הלייקרס נגד פניקס ביום המשחקים הראשון של העשור / רועי ויינברג

ארבעה משחקים ברביעי, כשהסאנס שניצחו שניים רצוף פוגשים את הלייקרס במשחק שיכול להיות הסיבוב הראשון של הפלייאוף. מינסוטה פוגשת את מילווקי, אורלנדו את וושינגטון ופורטלנד את ניו יורק.

05:30-לוס אנג'לס לייקרס (7-26)-פניקס סאנס (20-13)

אחרי רצף הפסדים הסאנס ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד יריבות ישירות לפלייאוף (סקרמנטו ופורטלנד), מה שמציב אותם בעמדה לא רעה לקראת המשך הקרבות על הפלייאוף. פערי הרמות במערב מאפשרים לקבוצה שרחוקה מאוד ממאזן חיובי להיות מרחק משחק מהמקום השמיני. בשני המשחקים האחרונים ההתקפה של פניקס נראית מעולה, אבל היריבות לא היו טובות במיוחד. השילוב של ארון ביינס חזרה בחמישייה וכושר טוב של ריקי רוביו מאפשרים לקבוצה לתפקד טוב, לצד בחירת זריקות טובה של דווין בוקר – הוא זורק פחות שלשות ולא כופה את עצמו על המשחק, בדומה לסגנון המוצלח של פניקס בתחילת העונה: יותר רוביו, פחות בוקר. כשהסאנס בריאה זה עובד.

היום הם פוגשים קבוצה טובה מהם בדמות הלייקרס, גם היא התמודדה עם רצף הפסדים ויצאה ממנו עם ניצחונות טובים על פורטלנד ודאלאס, כשלברון מנהל את המשחק בצורה נהדרת עם 29 אסיסטים ו-3 איבודים בתקופה הזאת. קלדוול פופ ובראדלי בכושר טוב ועשו עבודה נהדרת נגד דאלאס, כשאחת הקבוצות הטובות בליגה נעצרה מולם על 95 נקודות.

זאת השאלה הגדולה של הערב – איך הלייקרס יעצרו את הגארדים של פניקס, רוביו ובוקר. במשחק הקודם בין הקבוצות הלייקרס ניצחו, 115-123, כשבוקר ורוביו קלעו 21 נקודות כל אחד ומסרו 19 אסיסטים באותו ערב, בו הלייקרס ניצחו דרך ההתקפה. הם לא הפסידו העונה לקבוצה עם מאזן שלילי וסביר שזה לא יקרה גם הפעם, אלא אם בוקר יקלע פתאום מעל 40 נקודות. לייקרס במשחק לא צמוד במיוחד.

01:00-וושינגטון וויזארדס (22-10)-אורלנדו מג'יק (19-14)

אומר לא מעט על הלילה שזה המשחק השני הכי מעניין שלו. אורלנדו נתקלת בבעיות ההתקפיות שראינו בתחילת העונה עם 97 נקודות נגד פילדלפיה ו-100 נגד מילווקי, נוסף על תצוגה רעה של 93 נקודות והפסד לאטלנטה חסרת טריי יאנג. המשחק שלהם עומד והכישרון של ווצ'ביץ' ופורנייה לא מספיק, אבל הם במקום השמיני במזרח עם יתרון של משחק וחצי על התשיעית. לא רע.

הם לא מתקשים במיוחד מול קבוצות חלשות ויש להם הגנה טובה, שני דברים שקשה להגיד על וושינגטון. הם מגיעים למשחק הזה בלי בראדלי ביל, דיוויס ברטנס, רוי האצ'ימורה, תומאס בראיינט, מוריס וגנר וסי ג'יי מיילס. כל מה שנשאר הצליח לנצח את מיאמי במשחק מפתיע של ג'ורדן מקריי, איאן מהנימי וגרסיון מת'יוס לצד גארי פייטון השני שמשחק היטב מאז שהוחתם.

היום השאלה הגדולה היא ההפרש בין הכישרון המועט של וושינגטון, למרות שההתקפה הצליחה, להגנה של אורלנדו. אין לוויזארדס את הכלים לעצור את ווצ'ביץ', במיוחד כשבראיינט בחוץ, וקשה לראות אותם משחזרים את היכולת מהניצחון המפתיע על מיאמי. לכן נלך על ניצחון של אורלנדו במשחק עם תוצאה נמוכה.

02:30-ניו יורק ניקס (24-9)-פורטלנד טרייל בלייזרס (20-14)

הבלייזרס ניצחו את המשחק הקודם ב-28 נקודות

הבלייזרס הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים לקבוצות מערביות. הם מזכירים העונה את הגרסה ההפוכה של רובין הוד – לוקחים מהעניים (11 ניצחונות מ-18 משחקים נגד קבוצות עם מאזן שלילי) ונותנים לעשירים (3 מ-16 נגד קבוצות עם מאזן חיובי). בתקופה של ארבעת ההפסדים הבעיות היו בהגנה כשהם ספגו 128 מהלייקרס, 122 מהסאנס ו-121 מהג'אז. אין הרבה שחקני הגנה טובים ובריאים לבלייזרס וזה משפיע בסופו של דבר.

היום הם פוגשים קבוצה במומנטום די טוב. הניקס ניצחו את שני המשחקים האחרונים ו-5 מ-11 מאז שמייק מילר מונה, כשמיטשל רובינסון מצליח לתרום למשחק מהספסל, ג'וליוס רנדל משפיע על קבוצה מנצחת והם משחקים כמו קבוצת כדורסל. התקדמות גדולה בהשוואה לתחילת העונה או לכושר של חלק מחברות הניקס לתחתית המזרח.

האם נראה אותם מנצחים בחזרה של כרמלו אנטוני למדיסון סקוור גארדן? לא סביר. הבלייזרס קבוצה מוכשרת יותר והפסד שלהם כאן יכול להיות יותר מדי מבחינת המירוץ לפלייאוף. פייטון ובארט לא רעים אבל קשה לראות אותם עוצרים את מקולום ולילארד, ולכן זה של פורטלנד.

03:00-מילווקי באקס (5-30)-מינסוטה טימברוולבס (20-12)

הוולבס, אחרי 11 הפסדים ברציפות, ניצחו שני משחקים משלושה בלי קארל אנטוני טאונס הפצוע. העניין הגדול בקבוצה נמצא סביב שמועות טרייד גדלות והולכות על קא"ט, אבל הם ניצחו את הנטס והקינגס, המשחק האחרון גם בלי וויגינס. גיורגי ז'נג משיג ריבאונד, רוברט קובינגטון ושבאז נאפייר נקודות והם הצליחו לנצח קבוצות לא טובות במיוחד.

היום הם פוגשים קבוצה טובה יותר. מילווקי עם 21 ניצחונות מ-21 משחקים נגד קבוצות עם מאזן שלילי. מאז ההפסד לפילדלפיה בכריסמס. הם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים בהפרש מצטבר של 58 נקודות, והם משחקים כאילו הם רמה מעל הליגה (אולי כי הם באמת רמה מעל הליגה). בכל מקרה, מינסוטה לא תנצח אותם בחוץ. מילווקי.

יאניס כפאוור פורוורדיאניס כסנטר
נק' של הקבוצה*113121
נק' של היריבה*101.483.8
נט רייטינג11.637.3
אחוז אפקטיבי של הקבוצה56.2%54.6%
אחוז אפקטיבי של היריבה49.6%38.9%

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 146 תגובות

  1. תודה רועי
    אמש שימון העלה את הורפורד למכירה פומבית בבלוג החי.
    יש לי טרייד מעניין וטוב לשתי הצדדים.
    הורפורד יושב על המשבצת של אמביד ולכן צריך להביא מישהו אחר שלא ישב על המשבצת.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=sl5mf8b
    מיאמי מקבלת סנטר מוכח שיכול לתת כמה שיעורים לאדביו ולהוות מנטור בפועל.
    פילי מקבלת פאוור-פוורוד חזק ואמיץ שיוסיף עומק מהספסל המדולל של פילי, בנוסף הם מקבלים את דיון וויטרס שיכול להפתיע במשחקים מדהימים, שחקן שיכול לשחק 2-3 ולהיות תוסף מעולה בשלשות. וכמובן שהחוזה של הורפורד הוא ל-4 שנים לעומת שנתיים בלבד של שני השחקנים הללו. באותו מחיר

    1. שמעון הודח רשמית אחרי שאף gm בליגה לא ענה לו עם ההצעות המעליבות שהוא הציע ואחרי שחצי מהכוכבים שלו היו על המדף לחינם

      1. רק סימונס והורפורד על המדף וסימונס עבר לסאנס תמורת אוברה. גיא הסכים. גם עבר לבולס תמורת וויט וסטורנסקי ציקו הסכים.
        על הורפורד לא קיבלתי שום הצעה נורמלית. ציקו הציע הצעה מעליבה שאפילו בילי קינג היה נעלב.
        גם את רדיש איש לא לקח הצעתי אותו על לונזו או סוזמן

        1. אתה מחמיר עם רדיש יותר מדי. הוא צריך טיפה זמן להסתגל. יכול להיות שהוא פלופ אבל הוא נראה לי שחקן סטייל וויגינס או טים הארדווי (לא של העונה האחרונה). סקורר שיכול ליצור לעצמו אך לא מי יודע מה יעיל. יכול להיות שאני ממציא אבל זכור לי שגם את האנטר פסלת אחרי חצי דקה וחצי והוא אחלה שחקן.

          1. את האנטר לא פסלתי מעולם להיפך הוא אצלי נבחר בפייבוריטים בהימורים שלי ערב הדראפט.
            רדיש לא יהיה וויגינס או הארדוואי גם עוד 10 שנים. כמו שסכין בגב האומה אמר עליו אולי עוד 5 שנים הוא יהיה טוריאן פרינס.
            אני מהמר על דיון וויטרס
            וזה ממש לא קשור למה שהוא נותן בליגה. ראיתי אותו 2 משחקים בדיוק זה הספיק לי לראות במה מדובר. חשבתי יהמרו עליו יותר גבוה מאשר בחירה 10. אגב בחירה 10 זה ממש לא פלופ גם ככה לא מצופה מהם הרבה.

            1. משתי המשחקים שראית אז במה מדובר?

            2. נו אמרתי לך מוח כרמלו מעורב עם מוח וויטרס ויכולות רק של וויטרס

  2. אם אנחנו כבר מתעסקים בטריידים דמיוניים אז אני גם רוצה להציע אחד: קארל אנטוני טאונס על ג'ואל אמביד. אחד על אחד.
    .
    פילדלפיה מקבלת שחקן שמתאים הרבה יותר ליד סימונס, עמיד יותר מאמביד משמעותית ומגיע עם אוויר לרבע האחרון. הקליעה של טאונס עם המהירות והמסירה של סימונס חזקות וטאונס בריא ליותר מ-60% מהזמן.
    .
    מינסוטה מקבלת שחקן שיכול להיות פרנצ'ייז פלייר והתמורה הכי טובה על טאונס שהם יכולים לקבל. יש להם המון קליעה וסגל יחסית צעיר סביבו, כשאמביד שחקן יותר טוב בהגנה ויכול להפוך אותם לקבוצת פלייאוף.
    .
    מי אומר לא?

      1. צודק. זורקים הרבה, קולעים פחות. מגיעים לזריקות טובות שנכנסות באחוז מזעזע, אבל יש שם מימד של ריווח (למרות שהכדורים עד עכשיו לא נכנסים). זה יכול לעשות טוב לאמביד שחי בצבע

          1. טאונס עם 8.5 זריקות לשלוש במשחק, אמביד עם 4. טאונס עם 4.5 פוסט-אפים במשחק, אמביד עם 8. סגנונות שונים. אגב, אם אתה מכיר אתר שעושה מפות חום של שחקנים (לא זריקות, אלא המקום הממוצע שלהם על המגרש) אשמח לשמוע. נשמע לי קונספט מגניב.

            1. זה לא סגנון שונה. גם אמביד היה רוצה לזרוק 8 למשחק מחוץ לקשת. זה שאלה של מה הקבוצות שלהן מאפשרות להן.
              כבר אמרתי לך שכדי לייצר מפות חום צריך גישה לנתוני הטראקינג הגולמיים. לא נראה לי שהליגה מאפשרת.

            2. אוקיי אז הוא לא…
              בכל מקרה סגנון המשחק שלהם לא שונה כל כל אלא הנפח היחסי של כל היבט.
              כלומר עם פילי יחליטו מאיזו סיבה מטופשת שאמביד צריך לזרוק שמונה שלשות למשחק זה לא יצריך שינוי סגנון כדי ליישם.

    1. חחחחחחחחח בחלומות רועי. קאט זה אפילו לא חצי מאמביד. מעיף את סימונס והורפורד תמורת קאט אם בא לך
      אגב רועי אמרתי לך אמביד עובר רק על

      1. יאנג
      2. לוקה
      3. הארדן
      4. קאווי
      5. יאניס
      6. קרי+קליי יחד
      7. ליליארד+מקולום יחד
      8. דוראנט+ דינווידי יחד
      9. מורי+ גורג+מונטרזל

      כל אופציה אחרת לא קיימת ואין שום מצב לשום טרייד

      1. הוא לא טוב כמו שאתה עושה ממנו. יש לו רגעים שהוא ברמה של כל אלה, אבל ביותר מדי משחקים הוא שחקן שמגיע בלי אנרגיה לרבע הרביעי ולא יציב מספיק. בניגוד אליך אני חושב שהוא כן קצת אוברייטד. ואגב – דיוויס על אמביד אתה לא לוקח? ברצינות?

        1. מה פתאום אמביד טוב מדיוויס יותר מאסיבי יותר חזק ומנגב את דיוויס קבוע. אוברייטד? זה כי הוא תחת ברט בראון אז הוא נראה לך אוברייטד. תחת מאמן נורמלי הוא עושה כל שנה 30 ו12 בהליכה ומתמודד על תואר ההגנה
          אגב מי שאוברייטד זה סימונס שמנפח מספרים מול פחונים שמסביבו אולסטארים ושחקנים משובחים ובראון שממקסם את יכולותיו על חשבון הקבוצה.

    1. יש באן.בי.איי 3 קבוצות ממש טובות: לייקרס, קליפרס, מילווקי. מתחתיהן יש 8 קבוצות טובות (בוסטון, טורונטו, מיאמי, אינדיאנה, דנבר, יוסטון, דאלאס, פילדלפיה) ועוד 2 סבבה (יוטה, אינדיאנה). כל השאר לא מעניינות במיוחד..

    1. אחרי חודש שלם שרובו בחוץ.
      גם כדאי שתתרגל כי הלייקרס בבית עכשיו מול הסאנס,משחק הבא בבית מול הפליקנס,לאחר מכן שוב פעם בבית מול דטריוט והניקס וכל זה ברצץ. אחלה אחלה לוז להשיג עכשיו רצף של 6 ניצחונות(2 יש כרגע)

  3. Story filed to ESPN: After a stunning retirement prior to free agency, veteran guard Darren Collison is considering a February return to the NBA – with the Lakers and Clippers emerging as his two preferred destinations.

            1. אנת׳וני דייויס ולברון הקשישים תמורת בוקר. תספרו כמה נקודות שניהם יעשו הלילה!!!!!

            2. נקודות בלבד, אסיסטים וריבאונד הם כן מספקים.

  4. עכשיו מילווקי בדפיציט 6 אבל הם כמובן יקחו את המשחק הזה.
    ושיר הלילה לזכרו של סטרן.
    שיר של עוד יהודי, בוב דילן שמו ומוכר מביצוע של ניק קייב עם קיילי מינו.
    המוות אינו הסוף.
    When you're sad and when you're lonely
    And you haven't got a friend
    Just remember that death is not the end
    And all that you held sacred
    Falls down and does not mend
    Just remember that death is not the end
    Not the end, not the end
    Just remember that death is not the end
    When you're standing on the crossroads
    That you cannot comprehend
    Just remember that death is not the end
    And all your dreams have vanished
    And you don't know what's up the bend
    Just remember that death is not the end
    Not the end, not the end
    Just remember that death is not the end
    When the storm clouds gather round you
    And heavy rains descend
    Just remember that death is not the end
    And there is no-one there to comfort you
    With a helping hand to lend
    Just remember that death is not the end
    Not the end, not the end
    Just remember that death is not the end
    For the tree of life is growing
    Where the spirit never dies
    And the bright light of salvation
    Up in dark and empty skies
    When the cities are on fire
    With the burning flesh of men
    Just remember that death is not the end
    And you search in vain to find
    Some law-abiding citizen
    Just remember that death is not the end
    Not the end, not the end
    Just remember that death is not the end
    Not the end, not the end
    Just remember that death is not the end

  5. הטימברוולבס נתנו יופי של פייט אבל הניצחון היה בידיים של הצבאים מרגע שלקחו את ההובלה.
    נקסט

    1. בסידרה שעכשיו אני רואה בנטלפקס על מלחמת העולם ה2 הבליצקריג היה כי חיילי הנאצים היו על קריסטל מת חופשי שניתן להם בכמויות עי הממשל וככה יכלו לא לישון ולא לנוח וכו. יש מצב שללברון נתנו איזה קוקטייל?

    1. זו לא עגלה, זו מריצה. אין תחנות, פשוט קופצים על ערימת העשבים השוטים הראשונה שאתה רואה בדרך (לא קשה להבחין שבבלוג החי הלילה יש ערימה משמעותית מהסוג).
      .
      יש לנו מדיניות ברורה של no refund. נא לשלם את דמי החבר (הצנצנת שכתוב עליה swear jar, זו עם כמה מטבעות של 10 אגורות בתוכה).
      .
      בהצלחה בהמשך הדרך!

  6. נרדמתי וחלמתי שפניקס עושים ריצת 0-9 איזה חלום פרעה חח אפילו אם לייקרס יהיו עם החמישיה השלישית אני לא רואה אותם מפגיזים פה. שיתעסקו בלהוריד את ההפרש במקום לבלבל במוח עם הפתעת הליגה ובוקר טוב וסיפורים , פורטלנד הפסידו אפילו לניקס הגרועים שבגרועים זה לא חכמה להבליח פעם בשנה אני חושב שזה נגמר היום. טמה טקס לילה טוב אין לי עניין לבזבז זמן בכתיבה על זה השעה מוקדמת- מאוחרת והגיע הזמן לשים את המפתחות טוב בסדר?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט