בוסטון סלטיקס (7-22) 129 – קליבלנד קאבלירס (22-9) 117:
בוסטון כצפוי לא התקשתה, וכאשר נגמרו דקות הגישושים באמצע הרבע הראשון היא יצאה לריצה שהביאה אותה ליתרון דו ספרתי, וקליבלנד על אף ההפרש הלא מאוד גבוה בסיום לא ממש התקרבה.
לאב קלע 30 לאורחים אבל שאר שחקני החמישיה קלעו ב-0 מ-7 מחוץ לקשת כך שקליבלנד התקשתה להישאר עם הקצב ההתקפי האדיר שבוסטון הכתיבה. סקסטון הוסיף 21 בעוד גארלנד סבל מערב נורא של 1 מ-7 מהשדה ב-2 נקודות בלבד. פורטר הוסיף 16 מהספסל.
בצד השני ג'יילן בראון שחוזר לחיים בענק העונה הזאת סיים עם 34 נקודות ו-9 ריבאונדים, טייטום היה לא הרבה מאחוריו עם 30 וגם שתי חסימות. קמבה ווקר והייוורד היו שקטים עם 13 ו-7 בהתאמה.
שארלוט הורנטס (21-13) 102 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-16) 104:
זה לא היה יפה, הלך מאוד קשה ודרש הארכה אבל בסופו של דבר אוקלהומה חוזרת למאזן חיובי עם נצחון דחוק בהארכה על ההורנטס.
אוקלהומה הובילה לאורך כל המשחק אבל לא הצליחה לברוח על אף היכולת הטובה של גילג'ס אלכסנדר כאשר בצד השני טרי רוזייר נותן מלחמה שארה, ושתי הקבוצות לא מצליחות לקלוע (16% לאוקלהומה מחוץ לקשת, 18% לשארלוט).
49 שניות לסיום כריס פול העלה את אולקהומה ליתרון 4, נגמר? מה פתאום. שלשה של ברידג'ס הורידה לנקודה, כריס פול עלה בעוד 2 ופי ג'יי וושינגטון נתן 2 משלו כדי להוריד בחזרה לנקודה 14 שניות לסיום. דניס שרודר הלך לקו ודייק רק באחת משתיים מה שאפשר לגרהאם להשוות עם סל 2. לכריס פול עוד היתה הזדמנות לגמור את המשחק ברבע הרביעי אבל שלשה שלו לא נכנסה והקבוצות הלכו להארכה.
בהארכה זה היה משחק של עצבים עם הרבה זריקות עונשין ואוקלהומה כבר עלתה ליתרון 5, אבל שתי שלשות רצופות של רוזייר וגרהאם עם סל של אדאמס בין לבין הורידו לנקודה בלבד. אלכסנדר קלע רק 1 מ-2 מהקו ולהורנטס הייתה הזדמנות להשוות, פי ג'יי וושינגטון נשלח לקו אבל לא עמד הלחץ, החטיא את שתיהן והנצחון לאוקלהומה.
רוזייר סיים עם 26 בעוד גרהאם ססבל מערב קליעה נורא של 3 מ-13 ל-15 נקודות. בצד השני אלכסנדר סיים עם 27 שרודר הוסיף 24 ופול סיים עם 16 אבל גם עם 0 מ-6 מהשלוש.
אורלנדו מג'יק (17-14) 98 – פילדלפיה 76'ס (11-23) 97:
המשחק כמעט ברח לאורלנדו בין הידיים אחרי שהוביל ב-11 1:49 לסיום, אחרי משחק שהיה צמוד לכל אורכו, אבל בסופו של דבר הם שומרים על הבית ומשיגים נצחון יוקרתי בעוד פילדלפיה סופגת הפסד מאכזב שיעלה שוב את סימני שאלה על ההתקפה שלה. דיברנו לפני המשחק על ההגנות של שתי הקבוצות האלה ובהתאם גם קיבלנו משחק שבו ההתקפות לא התעלו לרמה גבוהה.
אז כאמור, אורלנדו עלתה ליתרון 11 1:49 לסיום אבל שם היא נתקעה. האריס בשלשה אחרי ריבאונד התקפה של אמביד, ואז שלשה של הורפורד צמצמו ל-5 הפרש בתוך 40 שניות. פילדלפיה התחילה לשלוח את המג'יק לקו, ופולץ קלע רק אחת משתיים לפני שגורדון קלע 2 מ-2 משלו כדי להחזיר ל-8. ריצ'רדסון ענה בשלשה וזה שוב 5, ופורנייה קלע רק 1 מ-2. אמביד עם שלשה 25 שניות לסיום הוריד בחזרה ל-3, פורנייה שוב קלע רק 1 מ-2, ואמביד שוב ענה בשלשה וזה כבר רק נקודוה. פילי אפילו לא הספיקה לעשות עבירה וגורדון איבד כדור, אבל זריקת הייאוש של אמביד עם הבאזר לא נכנסה והנצחון נשאר אצל המג'יק שכמעט קרסו תחת הלחץ בדקות האחרונות.
אמביד והאריס סיימו עם 24 ו-11 ריבאונדים כל אחד אבל סימונס היה חלש ואנמי כהרגלו ולא זרק שלשה אחת וסימני השאלה מסביבו מתרבים. פורנייה קלע 20, גורדון הוסיף 19, ואת האנרגיות הנוספות תרם רוס שעלה מהספסל וסיים עם 17 ו-7 ריבאונדים למנצחים.
אטלנטה הוקס (26-6) 86 – מילווקי באקס (5-28) 112:
גם ללא יאניס, מילווקי עם 51% אחוז מהשדה ושליטה מוחלטת בריבאונד פשוט לא ספרו את אטלנטה, עלו ליתרון דו ספרתי ממש בפתיחה הגיעו ל-30 הפרש ברבע השלישי ובאופן כללי לא הייתה לנו אווירה תחרותית של ממש בשום שלב של המשחק. קראב קלע 20 למארחים, ויאנג ששיחק 15 דקות בלבד בגלל פציעה בקרסול קלע 12. בצד השני מידלטון קלע 23 ב-25 דקות כשאף שחקן של מילווקי לא שיחק יותר מ-25. לופז הוסיף 19 ואיליאסובה 18 וגם 17 ריבאונדים למנצחים.
מיאמי היט (8-23) 113 – אינדיאנה פייסרס (11-21) 112:
המשחק המרכזי של הערה הבטיח וגם קיים כשההיט והפייסרס הלכו ראש בראש עד לשניות הסיום ובסופו של דבר הביתיות סייעה למיאמי לגמור את המשחק הזה לטובתה.
המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר ההיט שולטים בריבאונד באופן מוחלט (34-56! וואו), בעוד אינדיאנה מאזנת מעט את מאזן הכדורים כשהיא פשוט לא מאבדת אותם, 4 בלבד מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה לעומת 13 איבודים של ההיט. שתצי הקבוצות קלעו היטב והתפתח משחק צמוד ואיכותי.
2 דקות לסיום טי ג'יי וורן העלה את הפייסרס ליתרון מהקו, אדביו החזיר את היתרון למיאמי עם לייאפ, ואחרי איבוד כדור של ג'ימי באטלר ג'רמי לאמב שוב שם את הפייסרס בכסא הנהג, 30 שניות לסיום. בהתקפה האחרונה של ההיט היא נזקקה לשני ריבאונדים בהתקפה (שליטה בריבאונד כבר אמרנו) כדי להביא את הכדור לדרגיץ' שקלע את סל היתרון 7 שניות לסיום, וארון הולידיי החטיא את הניסיון האחרון של הפייסרס שיורדים מנוצחים, אבל אם תשאלו אותי גם מעודדים.
הפייסרס כדרכם קיבלו תרומה מאוזנת עם 7 שחקנים בספרות כפולות בראשות הולידיי עם 17, וורן ולאמב עם 16 אבל הם בהחלט יצטרכו לחשוב איך הם משפרים את האיכות שלהם מתחת לסלים כי מיאמי פשוט עשתה להם ביה"ס בריבאונד. בצד השני באטלר הוביל עם 20 גם אם עם ערב קשה של 3 מ-11 מהשדה כשהוא לא זורק אף שלשה. רובינסון ואדביו הוסיפו 18 כל אחד כשאדביו מוסיף גם 15 ריבאונדים וקנדדריק נאן תרם 17 למנצחים.
גולדן סטייט ווריורס (24-9) 105 – פיניקס סאנס (20-11) 96:
המומנטום החיובי של גולדן סטייט נמשך וזה השלילי של פיניקס גם כן. הסאנס סיימו את המשחק הזה עם 27 איבודים וזה לטעמי אומר הכל. דווקא הסאנס הובילו לאורך מרבית המשחק ו-5 דקות לסיום עוד הובילה ב-2, אבל משם הווריורס יצאו לריצה של 6-17, ולקחו את המשחק.
בוקר קלע 34 עם 8 איבודים ו-1 מ-6 מהשלוש, רוביו איבד 7. בצד השני ראסל עם 31 הוביל את הווריורס לנצחון.
הייט אשברי
28 דצמ 2019 08:40:08מה יהיה עם בחירת הלוטרי שלנו ? מתחיל להדאיג…
רן הנרגן
28 דצמ 2019 08:51:13הדראפט של השנה מצטייר כחלש מזה שנים רבות. זה לא אומר שאין בו שחקנים שיפרצו בעתיד אבל כרגע אין שחקן אחד או שניים שבשנים קודמות היו מתברגים בשלושה הראשונים. העדיפות כרגע של ג"ס היא למצוא קבוצה שתקח מהם את אלן ברוקס ו/או אוונס (העיניקו לו לפני חודש חוזה גם לשנה הבאה וזה אסון) מבלי לידרוש בחירת סיבוב שני כפיצוי ותאפשר להם לפנות מקום בתקרת השכר לבאומן וליי. הספיק להם נאן אחד.
Hen
28 דצמ 2019 09:11:48אפשר הסבר למה שגולדן סטייט ירצו להטריד את ברוקס?! הוא משחק טוב ומספק להם נקודות… כרגע הוא גם ממש יותר יעיל ואפקטיבי מבאומן ולרוב גם מלי.
לגבי אוונס ממש ברור לי אבל לא ניראה לי שמישהו ירצה לקחת אותו מהם…
רן הנרגן
28 דצמ 2019 11:35:30ג"ס חייבים לפנות מקום אחד בסגל וכסף לשתי החתמות מינימום (800,000) עבור לי ובאומן. אופציה אחת, לותר על כריס שיש לו חוזה לא מובטח. אופציה אחרת, מועדפת, לשלוח אחד מהשחקנים שתחת חוזה לקבוצה אחרת בלי לקבל חזרה שחקן. ברוקס, מחד מפגין יכולת טובה ומאידך חתום רק לשנה זו ובשנה הבאה ממילא לא יהיה להם תקציב עבורו מעבר למינימום (ירצה יותר). יש כמה קבוצות שיכולות להעזר בו לשיפור ספסל המחליפים. בוסטון למשל.
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 09:39:23אבל למה שהם לא יוכלו להחתים אותם גם ככה בשנה הבאה?
Berch
28 דצמ 2019 09:07:55תודה על הסיקור המשובח
🙂
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 09:29:03מצוין דור תודה רבה
ניצחון שכולו הפסד לווריורס הפסד שכולו הפסד לפיניקס. הם חייבים לחזק כמה ברגים בהגנה כי פתאום נזכרתי למה הם היו מושא ללעג בשנים האחרונות.
גיא רוזן
28 דצמ 2019 09:46:30אכן, הפסד שכולו הפסד. הקריסה ברבע הרביעי הייתה באמת מרשימה, בדגש על חוסר היכולת של בוקר/רוביו להצליח להעביר מסירה פשוטה.
גיא רוזן
28 דצמ 2019 09:49:08הכל הנגוע להגנה –
לאורך זמן, אין נסים בכדורסל. הסאנס היו קבוצת הגנה נוראית בשנים האחרונות, וזה לוקח זמן להשריש שיטה, בסדר, ומשמעת. החדשות הטובות הן שמוטיבציה עדיין יש. רק מה, מוטיבציה יכולה להפוך קבוצת הגנה "נוראית" לסתם "גרועה". כל השאר, דורש למידה, זמן, וסבלנות.
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 10:02:46יכול להיות. אבל מאידך בוא נשווה הלייקרס המתחדשת ועם סגל שלא מכיר האחד את השני, לניו-אורלינס שרצה כמה שנים ביחד. יש לסאנס כלים להיות קבוצת הגנה של אמצע הטבלה לפחות.
גיא רוזן
28 דצמ 2019 10:08:40בוקר, לא משנה כמה מוטיבציה יש לו, התקרה שלו (לדעתי) זה להיות שחקן הגנה בינוני מינוס. רוביו, משום מה צבר מוניטין של שחקן הגנה טוב. זה לא באמת נכון כבר כמה שנים. ביינס לא מסוגל לשחק 30 דקות (הרף שלו הוא 26 – 28 דקות. אחר כך או שהוא יוצא מהמשחק בגלל עבירות, או שהוא יוצא מהמשחק בגלל פציעות).
השחקנים שבאמת מסוגלים לתת הגנה הם אוברה, ברידג'ס, אוקובו. סימן השאלה המשמעותי ביותר הוא סביב אייטון. אם הוא יצליח למצות את הפוטנציאל, אז כן, יש לסאנס יכולת להפוך לקבוצת הגנה סבירה. אבל קודם כל שיהיה על הפרקט…
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 10:20:55אם אתה כבר שם – כאינצקלופדיות כדורסל (אתה והחבוט השני שלא מוכנים לפתוח פרק ב') אילו שחקנים עשו התקדמות ברמה ההגנתית ממגינים גרועים למגינים טובים (אני יכול לחשוב השנה על מארי שפשוט עשה קפיצה נהדרת ושומר מצוין)
הקוריוז
28 דצמ 2019 10:24:35מארי עוד קפץ שנה שעברה
גיא רוזן
28 דצמ 2019 10:55:49זו שאלה שטומנת בחובה הרבה טרמינולוגיה ולכן התשובה תהיה סובייקטיבית לחלוטין (החלק של ההגנה במשחק הכדורסל. הוא קריטי להצלחה, אבל קשה עד בלתי אפשרי לכמת אותו כראוי ברמת האינדיבידואל. הטובים ביותר, את תרומתם דווקא אפשר לכמת יחסית בקלות. אלו דרג הביניים שממש קשה "לתפוס").
.
ועדיין, לפחות מנק' המבט שלי –
אישית, אני לא זוכר שחקן הגנה שקוטלג (בקמה מידה שלי) כ-"גרוע", ושידרג את משחקו ל-"טוב". יש מי שהפכו מ-"גרוע" ל-"סביר". הארדן, וקרי, הם דוגמאות מצוינות. זה לא שקרי פתאום הפך לבריון שמסוגל לעצור מישהו בדרך לצבע, או שהארדן צימח את האינסטינקטים של טאקר. זה שבמגרת הסכימה ההגנתית הקבוצתית, הקבוצות שלהם הצליחו למצוא להם את המקום בו יהיה קשה יותר לנצל את חולשותיהם היחסיות. שחקן הגנה טוב, לא צריך "להסתיר" אותו.
מה שכן, יש שחקנים שלא ידענו עד כמה הם טובים בהגנה, עד שזכו לבמה הראויה. את טאקר אני ממש אהבתי כאשר שיחק בסאנס, אבל בקבוצה חזקה ניתן לראות מה הוא באמת שווה (המון). או דני גרין לדוגמה. סוג ההגנה שוהא יודע לתת זו ההגנה שבאה לידי ביטוי בצורה הכי בעייתית בסטטיסטיקות. הוא מהשחקנים שיודעים איך למנוע ליריב שמולם את המצבים שהוא "אוהב", ואיך לדחוף אותם לזריקות הקשות. המשמעות היא שאין להם המון חטיפות, או ריבאונדים. רק הגנה חזקה שלאורך זמן מאפשרת לקבוצה שלהם למצות את יכולתה בצד ההגנתי של המשחק. אז אלו שחקנים שהמעבר מסיטואציה לא טובה (נגיד הסאנס) לסיטואציה טובה, שינתה את התפיסה כלפיהם מ-"עלום", ל-"שחקן הגנה טוב". אבל כאמור, זה לא עונה על השאלה.
.
אולי צריך להפנות את השאלה לאינציקלופדיה האמיתית של האתר. גילרי.
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 11:31:26מצוין גיא תודה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 דצמ 2019 09:43:30תודה דור.
.
מה עובר על פיניקס? ממש קריסה. לא ראיתי את זה בא. מתי יומן פיניקס מתפרסם?
גיא רוזן
28 דצמ 2019 09:50:58יומן הסאנס ייראה אור ברגע בו אייטון ישחק 5 משחקים רצופים.
מה שאומר שאנחנו מדברים על מתי שהוא בסוף ינואר, תחילת פברואר.
.
.
.
2021 . . .
דקסטר
28 דצמ 2019 10:06:30עזוב עזוב..
איטון זה סתם בלוף
למה מה הוא יתן לך אתה חושב?
הוא לא מתאים למשחק של היום וזאת פאדיחת על של הסאנס בבחירה ה 1.
עדיף להעביר אותו לפראיירית אחרת עוד בחלון הנוכחי
גיא רוזן
28 דצמ 2019 10:12:53ביום יום, יש לי זיכרון של מסננת. ברמה קטטונית ממש. הסיבה היא שאני נוטה לאכסן בזיכרון דברים לא משמעותיים בכלל.
.
אז בעוד שנה, או שנתיים, כאשר יתברר מעבר לכל ספק עד כמה אתה טועה, אני אשלוף מאותה מגירה מאובקת שבמוחי המזדקן את התגובה הנ"ל שלך, ואצרף עליה מתכון מגניב לסלט
(סלט כובע נזיר…)
דקסטר
28 דצמ 2019 11:33:38אני מוכן להתערב איתך על מה שאתה רוצה שאתה תכתוב ההיפך.
על כמה שאני צודק כמו שצדקתי בשאר הפעמים שהייתי כזה נחרץ.
אתה כמו מהמר בבורסה שמפתח רגשות למניה ומחכה שהיא תגדל ותתפתח במקום להעיף אותה בהפסד מינימלי ולהמשיך הלאה למניה הבאה.
איטון זה לא אותו אחד שנבחר עם לוקה וטריי יאנג בדראפט?.. אז למה לעזאזל אתה צריך עוד שנתיים כשמסביבך בנוסף אליהם שחקני שנה שניה כמו נאן, הירו, גרהאם והשד יודע מה שופכים מספרים של אולסטארים??
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 12:12:24כמי שאין לו שום עניין במניה הזו וסתם צופה בה מהצד אומר שאייטון אחלה מניה. הוא צריך יותר זמן כי הוא תלוי יותר באחרים בניגוד לגארדים.
.
אולי אני במוח שלי מקשר סתם אבל זכור לי שאמרת גם על יאנג שהוא בלוף
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:14:55חשבת שאייטון טרם שיחק השנה? ב2 משחקים שהוא שיחק מול דנבר וקליפרס העילית של הליגה בהגנה הוא קלע 18 נק ו11.5 ריב ב55 אחוז מהשדה.
בעונת רוקי שבכלל לא מסרו לו כדורים והריצו אותו סתם הוא שם 16.4 נק ו10.3 ריב 58 אחוז מהשדה!
מה לעזאזל גורם לך לחשוב שהוא לא כוכב??
בלי קשר גיא לא מוכר מניה לפני 5 שנים זה הזמן המינימלי שהוא צריך הוא עדיין במניית לונזו
הקוריוז
28 דצמ 2019 13:07:44כן דקס רועי אשך וזיו אמרו שיאנג בלוף על. היה מישהו שאמר שהוא יגיע לחולון עוד כמה שנים ערב הדראפט.
השוואה
לוקה: 29.1 נק (55.2% מהשדה), 8.8 אס, 9.6 ריב, 32 דק.
יאנג: 29 נק (52.4% מהשדה), 8.5 אס, 4.4 ריב, 35 דק.
הראשון הוא שחקן אליפויות
השני פלופ
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 13:47:41שמעון, בלי כוונה יצא לך אחוז אפקטיבי.. אני חייב לומר שזה מאוד מרגש.
Ljos
28 דצמ 2019 14:23:55כמי שלא חושב שאנשים הם מניות ובעצם גם לא כל כך מבין את הקונספט של לזרוק מניות כושלות כדי שאנשים אחרים יפסידו, נראה לי שלשפוט שחקן עד כדי כך לחומרה אחרי ששיחק רק עונה אחת ועוד משחק ורבע. יש לו עוד על מה לעבוד במשחק שלו, אבל זה שם.
בכלל, מה קרה לקיר הרוקים? במקום לצפות לירידה לצורכי עלייה לכל שחקן עונה שנייה התחלנו לצפות שכל שחקן ישתפר בכל רגע נתון ומיד יהפוך להשוואה שלו מערב הדראפט?
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2019 12:29:22חחחחחחחחחחחחחח
זה על הסלט.
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2019 10:17:53היה עדיף להעביר אותו כבר בקיץ. ואז הייתה להם קבוצה חזקה באמת עם מה שהיו מקבלים עליו.
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 10:18:08דקסטר לא אתה זה שהלנת לפני כמה ימים על זה שהכדורסל המודרני הוא פח והייתה בך הכמיהה לחזרה לכדורסל יותר מסורתי? (גם לי כמו גיא מעלי יש בעיה בזיכרון)
למה הוא לא מתאים למשחק של היום?
דקסטר
28 דצמ 2019 11:35:10לא. לא אמרתי את זה.
אמרתי שהכדורסל יותר רך. אתה במוח שלך קישרת את זה לסנטרים.
אני אמרתי כבר ב 2012 שהכדורסל כבר מהגבוהים לגארדים. הקדמתי את כולם
הקוריוז
28 דצמ 2019 10:21:30דקסטר לא אמרת לי להעביר את אמביד על פול גורג? ראית מה עשה לשחקן האליפויות שלך יאניס?
אמרתי לך את אמביד אני מעביר רק על
1. הארדן
2. יאניס
3. יאנג
4. לוקה
5. קאווי
6. קרי+קליי
7. ליליארד+מקולום
8. דוראנט+דינווידי
כל אופציה אחרת מנתק את הטלפון
את אייטון לא מעבירים, אייטון במקרה הגרוע ביותר הוא קא"ט, במקרה הטוב הוא אמביד ומעלה. צריך סבלנות כי העונה הזאת כנראה התחרבשה לו בגלל הסמים, פציעות וכו, לא נורא גם אמביד לא שיחק שנה אחת וגם לא ציון. הכל טוב. אייטון פוטנציאל סנטר טופ 3 בליגה לפחות ולא פחות מדיוויס שחקן האליפויות עוד כמה שנים.
דקסטר
28 דצמ 2019 11:35:53תגיד לי מה זה יום ההמצאות הבינלאומי?? אמרתי להעביר את אמביד.. לא תמורת פול ג'ורג'.
.
וואלק אתם עושים סלט
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:24:35אמרת לי שכדאי להעביר אותו על פול גורג נראה לי
הקוריוז
28 דצמ 2019 10:31:40דקס אייטון הכי מתאים למשחק של היום. כולם רכים כמו חמאה ואיש לא יכול לעצור אותו
דקסטר
28 דצמ 2019 11:37:19שמענו..
בוא נראה מה זה יתן לך..
אגב תן לי את חמשת הסנטרים הכי טובים בליגה לדעתך
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:08:57אמביד
דיוויס
יוקיץ
קאט
אייטון
בסדר הזה נכון לכרגע לדעתי עוד שנה אייטון כבר יהיה מעל קאט ויוקיץ. וגם היום אני לוקח אותו על קאט ויוקיץ כי אני חושב שהכוח הגודל המסה הידיים הרכות יהפכו אותו למפלצת. והפוטנציאל ההגנתי שלו הרבה יותר גבוה מקאט ויוקיץ וכבר היום היא שומר טוב מהם
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2019 14:06:35אייטון הסנטר הרך בליגה
הקוריוז
28 דצמ 2019 15:01:48סאבוניס אהובך ללא מתחרים
אהובך הלטבי גם שם
יעקוב מהספרס
ויש עוד הרבה…
Smiley
28 דצמ 2019 09:51:14פיניקס עושים פיניקס…
asaf
28 דצמ 2019 10:06:44ראיתי את מיאמי -אינדי, יצא לי לאחרונה לראות את מיאמי כמה פעמים, מרשימים ומאוזנים מאוד, סיכוי גבוה לגמר אזורי.
אשמח להסבר מה הסיפור של אוקלהומה, היה נראה שהולכים למוד בנייה מחדש ואיכשהו בדרך לפלייאוף בקצב הזה .. (שואל כי באמת לא ממש ראיתי אותם השנה)
הקוריוז
28 דצמ 2019 10:23:43הפלייאוף זה סרט אחר לגמרי לגבי ההיט.
אוק פשוט ניצחו קבוצות פחות טוב מהם לרוב. הם עוד ירדו. פשוט גולדן ופורטלנד התרסקו
Zivke
28 דצמ 2019 11:04:30נייט מקמילן עשה מעבר חלק משחקן אנדרייטד למאמן אנדרייטד. מדהים מה הוא מצליח להוציא מסגל כל כך מוגבל
רועי ויינברג
28 דצמ 2019 11:57:25תודה דור.
.
1.גולדן ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם. דיאנג'לו ראסל בכושר נפלא וזה נראה כאילו הקבוצה יותר מחוברת לשיטת המשחק שמבוססת על פיק-נ'-רול והכישורים של ראסל, כשהשאר פורחים סביבו. לא יעשו פלייאוף, אבל ממש לא הקבוצה החלשה במערב. שימו לב לדמיון לי שקולע ביעילות טובה ופותח כשוטינג גארד. הוא מצליח להיות טוב גם כשהווריורס טובים, מה שיכול להשאיר אותו שם בהמשך.
.
2.אינדיאנה עשו עבודה טובה על ג'ימי באטלר. הם הצליחו למנוע ממנו להגיע בקלות לטבעת וללכת במקום על זריקות מפוקפקות במיד-ריינג', למרות שהוא הצליח לסחוט עבירות בקלות. מיאמי ניצחו כי הם הרבה יותר מבאטלר – באם אדביו המצויין הצליח לנהל את המשחק מה-elbow, קנדריק נאן היה טוב וזה חיפה על יום חלש של השאר (תודות להגנת הפייסרס). המשחק הזה הראה, שוב, כמה עמוקה ומוכשרת הקבוצה הזאת
רן הנרגן
28 דצמ 2019 12:00:31הסאנס היו נראים אחרת לגמרי עם כריס פול במקום רוביו. שינסו אולי אוקלהומה יקבלו את גונסון ורוביו תמורת פול
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:19:15אתה רוצה להרוג אותם לגמרי? הם היו קצת יותר טובים ואולי עושים פלייאוף (חכה לסוף עונה אולי גם השנה יעשו פלייאוף אם אייטון חוזר) אבל זה שווה חוזה מוות של פול ולחסום לעצמם כל אפשרות חיזוק סביב בוקר אייטון ואוברה?? לא!
גיא פה לקת ג'ון וול פעם מרוב יאוש אל תחזיר אותו לעוד ימים אפלים, יעברו את התקופה הקשה.
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:24:02דקסטר
אנתוני דיוויס בעונה 1 בליגה בגיל 19: 13.5 נק 51.6% מהשדה עם 8.2 ריב.
אייטון בעונה1 בליגה בגיל 19: 16.3 מק 58.5% מהשדה עם 10.3 ריב'
אמביד היה בגיל 22 בעונה ראשונה עם 20.2 נק (46.6% מהשדה) 7.8 ריב
Maximus13
28 דצמ 2019 12:43:43לא מבין מה קורה לסאנס. זה כאילו אלוהי הכדורסל חושבים כל פעם על משהו חדש כד לדפוק אותנו.
עכשיו כאמת… לא אלים ולא בטיח!
פיניקס פשוט לא יודעים לנצח! כל משחק שיכול לחמוק להם מהידיים – חומק!
כל משחק שזה יכל ללכת לפה או לשם – הולך לשם ברוב המוחלט של המקרים!
בכלל המאזן של פיניקס במשחקים צמודים הוא נוראי! (לא שהמאזן הרגיל הוא מרשים)
קצת לחץ פה, קאמבק עם זריקה קשה שם וזהו… קריסה!
כן, מכת הפציעות של הסגל לרוחב ממש לא עושה את הדברים קלים יותר וזה שאייטון – בורג מרכזי (כביכול!!! הוא כזה שוקיסט שבא לי למות) שיחק רק 2 משחקים, זה אומר הרבה.
אבל המון קבוצות סובלות מפציעות ולא עושות קורסים להפסדים כמו פיניקס – דאלאס בלי דונצ׳יץ׳ כמה משחקים, אינדיאנה בלי אולדיפו מתחילת העונה.
פיניקס נראים יותר טוב מהשנה שעברה, אין ספק. מונטי באמת מנסה להפוך אותם לקבוצה ממאומנת וממושמעת ואין ספק שלוקח זמן ללמד תרבות מנצחת, אבל, לא יודע, לקבוצות אחרות זה נראה הרבה פחות קשה, תהליך הלמידה הזה.
בהתחלה כשביינס, רוביו ובוקר נעדרו פה ושם בנוסף לאייטון עוד ייחסתי את זה להרכבים חסרים ומחסור בכימיה, אבל הם הפסידו יותר מדיי משחקים בהרכב מלא (רק ללא אייטון). משחקים שאסור להם היה להפסיד.
בוקר לא יהיה גדול, אין לו את זה, את הקילר אינסטינקט וההשתלטות על משחקים. אני לא זוכר כבר איזה ניצחון רשום על שמו. אף אחד לא רוצה כוכב אגואיסט חלילה, אבל יש רגעים שאני מתחנן שהוא יקבל איזה ג׳נענע וישתלט על משחק וזה אף פעם לא קורה. הגנתית, אגב, הוא השתפר השנה.
באסה ההפסד היום מול הווריורס. זה בדיוק המשחק שהיה צריך להחזיר אותנו למסלול.
סתם גולדן רצו 40 ברבע האחרון. כדורסל טפשי וללא מעוף בו מרבית הזריקות נכנסות עם יד בפרצוף ולא יכנסו באחוזים האלה ב10 המשחקים הבאים. כולל הזריקות של דריימונד גרין שהוא בעצמו ידע שהם לא היו אמורות להיכנס.
פיניקס, כאמור, מוצאים דרכים יצירתיות להפסיד. הפעם זה היה איבודים, המון איבודים.
חסר לסאנס מנהל משחק/ניהול משחק כשבוקר ורוביו על הספסל. מונטי מנסה לפצל בינהם, אבל זה על חשבון הזמן המשותף שהם יכולים להוציא את המקסימום אחד מהשני.
הייתי ממליץ להם לחכת על טרייד לרכז מחליף כמו טיג, למשל או אולי הולידיי – החוזה הנגמר של ג׳ונסון האנמי בהחלט יכול לעזור.
הקוריוז
28 דצמ 2019 13:00:47הסאנס מתחילת העונה היו על אדי אנרגיה של רוביו ביינס קרטר והחבר'ה ועוד כתבתי על זה שהם היו בשיא ובנצחונות שלהם. כי זה האסל, זה כמו טורניר של כמה שבועות, עכשיו ראיתם מה ההבדל בין טורניר נוק אאוט של חודש למשחק עונה סדירה של 82 משחקים? רוביו ביינס ואהובי האשך הם חברה להאסל, זה לא שחקנים שיכולים לתת עבודה 82 משחקים ושלא נדבר על כמה עונות ברציפות. זה מה שמבדיל ביניהם לכוכבים הגדולים שבאים כל ערב לתת עבודה במשך שנים. הסאנס היו כמעט כל העונה עם מכת פציעות נוראית, זה הוציא את הקבוצה משווי משקל. נכון היו להם איזה 4 הפסדים שלא היו צריכים להיות וחבל מאד אבל לוח המשחקים שלכם הוא מהקלים ביותר עד לסיום העונה יחד עם הקליפרס, לכן אם אייטון יחזור אני רואה אתכם בפלייאוף לגמרי, זה הצד האופטימי.
לגבי בוקר שהוא זרק בכו שהוא אגויסט, שהוא לא זורק בוכים שהוא מוסר זה מצחיק. הוא תותח, לא תצליחו להביא שחקן טוב ממנו, קאווי והארדן לא רוצים להגיע לאריזונה למיטב ידיעתי. אז בוקר זה הכי טוב שיש לכם והיו טוב שיהיה. שחקן עם פוטנציאל להיות טופ 10 בליגה בשיאו וכבר היום כנראה מ20 השחקנים הטובים בעולם שסביבם בונים קבוצה, אל תשכח שהוא רק בן 22.
יש לכם בסיס נהדר לקבוצה אדירה בוקר, אוברה, אייטון בסיס אדיר, באנקר צעיר. כל היתר מסביב אתם תמטרכו למצוא משנה לשנה והכי חשוב להשאיר תקרת שכר גמישה שיהיה לכם הזדמנות לבצע מהלכים. אני אופטימי למרות הפסדים נוראיים לשארלוט וגולדן.
קבוצות אחרות אל תשווה, גם המאבס הפסידו משחקים לניקס
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2019 14:09:23נתת את המילה המדויקת ביותר לאייטון – שוקיסט.
הקוריוז
28 דצמ 2019 14:53:56במה הוא שוקיסט? ומה עם ביינס? נו ההאסל נגמר ומה קורה אחרי שההאסל הולך?
אני לוקח את אייטון לפני כל הפולטל והאולדריג שלכם בעיניים עצומות.
הקוריוז
28 דצמ 2019 12:51:36אשך לגבי ראס
ראס העונה: 24.1 נק (42.6% מהשדה), 7.1 אס, 8.1 ריב
קמבה ווקר: 22.6 נק (43.1% מהשדה), 5.3 אס, 4 ריב
דונובן מיצל: 25.1 נק (45.4% מהשדה), 4.1 אס, 4.5 ריב
על קמבה אמרת שהוא מצויין ולראס נתת ציון D. הכיצד?
מה שכאן אנו רואים ירידה מטורפת אצל הקלינגון מטקסס מחוץ לקשת 4 שנים ברציפות
אגב רוביו עומד על 41.4%
34.3%
29.8%
29%
23.8% העונה!! נראה לי הוא צריך לעשות סימונס חחח, המחשבים של מורי מתפוצצים אמרו לו 3 זה הזריקה הכי יעילה 🙂
Avri
28 דצמ 2019 14:18:01בדיוק על השוואות כאלו אני מדבר כשאנשים רואים סטטיסטיקות במקום לראות כדורסל. תתעלם מהבלאגן וקבלת ההחלטות הנוראית שלו (4 וחצי איבודים למשחק…), או מחוסר היכולת שלו להשפיע (לטובה) על היכולת של חבריו לקבוצה. ולמה לעצור בראס? קיירי נותן העונה 28.5 נקודות למשחק, ממש אסון שהפסדנו אותו! קמבה שידרג את בוסטון בטירוף, קשה לומר את אותו הדבר על ראס.
הקוריוז
28 דצמ 2019 14:49:50ראיתי מספיק אם קמבה זה a+ ראס זה b+. אגב קיירי במאזן שלילי ראס מקום 4 עם יוסטון יחי ההבדל הקטן.
אשך נתן לו d. ראס לא d בשום מצב אלא חמישיית עונה 3 עם כל היכולת הגרועה שלו.
אה והוא משפיע נהדר על חבריו לקבוצה או שהארדן אמור להשפיע אני לא מבין הארדן אשם בנצחונות וראס אשם בהפסדים? תחליטו
Ljos
28 דצמ 2019 14:29:59עוד משוואה קטנה:
ראס + אולדיפו = ראס + פול ג'ורג' = ראס + פול ג'ורג' + שרודר =~ כריס פול + שיי גרגנטואן-ארנדט
הקוריוז
28 דצמ 2019 15:00:17לא זכור לי שראס סיים 7 אבל שיהיה…
שלא נדבר שבאותה תקופה היה לוחמים ופורטלנד בניגוד להיום…
אהה ועל מיקומים נדבר בסוף עונה לראות אם משוואתך נכונה…
Ljos
28 דצמ 2019 15:17:47מאזנים כמעט זהים.
ולא הייתה הייתה הלייקרס, והקליפרס היו עונה כן עונה לא, ודנבר לא באמת הייתה…
שלושת החלקים הראשונים כבר נכונים. האחרון הוא נכון לעכשיו ואמור להיות שם סימן של גל שהאתר משום מה לא מקבל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 דצמ 2019 18:44:24גרגנטואן-ארנדט זה מבריק!
:-)))))
גיא רוזן
28 דצמ 2019 15:10:21אתה רציני, שמעון? 8 אחוז. זה ההבדל בין קמבה לראסל. אתה יודע מה המשמעות? בכל פעם שראסל זורק, הוא פוגע בקבוצה שלו. קמבה להבדיל, כאשר הוא עם הכדור על קו השלוש, הוא איום ממשי. אם זה היה קמבה לצדו של הארדן, הארדן היה כבר חוצה את רף ה-40
ברוך רובין
28 דצמ 2019 17:02:42סלח לי גיא, אבל להגיד שראסל ווסטברוק לא מאיים בטח שהוא על קו ה3 זה דמגוגיה זולה, לא סתם עלו מכירות ציוד המגן ב300% ברחבי יוסטון, לא סתם יוסטון מחזיקה צוות שלם של פסיכולוגים לילדים שיוציאו את הזוועות. אחד מאיים על הסל אחד מאיים על הקהל. לא יודע מה יש פה לאנשים מווסטברוק.
.
לגבי ההגנה של הלוחמים אתמול וב15 משחקים האחרונים בפועל והנקודה שציינת לגרין בהגנה , חבל שלא בחרת לציין מול איזה קבוצות הם שיחקו (פרט לרוקטס ולצופה האימים של הלבנה מן המערב) אתמול הם לא ניצחו בגלל ההגנה זה בגלל שלסאנס כמו שכתבנו לא מעט באתר חסר כוח אש התקפי ללא אייטון.
גיא רוזן
28 דצמ 2019 17:18:1216 משחקים ברוך. לא משחק, 2, או 3. היריבות, דרך אגב, אכן לא מהטופ של הליגה.
הקבוצה הממוצעת ב-NBA קולעת העונה 110 נקודות למשחק. גולדן סטייט ספגו 104 או פחות נק' ב-10 משחקים מתוך ה-16 המדוברים.
.
אז כן, אני מסכים שהם לא קבוצת הגנה טופ 10 בליגה (מדורגים 8 בתקופה הנתונה),
אבל עדיין. יש שיפור ברור (ניתן היה לראות אותו היטב ב-3 המשחקים האחרונים מול הרוקטס, הטימברוולבס, והסאנס) בהגנה.
חד משמעית, לגרין יש חלק משמעותי בשיפור הזה. כמובן שגם לעובדה שזו קבוצה של שחקנים שקובצו יחדיו בנסיבות של הרבה פציעות, ושחלק לא קטן משחקני הקבוצה הם שחקנים צעירים במיוחד, יש חלק גדול בתהליך השיפור ההדרגתי.
ברוך רובין
28 דצמ 2019 17:08:42עוד דבר שפרח מזכרוני לציין גם שהם שיחקו מול נמושות כאלה המאזן שלהם זה9-6 שלילי ב15 משחקים האחרונים (למזלם הם פגשו קבוצות מתחת למאזן חצוי), 15 משחקים האחרונים: פרט ליוטה מיאמי ויוסטון כל הקבוצות האחרות עם מאזן מחפיר:
סאנס טימברולבס, פליקאנס פורטלנד,קינגס ניקס , ממפיס שיקגו, שארלוט, אטלנטה , ואורלנדו , 11- מ15 המשחקים האחרונים שלהם.
birdman
28 דצמ 2019 15:11:22לאורלנדו יש את הגובה להתמודד עם פילדלפיה.
ג'יילן בראון בחור חביב שבא כל יום לעבודה ועושה כל מה שאומרים לו. השנה התפנה הרבה מקום על המגרש, והצוות המקצועי אמר לג'יילן לאיים על הסל בלי לדפוק חשבון.
טיג זריקה חשודה
28 דצמ 2019 16:02:21תובנה קטנה שלי כי ראיתי שיש פה דיון על אייטון.
…
לבחור יש כישרון של בחירה טופ 5, אבל הוא למלם ברמות על,נתחיל מהסיפור על הסמים וההשעייה,בנוסף הסיפור על האוטובוס שהוא שכח לעלות עם הקבוצה ונשאר לקחת אוטובוס אחר,ועוד כול מיני קטעים על המגרש שהוא נראה פשוט לא באותה ספרה כמו כל שאר הקבוצה.
….
דבר נוסף לגביו הוא שהמשחק שלו מיושן,אני לא רואה אותו עושה פוסטאפים יותר מידי,הזריקה שלו מ3 לא קיימת,והוא לוקח אינסוף מידריינג'ים,וזה מתחבר לנק' האחרונה שלי לגביו.
….
לצערו הוא נבחר על ידי הסאנס,כבר טענתי בעבר שבוקר צריך להיות שחקן טופ 10 רק על פי זה שהוא הצליח להתפתח בפיניקס שהיא ידועה בשנים האחרונות בתור משמידת כישרונות,אייטון לא נוגע בכדור דקות ארוכות,ואז כל שנייה שהוא מקבל את הכדור הוא זורק ישר זריקה קשה ממיידראנג' כי הוא יודע שהוא לא הולך לראות את הכדור עוד כמה דקות לפחות.
זה על המאמן של פיניקס ועל שאר השחקנים לשתף אותו יותר.
אני לא סומך על אף אחד בפיניקס שידע לכוון את אייטון ואת המשחק שלו למקום הנכון,ואני גם לא בטוח שיש לו את הרצון ללמוד לשחק נכון.
….
לגבי העתיד שלו,אני מהמר שבקיץ הקרוב או זה שאחריו פיניקס תנסה להיפרד ממנו בתוספת בחירות דראפט תמורת חברו הטוב של בוקר, טאונס,שעד אז גם יבקש טרייד.
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2019 17:05:46דומה מאוד למה שאני חושב עליו
חגי "התותח" ניסני
28 דצמ 2019 17:06:09וולקאם באק
שחר אלוני
28 דצמ 2019 16:30:29פניקס אני מאמין תעבור את המשבר, אייטון יחזור טוב והם יכולים לעשות פלייאוף