פילי ביוסטון במרכז יום שישי הגדול! / דור בלוך

פילי ביוסטון במרכז יום שישי הגדול! / דור בלוך

אורלנדו מג'יק (19-15) – מיאמי היט (9-25) 2:00:

הדרבי של פלורידה פוגש את מיאמי היט במצב רוח מצוין.

עם 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם, ההיט מגיעים למשחק הזה, משחק גם אל גב, אחרי נצחון שהיה משמעותי במיוחד עבורם מול הרפטורס.

ההיט קולעים 112 לערב ומציגים התקפה מגוונת ומפתיעה, אבל המשחק הקשוח שלהם לא בהכרח היתרגם לאורך העונה הזאת להגנה חזקה במיוחד, אבל הלילה הם הגיעו למשחק מול הרפטורס, אותם הם כבר נצחו (110-121) העונה, ועצרו את האלופה על 76 נקודות כאשר הם מכריחים שני קלעים מוכחים כלאורי ווןוליט ל-3 מ-23 מחוץ לקשת.

שני הנצחונות הללו על הרפטורס מראים שלהיט יש מספר דרכים לנצח אותך בכל ערב נתון, מה שהופך אותם לאיום אמין הרבה יותר ממה שמישהו שיער לפני שהתחילה העונה הזאת. גם בהתקפה המשחק הזה הוכיח את הגיוון של ההיט, כאשר בערב איום ונורא של נאן ובאטלר, היא קיבלה 7 מ-8 מהשדה ל-15 נקודות מאדביו וגם ערב איכותי מהספסל של דרגיץ' וטיילר הירו.

אז אצל ההיט שמדורגים במקום השלישי במזרח עם פער נוח על הרפטורס, פילי ואינדיאנה שאחריה הכל מצוין, מה שקשה להגיע על המג'יק.

אורלנדו תהיה ככל הנראה בפליאוף, בעיקר בגלל שהדולקות אחריה, אם אפשר לקרוא להן כך, הן שארלוט, הבולס והפיסטונס שנמצאים בסחרור ממנו קשה לראות אותם יוצאים העונה.

אבל קשה להתלהב מהיכולת של המג'יק, שאומנם השיגו נצחונות על פילי וושינגטון, אבל בין לבין הפסידו למילווקי וגרוע מכך להוקס החלשים. עם 103 נקודות למשחק המג'יק עדיין מחפשים את הנוסחה הנכונה עבור ההתקפה שלהם שעל פניו כוללת לא מעט שחקנים מוכשרים, אבל בעוד בהגנה הם מצליחים להגביל את היריבות בהתקפה השלם של פורנייה (שמוביל את הקבוצה עם 19 נקודות למשחק) ווצ'ביץ' וגורדון קטן כרגע מסך חלקיו.

הלילה יש להם הזדמנות גדולה להשיג נצחון במשחק הראשון מבין 4 של השתיים העונה, לאור העובדה שההיט הקצרים יחסית מגיעים למשחק בגב אל גב והודות לעובדה שהמשחק יתקיים באורלנדו, ומאזן החוץ הלא מרשים של ההיט (8-9) שנשענים על ביתיות כדי להשיג את המאזן המצוין שלהם.

הימור: המג'יק ב-5

וושינגטון וויזארדס (23-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-14) 2:00:

בדיוק כשהיה נראה שפורטלנד מתחברת היא התחילה לקרוס, עם 5 משחקים שבהם היא הציג ההגנה איומה והפסידה לניו יורק, פיניקס, וניו אורלינס לצד הפסדים סבירים יותר ללייקרס ויוטה.

התוצאה היא שבמקום לפתוח פער מהספרס ולהתחיל להיכנס למאבקי מיקום משמעותיים לקראת הפלייאוף מקומה של פורטלנד בפוסט סיזן רחוק מלהיות מובטח. הלילה היא תקווה לצאת לדרך חדשה מול עוד יריבה מזרחית חלשה.

לוושינגטון יש אולי את ההגנה הגרועה בליגה, היא סופגת 121 נקודות למשחק ורק לפני יומיים חטפה 122 מאורלנדו, ושבוע קודם 132 מדטרויט. אבל יש לה גם נטייה משונה למשחקים מבדרים בצורה יוצאת דופן כמו גם לנצחונות מפתיעים כמו זה שהשיגה מול מיאמי. נצחון שבאופן ביזארי הושג בלי הכוכב הגדול ביותר שלהם – בראדלי ביל.

הימור: פורטלנד ב-8

בוסטון סלטיקס (8-23) – אטלנטה הוקס (27-7) 2:00:

שתי חדשות טובות לאטלנטה היו הנצחון על אורלנדו, והצפי שטריי יאנג שקולע השנה קרוב ל-29 נקודות לערב צפוי לחזור למשחק הלילה. החדשות הרעות הן שהמשחק הזה הוא משחק חוץ בבוסטון.

הסלטיקס מגיעים למשחק הזה עם מאזן ביתי של 2-13 ועם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלהם, וכאשר קמבה ווקר בספק (שפעת) הם יקוו לקבל בחזרה גם את ג'יילן בראון כדי להשלים את הסגל שלהם שמזכיר במידה רבה את בוסטון המלהיבה של לפני שנתיים.

שני השחקנים שבלטו בנצחון הזה הם גורדון היוורד שמתחיל להיראות שוב כמו הכוכב עבורו הקבוצה פתחה את הארנק ונתנה חוזה מקסימום, והמעקב אחריו העונה הוא מרתק, ובאופן מפתיע הרבה יותר – אנס קנטר שקלע 13 והוסיף 14 ריבאונדים מהספסל והופך העונה לכח אמיתי עבור הקבוצה הזאת שנפרדה מאל הורפורד בקיץ.

הלילה, גם ללא ווקר, הסלטיקס לא אמורים להתקשות.

הימור: הסלטיקס ב-12

יוסטון רוקטס (11-23) – פילדלפיה 76'ס (13-23) 3:00:

אין כמו משחק צמרת בין שתי קבוצות עם שאיפות כאשר אחת היא מהמזרח ואחת היא מהמערב, הריגוש של משחק ממנו יהיו לנו רק 2 העונה, אלא אם השתיים יפגשו בגמר, המצ'אפים הלא מוכרים הופכים את המשחק הזה למעניין באופן מיוחד.

ושתי הקבוצות שנכנסות למשבצות הללו הלילה, הן שתי קבוצות מרתקות במיוחד, פאזל של קבוצה שלא בדיוק ברור איך הוא יסתדר אבל מרתק לעקוב אחרי המאמנים של הקבוצות הללו כשהם מנסים לרבע מעגלים ולפתור קוביות הונגריות.

פילי מגיעה למשחק הזה לאחר 3 הפסדים רצופים, ליריבות מהמזרח שהגיעו אחרי הנצחון הגדול, שמותג כהצהרה מול מילווקי. אז מי היא פילדלפיה? הקבוצה שקלעה 121 מול מילווקי, או זאת שנעצרה על 97 מול אורלנדו והפייסרס?

את הסיקסרס תפגוש הלילה קבוצה לה אין שום בעיה התקפית, עם 119 נקודות למשחק הרוקטס של הארדן עם 38 נקודות למשחק, ושל ווסטברוק שאולי במפתיע מסתפק בכמות זריקות פחותה בהרבה, היא קבוצת התקפה נהדרת אבל היא גם סופגת הרבה יותר מדי מכדי לראות את עצמה כמועמדת אמיתית מול הקבוצות של ל.א.

לרוקטס יש 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, אבל הם מתקשים למצוא יציבות. בארבעת המשחקים האחרונים הם נצחו פעמיים אבל גם הפסידו פעמיים, מול ניו אורלינס וגולדן סטייט, לא בדיוק מאריות הליגה.

שתי הקבוצות חסרו במשחקים הטובים פחות שלהם שחקני מפתח, וכשחושבים על זה יתכן שאין קבוצת צמרת שתלויה יותר בכוכב שלה מאשר פילדלפיה באמביד ויוסטון בהארדן, הלילה כאשר שניהם אמורים להיות כשירים, אנחנו צפויים למשחק שלא תרצו להפסיד.

הימור: פילי ב-5

פיניקס סאנס (21-13) – ניו יורק ניקס (24-10) 4:00:

אם מישהו מבין מה שתי הקבוצות הללו מנסות לעשות במונחי בניית סגל, או בניית עתיד הוא מוזמן להרים את היד.

הניקס נראים טוב יותר לאחרונה, בעיקר בהגנה והם השיגו שלושה נצחונות רצופים, ומקווים להשיג נצחון רביעי ברציפות, לראשונה מזה שנתיים, כשהם נשענים על ג'וליוס ראנדל שמוביל אותם בנקודות, ריבאונד ואסיסטים.

גם הסאנס נשענים במידה רבה על שחקן אחד, בוודאי בהתקפה, דווין בוקר שקולע 25 נקודות לערב עבור הפרנצייז הזה. השאלה היא כמה רחוק הוא יכול לקחת אותם ו-8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים מלמדים שכנראה שלא מאוד רחוק.

הימור: הניקס ב-4

לוס אנג'לס לייקרס (7-27) – ניו אורלינס פלקינס (23-11) 5:30:

כשהליגה סידרה את לוח המשחקים היא בוודאי חשבה שזה הולך להיות קרב צמרת מרתק, אולי אפילו עוד משחק של העברת מקל מהדור הישן (לברון) דרך דור הביניים (דיוויס) ולדור החדש (ציון).

אבל הפציעה של ציון שעדיין לא ברור אם ומתי יעשה את הופעת הבכורה שלו בליגה, והיכולת החלשה של הפלקינס הפכה את המשחק הזה לקרב קצוות שמושך הרבה פחות תשומת לב מהמקווה.

השתיים כבר נפגשו פעם אחת העונה והלייקרס נצחו בקושי בחו"ל, במשחק שבו כמו המשחק הלילה, עיקר השיח היה סביב הטרייד על דיוויס שעיצב את שתי הקבוצות האלה ואת עתידן בשנים הקרובות.

הלילה שתי הקבוצות מגיעות למשחק במומנטום מצוין. לונזו בול מצא לפתע את כושר הקרליעה שלו מול יוסטון, והפלקינס השלימו ארבעה נצחונות רצופים ומרשימים במיוחד על פורטלנד, דנבר, אינדיאנה ויוסטון.

הלייקרס קטעו רצף של שני הפסדים רצופים ורצו ל-3 נצחונות רצופים שהחזירו אותם למסלול. הלייקרס פתחו מהר יותר ממה שרבים ציפו, ויתכן שההאטה המסוימת שלהם נבעה מהצורך להתחיל לשלב בצורה משמעותית יותר את שחקני המשנה כדי להפחית את התלות בדיוויס, שחקן עם היסטורית פציעות לא פשוטה, ולברון עם קילומטרז' דקות ללא תחרות בליגה.

אם הפלקינס רוצים להיות במשחק הזה הם יצטרכו לקוות שכושר הקליעה של בול, אינגרם והארט ימשיך במומנטום של המשחקים האחרונים, מול ההגנה הנהדרת של הלייקרס קשה לראות את זה קורה.

הימור: הלייקרס ב-12

לפוסט הזה יש 237 תגובות

      1. כולם ידעו שיפצע בסופו של דבר, השאלה רק הייתה מתי. אני כתבתי עוד בקיץ שעבר שייפצע וכולם יצאו נגד זה ואמרו שהוא כמו לברון מבחינת גוף. גילוי מרעיש: הוא לא.

  1. מילה על הקילומטראז' ללא התחרות של לברון –
    אין בליגה שחקן פעיל עם יותר דקות משחק בקריירה מלברון ג'יימס. אפילו לא ווינס קארטר הנהדר (ללברון 1,600 דקות יותר מקארטר).
    במקום השלישי ברשימת הדקות לשחקנים פעילים? פאו גאסול (רגע, הוא עדיין פעיל?), עם 6,000 דקות פחות מלברון בקריירה.
    ללברון כבר היום יש יותר דקות בקריירה מלטים דאנקן, רוברט פאריש, אקים אלאג'ואן. מדובר על שחקני פנים עם קריירות ארוכות ומרשימות.
    כאשר מכניסים למשוואה את הפלייאוף (ללברון יותר דקות פלייאוף מלכל שחקן אחר בתולדות המשחק), מקבלים שלברון ממקום רק אחרי 2 האגדות, קארים עבדול ג'אבר וקרל מלון.
    בשלב זה של התגובה, הכושר שלברון מציג העונה מקבל פרספקטיבה חדשה –
    השחקן שיש רק 2 שחקנים בתולדות המשחק עם יותר דקות מצטברות, משחק בפרק הזמן בו רוב מוחלט של השחקנים כבר פרשו ברמה ששווה ALL NBA.
    בלתי נתפס.

    1. לברון אדם די פיקח, לא יודע אם אפשר להגדיר אותו כחכם שהרי יש לו הרבה הייטרים אחרי אותה השטות באותה העזיבה המתוקשרת.
      הוא שומר על גופו מכל משמר ומטפח אותו, קרמים ושאר פרפומרייה, וברצינות, האיש פריק של טיפוח ומוציא כידוע כמליון על שמירת כושר וניטור גופני קפדני (מה שעושה אדם וספורטאי מאד חכם שרוצה למשוך את הקריירה עוד וכמה שיוכל).
      האם ימשיך לשחק גם ב 2030 אחרי שישבור את שיא הנקודות של קארים?
      מה אתם אומרים? מתי ישבור את השיא? עוד כמה שנים?

    2. כל מילה גיא ואני רחוק מלהיות מחסידיו של לברון. האיש בגיל 35 מרגיש באותה אינטנסיביות שהיה לפני עשור .
      האמת מעניין לדעת מה היה קורה עם אנשי הברזל של הניינטיז דוגמאת מאלון וסטוקטון למשל עם הטכנולוגיות והידע הפיזיולוגי של ימינו…

  2. טוב, ועכיו, אחרי שקראתי בעיון רב.
    מיאמי יותר מדיי טובים בשביל לזרוק את המשחק הזה מול אורלאנדו.
    ספולסטרה לא ייתן לזה לקרות שוב.
    הסלטיקס צריכים לקחת את המשחק הזה בלי בעיות. מקווה שקמבה ישב בחוץ. בעצם הייתי מושיב גם את בראון וטייטום בחוץ בלואד מנג'מנט ונותן להייווארד לנהל את העניינים.
    מה שמשום מה פורסם ואחרי כן נעלם בצורה מוזרה מפוסט קודם (ושוב אינני מאשים אף אחד!!!!), הסלטיקס נכנסים לחודש הרסני עם 16 משחקים!
    כולל 3 באק טו באקים. אם רוצים לעבור אותו בשלום צריך לנהל נכון את הרוטצייה ולתת מנוחה יזומה לשחקנים. אז שימציאו מחלות וכאבים וארועים משפחתיים וכו וינהלו נכון את הזמן של שחקנים על הפרקט. יש משחקים כמו הלילה שהם קלאסיים למנוחה וזו צריכה להתחלק בחודש הקרוב עם 4 האייסים של הסלטיקס, ג'ורדן, קמבה, גיילן וג'ייסון! שישחקו כולם מול לייקרס, מיאמי, מיווקי והכי חשוב בחוץ מול פילי. המשחק מול פילי הוא מאסט כי לסלטיקס אסור להפסיד אותו. אז מנוחה של חלק או 4 האייסים מול דטרוייט במשחק הראשון בבאק טו באק הוא מאסט.
    הלאה
    ההימור שלי הלילה הוא על יוסטון, אני חושב שגיימס ייתן משחק טוב גם באחוזי קליעה ולא רק במספרים. מקווה שגם ראס ייתן סוף סוף עוד טריפל כי אני מתגעגע….

  3. אחלה פריוויו דור. פילדלפיה-יוסטון משחק נהדר שיכול להיות מאוד צמוד, אני חושב שפילדלפיה תנצח אבל זה מבחן טוב ליכולת שלהם להתמודד עם גארדים סקוררים. ריצ'רדסון מצ'-אפ לא רע בכלל על הארדן. גם אורלנדו מיאמי יכול להיות מעניין, אבל הפציעות של אורלנדו יכולות להיות יותר מדי עבורם כשאייזק וכנראה גם גורדון בחוץ.

  4. ההוקס מובילים 29 11 פירס מוציא את יאנג והתוצאה 32 24 חחחח. גם 2 התקפות בסוף הרבע הוא היה חייב להיות המגרש למרות המנוחה הלכו סתם איב כדור ואחכ הורטר לא עומד מול לחץ פשוט של בראון. עכשיו יאנג חזר

    1. אחרי לואד מנגמנט אתמול יש לי כוח. וברצינות הילדה עם 40.3 חום אחרי פילי הולכים ישר למיון. הרופא אמר אתמול אם המצב לא ישתפר ללכת למיון. העירה את כל הבית ב2. עד עכשיו פה משתעלת עליי. הכנסתי לה לגוף את כל הקוקטיילים של לברון

    1. ברור שבסוף הסלטיקס ינגבו אבל למה סטיבנס לא מבין שצריך לעשות משהו עם הבעייה ולא מספיק רק להבין שיש בעיה, והוא כבר דיבר על זה ולא עשה הרבה.

  5. שימון, זה לא אני צודק, זה פאקינג פרופסור מנחם לס צודק. עם ניסיון של 60 שנה באן בי איי אני לא מתווכח. כשהוא אומר שבראד ילד טוס סטיבנס לא מספיק טוב בשביל הסלטיקס ואני רואה שיש בעייה בכל תחילת משחק אז אני מקבל את דעתו של המומחה. לסלטיקס יש בעייה בעמדה של המאמן שהוא עשר בפרקטיקה ורק 3 או 4 במעשי. לפעמים הפרקטיקה מספיקה אבל לפגמים לא!

  6. והנה חצי שני והסלטיקס מובילים.
    ואני שואל, מדוע סטיבנס לא מטפל טוב בבעייה של הרבע הראשון?
    הרי מבור ב LA, מיאמי, מילווקי וכו, הסלטיקס לא יוכלו לחזור….

  7. הייווארד עשה שם הארדן ותפש יד. לא היתה עבירה עליו אבל נתן לשופטים להחליט. לפחות בודקים בריפליי סנטר. צריך לפסול כל סל או עבירה כזו…

  8. גאון סטיבנס
    לוקח טיימאאוט אחרי שטרה עם שני אסיסטים הוריד לו 8 הפרש ל 2.
    גאון הדור הרובוסטיבנס

  9. שיר הלילה של להקת ה BDS
    DEAD CAN DANCE
    השיר נקרא I CAN SEE NOW
    שיר יפה מאד. חבל שהזמר אנטישמי
    Ever loved a woman who made you feel tall?
    Ever loved a man who made you feel small?
    If you were a sailor
    I'd raise the anchor
    To sail the sea
    In search of you and me
    And God
    Conjures currents to break our fragile boats
    And both the innocent and the damned
    Are swallowed up in his wake
    If you were a huntress
    I'd be your bow
    For your silver arrows
    To seek out his heart
    Ever loved a woman who made you feel tall?
    Ever loved a man who made you feel small?
    Who are you to complain
    For lack of understanding?
    We are all created equal
    In just one thing alone
    Alone in your thoughts that consume you through your life
    They'll take you outwards to the dark edge of time
    And there's nothing more dangerous
    Than a man with nothing to lose
    Nothing to live for
    And nothing to prove

  10. אפשר להאשים את בן סימונס ?
    כולם אוהבים להאשים את בן סימונס
    בינתיים טוביאס הריס זה פח אשפה ,זבל כימי מהלך על שתיים
    ואמביד זה גועל נפש, בלי אוויר מהרבע הראשון, לא מנסה בכלל בהגנה ,לוקח זריקות מפגרות.
    אבל בן סימונס אשם בכל

    1. נכון, היה צריך לקבל טכנית אבל היה שם גם טכנית של טרה אבל אתה עיוור כי אתה רואה רק את הקוריוז בעיניים והכל וורוד….

  11. הסלטיקס אולי נצחו אבל זה לא מנחם אותי. היו צריכים לנצח גם בלי טייטום ובראון. בפועל שוב רואים את הבעייה של הסלטיקס מתחילת השנה. סטיבנס מדבר עליה ותכלס אין לו פתרונות… אולי צריך שמישהו ימצא לו פיתרון, כי זה באג רציני ברובוסטיבנס.

  12. איפה מולי שיגיד משהו מתוחכם עכשיו, כמו, אבל ניצחתם. כן ניצחנו, אבל איזה ניצחון? הסלטיקס צריכים לנצח כמו מילווקי אם רוצים ללכת עד הסוף. בלי באגים בתוכנה.

  13. לסלטיקס יש קצת מזל במשחק הזה ומזל שמיאמי זרקו את המשחק שלהם. יש פה פער שחשוב בתחילת החודש אם רוצים לשמור על המיקום השני במזרח.

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איפה שאקטין עהההההההההההההההההה פול בשביל ראס
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם? חופשי לגמרי הוא החמיץ דאנק, אפילו אמביד לא מאמין על הכדור שנפל לו ביד…

    1. זה יו יו אחד גדול ובלתי נתפס
      רגע אתה עם 3 שלשות ב 2ם שניות ואחר כך 3 דקות בלי אף נקודה וחוזר חלילה וחלילה וחלאילה

  15. אין בפילי תשובה לפיקנרול הארדן קאפלה. וככה הם צריכים לנצח את המשחק.
    יש לי מן הרגשה כזו, חוש? שהורפורד לא יישאר עוד הרבה זמן בפילי. הוא יסיים את החוזה הענק הזה במקום אחר, אטלנטה? ניו יורק? שארלוט? אולי זה סתם בלון, אבל פילי בבעיות. הם לא מחוברים, הם אדישים….

      1. אתה רואה? מזל שאמרתי.
        ת׳אמת זה כדי שלא תצחקו עליי שאני רואה את הסאנס ולא את המהדורה המרכזית, אבל אם אתה כבר צוחק…

        1. חבוב אףחד לא צוחק עליך, תבוא ותלך בסבבה שלך.
          אתה הרמת אנחנו מנחיתים והכל בצחוק כי אי אפשר להיות רציניים כל הזמן.

  16. אחח לראות את השוקיסט מקבל כדורים במקומות הנכונים זה תענוג. אני תוהה כמה קוק אוברה לוקח מה*** של ה****** לפני כל משחק

  17. השדר אומר שמוריס נפל לבד, וששרקו למישהו עבירה.
    הפרשן אומר – "אי אפשר ליפול לבד היום", ומתחיל במונולוג ארוך על איך שלא משנה מה קרה, השחקן הכי קרוב בסביבה יחטוף עבירה, גם אם המתקיף הסתבך ברגליים ואין איש לידו. "ככה זה היום".

  18. מונולוג מרתק, טמיר.
    גם אני מאוד אופתע אם ההרכב של ביינס ב-5 ואייטון ב-4 יצליח. וזה היות ואייטון משחק ב-5, וביינס ב-4 (עד כמה שניתן בכדורסל כיום לחלק תפקידים בצורה שרירותית שכזו). עד כה, דרך אגב, זה הולך להם הרבה יותר טוב ממה שניתן היה לצפות.

    1. (מבט נוסך על התגובה שלי מלמד שיש מצב שהמשפט "מונולוג מרתק" יכול לעבור מסך כמזלזל. לא זאת כוונתי כלל וכלל. לפעמים כאשר קוראים רצף של תגובות בבלוג החי, רצך אותו כתב מגיב בודד, מקבלים תמונה מעניינת על המתרחש, ועל הפרספקטיבה של הכותב. זו הייתה כוונתי. אם נתפס אחרת, אני מתנצל, טמיר)

    2. הניקס הם לא מבחן לכלום.
      נראה במשחקים הבאים.
      מה שבטוח שביינס כיורה שלשות זה לא משהו להסתמך עליו כנשק עיקרי, התקפה אחרי התקפה.
      השלשות שלו נועדו בעיקר ליצור ריווח בצבע בגלל האיום שהוא מסוגל לקלוע אותן.
      לא להפגיז משם כמו הארדן.
      בבוקס סקור אייטון רשום ב-4 וביינס ב-5

      1. ברור שאחרי משחק מול הניקס, או בכלל, אחרי משחק בודד, צריך לקחת כל מסקנה שהיא בערבון מוגבל.
        לגבי התפקוד של ה-2:
        בהתקפה הם שיחקו בדיוק כפי שהם משחקים הכל משחק. ביינס לא "חי בצבע". הוא נע על קו ה-3, כאשר הוא מהווה איום בקליעה, ובפיק אנד רול. התנועה של איטון היא ממרפק למרפק, כאשר הוא עדיין מהוסס מאוד בניסיונות לתפוס מקום בצבע. אני מאמין שזו פונקציה של זמן, יותר מהכל. בהגנה, זה החלוקה הייתה קרובה יותר ל-אייטון 5, ביינס 4.

  19. אני חושב שזה ספציפית נגד הניקס. חמישייה של פורוורדים, ביינס בגדול על תקן ריווח וריבאונד מבלי להיענש על ידי השחקנים הכבדים של הניקס כי הם מחפשים לחפור בעיקר.
    חוץ מזה סאריץ׳ נראה לי נפצע או משהו. הוא כמעט ולא שיחק ויצא מוקדם. דיאלו נכנס במקומו והוא מחוץ לרוטצייה בדרך כלל.

    1. יש המון היגיון במה שאתה כותב. אני חושב שבהמשך נראה עוד ניסיונות של אייטון ב-5 וביינס ב-4, כאשר לצדם ברידג'ס (בזכות היכולת שלו לכסות המון מרחק במהירות בעזרה בהגנה) בעמדה 3.

    1. הם לא מבחן, אבל הם אחלה אימון.
      הקבוצה הזאת פשוט לא רצה מספיק ביחד עדיין.
      אייטון היה נהדר הגנתית לפרקים היום. כשאת 7׳1 כמוהו צריך להיות כסיל גמור כדי לא להצליח להפריע בצבע.
      אהבתי גם כשהלכו אליו בפוסט, לא מתבלבל מדאביל טים וסך הכל סיים יפה בפנים. גם היד הרקה מחצי מרחק עוזרת, אין ספק.
      הוא לא צריך לזרוק מחוץ לקשת בכלל, זה סנטר שצריך להקיף בקלעים.
      לא פשוט עם רוביו כי פשוט הולכים לו מתחת לחסימות ועוזבים אותו לעזרה בצבע.

    1. ראס ינגב? את מה הוא ניגב הלילה? גם הלילה, בכל פעם שהוא זרק מרחוק, הוא פגע בקבוצתו. המזל של יוסטון זה שבשורותיה משחק שחקן על שקולע 44 נק' ב-66% אפקטיבי בקלילות בלתי נתפסת.

        1. כוס אומו עם קולינס. איתו זה פשוט סיפור אחר הגנתית והתקפית, ואני נזכר למה המרתי שהם יעשו פלייאוף. איזה נאחס אלוהים.

            1. סיכוי תמיד יש – יש גם סיכוי שההוקס יזכו השנה באליפות אתה יודע. האמת אני מבסוט אש על האנטר מזכיר לי את קוואי. שחקן פגז.

            2. כן האנטר צריך לשפר מאד התקפה אבל לדעתי אצלו זה יגיע תוך כמה עונות.
              לעומת זאת…. מס 22 שזה פעמיים קאווי….

            3. זה פי 11 קוואי תחשוב מה יצא ממנו (אבל ברצינות רואים שהוא בשוק תן לו לפחות עד סוף העונה לפני שתכסח אותו)
              לגבי האנטר הוא אחלה 2 WAY, כשגם התקפית בכל מה שקשור לקליעה הוא יודע לעשות יותר מדבר אחד ואף מוריד הכדור לרצפה. סבבה לי איתו לגמרי. רק שקולינס יפסיק להעדר כבר

            4. יש להוקס בסיס טוב עם יאנג האנטר וקולינס. הם עוד ישתפרו וילמדו לשחק יחד. הבעיה שהיתר…זה לא בדיוק לרמה הזאת. ההוקס שורדים בכל המשחקים כמעט 3 רבעים ואז קצת מעלים מולם הילוך וזהו, הם קבוצה שקל לסגור. גם פירס היום נרדם לא היה שום סיבה שיאנג לא ישחק את 2 ההתקפות האחרונות של הרבע ה-1 שהלכו ככה סתם והמנוחה המפגרת 4 דק לפני המחצית והחזיר אותו דקה וחצי לסיום החצי בשביל מה? תכף מחצית ויורדים למנוחה ארוכה.

            5. רדיש אם יצא מהשוק והורטר יכולים להיות שחקני ספסל לגיטימיים לגמרי (סטייל מקדרמוט ובארטון שלדעתי חייב לעלות מהספסל) ימבה מקום מתחת לתקרה והחתמות נכונות (לדעתי הם צריכים ללכת ואן-פליט בכל הכוח ולהביא שחקנים סטייל פייבורס וביינס לסגור את הצבע) ההווה חרבנה אבל העתיד יכול להיות סבבה לגמרי.

  20. לפני תחילת העונה עשיתי עם ברוך התערבות מאוד נמהרת על כך שיוסטון יקחו הלייקרס בסדרה – זה היה מסיבות שונות (שנאה ללברון, שעמום של אבטלה, חשיבה בהמאצ'-אפ טוב ליוסטון) – אבל אם לשפוט עד עכשיו אני חושב שהייתי מתערב על זה עוד הפעם. לדעתי ליוסטון יש מאצ' אפ מעולה מול הלייקרס ולדעתי זו בקלות יכולה להיות סדרת חצי גמר השנה. הלייקרס לא יוכלו לשחק עם דיוויס ב4 מול יוסטון (אלא אם כן הם רוצים שהוא יהיה מיותר כמעט לחלוטין הגנתית כשהוא שומר על טאקר שעומד בפינה או על ראס אותו הוא מזניח אבל זה לא רעיון חכם) והגנתית כאשר דיוויס ב5 וקוזמה ב4 הארדן יכול לפצפץ את ההגנה שלהם בלי לחשוב פעמיים. בקיצור יש סיכוי שבקיץ הקרוב אני עדיין אחזיק בשם שלי באתר.

    1. זה סידרה 50-50 לגמרי גם אני אמרתי בתחילת העונה לליקרס אין כלום על ראס והארדן כלום. מצד 2 שני ליוסטון אין כלום נגד דיוויס ולברון. הכוכבים שם יחגגו בטירוף. ניפוחי סטט חבלז. אני מת לסידרה כזאת

        1. "קוראים לי ברייס מקסימוס ג'יימס. אח לילד שנקרא על שם כינוי חיבה לאביו. בן לאב מגלומן מפורסם. ואני אשיג את נקמתי, בחיים אלו או הבאים. לא אנוח עד שכל ילדי המפורסמים יהיו חופשיים משמות מגוחכים"

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, לא מאמין שהוא כזה דביל, זה כמו שחגי יקרא לבנו התותח או שגיא יקרא לבן רשע.
      רשע בוא לאבא חחחחחחחחחחחחחחחח

            1. למה לא לברוקסימוס?

  21. ניו אורלינס זו הקבוצה המאכזבת מבחינתי.
    גם בלי זאיון הם היו אמורים לנצח יותר ממה שהם עשו עד עכשיו.
    הם צריכים מאמן צעיר ולא את הרדום הזה עם עיני העגל .

  22. לברון עם הרוורס הזה….
    יום אחד מישהו כאילו בטעות יתן לו קטנה כזו בקרסול ולא נראה את הפרצוף פייק צלחת אלא פרצוף צלחת אמיתי מתפתל מכאבים ומגיע ישר למיון…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט