כולם חשבו שזאת תהיה העונה של פילדלפיה סיקסרס. ג'ימי באטלר היה ללא ויכוח 'אאוטסיידר' גם מבחינת כדורסל וגם מבחינה חברתית. במחצית העונה כבר היה ברור שפילדלפיה היתה עבורו לא יותר מתחנת מעבר.
עובדה? הוא הגיע למיאמי והפך אותה – לדעתי לפחות – לקבוצה השנייה בחוזקה במזרח (היא בשוויון עם הסלטיקס למקום שני, אבל – לדעתי לפחות – תנצח את הסלטיקס בסידרת פלייאוף אם יגיע דבר כזה (אני נותן למיאמי 6 נקודות יתרון למשחק בגלל אריק ספואלסטרה > בראד סטיבנס)
במקומו הגיע אל הורפורד האמין, סוס העבודה של הסלטיקס בהגנה ובהתקפה.
בסיקסרס הוא – עד עתה – נפילה אמיתית. הוא קולע 12.6 נק' למשחק, הנמוך ביותר ב-8 עונותיו האחרונות. ה-46% מהפארקט וה-6.6 ריב' הם הנתונים הסטטיסטיים הנמוכים בקריירה. אבל בששת המשחקים ללא ג'ואל אמביד הוא קלע 18.6 נק'.
אז מה הבעייה? 2 אול סטארים לא יכולים לשחק יחד? בסלטיקס של שנות ה-80 היו לא רק 3 אול סטארים אלא 3 'היכלים' בפרונטליין – לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פריש – וכל אחד מהם אכל את מאכליו בכיף ואף אחד לא סיים רעב.
פילדלפיה משתרכת במקום ששי במזרח. הקבוצה נראית ללא כל רוח חיים. הם משחקים בשמחה של חתול רעב המקבל חסה לארוחת הצהריים. את בן סימונס לא ראיתי מחייך כבר 3 חודשים.
אל הורפורד נשאל לדעתו על מה שקורה. זאת היתה תשובתו:
“I’m out (there) for the team and doing what I can to help us,” Horford said. “But offensively, I’m very limited with the things that I can do. So I can’t control that stuff. So all I have to do is make sure I’m there for the team, trying to do everything I can to help us win.”
אבל אמש, אמביד לא שיחק והורפורד קלע 5 ב-2 מ-10.
ג'אש ריצ'רדסון שהגיע מההיט נשאל לדעתו על מה קורה וזה מה שהוא ענה אחרי ההפסד אמש לאינדיאנה (שכבר הובילה ב-30)::
- “I don’t think that there’s enough accountability in our locker room right now, honestly,” he said. “I think that we got some new guys, who don’t want to step on toes, including myself. I feel like we kind of go play, and don’t compete as much. There’s been games that we have and it’s been great. But when it’s not going good, we got to hold each other accountable. I think that’s where a lot of our problems start.”
שתי התשובות, גם של הורפורד וגם של ריצ'רדסון הן מין יציאת חובה. הם ניזהרים לא לפתוח את הפה.
אני תמיד סימפטתי את הסיקסרס. יש לי קשר לעיר ותמיד היו לה שחקנים שהערצתי. אבל משהו רציני קרה לה.
בספורטסנאוט היתה תמונה אחרי ההפסד אמש לפייסרס עם 'בליפ' כאילו אמביד אומר אחרי ההפסד. "הם צריכים אותי. זה הכל עלי!"
צ'יקו
1 ינו 2020 19:16:19אני בטוח שעוד רבים יגידו שהבעיה המרכזית היא ברט בראון. והם צודקים, המשחק של פילי מאוד "טיפש". המאמן מוציא את המינימום מהכוכבים.
בעיה נוספת זה באמת העמסת כוכבים, אין מספיק כדורים לכולם.
הספסל הריק זה גם בעיה!
הקוריוז
1 ינו 2020 19:43:34אין שום העמסת כוכבים זה בדיוק מה שצריך לקחת אליפויות הבעיה זה המאמן כסיל אמיתי. אחכ בעיה 2 ויותר קטנה שניתן להתגבר עליה זה סימונס. בעיה 3 כושר של אמביד. ראה תגובת האשך.
לפילי יש סגל מספיק בשביל אליפות. לא חסר לנו כלום.
איזה ספסל? מה רע באוקווין סקוט אניס פורקאן? ל90 אחוז מהליגה יש יותר זבל מה יש ללייקרס? קרוסו רונדו ודאדלי? מה יש לבאקס קוננטון? מה יש לקליפרז גמייקל גרין? שאמט? אותו דבר בדיוק.
שנה שעברה לפילי הייתה קבוצה הכי חזקה באטלר ומקונל היו פי 10 על הורפורד וראול נטו או ברק. משם רק היה ברור שנרד הרי מ3 אולסטארים לא ניתן לעלות רק לרדת.
לפילי כמו עונה שעברה לא חסר כלום. יש כל מה שצריך לאליפות. רק מאמן דביל.
עונה מאכזבת סה ניסוח עדין עם סגל על הנייר פי 10 על כל המזרח הם מקום 6 במזפח!!!
המשגיח
1 ינו 2020 19:32:31מסכים עם צ'יקו. חומר השחקנים מספיק טוב.
עונה מאכזבת שלהם עד עכשיו.
אשך טמיר המקורי
1 ינו 2020 19:35:26רבות דוסקס על הנושא, כבר כמה עונות.
הבעיה המרכזית היא בראון.
הבעיה השנייה היא סימונס – עליו מתעקש בראון.
הבעיה השלישית היא האופי המחורבן של סימונס את אמביד.
תמיד ירדתי על סימונס ועל הסיקסרס, אבל על אמביד כתבתי מעונתו הראשונה שהוא היחיד שבאמת יש לו פוטנציאל להפוך למשהו גדול – אבל אמרתי שזה לא יתממש או בגלל פציעות או בגלל הראש הדפוק.
בינתיים הגוף בסדר, אבל הראש הולך ומתגלה כדפוק עם כל עונה שעוברת.
סימונס ואמביד לא מקצוענים.
הם שני נרקיסיסטים עם האף למעלה, שלפני שלמדו לזחול הרגישו שהם מדליה זהב ב-100 מ'.
סימונס יותר פלגמט חסר רגשות ואכפתיות. לא מעניין אותו אם יפסיד או לא, יודח או לא, מבחינתו הוא כוכב על בכל מקרה אז מה זה משנה.
אמביד ביריון קטן חצוף ומושתן, יותר מעניין אותו להתעסק בפקה פקה ולעצבן יריבים מאשר להשתפר מקצועית, לעשות את מה שצריך בשביל לנצח ולעבוד על דברים בסיסיים כמו הכושר שלו.
מנחם לס
1 ינו 2020 19:58:52לא רק זה, אלא שנראה שאתמול מיד אחרי הקריעה ע"י אינדיאנה הוא אמר משהו שרמז על "הם לא יכולים בלעדי".
מנחם לס
1 ינו 2020 20:00:50דבר נוסף: אין כל קשר או קוארורדינציה בין המשחק של אמביד והורפורד. הם כל אחד לבדו, במקום 'כל אחד נעזר, ומשתמש, בשני'.
אשך טמיר המקורי
1 ינו 2020 21:10:00את זה רובנו ניחשנו שיקרה ישר אחרי הטרייד, ומאיך שבנו את הקבוצה.
אשך טמיר המקורי
1 ינו 2020 21:08:55הוא תינוק מגודל ואידיוט.
האווי לאסוף
1 ינו 2020 23:52:59מסכים לגמרי. אם בהתחלה הייתה עוד מעט חינניות בהתנהגות של אמביד, זה עבר מזמן. נשאר רק חוסר ניצול הפוטנציאל. שיזהר לא לגמור בלייק גריפין
רן הנרגן
1 ינו 2020 20:00:18קחו את ראסל (ואת אוונס) ותנו את סימנס. ראסל בחור טוב . חוץ מזה תחליפו מאמן
הקוריוז
1 ינו 2020 20:18:43תביא את ראסל קח את ברק וראול נאטו
שחר אלוני
1 ינו 2020 21:07:47🙂
מנחם לס
1 ינו 2020 20:07:41יש להם גם 3-4 מתייבשים על הספסל שהיו מצויינים בקולג' או בחו"ל, והם לא מקבלים דקת משחק אצל בראון
הקוריוז
1 ינו 2020 20:12:24מנחם זה די ברור בראון נותן עדיפות לאיש שלו סימונס לנהל את ההצגה על חשבון פגיעה באחרים זה כבר שנתיים ככה למה אתה חושב באטלר ברח?
ההתקפה שם נראית כמו תאונה למזלם ההגנה חזקה שכולם משחקים ומי שמחזיק אותה זה אמביד כי שהוא לא משחק….ולכן הם מנצחים חלק מהמשחקים.
טראסט אומר כל הזמן שפילי ויתרה על באטלר כי רצתה את הופורד אני מתקשה להאמין לזה. לדעתי באטלר לא רצה להישאר שם כי הבין שבשיטת משחק הזו לא יגיעו לכלום והוא רק יהיה עוד שחקן משלים שתפקידו לעשות חסימות לסימונס והלך למסיבות. בראון מצידו רצה להמשיך להתעקש לשחק באותה שיטה. השיטה שלו 3 שנים קופי פייסט שכולם חוץ מסימונס ואמביד התחלפו. זה אומר שמשהו פגום בשיטה אבל הכסיל בשלו, עקשנות של הזן מאסטר או לפחות למד משהו אצל פופוביץ, עקשנות בכל מחיר. הוא כמו האופטימים פה מאמין שיום אחד זה יצליח כמו שאני דה שוט ואדיסו האמנו בokc שיום אחד זה יצליח..
רצה הגורל ולקראת פנסיה לגימי גם הסתדרו לו 2 הרוקים ודאנקן רובינסון אז הוא פורח והוא תמיד יהיה האיש במיאמי אז הוא מנגב.
היה צריך באמת להיות מפגר לוותר על שחקן טופ 15 20 עם הגנת עילית שזה מה שפילי עשו תכלס.
למעשה הם לעולם לא יהיו טובים יותר על הנייר ממה שהיו שנה שעברה ואיזה הזדמנות ברט בראון חירבן באותו גיים 4 יזכר לדראון עולם כמו שהגיים 6 פירק את אוק זה היה השיא של פילי כנראה. למזלה הם במזרח ויאניס יכול לעזוב שם עוד שנה שנתיים אבל אני לא חושב שהם יראו טבעת אליפות אי פעם כל עוד המפתחות בידי סימונס
trusttheprocess
1 ינו 2020 20:39:30זה לא מה שאמרתי.
אמרתי שברנד ובראון העדיפו להמשיך לשחק בשיטה של בראון והעדיפו את סימונס והאריס עם הכדור בידיים במקום באטלר.
זה לא קשור לכסף, ככה הם העדיפו לבנות את הקבוצה וזה מה שהם קיבלו.
יש גם דברים אחרים , הקריירה של בראון כרגע תלויה בבן סימונס, שם זה יקום ויפול וכנראה יפול.
מישהו חושב שזה מקרה שבראון מונה למאמן אוסטרליה אחרי שסימונס לא בא לשחק שם בקיץ? ברור שהמינוי היה שבראון מגיע ומביא את סימונס איתו.
סימונס ואמביד עושים מה שהם רוצים על המגרש ובראון מפחד לאמר להם מילה , הם לא שמים עליו .
ADISU33
1 ינו 2020 20:37:32קבוצה חסרת נשמה עם 2 "כוכבים" שהתקשורת מלאה להם את האגו לפני שלמדו ללכת.
כל עונה אנחנו שומעים "הנה סימונס למד לזרוק…יש אפילו קטעי וידאו"
"אמביד זרק את IG ו Twitter לפח ועכשיו הוא רציני אחרי הבכי של חצי הגמר עונה שעברה ואפילו הוריד משקל ואתם תראו אמביד אחר העונה…."
אז בסופו של יום אחרי כמעט חצי עונה הכל נשאר במקום .
סימונס נשאר אותו סימונס,ללא זריקה ועם פרצוף לא ברור אם שמח או עצוב
אמביד חזר מהר למרשתת להטריל ומבקר במסעדת אכול ככל יכולתך.
הדחליל בראון מנצח על התזמורת חסרת האופי והנשמה.
היחיד שהיה שם עם רוע (חיובי) עזב למדינת השמש העולה עושה חיים משוגעים עם נערי הזהב שמצא לו ריילי.
הורפורד הוא נחמד אבל הוא לא מתאים ללמד את צמד המפונקים ,הוא נחמד מידי והם לא יספרו אותו.
האמת שהאמנתי שאמביד ישתנה אחרי הפלייאוף האחרון ושסימונס סופסוף יצא מהבעיה הפסיכולוגית של אי זריקות ממרחק חצי מטר מהסל אבל כנראה שטעיתי בגדול לגביהם.
.
לדעתי חייבים להפריד ביניהם כאן ועכשיו.
שחר אלוני
1 ינו 2020 20:38:03שתי בעיות מרכזיות, תודה על הטור:
1) מקצועית, הפרנצ'ייז זה אמביד וסביב זה הכל צריך להיבנות, אבל סימונס לא מתאים לשחק איתו באותה קבוצה כי הוא יכול לבוא לידי ביטוי בעיקר בפוסט, ושם אמור להיות אמביד לבד. התוספת של הורפורד עוד יותר לא ברורה, גם הוא בפוסט? או שבפועל הוא המחליף של רדיק בשלשות. חוסר ההתאמה הזה היה מאתגר גם מאמנים בכירים, ובראון בכלל א יודע מה לעשות עם זה
2) מנטאלית, אמביד לא מספיק בוגר, נוטה להתרגש מאד בפלייאוף עד כדי החמצת משחקים ובודאי פגיעה בשיקול הדעת (בעיקר ברגעים מכריעים). סימונס גם לא בדיוק המבוגר האחראי. הוא יודע שאין לו קליעה ולא יודע איך להחביא את זה בפלייאוף. זו כנראה הסיבה שבאטלר הלך. הם צריכים להטריד את סימונס ולבנות קבוצה סביב אמביד רצוי עם מבוגר אחראי בסביבה, כדוגמת הורפורד או מישהו בסגנון.
החלפת מאמן לבד לא תעזור בגלל כל הנ"ל
trusttheprocess
1 ינו 2020 20:44:15אתה צריך לזכור שאמביד בן 25 וסימונס בן 23 , להפיל עליהם את על הפרנצ'ייס זאת הייתה טעות .
רק בגלל שסימונס ואמביד משחקים כדורסל זה לא אומר שהם בנויים מנטלית לעשות מה שרוצים שיעשו בגיל צעיר
שחר אלוני
1 ינו 2020 20:49:17מסכים, אז באמת הציפיה שהכישרון הגולמי בקבוצה ייצור קונטנדרית לאליפות, זה עוד לא סביר כרגע.
מלבד זה הם גם לא כל כך מתאימים מבחינה מקצועית, שניהם צריכים את הצבע פנוי כי שם הם יכולים להתבטא
הקוריוז
1 ינו 2020 21:03:3825 זה כבר לא צעיר זה שחקן באמצע הקריירה. אני חושב שפילי היו בנויים בצורה מושלמת לאליפות שנה שעברה וזה נפל רק בגלל מאמן. השנה הם פחות טובים כי הורפורד זה לא גימי וראול נטו זה לא מקונל אבל גם השנה הסגל שם צריך לקחת בהליכה את המזרח. תעבור שחקן שחקן מול הבאקס ותראה את מי לוקחים פה כולם.
trusttheprocess
1 ינו 2020 21:12:04לשחקנים שלא נפלו לקבוצה של סופרסטארס כמו לארי בירד או מג'יק ג'ונסון לוקח בערך 7-8 שנים לקחת אליפות
צ'יקו
1 ינו 2020 22:57:52הסגל של מילווקי יותר חזק משל פילי, אז בחמישייה פילי לוקחת אבל בספסל היל קורבר לופז עם האפרו אליסובה קונינגם לוקחים בשינה את אוקווין, נאטו, סמית בולדן מייק סקוט
הקוריוז
2 ינו 2020 05:38:37באמת? שים מאמן אחר בבאקס ותראה איזה מקום הם. עזוב שהחמישייה של פילי 10 רמות יותר.
רובין טיפה עדיף על אוקווין
סקוט אצלי עדיף על איליאסובה בגלל ההגנה אבל די שווים
אניס עדיף על קורבר
טייבול עדיף על קוננטון
היל/די ויצנזו עדיפים על נאטו ברק
אז אתה טועה ציקו.
נשווה חמישיות? יאניס טוב מאמביד
סימונס טוב מבלדסו בהכל
גוש פי 10 על היל/די ויצנזו
האריס טוב ממידלטון
הורפורד טוב מברוק לופז
נוק אטוט מהדהד לפילי
trusttheprocess
2 ינו 2020 18:04:42אם טייבול היה במילווקי הוא היה שחקן חמישייה
הוא שחקן פרפקט למילווקי , הגנה טובה מאד ויכולת קאטצ' אנד שוט מדהימה משלוש , שחקן שלא צריך את הכדור בידיים
אור
1 ינו 2020 20:40:55הבעיה היא שימון כמובן, כל פעם שהוא טוען שהם מנגבים זה נגמר רע מאוד (ראו תגובה מספר 1 אמש)
הקוריוז
1 ינו 2020 21:01:24לזכותי יאמר שלא ידעתי שאמביד לא משחק
etayle
1 ינו 2020 21:09:02אולי הם לא כאלה טובים כמו שחושבים?
אמביד וסימונס זה סבבה, אבל המזרח עצמו לא רע בכלל(מילווקי, סלטיק טורונטו, מיאמי,אינדיאנה קבוצות מאוד טובות)
כמובן שכל מה שהזכירו פה גם נכון.
אור
1 ינו 2020 21:15:38השאלה היא למה הם לא טובים, על הנייר הסגל שלהם כנראה הכי חזק במזרח
trusttheprocess
1 ינו 2020 21:24:30כי הקבוצה בנויה לא נכון והמאמן מנסה לתת להם שיטת משחק שלא מתאימה לחומר השחקנים.
הם עולים בחמישייה עם שני סנטרים,שני פאוור פורוורד ושוטינג גארד שהוא לא ממש קלע טוב.
יש להם מאמן שמשחק מושן אופנס וזה דורש מכל השחקנים לגעת בכדור בכל מקום במגרש,זה מוביל לאיבודים(פילי היא תמיד בצמרת איבודי כדור למשחק) שמוביל להרבה נקודות קלות שמנטרלות את ההגנה החזקה שלהם.
המאמן הוא אידיוט , במשך שנים הוא משחק הגנה של סוויצ'ינג לכל חסימה עם שחקנים כמו רדיק ובילנלי ואיליסובה ועוד שלא מסוגלים לשמור על עמוד, קבוצות היו עושות חסימה לשחקן החלש ומקבלות סל קל , השנה סוף סוף יש לו את הסגל לשחק את השיטה הזאת עם שחקני קן אחורי הגנתיים כמו סימונס,ריצ'רדסון,אניס,טייבול ואפילו האריס , אז מה הוא עושה? הוא משנה את שיטת ההגנה ומכריח את הגארד לעבור מכל החסימה ואת הגבוה לרדת לכיוון הסל וזה משאיר לכל קבוצה קליעה חופשית לגמרי מאזור קו העונשין.
אור
1 ינו 2020 23:32:42תודה על ההסברים, החכמתי
Zivke
1 ינו 2020 22:17:58מעבר לכל הבעיות שכבר כתבו פה בתגובות, לטווח הארוך החוזה של טוביאס האריס זו הטעות הכי גדולה שלהם. שחקן סה"כ נחמד, שהועבר בטרייד כחלק משני ומעולם לא נבחר לאול-סטאר, קיבל חוזה מקס שאף אחד בליגה לא היה מוכן לקחת היום.
רביד אראל
2 ינו 2020 12:46:56אם טוביאס הועבר כחלק משני בטרייד זה אומר שבובאן היה החלק הראשי בטרייד… אתה באמת מאמין לזה?
הקוריוז
2 ינו 2020 14:41:12מה הטעות הכי גדולה? טוביאס שחקן טופ 24 בליגה. כל שחקן טופ 30מקבל חוזה מקס. מי אתה חושב היה מגיע לפילי אם טובאס היה הולך? ראית מי הגיע במקום באטלר? או שאתה חושב שקאווי ופול גורג עמדו בתור לפילי?
את המקס מקבל השחקן הכי טוב שאתה יכול להשיג בשוק וזה הכי טוב שפילי יכלו להשיג.
Dor
1 ינו 2020 22:52:20מעבר לקבעונות של בראון והסטים ההתקפיים המוגבלים שלו אני רואה שתי בעיות עיקריות אצל פילי. קודם כל אין לך פוינט במובן הפליימייקרי של המילה. סימונס מוסר נהדר אבל בגלל האיום הלא קיים שלו מבחוץ קל לצופף פנימה כשהוא על הקשת וליצור פקק מתחת לסל של פילי. נניח ואן-ליט או דינווינדי היו מסדרים את ההתקפה של פילי הרבה יותר טוב וגם היתה היררכיה התקפית ברורה כשיש בעל בית עם הכדור. סימונס פשוט לא סוג כזה של שחקן ובאמת חייב לעבור לשחק 3 או 4 ולהוביל כדור במתפרצות. הבעיה השניה היא מבנה הקבוצה/הספסל והשימוש. כל הבלבולי מוח (שמעון נדברים אליך) על חומר שחקנים שצריך לפרק את הליגה ושאר הירקות זה בולשיט. כולנו יודעים שזה לא פאזל פשוט והורפורד אכן מהווה התאמה בעייתית לחמישייה, אבל הוא שחקן נהדר ולדעתי עוד יחזיר דיווידנדים על ההשקעה. הבעיה שעם הכסף לחמישייה נתקעת עם אניס וסקוט כמחליפים הבכירים וקורקמאז וטייבול וזהו בערך. אני לא מצליח להבין למה בראון לא משתמש בברק ונטו יותר. למעשה לפילי אין שום added value מהספסל. פשוט כלום. זהיר סמית לא שיחק משחק העונה ובולדן מחוק. לכן חלוקת הדקות בפילי נוראית ואיך שלא נהפוך את זה לפלייאוף הם יגיעו עם הלשון בחוץ. קשה להעריך עדיין איך העסק יראה באפריל-מאי. לגבי באטלר אני שמח שהוא הלך. לא רואה אותו מצליח באף קבוצה אלא אם כן יהיו איתו שני אולסטארים דומיננטיים. אני נקווה שבראנד ישחרר אותנו מבראון ויביא איזה פיזדייל כזה שיעשה סדר.
trusttheprocess
1 ינו 2020 22:59:34בראון הוא מאמן גרוע
בראון מאמן יותר טוב מפיזדייל ב 10 דרגות .
פיזדייל זה פסולת רדיו אקטיבית, פוטר בכל מקום שהוא היה.
תבדוק מה המאזן של הניקס השנה איתו ואחריו
Dor
2 ינו 2020 15:07:12הכוונה היא למאמן עם שיטה. לקבוצה של פיזדייל בממפיס היתה שיטת משחק ברורה. בניקס זה לא משנה מי יאמן
IDO
1 ינו 2020 22:57:49אין להם תרגיל אחד לרפואה לקנות סל.
trusttheprocess
1 ינו 2020 23:12:57נכון והסיבה היא שבראון לא משחק על תרגילים ,הוא משחק את ההתקפה שלו והוא רוצה שזריקה פנויה תגיע בצורה אורגנית מתוך שיטת המשחק .
והדבר המצחיק הוא כמו שרואים כל פעם שבראון בונה תרגיל מהוצאת חוץ זה תרגיל מצוין שתמיד מוביל לזריקה טובה.
בראון האידיוט אפילו לא עושה את הדברים שהוא טוב בהם
אור
1 ינו 2020 23:31:38סיכמת את זה יפה
רועי ויינברג
1 ינו 2020 23:04:34שני שחקנים מושכים את הקבוצה, כל אחד לכיוון אחר, ואין מאמן שיכווין אותה לצד כלשהו. תקועים בואקום בין היכולת של סימונס ליכולת של אמביד ושחקני הרכש לא באמת משתלבים – זה נראה כאילו הם מנסים להשתמש בריצ'רדסון כקאץ' אנד שוטר ולא ביכולות המגוונות שלו והורפורד סתם עומד בקצה הצבע וזורק שלשות. יש פוטנציאל התקפי גדול לקבוצה הזאת, אבל מאמן מאוד בסיסי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 ינו 2020 23:07:56כולם אמרו את כל הסיבות הנכונות. מסכים עם כל מילה. מה צריך לעשות?:
.
א. להיפרד מבראון, ויפה שעה אחת קודם, כלומר באופן מיידי כדי שיהיה להם לפחות חודש לנסות מאמן חדש עם הסגל הקיים ולראות איך זה עובד.
.
ב. בהנחה שלא יחול שיפור משמעותי, ומכיוון שבחודש כנראה לא יחול שיפור משמעותי, המאמן החדש יצטרך לעבוד עם בראנד על טרייד שבונה מחדש את הקבוצה, כנראה בלי סימונס. על הורפורד, למרות חוסר הסינרגיה עם אמביד, לא הייתי מוותר אלא אם תגיע הצעה מעולה (והיא לא תגיע), ומקווה שהמאמן החדש, והחלל שישאיר סימונס, יאפשרו לקבוצה להפיק ממנו יותר מהיום, בעיקר בפלייאוף.
.
ג. לבראנד יש, לדעתי, ביצים לקבל את ההחלטות הקשות, אך הנכונות האלו, השאלה אם הבעלים יאשר לו לעשות זאת בכלל, וכבר בשבועות הקרובים בפרט. סיטואציה מרתקת מבחינה ניהולית. בהצלחה.
scab666
1 ינו 2020 23:51:16הקלקול של הקבוצה הזו זה מה שיצר אותה. 2 הכוכבים שלה יושבים על מקס בלי להוכיח את עצמם – כי את השנים הראשונות שלהם הם בילו ביציע/בקבוצה לא תחרותית, אז למה שיהיה אכפת להם. Gm חכם היה מוכר בשיא, עכשיו ברנד יקבל הרבה פחות אבל הוא עדיין חייב לנסות. הטרייד של רועי עם קאט ואמביד יכול להיות הימור טוב, למרות שאני חושב שסימונס פח. עדיין, כשהוא מסביב לקלעי שלוש סבירים+ כמו קאט, האריס, ריצ'רדסון והורפורד, יש לפילי צ'אנס להיראות טוב.
trusttheprocess
2 ינו 2020 00:27:48אף שחקן אחרי חוזה רוקי עדיין לא הוכיח את עצמו, שחקנים מקבלים מקס על פוטנציאל, ג'יימס הארדן קיבל חוזה מקס מיוסטון בתור שחקן ספסל כי באוקלהומה לא רצו לתת לו את החוזה .
אם פילי לא נותנים לאמביד חוזה מקס כל קבוצה אחרת בליגה הייתה נותנת לו.
גם בן סימונס היה מקבל חוזה מקס לפחות מ 10 קבוצות בליגה
האווי לאסוף
2 ינו 2020 00:05:22אין ברירה, כמו שכתבו לפניי, צריך להפריד בין סימונס לאמביד, זה לא הולך. יותר מזה, צריך לבנות את הקבוצה הנכונה סביב אמביד, ואני לא מתכוון דווקא מבחינת כדורסל. צריך להביא את השחקנים שיכולים לדחוף אותו להצטיין, ולא לקבל ממנו בולשיט. כאלה עם סכין בשיניים, שגדלו מלמטה. משהו בסגנון של באטלר… 🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 ינו 2020 00:34:54מצרף כאן לינק למאמר מצוין שמעלה את האפשרות שיוג'ירי שוב ילך על כל הקופה ויעשה טרייד שיחזק את הקבוצה כבר העונה.
.
עיקרי הדברים – אפשר להנחית את קווין לאב או ג'רו הולידיי עבור צעירים או ותיקים שאינם לאורי.
.
מעניין באופן כללי ואולי גם בהקשר של פילי?
.
https://www.si.com/nba/2019/12/31/toronto-raptors-masai-ujiri-nba-trade-rumors
מנחם לס
2 ינו 2020 00:37:33תודה לכולם. דיון מצויין. מסכים עם הרבה דברים שנאמרו כאן, אבל אני מאמין שכשהפלייאוף יתחיל פילי לפתע תראה אחרת, לכיוון חיובי
יצרן טיטולים מדופלם
2 ינו 2020 03:25:08קל…… להעיף את המאמן בצורת שבלול ולהחליף אותו במאמן אמיתי,
וכמובן לחנך את האוסטרלי חסר הקליעה,בכוח אם צריך
Berch
2 ינו 2020 08:25:40בשתי מילים – להחליף מאמן
מיציתי
🙂
הקוריוז
2 ינו 2020 14:38:49כולם פה אחד סקלו את ברט סימפסון. האם גיא שלנו יצילו? גיא איפה אתה? יש לי הרגשה שלגיא יש השגות שונות