אירועי דיומא – 06.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – משחק הצמרת הישראלי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, ובאיטליה אנו נוכל לצפות במשחק הבכורה של זלטאן איברהימוביץ במדי מילאן וגם במשחק המחזור של נאפולי מול אינטר.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 17 :

19:00 בני יהודה – נס ציונה, ספורט 4 : משחק שנדחה מיום שבת עקב ההצפות וישוחק היום, לדעתי קצת חבל שהוא קצת חופף עם משחק המחזור ולכן סביר להניח שלא הרבה יצפו בו. בני יהודה חזרה לנצח השבוע בליגה אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 3-0 גדול בחוץ על מכבי נתניה, מה שהעלה אותה למקום ה-5 בטבלה, אך הרוחות בשכונת התקווה עדיין לא נרגעו והאוהדים עדיין דורשים את "ראשם" של הבעלים אברמוב ושל המאמן יוסי אבוקסיס. מהצד השני של המגרש ולקבוצה הכתומה השניה בליגת העל אנו רואים את נס ציונה שמגיעה אחרי הפסד קשה 1-0 להפועל תל אביב שנלחמת איתה על הישרדות בליגת העל, ונס ציונה כרגע ממוקמת במקום ה-13 והלפני אחרון עם פער של 2 נקודות מכפר סבא שנמצאת במקום ה-12 ובמקום שמבטיח עונה נוספת בליגה. בסיבוב הראשון בני יהודה ניצחה 1-0 את נס ציונה בחוץ והשאלה האם הפעם זה יסתיים אחרת? לדעתי לא, ונראה את בני יהודה מנצחת שוב את נס ציונה.

*שווה צפייה* 20:15 מכבי חיפה – מכבי תל אביב, ספורט 5 : המשחק של המחזור ואולי אפילו של הסיבוב הנוכחי כאשר הראשונה תתארח אצל השניה בטבלה כאשר הפער כרגע עומד על 3 נקודות ובמצב העניינים הזה ניצחון של מכבי חיפה יגרום לשיוויון נקודות ביניהן, ואילו מכבי תל אביב יודעת שכל נקודה כאן תשמור על הפער או תגדיל את הפער ממכבי חיפה שדולקת אחריה. מכבי חיפה מגיעה אחרי 2-1 על ק"ש ואילו מכבי תל אביב מגיעה אחרי 4-0 על כפר סבא ונראה שהיא חוזרת לאט לאט למסלול. הימור – אני לא אוהד אף אחת מהקבוצות אבל כן בא לי לראות קרב רציני על האליפות, דבר שקצת נעלם בעונה החולפת, לכן אני מקווה שנראה את מכבי חיפה מנצחת את מכבי תל אביב, אבל משום מה מרגיש לי שמכבי תל אביב הולכת לנצח ולכן אהמר על הצהובים.

סרייה א' – מחזור 18 :

16:00 יובנטוס – קליארי, 2 ONE : יובנטוס שבמקום ה-2 תארח את קליארי שבמקום ה-6. יובנטוס אומנם ניצחה בליגה 2-1 את סמפדוריה אך לאחר מכן היא שיחקה בסופר קאפ האיטלקי ובו היא הפסידה 3-1 ללאציו, ואילו קליארי מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים כולל 2-1 לאודינזה מהתחתית של הליגה. הימור – קליארי קבוצה מצוינת שנמצאת בתחילתה של תקופה פחות טובה, אבל אני מאמין ומקווה שהיא תצא ממנו היום עם תיקו מכובד מול יובנטוס.

16:00 מילאן – סמפדוריה, 2 ONE : מילאן שבמקום ה-12 תארח את סמפדוריה מהמקום ה-17. הסיפור המרכזי של המשחק הוא החזרה של זלטאן לעיר האופנה ולצד האדום של העיר, כאשר לטעמי הביאו אותו בשביל להחזיר את העניין של כולם בקבוצה הדועכת של העיר וגם כדי לתת תחושה לקהל שהעונה עדיין לא גמורה מבחינתם. מילאן אומנם נמצאת 14 נקודות פער מרומא שבמקום ה-4 אשר מוליך לליגת האלופות אבל זהו פער שאותו ניתן לסגור, במיוחד שאם מילאן תנצח היום הפער ירד ל-11 נקודות בלבד. סמפדוריה מנגד, נמצאת נקודה מעל הקו האדום וללא כל קשר לתוצאה היא תסיים מעליו. מילאן מגיעה אחרי תבוסה 5-0 לאטאלנטה בליגה ואילו סמפדוריה אחרי הפסד 2-1 ליובנטוס. הימור – מילאן במשחק הבכורה של זלטאן תנצח והענק השבדי יהיה מעורב בגולים .

*שווה צפייה* 21:45 נאפולי – אינטר, 2 ONE : המשחק המרכזי של הערב בסרייה את נאפולי המתרסקת מול אינטר שחושבת על אליפות אחרי מספר שנות בצורת. בנאפולי כמובן שיש צרות ולא רק שקוליבאלי לא ישחק אגב פציעה, מסתבר שגם מרטנס לא ישחק ולפי התקשורת האיטלקית יכול להיות שנראה אותו בעונה הבאה במדים הכחולים שחורים של אינטר, כי הוא מסיים חוזה בסוף העונה ויכול לחתום בחינם היכן שירצה. אינטר לעומתה מלאת אנרגיה חדשה עם מספר שחקנים מפתח שיחזרו אחרי פציעות: סנסי, קנדרבה, אסמואה(אולי ישותף) וגליארדיני. בנוסף אליהם במחזור האחרון היו מורחקים מרטינז וגם ברוזוביץ, כך ששניהם יחזרו ישירות להרכב. אינטר במקום הראשון עם מספק נקודות זהה ליובנטוס ואילו נאפולי במקום ה-8 במרחק של 11 נקודות מרומא שבמקום ה-4. נאפולי מגיעה אחרי 2-1 על סאסואולו בחוץ ואילו אינטר אחרי 4-0 בבית על גנואה. הניצחון האחרון של אינטר בליגה על נאפולי בנאפולי היה בשנת 1997(חשוב לזכור שנאפולי לא הייתה בסרייה א' 7 שנים בזמן הזה). הימור – בתור אוהד אינטר אני מרגיש טוב לקראת המשחק הזה ולכן אהמר על ניצחון של אינטר וחזרה למקום הראשון.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

        1. זלעטן נכנס בדקה ה 54 והביא שינוי אב זה לא הספיק ליותר מתיקו 0 עם סמפדוריה ששוערה תפס יום מצוין….

  1. תודה ניר היום משחק עונה כזה שלא היה הרבה זמן לכבודו אני מאזכר בקצרה את עשרת הקלאסיקו הגדולים בין המכביות מתל אביב וחיפה לפי סדר כרונולוגי .

    1. חצי גמר גביע המדינה 83 .
    נגמר 4-4 ובני טבק הכריע לטובת הצהובים בפנדלים.

    2. גמר 87 3-3 ושוב הצהובים מנצחים בפנדלים כמדומני דריקס מכריע את הסיפור .

    3. משחק הפליאוף התחתון 88 שזכור בגלל ה 0-10 ,המדהים ההוא שבו השפילו הירוקים את הצהובים (שהתאוששו כעבור זמן קצר ולקחו את גביע המדינה).

    4. גמר 93 ראובן עטר מכריע אותו בדקה 79 כמדומני ברקוביץ מבשל 0-1 לירוקים .

    5. משחק העונה 1994 אולי המשחק הזכור בין הקבוצות מכבי חיפה רומסת 0-5 עם שערים של אלון מזרחי ברקוביץ עטר (השער המרשים מכולם ) גצקו כבש את החמישי וכמדומני הולצמן את הרביעי .

    6. שמינית גמר 94 שם דווקא הצהובים ניצחו את החיפאים שלא היו מנוצחים כל העונה בליגה

    7. משחק העונה 95 מכבי ת"א מנצחת 3-1 בקריית אליעזר את חיפה של ברקוביץ ורביבו עם הצגה גדולה של נמני .

    8. גמר גביע המדינה 02 מכבי תל אביב מנצחת את חיפה האלופה מהנקודה לאחר 0-0 ב 120 דק.

    9. מחזור סיום 03 שם 2 הקבוצות מגיעות בשוויון נק למחזור הסיום הצהובים בפיגור במחצית עושים קמבק אדיר וזוכים באליפות על חשבון הירוקים שעשו לראשונה את ליגת האלופות באותה עונה .

    10 גמר גביע המדינה 2016 מכבי חיפה מפתיעה ומנצחת 0-1 במשחקו האחרון של בניון בירוק ושל זהבי בצהוב.

    1. #2: דריקס הבקיע צמד (גריאני את הראשון), בני טבק את הפנדל המכריע.
      #7: רביבו לא שיחק באותה עונה בחיפה. המשחק היה ב 96, לא 95.
      #9: שתי הקבוצות לא נפגשו במחזור הסיום (חיפה נגד אשדוד, מכבי נגד הפועל פ"ת).
      במקום 8 ו 10 הייתי מכניס את גמר הגביע של 62 (2:5 לחיפה) ואת שני ה 1:5 שמכבי ת"א נתנה ב 93.
      גם חצי הגמר של 93 צריך להיכנס לרשימה – 2:4 למכבי ת"א במשחק פנטסטי.

  2. לדעתי יהיה תיקו 0 ולא יותר משני שערים וכן לא יותר משער לקבוצה התוצאות האפשריות
    0-0 1-1 או 0-1 לאחד הצדדים.

  3. היה אחד המשחקים הגדולים שאני זוכר בכדורגל הישראלי.
    השער האחרון שחיפה ספגה סימן את כל מה שרע בה והשער בניגוד לפרשנים לא נבע מהרצון לתת את ה 4 אלא ממסירה מרושלת עם החיצון של הרגל במצב שלא עושים אותו בחיים!
    לאחר מכן הכדור כן הגיע לחיפה שוב ליד החצי ו 3 שחקנים של חיפה התבלבלו אחד עם השני מה לעשות איתו ומשם מכבי לקחה את הכדור ודהרה על הקו ועדיין היו 2 על יונתן כהן ברחבה ואף אחד לא היה לפניו לקחת לו את הכדור, כשבכדור רוחב זה הדבר הכי בסיסי שמכסים.

  4. היה משחק נהדר וכדורגל ברמה גבוהה, וסוף סוף לשם לשינוי המשחק גם הבטיח וגם קיים,אולי זה יעזור לעתיד של הכדורגל שלנו, רק שתהיה המשכיות ושמאמנים יפסיקו לפחד על התחת שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט