מעורב הופס ליום ה': דוד סטרן הלך לעולמו. יהי זיכרו ברוך/ מיאמי היט – 2 בליגה / מנחם לס

1.דויד סטרן הלך לעולמו בערב ראש השנה האזרחית שלושה שבועות אחרי שסבל שבץ מוחין

זה קרה במסעדה בניו יורק. בינתיים לא נימסרה כל הודעה על מה היה מצבו אחרי שטף הדם, ואם היה בהכרה. עכשיו זה כבר לא משנה.

מיד הגיעו TRIBUTES מכל עבר. אין ברירה מלבד להכניס רק כnה מהם:

מרק קיובן:

Mark Cuban@mcuban

RIP David. You always said you made me and you were absolutely right . You were a friend, mentor and administrator of the largest donut fund ever. You are missed.

View image on Twitter
View image on Twitter
View image on Twitter
View image on Twitter

הקומיסיונר של ה-NHL גארי בטמן:

NHL Public Relations✔@PR_NHL

View image on Twitter

ביל ראסל:

TheBillRussell✔@RealBillRussell

I can not put into words what the friendship of David Stern has meant to me but many others. He changed so many lives. David was a great innovator and made the game we love what it is today. This is a horrible loss. Our hearts are with Dianne & their family. RIP my friend. @NBA

View image on Twitter

פאו גאסול:

Pau Gasol✔@paugasol

🙏🏼

Today the #NBAFamily lost a legend, a leader that changed our game for the better. A father, a husband, a friend.

RIP #DavidStern, you will forever be missed.

View image on Twitter
View image on Twitter

סקוטי פיפן:

Scottie Pippen✔@ScottiePippen

Very sad day for basketball. We saw David Stern a lot in the 90s and I found him to be kind, thoughtful and almost always the smartest person in the room. He was an innovator who helped grow our sport into a global game and his impact will never be forgotten. RIP, Commissioner.

View image on Twitter
View image on Twitter

ועוד מאות טוויטרים מכל המינים והסוגים על האדם ששינה את ה-NBA והפכה לאחת הליגות המובילות בעולם, ובוודאי לאחת הידועות ביותר. אני, בשם כל אנשי הופס, מביע תנחומי על מותו של דויד סטרן, ואומר תודה לבן עמנו שעשה שרות גדול ל-NBA, יהודי גאה, ואוהד ישראל אמיתי. יהי זיכרו ברוך.

2. ה-"פאור-רנקינג של הופס.קו.איל" מעלה את מיאמי היט למקום שני אחרי מילווקי, כשהלייקרס מקום שלישי!

האם ישנו מישהו הכועס עלי שאני מכנה את הדרוג האישי שלי "דרוג הופס.קו.איל"? אז מה אתה יכול לעשות בנידון? מקסימום לשים בתגובות את הדרוג שלך.

ההחלטה כיצד לדרג היא שלי. אני מושפע מעיני, מוחי, והבנתי הרבה יותר מטבלאות הסטטיסטיקה. אם תשאלו אותי מדוע אני שם את מיאמי לפני הלייקרס או הסלטיקס, תשובתי היא שאני מאמין שהיא טובה יותר משתיהן. לא רק זאת, אלא שהפוטנציאל שלה להצלחה, ולעלייה אפילו גבוהה יותר – ואני לא מתבייש לאיית אפילו 'אלף, למד, יוד, פה, וו, ותף' (אני מתנצל שאני לא בטוח כיצד מאייתים אותיות), – ולקשי קריאה כשימון אני אכתוב זאת כראוי:

"אליפות"

ישנם באתר כמה גולשים שכתבו פעם שאני סתם הולך על פרובוקציות להשיג יותר תגובות. אז בואו אגלה לכם משהו: נכון להיום אני עדיין היחיד המשלם על איכסון האתר, וכל תגובה עולה לי כסף. לא הרבה, אבל אפילו פרוטה היא כסף. אז לא, אני לא הולך על פרובוקציות כדי להשיג תגובות. אני הולך על דבר אחד, ודבר אחד בלבד: לכתוב את האמת. והאמת, קומראדים, קרובה מאד לדעתי.

אז אם נוח לכם יותר שאכתוב "דעתי" במקום "האמת", אין לי בעייה מיוחדת עם זה.

אני רוצה גם שתדעו שפגישת ראש-בראש שנערכה לפני חודש באיזה חור כמו מינסוטה או דנבר לא מעניינת אותי במיוחד. אני מסתכל – איך אומרים? – במבט כללי. אני מסתכל על איזה קבוצה היום מוכנה יותר להצלחה: החמישייה, הרוטציה, הספסל, המאמן, וההצלחה נגד קבוצות שהן בטופ של הליגה.

2. מיאמי היט

מיאמי זה עתה סיימה שבוע מצויין של שלושה נצחונות על יוטה, אינדיאנה, ופילדלפיה.

מה שאני לא מבין זה מדוע אנשים חוששים לכתוב כמה טובה היא מיאמי. רק בגלל שבפרה-סיסון שמו אותה 6-8 במזרח, עם צורך להילחם על חייה לעשות את הפלייאוף, והיום היא במקום שני עם 9-24, בשוויון עם הסלטיקס? רק בגלל שרוב שחקניה לא ידועים (למעשה אני מוכן להתערב ששחקני מיאמי הם הפחות מוכרים בפרצופם מכל שחקני כל קבוצה אחרת בליגה!)

והיא עושה הכל ללא שחקן חמישייה חשוב מאד, ג'סטיס וינסלו הפצוע (עומד לחזור בקרוב מאד).

הנה כמה עובדות:

* 7 שחקנים הקולעים בדאבל-פיגר (ג'ימי באטלר, קנדריק נאן, גורן דראגיץ', באם אדאביו, טיילר הירו, ג'סטיס וינסלו, ודנקן רובינסון, ועוד 2 הקרובים מאד לכך (דרק ג'ונס וקליי אולניק).

*יש להם 5 שחקנים הקולעים מעל 40% מה-4 (דנקן רובינסון, מאיירס ליאונרד, טיילר הירו, גורן דראגיץ', קליי אוליניק (יש ששי, דרל מייקון, אבל הוא לא קלע מספיק שלשות מכדי להחשיב אותו).

*הם אחת הקבוצות הצעירות ב-NBA, ואם אדוניס האסלם – שהוא יותר מאמן משחקן – לא היה נחשב, הם היו הקבוצה הצעירה בליגה. עוד דבר חשוב ביותר: ישדנם בקבוצה 11 שחקנים המשחקים לפחות 10 דקות למשחק (וה-12, כריס סילבה, משחק 9.2 דק' למשחק.

*בשבוע שהם ניצחו את ה-3 שהזכרתי הם קלעו 114 נק' ב-100 פוזשיונס נגד 3 מ-10 קבוצות ההגנה בליגה. ההיט הם בשבעת המשחקים האחרונים מס' 1 בין כל קבוצות בליגה ששיחקו נגד 6 הראשונות בליגה (2-5).

*טיילר הירו הוא אחד המועמדים לרוקי העונה, והוא אחד משני קולעי ה-3 הטובים בליגה (61%) ב-CLUTCH TIME (ב-3 הדקות האחרונות), והוא 100% מה-3 בכל זריקות ה-3 שלו (3 מ-3) בדקה האחרונה.

אני יודע שלמיאמי ישנו רק סופר-סטאר אחד – ג'ימי באטלר. אבל הוא מצא את ביתו. הוא ביחסים מצויינים עם כל השחקנים והוא אמר לפני שבוע לפורט-לאודרדייל סנטינל ש"לראשונה ב-NBA אני נהנה לשחק, להתאמן, ולבלות עם שחקני קבוצה". ואל תשכחו שהוא היה בשיקגו בימים די טובים שלה.

לסיכום, עד כמה שידוע לי ישנם באתר שלושה אוהדי מיאמי: דוויין ווייד, רועי ויינברג, והדוק. זה אומר שהלילה שלושה זכרים מאושרים הלכו לישון!

3. אפילו סיסון-היי של 26 נק' לכרמלו אנטוני בביקור הראשון בניו-יורק לא הספיקו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. הבעיה של מיאמי היא שרוקיס ושחקנים צעירים לא מתפקדים בפלייאוף, רובינסון נאן והירו מקבלים הרבה דקות ותורמים הרבה במיאמי , הירו ורובינסון ישותקו לחלוטין בפלייאוף , ואני בכלל לא יודע אם יהיה אפשר להחזיק את נאן ורובינסון על המגרש כי הם שחקני הגנה גרועים ף קבוצות ינצחו את המאצ'אפס האלו וינצחו אותם די בקלות

    1. אתה שוכח שלמיאמי יש מאמן יותר טוב מאשר לבוסטון.
      גם זה פקטור מאד רציני ובזה מיאמי מביסים את הסלטיקס.
      מקווה שיפגשו את מילווקי בחצי הגמר כי אני יותר חושש ממיאמי מאשר מפילי.

      1. במה ספולסטרה טוב יותר מסטיבנס? מאמן טוב זה נכון אבל לאילו הישגים משמעותיים מיאמי הגיעה מאז שלברון עזב? מי עבר הגיע ועבר יותר סיבובים בפלייאוף. בחיית רזי גם אם סטיבנס יעשה 16:0 בפלייאוף אתה תרד עליו.

            1. זה כבר ידוע

        1. סטיבנס לא חי את המשחק, לא מפעיל לחץ על שופטים. יושב ושורק כמו הזן מאסטר. היום צריך כל המשחק לאכול לשופטים את המוח. יש לו לא מעט רגעים שהוא נרדם

          1. סטיבנס חרא של מנהל משחק. הוא לוקח טיים-אאוט לא בשביל לעצור את המפולת, אלא אחרי שהכל כבר נחרב. כל אוהד שצופה במשחק בטלוויזיה רואה את זה.

            1. הוא דוגל בפילוסופיית הזן שהקבוצה תלמד להתמודד לבד. ישיבה נונשלנט חיוך קריצה שריקה. גם קר כזה

          2. שמעון חשבתי שהתפקיד שלו זה להיות מרוכז במשחק ולעשות התאמות – כאשר משחקים ובזמן שלא משחקים לבנות אסטרטגיה שמוצאה מהכלים שיש לו את המקסימום. זה פחות או יותר מה שהוא עושה ובצורה מרשימה.

            1. אפשר להיות מרוכז במשחק וגם לאכול את הראש לשופטים.

            2. ואם הוא לא יודע שיראה קלטות של זליקו שהופך לורוד כל משחק

      2. איזה קשקוש, סטיבנס מאמן מעולה. למעט השנה שעברה (לא באשמתו) הקבוצה נראית מצויין כבר המון שנים, לרוב הרבה מעל פוטנציאל הרוסטר. מה שכן הוא צריך עוזר מאמן התקפי טוב שיעזור לו להשליט התקפה יותר מסודרת, אבל בגדול הוא מאמן ענק.

  2. מנחם תודה רבה גם על המעורב של אתמול (ראיתי היום …בגדר עדיף מאוחר מאשר אף פעם ).
    בגדול הבעיה של מיאמי הוא המשפט הידוע בפליאוף מנצחת זו שיש לה את הכוכב הכי גדול .
    באטלר שחקן נפלא שאולי כל עוד דוראנט פצוע יכול להיות השני ליאניס במזרח אבל בסוף שמסתכלים על הסופר סטארים הגדולים יש לפניו גם היום את הארדן לברון יאניס קוואי ועוד רבים וטובים .

    נכון לכל כלל יוצא מן הכלל ואני עוז זוכר את הפיסטונס 2004 אך היה זה מקרה יחיד יוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל .
    בוודאי כאשר כולם צעירים שם.

    לכן התקרה של ההיט העונה היא גמר מזרח מירב הסיכויים שתפול קודם לכן .

    1. אין לפניו רבים. הגדולים ביותר הם לא רבים אלא מעטים. באטלר הוא מהראשונים אחרי כוכבי העל הגדולים ביותר כמו פול ג'ורג' ששניהם מהטובים ביותר בעמדתם.

      1. כבר הרשימה הזו היא רבים.
        הארדן קוואי יאניס ולברון לפניו .
        לדעתי גם פול לפניו .
        השנה יזכה להנחת קרי דוראנט וקליי שבעיני כולם כולל קליי לפניו .

    2. מה עם דאלאס של2011? למיאמי היו 2 סטארים גדולים יותר מנוביצקי.
      .
      לזכותו של באטלר יאמר שהוא סטאר מהסוג של הווינרים, אתה מרגיש את זה כשהוא משחק, בשני צידי המגרש, וגם בהשגיו. רק במינסוטה הוא סוג כשל ובחר לברוח מהר משם ומאז טאונס וויגינס מקוטלגים בתור לוזרים עצלנים בגללו..

      1. ממש לא כשל, הביא אותם לפלייאוף אחרי 14 שנה שלא הגיעו לשם.
        איתו ב-59 משחקים הוולבס ניצחו 37 משחקים, במשחק בו נפצע גימי הוולבס היו 36-26. מקום שלישי!!!!! במערב!!!
        ואז באטלר החסיר 16 משחקים והוולבס היו מחוץ לתמונת הפלייאוף בזמן הזה, עד שהוא חזר וסיים את העונה עם 3 נצחנות רצופים, הרבה מאוד בזכותו כשהוא קולע באחרון מול דנבר 31 נקודות.

        1. אתה צודק ציקו. אין פה בהופס אהבה לגימי אנשים לא מבינים שהוא שיחק במועדונים זבל ולוזרים וכל מה שאמר זה נכון הן בבולס והן במיני והן בפילי. תראו איפה הבולס ומיני נמצאים

        2. צודקים, בגלל זה רשמתי סוג של כשל, בכל מקרה עם טאונס ציפיתי ליותר ממקום 8 אבל שלא תבינו לא נכון אני מאוד מעריך אותו, עוד מרגע שתפס את המושכות בשיקגו, פייטר ווינר מהמשובחים ביותר

      2. בעיני נוביצקי היה גדול ב2011 יותר מכל אחד אחר הוא העיף את קובי וגאסול
        ואז את שלשיית האם וי פי הארדן ראסל ודוראנט אז מה זה השיקוץ עם וייד וקצת בוש ?

        1. זו חכמה בדיעבד, גם גימי השנה יכול להיות יותר גדול מיאניס בגמר המזרח ולברון ודיוויס בגמר הכללי, בדיוק כמו שנוביצקי היה. רק שאם היית שואל בינואר מי הסטאר היותר גדול היית עונה לעצמך כפי שענית למנחם כאן.

  3. תודה מנחם! אחלה של מעורב
    .
    המיוחד בדיוויד שטרן זה שהוא היה קשוב לצרכי העולם והשחקנים.
    .
    יש לי וידוי – אני אוהב לראות את ג'ימי באטלר משחק, כבר משיקגו אהובתי הוא היה השחקן הכי מעניין לראות ולראות את הפריחה שלו במיאמי עושה טוב על הלב, ובהחלט שאני עוקב אחרי ההיט, בהתחשב באלטרנטיבה..
    הבעיה במיאמי זה שיש פציעות (ווינסלו שפצוע כבר תקופה ארוכה, דראגיץ שחזר לא מזמן, דרק גונס גם היה פצוע) ועוד 2 שלא משחקים בכלל (וויטרס וגונסון). נותנים להם רוטציה קצרה שיכולה לפגוע בהמשך הדרך.
    מעליי נכתב שנאן ורובינסון הם שחקני הגנה גרועים, יכול להיות, אבל הם מנסים ולומדים עם הזמן ובקבוצה שיש בה את באטלר (שהיה עם נואה בשיאו ועם מאמן הגנה אדיר כטום טיבודו) ומואמנת על ידי ספולסטרה הם יהיו מגינים טובים. כנל סילבה
    נאן והירו מועמדים חזקים מאוד לחמישית הרוקי הראשונה, ונאן גם זכה ברוקי החודש של נוב.
    אני חושב שמיאמי גרוש ללירה כדי לקחת אליפות. צריכים חיזוק בגבוהים, לאונרד טוב אבל לא מספיק טוב

  4. עצוב על לכתו של סילבר. לצערי כמו הרבה אנשים בגילו הפרישה גורמת להתדרדרות די מהירה.
    ובאווירה אחרת מדהים החיבור של באטלר למיאמי ואני נותן את כל הקרדיט לפאט ריילי והתרבות הארגונית שהוא הנחיל לקבוצה
    כבודד לאיש עם הג'ל
    🙂

  5. "כל אחד צריך בסוף למות…. "
    כמה גרועה פורטלנד העונה. העיניים מדממות מלקטות את הזוואה הזאת. דיימו , הנחילה ממך תפסיק למסור לרחוב החד סיטרי הזה…

  6. לא רואה סרט בו מיאמי לוקחת אליפות השנה אבל כן התחילה בנייה שתוכל להניב פירות בשנתיים-שלוש הקרובות. הבסיס מצוין ועל המקהלה הזו מנצח פט ריילי, אולי בשירת הברבור שלו.

  7. תודה רבה מנחם. אני כמו כל עולם הכדורסל באבל על לכתו של סטרן, באמת הקומישינר הגדול ביותר בהיסטוריית הספורט ואגדה בפני עצמו. שינה את הליגה בהתאם לעידן החדש וגרם לגלובליות והכרה בכל רחבי הפלנטה.
    .
    מיאמי קבוצה נהדרת, יש להם קבוצת הגנה מאוד טובה ומאומנת, אך גם קבוצת התקפה נהדרת עם הירו ובאטלר שמתפקד כפוינט גארד לכל הדעות.

  8. יוטה ופילדלפיה של התקופה האחרונה, שוות לתחת.
    את אינדיאנה הם ניצחו בבית בפוקס, פלואטר 7 שניות לסיום, ויכלו להפסיד בקלות בשניה האחרונה לקבוצה שלפחות שניים מהכוכבים שלה בחוץ.
    בקיצור, אתה סתם מתלהב ממיאמי. אם הדירוג נשאר כמו שהוא, הם עפים בסיבוב ראשון נגד פילדלפיה. בכל מקרה לא עוברים סיבוב שני.

  9. יום עצוב מאוד לכל חובבי הכדורסל והליגה בפרט.
    דיוויד סטרן הוא הנבא והנבא היא דייויד סטרן.
    77 זה גיל צעיר מאוד. יהי זכרו ברוך.

    מיאמי הפתעה גדולה מאוד. באטלר ואדבאיו הם כבר צמד לאולסטאר. שאר הצעירים מרשימים. ווינסלו, ג'ונסון ודראגיץ פצועים המון כבר מספר וזה די מדאיג. לא חושב שהם יגיעו מעבר לגמר אזורי אבל עם טרייד טוב על הפציעים הם יכולים לאיים על התואר כבר בעונה הבאה.

  10. וואלה מנחם מסכים אם כל מילה על מיאמי. אמנם חלק מהמדגמים שהבאת כמו 100 אחוז בדקה האחרונה בדמות 3 זריקות הם קטנים מידי, ובמאני טיים בגיים 7 לא אומרים כלום, אבל שכנעת אותי. מצטרף לך לרועי ולווייד בצד המזרחי בכיף. רק הגיוני, אצלי אהדה לקבוצות היא מאוד פלואידית, אני יותר אוהד שחקנים או סגנון משחק ומקשיב לרחשי הלב איזה משחקים מעניינים אותי ובעד מי אני. ווייד הוא כנראה השחקן האהוב עליי טופ 1 ככה שרק הגיוני שאצטרף אליו ואליכם השנה כעגלה המזרחית שלי, במערב אני כבר שנתיים חזק על העגלה של דאלאס. האמת, נחמד לי, שני הקבוצות הן ההפתעות הנעימות השנה של הליגה.

    1. אמנם פגשתי אותו כמה פעמים ופעם היתה לי שיחה של איזה 20 דקות איתו בקשר לסטודנטים שלי שעשו שם את הסטאז', אבל לא היה כל דבר חם או מיוחד בשיחה. ניסיתי להעלות את ישראל והוא רק אמר 'מסור ד"ש לשימון מזרחי'. הוא אפילו נראה לי כמנסה לסיים את הפגישה כמה שיותר מהר.

  11. תודה על הטור, סטרן עשה דברים גדולים
    במזרח לדעתי הבאקס עדיפים על השאר ואחריהם יש 5 קבוצות ברמה דומה שאחת מהן זו מיאמי. בפלייאוף יהיה להם קשה כי אין לסגל שלהם נסיון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט