המג'יק מביסים את ההיט, הרוקטס גוברים על הסיקסרס / דור בלוך

המג'יק מביסים את ההיט, הרוקטס גוברים על הסיקסרס / דור בלוך

אורלנדו מג'יק (19-16) 105 – מיאמי היט (10-25) 85:

ההיט שוב סבלו מערב קליעה חלש, רק שהפעם ההגנה שלהם לא הספיקה כדי לעצור את היריבה, במקרה הזה האורלנדו מג'יק, וההיט יורדים מנוצחים כאשר סיפור שקצת עבר מתחת לרדאר הוא מאזן החוץ הפושר שלהם (9-9), ואם המגמה הזאת תימשך הרי שהמיקום שלהם לקראת הפליאוף יהפוך למשמעותי ביותר.

מיאמי הייתה במשחק במשך שלושה רבעים אף כי אורלנדו הובילה לאורך כל המשחק כשהיא מנצחת הרבה איבודי כדור של ההיט (18) ואחוזים איומים מחוץ לקשת (19%), אבל ברבע הרביעי ההתקפה של ההיט שקלעה 35 ברבע השלישי כאשר היא צמצמה את הפער נעצרה לחלוטין ונתקעה על 6 נקודות בלבד בדרך להפסד.

באטלר קלע 23 והיה הכלי ההתקפי המשמעותי היחיד של ההיט כאשר אדביו הוסיף 14, שניהם עם 10 ריבאונדים כל אחד, 1 מ-17 מחוץ לקשת של הספסל של ההיט סיפר טוב יותר את סיפור המשחק הזה מבחינת מיאמי.

בצד השני טרנס רוס עלה מהספסל ועם 6 מ-10 מחוץ לקשת סיים עם 25 נקודות נהדרות. ווץ' הוסיף 20 ו-11 ריבאונדים למנצחים.

וושינגטון וויזארדס (24-10) 103 – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-15) 122:

וושניגטון החלשה והפצועה איבדה את איזאה תומאס ברבע הראשון, הצליחה להישאר צמודה במחצית הראשונה לפני שלילארד הוביל בריחה ברבע השלישי שכבר הובילה את פורטלנד למחוזות ה-20 הפרש, וושינגטון צימקה עד 8 אבל 5 רצופות של לילארד נתנו את האות לריצה שקברה את הסיכויים של וושינגטון.

מקריי תפס ערב עם 35, מתיוס הוסיף 18 מהספסל ואיש סמית קלע 16 למפסידים שחסרו את בראלי ביל רובינסון ובריאנט. בצד השני 35 של לילארד 24 של מקאלום ו-23 נקודות ו-21 ריבאונדים של וויטסייד הבטיחו את הנצחון.

בוסטון סלטיקס (8-24) 109 – אטלנטה הוקס (28-7) 106:

אטלנטה פתחה את המשחק בטירוף כשהיא מנצלת ערב קליעה חלש של בוסטון כדי לגבור עליה 19-32 ברבע הראשון כאשר היתרון ברבע הזה כבר טיפס ל-18 אבל 34 נקודות של בוסטון ברבע השני מחקו את הפיגור והתפתח משחק צמוד.

טריי יאנג צימק ל-2 2 דקות לסיום ואז שתי הקבוצות התקשו מאוד לעשות סל עד ש-42 שניות לסיום מארקוס סמארט קלע שלשה שסגרה מעשית את המשחק.

יאנג סיים עם 28 ו-10 אסיסטים, הורטר הוסיף 17 וקולינס תרם 16 משלו. בצד השני, כל החמישיה של בוסטון סיימה בספרות כפולות בערב מחריד של טייטום שקלע 2 מ-16 מהשדה. ג'יילן בראון הוביל את הסלטיקס בהיעדרו של קמבה ווקר עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים.

יוסטון רוקטס (11-24) 118 – פילדלפיה 76'ס (14-23) 108:

זה היה המשחק המרכזי שלנו אבל מתח גדול לא היה שם כאשר פילדלפיה לא מצאה את הקליעה שלה (22%) בעוד יוסטון בשני רבעים של התקפה גדולה – עם 40 בשני ו-36 בשלישי הצליחה לקחת דיי מרווח כדי לנצח את המשחק הזה.

דווקא פילדלפיה פתחה טוב כשסימונס מראה את היכולות הניכרות שלו, אבל החל מפתיחת הרבע השני ובמשך שני רבעים הכל היה הארדן וההפרש עלה כבר ל-14. הסיקסרס הצליחו לצמק עד 5 אבל ווסטברוק עם 2 והארדן עם שלשה דאגו שפילדלפיה לא תרגיש קרובה מדי.

סימונס סיים עם 29, הוסיף 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים לטריפל דאבל, ולשאלתכם, לא, הוא לא ניסה אף לא שלשה אחת. האריס הוסיף 24 ואמביד קלע 20 והוסיף 12 ריבאונדים בערב שקט מצידו ופילדלפיה הפסידה את המשחק על זה שהיא לא קיבלה כלום מהספסל שלה, לא מפתיע כשהשחקנים בו עונים על השמות מייק סקוט, ראול נטו, טריי בארק וקורקמאז.

ברוקטס זה היה ג'יימס הארדן עם הופעה קלינית של 44 נקודות 11 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. מה זה. קאפלה הוסיף 30 ו-14 ריבאונדים ווסטברוק הוסיף 20. גורדון, בערב קליעה חלש תרם 12 מהספסל.

פיניקס סאנס (21-14) 120 – ניו יורק ניקס (25-10) 112:

הניקס מפספסים את ההזדמנות לייצר רצף נצחונות של ממש עם ערב קליעה חלש, ואחרי שנשארו במשחק במשך שלושה רבעים צמודים הניקס שבקו חיים ב-4 דקות האחרונות בהן הם פשוט לא הצליחו לקנות סל והסאנס שומרים על הנצחון בבית.

מוריס קלע 25 למפסידים, בעוד רנדל עם התקפי חלש סיים עם 13 ו-13 ריבאונדים. בארט הרוקי המדובר על הניקס היה חלש עם 10 ב-1 מ-6 מחוץ לקשת בעוד בובי פורטיס עלה נהדר מהספסל ל-20 נקודות ב-20 דקות.

בצד השני דווין בוקר היה חם עם 38, אוברה הוסיף 29 ו-3 חטיפות משלו, ביינס תרם 20 ואיטון סיים עם 15 ו-13 ריבאונדים בערב אישי לא רע בכלל לסנטר המתאושש.

לוס אנג'לס לייקרס (7-28) 123 – ניו אורלינס פלקינס (24-11) 113:

המשחק האחרון של הלילה לא ניפק לנו דרמות או הפתעות גדולות, הלייקרס הובילו לאורך כל המשחק בערב מפלצתי של דיוויס, שבו הלייקרס קולעים בקרוב ל-50% מחוץ לקשת, וההפרש אפילו מעט משקר לטובת הפלקינס שהצליחו רק לצמק מעט במאני טיים.

בול עם עוד ערב חזק סיים עם 23, אינגרם הוסיף 22 פייבורס תרם 15 ורדיק שקלע 4 מ-5 מחוץ לקשת סיים עם 14, ואולי הפלקינס יכלו להשתמש בו יותר בערב חם שכזה.

בצד השני זה היה הכל דיוויס עם 46 נקודות ו-13 ריבאונדים. ג'יימס עם ערב טיפוסי לעונה הנוכחית סיים עם 17 נקודות ו-15 אסיסטים ונראה שהוא מאמץ את תפקיד הרכז בחיבה מפתיעה. דני גרין עם 6 מ-10 מחוץ לקשת הוסיף 25, ואם הוא יצליח לשמור על כושר הקליעה הזה לפלייאוף זה יכול להיות משמעותי מאוד ללייקרס שממשיכים להוביל בקלות את המערב.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תודה רבה דור
    אבל…. אתה לא מתיחס לבעייה הכרונית של הסלטיקס בפתיחת משחקים מנובמבר ועד היום. דפיציט בתחילת כל משחק זה המוטו של הסלטיקס. משחק מאד לא קבוצתי כדרך חיים ב 7 או 8 הדקות הראשונות של המשחק. מי אשם? באנון? באנון רק משלם.

  2. הוקס סלטיקס היה עד הבאזר ולא נגמר בשלשה של סמארט.
    ההוקס פתחו 29 11 ואז יאנג ירד לנוח שהוא חזר היה 32 24 להוקס.

    כאשר בוסטון ביתרון 2 כדור אחרון היה של ההוקס יאנג קיבל אחד על אחד קלאסי על תייס לסל נצחון על הבאזר עשה עליו דריבל עלה לשלשה וחטף גג ממנו ישירות אין דה פייס.
    קולינס עשה אייטון ונפצע גם.

    פילי יוסטון
    ראס הריץ את פילי למוות אמביד והורפורד היו צריכים מכונת הנשמה. הארדן היה מדהים כרגיל ובלתי עציר דקסטר מוסרים דש מהיורוליג.
    יוסטון נתנו לסימונס לחגוג ליד הטבעת כי ידעו שהנצחון לא יבוא ממנו ועבדונעל האחרים. סימונס שמר נהדר וכיסה הרבה שטחים והאמת שיחק טוב היום.
    הפיק אנד רול של הארדן קאפלה הרג את פילי

    1. נו אתה מוכיח את הטענה שלי.. לא עציר בנבא.
      מה חשבת שביורוליג היה קולע 60? גג אותו דבר וזה אומר על רמת השיפוט והאיכפתיות ב nba

      1. ברור למה כמה יקלעו יש גבול. היה קולע באותם דק ביורוליג יותר. לא 60 אבל 45 ומעלה כזה אולי גם 50 כי ראיתי מכבי!זלגירס בחמישי ליגה למקומות עבודה וישר חייכתי שנזכרתי בך ודמיינתי מול כל הלבנים הצבים הנגרים האלה את הארדן.

  3. דקות לא רעות של אייטון וביינס ביחד הלילה. כן, אלו רק הניקס. אבל צריך גם לקחת בחשבון שאלו רק הסאנס. וככאלו, אני קונה בשמחה דקות טובות בכל הזדמנות שזו לא תהיה…
    הרשימה במיוחד המסירה על כל המגרש של אייטון לביינס אחרי איבוד של הניקס. זה הרשים מזווית הזיהוי של אייטון והשחרור המהיר, זה גם הרשים מהזווית של היינס שהבין שניקס מאבדים את הכדור, כאשר הוא "טס" במעלה הפרקט ל2 נקודות קלות.
    .
    מילה על הלייקרס. שוב רבע ראשון שלמעשה מסיים משחק. שוב זה ניהול המשחק של לברון שהוא המנוע מאחורי הריצה. 9 אסיסטים היו ללברון כבר ברבע הראשון.
    דני גרין, הוא ממשיך את יכולתו מהעונה שעברה. שווה כל סנט.

  4. תודה דור.
    הלייקרס בבעיה כאשר המשחק תקוע והצבע צפוף. למעט לברון אין אף שחקן שיכול ליצור לעצמו סל מהטופ אוף דה קי והם צריכים להסתמך על שלשות של חברון או על הגנה חולמנית כמו של הפליקנס שתשאיר את גרין בפינה לבד בלי שום סיבה. כרגע מבחינתי זה פילי לייקרס יוסטון קליפרס באקס במועמדות הבכירות

      1. פילי נזכרת רק בגלל שהיא במזרח אבל אין לה צאנס אמיתי. במערב היא היתה כרגע במאזן חצוי ומקום 7-8. מפסידה סיבוב ראשון.
        גם דנבר ויוטה יותר חזקות ממנה.

          1. לא צריך יותר מלהתייחס לעובדות כמו שהן. הסיקסרס הפסידו ליוטה בחוץ ב-2 הפרש, וניצחו אותם בבית ב-9 הפרש. את דנבר פגשו פעם אחת בבית, וניצחו ב-5 הפרש.
            "אם היו במערב המאזן שלהם היה חצוי". שוב. לא מסובך לבדוק. הלו"ז של הסיקסרס עד כה ה-8 הכי קשה בליגה. לפני יוטה, דנבר, דאלאס. היחידות מבין קבוצות הצמרת עם לו"ז קשה יותר עד כה הן טורונטו, הקליפרס, והלייקרס.

        1. בפילי הם חיים בסרט שיעלו הילוך בפלייאוף…😂😂😂😂
          ברור שיוסטון יוטה ו2 קבוצות של אל איי לוקחים אותם בסידרה. לגבי דנבר זה 50 50 דנבר פרווה מידי אישית הייתי שם כסף על פילי בסידרה של 7 משחקים.
          המאבס לדעתי גם עוברים את פילי. מקומות 6 10 שם.

  5. יש ויכוח היום במרשתת לגבי העימותים יאנג-סמארט.
    יאנג דיי אימלל את סמארט ששמר עליו רוב המשחק. סמארט עשה לדעתי עבודה לא רעה בכלל. הבעיה שלו היתה חסימה יותר מדיי אגרסיבית של שחקני ההוקס מה שהוביל לעבירות שחלקן היו צריכות להיות הפוכות, למשל אותה עבירה שנשרקה לטובת יאנג שעבר חסימה וסמארט בא משמאלו, לא ממש נגע בו וקיבל מרפק ברור בפנים, זה נגמר בסל ועבירה לטובת יאנג בשעה שהיה צריך להיות עבירת תוקף. סמארט ירד מיד לטיפול בספסל ונראה היה שהקיז קצת דם מהאף. אחרי זה זו הפכה למלחמה וטוב שאף אחד שם לא התפוצץ עד השניות האחרונות…
    מה שקרה בסוף זו פרובוקציה של סמארט שפשוט עלה על יאנג אבל גם יאנג היה לא בסדר כששלח יד להפיל את מרכוס. גם לן השתתף באירוע ולכן 2 הטכניות לדעתי מוצדקות אבללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל היתה צריכה להיות גם טכנית לסמארט, נרגעתם? אם לא קחו רגיעון….

    1. אני חושב שהאייברסוניות הזו הגם שהיתה צריכה לגרור טכנית של סמארט, היא הנקמה על המרפק ו 3 נקודות לטובת יאנג.

      1. גם המרפק שסמארט חטף באף היה עבירה ברורה של סמארט. האף שלו הלך ישר לכיוון המרפק והפריע לו בקליעה….
        🙂

  6. משהו לגבי ההוקס. זו פשוט קבוצה אחרת כשיאנג וקולינס משחקים. הנוכחות של שניהם מאפשרת לכל הקבוצה לקבל מבטים טובים יותר והגנתית קולינס פשוט נותן הרבה מאוד. (וגם יאנג עצמו שומר יותר נורמלי כשהוא לא צריך לתת 40 דקות בערב)
    נזכרתי הלילה למה שמתי אותם בפלייאוף ואני בהחלט מאמין שבלי ההעדרויות של שניהם ההוקס היו היום במצב דומה לשיקגו/ אורלנדו.

  7. הוויזארדס איבדו את IT בגלל שהוא בחר לדחוף שופט. עבור שחקן שמנסה למצוא את דרכו חזרה למרכז הבמה הבחור קצת לא מאופס אם נחבר לזה את התקרית עם האוהד שעלתה לו בשני משחקים.

    1. כיף לראות עד כמה החזרה של אייטון לא פוגעת בשטף ההתקפי של הקבוצה. הסנטר הצעיר ממשיך את המגמה של העונה האחרונה ומראה שהוא יודע מתי להעביר כדור ולא עוצר את ההתקפה.
      אני מניח שבמשחקים הקרובים גם נתחיל לראות הרבה יותר פיק אנד רול איתו.

      1. אייטון תותח אפילו יותר ממני. מה שכן הייתי בטוח שרוביו יצליח להשחיל לו הרבה יותר כדורים (תפס כמה פעמים עמדה טובה בלואו-פוסט). מקווה שזה יבוא בהמשך.
        אגב זה שהוא לא זורק בכלל שלשות זה כי..?

        1. ולמרות שרוביו עשה את זה איזה שש-שבע פעמים אני רוצה להעביר לך את החדשות מריק קרלייל: הפוסט אפ מת…
          אם נהיה קצת יותר רציניים אז אני אשמח שהוא ישמור על ההיבט הזה במשחק אבל מעדיף יותר מהלכים שיאפשרו לו להגיע לטבעת.

    2. הוא באמת בחר לדחוף שם את השופט?
      אפשר איזשהו פליי ביי פליי, משהו עם הערות שוליים שמסביר מה קרה שם, כי ראיתי 17 פעמים מכל מיני זוויות ועדיין לא הבנתי.

      1. הרחקה בדיחה.
        .
        היה מספיק טכנית, זו תגובה יחסית טבעית של הגוף בתור צוציק שנתפס ונדחף על ישי שני שחקנים, השופט היה קרוב וספג את הפגיעה.

      1. האמת, עכשיו שוב הסתכלתי ורואים יפה מאד דחיפה קלה של ליילארד מאחור לכיוון השופט. השופטים לא ראו את זה. אבל חוק הוא חוק ב USA ולשחקן אסור לגעת בשופט!

  8. פילי השנה נותנת לי וויבים של בוסטון של שנה שעברה,כולם מתלהבים מהם בפגרה ומצפים מהם להיות הרבה יותר ממה שהם,הם מאכזבים בעונה הסדירה(לפחות בינתיים) ומבליחים במשחקים חשובים,וכולם חושבים שהכל יהיה בסדר בפלייאוף שהם יעלו הילוך,אבל זה לא עובד ככה,גם בוסטון שנה שעברה התפרקה בסופו של דבר כי אי אפשר לזלזל כל העונה הסדירה ולחשוב שבפלייאוף תעלו הילוך והכל יהיה בסדר,כי הם עדיין לא גולדן סטייט או לברון שיכולים איכשהו לעשות את זה.

  9. קולינס משדרג את אטלנטה. אורלנדו תמיד היו עקב האכילס של ההיט. הסתכלתי מסםיק על יוסטון להבין אחת ולתמיד שהארדן כזה לא היה אף פעם. בן סימונס, 29 נק'. קריירי היי? תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט