הסיקסרס מול הפייסרס והרוקטס מול הנאגטס במשחקי יום שלישי / חגי ניסני

הלילה האחרון של שנת 2019 מביא איתו שבעה משחקים – שניים מהם בשעה מאד נוחה.

שרלוט הורנטס (22-13) בוסטון סלטיקס (8-22) 22:00

משחק ראשון בשעה נוחה בהחלט, מזמן לנו לצפות בצרעות עם העוקץ הקהה, אל מול הסלטיקס שנראים חדים הרבה יותר משנה שעברה הודות לחזרתה של הפלנטה שלנו למצב עגול.

באופן כללי קו פרשת המים של המזרח עובר אצל הנטס שנמצאת באזן חיובי במקום השישי, כאשר את מי שמעליה ניתן להגדיר כקבוצת פלייאוף טובה (קרי הסלטיקס שבמקום השלישי) בעוד שמי שמתחתיה נמצאת עם סיכוי ממשי איכשהו להשתחל לפלייאוף גם עם מאזן לא משהו (יענו שרלוט במקרה דנן)

בשרלוט רבות דוסקס בעניינו של גרהאם שנותן עונה יפה בהחלט, רוזיר עושה את מה שחשבו שהוא יעשה, ונותן בונוס של אחוזים יפים מן השלוש, אבל לקרוא לו רכז זה סוג של אוקסימורון (הריכוז שלו נראה כמו איך שהחדר שלי נראה כל הילדות. אולי כדאי לנסות "בלגן" במלרע). באטום גם הוא לא תורם הרבה השנה לצרעות גם כאשר הוא משחק. בינוניות תיחשב  למחמאה לקבוצה הזו.

אצל בוסטון משקמים את הריסות קיירי בצורה נהדרת. ההתקפה וההגנה הרביעית בטיבה בליגה נותנים לא מעט תקוות לפוסט סיזן, כאשר לדעתי היוורד (שנמצא בספק למשחק) הוא הערך המוסף שלהם השנה. כאשר היוורד על המגרש הוא נע בצורה נהדרת עם הכדור למקומות התורפה של ההגנה ומצליח להניע את הכדור נהדר, או לייצר סל בצורה יעילה מאוד באופן יחסי לזריקות שהן לא באיזור הטבעת או השלוש.

טרי רוזיר – בלגן אבל בלגן מקצועי.

הימור: סלטיקס מנצחים בעיקר דרך ההגנה.

אינדיאנה פייסרס (12-21) פילדלפיה סיקסרס (12-23) 22:00

שתי קבוצות זהות כמעט – פילי נמצאת במקום החמישי אינדי נמצאת במקום השישי. שתיהן באות אחרי 2 הפסדים רצופים וכל אחת אחד מן ההפסדים הללו כללו הפסד בהארכה למיאמי. זהות אה? כל כך שונות במיצוי.

בפילי, בראנד שראה מספר רב פעמים את סמי בן טובים במתחת לאף, לקח ברצינות את המשפט "מי שלא מסתכן לא מרוויח" (ומכאן גם אהבתו לברבונייס) והנחית לקבוצה את הורפורד שאמור היה לתת מימד נוסף בהתקפה וכמובן להיות סטופר הגנתי בבוא העת.

מה נגיד – זה חורק מאוד עד עכשיו. אמנם  פילי נמצאת במקום החמישי, ונתנה חתכת תצוגה מול הבאקס כולל עצירה של יאניס. ועדיין – זוהי אחת הקבוצות הכי מוכשרות בליגה עם הרבה מאוד כלים בחמישייה שלה. היינו מצפים ממנה להיות קצת מעל המקום ה14 בכל הקשור לרייטינג ההתקפי, ומאמביד להיות הרבה יותר קרוב לטבעת מאשר מגוון הזריקות שהוא לוקח (ביעילות נמוכה יחסית)

אין צורך להרחיב מדי על פילי אחרי היומן הנהדר שרפי כתב.

אצל אינדי המיצוי עד עכשיו נהדר. סבוניס שואב ריבאונדים בצורה נהדרת (מקום רביעי בליגה עם 13.4 למשחק) הוא אמנם קולע ביעילות נמוכה יחסית לעונה שעברה  (51.4% אפקטיבי לעומת 59.6% של שנה שעברה) אבל זה נראה שהוא מצליח לשחק איכשהו לשחק עם טרנר והמחיר ההתקפי מגובה בהגנה טובה שאינדי נותנים גם השנה (מקום 9 בדיפנס רייטינג). חוסר היציבות של ברוגדון מבחינה בריאותית  (החסיר עד עכשיו 7 משחקים ונמצא גם הערב בספק) הוא ללא ספק אחת הסיבות שהפייסרס לא נמצאים גבוה יותר. נקווה שהוא ואולדיפו ישחקו כמה שיותר השנה עבור אינדי

הימור: אינדי במשחק צמוד כאשר הם כופים על פילי הרבה מיד-ריינג'

בראנד: מעריץ גדול

סאקרמנטו קינגס (21-12) לוס אנג'לס קליפרס (11-23) 24:00

מה? להיות מקורי ולא לצחוק על מצבם העגום של מי שמתיימרים להיות מלכים? ננסה. הקינגס מצטרפים לפילי בקטגוריית המיצוי הנמוך. אחרי שהיה נראה שהם עולים על הגל ומתקרבים למאזן חצוי הם פתאום סופרים 7 הפסדים רצופים (הרצף הארוך בליגה) כשדווקא ההתקפה שלה שהיה נראה בעונה שעברה שתעשה שמות בליגה בעתיד, לא מצליחה  למצוא את עצמה. באדי הילד בעונה הנמוכה בקריירה שלו מבחינת קליעה (אפקטיבי שלוש ועונשין) ההיעדרויות הממושכות של באגלי (שיעדר גם הערב) ופוקס בוודאי שלא תורמות, והספסל מאכזב מאוד  (מקום 22 מבחינת נקודות למשחק – נזכיר שזו הייתה אמורה להיות נקודת החוזק של הקבוצה) כאשר אריזה, ג'וסף ופרל לא מהווים פקטור משמעותי.

הקליפרס צריכים אולי לשנות את שמם ל"קרוז קונטרול". הם נראים ממוקדי מטרה – להגיע לפלייאוף ממיקום טוב עם כמה שפחות מאמץ, ואז לטרוף את כל מי שיעמוד בדרך. עד עכשיו זה עובד כמתוכנן, כאשר להגנה יש יכולת להעלות הילוכים כאוות נפשה, והתקפית הם משחקים כמו שציפו שהם ישחקו. הרבה מאוד פיק&רול, הרבה מאוד בידודים הרבה מאוד פוסט-אפ. לטעמי זה פחות נעים לעין, אבל זה מאוד יעיל עד כה וכנראה ימשיך להיות כזה.

הימור: במאצ'-אפ שכזה, עם היעדר מגן טבעת איכותי ובאנרס ובייליצה שמגינים על קוואי וג'ורג' – כמאמר גיא – קליפרס קל.

עוד פעם בדיחת סמרטוטים על הקינגס? – נוותר על זה

טורנטו רפטורס (11-22) קליבלנד קאבס (22-10) 02:00

קליבנד מוכשרת יותר ממה שהיא נראית. סקטסטון וג'רלד נראים לא רע – יש עם מה לעבוד. אבל היעדר רכז בקאבס פשוט זועק, וגורם לבוקר של שנה שעברה להיראות כמו לברון בשיא שלו. זה ניכר גם במדדים שלהם: הם נמצאים במקום השישי מהסוף באופנס-רייט, במקום השלישי מהסוף מבחינת AST% במקום הראשון מבחינת TOV%, ובניגוד ליוסטון לא מדובר כאן על שיטה שממקסמת יתרונות אחרים . לאב (בספק להערב) TT ונאנס בןשל, – כולם שחקנים שחייבים שיפעילו אותם. סקסטון וג'רלד גם הם צריכים מישהו שיודע לנווט את העסק. אז אקסום יביא את השינוי? כנראה שזה המקסימום שהקאבס מתכננים להשקיע בעניין הזה כרגע.

הראפס זוכים למחמאות בצדק – ומשחקים בגאווה של אלופה כאשר ההיעדרויות המשמעותיות שהם חוו לאחרונה מסיאקום, גאסול  ופאוול (הראשון לא ישחק והשניים האחרונים בספק להערב)  לא עצרו אותם מלנצח את הסלטיקס במוצ"ש האחרון. ההתקפה שלהם לא פוגעת השנה יחסית לשנה שעברה (מקום חמישי בשנה שעברה מקום 15 עד כה השנה) אבל ההגנה שלהם שניה רק למלווקי, כאשר עוד הפעם הם מצליחים להקריץ שחקנים משום מקום (מי חשב שמקאו יפתח יהיה צלע משמעותית איפשהו? ומי זה לעזאזל כריס בוצ'ר שדופק בלוקים ככה?)

הימור – טורנטו במשחק צמוד כאשר הקאבס שולטים בריבאונד אך מאבדים כדורים למוות.

אז שלא יהיה רכז. גילברט.

סאן אנטוניו ספרס (18-13) גולדן סטייט ווריורס (25-9) 02:00

תסלחו לי על העלבון הבא – אבל אם אתם קוראים את זה, סימן שאתם עכברי ביבים שלא יבחלו בשום דבר כל עוד התווית NBA מוצמדת אליו. אדם נורמטיבי היה אומר על משחק שכזה "איכס". אבל מכורים שכמונו לא מסוגלים להגיד לא לשום מנה. אז גם זה משחק הערב.

אצל הספרס הגמגומים התחילו מאז שקוואי החליט שהקבוצה זה הוא, ואם הם לא מכבדים את זה, אז אני לא רוצה להיות כאן. אז הספרס מנסים לאלתר ולאלתר, אבל אם נאמר על המכונה הזו שהיא חורקת זו תהיה מחמאה. השיטה לא ברורה (מארי פותח? וואיט?) בחירת השחקנים תמוהה (קארול? יקיר האשך בארטס שוחרר?) והכיוון נראה כאילו שתי כוחות מנוגדים בעלי עוצמה שווה עובדים במקביל – מה שמוביל אל מחוזות המקום 9-12 וזה אומר שהעתיד לא ברור ולא בקטע טוב.

הווריורס לעומת זאת יכולים להתנחם בכך שהמשבר הוא זמני, וששנה הבאה הם שוב יהיו על הגל. ראסל אמנם לא יהפוך לשחקן שרץ אוף-דה-בול, ולא ברור האם יישאר בקבוצה, אבל הוא בהחלט מוסיף מימד להתקפה, פסקל (בספק להערב) נראה כמו פגיעה מצויינת והווריורס מסריחים בצורה סבירה ביחס להתפרקות שהם יכלו לחוות. הם נראים מחוברים יותר, במיוחד הגנתית (ב15 המשחקים האחרונים הם ממוקמים במקום ה15 בליגה מדיפנס-רייט למרות הטבח שעברו מלוקה לאחרונה) ונראה שלוקח זמן ללמוד את השיטה של קר (אויש אני כזה חולה צומי ואני יודע מה השורה הזו תעשה לתגובות)

הימור – הווריורס עם תצוגה התקפית.

מי היה מאמין לפני שנה וחצי שזה יהיה המצב.

יוסטון רוקטס (11-22) דנבר נאגטס (9-23) 02:00

משחק נהדר שיכול להיות סדרת סיבוב שני השנה.

מה שדנבר עושים השנה בהגנה צריך להילמד בכל בית ספר לכדורסל. התיאום ההגנתי שלהם מושלם ומזכיר את השיטה של בוסטון – היכולת לשחק כמו מכונה משוכללת, בה כל שחקן יודע בדיוק מתי הוא צריך לצאת לחיפוי, מתי לבוא לעזרה, ואיך להחליף תוך כדי שטף המשחק שמירות כאשר הם מזהים מיסמאצ'. חוויה אסתטית לטעמי בצד הפחות סקסי של המגרש.

יוסטון מהעבר השני נראית כמו מה שהתרגלנו לראות – אסתטי זה לא, אבל הם עם ההתקפה השנייה בטיבה בליגה (רק אחרי מלווקי שנראים כמו גרסה שלהם) וראינו שכאשר הם רוצים הם יודעים לשחק גם בצורה  הגנתית חונקת כאשר הקליפרס הפסידו להם פעמיים וגם כשניצחו היה זה במשחק סופר צמוד.

המאצ'-אפ הזה מאוד מעניין היות ועקב אכילס של השנים שעברו עבור דנבר היו בדיוק שחקנים מהסוג של הארדן, כאשר השנה נראה שהם למדו איך לפתור את הבעיה הזו. התקפית יוקיץ' צריך להיות המנוע כאשר קפלה בספק להערב (כמו גם הארדן)

הימור – דנבר עם עוד תצוגה הגנתית, ומשחק פנים קשוח של יוקיץ'

הגנת דנבר השנה. גבירותיי ורבותיי מהפך

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-17) דאלאס מאבריקס (11-22) 03:00

תמונת המראה של הקינגס אלו הת'אנדר – אף אחד לא ציפה מהם להיות בתמונת הפלייאוף ובכל זאת הנה הם במקום ה7 במערב, כאשר CP3 אשר זכה כבר להספד ולעטיפתו בתכריכים מוכיח שיש לו עוד לא מעט מה למכור שג"א עושה  הסתגלות יפה לסקורר, שרודר מנפק מספרים יפים גלינרי בשלו, וגם אדמאס מוכיח שיש חיים אחרי ראס. נראה שהת'אנדר נמצאים במקום מצוין מבחינת מיצוי כאשר הגעה לפלייאוף השנה דרך הגנה ממושמעת (מקום 13 בליגה) וניווט של פול יכולים להוציא פלייאוף מהעונה המוזרה שהם חווים.

דאלאס היא אחת מההפתעות הכי נעימות של העונה. הקפיצה המטאורית של לוקה, והיכולת של הצוות המשלים לשחק בפיק&רול מצוין, ולסיים ליד הטבעת או לעמוד בפינות ולקבור שלשות נוחות מהמסירות של לוקה, נראות נהדר, ולפעמים גם בלתי עציר. יחד עם זאת במשחק שלשום מול הלייקרס היה נראה שכאשר לומדים את התבנית הזו של המבריקס וכאשר ישנם שומרי טבעת ברמה גבוהה שמונעים מלוקה את היכולת לחדור בקלילות, דאלס מתקשה הרבה יותר (דאלס איבדו 18 כדורים ומסרו 17 אסיסטים)

הימור (אמיץ): לת'אנדר ישנם כלים הגנתיים להאט את לוקה גם בפרימטר וגם באיזור הטבעת – ניצחון לת'נדר. 

אדמס לראס. זה לא נגמר כשעזבת.

לפוסט הזה יש 220 תגובות

  1. אם הארדן וראס משחקים יוסטון מנגבים את דנבר אבל למה בשעה כזאת מסריחה זה לא המזרח
    אוק לא יאטו את לוקה ואין להם שום כלים אבל אוק ינצחו
    ספרס
    ראפס
    קליפרס
    בוסטון

  2. לא יפה תותח, עד שמגיעה קבוצה מולה אנחנו עוד איכשהו נחשבים פייבוריטים, ועוד בבית, ואתה מהמר עליהם?
    .
    בין שתי קבוצות מוגבלות יכולות הרצון הוא שיכריע. הם, בחכמתם, רוצים בחירת דראפט גבוהה, אנחנו, כהרגלנו, מתעקשים על הפלייאוף. לדעתי שתי הקבוצות יתקדמו צעד נוסף למטרותיהן הלילה.
    .
    אחלה פריוויו תודה רבה.

  3. היי חגי
    הסלטיקס במקום השני בעקבות הפסד מיאמי הלילה.
    ישחקו בלי בראון החולה ובכל מקרה צריכים לקחת את המשחק הזה.

  4. ברוך הבא, תותח. אני חושב שכולנו נשמח לקבל אותך בזרועות פתוחות ובהאשמה טוטאלית בנאחס אם אחת התוצאות לא תלך לכיוון הרצוי.

  5. תודה רבה לכולם על המחמאות ועל ההזדמנות לכתוב כאן.
    הפריוויו נכתב אתמול אז אני מתנצל על אי אלו אי דיוקים וטעויות, כמו הטעות של מיאמי שהפסידו אתמול לווש'.

  6. יופי של משחק בשעה 22:00, אינדי אחת הקבוצות האהובות עליי והסיקסרס זה תמיד בידור כהלכתו.
    שוב שימו לב לסימונס בהתקפה עומדת- מוסר כדור, חוסם והולך להתחבא בצד הנגדי לכדור על האותיות.
    דנבר-רוקטס גם משחק נפלא אבל בשעה מזרחית בלתי אפשרית.
    שנה אזרחית טובה לכולם.

  7. /////
    בלי קשר למה שכתבתי אני רוצה לבשר על הדוקטור הגדול המוכשר והכי חשוב הישר והכנה והאמיתי תמיד איתנו- דוקטור רזי הופמן זוכה שוב הלילה בתגובה הנבחרת שלנו!
    ——————–
    למי ששכח – ״אני אומר שוב, מיאמי תנצח!!״
    שברת את כל השיאים, באמת.
    —-
    הדוק

        1. גם אם אני אראה אותו בלייב עם המדים של הווריורס חוטף צעקות מגרין אני לא באמת יאמין שמיני עשו דבר כל כך מטומטם. מה כבר יש לווריורס יש לתת להם שיכול להיות שווה?

        2. טוב, אז אצטט את עצמי מאתמול:
          "וול, מסתבר שכמה מנהלים בכירים (של קבוצות אחרות) נפגשו יחד במשחק G ליג ובין הדסקוסים והרכילויות שלהם יצא שהם אמרו שהם חושבים שטאונס לא מרוצה ממינסוטה.
          אז זה אחד משני דברים. או שכמו במקרה של יאניס כמה מנג'רים מנסים להתחיל שמועות על אי רצון של טאונס להישאר במינסוטה בתקווה שזה יחלחל אליו והתקשורת משתפת פעולה מתוך רצון להעביר כוכבים לשוקים שיותר מכניסים להם כסף. ההיעדרות שלו מהמשחקים האחרונים בגלל פציעה יכולה להיות כר פורה להתחיל שמועות כאלו. או שטאונס באמת לא כל כך מרוצה ממינסוטה. יש סיבות די טובות שהוא לא יהיה מרוצה מהארגון שלא מצליח להעמיד קבוצה תחרותית מספיק ולא ברור איך בכלל יוכלו, אבל מצד שני החוזה שלו עוד ארוך להחריד."

            1. דדי עדיין נעדר מהבושה עם קאווי לקח את זה אישית 😂😂

        1. /////
          בלי קשר למה שכתבתי אני רוצה לבשר על הדוקטור הגדול המוכשר והכי חשוב הישר והכנה והאמיתי תמיד איתנו- דוקטור רזי הופמן זוכה שוב הלילה בתגובה הנבחרת שלנו!
          ——————–
          למי ששכח – ״אני אומר שוב, מיאמי תנצח!!״
          שברת את כל השיאים, באמת.
          —-
          הדוק תזכרו

          1. רוצים הפוך על הפוך?
            מיאמי בבית הפסידו??? ולא כמו הדוק..
            —————–
            הורנטס בבית מנצחים את סלטיקס—

            ;:/:;:/:)
            היה צמוד מאוד פעם שעברה עד איבוד ריכוז לא מובן

            1. למעשה מיאמי הפסידה בחוץ… אתה רוצה להטריל, בשמחה! אבל לפחות תדייק..

            2. צ׳יקו סבא שלך היה רב ואתה לא יודע ספר?
              ציטטתי את אחת מאושיות האתר למי שעבר כיתה א׳

            3. עזוב ציקו, הוא לא מזיק ולא שווה תגובה של אף אחד.
              אתה כן ולכן אני מגיב.

  8. יאללה תכף מתחיל המשחק כמה חפירות על אינדי חח
    לגבי קאט שום סיכוי שהוא בלוחמים מה כבר יתנו עליו?
    בלי קשר תוך שנה גם הוא יבקש טרייד.
    יאללה לגאמפ בול

  9. סימונס הגיע אקטיבי ומשחק לא רע. פוסט אפ שלו זה תמיד רעיון טוב.
    בכלל, משחק "ישן" (yashan) עם פוסט אפים, מיד ריינג', חדירות, הגנה.
    רק הורפורד ממשיך ליידות כדורי ברזל בטבעת

  10. רבע נחמד אינדי ביתרון אחרי שברוגדון ירד לחדרי הלבשה 4 דק לסיום הרבע. 29 27 לאינדי
    עושים תחרות זחילת תינוקות!!! בהפסקת הרבע חחחחח זה פעם ראשונה זה אני רואה דבר כזה זכה ב250 דולר התינוק 😂😂😂

  11. וואו יש תחרות אכית שרימפס בפסק זמן חחחחח
    אינדי הקבוצה הכי הזויה מה שהולך שם לבידור אין לשום קבוצה אכילת שרימפס זחילת תינוקות ומירוץ שמנים שצריכים לשים על עצמם כפפות זקן ולרוץ קוסט טו קוסט לליאפ!!! וכל זה בפחות ממחצית!

      1. כינוי לא ברור שקיבלתי בסיטואציה לא ברורה. דבקתי בו כשם קוד… 🙂
        אז בעצם אתה ולארי התחלתם את דרככם במועדון יחד?

        1. אכן אני ולארי צמד חמד.
          חילבה זה טוב ובריא, מוריד את כל הגיפה מהמלאווח קובנה לחוח וג'חנון.
          האוכל התימני עם הרבה זבל טעים אבל מה שמנצח זה התבלינים. המרקים עם המון כולסטרול (חוץ ממרק עוף).
          לצערי אני מכור לאוכל התימני אבל הורדתי את הבצקים ואני עם המרקים והתבלינים, חווייג קפה, מרק וחילבה כמובן עם כל הריחות הנלווים.

  12. קמבה ניסה עכשיו לסחוט שלוש מהקו והשופטים לשמחתי לא קנו את זה. אני רוצה לראות את השופטים לא קונים קפיצות כאלה גם מהארדן או גיימי…

    1. דיברו על זה בפייס שהוא לא מרוצה. החברה אמרו, אז לא היה צריך לעזוב אבל אני אומר הפוך גוטה. הוא עשה מה שטוב כלכלית. קיבל את המקסימום ועשה נכון.

  13. שמעון בדרך כלל אני מסכים איתך.
    לגבי הורפורד חשבתי שאתה מגזים בטירוף, לא ראיתי משחקים של פילי.
    בינתיים נראה שאתה צודק פה

  14. יאללה חברים לילה טוב לכולם בטח הילדה תעיר באמצע הלילה אז נתראה כנראה ביוסטון.
    אם סימונס יקלע 40 ויהיה קאמבק תעדכנו בבוקר.
    המשך לילה מהנה למי שיגלוש לתוך הלילה

  15. מכיוון ששמעון פה הציע את הורפורד למכירה פומבית אעלה טרייד מעניין
    הורפורד יושב על המשבצת של אמביד ולכן צריך להביא מישהו אחר שלא ישב על המשבצת.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=sl5mf8b
    מיאמי מקבלת סנטר מוכח שיכול לתת כמה שיעורים לאדביו ולהוות מנטור בפועל.
    פילי מקבלת פאוור-פוורוד חזק ואמיץ שיוסיף עומק מהספסל המדולל של פילי, בנוסף הם מקבלים את דיון וויטרס שיכול להפתיע במשחקים מדהימים, שחקן שיכול לשחק 2-3 ולהיות תוסף מעולה בשלשות. וכמובן שהחוזה של הורפורד הוא ל-4 שנים לעומת שנתיים בלבד של שני השחקנים הללו. באותו מחיר

  16. סוף סוף סטיבנס לוקח טיימאאוט 12 ייתרון שוב הפך ל 4….
    שמירות כפולות תעשו על אמביד לא על קבוצה שמשיגה נקודות בריצה כמו הבבובקטס.

  17. בינתיים הסלטיקס נראים….
    נו בראון, נו פרובלם.
    הייווארד עם 17, 7, 4. הוא משחק מאד יעיל ואני אוהב את מה שאני רואה. 3 ווינגים בראון טייטום ובראון זה מה שהסלטיקס צריכים בפליאוף עם קמבה וזו קונטיינדרית שצריכה להיות בגמר המזרח.

  18. קמבה , הייווארד וטייטום טרי פי יו, אתה לא יכול לוותר על 3 כאלה.
    הם עכשיו עם 55 מהנקודות של הסלטיקס שזה בערך 70%

  19. שחיטה שם באינדיאנה. מה עם הורפורד? מה עובר5 עליו. אני פשוט לא מאמין שהוא משחק כל כך גרוע ומוותר. הוא בא מאטלנטה הגדולה ומבוסטון. הוא יכול לתת יותר.

  20. צ׳יקו לא התייחסת לדברים החדים והאמיתיים שלי- היחידי שידע שאתם מרמים שפילדלפיה תנצח- ושימו לב ששארלוט מקזזת את הפער עכשיו- לא אכתוב את זה שוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. שמת לב שלא התייחסת למה שרשמתם על פילדלפיה ומיאמי? למה כולכם בלי יוצא מן הכלל זרעתם אמונה בדבר הזה?
        ואני לא במודיעין עכשיו

  21. לא שכחתי את שיר הלילה
    הפעם משהו של ה-בירסדיי פארטי, הלהקה השנייה של רונאלד הייווארד וניק קייב האוסטראליים
    השיר נקרא שחררו את העטלפים
    Whoooahh! Bite! Whoooah! Bite!
    Release the bats! Release the bats!
    Don't tell me that it doesn't hurt
    A hundred fluttering in your skirt
    Don't tell me that it doesn't hurt

    My baby is alright
    She doesn't mind a bit of dirt
    She says "horror vampire bat bite"
    She says "horror vampire
    How I wish those bats would bite"
    Whoooah! Bite! Whoooah! Bite!

    Release the bats! Release the bats!
    Pump them up and explode the things
    Her legs are chafed by sticky wings
    Sticky sticky little things

    My baby is a cool machine
    She moves to the pace of her generator
    Says damn that sex supreme
    She says damn that horror bat
    Sex vampire, cool machine

    Release the bats! Release the bats!
    Release them!

    Baby is a cool machine
    She moves to the pulse of a generator
    She says damn that sex supreme
    She says, she says damn that horror bat
    Sex horror sex bat sex horror sex vampire
    Sex bat horror vampire sex
    Cool machine
    Horror bat. Bite!
    Cool Machine. Bite!
    Sex vampire. Bite!

  22. תמ"א טקס והסלטיקס מנצחים.
    בגלל שהייתם ילדים טובים אז קבלו עוד שיר של אחד מהענקים, צ'אק ברי
    רול אובר בטהובן
    Well, gonna write a little letter
    Gonna mail it to my local D.J.
    It's a rockin' little record
    I want my jockey to play
    Roll over Beethoven
    Gotta hear it again today
    You know my temperature's risin'
    And the jukebox's blows a fuse
    My heart's beatin' rhythm
    And my soul keeps singing the blues
    Roll over Beethoven
    And tell Tchaikovsky the news
    I got a rockin' pneumonia
    I need a shot of rhythm and blues (ooh)
    I think I got it off the writer
    Sittin' down by the rhythm review
    Roll over Beethoven
    We're rockin' in two by two
    Well, if you feel it and like it
    Well, get your lover and reel and rock it
    Roll it over and move on up
    Just triffle further and reel and rock it
    Roll it over
    Roll over Beethoven
    Rockin' in two by two (ooh)
    Well, early in the mornin'
    I'm a-givin' you the warnin'
    Don't you step on my blue suede shoes
    Hey little little
    I'll play my fiddle
    Ain't got nothing to lose
    Roll over Beethoven
    And tell Tchaikovsky the news
    You know she winks like a glow worm
    Dance like a spinnin' top
    She's got a crazy partner
    Oughta see ’em reel and rock
    Long as she's got a dime
    The music will never stop
    Roll over Beethoven
    Roll over Beethoven
    Roll over Beethoven
    Roll over Beethoven
    Roll over Beethoven
    Dig these rhythm and blues

    1. עזוב דנבר לא קבוצה לכלום בפלייאוף
      הם חיים בסרט שהם איזה קבוצה לאליפות. מורי ויוקיץ זה לא זה כבר וככל שהם מנצחים יותר דנבר משלים את עצמם יותר שהם טובים כל נצחון עושה להם רע כמו לפילי.

            1. אני מנסה להתאים את עצמי לקהל

      1. האכזבה ממה שנהייה ה CP וזה שהוא קצת רשע אז גם אני קצת.
        אבל עזוב, ראית את הכניסה שלו עם מרפק לסל? דחף את המגן מדלאס והשופטים לא התיחסו.
        עבירה ברורה, אבל זה דרג….

            1. הבנתי עכשיו. מתוחכם מדי בשבילי

  23. איזה פיקנרול לאדמס לדאנק קשוח.
    ו PC מתלונן חחחחחח, דחפו אותי חחחחחח, כן דחפו אבל הוא התחיל…

  24. מה שמגניב אותי בלוקה זה שהוא לא דורש את הכדור. היה חוזר אצל סת ולוקה פנוי. הוא לא מדבר ונותן לסת לעשות מה שהוא מבין. המשחק זורם וכולם מקבלים ביטחון.

  25. יוקיץ היה ברור שהגיע לשיא עונה שעברה ומורי פשוט אכזבה סתם עוד שחקן נחמד בליגה כמו מידלטון הולידיי כזה ולא יותר וחבל. אין מנטליות של כוכב

  26. ראית שמעון ניגוב בפקינג נקודה שלימה . וגם הספרס ניגבו היום את הווריורס וסתם הריצו להארכה כי לא היה בא להם לחזור לחג בבית לכל הברכות וההגדה, ורצו להגיע ישר לאוכל כמו שעושים בסדר פסח.

      1. אתה יודע מה אני הכי אוהב במשחק הזה? שכשאתה צודק אתה טווס, וכשאתה טועה אתה מקטין ואומר שזה חסר חשיבות. וואלק צדקתי היום די בפוקס עם דאלס – ההפסד הזה באמת לא אומר הרבה, אבל בחיית תפסיק כבר עם האמרתי לך הזה. (סתם תמשיך אם זה עושה לך טוב אבל כיף להסתלבט עליך בהקשר הזה)

            1. אולי עכשיו שהוא עם השבר (המזויף) ביד.

  27. אנשים פה בכלל מצחיקים כל כמה נצחונות יש קבוצות חדשות בפלייאוף התחיל עם הבדיחה מיניסוטה אחכ סקרמנטו שפוקס והילד הפכו לכוכבי הופס לספלאש הבאים ואזהמשיך בצעירי הלייקרס השקנאים שניצחו איזה 4 ואמרו הנה יש סיכוי לפלייאוף תכף יגידו לי גולדן סטייט בפלייאוף חחח זה כל פעם מצחיק אותי הטרנדים האלו. המאבס היחידים שכרגע חדשים בפלייאוף וגם הם עוד ילחמו על הפלייאוף בהמשך העונה חכו תראו.
    יודעים מה הכי מדהים במזפח? שהבולס אלוהים ישמור יכולים לעשות שם פלייאוף הם פסע ממקום 8 מיי גוד ירון.

    1. משעשע.
      .
      (שכחת לציין שבמערב, מי שבמקום ה-8 מחזיקה מאזן דומה מאוד (14 – 18) לזה של אורלנדו שבמקום ה-8 במזרח (14 – 19)
      או במילים אחרות –
      יודעים מה הכי מדהים במערב? שהגריזליס אלוהים ישמור יכולים לעשות שם פלייאוף הם פסע ממקום 8 מיי גוד ירון)
      (בעצם, הגריזליס קרובים יותר למקום ה-8 מאשר שיקגו. מיי גוד ירון)

      1. הלוח משחקיםם 4 הוקס 4 ווש 4 בולס 4 קאבס 4 ניקס חחחחח אלוהים ישמור במזפח יש 20 משחקים מתנה של סנטה. גיא די לרמות. מה המאזן מערב מזרח? ורק ילך ויגדל אז בלי שקרים

        1. כאשר האמת לא מסתדרת לך, אז זה הופך ל-"די לרמות".
          אתה בהחלט מוזמן להדוק את היחס בין הקונפרנסים, ואז לנרמל את התוצאות בשביל להשוות מאזנים בין קונפרנסים. התוצאה, דרך אגב, היא זניחה ברמה שגם בעונות בהן הפער בין הקונפרנסים גדול יותר, הפער המצטבר הוא משחק או 2 בטבלת הניצחונות.
          השנה? כאמור, זניח.
          .
          (זה לא משנה את העובדה שמתחילת השנה אני כותב את דעתי שהמערב "ינצח" את המאבק בין הקונפרנסים. כאמור, אין לזה משמעות)
          .
          בכל מקרה, בבקשה, אל תתן לי, או לעובדות, לעמוד בינך לבין הנרטיב. יחי הנרטיב!

            1. אני אף פעם לא טענתי אחרת. אני רק טוען (ולהבדיל, מגבה את טענותיי בנתונים) שהפער הוא לא כזה כמו שאתה מתאר, בטוח שלא בשנים האחרונות.

  28. שימון, ראית מה עשית?
    הוצאת את קללת הרשע לגמלאות ומהיום זו קללת הקוריוז.
    רק מים קדושים מהקבר של הבבא סאלי יכולים נגד קללת הקוריוז.

      1. אחוזים טובים בקנה מידה ווסטברוקי הם עדיין אחוזים מחורבנים.
        עם כל הכבוד ל-35 הנקודות של לוקה, הוא קלע אותן ב-46.5% אפקטיבי. 3 מ-16 מטווח השלוש, זה לפגוע בקבוצה. לא לעזור לה
        (שאר הקבוצה קלעו 12 שלשות ב-35%)

          1. אני ממליץ שתבדוק במילון מה המשמעות של סטטיסטיקה. מה שאני כתבתי אלו נתונים.
            .
            הארדן, דרך אגב, מנצח בגלל שהוא קולע באחוז אפקטיבי אדיר למרות נפח זריקות מטורף. לא סתם הוא גבוה ברשימה (לפחות שלי) במירוץ ל-MVP.
            .
            ראס הנגר, להבדיל, הוכיח פעם אחר פעם מה שווה הנגרות שלו כאשר הוא זה שמוביל קבוצה (הדחה בסיבוב הראשון בפלייאוף. במקרה הטוב)

            1. נכון לראס אין קליעה לא חידשת. אם היה לו קליעה הוא היה מנצח גם עם 35 אחוז מהשדה . אין לזה קשר לאחוזי השדה שלו

            2. אתה הורג אותי, שמעון. אם הייתה לו קליעה, הוא היה מנצח יותר בגלל שבממוצע לקבוצה שלו היו יותר נק' על אותה כמות של פוזשנים.
              זו לא סטטיסטיקה. אלו נתונים. סטטיסטיקה לוקחת כמות של נתונים, ומנסה לחזות על פיהם תוצאות עתידיות.
              לכתוב שאם ווסטברוק היה קולע באחוז גבוה יותר אז היו לקבוצתו יותר נקודות, זה סתם תרגיל בחשבון…

          2. הכי אבסורד זה להביא את הארדן כדוגמה – כמי שהפילוסופיה של הקבוצה שלו היא סטט' עד הפירור האחרון.

            1. בגיוק חצי מהמשחקים העונה הארגן 3 מ20 מחוץ לקשת לא ראיתי שזה הפריע ליוסטון או ל5 הטבעות של קובי שגם היה באזור אחוזי השדה של ראס.
              הרי קמבה האהוב 43 אחוז מהשדה העונה

            2. תמשיך לשלוף שטויות מהשרוול. מדהים, אחוזי הדיוק שלך מתחרים באלו של ווסטברוק…
              .
              אני מציע שתבדוק. מה האחוז האפקטיבי של קובי בשיאו. מה ה-TS שלו. ומה הממוצעים בליגה בתקופתו. רמז: תגלה שאלו ממש, אבל ממש לא אחוזי ראס, ועוד פחות דומה לתהום הפעורה בין ראס לליגה.
              .
              תבדוק. זה לא מסובך. מה האחוז האפקטיבי של קמבה האהוב. אתה תגלה שיש סיבות טובות לכך שאוהבים אותו.
              אתה גם תגלה, שזה אחוז שווסטברוק, גם בחלומותיו הוורודים ביותר, לא מדמיין.

            3. נו גיא דיברנו על הניפוח של האפקטיבי כבר עזוב את סה שנינו יודעים שזה שטות

            4. קיירי והעולם השטוח מוסרים לך ד"ש…

        1. הנה זה עוד פעם בא עם הרמאויות שלו. חמוד כל העמודות האלה שרואים בסטט' זה בגלל שצריך לתת כסף לחברים של סילבר וזה התירוץ שלו לתת כסף וזה חלק מן המנגנון של מכירת משחקים.

          1. סטט נוצר בדיעבד העבר לא מעיד על העתיד אם היה ככה היו חוזים הכל באופן מושלם. כל משחק הוא לגופו עם חיים משלו הסטט זה רק אוסף שנוצר בדיעבד אחרת מורי היה כבר צריך להיות עם 5 טבעות והוא אפילו הביא את ראס הכי אנטיתזה לזה וראס מעמיד מספרים נפלאים ליד הארדן ומנפח אותם יפה😎

            1. העבר לא מנבא את העתיד. נכון.
              זה לא משנה את העובדה שהעבר מלמד אותנו, ומי שמסרב ללמוד ממנו (גם בכדורסל), יוצא נפסד. תיקח את ראסל. אולי אני לא יודע מה צופן העתיד, אבל אני בהחלט יכול לכתוב בלב שלם שכאשר הוא מפגיז מה-3, הוא פוגע בעצמו ובקבוצה שלו. הפיחות במעמדו? בגלל שהוא לא השכיל ללמוד עובדה פשוטה. הוא לא יודע לקלוע את הפול אפים מהשלוש.

            2. ראס לא יודע לקלוע כלום גם לייאפים ודאנקים הוא מחטיא זה בסדר

            3. שמעון רק בשביל להבין. אם כל משחק הוא בפני עצמו ואם לסטט'/ נתונים אין שום משמעות אז כאשר אתה כותב את החיזויים שלך כמו שעשית בתגובה 1 ו2 על סמך מה אתה עושה את זה?

            4. לפי הסגלים על הנייר ותחושות בטן

            5. אז הנה מה שאתה עושה. לוקח את הסטט' (או נתונים) הכללי שכולל את כל הסטט' מן העבר – זה מצביע על יעילות ניצחונות וכדומה וכולל בתוכו גם אחוז אפקטיבי את כל זה אתה הופך לאינטואציה (כלומר תחושת בטן) ומזה (כלומר מן העבר והסטט' שהצטברה) אתה משליך על העתיד. אתה עושה את זה בדיוק כמו שגיא ואף אנוכי הקטן עושים, רק מסרב משום מה לקרוא לילד בשמו. בסוף גם לך גם לגיא וגם לי ברור שדנבר למשל או יוטה היא לא מועמדת בכירה לאליפות, רק שתחושות בטן נוטות יותר מנתונים להיות מוחלטים, אבל בגדול זה אותו תהליך רק פחות מדויק כי לתחושות יש פחות יכולת לדייק מאשר מספרים ואינטואיציה היא יותר מהירה זה הכל. (הא לך פסיכולוגיה בגרוש)

            6. חגי אתה מעוות דברים. לא אמרתי מעולם שלסטט אין שום ערך. הוא קנה מידה כמו דברים אחרים לא מעבר.
              אתה פשוט נותן לזה יותר מידי חשיבות.

            7. גם אתה נותן לזה חשיבות רק מסרב לקרוא לילד בשמו. אתה יודע למה עושים כל כך הרבה מחקרים ולמה כל הסטט' המתקדמת היא חשובה? (שאחוז אפקטיבי הוא התחלת ההתחלה של הסטט' המתקדמת) כדי להבין למה צריך לתת יותר חשיבות ולמה לא.
              ברור שבסוף זה קנה מידה אבל לך תדע מה חשוב ומה לא במערכת כל כך מורכבת (נגיד מה יותר חשוב ממה אסיסט, איבוד, שחקן שמקבל הרבה גגות, או שחקן שלוקח הרבה זריקות ולא מדייק בהם?)
              כאשר לוקחים החלטות לפי תחושת בטן – יכולים להיתקע עם אנדרו וויגינס בחוזה מקסימום.

            8. חגי גם לפי סטט נתקעים תאמין לי שעל וויגינס עשו סטט קורבר שחקן סטט פח

            9. אני לא אומר שלא. בתהליך מקביל לדיון עצמו – אתה נתקע יותר עם אינטואציה מאשר עם סטט' בדברים שיחסית קל למדוד.

            10. אגב אם כבר סטט' ונתונים. אתה מייחס חשיבות מאוד גבוהה לנקודות – לדעתי באופן חסר פרופורציה (כלומר מתייחס על חשבון מה באה צבירת הנקודות) זה פשוט הסתמכות על סטט' אבל באופן שלדעתי הוא שגוי ומוביל להרבה מסקנות לא נכונות גם אחורה (קובי מספר 2) וגם בתחזיות קדימה (פילי ינגבו את הראפס בפלייאוף האחרון, אוק' ינגבו את הג'אז בפלייאוף שלפני זה)

            11. חגי לא ראיתי שהסטט שלך או של גיא חזתה יותר מההימורים שלי על סדרות הפלייאוף. למעשה שנתיים חזיתי יותר מהסטט שלכם. כמה הבאת בבראקט? אני לא נותן שום חשיבות מוגזמת לכלום, זה רק מה שאתם מניחים

            12. חגי, המשפט הבא הצחיק אותי מאד
              "כאשר לוקחים החלטות לפי תחושת בטן – יכולים להיתקע עם אנדרו וויגינס בחוזה מקסימום."
              מצד שני…..

          2. גיא לא מהמר את מה שהוא חושב אלא את מה שהוא היה רוצה.
            אני דווקא לא רע. לפני שנתיים סיימתי רביעי כשהסדרה היחדה שלא פגעתי הייתה פילי בוסטון בה חשבתי שפילי תיקח. בשנה האחרונה הניקוד לא היה טוב. אבל נראה לי יותר טוב משלך. (חשבתי שאוק יקחו את פורטלנד ושדנבר תגיע לגמר האיזורי ושהבאקס יקחו את הראפס. וכמובן הווריורס שלא לקחו בסוף אבל יש הנחת פציעות) איפה אתה פגעת ואיפה לא?

    1. בהיעדר קונטקסט, התשובה היא "כן". השאלה היא מה עושים עם העובדה הפעוטה שיש לנו כבר רכז שחתום על חוזה מכובד.
      אם אני מקבל ההחלטות בקבוצה, והייתה נופלת בידי ההזדמנות להביא את סימונס תמורת אוברה, אז הייתי מנסה לתפור טרייד המשך שמביא במקום רוביו 3&D.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט