דיון הופס לששי בערב: מלבד לוקה, היש שחקן ב-NBA שהשתפר יותר מדבונטה גראהם? התשובה היא "לא" / מנחם לס

אילו דבונטה גראהאם שיחק העונה בניקס היו שמים את תמונתו בראש על גשר 'ברוקלין' ממש בכניסה לדילנסי סטריט עם שלט מאיר עיניים, בדיוק כמו שעשו לרבי מלובביץ', ועליו כתוב "ביאת המשיח".

אבל הצעיר משחק בשרלוט, עיר עם דאונטאון רדום שהדבר היחיד שמראה בו חיים הוא פארק יוצא מגדר הרגיל לילדים, וכמה שכונות יוקרתיות. כיצד זכתה שרלוט לקבוצת פוטבול, כדורסל, ועתה גם קבוצת כדורגל חדשה ל-MLS הוא דבר גדול מבינתי. שלשרלוט תהיה קבוצת NBA ולסיאטל לא? טוב, אני מתחיל לגלוש לסיפור אחר.

לקח לגראהם שנתיים להפוך מבחירת דראפט שנייה לשחקן המוביל של ההורנטס, והאחד שהחליף את קמבה וולקר מבלי שיקרה כל זעזוע. הוא השני בליגה בשלשות אחרי הארדן, והוא יצר יותר נקודות מאסיסטים שלו מכל שחקן אחר בליגה (https://stats.nba.com/players/passing/?sort=AST_PTS_CREATED&dir=1&Season=2019-20&SeasonType=Regular%20Season&PerMode=Totals

הוא קפץ לוש מדרגות העונה. אם אתם מסתכלים על הסטטיסטיקה שלו, השורה הראשונה היא 2019-20. השורה השנייה היא "ממוצע קריירה" המושפע גם מעונה זאת, אחרת השיפור שלו מהעונה שעברה היה כנראה 12 נקודות למשחק.

GPMINFG%3P%FT%REBASTBLKSTLPFTOPTS
3735.037.639.181.33.87.80.30.91.93.018.8
8323.736.736.380.12.54.90.20.71.41.711.0

אם מישהו יכול לחשוב על שחקן שהשתפר יותר ממנו מלבד הסלובני, אשמח לקרוא. סיאקם פסקל? לקמרוני הזה ישנה כבר טבעת אליפות והוא היה טוב מאד כבר בעונה שעברה.

הבעייה של גראהאם? כשהוא נראה כך איש לא לקח אותו ברצינות:

אבל הוא הסתפר, והוא הולך להיות כריס פול מס' 2, אבל עם קליעת שלוש ב-40%:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. היחידים שיותר השתפרו ממנו הם אולי באם אדביו וברנדון אינגרם. בדומה לסיאקם אינגרם הורגש בשנה שעברה. אדביו היה שחקן רוטציה בשנה שעברה אבל השנה אחד מ-30 השחקנים הטובים בליגה. הוא אדיר.
    .
    כנראה לא יקבל משתפר, כי לא מקבלים משתפר בשנה השנייה, אבל אדיר. העתיד של שרלוט.

      1. אטלנטה ניצחה 6 משחקים מ-31 איתו. זה לא אחוז הצלחה של סופר-סטאר, למרות שהוא השתפר מאוד בכל הקשור ליצור הנקודות והמשיך להיות עקבי בניהול משחק ברמה גבוהה מאוד. אני רוצה לראות את ההוקס מביאים מוסר נוסף לידו כדי שנוכל לראות את יאנג שימושי גם בלי הכדור.

        1. יש לידו את הסגל החלש בליגה בפער עצום, הרבה יותר חלש מקליבלנד של לברון בתקופתו הראשונה שחקני קולג שמחטיאים זריקות אימון, וההגנות מתמקדות אך ורק בו הוא עדיין קולע 28.5 נקודות למשחק ב52.5 אפקטבי ב58.6 טרו שוטינג מנהל משחק אדיר (שעדיין מאבד יותר מדי צריך לזכור עונתו השנייה בליגה), אם טווח מדהים מ3 , שילך וישתפר, הוא זורק המון זריקות מטר ושניים מאחורי קו ה3 תוך כדי תנועה,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט