טורונטו בבוסטון, הסיקסרס במיאמי והג'אז בל.א ביום שבת מפוצץ / עידו רבינוביץ'

טורונטו בבוסטון, הסיקסרס במיאמי והג'אז בל.א ביום שבת מפוצץ / עידו רבינוביץ'

מומלצי ליג פאס:

בוסטון סלטיקס (7-22) – טורונטו ראפטורס (10-21), 2:00:

הסלטיקס יקוו לנצח את הראפטורס בפעם השלישית העונה, כאשר הדינוזאורים מגיעים ל-TD גארדן בשנית.

רק לפני כמה ימים, בערב חג המולד, קיבלנו משחק בין שניים מענקיות המזרח הללו, מערכה בה הקבוצה של בראד סטיבנס יצאה עם ידה על העליונה פעם נוספת.

ג'יילן בראון הנהיג את הסלטיקס עם 30 נקודות ביעילות אקסטרה אורדינרית (5/6 ל-2 נקודות, 5/7 ל-3 נקודות) ואמר בסיום המשחק כי "זו הייתה המתנה המושלמת לכבוד החג". ההפסד הזה של טורונטו קטע להם את רצף הניצחונות הביתיים בתוך הדיויזיה הארוך בהיסטוריה של הליגה (34 ניצחונות ביתיים רצופים של הראפטורס על שאר קבוצות הבית האטלנטי). זה מרגיש כי הסלטיקס מצאו את הנוסחה שלהם נגד הקבוצה הקנדית, מה שאמור מאוד להדאיג את החבורה של ניק נרס לא רק לזמן הנוכחי, אלא גם לפלייאוף בו יש סיכוי סביר ביותר ששתי הקבוצות הללו ייפגשו בשלב מסוים.

כמו במשחק הקודם, הראפטורס עדיין חסרים את שלושת שחקני המפתח שנפצעו במשחק מול דטרויט ב-18 לחודש: מארק גאסול (פציעה בשריר מיתר הברך), נורמן פאוול (פציעה בכתף השמאלית) וכמובן הכוכב העולה פאסקל סיאקם (פציעה במפשעה). הוואקום של הסקורינג ייאלץ להתמלאות על ידי שחקנים כמו פטריק מקאו ואו.ג'יי אננובי, בעיה חמורה במיוחד בהתחשב בכך ששניהם השתלבו ל-7 נקודות בלבד ב-57 דקות משותפות לפני ימים ספורים.

הימור: הסלטיקס ימשיכו לשמור על מבצרם הביתי במסצ'וסטס כאולם הביתי הטוב ביותר בליגה, ניצחון של המקומיים ב-7.

מיאמי היט (8-23) – פילדלפיה 76' (11-23), 3:00:

שתי הקבוצות ירצו לקחת שליטה בסדרת המשחקים העונתית עם ניצחון כאשר הסיקסרס משלימים את הסבב שלהם בפלורידה עם משחק ב"אמריקן איירליינס ארנה".

לאחר שהסיקסרס השפילו את ההיט במפגשם הראשון העונה, מיאמי נקמו עם ניצחון גדול בחוץ נגד היריבה מעיר אחוות האחים מוקדם יותר החודש.

במשחק הנ"ל, המקומיים דווקא יצאו ליתרון דו ספרתי מבטיח בסיום הרבע הראשון, אמנם אז אריק ספולסטרה הנחה את חניכיו לשמור אזורית 2-3 והיריבה נראתה משותקת. הם קלעו 19 נקודות בלבד ברבע השני בניגוד ל-37 של ההיט, שלא הסתכלו לאחור מאותה נקודה. בן סימונס נתן משחק סולידי, אך אין ספק שההגנה הכבדה בצבע של היריבה לקחה כמות משמעותית מכוחותיו וזה ניכר במהלך האחרון של המשחק מצד פילדלפיה. הסיקסרס היו בפיגור 2, 11.2 שניות על השעון. בן סימונס נשמר על ידי קנדריק נאן, שחקן הנמוך ממנו בראש וחצי. נאן עשה עבודה מעולה וחסם לו את הדרך לצבע עם הגנה פיזית, סימונס לא חשש ומיד מסר החוצה לאל הורפורד שנאלץ להכריח שלשה קשה עם יד על הפנים. באם אדביאו לקח את הריבאונד, סחט את העבירה, קלע את שתי זריקות העונשין וגמר את המשחק.

שתי הקבוצות בלילה שני של בק טו בק, מיאמי ניצחו בנקודה את הפייסרס לאחר סל עצום של גוראן דראגיץ' עם 6.8 שניות על השעון ואילו פילדלפיה הפסידו בנקודה לאורלנדו מג'יק למרות שסיימו את המשחק בריצת 15-5.

הימור: ההיט ניצחו ארבעה משחקים רצופים ועוד לא הפסידו בביתם נגד יריבות מהמזרח. שתי הקבוצות מגיעות עייפות, מה שישפיע יותר על הסיקסרס הסמוכים יותר על כוכביהם. ניצחון ב-4 להיט שירחיקו את הסיקסרס מהם לפער של 2.5 משחקים.

יוסטון רוקטס (10-21) – ברוקלין נטס (14-16), 3:00:

הטילים מטקסס יקוו לשים את ההשפלה מחג המולד מאחוריהם, אך זה לא יהיה קל מול הרשתות הלוחמניות מברוקלין.

זהו המשחק השני והאחרון בין הקבוצות העונה, הנטס גברו על הרוקטס במשחק הראשון ביניהם בתחילת החודש הקודם, משחק שהראה בדיוק ממה הם עשויים.

הנטס ויתרו על ריצת 18-1 ברבע הראשון, היו בפיגור 15 כבר בתחילת הרבע השלישי אולם בעזרת הגנה חונקת והתקפה יעילה, הפכו את הקערה על פיה ולאחר ריצת 31-14 לסיום המחצית הראשונה, הובילו עד לסוף המשחק למרות ניסיונות קאמבק חוזרים ונשנים מצד הטילים, שלא הצליחו להתקרב יותר מ-5 הפרש.

הרוקטס הובסו מול הווריורס החבולים במשחקם האחרון במשחק קשה מבחינה מנטלית לכל תומך של הטילים. בדומה להם, הנטס גם הובכו לאחר הפסד מול היריבה העירונית בו קלעו 26.9% מהשדה בלבד ורק 8 זריקות ל-2 נקודות במשך 48 דקות שלמות!

הימור: זה יהיה משחק צמוד עד סופו, השאלה תהיה האם ספנסר דינווידי ינצח פעם נוספת את קרב הקלאץ' מול ג'יימס הארדן? אהמר שלא, ניצחון ב-3 לרוקטס.

לוס אנג'לס קליפרס (10-23) – יוטה ג'אז (12-19), 5:30:

המשחק המאוחר של הערב מספק לנו קרב עסיסי בין שתי קבוצות שידברו חזק גם בישורת האחרונה של העונה ברגע שהחבורה של קווין סניידר יגיעו לסטייפלס סנטר לדייט עם הקליפרס.

הקליפרס מגיעים במצב רוח של אופוריה לאחר שהתגברו על פיגור 12 במחצית לנצח את היריבה העירונית מעיר המלאכים בחג המולד, הקאמבק הכי גדול במחצית שנייה של משחק חג מולד מזה 16 שנים (דאלאס שניצחו את הקינגס לאחר שפיגרו ב-16 בירידה לחדרי ההלבשה). קאווי לאונרד בכושר הטוב ביותר שלו העונה והוא הוכיח את זה על הבמה הענקית של הכריסמס: 35 נקודות (11/19 מהשדה, 5/7 מדאון-טאון, מושלם ב-8 זריקותיו מהעונשין), 12 ריבואנדים, 5 אסיסטים ב-38 דקות.

גם יוטה מגיעה לאחר ניצחון חשוב בעקבות המשחק באורגון נגד הטרייל בלייזרס, משחק פנטסטי משני הכוכבים של יוטה: דונובן מיטשל ורודי גובר. מיטשל קלע 25 מ-32 הנקודות שלו במחצית השנייה ואילו גובר היה אדיר בדקות הסיום עם שלושה מהלכים אדירים: זינוק לכדור אבוד ומסירה במהלכו לשלשה פנויה של בוגדנוביץ' עם 1:45 על השעון, הכרחה של איירבול מכרמלו אנתוני עם 22.4 שניות לסיום המשחק ובלוק אדיר על דמיאן לילארד בפוזשן הסיום של הבלייזרס, מה שחתם סופית את הסיפור.

הימור: צפוי משחק איכותי במיוחד, אהמר על הקבוצה הביתית שמגיעה במומנטום קצת יותר טוב. הקליפרס ב-6.

שאר המשחקים:

דנבר נאגטס (9-21) – ממפיס גריזליס (20-12), 00:00:

החבורה של מייק מאלון יקוו לחזור לדרך המלך בעוד שממפיס יקוו להוות את המוקש בדרכם.

זהו משחקם הראשון של הנאגטס מאז ההפסד לניו ארולינס בחג המולד, משחק בו אף אחד מהחמישייה הפותחת של דנבר לא קלע מעל 46% מהשדה.

בניגוד אליהם, הדובים מטנסי מגיעים לאחר ניצחון גדול על השואפת לפלייאוף מאוקלוהומה, משחק אולד סקול מצד החבורה של טיילור ג'נקינס בו שני הביגמנים הפותחים קלעו 41 נקודות משותפת ואילו ברנדון קלארק שעלה מהספסל הוסיף 13 נקודות נהדרות משלו.

הימור: אני חש הפתעה כאן, הגריזליס יגעו למייל היי ויפתיעו את המקומיים עם ניצחון קלוש של נקודה אחת.

ניו אורלינס פליקנס (23-9) – אינדיאנה פייסרס (11-21), 2:00:

הפייסרס ממש לא ירצו להפסיד פעמיים ברציפות בהתחשב בצפיפות האוכלוסין בצמרת המזרח כשהפליקנס יקוו לקלקל להם את היום השני ברציפות.

אמש הפייסרס ירקו דם מול ההיט במיאמי וכמעט ניצחו למרות חסרונו של כוכבם מלקולם ברוגדון ואף משחק רע ביותר של דומאנטס סאבוניס (החמיץ את חמשת הזריקות הראשונות שלו, סיים עם 4/11 ושמונה נקודות בלבד). אין ספק כי נייט מקמילן השתיל בשחקניו מנטליות של "השחקן הבא עולה", הם מצליחים להיות תחרותיים בכל משחק אף על פי שהחמישייה לרוב פלואידית ביותר. שישה שחקנים קלעו אצלם בספרות כפולות אתמול.

הפליקנס יקוו לנצח עוד קבוצה עם מאזן חיובי פעם שנייה ברציפות לאחר ניצחונם על הנגאטס בחג המולד, משחק בו ברנדון אינגרם שלט לגמרי עם 31 נקודות חשובות.

הימור: לא אמורה להיות לפייסרס בעיה על הקרשים בדומה לאתמול בשל חוסר הגבוהים אצל הפליקנס. אני אהמר על משחק של חזרה לעניינים מצד סאבוניס וניצחון של אינדי ב-11.

וושינגטון וויזארדס (21-9) – ניו יורק ניקס (24-8), 3:00:

המכשפים מהבירה יקוו לסמן וי בפעם השנייה בחמישה ימים נגד הניו יורק ניקס.

במשחק הקודם בלילה לפני חג המולד, אף על פי שהניקס סיימו עם אחוזים טובים יותר (41.7% מבחוץ לקשת), יותר אסיסטים ויותר חסימות, הם עדיין נחלו הפסד לבראדלי ביל ועוזריו.

הניקס נראים טוב יותר עם המאמן החדש על הקווים, והם ניצחו ארבעה משחקים מהעשרה האחרונים, הוויזאדרס רק עם 2 ניצחונות באותו מספר משחקים.

הימור: נקמה קטנה של הניו יורקים, ניצחון ב-7 לניקס בדי.סי.

שיקגו בולס (20-12) – אטלנטה הוקס (26-6), 3:00:

השוורים מאילינוי יקוו לשחזר את הקונצרט ההתקפי שהופיעו עמו נגד ההוקס מוקדם יותר החודש כאשר טריי יאנג וחבריו מגיעים להתארח ב"יונייטד סנטר".

136 נקודות. זה השיא העונתי (ששבר את השאי הקודם ב-11 נקודות) שהמטירו הבולס על אטלנטה שלא הצליחו לעמוד בקצב פעם שעברה.

באופן כללי, הבולס נראים מגובשים יותר לאחרונה, הם יצאו ממסע של ארבעה משחקי חוץ עם מאזן חצוי עם 2 ניצחונות אופי על יריבות מזרחיות: הפיסטונס והוויזארדס.

אטלנטה סופרת תשעה הפסדים רצופים, בשלושה מהם הם הרשו מעל 135 נקודות.

הימור: שתי הקבוצות יעברו את ה-120, תצוגה גדולה של טריי יאנג לא תספיק. הבולס ב-2.

מיניסוטה טימברוולבס (19-11) – קליבלנד קאבלירס (22-9), 3:00:

ה"טארגט סנטר" יארח הלילה מטרה אחת: סוויפ עונתי של הזאבים על האבירים מאוהיו.

הוולבס סוף סוף קטעו את רצף ההפסדים שלהם לאחר שנאחזו בשיניים על ניצחון בשתי ההארכות נגד הקינגס.

הקאבס לא יכולים להגיד אותו דבר לאחר שאתמול נכנעו לסלטיקס העדיפים שהובילו בהפרש דו ספרתי ברוב המחולט של המשחק.

הימור: ניצחון שני ברצף לטימברוולבס ששומרים על עצמם בתמונה לפלייאוף. קליבלנד ירדו מהפרקט מאוכזבים בפעם ה-23 העונה.

מילווקי באקס (5-28) – אורלנדו מג'יק (17-14), 3:30:

לא כיף לפגוש את מוליכת המזרח בביתה, במיוחד לא בלילה שני של בק טו בק, אולם המג'יק כבר הפתיעו את פילדלפיה אתמול, אז מי יודע מה יכול לקרות?

אם העונה הייתה נגמרת היום, זו הייתה סדרה הפלייאוף הראשונה של המזרח. שתי הקבוצות ניצחו אתמול יריבות קונפרנס, באופן משכנע יש לומר: כנזכר לעיל, המג'יק לא נכנעו לקאמבק המאוחר של הסיקסרס והשאירו את הניצחון בפלורידה. לעומתם, הבאקס לא התקשו יותר מדי להנחיל לאטלנטה את הפסדם התשיעי ברציפות עם ניצחון ב-26 הפרש.

הימור: הבאקס ב-21, סיכוי כמעט אפסי לאורחים.

סן אנטוניו ספרס (18-12) – דטרויט פיסטונס (20-12), 3:30:

שני פרנצ'ייזים גדולים מבחינה היסטורית שכעת מסתכלים על תמונת הפלייאוף מלמטה מתפללים לניצחון שיקרב אותם ל"קו המשווה".

הבוכנות שלטו בקרב הקודם העונה, לקחו 19 כדורים חוזרים יותר ומסרו 13 אסיסטים יותר בשילוב של אחוזים אבנורמליים מהשדה (59.1% מכל הטווחים, 48.4% לשלוש).

שתי הקבוצות לא מראות עקביות כלל: בששת משחקיהם האחרונים, הספרס ניצחו שלוש (ברוקלין, ממפיס, פיניקס) בעזרת לפחות 118 נקודות בכל אחד מהמשחקים הללו. בשלושת ההפסדים האחרונים שלהם (ל.א קליפרס, דאלאס, יוסטון) הם לא עברו את סף ה-109 נקודות. כמובן שגם הפיסטונס לא היו סמל של יציבות, הם ניצחו או הפסידו כל אחד משבעת משחקיהם האחונים בהפרש דו ספרתי.

הימור: ניצחון ב-13 לספרס שישוו את הסדרה העונתית.

גולדן סטייט ווריורס (24-9) – דאלאס מאבריקס (10-20), 3:30:

מי היה מאמין שאת רצף הניצחונות הארוך ביותר במערב הקשוח (והשני בטיבו בליגה, יחד עם מיאמי) יחזיקו הווריורס שנמצאים עדיין במקום האחרון בקונפרנס? לוקה דונצ'יץ' וחבריו ינסו לעצור את הרצף הזה כשיגיעו לקליפורניה.

דיאנג'לו ראסל ודריימונד גרין נראים לאחרונה כמו השחקנים שאוהדי הלוחמים ציפו לראות במהלך העונה, והם מובילים את החבורה המוגבלת שלצידם לניצחונות לא קלים.

דאלאס נראים מעולה גם כן, שמחים וצוהלים בשל החזרה של לוקה דונצ'יץ' מפציעה. כמובן שלפנומן הסלובני לא לקח זמן לחזור לעניינים עם דאבל דאבל של 24 נקודות ועשרה ריבאונדים בניצחון נגד היריבה הטקסנית מסן אנטוניו.

הימור: כאן הרצף של שלוחמים נגמר, 12 הפרש מאבריקס.

סקרמנטו קינגס (19-12) – פיניקס סאנס (20-11), 4:00:

הסאנס מחזיקים ברצף ההפסדים הארוך במערב והקינגס לא יחפשו לעשות להם הנחות כאשר השמשות מגיעות לבירת קליפורניה למשחק חשוב.

גם למלכים מקליפורניה יש מומנטום שלילי מתמשך עם חמישה הפסדים רצופים שהדיחו אותם ממיקום בשמינייה המובילה.

הימור: סקרמנטו עדיין מרגישה כי יש סיכוי לגנוב פלייאוף, הם ירצו את הניצחון הזה יותר מהפירוק המנטלי מאריזונה. 4 הפרש סאק-טאון.

פורטלנד טרייל בלייזרס (18-14) – לוס אנג'לס לייקרס (7-24), 5:00:

שתי הקבוצות יקוו להתאושש מהפסדים צורמים כאשר הלייקרס יצפינו לפורטלנד.

הבלייזרס היו כה קרובים לניצחון מול יוטה אך לבסוף פישלו בדקות הסיום, בדומה ללייקרס שהפסידו לקליפרס גם כן בחמש הפרש.

הימור: לא צריך לחשוב כאן יותר מדי, הלייקרס איכותיים מדי בשביל להפסיד משחק כזה לאחר ימים אכוחים של מנוחה. 17 לל.א.

לפוסט הזה יש 321 תגובות

  1. תודה רבינוביץ
    כן, אני מסכים שהסלטיקס צריכים לקחת את המשחק בבית מול רונטו מינו סיאקם פאוול וגאסול. זה נראה ממש לא כוחות.
    רגע, אני בודק אם סמאחטה חוזר הערב, לא כתוב כלום אז אני מניח שיקבל עוד יום חופש ויחזור מול הבובקטס באמצע השבוע.
    אני דווקא מהמר על פילי שיתנו עוד ניצחון במיאמי בנקודה או שתים. הפעם השלשה של אל תיכנס?

  2. והפעם שיר הלילה מוקדם
    קצת יותר אנטליגנטי מכרגיל.
    מעניין, לאציפיתי למצוא אותו בשירונט כי הוא לא שלנו ובכל זאת הוא שם אבל הקרדיט למילים לא של ה RESIDENTS והתבלבלו בסדר המשפטים בשיר.
    אלא של פיליפ ליטמן (SNAKE FINGER) ז"ל. הרזידנטס רק לקחו את השיר ועשו לו גרסה משלהם.

    אז הנה הפיקניק בג'ונגל של פיל.

    Afterwards, it's like a dream
    You can't remember but it seems
    To stay alive inside your mind
    And prey upon your leisure time

    It happens in an open spot
    The air is sticky and it's hot
    First they take away our clothes
    Then they lay us down in rows

    A cloud appears and melts away
    The flesh of some while others stay
    Machines that look like little cars
    Consume the bones and count the scars

    In a place that no one knows
    We are prisoners of those
    That no one sees and no one hears
    But everybody hates and fears

    Every day they leave a tray
    And take an empty one away
    On the tray are chicken legs
    Potato salad and some eggs

    1. רדיש עם 50 נק היום
      בכלל יש להוקס את בוסטון אינדי דנבר ויוסטון אחרי המגיק יהיה צחוקים הכל כנראה יהיה בלי טריי.
      בכלל יהיה קומדיה לראות את הבולס היום גם..😂

    1. החוק נשאר חוק.
      לא אמרתי שהם יזכו באליפות (את זה אמרתי על מילווקי..).
      כתבתי שהם 'הקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה, לדעתי' ואני עומד מאחורי זה.
      בין זה להבשלה וריקבון אין קשר מר גילרי.

      אבל תגובתך הבשילה והרקיבה מהר, אם יורשה לי להוסיף במליצה

  3. אחלה פריוויו לאחלה ערב.
    מיאמי-פילי, אם רק היה משוחק בשעה נורמלית, יכל להיות יופי של משחק לצפיה.
    בקליפרס-יוטה ננוחם.

  4. הבק טו בק מול הפליקנס מוקש משהו…קבוצה מהירה, אינדיאנה עייפה אחרי המאמץ מול מיאמי, אולי לא יהיה החנקות בריבאונד כמו נגד מיאמי אבל זה עדיין מוקש…והדרבי של האחים הולידיי!!

  5. המצפ אפ של אורלנדו עם מילווקי מבחינת הגובה והמאסה הוא מוקש רציני ליאניס. מילווקי יצטרכו שהשלשות שלהם יכנסו, גם 50 אחוז יספיק.

  6. האיש שאני קרוי על שמו זו פשוט חוויית צפייה.
    הג'וקר הוא הפוינט סנטר הטוב בהיסטוריה, הרבה מעל דיבאץ', סאבוניס ודומיהם.
    מעניין אגב שרובם סנטרים אירופאיים, אבל די ברור למה. משהו ביסודות.

    1. רחבת הסלטיקס טיילת, השחקנים לא פוגעים מהקו, מה זה הזלזול הזה?
      סטיבו לא לוקח פסק זמן.
      למה להתחיל כל משחק בדפיציט?

            1. היחידי שמבין כאן בבסקטבול

            2. מפחדים שאני מגלה תוצאות?????

            3. סתימת פיות כדי שלא אכתוב שפלאמלי קיבל הרבה כסף כדי לעשות מהעונשין 2 איירבולים???

            4. 9 הפרש מדוייייייייק

  7. גם הליכה של וויליאמס אחורה לא תשנה דעתו של שופט ששונא את הסלטיקס….. העבירה היא שלו ולא של וואן פליט…

      1. תוים רשמתי תפסיקו לשנות את הכתיבה שלי ותנו לקוראים את האמת בלי צנזורה- פלאמלי 2 איירבולים מהעונשין- ונגמר מדוייק 9 הפרש. אני הולך לכתוב על מיאמי עוד מעט.

            1. Heat ב3

  8. גם אם הסלטיקס לוקחים את המשחק הזה, ניק נרס מאמן הרבה יותר טוב מסטיבנס. הרבה הרבה יותר טוב!
    רק לראות מה שניהם עושים על המגרש, יותר נכון מה שנרס עושה וסטיבי לא עושה זה מטריף….
    מצד אחד מאמן שחי את המשחק, גוער בשופטים, מלהיב את השחקנים ומצד שני בוק שהוא פריק של מספרים ותרגילים, זורק לשחקניו מספרים, לא פותח מילה על השופטים, מוותר על זמן פרסומות ועוד ועוד. המזל הוא שיש בסלטיקס הרבה כישרון.

    1. תגיד דוקטור, אתה בכלל מצליח להנות מהקבוצה שלך עם כל התלונות האלה?
      הסלטיקס לא יסיימו עונה ב-82:0. הם כנראה גם לא יקחו אליפות (אבל כנראה שיהיה להם פלייאוף טוב). ובסופו של יום, עוד לא עברה מחצית…

      1. מולי, עם אתה עם פרובוקציות ודמגוגיה זולה מקומך בפוליטיקה או בטפשורת.
        כשמגיעות מחמאות אני נותן אותן לשחקנים ולצוות האימון, אבל אתה מתעלם מימים שהם כן מקבלים מחמאות ורואה רק את הימים בהם אני מתלונן, בבחינת רואה את חצי הכוס הריקה, זו דמגוגיה זולה ופרובוקציה שאולי עובדת על אנשים אבל עלי לא….
        לא חושב שהסלטיקס צריכים לנצח 82 משחקים, זה לא אנושי! אבל כן בא בטענות למאמן שלא יודע מה לעשות בזמן שמשחקים מעבר לתת לשחקניו מספרים. אני חושב שזה בדיוק הביקורת של מנחם עליו, ואתה עוד לא בקרסוליים של מנחם בשבילי
        הסלטיקס כן יכולים לקחת השנה אליפות ואני מאמין בהם אבל לא במאמן שלהם. מה שחסר לו כבר נדוש לא פעם ואם הם יקחו זה יהיה גם בזכותו בפרקטיקה אבל לא בגללו במעשית. מקווה שהבנת!
        לא מוצא חן בעיניך שאני מתלונן על סטיבנס? אל תקרא את התגובות שלי ותחסוך מעצמך את עוגמת הנפש….

  9. סוף סוף הבייבי פייס לוקח פסק זמן. יופי סטיבו, ילד גדול, ילד חכם!
    איזו הכנה למשחק. נרס עושה לו שח מט…

  10. מולי, עם אתה עם פרובוקציות ודמגוגיה זולה מקומך בפוליטיקה או בטפשורת.
    כשמגיעות מחמאות אני נותן אותן לשחקנים ולצוות האימון, אבל אתה מתעלם מימים שהם כן מקבלים מחמאות ורואה רק את הימים בהם אני מתלונן, בבחינת רואה את חצי הכוס הריקה, זו דמגוגיה זולה ופרובוקציה שאולי עובדת על אנשים אבל עלי לא….
    לא חושב שהסלטיקס צריכים לנצח 82 משחקים, זה לא אנושי! אבל כן בא בטענות למאמן שלא יודע מה לעשות בזמן שמשחקים מעבר לתת לשחקניו מספרים. אני חושב שזה בדיוק הביקורת של מנחם עליו, ואתה עוד לא בקרסוליים של מנחם בשבילי
    הסלטיקס כן יכולים לקחת השנה אליפות ואני מאמין בהם אבל לא במאמן שלהם. מה שחסר לו כבר נדוש לא פעם ואם הם יקחו זה יהיה גם בזכותו בפרקטיקה אבל לא בגללו במעשית. מקווה שהבנת!
    לא מוצא חן בעיניך שאני מתלונן על סטיבנס? אל תקרא את התגובות שלי ותחסוך מעצמך את עוגמת הנפש….

  11. איזה יופי, הגאון עם עוד טריפל
    לא ברור מדוע יש רגרסייה אצל מוריי השנה. הוא פשוט לא עושה את הקפיצה והתקדמות שציפינו.
    אבל 7 שחקנים בדנוור בדאבל, גם בזכות יוקיץ אז זה מה שחשוב.

  12. הנה סטיבו עם פסק זמן, יופי סטיב, ילד גדול. חטף 3 שלשות רצוף!
    והוא באדישות, באדשונות…. בעדשות?

  13. הפעם ניק נרס לא לוקח את פסק הזמן בזמן והסלטיקס רצים ומורידים מ 12 ל 3.
    הראפטורס נראים קצת עייפים למען האמת.
    לא יודע מה היה שם בבוסטון אבל נראה שההכנה למשחק הזה לא היתה משהו, בק טו בק? זה לא מסביר מדוע יש בעיות מהקו, לוותר על אימון זריקות זה זלזול אפילו אחרי בק טו בק! וטייטום שהחטיא כמה זורק עכשיו רק בטוח.

  14. האוהדים שעל הקווים בטח משלמים 1000 דולר למשחק אבל העיניים בתוך הסלולארי במקום במשחק…. דיספליי
    🙂

  15. הנה תראו, ניק נרס מתווכח על עביר, מראה לשחקניו שאינו מוותר. ככה מאמן מטריף את שחקניו ובגלל זה מגיע לרפטורס לנצח. אם הסלטיקס איכשהו יוצאים מהקבר זה פשוט יהיה לא פייר.

  16. כל הכבוד לרפטורס על המשחק הזה ולניק על ההכנה ותצוגת האימון המזהירה. שח מט על הרובוט עם הביייבי פייס. לסלטיקס יש חודש קשה עם עוד 3 בק טו בק. בפעם הבאה שיפגשו את הרפטורס כנראה שנראה את פאוול גאסול והכוכב סיאקם ואז הרפטורס ינגבו. הסלטיקס איבדו הזדמנות לקחת 3 ניצחונות על רונטו….

  17. מיאמי יקחו את המשחק הזה בכל הכח, שמעו שהסלטיקס הפסידו וזו ההזדמנות לעבור אותם בטבלה.
    לא יוותרו על זה ובמהלך ינואר הבלתי אפשרי של הסלטיקס הם גם יצרו פער לא מחיק. ככה זה שהמאמן שלך הוא אחד מהשלושה הכי טובים בליגה.

  18. חחחחחח כיזה התפרקות של פילי ביתרון 2 טוביאס מחטיא דאנק במתפרצת סימונס לוקח ריב מוסר לאמביד שמאבד חחחחח והירו עם 3!!!! ההיט ביתרון 1 חרבוןןן

  19. אמביד הדביללללל שוב מאבד כדור לגימי עם 3 חטיפות על אמביד בדקה האחרונה חחחחחחחח פלייאוףמוד אמביד רק אתמול דיברתי על זה. מי הדביל שויתר על גימי באטלר הגנה של איש אחד חחחחח אוי איזה קומדיה

  20. הרשע דיבר על הלוחמים וההגנה שלהם אמרתי לו בגלל שהם שיחקו נגד קבוצות נכות,דאלאס בקצב של 160 נקודות דריימונד MVP

    1. ברוך, יש לך את זה ביותר דמגוגי?
      המשחק הקודם שלהם היה אתמול בלילה, וזה היה משחק צמוד. למעשה, המשחק הלילה הוא ה-3 ב-4 לילות. תוסיף את העובדה שזו קבוצה עם רוטציה קצרה מאוד, ואת העובדה שדאלאס היא אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה.

  21. וואו.. איזה משחק במיאמי (ראיתי מחצית שניה). ספו שכח את דאנקן רובינסון על הספסל.
    סימונס והאריס על הפנים.
    שטות אדירה של דראגיץ, גוש מחזיר טובה אבל מחטיא את השניה וסימונס משווה..

  22. באםםם איזה סל על אמביד. כמה שפילי לא מאומנים חחח משחק גמור שהיה להם ביד הצליחו להפסיד. לחוס בחייאת תביא בסיקור את הגקה האחרונה של הזמן החוקי מהחטאת הדאנק של האריס איזה קומדיה הלך.
    גימי באטלר חטף לאמביד 3 כדורים בדקה ומשהו אחרונות של הזמן החוקי ועל אחת מהם שרקו לו עבירה שלא הייתה גם. אמביד מביך. האריס היום קטסטרופה בהתגלמותה לפחות ב7 דק פלוס הארכה שראיתי

    1. טראסט אומר הרבה שטויות שאמביד היה על קו ה3 בגלל רדיק, שסימונס יהפוך לכוכב על ואפשר לסגור את הליגה… אחלה בחור אבל הוזה של החיים.

    1. צל יקירי המזרח והמערב שווים לחלוטין, מילווקי היא הקבוצה הטובה בליגה בשני הצדדים, בוסטון ופילי נכנסים במערב גם בשינה , אין הבדל בין שני הצדדים בטופ

    1. אנחנו מעולים במשחקים צמודים מה אתה מדבר. יש לנו תרגיל בלתי עציר סימונס חודר מוציא לאמביד על קשת ה3 אמביד עם ה"מוב שייק" שלו פייק חצי סיבוב הקפצה בין 3 שחקנים דריסת שחקן ואיב תוקף או החטאה. מי יכול לעצור מהלך כזה?

  23. שמישהו כבר יוציא את דריק רוז מדטרויט הוא מבזבז את השנים המעטות שנשארו לו לשחק בקבוצה שלא הולכת לשום מקום.
    יכול לשדרג כמעט כל קבוצת פליאוף עם שאיפות לאליפות

      1. תכל'ס זה היה של פילי לנצח אחרי שפתאום הובילו עם סלים גדולים של אמביד, אבל מיאמי היתה צריכה לסגור את זה בתום הזמן החוקי

        1. האריס היה חושך ב7 דק זמן חוקי פלוס הארכה ממש הפסיד לנו את המשחק. גם אמביג היה נוראי למרות 2 סלים שקלע גימי חטף לו 3 פעמים את הכדור בדקה ומשהו זה בזיון

  24. בן סימונס עם אפס השפעה על משחק ההתקפה. נכון שהפתיע עם 2 האלי הופים בסוף אבל ב"שיגרה" הוא מעביר את החצי ורץ מיד לאותיות במיקום נגדי למיקום הכדור, ונח שם עד שמישהו זורק. מאוד מאכזב.

    1. חכה לקיץ יהיו סרטונים שלו קולע טווחי סטפן. כמה שנים אתם צריכים להבין? לי לקח שנה פלוס משחקי הכנה של לפני תחילת עונה 2. לאשך לקח חצי עונה. 3 עונות לא מספיק לכם? גיא אני יודע שצריך לפחות 5 עונות הוא משקיע לטווח ארוך הוא עוד מאמין שיגיע יום ולונזו יהיה גייסון קיד אבל אתה? אתה נראה לי משקיע סולידי. אני דקסטר וברוך ספקולנטים

    1. חחחחחח עצוב מי שנתן לו חוזה הוא השחקן שהקינגס הכי לא צריכים.

      אגב ראית את הצוות המסייע של הקוריוז היום אשך איזה הופעה נתנו? ויש להם בקרוב כל מיני דנבר ויוסטון על הראש.
      הארדן מול הוקס בלי יאנג חייב לתת 85 נק חייב אני מת לראות את השיא של הממבה השבר הבעיה שלצערי הוא יתן 50 במחצית וירד לנוח כי יהיה 50 הפרש

          1. שאדו מנסה להרוס לי את ההנאה היחידה ממשחקי יוסטון מול נמושות הציפםיה שהארדן ישים 80 על איזה גולדן ניקס ווש קאבס הוקס. אחי קנה כרטיס להארדן מול ניקס בהצעתי אחרי שהוא נהנה מיאנג אולי שם? מקווה בשבילו
            שאדו אל תהרוס זו הסיבה היחידה בכלל להתעניין במשחקים האלו

            1. יש לו סיכוי העונה מול נמושה.
              20 מהעונשין 10 שלשות וצבע פרוץ. אפשרי.

  25. שמעון,מה קרה פתאום לטענתך יש לדאלאס אחלה קבוצה?
    זוכר שאמרתי כבר במשחקים הראשונים שדאלאס קבוצה מאוד טובה ועמוקה ואתה צחקת על זה (נגרים ובלה בלה).

    1. מעולם לא טענתי שיש להםמאחלה קבוצה.זה אמרתם אתה והשרת ויש מצב צדקתם. אני עוד צריך קצת זמן להחליט ובמיוחד בפלייאוף. אני חושב המאבס חיים על האסל ולוח המשחקים שלהם יהיה קשה יותר עד סיום העונה. אני עדיין חושב שזה צוות לא משהו אבל טוב ממה שחשבתי.

    1. הוא ועיתונאי החצר שלו מטפטפים על "הפציעה" בכדי להכשיר את השרץ הנקרא לוד מאנג'מנט .
      בקיצר להוציא את השיקוץ מהבוץ שהכניס עצמו כשאמר "אם אני בריא אני משחק…" (עקיצה לכיוון הסייבורג)

    1. יוקיץ' מוביל את ההנאגטס למקום 2 בערב ג'ורג' וקאוויי מובילים את קליפי למקום 5 במערב
      .
      מצחיק איך לפעמים דברים מסתדרים כל כך יפה . . .
      .
      דרך אגב, אין באמור בכדי לזלזל בבאטלר או במיאמי. אני הייתי בין מקטרגיו הגדולים בעונה שעברה. השנה הוא עושה צחוק מכל הביקורת (ומתחזיות חוף הים והביקיני), כאשר הוא מנהיג היט לוחמת ומפתיעה כל הדרך למקום השני בקונפרס תחרותי מאוד בצמרת.
      .
      דרך אגב 2.0 , אין באמור בכדי לזלזל בדנבר. הם, למרות פתיחת עונה בינונית משהו של יוקיץ', מראים שבשביל לנצח צריך להיות קודם כל קבוצה. הם מנצחים דרך ההגנה (מקום 2 בליגה), מה שאומר שיש להם עוד הרבה מקום להשתפר.

      1. נדבר בסוף העונה איפה יהיו דנבר ואיפה קליפרס. דנבר בדיחה לפלייאוף. וקאווי נח בלי סוף. אם אמביד היה נח כמוהו פילי היו מסתכלים למחוזות הנטס…

    2. שמעון ההבדלים בין מקום 2-6 הם אפסיים משחק פה משחק שמה ופילי מקום 2 במזרח. לגבי השטויות שכתבת שאם הם במערב הם לא עושים פלייאוף , זה בדיוני פילי קבוצת פלייאוף מזרח או מערב, המוות האוסטרלי זה מה שמונע ממנה להיות קוטנטדרית בחירה מזרח או מערב, הכישרון שם

            1. עוד רגע, שמעון. עוד רגע התחזית שטורונטו עפים מתממשת…

            2. האמת היו צריכים לעוף קאווי צריך לשלוח הרבה זרים לבראון ולדוראנט!
              אבל הכי חשוב שיש להם טבעת!
              לא כדאי להביא דאבל טים זה מילת המפתח😉

            3. "טורנטו חלשים אחי. מה לא ראיתם את הסידרה מול פילי???
              מאמן סביר עם פילי היה נותן בהם גנטלמני אמרתי את זה לאורך כל הסידרה. הם נכים התקפית. הגנה עילית אבל נגרים בעמ והתקפה ככ נכה לא יכולה לנצח קבוצות חזקות עם מאמן סביר"
              .
              (נכתב במהלך הסדרה של טורונטו מול מילווקי)
              .
              אז השנה אלו הסיקסרס שנמצאים על הכוונת.
              .
              צחוקים בצד, הסיקסרס צריכים זמן. הורפורד צריך זמן. יש הרבה חלקים חדשים בקבוצה, ומה לעשות, גם רומא לא נבנתה ביום.

            4. אבל כל הזמן יש להם הרבה חלקים חדשים בקבוצה! כל שנה הם צריכים להתחיל לבנות חצי סגל מחדש.
              ג'יזס, תנוחו כבר שם בהנהלה. תאמינו במי שיש לכם. אני כבר רואה אותה מתכננים להעביר את ג'וש והאריס תמורת כריס פול, שנה אחרי זה את הורפורד, מאטיס ופול תמורת אולסטאר עם חוזה נגמר שיברח, אחר כך יעבירו את…

            5. רומא גם לא תיבנה בפילי. פילי לא יראו אליפות.
              ועומד בכל מילה שרשמתי על טורנטו פילי היו צריכים לתת להם 4-1. ברט בראון הציל לקאווי את התחת הוא עם החלק הכי גדול באליפות של טורנטו.

            6. לחוס זה לא דנבר שמתלהבים מלחיצות ידיים בפלייאוף. לא מביאים אולסטארים להגיד שלום בהפסד מכובד. איזה זמן יש לתת להורפורד? הוא בן 33. אתם שוב הוזים

            7. אמר וצדק לחלוטין.
              טורונטו היו חלשים להחריד מול פילי.

  26. אמרתי בספק אם עושים פלייאוף. גם אם עושים סה ממקום 6 הכי גבוה שהם יגיעו. הם לא קבוצה ברוך שלא נדבר שבמערב יורד להם 4 משחקים מול הוקס ניקס ווש קאבס דטרויט הבנת את הקטע הם יותר יתאמצו יותר יפצעו אמביד ישפוך יותר לאגר. הסיבה לא משנה הם קונטנדרים רק אצלך אצל גיא ואצל טראסט

        1. אני רואה שאתה אוהד גדול של רדיש…
          תן לילד זמן. יכול להיות שהוא באסט, אין לי מושג, לא ראיתי מספיק דקות שלו.
          בכל הנוגע לסאנס –
          כאמור, אין לי מושג מה באמת שווה רדיש. זה משאיר לי רק את הנתונים שעל הנייר. ואלו מלמדים אותי שנמאס לי לטפח סמול פורוורדים שנבחרו גבוה מדי, ואחר כך לחפש היכן לזרוק אותם.
          (ג'וש ג'קסון מוסר דרישת שלום)
          (הוא גם מוסר שבשום פנים לא לקחת את רדיש. בוקר האגואיסט לא ימסור לו בחיים…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט