דיוויד סטרן הלך לעולמו

קומינשינר האן.בי.איי מ-1984 עד 2014 ואחד האנשים המזוהים יותר מכל עם הליגה, דיוויד סטרן, נפטר היום בניו יורק לאחר אשפוז בן שבועיים עקב דימום מוחי. סטרן, בן 77 במותו, היה הקומינשינר של הליגה למשך תקופת זמן ארוכה יותר מכל אחד אחר וראה במהלך כהונתו הקמה של 7 קבוצות חדשות ו-4 שביתות שחקנים.

המנהל הנוכחי של האן.בי.איי, אדם סילבר, ספד לו: "במשך 22 שנה היה לי מושב לצד המגרש שאפשר לי לראות את דיוויד בפעולה. הוא היה מנטור ואחד מחבריי היקרים ביותר. כמו כל אגדת NBA אחרת לדיוויד היה הרבה מאוד כישרון, אבל במקרה שלו הדגש היה בעקרונות – הכנה, תשומת לב לפרטים ועבודה קשה.

דיוויד נכנס לתפקיד ב-1984 עם ליגה בצומת דרכים, אבל במשך 30 שנה כקומינישינר הוא הראה את הדרך ל-NBA המודרנית והגלבולית. הוא התחיל שותפויות פורצות דרך בתחומי המדיה והשיווק, לצד עזרים טכנולוגיים ותוכניות חברתיות שהביאו את המשחק למיליארדי אנשים מסביב לעולם. בזכות דיוויד הליגה באמת מותג גלובלי, מה שהופך אותו לאחד הקומינשינרים הטובים ביותר בכל הזמנים נוסף על היותו אחד מאנשי העסקים המשפיעים ביותר של דורו.

כלל משפחת ה-NBA מוקירה את החזון, הנדיבות וההשראה של דיוויד. תנחומינו העמוקים ביותר הולכים לאשתו של דיוויד, דיאן, לבניהם אנדרו ואריק ולכלל המשפחה המורחבת. אנחנו חולקים את האבל שלנו עם כל אחד שהושפע ממנו במהלך חייו".

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מהאנשים שעיצבו את הכדורסל המודרני, לא פחות מג'ורדן, בירד ומג'יק. הרוויח את כל התשבחות שהוא הולך לקבל בימים הקרובים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט