ספורטלנד-   Eight Crazy Nights

ספורטלנד- Eight Crazy Nights

בפולקלור האמריקאי המודרני חנוכה מוכר דרך השיר של אדם סנדלר המופיע בכותרת. הבלייזרס, עם איך שהם נראים ומשחקים העונה,זכו לנס ברמה מקבילה לנס חנוכה והשלימו שמונה ימים של נצחונות בלבד עד ההפסד המרגיז אתמול לפליקנס. חוויות וראיונות בלעדיים בפנים.

ביום שבת המקומיים אירחו את מינסוטה נטולת החתול. סוג של כבש בעור של זאב. בין הקבוצות ישנם הרבה אנשים שהיו שייכים לשני המחנות כמו שבאז ניפייר,נואה וונלה ,אנטוני טוליבר וג'ייק ליימן כשחקנים. ואולי הבכיר ביניהם הוא דיוויד ונטרפול אשר היה עוזר מאמן בפורטלנד בשש שנים האחרונות. לרבים בישראל הוא זכור מהשנים כשחקן בסיינה האיטלקית (ד"ש לבוצ'י תו'רנטון) ובצ'סקא שם היה גם עוזר מאמן אחרי הפרישה (וזכה ביורוליג ב-2006 ניצח את מכבי בגמר בפראג) . הוא היה ה"לוחש לדיימיאן" והיה אחראי במידה רבה להתפתחות של לילארד וגם של סיג'יי. הוא קיבל קידום לסוג של CO- מאמן בזאבים וחסרונו מורגש :

מי שבלט במשחק הספציפי הזה היה חסן ווייטסייד עם 16 לביבות, 22 סופגניות ו-9 נרות (כולל השמש) .

השיטה ההגנתית של הבלייזרס תחת סטוטס תמיד מבקשת מהסנטר להשאר בצבע ולא לצאת לפיק, כאשר המטרה היא לתת לשחקן החודר לקחת זריקה מחצי מרחק. הסכמה הזאת כבר שנים לא באמת עובדת (ע"ע נתוני הגנה בתחתית הליגה של הקבוצה ) אבל סטוטס עקשן. חסן מסביר קצת התאמות המתבצעות :

חסן או חסם?

ואיך אפשר בחנוכה בלי איזה מכביסט ? אמנם הוא לא יזכר כעילוי בצהוב (ושיחק גם בירושלים ,מכבי חיפה וגליל) אבל בריאן רנדל הוא אחד משחקני העשור של הליגה הישראלית. שלוש פעמים ש.ה.ש.ה (שחקן ההגנה של השנה) ,מחזיק גביע עם מכבי וירושלים ואלוף עם גליל . שחקן אינטליגנטי ברמה גבוהה ביותר (בוגר אילינוי ובעל תואר מאסטר בניהול ספורט) שהקריירה שלו נכנעה רק לפציעות חוזרות ונשנות ולמצב בריאותי בעייתי (סובל מקרוהן). שאלתי אותו קצת על התפקיד החדש והזכרונות הישנים :

מי שלא קופץ איז טקסטינג עודד
השומר אחי אנוכי?

תודה למלך הזרזירים על הסיוע בעריכה.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. ראיונות טובים.
    .
    סיפור קשור הישר מעמוד הראשי של רדיט:
    Last night Jeremy and I went to a Blazers game and it happened to be Hanukkah night. It was fun! They had a big menorah. But towards the end of the game (which was going poorly) some drunk guys behind us started yelling about this "f—ing Jew holiday"

    I was very alarmed! I kept looking at Jeremy like "Are you hearing this??" and he seemed confused. I was scared! And also thought I might be going insane.

    Finally they left and I turned to J and said I CAN'T BELIEVE THIS WHAT DO WE DO THESE ANTI-SEMITES WHAT THE WHAT

    but uh, turns out the other team had a player named Jrue Holiday and he was having a good night
    https://twitter.com/KateHavard/status/1209605041755025408

כתיבת תגובה

סגירת תפריט