אירועי דיומא – 04.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 17 :

15:00 בני יהודה – נס ציונה, ספורט 4 : בני יהודה חזרה לנצח השבוע בליגה אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 3-0 גדול בחוץ על מכבי נתניה, מה שהעלה אותה למקום ה-5 בטבלה, אך הרוחות בשכונת התקווה עדיין לא נרגעו והאוהדים עדיין דורשים את "ראשם" של הבעלים אברמוב ושל המאמן יוסי אבוקסיס. מהצד השני של המגרש ולקבוצה הכתומה השניה בליגת העל אנו רואים את נס ציונה שמגיעה אחרי הפסד קשה 1-0 להפועל תל אביב שנלחמת איתה על הישרדות בליגת העל, ונס ציונה כרגע ממוקמת במקום ה-13 והלפני אחרון עם פער של 2 נקודות מכפר סבא שנמצאת במקום ה-12 ובמקום שמבטיח עונה נוספת בליגה. בסיבוב הראשון בני יהודה ניצחה 1-0 את נס ציונה בחוץ והשאלה האם הפעם זה יסתיים אחרת? לדעתי לא, ונראה את בני יהודה מנצחת שוב את נס ציונה.

17:30 הפועל כפר סבא – מכבי נתניה, ספורט 4 : הפועל כפר סבא נמצאת כרגע במקום ה-12 עם 2 נקודות סה"כ מעל נס ציונה שמתחת לקו האדום וכ"ס נמצאת בתקופה לא טובה עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות(גביע מדינה ועוד שני משחקי ליגה), ואילו מכבי נתניה שהייתה נראת כאילו עלתה על דרך המלך נמצאת כבר עם שני הפסדי ליגה רצופים, שכתוצאה מכך הורידו אותה עד למקום ה-9 בטבלה, אחרי שכבר בילתה בפליאוף העליון. אז כ"ס מגיעה אחרי הפסד 4-0 למכבי תל אביב ואילו נתניה מגיעה אחרי הפסד 3-0 לבני יהודה, כאשר בסיבוב הראשון נתניה אירחה את כ"ס ואז המשחק הסתיים ב2-2 עם שער שיוויון של עומר פדידה מכ"ס בדקה ה-99 בפנדל. הימור – נתניה בעיניי קבוצה מאוד איכותית ומשהו העונה לא כל כך מתחבר, ועד שהיה נראה שזה מתחיל לזרום לה הגיעו שני הפסדים לא מחוייבים למציאות, ואני מאמין שרצף ההפסדים יעצר אבל אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו.

18:30 הפועל חדרה – הפועל חיפה, 5 לייב : הפועל חדרה שבמקום ה-7 תפגוש את הפועל חיפה שנמצאת במקום ה-6 כאשר רק 2 נקודות מפרידות ביניהן. הפועל חדרה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול רעננה ואילו הפועל חיפה מגיעה עם רצף של שלושה הפסדי ליגה רצופים, כאשר במחזור האחרון היא ספגה 4-1 בבית מביתר ירושלים. שתי הקבוצות לא נמצאות בעונה טובה, והמיקום שלהן קצת משקר, כי מבחינת יכולת הן משחקות לא כל כך טוב. בסיבוב הראשון הפועל חיפה אירחה את חדרה והפסידה לה 2-1 כאשר חדרה הובילה 2-0 ורק בדקה ה-79 הפועל חיפה הצליחה לצמק את התוצאה, אך עדיין היא איבדה שם 3 נקודות יקרות. הימור – גם על המשחק הזה מרגיש לי שרשום תיקו אבל אני אהמר על סוג של הפתעה ואלך דווקא עם הקבוצה של חיים סילבס ואהמר על הפועל חיפה שתנצח בחוץ.

19:50 ביתר ירושלים – קריית שמונה, ספורט 4 : ביתר ירושלים נמצאת בתקופה נהדרת עם 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והיא נראת נהדר על המגרש, בעיקר מבחינה התקפית, וזה עוד כאשר חסר לה חלוץ מרכזי, ותסלחו לי כל אוהבי שלומי אזולאי או אנתוני וראן, כי הם חלוצים נהדרים ללא ספק, אך הם יכולים להתאים לדעתי כמחליפים לחלוץ הראשון או כחלוץ שני ליד חלוץ מרכזי אחר, וגם בביתר רואים את זה והולכים בינואר על חלוץ רציני, כאשר יש שמועות על ירדן שועה, אשר לדעתי ישאר בחיפה בכלל. אז ביתר ירושלים מגיעה אחרי 4-1 ענק על הפועל חיפה בסמי עופר ואילו קרית שמונה הפסידה בבית לחיפאית השניה, הלא היא מכבי חיפה. רק אזכיר שביתר במקום ה-3 בליגה עם הפרש של 8 נקודות מהראשונה – מכבי תל אביב, ואילו ק"ש במקום ה-10 עם 4 נקודות מעל הקו האדום. הימור – אני לא חושב שנראה כאן הפתעה מסויימת וביתר ירושלים תאסוף עוד 3 נקודות, בדרך להתקרב למכבי חיפה ולמכבי תל אביב שיפגשו בשני.

לה ליגה – מחזור 19(סוגרים סיבוב ראשון) :

17:00 חטאפה – ריאל מדריד, ONE : חטאפה עושה עונה נהדרת עד עכשיו והיא ממוקמת במקום ה-6 בליגה עם 7 נקודות הפרש בסה"כ מריאל מדריד שבמקום השני, והיא מגיעה אחרי הפסד 1-0 לויאריאל. מנגד, ריאל מדריד נמצאת במרחק של 2 נקודות מבארסה שבמקום הראשון והיא יודעת שאסור לה לאבד נקודות אם היא רוצה אליפות והיא מגיעה אחרי שלושה תוצאות תיקו רצופים בליגה מול: ולנסיה, ברצלונה והאחרון היה מול אתלטיק בילבאו בבית. הימור – משחק מאוד מעניין ואם אינני טועה זה אפילו הדרבי הקטן של מדריד(תקנו אותי אם אני טועה), ויהיה לריאל מאוד קשה כאן אבל אני מאוד אוהב את ריאל וזידאן ולכן אהמר עליהם בתקווה שאכן יצליחו לנצח(השנה ריאל מתקשה במשחקי חוץ והיא אספה רק 16 נקודות מתוך 27 ).

19:30 אתלטיקו מדריד – לבאנטה, ONE : הקבוצה השניה של מדריד תחפש לסיים סיבוב בטופ 4 של הליגה ולכן היא תהיה חייבת לנצח, והיא תפגוש את לבאנטה שלא נמצאת כל כך רחוק ממנה. אז אתלטיקו מדריד במקום ה-3 עם 32 נקודות ואילו לבאנטה במקום ה-9 עם 26 נקודות, לא הרחק מאחורי אתלטיקו שמגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אך גם לבאנטה מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, כך שיהיה מעניין לראות איך שתיהן חזרו מהפגרה הקטנה שהייתה בליגה. הימור – אתלטיקו תארח במטרופוליטאנו את לבאנטה ואני חושב שיתרון הביתיות יעשה את שלו ונראה ניצחון ביתי של אתלטיקו.

22:00 אספניול – ברצלונה, ONE : הדרבי של ברצלונה יסגור את משחקי שבת במפגש קצוות כאשר האחרונה בטבלה אספניול תארח את הראשונה ברצלונה. אספניול הפסידה במחזור האחרון ללגאנס שנמצאת מקום אחד מעליה(19), ואילו ברצלונה מגיעה אחרי 4-1 ביתי על אלאבס. הימור – אני לא רואה כאן יחסי כוחות שווים כל כך ואני חושב שברצלונה תיצא עם ניצחון קליל על אספניול.

גביע אנגלי – סיבוב 3:

19:31 מנצסטר סיטי – פורט וייל, ספורט 2 : סיטי מפסגת הפרמייר ליג תארח את פורט וייל שנמצאת באמצע טבלת הליגה השניה באנגליה(הרביעית בטיבה באנגליה). בדרך כלל במשחקי גביע עולים שחקנים משניים בקבוצות הפרמייר ליג, בעיקר במשחקים כאלו מול קבוצות קטנות יותר, ולכן גם באיתיחד וגם עקב פערי הרמות, אני מניח שנראה כאן ניצחון של הסיטי.

19:31 וולבס – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : שתי קבוצות צמרת מהליגה האנגלית אשר נפגשות אחרי שבמחזור האחרון הפסידו. וולבס מגיעה היישר מהמקום ה-7 ואילו היונייטד מהמקום ה-5 כאשר רק נקודה אחת מפרידה ביניהן, ובנוסף לזה וולבס מגיעה אחרי הפסד 1-0 לאלופה שבדרך, הלא היא ליברפול, ואילו יונייטד מגיעה אחרי הפסד כואב 2-0 לארסנל שהצליחה להפתיע רבים ולהתאושש על חשבון השדים האדומים. הימור – לרוב קבוצות הליגה האנגלית עולות עם הרכב משני, בעיקר הקבוצות עם הסגל הרחב כמו היונייטד, ולכן אני חושב שוולבס בכושר הנוכחי שלה ומול חצי הרכב של יונייטד גורמים לי להמר על ניצחון ביתי של וולבס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט