מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.הלייקרס הודיעו שהם "מקשיבים" לכל הצעה על קוזמה!

אני יודע שזה לא הגיוני. אני יודע שזה צעד טפשי, אבל זה הכל כתוב כאן בשחור לבן: https://larrybrownsports.com/basketball/lakers-listening-to-trade-inquiries-for-kyle-kuzma/531568

בתחילה הם אמרו שכל טרייד על קוזמה 'לא בא בחשבון'. לפתע הם 'מוכנים לשמוע'? סם אמיק מהאתלטיק כותב שעד עתה קוזמה היה OFF LIMITS. לא עוד (https://theathletic.com/1509359/2020/01/05/the-kyle-kuzma-quandary-the-lakers-are-listening-to-trade-offers-for-their-young-star-but-will-they-make-a-move/

סם אמיק מסביר – בחלקו – את המוכנות של הלייקרס לשמוע הצעות בקשר לקוזמה במספרים שלו שהם בירידה העונה מ-18.7 נק' בעונה שעברה ל-12.1 העונה.

באמת? התוספת של אנטוני דייויס היא לא הסיבה לכך?

מצד שני, אני מאמין שקוזמה הוא כולו בעד טרייד. הוא טוב מדי מכדי לשחק 'איש ששי', ואחרי העונה הבאה כשהוא יהיה מוכן לכסף הגדול הוא יכריח טרייד, אם הלייקרס לא יעשו זאת עד אז.

ישנו עוד דבר שדקסטר ושאר אוהדי הלייקרס המוזרים לא מוכנים להודות בו: לברון וקוזמה 'לא אוהבים אחד את השני, כמו שאומרים החברים שלי בצפת בשפה עדינה. משהו עם הסוכן של קוזמה שצילצל לג'יימס לברון או משהו כזה (https://larrybrownsports.com/basketball/lebron-james-responds-called-out-kyle-kuzma-trainer/530162) אבל לברון, למרות הכל, טוען שהוא "SUPPORTIVE OF KUZMA".

שמע לי, דקסטר. אני מכיר את לברון לא יום ולא יומיים. אני מדבר על הזמן מ'ההחלטה שלו'. לברון לא רוצה כל תחרות. אני לא מדבר על תחרות כדורסלנית. אני מדבר על פופולריות והערצת קהל. דוויין ווייד אף פעם לא היווה סיכון. הוא אמר מתחילה שלברון הוא ראש המחלקה. אבל עם קיירי אירוינג זה היה אחרת. אירוינג עמד לקחת ממנו את הערצת הקהל, וזה דבר שלברון לא יוותר עליו. AD הוא לא סיכון. הוא מין דביל כזה והגבות שלו מחוברות. אבל רוזמה? קוזמה – קוז-אמעק – הוא חמוד מדי, יפה מדי, כריזמטי מדי, וטוב מספיק. הקהל בלוס אנג'לס עלול לעבור למחנהו בקלות ולברון יודע זאת.

(חייבים להיפטר ממנו!)

2. ההתפרצות של קווין לאב שהתחילה אחרי הפליי של קולין סקסטון

אנחנו כאן בהופס הרבה פעמים ראשונים. מה שכתבנו (אוקיי. "כתבתי") אתמול על קווין לאב מופיע היום בכל האתרים: קווין לאב מתפרץ נגד בני קבוצתו 'האנוכיים' – ובמיוחד קולין סקסטון שפשוט – או לא כל כך פשוט – לא מוסרים ללאב כשהוא פתוח! לאב כבר התלונן למאמנו (הלבן ) John Beilein , שאמר ללאב שאם זאת הרגשתו (ואם הוא 'בטוח' במה שהוא מרגיש!) שיתלונן למנכ"ל קובי אלטמן (שהוא שחור!).

(למה אני מדגיש "שחור-לבן"? כי היו דברים מעולם, ואני לא מתבייש או חושש לכתוב זאת. רוצים סתם דוגמא שקופצת לי בראש? אייזיה תומאס האומר ש-'אם לארי בירד היה שחקן שחור הוא היה סתם עוד שחקן טוב'.

לאב הוא הלבן המשמעותי היחיד בקבוצה, והוא המבוגר בין כולם. הוא מרגיש 'לא שייך' והוא מרגיש שהוא לא רק מבודד אלא מוחרם. במשחק נגד טורונטו הגיעו מים עד נפש, והראו זאת בשידור חוזר – שוב ושוב – את לאב פנוי ופתוח, ואיש לא מוסר לו.

ואז באה ההתפרצות.

לאב לא יכול להישאר בקאבס. חייבים להטריד אותו, ואני מצדיק אותו. אמרתי 'REVERSE DISCRIMINATION'? לא אמרתי ולא כתבתי, וכל אחד שיסיק את מסקנתו הוא.

(היום הקאבס הודיעה שקווין לאב לא יוענש על התפרצותו. ישנה לכך סיבה. הסיבה היא שכל שחקן נורמלי היה מתפוצץ מכעס כמוהו)

3. יש עוד 'לבן' שחוטף אותה כל משחק – לוקה דונצ'יץ'!

ישנו עוד שחקן לבן שאוכל אותה. "כל משחק", לדעת מאמנו ריק קרלייל. כשלוקה קלע 39 נק' בהפסד בהארכה לשרלוט. "כל אחד BEATS HIS SHIT OFF כל משחק ומשום מה כשעושים זאת נגד לוקה זה מתקבל יותר מאשר נגד כל אחד אחר. כאילו 'אסור' לאחד כמוהו להיות כל כך טוב".

במילים אחרות, קומראדים, מאיפה בא הלבן הזה, ועוד מאירופה, לשלוט ב-NBA, במשחק של השחורים? אז אפילו השופטים – לפי מה שאמר קרלייל, לא אני, "NOT GIVING DONCIC CALLS THAT THEY GIVE OTHER PLAYERS".

הוא אמר ש"זה הוא ה-THEME (תימה, 'לחן') כל העונה הזאת".

שאלו את לוקה מה דעתו בנידון. הוא ענה, "מה שהמאמן אמר הוא נכון, , אבל כדורסל הוא משחק פיזי, והשופטים מצפצפים כפי שהם רואים זאת…"

מה ברצוני לומר בנידון?

הפעם אני מסכים עם ריק קרלייל. שחקנים מרשים לעצמם לעשות ללוקה דברים שעם לארי בירד, למשל, הם לא היו מעיזים. אלף, הם היו חוטפים אותה מלארי פי שניים. בית, לגבי לארי היתה מין יראת כבוד. לא היו מעיזים. אולי לוקה הוא צעיר מדי ויראת הכבוד אליו תתפתח עם הזמן, אבל אולי זה לא רק שאלה של זמן וגיל. לארי, כבר כרוקי, נחשב לכוכב-על. לא היתה כל שאלה שהוא האיש. אולי זה עניין של כריזמה? גם עם מג'יק או מייקל לא ניסו אף פעם ליכלוכים. אוי למי שהיה מנסה.

עם לוקה זה בסדר. הוא חייכן כזה, אירופאי כזה, עם אמא חתיכה כזאת, אז למה לא להכניס לו – סתם ככה – שיילמד? שישלם את שכר הלימוד. הרי הוא ווניל אירופאי אחרי הכל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 133 תגובות

  1. 1. יתכן שהטריגר לעניין של קוזמה היה הציוץ של מאמנו בטוויטר מול לברון. אבל קוזמה פשוט לא טוב השנה. הוא התחיל את העונה באיחור, זכר לפציעת הקרסול מהנבחרת האמריקאית, ופשוט מתקשה להיכנס לעונה עד כה.
    הלייקרס במצב של "ניצחון עכשיו" ואין להם סבלנות לחכות שקוזמה יחזור לעצמו (לפחות העונה), בעיקר שיש לו פוטנציאל ושווי גבוה. הלייקרס יכולים לקבל חבילה יפה עבורו (כולל איזו בחירת דראפט שתפצה על כל אלה ששלחו לפליקנס).
    2. קווין לאב אולי צריך לעשות את ה-"I don't want to be here" של בלדסו… אבל זה מובן שהאיש רוצה ללכת מהקאבס. יש שם קבוצה נוראית עם מאמן שלא ממש מצליח להשתלט על הצעירים. לאב כשחקן גבוה תלוי בגארדים, והגארדים של הקאבס די משתוללים.
    3. לוקה צעיר – אבל הוא הולך בהחלט להרוויח את הכבוד של הליגה הזו.

  2. חחח מנחם קרלייל עושה דאנטוני מתחיל לבכות על שיפוט כל המשחק וזה שהוא ולוקה יושבים 48 דק לשופט על המוח. איזה עבירות? הוא הולך מלא לקו כולל ים שריקות אוויר הוא רוצה שבכלל לא יתנו לשמור שלא יהיה אפילו שומר בסביבה? משעשע.
    מעניין לאיפה קוזמה יגיע יאללה פופ קח טרייד שעבר בהופס קוזמה מול דגונטה

    1. מסכים, לוקה בכיין סדרתי וקרלייל מנסה להיכנס לשופטים לראש. זה טעות כי בדברים האלה הוא רק נותן לגיטימציה ללוקה להמשיך להתבכיין במקום להתרכז במשחק ולחזור להגנה נגיד במקום לבכות..

      1. זה דווקא טקטיקה טובה לא מפסידים מזה כלום. וזה יכול להניב פירות. קרלייל בעצם רומז לסילבר לוקה הוא דרג בכיר ויש לקדמו לדרג מטה האלופים כבר עכשיו.

  3. תודה מנחם.
    .
    שלושה שחקנים שלא מקבלים טיפת כבוד מהשופטים: לוקה הארדן ולברון. שלושתם מקופחים על בסיס קבוע וזה רק מראה שאין קשר לצבע או לוותק בליגה.

    1. מצחיק שהאשך קיבל הארדן וניל ואירופאי עם הסטט של ראס 😂😂😂
      היקום מקשיב
      ויש פה כמה מכחישי שואה שאומרים שהוא לא דומה להארדן ולא לוקח ריב של פורזי ולא מדברים על יוסאג וכל השטויות 😂😂😂

      1. איך לוקה קשור לסטט' של ראס? לוקה יעיל הרבה הרבה יותר.
        הכל אצלך זה אחוזי שדה ואפקטיבי אה חחחח
        רודי גובר עם 60 אחוז הכי יעיל חחח אפילו לא שחקן טופ 70 בליגה. מה כל דבר אתה מקשר אחוזים זה הדבר הכי פחות חשוב במשחק ומתעלם מכל האלמנטים האחרים של המשחק.

          1. איך אותם מספרים? אפילו לא קרוב. זה מפחיד עד כמה לוקה יעיל, זה מפחיד עוד יותר בהתחשב בגיל שלו. ווסטברוק בכל הקריירה שלו מעולם לא היה קרוב להיות יעיל. כל זריקה שלו הגיעה עם תג מחיר של אחוזים מזעזעים. גם ברמת ניהול המשחק, לוקה עולה על כל מה שווסטברוק עשה בקריירה. היכולת ליצור גם במשחק העומד, לצד היכולת להימנע מלהיכנס עם הראש בקיר, זה מה שמפריד בין לוקה לווסטבוק. פשוט לא באותה ליגה.

            1. Lo
              דיברתי על המספרים של ראס בשיאו
              תמשיך לשחק במחשב

            2. OMG
              אחד היה בגמר הכללי, ארבעה גמרים איזוריים, MVP, עונות TD רצופות, עם כוכב אחד לידו כמעט הדיח את 73:9
              השני עוד לא עשה כלום!!!!!
              כלום!!!
              ברווז עיתונאי – מנפח סטט בלי הגנות בעונה שעד כה היא בדיחה סטטיסטית.
              "פשוט לא באותה ליגה"
              נו באמת

            3. איך שאני אוהב את ההומריות שלכם. כמה סיבובים פלייאוף עבר ווסטברוק בלי דוראנט?

            4. כמה לוקה?

            5. דה שוט היקר מה בדיוק הופך את העונה הזו לבדיחה סטטיסטית לעומת קודמותיה?
              ואם אתה חושב שלוקה קולע כי לא שומרים עליו אז כנראה לא ראית משחק אחד של דאלאס.

            6. אני עם גיא, איך אפשר בכלל להשוות. ודה-שוט, על מעריצי ראס יש איסור בתכלית האיסור להשתמש במושג 'מנפח סטטיסטיקות'. עונות הטריפל-דאבל של ראס יושבות במילון ליד ההגדרה של קלוריות ריקות.

            7. אשכרה אברי צודק. עד כמה שאני שונא את הדיבורים האלה על ניפוח סטטיסטיקות וקלוריות ריקות אם יש מישהו שהאמת לא יכול להשתמש בהם זה ווסטבריקיסטים.

            8. עידו ואברי – מה לוקה עשה עד היום? מקום 6 במערב הכי חלש בשנים האחרונות. בשנה שעברה לא הגיע לפלייאוף. ראסל בעונת ה-MVP הגיע למקום 5 ומתח יפה את יוסטון – עם צוות פחות מזה של לוקה. לוקה נהנה מהשיפוט שלא מאפשר להגן עליו, ומזה שכולם השנה זורקים זין בליגה – קצב מהיר, הרבה זריקות, הרבה אסיסטים וריבאונדים בקופה, אין הגנות.
              לוקה יהיה גדול, אין ספק – אבל לשמוע את גיא אומר שהוא וראס זה "לא אותה ליגה" – זה כואב באוזן. ראס עשה כמה דברים בליגה הזאת.

            9. ועידו – ראיתי את לוקה כמה פעמים השנה, למשל נגד יוסטון ו-ל"א. הלוואי שעלי בליגה למקומות עבודה היו שומרים ככה. הייתי זוכה ב-MTV

            10. אני טענתי שלוקה עשה משהו עד היום?
              מה לעשות שהוא יודע לעשות נקודות באופן יעיל וראס ממש ממש לא. נכון לווסטברוק מגיע קרדיט על הרבה דברים.
              אבל להגיד שהליגה העונה בדיחה לעומת העונות הקודמות זו הזיה שבאמת מתאימה בעיקר לך. מה ראס לא נהנה מהקצב המהיר כדי להעמיד מספרים? לגבי ההגנה – אני כבר מכיר את העולם שלך אז יאללה לך תראה יורוליג ותדמיין ששם לא זורקים זין.
              אהה כן וכרמלו…ברור.

            11. דה שוט – עוד פעם עם המיתוס הזה שלראס לא היה עם מי לשחק?
              היה לו את אולדיפו, אדאמס קנטר ועוד שחקנים משלימים מצוינים. היה לו את פול ג'ורג' איתו בעונות אחרות ועדיין קיבל בעיטה לתחת מול רוקי.

            12. בינתיים לוקה לא השיג עשירית מראס. אם ישיג בעתיד נדבר.

        1. מה כל דבר אתה עם אחוזים חחח זה האלמנט הכי פחות חשוב במשחק ומתעלם מכל שאר האלמנטים. זה לא משחק מחשב. ראס גם עם 35 אחוז כותש הגנות מריץ שחקנים למוות עושה כאוס ועל הדרך מעמיד 24 8 8 ומקום 2 במערב חחח וזה בלי טיפת קליעה.
          אם איזה לונזו חבר שלך או דגונטה או ווייט היו עושים את זה היה הולך פה השפרצה קבוצתית בהופס

          1. מה שבעיקר עצוב בתגובה זה שהיא מלמדת עד כמה אתה מתעלם ממה שכל מי שמתווכח אתך כתב עד היום. השורה התחתונה – לא, אחוז אפקטיבי רחוק מלהיות האלמנט "הכי פחות חשוב". בלי היעילות, לא הארדן, לא דוראנט, ולא קרי, היו גבוה ברשימה של גדולי הסקוררים. זה מה שמבדיל בין המונטה אליסים של הכדורסל, לבין בסופו קריים.

          2. אין לך מושג בהבנת משמעות הסטטיסטיקה!!!
            כמעט אף כוכב על כמו מייקל ומג'יק ובירד ווילט וכארים ובארקלי לא היו מה שהם ללא אחוזי יעילות גבוהים. המקרה של ראסל הוא חריג ויוצא דופן.

            1. למייקל לא היו אחוזים טובים

        2. רק בשביל להבהיר – אין לי מושג איך התגובה שלי התערבבה עם משהו שנראה כמו תגובה של שמעון אבל אני לא רוצה שתיוחס לי הזכות האדירה, של חדות שרואה הרבה מעבר למספרים ולסטט, כמו שיש לשמעון אז אני חושב שאחוז אפקטיבי הוא אלמנט מאוד מאוד חשוב במשחק. אולי הכי חשוב. (טוב TS הכי חשוב אבל זה אחד החשובים)

        3. איו לך מושג במשמעות הסטטיסטיקה.
          אף כוכב על לא היה יכול להיות כזה ללא אחוזי יעילות גבוהים (מה נחשב גבוה משתנה בין העמדות ואצל שחקני פנים המספר גבוה יותר).

          1. מצחיק שמציגים את ההישגים הקבוצתיים של ראסל ווסטברוק ומתעלמים מזה שהוא שיחק ליד אחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה והשחקן הטוב בעולם ליד לברון, שבלעדיו כמו שראינו ואפילו שיש עוד שחקן אולסטאר לידו הוא לא עובר סיבוב ראשון.
            לוקה כבר עכשיו טוב יותר מווסטברוק בשיאו בטח בכל הפן ההתקפי. ווסטברוק לעולם לא התקרב אפילו למחוזות היעילות האלה, ובשיאו הוביל קבוצה לסיבוב ראשון בפלייאוף לוקה עומד לעשות את זה כבר השנה ברייטינג התקפי קבוצתי גבוה הרבה יותר ויעילות גבוהה הרבה יותר (ואין לו את דוראנט לידו).
            .
            לגבי יעילות ואפקטיביות לבד זה רחוק מלספר את כל הסיפור ואני לא אוהב שמסתמכים רק על הטיעון הזה כי יש גם את הפן הפסיכולוגי, והמעשי או ״אפקט קובי״ , השמירה הכפולה שנדרשה על קובי ברייאנט השאירה את הלייקרס לשחוט בריבאונד התקפה ואת החברים לזריקות פנויות. אצל ראסל זה ממש לא המצב.
            .
            אני גם לרגע לא טוען שלוקה יותר כישרוני מראסל ווסטברוק, ראסל בשיאו הוא אחד מ5 -10 הכישרונות הגדולים בהיסטוריה, ואם זה היה משחק מחשב הייתי לוקח אותו בלי לחשוב פעמים לפני דונציץ, כי אם אפשר לשלוט על הקבלת החלטות שלו מדובר בחיה אתלטית שמסוגל לעשות כל מהלך כדורסל, אבל לצערו ולצערנו הקבלת החלטות שלו כל כך גרועה, אם זה הבחירת זריקות התנועה ללא כדור, הרדיפה אחרי סטטיסטיקה שזה פוגע משמעותית ביכולת שלו כשחקן.

    1. תן לו להבריא בשקט. לי לוקח לפחות שבוע עד שאני מסוגל ללכת ישר אחרי שפעת. מה גם שזה מדבק – יש מצב ששני שחקנים נוספים גם נדבקו. שלא יחזור לחדר הלבשה עד שאחרון החיידקים יצא ממנו.

  4. אחלה מעורב
    אבל עם כזה דיבור נגוע אתה יכול להיות השר לענייני קירוב לבבות פה בישראל.
    אולי גם שר התרבות
    ואפילו אשת ראש הממשלה
    (הסתבכות פלילית יתרון)
    🙂

  5. השאלה הראשוה שצריכה להישאל היא האם קוזמה יכול להיות שחקן חמישייה והתשובה היא לא.
    לכן אין טעם להחזיק אותו על הספסל ולא לקבל משהו מתאים יותר לקבוצה.
    שחקנים של 12 נק שעולים מהספסל ללא הגנה יש בשפע.
    הלייקרס צריכה לבצע מהלך כל עוד הערך גבוה.
    .
    ובכלל הטרייד עם הפליקנס לא חושב נכון. הייתי בכיף נותן את קוזמה ומשאיר את הארט והבחירה ה 4 למשל. או הארט ו 2 בחירות סיבוב 1.
    ובכלל מבחינה כדורסלנית קוזמה הוא האחרון שמתאים להישאר עם הסגל הנוכחי.

    1. דגונטה על קוזמה טוב לכולם. קוזמה על גלינארי וכמה גופות יכול להיות פנטסטי
      גם על שרודר זה טוב. שרודר אחלה שחקן 6 סקורר ויכול לעלות חמישייה בקלאץ. אוק יקחו את קוזמה אין להם לא 4 ולא 3 והוא מתאים לטיים ליין שם

      1. איזה קטע כשראיתי דאלאס נגד אוק' בדיוק חשבתי לעצמי האם טרייד כזה יכול לעבור .נראה לי התאמה מושלמת לללייקרס גלינארי.
        הבעיה שקוזמה על חוזה רוקי

  6. תודה על המעורב מנחם.
    ההשוואה בין מנחם של 2012, שיצא על אנשים שכתבו "אידיוט" בתגובות, לבין הכתיבה שלך עכשיו אממממ… מעניינת

  7. השחקנים הכי מושלמים ללוקה מהכוכבים זה יאניס ודיוויס הם ישלימו אותו מדהים רק שקרלייל לא יוותר להם על הפוסט אפ 😂
    קיובן ולוקה צרחכים להפעיל מערכי גיוס בקיץ הקרוב והבא. להראות לדיוויס שאין עתיד בלייקרס אחרי העונה 😂😂😂

    1. יאניס לא מתאים ללוקה בשום צורה, לוקה מדהים אבל את רוב הנקודות שלו עושה מחדירות וצריך את הכדור בידיים שלו, יאניס אותו דבר. יש לו כמה מהלכי חיתוך אבל הוא עדיין הכי יעיל עם הכדור בידיים

      1. חחחח, כמעט נכון.
        הוא מדבר פה ושם עם השופטים אבל לא מפעיל שום סוג של לחץ ולכן לא מקבל הרבה כבוד….
        צריך לעמוד כל יום מול המראה ושחק כאילו הוא צועק על שופטים, אולי בסוף יתפלק לו גם במגרש…
        🙂

  8. בוקר טוב
    קוזמה שחקן טוב מאד וביחסים טובים עם לברון רק לא מעש מתאים בתפקיד למה שצריך בלייקרס, אגב הוא על חוזה רוקי אז מה כבר אפשר לקבל עליו בטרייד?

    ראיתי בבוקר שבראדלי שיחק מעט דקות, קרה משהו?

  9. קוזמה לא שחקן מדהים. מייצר נקודות ביעילות יחסית נמוכה (למרות שבתקופה האחרונה זה קצת השתפר) ולא עושה שום דבר מעבר מבחינת הגנה, ריבאונד או ניהול משחק. לא כוכב שלישי בקונטנדרית כמו שציפו, אבל הוא על חוזה רוקי ואחד קטן יחסית אז הלייקרס יצטרכו לוותר על עוד נכסים בשבילו. יהיה קשה למצוא לו טרייד מתאים, למרות שיש לא מעט קבוצות שיכולות להרוויח ממנו

      1. זה ממש לא משנה המזרח והמערב שווים השנה, חבל שאתה מציג את זה כאילו המזרח נחות כדי לבסס טענה 3 מ4 הקבוצות בעלי המאזן הטוב בליגה באות מהמזרח. שני הקבוצות עם הנט רייטינג הגבוה ביותר הם בוסטון ומילווקי, הקבוצות בטופ של המזרח ממש אבל ממש לא נופלות מאלה בטופ של המערב וכמו שחשבנו בתחילת שנה יש שלוש קוטנטנריות עיקריות שהם מילווקי לייקרס וקליפרס

      1. אחד משלושת חוזי ה-9.6 מיליון שקליבלנד בוחרת, דלי?
        .
        לא יודע מה הקאבס יעשו עם ראס אבל ליוסטון לאב בהחלט מתאים מאוד

  10. קודם כל מי זה בכלל קוזמה שידרוש מהלייקרס טרייד? שחקן שעדיין לא שיחק משחק פלייאוף אחד ועוד מעז לצאת נגד השיטה של הקבוצה.

    ארווינג נכשל בכל המהלכים שלו כשעזב את הקאבס.
    וויד זה עוד שחקן שניתלה על היכולת האישית של לברון ג'יימס לסחוב קבוצה. בלעדיו היה נשאר עם טבעת אחת שגם היא ליד הצל של שחקן היסטורי בדמות שאקיל אוניל.

    1. תגיד אתה רציני?
      1. קוזמה לא דרש טרייד, הלייקרס מחפשים טרייד עליו.
      2. אירווינג אולי נכשל אחרי הקאבס אבל בלעדיו לברון לא היה משיג אליפות בקליבלנד (תזכיר לי מי קלע את השלשה שניצחה את המשחק?), שלא לדבר על זה שגם לברון לא בדיוק עשה משהו מאז שקיירי עזב.
      3. וויד נתן ב2006 את אחת התצוגות המרשימות של שחקן בודד בפלייאוף, בעיקר בסדרת הגמר (34.7 7.8 3.8) להגיד שהוא היה בצילו של שאקיל זה פשוט לחטוא למציאות.
      .
      לברון שחקן ענק.
      מהגדולים שהיו , ללא ספק, אבל לא צריך להוריד מאחרים כדי להעלות אותו. זה בעיקר מראה על חוסר הבנה שלך את המציאות.

      1. ליויו-
        1.כמובן שהתייחסתי בדבריי לטענות שמנחם הביא במעורבב וכי הלייקרס בוחרים שחקנים לפי המראה החיצוני.
        כמובן שיש פה קשר ישיר ליכולת של קוזמה בפרקט בפרו ובפרשת האינסטגרם.
        2.אתה זוכר באיזה מצב קליבלנד וארווינג היו ליפניי שלברון חזר הביתה? אולי כדאי לך לבדוק שוב את עצמך.
        להגיע בכל שנה עם קליבלנד לגמר הנבא? רוב השחקנים בנבא לא מגיעים פעם אחת למעמד הזה.
        3.וויד השחקן הכי טוב שהיה ליד לברון אבל ירד משמעותית ברמתו בגלל בעיות פיזיות.
        אם זה מעניין אותך אז תחפש על הניתוח שעבר וויד במיניסקוס.

        לא הורדתי אף אחד רק הצבתי את העובדות כמו שהן.
        כמובן שהבאתי את ארווינג ווויד כשחקנים הטובים שהיו לצד לברון,
        אבל היה אפשר להביא כדוגמאות גם שחקנים אחרים כמו סמית',לאב,דלבדובה והסנטר הרוסי.
        מה משותף לכולם בתקופה שאחרי לברון? תחשוב לבד.

        1. 1. מנחם כמו מנחם דיבר בחצי צחוק וזאת אחת הסיבות שאנחנו אוהבים אותו.
          2.אני זוכר טוב מאוד איפה היו לפני שלברון חזר. לא רלוונטי. לברון היה צריך את קיירי בשביל להביא את האליפות הזאת, אין פה שאלה בכלל – ולראיה שנה לפני שהוא הפסיד בגמר.
          3. הטענה שלי הייתה לגבי האליפות ב06, שהצגת כאילו וויד רכב על הגב של שאקיל – בדיוק ההפך חביבי, בדיוק ההפך.
          בנוסף – לברון במיאמי שיחק בקבוצה סופר מוכשרת עם שלושה אולסטארים מוכחים. אכן היה הכי טוב שם אבל להגיד שסחב אותם לאליפות זה לחטוא למציאות (ריי אלן ונוביצקי שולחים לך ד"ש).
          לסיום – נראה שאתה נחוש בדעתך להאדיר את לברון, גם על גבם של אנשים אחרים שכבודם במקומם מונח, שיבושם לך.
          לטעמי אתה מפספס הרבה מהיופי בליגה הזאת וסתם חבל.
          .
          ד"א, שאלה: לברון לקראת סיום הקריירה, וכבר רואים ירידה באתלטיות (תראה משחקים שלו במיאמי, ירידה רצינית אפילו). כן הוא עדיין מדהים בקנה מידה של mvp (ואישית אני בשוק מאיך שהוא מצליח להמציא את עצמו מחדש העונה כמוסר ברמה היסטורית) אבל ככה או ככה יש לו עוד שנתיים – שלוש גג ברמה הזאת – מה תעשה כשהוא יפרוש?
          תפסיק לראות כדורסל כי כולם משעממים כמו שאמרת פה לפני כמה ימים?


  11. לא חסרים שחקנים יותר בשלים ומוכשרים מקוזמה בליגה הזאת.
    במקום פלינקה הייתי מנסה להביא את בוקר,אולדיפו או מקולם

            1. כי המומחה פה מזכיר לי גרסה עילגת שלו בביטוי השמות

            2. כמו גם קנאות פנאטית לדמות ספציפית.
              זרקת משהו לאויר…

            3. 🙂

            4. עידו – אתה ההיטר הכי מצחיק באתר.
              מעניין למה אור החכם לא מתקן את העברית העילגת שלך.

            5. תן דוגמה שאשים לב להבא

            6. אולי אור הוא גם הייטר?
              שמעתי שאין לו פסל של לבראן ליד המיטה.

      1. אברי-
        אתה באמת משווה בין בוקר ומקולם ליאניס?
        אין שום סיבה שקוזמה לא יביא את המספרים של בוקר בקבוצה עם פחות לחץ כמו פניקס.

        1. בוקר העונה:
          26 נק', 3.8 ר' ו6.8 אס' כל זה ב50.8% מהשדה, 35.9% מהשלוש ו91.1% מהקו.
          קשה לי להאמין שקוזמה יתקרב לממוצעים כאלו באיזה שהיא עונה בקריירה שלו – לא משנה איפה הוא ישחק.

        2. מה זו כאילו פרדויה? יענו גדי ווילצ'רסקי סטייל?
          אם קוזמה יכול לתת מספרים של בוקר בפיניקס אז למה לבזבז כסף על כרטיסי טיסה? שישארו במקום ונחסוך את הכאב ראש הזה לכולם.

  12. תודה רבה מנחם.
    הטרייד על קוזמה נראה הגיוני, והדבר היחיד שלא הגיוני זו העסקה הטיפשית שהם ככל הנראה יעשו.
    לגבי לאב – מסכים איתו לחלוטין ויפה מאוד שלא נתנו לו קנס על זה. אגב קולין סקסטון הזה חתיכת אגואיסט, כל היום עסוק בלנפח את המספרים של עצמו, לא מוסר ולא עושה משהו מיוחד, בקבוצה אחרת עם כוכב הוא כבר היה חוטף מזמן.
    לגבי לוקה – הוא יקבל את הכבוד שלו לאט לאט, הוא צריך להרוויח אותו ביושר.

  13. אחלה מעורב, תודה רבה
    רבי שימון בעל הדעה המוצקה, באיזה סטטוס עומד כרגע לוקה. בהתחלה הוא היה חתול בשק, אחר כך 'לא בושה להיות גאלינארי'. אחר כך לאיזה שבועיים חשבת שהוא אליל מוזהב, ועכשיו שוב הוא עבר פיחות? בקרוב אזדקק למילון שימון לכינויים וסטטוסים, עם עדכון שבועי כנראה

  14. אני מאוהבי קוזמה , הלוואי יגיע לקינגס. טרייד של בוגדן ראש בראש תמורתו עם פילרים להשלמת הערך הכספי יכול להיות נהדר לשתי הקבוצות. בוגדן שחקן טוב אבל הוא כל כך פציע שאין מה לתת לו חוזה גבוהה בעיקר שהוא והילד על אותה משבצת

      1. אני חושב שאתם מעריכים את בוגדן יותר מידי. בעיקר כי הוא פציע בצורה בלתי רגילה. שחקן צעיר כמו קוזמה בצידה ויש מאמן עם שיטה… לא וולטון…. יכול להיות פגז

        1. לא קשור כלל לבוגדן אתם לא צריכים עוד אוויר בהגנה יש לכם מספיק. אל תהיה ניו אורלינס אתם צריכים פועלים שחורים וחיות פיזיות ולהעיף את הריסון באסט לניקס. בטוח יקחו אותו

        2. כתבתי על זה שנה שעברה מספר פעמים בוגדון והילד לא יכולים לשחק יחד והיה חייב להטריד אחד מהם הם קו הגנתי חלש מדי, קוזמה הוא ממש לא הפיתרון כי גם הוא אוויר בהגנה

  15. אנשי המחשב משעשעים פה הם בb2k. אצלם קובי בריאנט היה על הספסל. אייברסון וראס היו יושבים מאחורי לונזו ורוביו בספסל 😂😂😂 משעשע
    עוד יותר משעשע שאנשי המחשב רוצים את לאב על ראס 😂😂😂 אני מת לראות טרייד כזה ולראות את יוסטון בפלייאוף עם לאב😂😂😂😂
    לאב "יעיל" אצל אנשי המחשב. במה יעיל? באפקטיבי? מה עם כל היתר? 😂😂😂😂
    אנדי המחשב מסתכלים על אפקטיבי וממליכים מלכים בוקר למשל ככ יעיל אבל איפה הוא ואיפה ראס בגילו 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    בן סימונס ולונזו יעילים להפליא גם 😂😂😂😂 איפה האפסים האלה הגיעו ומה עשו?
    אנשי המחשב מספרים שמיצל גם לא יעיל

    אצל אנשי המחשב שלוקה לוקח 10 ריב זה לא על חשבון פורזי ולטובת הקבוצה ושראס לוקח 10 ריב הוא מזיק לקבוצה מנפח סטט ומונע מאדמס להיות אולסטאר!!! אדמס גם יעיל בצורה מפחידה עם 10 נק וגם גובר 😂😂😂
    משעשע מאד

    1. כמה שטויות כתבת כאן. אתה אפילו לא קורא מה שso called אנשי מחשבים כותבים. מי שמשחק בינתיים ב-2K זה אתה שחושב שהטחות הלבנים של ראס זה בסדר כי הקבוצה מנצחת. היחיד שממליך מלכים וזורק לפחים זה אתה.
      אולי זה ייכנס פעם לבלוק הזה שאתה קורא לו ראש – ראס שחקן נהדר אבל כל עוד הוא ממשיך לזרוק כל כך הרבה הוא מגביל את הקבוצה שלו. לאב ספציפית מתאים לרוקטס. זה לא טרייד שהיה מתאים לכל קבוצה (נניח לקאבס שאין לי מושג מה הם עושים עם ראס ליד סקסטון וגארלנד).

      1. במה קווין לאב מתאים לא הספיק ראיין אנדרסון?
        אגב אני לא אומר כלום על ראס הוא חרבן בפלייאוף שנתיים רצוף. אין תירוצים. אבל הפכתם אותו לאיזה לונזו. גם אם אין לו קליעה בכלל הוא שם 24 8 8 שהוא כבר לא קולע לא עונשין לייאפים או דאנקים ועושה המון ליוסטון. תכלס הוא חמישיית עונה 3 כרגע בעיניים עצומות. נכון או לא?
        ראס כבר היום אם פורש שחקן טופ 30 היסטורי

        1. אף אחד לא הופך אותו ללונזו (חוץ מהאשך שאוהב להגזים בהכל והוא בטח לא שייך ל'אנשי המחשב') ולהשוות את לאב לראיןן אנדרסון זה בדיוק אותו סוג הגזמה. זה לא עוזר שהוא שם 24 נקודות אםצריך כל כך הרבה כדורים כדי לעשות את זה.

          1. צריך א ת אותם הכדורים של קמבה
            לאב עוד שנתיים יהיה אנדרסון. אין לו יותר מידי ערך ליוסטון בטח לא שווה ערך למה שראס נותן להם. הם רוצים עוד שטטר על ה3 והארדן יוביל כדור סבבה נראה כמה זה יעבוד להם בפלייאוף. הוא חור יותרהגדול מראס בהגנה פאסיבי מאד ופציע. הוא בעצם תרומת כרמלו ב30 מיליון. הלוואי שיהיה טרייד כזה רוצה לראות מה יעשו בפלייאוף. ובכלל לראות את ראס מול סקסטון וגרלנד יהיה קומדיית צפייה חובה אבל הגלייה שלו לקאבס או מיני זה עונש קשה. עונש הולם לאנשי המחשב יהיה להביא אותו לסאנס 😎

            1. אתה חי בסרט. תבדוק כמה כדורים ווסטברוק צריך וכמה קמבה צריך. לא קרוב אפילו.
              לאב וראס באותו הגיל ולאב נכנס להם בדיוק בעמדה שם יש להם בור עצום.

            2. שמעון ממש ממש לא אותם הכדורים של קמבה, קמבה קולע ב53.7 אפקטיבי , קרוב ל40% מ3, ראסל ב45.3 אפקטיבי ו23.5 מ3 ועדיין לוקח משם 7.8 זריקות למשחק, 8 אחוז אפקטיבי זה לא אותו עולם בכלל.
              .
              עכשיו נחשיב גם את הזריקות עונשין כי עושים עבירות ונגלה שקמבה עם 58.3% מהממים בטרו שוטינג ראסל עם 50.3% שוב 8 אחוז לא אותו אזור חיוג בכלל.
              קמבה במקום ווסטברוק ויש לך קוטנטדרית

            3. גילרי אני חייב להגיד שאני לא אוהב את הטרייד שהצעת, מה הקאבס יעשו עם ראסל יש להם שני גארדים צעירים שחייבים זמן כדי להבשיל, וגם בתור יוסטון לא הייתי לוקח את לאב שהוא אוברייטד

            4. מה אתה רוצה ממני?
              לא אני הצעתי אותו וגם לדעתי לקאבס אין מה לעשות עם ווסטברוק.

            5. באמת עידו, תציע משהו מציאותי

            6. על לאב ליוסטון?לא רואה את זה קורה. אולי עם קבוצה שלישית.

            7. קמבה 43 אחוז מהשגה ראס 42. זהה ביותר
              בגלל שקמבה קלעי 3 טוב הוא מנפח את האחוז לאפקטיבי. בתכלס שניהם זורקים מספר מסויים וקולעים מספר די זהה

            8. וואי אתה בלוק. מה שקמבה מנפח זה את מספר הנקודות שהקבוצה שלו עושה על מספר זריקות זהה.

            1. ללונזו איןמכושר לקחת את מספר הזריקות שלו הוא יעשה רק איירבולים הכסיל הזה

  16. לאב עבור ראס זה טרייד שניכתב בגן העדן. לכולם. ראס וסקסטון יהפכו את קליבלנד ללויולה מרימאונט, לאלה שזוכרים (האנק גאת'רת'? זורקים לסל תוך 10 שניות)

  17. על זה נאמר-
    טרייד שלא עוזר ל-2 הקבוצות.

    הרוקטס לא באמת צריכים גבוה כמו לאב והקאבס צריכים יותר בחירות דראפט והבטחה לעתיד.

  18. באמת רציתי שקוזמה יצליח, אחלה סיפור סינדלרה של בחירת דראפט מאוחרת אבל מה לעשות הוא באמת (כרגע לפחות) לא בנןי להיןת מספר 3 או אפילו 4 של קונטנדרית (ואני לא מתייחס לשטויות של ריבים או תשומת לב עם לברון אלא נטו יכולת מקצועית), ראיתי לא מעט משחקים של הלייקרס השנה והבחור בשתי דרגות פחות טוב מהשנים הקודמות, אולי זה הלחץ? הוא מקבל המון זריקות חופשיות לגמרי ופשוט מחטיא ללא הכרה, שלא נדבר על זה שכשהוא מוריד את הכדור לרצפה זה בכלל זוועה, על שמירה אני אפילו לא מדבר. הלייקרס צריכים להביא קלע שלשות אמין, כרגע אין אף אחד, מה שקרה אתמול מול דטרויט היה מעבר למביך.

  19. אשך כל 5 הגארדים הנכים שלכם בספרס לא מגיעים לאשך של ראס העונה שלא נדבר מבחינת קריירה. אם ראס היה אצלכם הייתם מנצחים יותר בהרבה במקום חבורת האימפוטנטים.
    אגב אשך מיצל משחק כמו ראס חח זה גם מצחיק.
    ובכלל שלונזו סימונס וויט מורי פורבס פול וכל היעילים של אנשי המחשב ידגדגו בכלל mvp נדבר. עד אז שימשיכו ביעילות.

  20. ראס למגיק זה טרייד אדיר. למה?
    1. ראס פורנייה אייזיק ווצביץ זה בקלות יכול להיכנס לביג 4 במזרח. ראס יביא מנהיגות מהירות האסל ניסיון.
    2. מכירת מנויים
    3. ראס יעבור את ביג או בטריפלים המגיק תמיד יזכרו
    4. ראס וגימי יפגשו במסיבות בפלורידה
    5. ראס תמיד יצולם ביורודיסני ליד הפסל של דוויט

    אני מציע את גורדון במבה פולץ על ראס
    מי מנגר יוסטון? יש טרייד?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט