאת הסיקור.

אינדיאנה משחקת בלי מלקולם ברוגדון, אולי שחקנה הטוב ביותר העונה, בששת המשחקים האחרונים (חמישה בלעדיו ובאחד נפצע אחרי 8 דקות ו-0 מ-5 מהשדה). הם ניצחו רק שני משחקים מתוך אותם 6 עם ניצחון מרשים נגד פילדלפיה ואחד על שרלוט, כשבתקופה הזאת דומאטס סאבוניס מוביל את הקבוצה, אבל ההגנה נחלשה משמעותית.

אחד ההפסדים שלהם היה למיאמי, 113-112 בסאות' ביץ', במשחק כדורסל מצויין. מיאמי בבית קולעת 116 נקודות למשחק ב-40% לעומת 106 ב-35.7% בחוץ וזה מתבטא גם בניצחונות: 17 משחקים בבית ו-9 בחוץ (18 כ"א). ג'ימי באטלר בספק הערב אחרי שסיים עם 3 מ-11 מהשדה הערב, אבל הכושר הנהדר של באם אדביו וגוראן דראגיץ' מספיק להיט בשביל להיות מסוכנים, לפחות בבית. הם הובסו בשני משחקי החוץ האחרונים שלהם.

הפער בין מיאמי של הבית למיאמי של החוץ יתיישר בשלב מסויים – הוא קיצוני מדי גם כשמדובר בקבוצה עם כמות משמעותית של שחקנים צעירים כמו רובינסון, הירו, נאן ואדביו. בלי באטלר ועם השיפור של ארון הולידיי כמנהל משחק מחליף במקום ברוגדון אני חושב שזה יהיה דווקא של אינדיאנה.

אוהדי מיאמי לא יכולים להתלונן. העונה הזאת עד עכשיו היא כמו חלום עבורם. אף אחד לא ציפה שנאן ואדביו יהיו כאלה טובים או שבאטלר יקבל על עצמו תפקיד של מנהיג מתוך הקבוצה, בניגוד למה שהיה במינסוטה ופילדלפיה. גם אם יפסידו היום הם ימשיכו לחלום:

02:00-בוסטון סלטיקס (9-25)-סן אנטוניו ספרס (20-15)

המלצה: התקציר המורחב ביוטיוב (12 דקות), נוסף על קריאת הסיקור.

זה החלק המשעמם יחסית של העונה. אחרי תחילת העונה ולפני האול-סטאר זה השלב שבו יש שגרה של משחקים ורוב הקבוצות (והאוהדים, באופן מובן) בהילוך נמוך יותר. אי אפשר להגיד את זה על הספרס. 6 ניצחונות מ-12 משחקים אחרי פתיחת עונה רעה, התבססות במקום השמיני במערב ויותר חשוב מזה אמונה בזריקה מרחוק: הם זורקים 29.8 שלשות מתוך 91.2 (32.6% מהשלוש) שנכנסות ב-40.9%, לעומת 25.7 מ-90.7 (28.3%) שנכנסו ב-35.7%. אולדריג' התחיל לזרוק מרחוק ולצד כל הקלעים מהעונה הקודמת ההתקפה משובחת והם הביסו את מילווקי לא מזמן.

היום הם פוגשים בוסטון טובה שניצחה 8 מ-10 המשחקים האחרונים, למרות ההפסד האחרון לוושינגטון המאוד פצועה. קמבה ווקר נאבק בשפעת ולא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים אבל בהעדרו גורדון היווארד לקח צעד אחד קדימה וממשיך בקמפיין שקט לתפקיד מחליף באול-סטאר. ג'יילן בראון משחק ממש טוב בלי הכדור ומשחק כדורסל שלם, אנס קנטר משתלב והם יכולים להיות אופטימיים.

יהיה מעניין לראות איך בוסטון תתמודד עם הגבוהים של הספרס שזורקים מרחוק. דניאל ת'ייס הנייד יכול להיות משמעותי מאוד וכך גם כל שחקני הכנפיים של הסלטיקס, או שנראה את סטיבנס מנסה לשחק מולם עם סוג של הגנה אזורית עם גבוה בצבע. אין לסן אנטוניו איך לעצור את סוללת שחקני הכנף שלהם ונראה כאילו ההתקפה של הסלטיקס יותר טובה מההגנה של הספרס. לכן ניצחון של בוסטון.

יפה לראות משחק בין שתיים מהקבוצות הגדולות ביותר בהיסטוריית ה-NBA. יחד עם הסגל הצעיר בבוסטון והספרס שנראים כאילו הם התחילו לשחק את הכדורסל המודרני נראה שהם מגיבים טוב לזמן המתחלף, כמו אחד משיריו היפים ביותר של בואי:

02:00-אורלנדו מג'יק (20-17)-וושינגטון וויזארדס (24-12)

המלצה: קריאת הסיקור.

משחק לא גדול כמו רוב המשחקים שנשארו לערב הזה. הוויזארדס סובלים ממכת פציעות, אבל ניצחו את שני המשחקים האחרונים בלי בראדלי ביל, רוי האצ'ימורה ותומאס בראיינט. בוסטון ודנבר הפסידו לאיש סמית', טרוי בראון, ג'ורדן מקריי ואייזק בונגה. הם משחקים את הלב שלהם על המגרש.

בצד השני יש את אורלנדו שניצחה שלושה משחקים מארבעת האחרונים, כולל אחד נגד וושינגטון, היחיד בו בראדלי ביל שיחק בששת האחרונים. די ג'יי אוגוסטין ומרקל פולץ מצליחות לשחק ביחד ובכושר לא רע, טרנס רוס קולע מהספסל וההגנה שלהם ממש טובה – אחת הטובות בליגה בתקופה הזאת. יש להם אורך ויכולת לעצור שחקני התקפה טובים. אני מאמין שיצליחו לעצור גם את ה-misfits של וושינגטון, ולכן נראה ניצחון של אורלנדו במשחק בלי הרבה נקודות. אבל זה לא ודאי – אולי מחליפי הוויזארדס יכולים להיות שוב גיבורים, לפחות ליום אחד.

03:00-ניו אורלינס פליקנס (25-12)-שיקגו בולס (24-13)

המלצה: התקציר הקצר ביוטיוב (2 דקות).

שיקגו משחקים כדורסל קשוח. הם יכלו לאיים על הפלייאוף בהתחשב בצלילה החופשית של ברוקלין, אבל הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים נגד קבוצות טובות מאוד (מילווקי, יוטה, בוסטון, דאלאס). הם הובסו מול קבוצות העל האלה, אבל יכולים לכפות לא מעט איבודים על היריבות עם השילוב המוצלח של קריס דאן בחמישייה.

ניו אורלינס מגיע למשחק הזה בכושר יותר טוב, למרות ההפסדים האחרונים ללייקרס ולג'אז. הם ניצחו 4 משחקים ברציפות לפני שני ההפסדים האלה (וניצחון על סקרמנטו), כשבכל 7 המשחקים האלה לונזו בול בכושר טוב עם 17.9 נקודות ב-47.1% מהשדה ו-43.6% גבוה מהשלוש. לצידו ג'יי ג'יי רדיק וברנדון אינגרם בכושר טוב לצד ג'רו הולידיי הבלתי-נגמר. פערי האיכות, והעובדה שלשיקגו יש שני שחקני הגנה חלשים מאוד בחמישייה בדמות לאבין ומרקנן, יכולה להוביל לניצחון של ניו אורלינס בעיר הרוחות.

02:00-שרלוט הורנטס (24-15)-טורונטו ראפטורס (13-24)

המלצה: קריאת הסיקור ומעבר על הבוקס סקור.

טורונטו הערב, בדומה לשבועות האחרונים, פצועה. פסקל סיאקם, מארק גאסול ונורמן פאוול לא משחקים מאז ה-19 בדצמבר וטורונטו ניצחו 5 משחקים מ-10 בתקופה הזאת, נתון לא רע בהתחשב בהעדר שחקנם הטוב ביותר ועוד שני שחקני חמישייה חשובים. פרד ואן וליט וקייל לאורי הובילו אותם, התפקיד של סרג' איבקה גדל משמעותית ושחקני המשנה – במיוחד כריס בושיי ורונדה הוליס ג'פרסון – מתעלים. הנתון המדאיג ביותר עבורם בזמן הפציעות הוא כושר הקליעה הרע של קייל לאורי, שקלע 17 מ-58 מהשדה בשלושת המשחקים האחרונים. לאורי המוציא לפועל המרכזי של טורונטו הפצועה וככזה הוא צריך להיות יותר טוב, במיוחד בהתחשב בהעדרו של ואן וליט מהמשחק הערב.

בשרלוט, בינתיים, הקבוצה ניצחה שני משחקים ברציפות, אחד מול דאלאס, לפני שנכנעה לאינדיאנה. הם קבוצה סימפטית שמתבססת על השילוב המוצלח בין דבונטה גרהאם וטרי רוזייר מאחורה, אבל כל הצוות שמסביבם לא מספיק טוב בשביל שיגיעו לפלייאוף. הם פותחים עם רוקי, סופרמור וביסמק ביומבו בחמישייה, מה שמסביר את זה.

הם יקומו ויפלו על רוזייר וגרהאם. השניים קלעו 39.8% מהנקודות של ההורנטס בתשעת המשחקים האחרונים (371 מ-932) ומסרו 57.3% מכל האסיסטים. יש לטורונטו, גם בבק-טו-בק, שני גארדים הגנתיים טובים בדמות לאורי ומקאו. לכן נראה היום ניצחון של טורונטו במשחק בין שני קווים אחוריים קשוחים במיוחד. אם תרצו, אתם יכולים לקרוא להם הדייאמונד דוגז:

04:00-יוטה ג'אז (12-24)-ניו יורק ניקס (27-10)

המלצה: קריאת הסיקור.

הניקס משחקים כמו קבוצת כדורסל מאז הפיטורים של פיזדייל ולא היו רחוקים מניצחון על קליפרס חסרת קוואי, אחרי שמוקדם יותר ניצחו 3 משחקים ברציפות. מיטשל רובינסון נראה כמו שחקן כדורסל טוב וקולע ב-73.5% מהשדה, ג'וליוס רנדל מצליח ליצור בהתקפה ומרקוס מוריס קולע באחוזים גבוהים מאוד. הם לא גרועים כמו שהיו ב-22 המשחקים הראשונים של העונה, אבל גם לא כאלה טובים כי יש כמה בעיות גדולות בבניית הסגל.

מי שכן כאלה טובים הם יוטה, מרחק משחק בודד מהמקום השני במערב. לוח משחקים קל ושילובו המוצלח של ג'ו אינגלס שמחזיר עטרה ליושנה עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק ב-14 המשחקים האחרונים, מהם ניצחו 12. יחד עם מיטשל שפורח כרכז הם משחקים כדורסל אדיר בשני צדדי המגרש, בזמן שג'ורדן קלארקסון מוסיף נקודות מהספסל. קשה לראות אותם מפסידים ביוטה כשהם משחקים ככה, אז ניצחון של יוטה ו-Spida-DMithcell, הכינוי שדונובן מיטשל הדביק לעצמו.

02:30-אטלנטה הוקס (29-8)-יוסטון רוקטס (11-24)

המלצה: תקציר ביוטיוב של הרבע הראשון (יהיו היילייטס, לא יהיה עניין).

אטלנטה ניצחה שני משחקים מארבעת האחרונים כשההפסדים לבוסטון ודנבר האיכותיות. קווין הוארטר בתקופה טובה (21 נקודות למשחק באחוזים גבוהים), אלכס לן שחקן חשוב בשני צדדי המגרש וטריי יאנג עושה הרבה דברים יפים לצפייה. הם עדיין אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל קבוצה מאוד צעירה: כל השחקנים שלהם ששותפו במשחקים האלה בני 20 עד 27, חוץ מאחד בן 43. כאבי גדילה.

יוסטון ניצחו 13 מ-18 המשחקים האחרונים. אריק גורדון חזר בכושר יחסית טוב, איזייאה הארטנשטיין קולע ויש את הצמד שמוביל אותם, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, כשהראשון קולע 36 נקודות למשחק באחוזים גבוהים והשני עם 29 נקודות למשחק בתקופה הזאת. כשהם פוגשים קבוצה עם ההגנה של ההוקס אי אפשר להגיד לא לצמד הזה, היפה והחיה אם תרצו (ותבחרו לבד מי זה מי). יוסטון.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (29-9)-מילווקי באקס (6-32)

המלצה: קריאת הסיקור.

בשנה שעברה זה היה משחק אדיר. אבל זה לא כשהווריורס בכושר הזה. אחרי רצף של ארבעה ניצחונות הם איבדו חמישה משחקים ברציפות כשבהפסד האחרון קוון לוני, דיאנג'לו ראסל ודריימונד גרין לא שיחקו. בצד השני יש את מילווקי שמגיעה גם אחרי הפסד, אבל באותו הפסד, בדומה להפסדים האחרים שלהם, היריבה קלעה בכמויות מסחריות מהשלוש. ג"ס הנוכחית לא תעשה את זה, ולכן יהיה ניצחון של מילווקי.

השיר הבא מוקדש לשחקן האדיר של מילווקי, יאניס אנטדקומפו, שמסוכן מאוד גם בהגנה על הטבעת וגם בסיום בטבעת השנייה. אחד משחקני המעבר (ובאופן כללי) הטובים ביותר בכל האן.בי.איי – מתחנה לתחנה.

דיוויד בואי – הפלייליסט

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 187 תגובות

    1. כי הם באמת לא ינצחו. זה משחק שזורקים בשביל שמחר יהיה סיכוי כלשהו. המשחק מול פילי הרבה יותר חשוב.
      קמבה עדיין בסימן שאלה למחר וגם תייס. מצד שני גם אמביד בסימן שאלה.

  1. או סוף סוף ערב מעניין קוריוז מול הארדן זה אש פוטנציאל ל50+ נק למי מהם. הארדן בטוח יתן 50+ אם לא יהיה גארבג' טיים וינוח הרבה.
    הדונציק מול הגוקר במפגש באי הונילים מרתק מאד וצפוי משחק מהנה.

    אבל מה בשעה כזאת מסריחה 2.45?? והכי גרוע שמו אותם באותו הזמן!! שב5 בבוקר החצופים שמו לוחמים באקס שמעניין כמו מכבי ת"א נגד אליצור רמת הגולן, מה זה החרא הזה?? ועוד ג'אז ניקס כעונש ב-4 במקום להפוך את שעות המשחקים. לא יכלו שעה מאוחר יותר לפחות? למה שעון מזרח ינעל דינאק. מה שנראה לי שאקום לראות ב-4 בלי לדעת תוצאה ואראה יעני בלייב וככה גם אחסוך את כל פסקי הזמן מחצית ובזבוזי הזמן.

    יוסטון
    דנבר
    בוסטון
    שארלוט
    מיאמי
    מגיק
    פליקנס
    יוטה
    באקס

    אגב שמתם לב שמאז ירדתי על איש סמית הוא כל משחק שם 25 נק? 🙂

  2. תודה רועי.
    בנוגע למיאמי, ההסבר הפשוט הוא שבמשחקי בק-טו-בק המאזן שלהם במשחקים הראשונים הם במאזן של 1-4, אך בלילות השניים הם במאזן של 5-2. בנוסף כל הגב לגב שלהם היו בחוץ מלבד ההפסד ללייקרס בבית בלילה הראשון, והנצחון על טורונטו גם בלילה הראשון. הם ברוטציה של 9 שחקנים, ורק עכשיו הצטרף אליהם גונסון, הם גמורים אחרי משחקי חוץ ואז יש למחרת עוד משחק בחוץ..
    הלילה אני חושב שהם ינצחו.

  3. אחלה פריוויו, ותודה על הפלייליסט המעולה. מלבד כל הקריירה המופלאה שלו, שני האלבומים האחרונים שלו היו מצויינים. לאחרונה זה סוג של טרנד בקרב אגדות מוזיקה שמחשבות את סופן לאחור, להפציץ באלבומים גדולים רגע לפני (ממליץ לכולם לצלול לשלושת האלבומים האחרונים של לאונרד כהן, שווים לכל פסגה אחרת של היצירה שלו)

  4. תודה על האיזכור של באווי.
    היה יוצר יוצא מהכלל ומאד יצירתי.
    שנים עזבו אותי בשנה הזו שנים מהחשובים של שנות השבעים, דיוויד באווי ולו ריד.

  5. לכתו של דייוויד בואי מזכיר לי את הקטע הבא:
    בבית האח הגדול אנגליה נמצאת אישתו הראשונה של דייוויד בואי (אבל רק אותה זה מעניין). היא ניגשת לאחת הדיירות ולוחשת לה בסוד: "דייוויד מת…". בבית האח הגדול נמצא גם דייר בשם 'דייוויד' והדיירת בטוחה שהכוונה אליו. קטע מאד משעשע: https://www.youtube.com/watch?v=Im4M5wx_qLg

  6. תודה על הפריוויו. ובפרט על השירים של דיוויד בואי.
    הוא כתב וביצע שירים רבים שראויים מאד.
    לדעתי, השיר הגדול ביותר שלו ושלא הוזכר כאן. שמו Space Odity שבעברית קראו לו 'תעלומה בחלל'. שיר מתוך האלבום השני שלו שיצא בשנת 1969 (קניתי אותו, עד כמה שאני זוכר בשנת 1970).
    השיר נכתב בהשפעת סרט המדע הבדיוני של ארתור ס. קלארק וסטנלי קובריק '2001: אודיסיאה בחלל'
    https://www.youtube.com/watch?v=9_M3uw29U1U
    אחד מנכסי צאן הברזל של המוזיקה הפופולארית..

    1. מסכים. אחד מהשירים האהובים עליי ביותר, שלו ובאופן כללי. לא הוכנס כי לא הצלחתי למצוא חיבור שלו לאף משחק, אבל אכן בפלייליסט.
      .
      משהו מיוחד בשיר הזה זה שיש לו המשך. שירי המשך הם תופעה שקיימת גם לפני בואי ואחריו, אבל ב-ashes to ashes הוא מוציא את כל העוקץ מסיפור הגבורה של מייג'ור טום. טוויסט מעניין שמתכתב במובן מסוים עם החיים של בואי – כתב את השיר הזה, חלק מאחד מאלבומיו הטובים ביותר, אחרי המעבר לברלין וההתנקות מהסמים – וכמובן עם היצירה שלו. גם קליפ יפהפה.
      .
      לא חשבתי על הקישור שלו לאודיסאה בחלל, אולי אחד מגדולי הסרטים. יש לא מעט דמיון, כשחושבים על זה, בין התמונה של הבדידות של מייג'ור טום שמרחף לבדו בחלל לחלק מהשוטים הארוכים והחשוכים שיש במאסטרפיס הזה של קובריק. מעניין מאוד.

  7. אז הנה אני שוב עם באווי.
    אני אהבתי גם את באווי של סוף השבעים ותחילת השמונים אז היה לו קשר עם זמר גרמני נפלא בשם קלאוס נומי שהיה טנור מוכשר.
    אולי אני העלה שיר שלו הלילה.
    בכל מקרה, ראו את שיתוף הפעולה האמנותי שלהם בלינק הבא. יש שם 3 שירים בביצוע נדיר ביותר!
    להארדקור באווי או חובבי נומי
    http://www.openculture.com/2014/09/david-bowie-and-klaus-nomis-hypnotic-performance-on-snl-1979.html

  8. הסלטיקס חולים/פצועים כנראה ללא קמבה ואולי גם בלי תייס ובטח שבלי הצרפתיעם האצבע השבורה. יש צאנס שנראה את טאקו כי קנטר לבד לא יכול.
    צריך יום טוב של טייטום בראון והייווארד וגם סמארט בשביל שיוכלו לנצח. אני חושב שהפעם ס"א לוקחים.

  9. Pacers star Victor Oladipo tells @Stadium he plans to make season debut on Jan. 29 against Chicago, discusses his emotions returning from yearlong absence after torn quad tendon in knee. Stay tuned for our full sitdown. twitter.com/i/status/12149…

    1. תודה רבה על העידכון (ובכלל).
      אחחח איזה כיף לשמוע, השחקן שאני הכי מחכה לחזרה שלו בין כל הפצועים.
      רק שגם ברוגדון יהיה כשיר ונוכל סוף סוף לראות מה אינדיאנה באמת שווה!

  10. תודה רועי, תענוג איתך.
    אני לא אשכח את היום שבו הוא נפטר, הייתי עוד בצבא (שמעתי על כך ביזומה ממש ליד מחסום חיזמה שמתחת לפסגת זאב) ומתוך פלוגה של כמעט 120 לוחמים רק אני ועוד שלושה בכינו את מותו (למיטב הבנתי כל השאר לא היו מודעים בכלל למי הוא).
    רק הערה אחת – המשחק של הג'אז מול הניקס יתקיים ביוטה, לא בגארדן (מצטער על הטרחנות, סתם הפריע לי בעין).

    1. אעדכן, תודה. כשהוא נפטר הייתי בבית עם כאב גרון, ב-10 היה לי תור לרופא. 9:30 ראיתי בטוויטר שהוא נפטר, קיוויתי שזה לא נכון ואז כשב-3 תחנות שונות השמיעו שירים שלו הבנו בדרך שזה כן נכון. חבל עליו

      1. בהחלט מסוג הרגעים שזוכרים איפה היית ומה עשית.
        ללא ספק השאיר אחריו מורשת שלא רבים יכולים להתגאות בה.

  11. הסלטיקס כאמור זורקים את המשחק הזה….
    פתיחה אופיינית ובור של כ 20 נקודות ורובוסטיבנס לוקח פסק זמן ומשדר לשחקניו חוסר אונים. רואים את שפת הגוף שלו, עם כל הכבוד יש הרבה מאמנים טובים ממנו באן בי איי.
    איפה אתה שי? הסלטיקס לא יצאו מהבור הזה וזה המחיר שישלמו כל עוד לא יפתרו את הבעייה של הרבע הראשון.

  12. סטיבוביבו מקבלשיעור מהמאסטר פופ שמוביל ב 22 וחוטף 2 סלים מהירים… מיד פסק זמן.
    הוא צריך לגזור ולהדביק! ולהגיד Yes sir Yes sir

  13. כל פעם שהסלטיקס עושים קולות של חזרה, לפופ יש פתרונות.
    זה סטיבנס האדיש מול פופ השמיש.
    דוגמה להבדל: מתפרצת של הסלטיקס ובראון בדרך לסל בטוח. פופ צורח לרודי גיי, פאול הים וזה מה שקורה.
    האם מישהו מעלה על דעתו שסטיבנס יפצה פה ויגיד אותו דבר לשחקניו?
    כפי שאמרתי אחרי ההפסד לווש, הסלטיקס זורקים את המשחק הזה, וכן עידוקי לא כולם בוטים, ומנסים לקחת מול פילי. זה לא יקרה ולסלטיקס יהיו 3 הפסדים ברצף. אולי מפולת….

    1. גם סטיבנס קיבל טכנית אחרי שיצא חוצץ….
      טכנית ראשונה העונה, בראבו.
      בכל מקרה זה לא משנה, השופטים כבר לא סופרים אותו.

      1. קשקוש. לא כל מאמן צריך לצעוק ולהשתולל כדי שיספרו אותו. המחאות של קמבה לא היו מוצדקות וזה היה בעיקר תסכול. החסימה של אולדריג' לדעתי היתה בסדר גמור. קמבה רצה אופנסיב שלא בצדק

        1. מולי, תראה לי איפה אמרתי שהן מוצדקות….
          אההה, לא אמרתי?
          אתה יודע? מצד שני הרבה שריקות אוויר כאלה כן נשרקות….

          1. הכוונה הייתה על זה שלא סופרים את סטיבנס.
            מרוב זה שיש לך אנטי נגדו, לא משנה מה הוא עושה, אתה ישר חוטף עצבים. הגעת למצב שהוא פשוט כבר לא בא לך טוב בעין, ולא חשוב מה יהיה.

            1. אם אתה קורא מה שאני כותב אז אתה יודע שמבחינתי יש שני סטיבנס…
              הסטיבנס שאני לא רואה וזה שאני ומנחם רואים והוא האיש שעל המגרש, זה שלא מצליח לשדר אסרטיביות ולהלהיב את שחקניו. זה שחסר לו הגרוש ללירה….
              מה שמרגיז זה שהוא שבוי בקונספציה וזה דד-אנד. בנאדם צריך שתהיה לו יכולת להשתפר ולהשתנות. אני לא רואה את זה קורה.

            2. אני לא רואה איך המחשבה שלך כל כך משתנה שאתה שבוי בדברים שמנחם אמר ולוקח את זה כ"דברי אלוהים חיים".
              סטיבנס מאמן מצויין, בטח עם החומר שיש לו. אבל הסלטיקס עדיין לא קבוצה כמו הבאקס או אלו מלוס אנג'לס – איך שלא תהפוך את זה.
              אלא עם טאטום ובראון הופכים פתאום למייקל וסקוטי…

            3. מולי
              אני לא שבוי בשום דבר.
              אתה בגישה לא נכונה. מתעלם מן האמת!
              הסלטיקס באופן מאד מאד מאד…. סטטיסטי פותחת משחקים בפיגור.
              מי אשם, עלי חמינאי? מי שאשם זה סטיבנס. זו השיטה. אם עדיין לא הבנת את זה, אני לא רואה איך המחשבה שלך כל-כך-משתנה!
              אני לא מקבל כל דבר שמנחם אומר כתורה מסיני אבל במקרה הספציפי הזה הוא צודק.
              אתה יודע למה אני בכל זאת מעריך את דעתו פי מליון מאשר שלך? כי עם כל הפרובוקציות הנחמדות שלו הניסיון שלו מדבר פי מליון מXXXXת כורסא שאף פעם בחיים לא אימנו.
              הפרופסור שלנו אימן לא פעם ואפילו לקח אליפות בארה"ב. אז הוא כן מבין.
              בנת?
              סטיבנס מאמן טוב בפרקטי, בינוני במעשי.
              הסלטיקס יקחו אליפות אתו רק במזל!
              ואין לזה שום קשר לטייטום ובראון, הם מאד מוכשרים והוא לא מצליח להוציא מהם את מה שיש בדקות הראשונות וגם כשהכסף על השולחן.

            4. אעלה את התגובה האחרונה שלי גם בסיכום המשחקים היום.

  14. לא רואה את הסלטיקס מצליחים לצאת מהבור שכרו.
    היתה פה ריצה שנקטעה ב 5 קליעות רצופות מהקו לטובת הספרס……

  15. ווואו איזה גשם, שיטפון ונון סטופ
    אני מניח שהרכבת לא תעבוד כיאות ושאהיה כמעט לבד היום במעבדה.
    לא יפתחו את מועדון הבירה
    🙁

    1. בוקרטוב קוריוזקמז
      שיר הלילה בשבילך מאחד הטיפוסים הכי מצויירים אי פעם בפופ ובאופרה, קלאוס נומי הגרמני שגר ויצר בניו יורק.
      השיר, איש פשוט
      I'm… just a simple man
      I have to do the simple things
      That a simple man… can
      You… are holding out your hand
      You want to know the simple things
      In my simple plan… and
      I know there's so much to share
      But what else can I do?
      Yes, I'm a simple man!
      Come now and take my hand
      Now and forever, never to be lonely
      Yes, I'm a simple man!
      I do the best I can
      Now and together, just remember only
      That I'm a simple man
      Love… is just a simple thought
      A little bit the worse for wear
      Like a thief who got caught
      Hope… is just a thing you bought
      It's just another safe white lie
      That everybody got… taught
      I can see you look to me
      So what else can I do?
      I do the best I can
      I got a simple, simple plan
      I hope you understand
      I'm just a simple man
      I'm holding out my hand
      It's such a simple, simple plan
      I hope you understand
      It's so simple…

  16. קאפלה עם 16 ו11 במחצית חח איזה כיף מול ההוקס תשאלו את יוקיץ. המאבס מנגרים אותו אמרתי לכם פורזי ככ מיותר המאבס יגיעו לאותם הישגים גם אם הוא לא ישחק.

  17. גודן הייווארד שוב עם חוסר ביטחון. כדור של קרש סל מתחת לסל והוא מחטיא….
    זה לא יום, זה שבוע שהוא חוזר למה שהיה בשנה שעברה. זורק ולא קולע.
    אל תתפלאו אם….

    1. יוצאת לאט לאט היה לה דלקת ריאות ודלקת אוזניים על אנטיביטיקה 10 ימים מיום שבת. היינו במיון ביום שבת בבוקר נתנו אנטיביוטיקה וטיפות אוזניים ושחררו אותנו. היא כבר אוכלת ומשחקת הרבה יותר טוב

  18. זה רצף של 3 הפסדים לסלטיקס (כולל ההפסד מחר בפילי) והם חוזרים היום למקום השלישי במזרח.
    האם הם יגרדו ניצחון בשבת מול ניו אורלינס?

  19. אני רואה עכשיו את הטכנית שהדביקו לסטיבנס שאמר בסך הכל
    That's bullshit
    זה מה שהוא אמר.
    ומולי, היתה שם עבירת דחיפה ברורה של אלדריג' מתחת לעיניים של השופט שהתעלם. ואחרי כן 2 עבירות טכניות על כמה מילים?
    לא לעניין… קיבלו שם, אחרי שהסלטיקס צימצמו ל 7, 5קליעות רצופות מהקו. יעני עונש נו נו נו

    1. כבר כמה שנים מפזרים טכניות מכל מבט לא במקום… אף אחד לא עשה בכוונה לווקר שהדביק לו 2.
      ושוב, ראיתי את המהלך. אין אופנסיב לדעתי.
      שלח שובקישור ואסתכל שוב

      1. אל תדאג
        אני יעלה את זה בסיכום המשחקים
        אבל אתה יכול למצוא לבד ברשת. ושים לב ליד של אלדריג'
        השופטים יכלו לבדוק אבל העדיפו להעיף את השחקן הכי חביב באן בי איי, לתת טכנית לסטיבנס על המילה בולשיט שהם שומעים מדאנטוני כל משחק 300 פעם!
        תשאל איך אני יודע?
        בסוף השופטים נתנו 5 קליעות שעתרו מומנטום של קבוצה.
        הגיבורים האמיתיים לא היו השחקנים הלילה.
        בימי לארי העליזים כל הקבוצה היתה נזרקת החוצה כולם עם 5 עבירות…

        1. ואתה יודע למה נתנו לסטיבנס טכנית על
          THAT'S BULLSHIT?
          בגלל שהוא לא משתמש כמעט בכלל בקללה הזו…
          זה למה! בגלל שהוא נחמד שפעם אחת מסנן משפט מאד מקובל באן בי איי.
          בגלל זה הוא בינוני במעשית.
          בנת?
          זה לא סטטיסטיקה וטבלאות, זה מוג'ו….
          והוא יוצא פאתטי….

  20. אנשי המחשב במקום להסתכל על אפקטיבי ואם זה מנצח או לא בb2k.
    אספר לכם מה ראו העיניים. 77 62 ליוסטון במחצית. טריי לוהט רבע 3 והוא וקולינס מורידים ל83 87 שנותר 3 וחצי דק לסיום רבע 3. אז טריי יורד לנוח.
    רבע 3 מסתיים ב99 85 ליוסטון. חחח
    אז לא לספר לנו שלא מנצחים בגלל אפקטיבי או "השתוללות" כמו שמכונה אצל אנשי המחשב.

  21. יש לי את הסטט הכי טוב לאנשי המחשב.
    מה המינוס של ההוקס כל העונה בדקות בהם יאנג לא על המגרש? בלי לבדוק אני בטוח שזה הכי גבוה בכל הליגה ואחריהם בטח לייקרס בדקות בלי לברון ודיוויס.
    שווה לבדוק באיזה כוכב הקבוצה הכי תלויה.

  22. טריי יאנג הןא כבר היום טופ 10 בליגה בשינה , אם רק יהיה לו קבוצה נורמלית שקולעת את המצבים שהוא יוצר

  23. לן גם לא לוקח ריב קאפלה חוגג עליו. טריי חוזר 3 הפרש ליוסטון. טריי עם 38 10 10 נשאר 5 דק לסיום 108 105 ליוסטון כדור של ההוקס.
    הגודווין הזה צריך לשחק יותר גם לצד טריי במקום רדיש!!

    1. קולינס לא סנטר הוא פאוור פווארד, קגפלה מתעךל בהם בצבע , קפלה לא שחקן שאמור לקחת 21 ריבאונדים בערב גם אם הכדור נופל לו על הראש, אנדרה דראמונד כמה שהוא חלש יכול לפתור את הבעיה השאת אצלם , חוזה 5-7 מליון אחלה דבר

  24. דיאנדרה האנטר בהגנה מטורפת על הארדן וגורדון תוקע דאגר וגומר את המשחק. וואו דיאנדרה האנטר מלאכת מחשבת של הגנה על הארדן ברבע האחרון לכו לראות את זה.

    1. מה זה משנה בהתקפה הוא נגר בין נגרים דור שלישי ,לא מסוגל לקלוע זריקות אימון , לשחק איתו התקפית זה כמו 4-5 , לן גם לא לרמה וקשיש היה צריך להישאר עוד שנה הקולג.

  25. דיאנדרה האנטר גרם להארדן לעשות 9 מ34 מהשדה. חברים לכו לראות את זה איזה הגנה איזה עבודת רגליים שמירת השמאל וכל צעד שהוא עשה הוא הלך אחריו בזמן רוב הזריקות של הארדן בקושי פגעו בטבעת. הוא בדרך להפוך למגן עילית. ההוקס נעולים בעמדות הרכז הסמול והפאוור. צריך עכשיו שוטינג סנטר ומחליפים

    דאבל טים על לוקה וגיים אובר חחח הנה מאמן חכם שאחרים ינצחו ואחרים עושים איב כדור מהחצי.
    כסילים אחרים היו נותנים ללוקה לקחת זריקת נצחון חח

  26. שימון זה מסוג המשחקים שאני מסכים איתך שהסטט משקרת. מה שטריי עשה היום – עד שלא הגיעו הדקות האחרונות וההוקס היו חייבים סל הוא גם עשה את זה ביעילות מטורפת ואז בסוף הוא פשוט התחיל לזרוק זריקות מאוד קשות. חבל שהחברים שלו או נגרים או בהלם. כמה שלשות חופשיות אפשר להחטיא ררבבק. מסכים איתך גם בקשר להאנטר – לדעתי הוא יכול להתפתח לסוג של קוואי – כמובן שהקליעה צריכה להיות יותר יציבה אבל זה יכול להגיע. הגנתית הוא שומר מדהים כבר כרוקי.

    1. הקליעה תגיע להאנטר אני לא דואג ויש סבלנות. ההוקס שיחקו אותה איתו בדראפט. התקפה זה אימון של כמה שנים. הגנה כמו שיש לו אין הרבה בליגה רוקי ששומר ככה על הארדן שהזריקות שלו אפילו לא היו בכיוון הטבעת הוא מאד הקשה על הסטפבק שלו.
      יאנג החטיא היום 3 לייאפים שהוא לא היה צריך להחטיא אבל זה מה יש.

      רוצה לעשות לגיא שחמט בנשק שלו? תבקש ממנו כל העונה מה התוצאה בדקות שיאנג לא שיחק העונה במצטבר וכמה המינוס גדול. בלי לבדוק אני אומר לך זה הכי הרבה בליגה ואחריהם כנראה לייקרס בדקות בלי לברון ודיוויס. הפער לדעתי מטורף תבקש ממנו זה יוכיח לו סופית.

      1. בקשר לזה אני לא בטוח שאתה צודק כי ההגנה של טריי באמת לא משהו בלשון המעטה (למרות שהוא משתפר קצת השנה וגם לומד לסחוט תוקף מהאדמור לאורי). התקפית כבר הראיתי את בפוסט שכתבתי עליו – לדעתי מאז לברון בעונות הראשונות בקאבס לא היו פערים כאלה. זה בערך פער של 20 נקודות ברייטינג ההתקפי בין הזמן שהוא משחק לזמן שהוא על הספסל אפילו לסטף בעונת הMVP המטורפת שלו לא היו כאלו פערים. פסיכי.

        1. אתה לא הבנת אותי.

          תבקש מה התוצאה בדקות שטריי לא משחק. כמה נק ההוקס חטפו וכמה קלעו בטוטאל בסנכ כל הדקות מתחילת העונה עד היום.
          ואז נראה אותך מוצא קבוצה עם פער יותר גדול בלי הכוכב/כוכבים שלה

          1. הבנתי אותך. אני אומר שלדעתי הפערים לא יהיו כל כך גדולים כי בדקות שטריי לא על המגרש גם ההגנה טובה יותר.

            1. סבבה תבדוק ונראה תמצא לי קבוצה עם הפרש יותר גדול. הבאקס בלי יאניס גולדן בלי קרי קליי לייקרס בלי לברון דיוויס קליפרס בלי קאווי גורג
              נטס בלי דינווידי
              ממפיס בלי מוראנט
              פיניקס בלי בוקר
              מאבס בלי לוקה
              ראפס בלי סיאקם

              תחפש בלי לבדוק אני מהמר שההוקס מס 1

            2. Position Estimate +/- Per 100 Poss. Turnovers Fouls Committed Fouls Drawn Misc.
              Season Age Tm Lg Pos G MP PG% SG% SF% PF% C% OnCourt On-Off BadPass LostBall Shoot Off. Shoot Off. PGA And1 Blkd
              2018-19 20 ATL NBA PG 81 2503 100% -6.8 -2.5 203 64 53 18 151 27 1569 36 98
              2019-20 21 ATL NBA PG 34 1195 100% -7.7 +6.3 106 33 25 11 93 19 653 17 40
              Career NBA 115 3698 100% -7.1 +0.3 309 97 78 29 244 46 2222 53 138

            3. 2019: במגרש: 6.8-, ספסל: 2.5-
              2020: במגרש: 7.7-, ספסל: 6.3+

            4. שמעון, אם אני קורא נכון את המספרים (ואנשי הסטטיסטיקה שיבדקו) – התאוריה שלך פה שוב מתנפצת

            5. בעצם אתה רואה חשבון… אתה אמור להבין במספרים, לא?

            6. סמיילי אני לא יודע מאיפה הנתונים שהבאת. על פי אתר הליגה פר 100 פוזשנס
              על המגרש מינוס 6.6 על הספסל מינוס 14.9
              קרוב מאוד למה ששמעון מתאר

            7. אני רואה את זה תחת קטגוריה PLAY-BY-PLAY

            8. לשם ההשוואה הבלתי נגמרת והמעייפת לוקה על הגרש פלוס 8.8 לוקה על הספסל פלוס 4.4. פר 100 פוזשנס.
              אם נשפוט לפי זה (וזה לא מדד טוב בלשון המעטה) יאנג הרבה יותר משמעותי להוקס מאשר לוקה לדאלס.

            9. הבעיה שהקישורים האלו תמיד פותחים בדף הראשי.
              תסתכל כאן נראה לי שזו תמונה יחסית קרובה למה שאני מתאר מאתר הליגה
              https://www.basketball-reference.com/players/y/youngtr01/on-off/2020
              אלו אגב המקורות של אתר הליגה
              https://stats.nba.com/team/1610612737/onoffcourt-traditional/?Season=2019-20&SeasonType=Regular%20Season&PerMode=Per100Possessions

  27. מה אני ביקשתי ומה אתם נותנים חחח מה אכפת לי פר 100 פוזשנס ביקשתי מציאות ולא תיאוריה, משהו מאד פשוט.
    סהכ הדקות מתחילת העונה של כל ההוקס בלי יאנג בפועל ובדקות האלו מה סהכ הנק שחטפו בפועל ומה סהכ הנק שקלעו בפועל. זהו ההפרש ביניהם זה כל מה שביקשתי. למה אתם מביאים דברים אחרים? סמיילי?
    ותביאו קבוצה עם הפרש גדול יותר. זהו זה כל מה שביקשתי. אל תביאו לי דברים אחרים.

    למי שלא הבין למשל דוגמא: מתחילת העונה ההוקס היו 100 דק בלי יאנג וחטפו 300 נק וקלעו 200 נק. ההפרש מינוס 100.
    זה הנתון שאני מבקש.

    1. אני רק עם הפלאפון אז מסובך לי לבדוק עכשיו. תעשה טובה לך לקישור השני ששמתי למעלה ותלחץ פר גיים. זה לדעתי יחליש את התאוריה שלך כי יאנג משחק המון דקות.

      1. גם א י הפלאפון וראיתי את הקישור שלך. זה נותן רק ממוצע ולא טוטאלס. הוא משחק כמו כל הכוכבים האחרים בדק משחק לא חריג. אני בטוח שזה יאמת מאד את הנתונים שלי ולא תימצא שום קבוצה בליגה עם הפרש גדול יותר ללא הכוכב שלה.

      2. יש לי תחושה מהדיון שלך עם הקוריוז על הקוריוז, שעברה התחושה שאני "נגד" יאנג, או שאני משווה בין משחקו לזה של "המושמץ" (ראסל ווסטברוק).
        ממש לא. ברורה לי הטענה שלנוכח הסיטואציה, משחקים בהם הוא מכרחי זריקות הם כורח המציאות. מה שאני טוען, זה שהוא יהיה חייב "לכפות" יעילות על חשבון נפח זריקות, גם בקבוצה פחות טובה. אני חושב שזה מה שהשחקנים הגדולים ביותר ידעו/יודעים לעשות, אני חושב שליאנג יש את הפוטנציאל להפוך לשחקן ברמה כזו, למי שבעתיד הלא כל כך רחוק, יהפוך לפנים של הליגה (לצד לוקה).

        1. סתם תחושה שלי אבל נראה לי שיש לך העדפה לשחקנים "קלסיים" סטייל לוקה או לברון לעומת שחקנים "מהפכניים" סטייל יאנג וקרי. שוב סתם תחושה שלי

          1. הבחירות שלי מגיעות ממקום אחר. השחקנים שהכי אהבתי בליגה הם KJ, נאש, ואחר כך לברון (אבל רק מהרגע בו הקוביסטים התחילו בקמפיין ה-"לוזר").
            אני לא חושב שנאש, או KJ, הם שחקנים "קלסיים".
            .
            דרך אגב, זה לא מונע ממני לרשום (לא פעם, ולא פעמיים) מחמאות על שחקנים שאני פחות אוהד (קרי, לדוגמה).

            1. אני סתם חשדניסט.

  28. ענק, הדיון הזה. פשוט ענק.
    "מה אכפת לי 100 פוזשנס…"
    ענק.
    .
    אתה יודע למה אכפת 100 פוזשנס, שמעון? כי זו הדרך למדוד אמפקט בלי "רמאויות" של קצב, ואם התייחסות ליחס הדקות של שחקן על הפרקט. ליאנג, הייתה צוצאה מצטברת רעה בהרבה בחישוב כולל. אבל אם לוקחים את ההפרש בו אטלנטה מפסידים בכל 100 פוזשנים ומפחיתים את ההפרש בו הם מפסידים (אטלנטה מפסידים עם יאנג, ובלעדיו), מקבלים תוצאה מכובדת (מאוד) של 6.3+
    .
    לברון, דרך אגב, בספרה אחרת. התוצאה שלו היא 14.9+ (עם לברון על הפרקט, הלייקרס מנצחים ב-12.3, בלעדיו מפסידים ב-2.6)

    1. שוב השקר שלך גיא? לברון ודיוויס יחד תעשה לא לברון לבד! כי להוקס כמדומני אין אנתוני דיוויס שיאנג יורד לנוח.
      דבר שני ביקשתי מציאות ואתה שוב מביא שקרים תיאורטים ונרמולים תיאורטים. מה כבר ביקשתי? בפועל!!! בפועל!! מציאות!!! לא פר 100 פוזשנס לא פר 36 דק לא נרמול לא תיאוריות הזויות אלא מה קורה בפועל מה הבעיה להביא את הנתונים בלי לעוות ולהביא דברים אחרים?
      פשוט כמה דק ההוקס שיחקו טוטאל העונה בלי יאנג כמה נק חטפו וכמה קלעו זהו פשוט. כזה קשה להביא את זה? למה מביאים נתונים אחרים שלא ביקשתי?
      והאם יש קבוצה עם הפרש גדול יותר בליגה בלי הכוכב/כוכבים שלה?
      גיא בשבילך

      לייקרס בלי לברון ודיוויס ששניהם לא משחקים על המגרש כלומר שאיש מהם לא במגרש
      קליפרס בלי קאווי וגורג
      גולדן בלי קרי וקליי
      מאבס בלי לוקה
      ממפיס בלי מוראנט
      באקס בלי יאניס
      ראפס בלי סיאקם
      היט בלי באטלר
      בוסטון בלי קמבה
      ספרס בלי דרוזן
      דנבר בלי יוקיץ
      פילי בלי אמביד.

      אני אומר שרק הלייקרס מתחרים בהוקס והם מעל כולן

      1. שמעון בחיית אתה ילד גדול תביא גם אתה נתונים.. אני אבדוק בערב אם אתה לא מצליח. אבל גיא צודק. כי שחקן שמשחק מעט דקות יראה תוצאה טובה יותר גם אם הוא האבה פחות טוב.
        לא הבנתי מה הקשר לזה שלברון משחק עם דיוויס השאלה היא מה קורה כשהוא יורד לספסל.. וזה נראה שהתלות של הלייקרס בלברון היא עצומה
        .
        אגב גיא מבחינה התקפית לדעתי יאנג הוא השחקן עם האון אוף ברמה של לברון הצעיר בקאבס

        1. יש דמיון, בהחלט. ההבדל הגדול ביותר הוא שלברון בעונתו ה-2 בליגה כבר היה שחקן הגנה אדיר, מה שגרם לדקות שלו על הפרקט להסתיים בתוצאה חיובית (הקבוצה בלעדיו גם קלעה פחות, וגם ספגה יותר).

          1. יאנג רע בהגנה בזה אין ספק. אבל יש לי תקוות גדולות שימשיך בקו השיפור ההגנתי. יש לו נשקים התקפיים שלי נותנים תקוות גדולות לגבי העתיד שלו

      2. אני חשבתי שאתה רואה חשבון. באותו אתר יש נתונים מדויקים של כמות הפוזשנים המצטברים של אטלנטה העונה. זה ממש לא מסובך מצרוף נתונים אלו להגיע לתוצאה שאתה מחפש. אבל, אתה באמת מצפה שמישהו יעשה את העבודה השחורה עבורך?
        תן לי להגיב בביטוי בו אתה אוהב להשתמש –
        חחח
        .
        לגבי ה-"שקר". איך שאתה אוהב להשתמש במילה הזו לנוכח עובדות. טראמפ יכל היה להיות גאה מההתנגחות הצינית שלך עם עובדות אובייקטיביות. משעשע.
        .
        לעניין –
        ברור שה-ON/OFF של לברון בחלקו הלא מבוטל מגיע בזכות דייויס. מי טען אחרת?
        מה שכן, הנתון של דייויס הוא שונה לגמרי מזה של לברון.
        הלייקרס עם דייויס מנצחת ב-7.2 נק' הפרש, ובלעדיו היא מנצחת ב-9.7 הפרש.
        .
        אלו הנתונים כפי שהם. אתה יכול להמשיך לזעוק את הנרטיב, ולתבלו ב-"שוב השקר" הילדותי שלך. אפילו תוסיף רקיעה ברגל לקינוח… משעשע…

          1. אני טוען שאם אתה רוצה לאסוף ולפרסם נתונים, תעשה את זה. אל תפיל את העובדה על אחרים.
            .
            את הנתון שמראה את המשמעות של יאנג לאטלנטה, כבר הבאתי. שיטת הצגת הנתונים המצטברת (לגיטימית, אבל מטעה) שאתה רוצה, הייתה רק מחלישה את הטיעון שלך (שוב, בגלל שעל מנת להבין את המספר שמתקבל, היה צריך קונטקסט שאותו מספר לא מציג).

            1. אז מה אתה בעצם אומר שלהוקס יש את הצוות המסייע השני הכי גרוע בליגה אחרי הצוות של לברון?

    2. באתר הליגה אלו נתונים קצת שונים מbr אבל בשניהם התמונה די ברורה.
      אני אחרי מסעות מטלטלים ביחד עם עידו מעדיף br אבל הוא הרבה פחות נוח מהרבה בחינות בעיקר וויזואלית.

  29. טראמפ מוסר דש ליקיר הדמוקרטים קאסם סולימאני. זה שאובמה חתם איתו הסכם גרעין קיבל פרס נובל ובא מחוייך לאמריקאים חחח כסיל אמיתי האובמה הזה.
    אגב עכשיו אני רואה סידרה תיעודית אדירה בנטפליקס ימי מלחמת העולם ההשנייה וזה בדיוק מה שקורה היום. היטלר פלש לצכיה ואוסטריה והצרפתים והבריטים לא רצו מלחמה וניסו להשיג הסכמים חחח נוויל צמברלין רהמ בריטניה הכסיל בתפקיד אובמה חותם הסכם שלום עם היטלר ובא מבסוט ומחוייך לבריטים כמו אובמה היטלר אחרי כמה ימים פולש לצכיה בהמשך כובש את צרפת חחחח למזלם של הבריטים צברלין האהבל הולך וצרציל בתפקיד טראמפ עולה ולא מוכן לשום הסכם שהיטלר מציע לו ולא אוכל את הערבובים שלו בדיוק היום. העולם הכסיל רוצים מומ חחחחחחח
    דש לסולימאני. טראמפ הוא אחד הנשיאים הכי גדולים בהיסטוריה קורא את המציאות וזה מה שהכסילים לא אוהבים בו הם אוהבים את התיאוריות שלהם שהאיראנים מסכנים והכל בגלל הכיבוש סולימאני סהכ אדם היה אדם טוב.
    גם יקירי השמאל מאיר דגן ודיסקין שאמרו שביבי סתם מפחיד ואין סכנה מאיראן 😂😂😂

    1. בכלל לא התייחסתי לשאלה של "טוב" או "רע" (אתה טועה בגדול, אבל זה דיון אחר). רק לעובדה שמדובר על שקרן נטול בושה. זוכר את "זה היה טקס ההשבעה הכי גדול?"
      שמים מול הפנים שלו את העובדות, את התמונות שמראות שהוא מבלבל את המוח, והוא בלי למצמץ, ממשיך עם הנרטיב.

    1. כמה דק ההוקס העונה שיחקו טוטאל בלי יאנג כמה נק חטפו וכמה קלעו בפועל.
      והאם יש קבוצה עם הפרש גדול יותר ללא הכוכב שלה. שיהיה הוגן באמת ליקרס בחי לברון ודיוויס כי דיוויס אמנם יצמצם את ההפרש לליקרס ולכאורה זה טוב לטיעון שלי אבל להוקס אין שחקן ברמה שלו אז!אני רוצה להיות הוגן.
      כנל קליפרס בלי קאווי וגורג
      פילי בלי אמביד
      באקס בלי יאניס וכו
      הבנת את הקטע

  30. כמה דק ההוקס העונה שיחקו טוטאל בלי יאנג כמה נק חטפו וכמה קלעו בפועל.
    והאם יש קבוצה עם הפרש גדול יותר ללא הכוכב שלה. שיהיה הוגן באמת ליקרס בחי לברון ודיוויס כי דיוויס אמנם יצמצם את ההפרש לליקרס ולכאורה זה טוב לטיעון שלי אבל להוקס אין שחקן ברמה שלו אז!אני רוצה להיות הוגן.
    כנל קליפרס בלי קאווי וגורג
    פילי בלי אמביד
    באקס בלי יאניס וכו
    הבנת את הקטע

    1. הוקס:
      עם יאנג: 1234 דקות קלעו 2909 ספגו 3086
      בלי יאנג 605 דקות קלעו 1185 נקודות 1377

      באקס:
      עם יאניס 1116 דקות קלעו 2809 ספגו 2445
      בלי יאניס 761 דקות קלעו 1829 ספגו 1731

      פילי
      עם אמביד 963 דקות קלעו 2167 ספגו 2034
      בלי אמביד 871 דקות 2005 ספגו 1992

      יוסטון
      עם הארדן 1320 דקות קלעו 3268 ספגו 3047
      בלי הארדן 418 דקות קלעו 1032 ספגו 1053

      דאלאס
      עם לוקה 1086 דקות קלעו 2696 ספגו 2496
      בלי לוקה 705 דקות קלעו 1610 ספגו 1545

      עם הצמדים של הקבוצות מ-LA זה יותר מעצבן לעשות את זה אז אין לי כח .

      1. עידו תודה רבה!!

        כמו שחשבתי ההוקס מקום 1 בליגה הצוות המסייע של יאנג הוא הגרוע ביותר!!

        ההוקס במינוס 192
        יוסטון במינוס 21
        פילי בפלוס 13
        מאבס בפלוס 65
        באקס בפלוס 98

        התלות הכי גדולה היא של ההוקס בכוכב שלהם ואחכ של יוסטון בהארדן. שהכוכבים לא משחקים.

        1. עם יאנג בהרכב, אטלנטה מפסידים ב-177 נק'. בלעדיו הם מפסידים ב-192 נק'. ההפרש בין מה שהם עושים אתו, ומה שהם עושים בלעדיו (כאמור – תרגיל מטופש, היות והוא לא מתייחס, לא לקצב, ולא ליחס דקות) הוא מינימלי.
          .
          בנוסף –
          הבדיקה הנ"ל לא באמת בודקת חוזק של צוות המסייע. קבוצות שמשחקות עם הכוכבים שלהן ביחד, ומעלות הרכבי ספסל "נטולי כוכבים", יקבלו תוצאה כזו שמראה חמישייה חזקה, וספסל חלש. זה לא אומר שמדובר בקבוצה חלשה , רק שמודבר בקבוצה עם ספסל בינוני.
          קח לדוגמה את הלייקרס. הספסל שלהם מדורג במקום ה-9 בליגה. הסיבה היא שהלייקרס משחקים כמעט תמיד עם או לברון, או דייויס, על הפרקט. זה מאפשר (+/-) גבוה לאותו "ספסל".
          .
          (כל זה לא באמת אומר שלצדו של יאנג הרכב "חזק". רק שהבדיקה בצורה הזו לא באמת מלמדת את מה שאתה רוצה שהיא תלמד)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט