לייקרס-קליפרס, באקס-סיקסרס ועוד בכריסמס! / רועי ויינברג

חמישה משחקים נהדרים בחג המולד, החל מ-19:00 שעון ישראל, כשהלייקרס יפגשו את הקליפרס בחצות לדרבי של לוס אנג'לס. הסיקסרס יפגשו את מילווקי במשחק שיכול להיות גמר המזרח, בוסטון את טורונטו ויש מפגש מעניין בין ניו אורלינס לדנבר, נוסף על גולדן-יוסטון. בואו נתחיל!

19:00-טורונטו ראפטורס (9-21)-בוסטון סלטיקס (7-20)

משודר בספורט 5 סטארס

הראפטורס סובלים ממכת פציעות, אבל משחקים עם הרבה מאוד לב. פסקל סיאקם, נורמן פאוול ומארק גאסול פספסו את שלושת המשחקים האחרונים בגלל פציעות ולא ישחקו גם היום ככל הנראה, אבל טורונטו ניצחה שניים מתוכם (כולל חזרה מפיגור של 30 נקודות נגד דאלאס) והפסידה את השלישי לאינדיאנה, בבק-טו-בק בהארכה ובאינדיאנה. בתקופה הזאת פרד ואן וליט וקייל לאורי משחקים טוב ביחד אחרי החזרה האיטית של לאורי מהפציעה ואו ג'י אנונבי מקבל תפקיד מרכזי בהתקפה כסטרץ' 4 לצד איבקה. כריס בושיי תורם מהספסל והם מצליחים לשחק כדורסל טוב למרות העדרם של שלושה שחקני רוטציה.

בוסטון ניצחו 9 מ-12 מהמשחקים האחרונים. הם משחקים בשניים האחרונים בלי מרקוס סמארט וגורדון היווארד, שיכולים לחזור היום, אבל גם בלעדיהם מצליחים לנצח כשטייטום ובראון בכושר טוב. מלבדם בולט גם גרנט וויליאמס הרוקי שהופך לשחקן חשוב בשני צדדי המגרש והרוויח מקום ברוטציה, שישמר גם כשסמארט והיווארד יחזרו.

מה חשוב במשחק הזה? ההגנה של בוסטון על מובילי הכדור של טורונטו. כשסמארט בחוץ יהיה להם קשה משמעותית לעצור את לאורי או ואן וליט, אבל יש להם מספיק אורך בשביל זה עם חמישיה מלאת פורוורדים. אף על פי כן, יש לי הרגשה שטורונטו תנצח (אם סמארט והיווארד לא ישחקו). הסגל המצומצם שלהם מוציא מים מהסלע ויחד עם הביתיות זה יספיק להם לניצחון.

21:30-פילדלפיה 76' (10-22)-מילווקי באקס (4-27)

משודר בספורט 5 סטארס

מילווקי ממש טובה. יש להם את אחד מהפרשי הסלים הטובים בהיסטוריה, הם ניצחו 27 משחקים מ-31 (25 מ-27 האחרונים) והם דורסים את היריבות שלהם. ההגנה הכי טובה בליגה, ההתקפה הכי טובה בליגה וכל זה כשרק שחקן אחד, יאניס אנטדקומפו, עובר את 30 הדקות במשחק (31.1). דונטה דיוצ'ינזו וג'ורג' היל ממלאים את החלל של אריק בלדסו שמפספס את חמשת המשחקים האחרונים והקבוצה נראית כאילו היא תעשה 70 ניצחונות אם היא רוצה.

פילדלפיה הרבה פחות מרשימה. הסיקסרס האטו אחרי תקופה טובה והפסידו שלושה משחקים לפני שני ניצחונות על דטרויט ועל וושינגטון. הם התקשו מאוד נגד הגנה אזורית, משהו שמילווקי יכולה להפעיל מולם, יחד עם התקפה יחסית חד מימדית שיכולה להתקשות דרך אחת ההגנות הטובות בליגה. הם נראים כאנדרדוג מובהק, חרף הביתיות.

פילדלפיה בנו את עצמם, במובן מסויים, כדי לעצור את יאניס. בשביל זה הם הביאו את אל הורפורד ששמר עליו טוב בבוסטון, לצד ג'וש ריצ'רדסון, בן סימונס וג'ואל אמביד שיכולים להקשות על הגריק פריק, גם עכשיו כשהוא בכושר קליעה טוב בחודש הזה. המצ'-אפ ההגנתי של פילדלפיה מבטיח על הנייר, אבל ההגנה של מילווקי יכולה לעצור את אמביד ושות' בקלות יחסית. לכן סביר שנראה גם כאן ניצחון בהפרש דו-ספרתי של מילווקי.

00:00-גולדן סטייט ווריורס (24-7)-יוסטון רוקטס (9-21)

משודר בספורט 5.

הליגה ציפתה שגולדן סטייט תהיה טובה יותר כשהיא קבעה את המשחק הזה בשעה מרכזית בחג המולד, היום הגדול ביותר של העונה הסדירה. הווריורס מחזיקים במאזן הגרוע ביותר בליגה וכבר עכשיו עם כמות הפסדים ששווה לכמות ההפסדים הגבוהה ביותר של סטיב קר לאורך עונה שלמה. הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד מינסוטה וניו אורלינס, עדות לחולשת השתיים לא פחות מהשיפור אצל גולדן. דמיון לי ודיאנג'לו ראסל שיחקו היטב בתקופה הזאת והצליחו לנצח, אבל היום הם פוגשים יריבה קשה בהרבה.

יוסטון ניצחו 7 משחקים מ-10 האחרונים, כשראסל ווסטברוק השתלב בקבוצה אחרי פתיחת עונה איטית ועם 28 נקודות ב-55% מהשדה בפרק זמן זה. הארדן עדיין קולע כמעט 40 נקודות בערב וגם כשההגנה חלשה הם מצליחים לקלוע יותר מהקבוצה השנייה כמעט בכל ערב. נגד גולדן סטייט, אחת מחמשת קבוצות ההגנה החלשות בליגה, יוסטון פשוט תקלע יותר.

03:00-לוס אנג'לס לייקרס (6-24)-לוס אנג'לס קליפרס (10-22)

המשחק משודר בספורט 5

בכריסמס של השנה שעברה לברון נפצע והעונה של הלייקרס הלכה לכיוון אחר. העונה עם סגל שונה כמעט לחלוטן הם נראים טוב יותר, כשלברון מוסר יותר מכל עונה אחרת בקריירה, ויש לו צוות מסייע חדש לגמרי ויותר מתאים לו מהעונה שעברה. זה נראה כאילו השנה יש לו מאשין גאן, בהשאלה מאחד מסרטי הכריסמס הגדולים ביותר. אחרי פתיחת עונה טובה הם הפסידו שלושה משחקים ברציפות כשאחד בלי לברון, אחד בלי דיוויס ואחד במילווקי. הם עדיין הקבוצה הטובה במערב.

בצד השני של אל.איי יש את המתחרה העיקרית שלהם, הקליפרס. הם הביסו אותם במשחק הראשון של העונה, כשפול ג'ורג' לא שיחק. הם הפסידו שלושה מחמשת המשחקים האחרונים כשהקבוצה מזגזגת בין מתן מנוחה לשחקני מפתח ("ניהול עומסים") להגנה קבוצתית חלשה. לאנדרי שאמט חזר מפציעה ממושכת ותורם מהספסל, והשילוב של קוואי וג'ורג' נראה טוב כשהם בריאים. אז מי תנצח היום?

יש כמה שאלות מאוד מעניינות. במשחק הראשון של העונה הקליפרס הצליחו להאט את הכניסות של לברון לסל והוא סיים עם 7 מ-19 מהשדה, נתון שלא יכול לחזור על עצמו אם הלייקרס רוצים לנצח. לא ברור כמה לברון כשיר אחרי שפספס את המשחק הקודם נגד דנבר בשל פציעה, אבל רצף של 4 הפסדים (אחרי שהלייקרס היו עם 24 ניצחונות מ-27 הראשונים) יכול להיות הרסני עבורם. פתרון מעניין של הלייקרס לקוואי יכול להית דני גרין מולו, אבל לא סביר שנראה את זה. לכן הקליפרס ינצחו, אלא אם נראה משחק של 30 נקודות לפחות מצד לברון.

05:30-דנבר נאגטס (8-21)-ניו אורלינס פליקנס (23-8)

דנבר ניצחו את שבעת המשחקים האחרונים, כולל הלייקרס והת'אנדר, הודות להתקפה משופרת. הכל מתחיל בניקולה יוקיץ' שנכנס לעניינים אחרי פתיחת עונה איטית ודנבר יכולה לראות את עצמה מועמדת לגיטימית למקום הראשון במערב, במיוחד בהתחשב ברצף ההפסדים של הלייקרס ולוח המשחקים.

בצד השני ניו אורלינס גם ניצחו לא מעט, בסטנדרט שלהם, לאחרונה. זה היה נגד קבוצות מהחלשות בליגה וקשה לראות את פייבורס ושות' מצליחים לעצור את יוקיץ'. יהיה מעניין לראות איך דנבר תשמור על אינגרם, בין אם זה יהיה עם גארי האריס או עם שומר כמו פול מילסאפ שיוכל להכריח אותו לזרוק מבחוץ. בכל מקרה, זה משחק של דנבר.

לסיום ולכבוד האווירה של היום, הסרטון החשוב ביותר שהועלה לאתר זה מאז שהתחלתי לכתוב בו, אי שם ב-2009:

Jingle Bells 06' Pistons

*לראות עם סאונד* ערב חג מולד שמח ללא משחקים, אנחנו מברכים את כל מי שחוגג ומשאירים אתכם עם הקלאסיקה הזו מ-2007. מזהים את כל החברים של ראשיד?

Posted by ‎דה סוויפ – The Sweep‎ on Monday, 23 December 2019

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 636 תגובות

  1. תודה רבה, משחקים מעולים יש לנו היום (אישית המשחקים המוקדמים במזרח הם המנה שלי להערב).
    ד"א – המשחק של פילי-מילווקי הוא ב21:30 לא ב22:30.
    בנוסף – יש שמועה שלברון ודיוויס בספק למשחק הלילה, מישהו יכול להוסיף בנושא?

    1. היה צחוקים אם לברון ודיוויס לא היו עולים היו נותנים לי יותר שעות שינה.
      זה הכל ספינים של התאגיד להנמיך ציפיות במקרה הפסד ולומר הייתי פצוע.
      אם ינצח יצא גדול יגידו עלה לשחק פצוע וניצח על רגל אחת עם חום 45 מעלות 😂😂
      דיוויס הוא רק תלמיד לומד עכשיו את רזי המקצוע מהמאסטר שלו

  2. איזה כיף לעשות ביבי ולהגיד, "כמו שצפיתי מראש…" גרנט וויליאמס נותן דקות רוטציה בבוסטון וסוגר להם הרבה חורים שרבים דאגו מהם בתחילת העונה. לצערי הפייבוריט השני שלי רוברט טיים-לורד וויליאמס פצוע אבל גם איתו די פגעתי והוא ברוטציה. ה ה פ ת ע ה שצריך להזכיר היא שסופסוף הרוקי הבכיר שלנו (על הנייר לפחות) – רומאו לנגפורד – מתחיל לראות מגרש ואפילו נראה לא רע מול שרלוט.

    הידיעה הכי מעניינת/הזוייה היא שאנס קנטר יגיע למשחק בטורונטו. יש עליו צו מאסר בינלאומי והוא כלוא בארהב די הרבה זמן. היה צריך לארגן לו בטוחות מהממשלה הקנדית שהוא לא יעצר.

  3. לא הבנתי את המחשבה מאחורי המשפט הזה:
    "המצ'-אפ ההגנתי של פילדלפיה מבטיח על הנייר, אבל ההגנה של מילווקי יכולה לעצור את אמביד ושות' בקלות יחסית. לכן סביר שנראה גם כאן ניצחון בהפרש דו-ספרתי של פילדלפיה."

  4. תודה רועי!
    אחלה משחקים באחלה שעות! המשחקים במזרח יכולים להיות משחקי חצי הגמר. הערב נראה כמה פילי בנתה את עצמה נכון לקראת המאבק במזרח.
    .
    הסרטון של הפיסטונס ענק!! ראשיד וואלאס כביטבוקסר זה אחלה קריירה

  5. תודה רועי, אחה פריוויו לאחלה ערב.
    תשובה מאוחרת לשמעון, לגבי הקליעה בסיבוב של ווסטברוק מהלואו-פוסט, עם 1% הצלחה על פני הקריירה.
    יותר נכון – סיפור (לכריסטמס, פעם בשנה, מותר):
    בשנים שלאחר פרישתי מכדורסל-בתשלום שחקתי בליגה למקומות עבודה במרכז (תאכלס בעברי שחקתי בעיקר בליגה השנייה אז זה לא ממש מקצועני, פשוט פעם עוד היו משלמים שם לא רע לישראלים). אין לזלזל בליגה למקומות עבודה, אמנם הרמה לא הכי גבוהה, אבל יש שילוב של זקנים וצעירים, ומדי פעם מגיעים כוכבי עבר שרוצים להמשיך לשחק. ברגע ששמים גביע בצד וזברות על המגרש – כולם נהיים חיות טרף, הניצחון זה כל מה שחשוב, והכדורסל הופך לשילוב של כדור-רשת ובושידו, אף אחד לא מכיר אף אחד ולא רואה אף אחד ממטר (עד שהמשחק מסתיים וכולם שוכחים הכל ורצים החוצה לעשן).
    ככל שעולה גיל השחקנים, וחוצה את רף ה-40, מתמעטות הזריקות מהשלוש (לא מגיעים) ומתרבים הקרבות בצבע. דגש על המילה "קרבות", כי הרבה כדורסל כבר לא נשאר שם, במיוחד מאמצע הרבע השלישי, אז גם מפסיק החמצן וכל זה וכל מה שנשאר זה לחפור, לספוג את המכה, וללכת לקו – לא כדי להשיג נקודות – אלא כדי לנוח.
    הפוגה בסיפור בנימה אישית: הצלחתי להיות פעמיים סגן מלך הסלים בליגה הראשונה (היה איזה ילד שצעיר ממני בעשר שנים שהצליח תמיד להקדים אותי) ופעם אחת אפילו נבחרתי ל-MTV (גילוי נאות – אני חבר טוב של הקומישינר). יש לי גם טבעת, אבל זה קרה כששיחקתי שנה אחת בקבוצה עם הנמסיס שלי, מלך הסלים (עשינו להם קיידי).
    .
    בקיצור, היה לנו בקבוצה בחור צעיר וגבוה, בליגה הזאת זה מספיק בשביל אליפות. הוא איש נהדר וחבר קרוב וכולנו מאוד אהבנו אותו. היה לו ממוצע דאבל-דאבל וגם היה לו כוח – בניגוד לנו הזקנים – לשחק ברבע הרביעי.
    אלא מה? הוא היה משחק רק אם הוא היה שמח!
    היה לו סימן היכר, "המהלך" המזהה האיקוני שלו – הוק-שוט בתנועה ממרכז הרחבה אל החוץ!!! כן כן, קראתם טוב. אחוז ההצלחה שלו בזריקה הזו – על פני קרוב לעשר עונות – עמד על 3%, אולי אפילו פחות. במשך שלוש שנים ניסינו להסביר לו שאולי כדאי לו לוותר על הזריקה הזאת כיוון שהיא לא ממש אפקטיבית. היו שתי בעיות בעניין הזה:
    1. פעם בחמישה משחקים הוא היה קולע אחת כזאת
    2. הזריקה הזאת שמרה אותו שמח
    אז ויתרנו, לפעמים צריך לראות את התמונה הכוללת. חוץ מזה מאוד אהבנו אותו (ועדיין אוהבים) אז רצינו שיהיה לו כיף, ואם לכדרר מתוך הרחבה החוצה ולעשות הוק-שוט חסר כל סיכוי עושה לו כיף – אז למה לקלקל? אחרי שלוש שנים הפסקנו להעיר לו; אחרי חמש שנים כבר התחלנו לעודד אותו לזרוק את זה!!!
    אם תשאלו אותו – הוא יגיד לכם שזו זריקה טובה ושבפעם הבאה היא תכנס.
    (עכשיו כבר דיברתי על ראסל ווסטברוק).
    חג שמח
    🙂

    1. מגניב לא ידעתי ששיחקת כדורסל מקצועני.
      כל הסיםור אני חושב לעזאזל איך זה קשור לווסטברוק לעזאזללל. ואז הגיע הסוף.
      מסכים אם ווסטברוק לוקח אחת כזאת או 2 כאלו במשחק זה לא נורא יוסטון יחיו עם זה כל עוד זה שומר אותו על פצצת אנרגיה

    2. דה שוט נראה לך שהמיד ריינג הופך את ווסטברוק למאושר? סלח לי חברי אבל זו פסיכולגיה בגרוש, זריקות המיד ריינג או , הפול אפ גאמפרס הנוראות שהוא לוקח ופוגעות רק בקרש כאילו נלקחו משנות ה60 הם אסון לקבוצה ונותנים לה תקרה ברורה. ווסטברוק לצערי זורק זין על צוות האימון ועל השיטת משחק ופוגע בקבוצה למרות כל הכישרון שהוא ניחן בו, אין מצב שהוא לא קרא ביקורות או שמע על היעילות שלו בעידן של המורי בול היום או שהוא לא שם לב לזה שהוא עף כל שנה בסיבוב ראשון למרות שעל הנייר הוא ניחן בסגל טוב משמעותית, לא סתם האופנסיב רייטינג של אוקלהומה כמעט ולא השתנה אחרי העזיבה שלו ושל גורג (שהציג יכולת של MVP) שנה שעברה

      1. ברוך – זה הוא, מה אתה רוצה? שיהיה מישהו אחר? כשיהיה לידו דוראנט הוא הגיע לגמר הכללי ולשלושה איזוריים, ג'ורג' זה לא דוראנט. השנה יש לו את הארדן. נחכה ונראה. בטאקר ננוחם

        1. אכן ציטה היא ציטה אי אפשר להפוך אותו לדולפין
          אגב דה שוט זה משפט שמתאים לוויטרס 😂😂😂

          זה כמו שקנגורו נשאר קנגרו אי אפשר להפוך אותו לקוף

        2. מה זה מה שהוא? הוא מפסיד לקבוצות בגלל שהוא לא מוכן להשתלב בסגנון הקבוצתי בגלל הבחירת זריקות שלו, ברור שישתנה, לברון לא שינה את שיטת המשחק שלו? ג’ורדן (של שנות ה90) כמעט כל שחקן שינה את סגנון שלו

          1. ברוך, אני מחבב אותך מאד אבל ראס שחקן סופר קבוצתי, על אפך ועל חמתך. תיכף גם יגיע שי ויגיד שאני מדבר שטויות.
            בסדר אני מקבל
            🙂

            1. + 1

    3. סגן מלך הסלים בליגה הראשונה (פעמיים)- כלומר בליגת העל?
      מה זה mtv?
      טבעת בליגת העל?
      התבלבלתי..
      חוץ מזה, סיפור טוב ונקודה נחמדה.

      1. חחח…
        בליגה הראשונה אני מקום 2500 בערך בכל הזמנים!!! באמת, קלעתי קצת בצעירותי בתור נער פוסטר. אבדיה יותר טוב ממני 🙂
        התכוונתי לליגה הראשונה מתוך שלוש במסגרת הליגה למקומות עבודה. יש הרבה כאלה.
        לגבי MTV – הכוונה כמובן מ-MVP האגדה מספרת שמשה גרטל פנה פעם נלהב לנדב הנפלד בראיון בסוף משחק ובישר לו :"נדב, זכית ב-MTV של המשחק! מה יש לך להגיד ?" אני מניח שזו רק אגדה.
        טבעות יש לי רק בליגה השנייה בישראל (לאומית), בתור שחקן לגיטימי, אבל לא לזה התכוונתי – התכוונתי לאליפות בליגה למקומות עבודה. אביא כאן ציטוט נהדר של מאמן לא מוכר מעמק יזרעאל בשם אלון ברנר : "לעלות ליגה מכל ליגה – זה קשה" אני הולך עם הציטוט הזה הרבה שנים, זה נכון לכל תחום בחיים. להיות הכי טוב – זה קשה.

        1. נייס.
          גם אני שיחקתי בליגה למקומות עבודה, אבל נדמה לי שזו היתה ליגת מקומות העבודה של הליגה למקומות עבודה.
          העיקר היה להגיע לספורטיאדה ולנצח את מקורות של עמית טבול ההופסי

          1. + 1
            אז אתה בטח יודע שהחבר'ה מוכנים להיהרג כדי לנצח בליגות האלה.
            אברי +100
            ראס באמת משחק כמו בליגה למקומות עבודה: מוגבל, מקובע, ורב עם כולם.

            1. יפה 😄

    4. סיפור נפלא דה-שוט (ותמיד כיף לשמוע סיפורים אישיים מהחברים פה באתר) אבל אני נאלץ להסכים עם ברוך. ביום שהחבר הגבוה והצעיר שלך ישחק כדורסל מקצועני אז גם ממנו ידרשו להפסיק עם שטויות שמזיקות לקבוצה. ביום שראס יעבור לליגה למקומות עבודה – תפאדל ראס נשמה, תעשה מה שעושה לך טוב על המגרש והעיקר שתגמור עם חיוך על הפנים.

  6. תודה 4 ראשונים משחקים משחקים .
    שם מס 49 מתוך רשימת 40 גדולי העשור
    למרכוס אולדרידג'
    שיחק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור פורטלנד וס.א
    7 פעמים אולסטאר
    2 פעמים בחמישיית העונה השנייה ועוד 3 בשלישית .

    היה מר יציבות בעמדות 4+5 נכנס אצלנו ברשימת 4
    היציבות שלו כללה
    9עונות בהם נעדר מס חד ספרתי של מש.
    ועוד עונה בה נעדר מ 13 מש .
    סה"כ שיחק 730 מש מתוך 804 בסה"כ.
    כ-91 אחוז .
    בכל העונות שיחק מעל 30 דק.
    בשש הראשונות מעל 35.
    בכל העונות מעל 45 אחוזי שדה במחצית העונות היה 50+
    בכל העונות קלע מעל 75 אחוזי קו
    בשמונה האחרונות מעל 80
    למעט עונה אחת (7.3) לא פחת מ 8 קטיפות בממוצע.
    כולל 2 עונות דו ספרתיות.
    קלע לפחות 17.3 בכל עונה
    7 עונות מעל 21 נק .

    בפליאוף לא עשה רבות
    אך שיחק 66 מש ועשה אותו ב 8 עונות כולל גמר מערב עם הספרס.
    לא פחות מ 33.6 דק .
    קלע מעל 20 בממוצע עשור .

    1. חוץ מיזה שהבעיה עם ווסטברוק היא לא הזריקה הספציפית הזאת- ישלו חיבה גם לזרוק פול אפס מהשלוש ומיד ריינג שהוא קולע מזעזע. ולזרוק מלא שלשות שהוא קולע נורא

        1. איזה לבד אין לי בעיה שיזרוק 3 קאץ את שוט משלשה פנויה במשחק.. הוא זורק פול אפס שמאז 2017 הוא לא קולע באחוזים סבירים אתזה ובטח לא משלוש שמשם הוא תמיד היה על גבול המתקבל על הדעת לנורא

      1. אתה צודק, אבל כמו ששמעון אמר – הוא באמת בטוח שהבאה תיכנס. אופטימיסט טוטאלי. מיקי ברקוביץ'היה כזה (עם קליעה יותר טובה)

        1. אתה יודע שהוא בטוח תכנס – בטוח קרה לך בתור כדורסלן מקצועני- שיש ימים שלא הולך ואתה בטוח שהנה הנה תכף נכנס לי.
          זאת בדיוק הבעיה במוח שלו מאז ומעולם- פעם היה לו קליעה עוד סבירה יחסית- אז זה היה מתקבל. היום להגיד קליעה ליד ווסטברוק זה מחמיא לו

  7. הסייבורג מנגב. השיקוץ שוב ירגיש את האנקונדה על הגרון
    בוסטון מנגבים
    יאניס עושה מפילי מטלית
    הארדן אולי היום יביא 82? יאללה יש הרבה פחים העונה הוא חייב לתת על מישהי
    דנבר אוכלים נבלות שקנאים לארוחת לילה אצלם

  8. רועי איזה טוב הורפורד שמר על יאניס? יאניס ניגב וניגף אותו שנתיים עם איזה ממוצע 37 נק נראה לי בסדרות הפלייאוף מולו חחח. עוד שמירה טובה כזאת ואבדנו…

    והסגל הקצר של טורנטו עם הביתיות לא יספיק לשום אליפות 🙂 התכוונת לנצחון

  9. הלייקרס יבואו כדי לתת הצהרה לקליפרס מי הצמד הטוב בעיר (ובליגה), אבל אני חושש שהקליפרס יבואו להראות מי הצוות המסייע הטוב בעיר(ובליגה) וזה יתה את הכף לטובותם.
    יאניס יבוא לתת הצהרה שמי שפייבוריט לצאת מהמזרח זה מלווקי ולא ילדי השמנת של פילי(שעד היום חלק נכבד מהפרשנים נותנים להם קדימות על מלווקי).
    הארדן יבוא לתת הצהרה שהוא הסקורר הטוב ביותר בהיסטוריה בעונה הרגילה(ימטיר 40+לדעתי).

  10. קליפרס בעדיפות על הלייקרס היום כי הם יותר רעננים ויותר מגובשים
    בוסטון יצטרכו לתת משחק טוב מול טורונטו גם עם הפציעות, הם קבוצה לוחמת

        1. הבק טו בק היה לפני.2 המשחקים האחרונים של הקליפרס היו בק טו בק.
          קיצר שלא יהיה לכם ספקות כמו בפתיחת העונה זה הולך להיות משחק פלייאוף לכל דבר ששני הקבוצות יבואו להצהיר

  11. פעם כריסטמס היה חגיגת פוטבול. אבל אנשי פוטבול הם יותר שמרנים ולכן יותר נוצרים ולכן זה הפריע יותר מדי לפוטבול אז ה-NBA כבשה את החלקה הטובה. מ-12 בצהריים עד 1 בלילה בסקטבול במיטבו

  12. תודה רועי.
    משחקים נחמדים, בעיקר הצמד המזרחי.
    לייקרס-קליפרס בשעה בלתי אפשרית, ננסה לתפוס מחצית שניה/רבע אחרון.
    .
    טילים-ג'ובניקים ו-נאגטס-פליקאנס- לקרוא על זה מחר בסיקור זה מעל ומעבר..

    1. כן שעה 4 היה מושלם. אני בטוח אגיע ב4 וחצי לחצי שני. לפני רק אם מישהו יעיר אותי כי פילי יגמר ב12 בלילה במצב אופטימלי אולי יותר ואז 4 שעות לישון.. לייקרס ולעבודה…

  13. דנבר ניצלו את הזמן ואת המומנטום, או מההכנסה של גרנט מול סאנס או מהפוסט שלי אתמול, והאריכו את החוזה של מאלון לשנתיים נוספות, עד 2023.

  14. טוב
    עכשיו תורי ואני אתחיל לבכות פה כי אני צריך לשבור שיא בכיינות הערב לכבוד גילרי.
    אז ככה, יהיה שיפוט ביתי שיידפוק את הסלטיקס, לטייטום וקמבה תתחיל ציפורן חודרנית, הייווארד יישבור את פיקת הברך הימנית ויקרע את הרצועה הצולבת ברגל שמאל. את אנס קנטר יחטפו המוחברת של ארדוען ויובל ישר לטורקיה בתוך ארון מתים.
    בסוף טורונטו כמובן…..

    יפסידו
    🙂

      1. אל תדאג עידו
        גם זמר אופרה לפני שעולה לבמה עושה רק תרגילי קול וכחכוחים, את המנה העיקרית תתחיל לקבל עוד 45 דקות בערך, אז אפתח את ארובות השמיים ואתה תירטב עד לשד עצמותיך…..

  15. אחלה סיקור
    בוסטון
    מילווקי
    רוקטס (למרות שבא לי ללכת על גולדן בשביל ההפתעה – חייבת להיות הפתעה)
    קליפרס
    דנבר (אולי פה ההפתעה? לונזו יתעלה על עצמו וייתן טריפל עם 20+ או שזה מפריע לטנקינג?)
    .
    נראה לי מלבד גולדן שהליגה נפלה איתם הם גם נפלו עם ניו אורלינס כשחשבו שעם ציון הם היו קבוצה יותר טובה. מתחיל להשמע לא טוב הסיפור איתו היה אמור לחזור כבר ולפני איזה שבוע הודיעו שלא לפני 2020. מה הסיפור שם מישהו יודע?
    .
    בכל מקרה מקבץ משחקים מעניין יותר מרוב מה שהיה עד היום מתחילת העונה. צפו לכמה הצהרות משמעותיות

  16. שיפוט ביתי אמרנו, עכשיו צריך ציפורן חודרנית.
    וברצינות, יופי של פתיחה של הייווארד. המשחק שלו כל כך חכם. תנועה נכונה לחסימה ושתיים קלות מאד. הוא יכול לתת ככה 40 נקודות מהמיד כמו לאכול 200 גרם פיסטוק.

    1. פה מההתחלה פשוט עשיתי עוד כמה דברים והסברתי לבני את רזי המשחק בא בהברקה אמרתי לו הוא על העונשין אמר לי עונשין זה כמו עונש אמרתי לו בדיוק הקבוצה מקבלת עונש. נרדם אחרי הרבע הלך למיטה

  17. והשיר הזה מוקדש באהבה לאנס קנטאר שכתב על הנעליים Freedom
    השיר של לאורל אייטקן הענק והנפלא שהלך לעולמו לפני כ 14 שנה ובגללו אני עם כובעים.
    Freedom train

    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    All my sorrow will be over
    'Cause I'm taking that freedom train
    To be in a happy shore

    Freedom, oh, oh, freedom
    Freedom, that's all we need, whoa oh

    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    All my sorrow will be over
    'Cause I'm taking that freedom train
    To be in a happy shore

    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    I'm gonna take that freedom train
    I'm going home
    All my sorrow will be over
    'Cause I'm taking that freedom train
    To be in a happy shore

    'Cause I'm taking that freedom train
    To be in a happy shore..

            1. קיסר

    1. חוץ מזה משמעם לשחק 3 שעות כדורסל 82 פעם בשנה לא כולל פליאוף. גם חתול משחק עם עם הג'וק שהוא תפס לפני שהוא אוכל אותו, למרות שהוא יכול לבלוע אותו בשניה.
      ברור שטורנטו זה לא ג'וק אבל רוב הקבוצות בליגה כן ביננו בוסטון היא לא חתול

  18. היוורד. איזה איכויות הוא מפגין. מזכיר את אנדרס אינייסטה, כל נגיעה שלו בכדור ואתה יודע שמשהו טוב הולך לקרות לקבוצה שלו. לא משנה מה שהוא עושה שם את הסלטיקס בפוזיציה טובה יותר.

    1. חגי, איזו מחמאה נהדרת.
      השאלה היא האם הוא יוכל לתת את זה בלי יותר פציעות השנה?
      אינייסטה בברסה ומודריץ בריאל.

  19. אחרי ששם 39 במשחק הקודם, היום יש לו רק 2 ב1 מ 10 (הכי הרבה זריקות עד כה לשחקן במשחק הזה).
    בחצי השני הוא ישים 20?

            1. בדיוק
              המכונית על רגליים, חחחחח
              זה לא הצד של האין מנוע?
              אחחח יוסי בנאי תמיד ידע להצחיק אותי.

  20. מיד מגניב להסתכל על הסטטיסטיקה של הייווארד כי מלבד נקודות ריבונד ואסיסטים רואים גם חטיפות ובלוקים. כשהוא גורדן הייווארד אז הוא אולסטאר שיש בו הכל מכל טוב.

  21. ארדואן יושב לקנטר חזק בראש אחרת אי אפשר להסביר איך הוא החטיא את זה.
    כנראה מחפש מתנקשים פוטנציאלים בקהל. בטורנטו המשימה ממש קשה יש הרבה חשודים, זה לא כמו לשחק ביוטה

  22. בגלל שהמשחק בשעה סבירה והייתם כל כך נחמדים אני אצפר אתכם בעוד שיר נחמד.
    של להקה מיוחדת שנקראת המיוחדים…
    Hello and how are you and how do you do?
    And who is that girl standing right next to you?
    And what is her name and what does she do?
    I'm looking at her while I'm talking to you
    Her love must be sweeter than candy
    Must be stronger than brandy
    Why does she like you not me?
    Can I buy you a drink?
    You seem a decent chap
    I'm friendly to your face but behind your back
    What I like most about you is your girlfriend, it's true
    Her love must be sweeter than candy
    Must be stronger than brandy
    Why does she like you not me?
    I agree with what you say, I think that it's true
    Your girlfriend has only got one fault, that's you
    What I like most about you is your girlfriend, it's true
    When will we meet again and where will it be?
    Why don't you both come over to my house for tea?
    I'd rather she came round on her own, yes it's true
    Your girlfriend is what I like most about you
    What I like most about you is your girlfriend, it's true
    What I like most about you is your girlfriend, it's true
    What I like most about you is your girlfriend, it's true
    What I like most about you is your girlfriend, it's true

  23. היום נראה שהאחים טייטום ובראון לבית ג'יילן לא הגיעו מתואמים. האח בראון נותן תצוגה הרבה יותר טובה.
    אני נוטה יותר ויותר לחשוב שבראון טוב יותר מטייטום

  24. לא רואה את רונטו חוזרים מ 19 מול הסלטס.
    זה לא יקרה!
    ההר הוליד עכבר ומרוב עצים לא נראה היער. הסלטיקס מנגבים ואני נשאר מובטל.
    לא קיימתי את הבטחתי לעידו.

    1. אז בשבילך שיר
      לילה לילה
      לַיְלָה, לַיְלָה, הָרוּחַ עוֹבֶרֶת,
      לַיְלָה לַיְלָה, הוֹמָה הַצַּמֶּרֶת,
      לַיְלָה לַיְלָה, כּוֹכָב מְזַמֵּר,
      נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.
      נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.

      לַיְלָה לַיְלָה,
      נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.

      לַיְלָה, לַיְלָה, עִצְמִי אֶת עֵינַיִךְ,
      לַיְלָה, לַיְלָה, בַּדֶּרֶךְ אֵלַיִךְ,
      לַיְלָה, לַיְלָה, רָכְבוּ חֲמוּשִׁים,
      נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.
      נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.

      לַיְלָה, לַיְלָה,
      נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.

      לַיְלָה, לַיְלָה, אֶחָד הָיָה טֶרֶף,
      לַיְלָה, לַיְלָה, שֵׁנִי מֵת בַּחֶרֶב,
      לַיְלָה, לַיְלָה, וְזֶה שֶׁנּוֹתַר,
      נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.
      נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.

      לַיְלָה, לַיְלָה,
      נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.

      לַיְלָה, לַיְלָה, הָרוּחַ גּוֹבֶרֶת,
      לַיְלָה, לַיְלָה, הוֹמָה הַצַּמֶּרֶת,
      לַיְלָה, לַיְלָה, רַק אַתְּ מְחַכָּה,
      נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.
      נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.

      לַיְלָה, לַיְלָה,
      נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.

  25. רזי גם אתה וגם מנחם כדאי שתיקחו נשימה עמוקה ותעצרו רגע לחשוב ולהעריך מחדש את סטיבנס ומה שאתם חושבים ואומרים הלב.
    הוא אחלה מאמן, גם אם קצת חנון או חלבי, הוא מהטופ של הליגה הזו כבר כמה שנים ומוכיח את זה עונה אחרי עונה.
    שים אותו בפילי והם אלופים כבר לפני שנה

    1. הבעייה שלנו עם סטיבנס היא שהוא מאמן ענק בפרקטיקה אבל סטיבו בובו במגרש.
      המוג'ו שלו לא מספיק מטריף. הוא יותר טיבס ופחות דוק אם אתה יורד לסוף דעתי. שיהיה חצי טיבס חצי דוק ויש אליפות….

      1. נאלץ שלא להסכים איתך לחלוטין זה הכל בראש שלך בגלל איך שאתה מתחייס אליו ולקבוצה. אין בעיה לבכות, אם כבר שאלת, יש בעיה כשזה לא קשור למציאות או מעוות לך את המציאות. סטיבנס הוא מאמן מעולה איך שאתה לא הופך את זה, הוא לא מאמן מושלם אבל אני לא מכיר כאלה.

        1. ושוב אני חוזר
          עם החומר שיש לו הוא יכול להוציא יותר עם יהיה יותר פעיל במגרש, ולא רק יסמן לשחקנים. הוא צריך להתווכח עם השופטים כדי לקבל מהם יותר כבוד. אני רואה איך זה עובד לנרס ולדוק אז למה לא לסטיבנס?
          הסטייל הזה יקח את הסלטיקס לאליפות רק במזל….

  26. לראות איך בוסטון שוברת את הלחץ ולהיזכר בדאלאס ולתהות, האם קרלייל לא קיבל את הממו שסטיבנס קיבל מאיגוד המאמנים?

    1. דוקטור בנימה טיפה יותר רצינית, זה נראה שאתה פשוט לא מחובר לקבוצה שלך. אתה כל כך מרוכז בעצמך ובבכי הטרחני שאתה לא שם לב שיש לך ביד מועמדת לאליפות המזרח ואתם אפילו לא בהרכב מלא.

      1. חביבי
        אני הייתי היחידי שמתחילת העונה, כשכולם הורידו את הסלטיקס בגלל הבריחה של קיירי ואל, טען שהסלטיקס קונטיינדרים. פה אף אחד לא לקח את זה ברצינות. כשכולם בריאים הסלטיקס יכולה להעיף גם את מילווקי ולהגיע סוף סוף לגמר.

  27. אפילו פעם אחת הלחץ של טורנטו לא עבד על בוסטון אני מובך בשביל דאלאס וקרלייל כל פעם שאני נזכר בבזיון שהיה שם ברבע הרביעי.
    10 טיטולים של יואל לא היו עוזרים שם.

  28. תמ"א טקס, רונטו יצאו בזיל הזול.
    הסלטיקס צריכים לקחת גם את השניים הבאים בבית מול דטרוייט וטורונטו.

          1. יותר קרוב לאוכל לשבוע.
            אבל כמה אני עני זו לא הנקודה – אין לי סיבה לתרום לארגון הענקי הזה עוד כסף בזמן שהוא רואה בי סתם לקוח.

    1. משתיק אותי? הבן אדם קולע 1 מ10 הנגר בן נגר הזה זה בדיוק מה שהבאקס רוצים אמביד זורק 3 ומקל על חייו של יאניס ממאבקי צבע הדברים האלו לא נכנסים בפלייאוף מול קבוצות רציניות. זה עובד על הקאבס ועל ברוקלין בפלייאוף

  29. מתי יפטרו כת בראון לא חבל לשרוף סתם עוד פלייאוף כסילים להתעורר. אמביד כמו גארד על קשת ה3 אני לא רוצה לדמיין מה יהיה בפלייאוף שהוא ימציא גם פציעה בנוסף

  30. אוף, אם יש משחק שהוא האורלנדו-שארלוט שלי, המשחק הזה שאין לי שום סיבה לראות אותו, שאין עבורי שום דבר שיכול להיות מעניין לצפייה, זה פילי-מילווקי. עדיין אראה כי זה NBA בשעות נוחות, אבל לא יכולתם לשים בשעה הזו את יוסטון גולדן סטייט, או אורלנדו שארלוט?

  31. עד כמה זה אירוני שאמביד (הסנטר) קלע ברבע אחד את כמות השלשות שסימונס ('הגארד') קלע בכל הקריירה (2)?

  32. כמה פוטנציאל יש בפילי והם לא יודעים מה לעשות עם זה צרחכים לקחת את המזרח בשחיטה אבל אנו יודעים מה יקרה אמביד וסימונס בפלייאוף מוד.
    אבל היום אמביד מנגב את יאניס למרות הדאנק המפלצתי

  33. תיאוריה הזוייה עוד שניה
    שימעו שימעו
    אמביד הוא נעלב סדרתי אם הוא לא מקבל מה שהוא רוצה הוא נעלב ועושה שטויות שמושכות את פילי מטה מטה מטה….
    רק צריך להעליב אותו ולהרגיז אותו ואז לדחוף אותו שיזרוק מבחוץ והמשחק שלך

    1. הבאקס ככה הם תנודתיים יכולים באותה מידה לשים שלשות חצי שני כלום לא גמור פה.
      אגב הבאקס על הנייר קבוצה פחות טובה בנרבה מפילי וגם מבוסטון.
      חוץ מהפריק אין להם שום שחקן בקליבר למזלם בראון הכסיל מאמן את.פילי אחרת הם אפילו לא היו חולמים על אליפות מזרח

  34. ברוח התלונות התמידיות על השיפוט ומצב ההגנה, תורי להתלונן על מה שמפריע לי. וזה עדיין המשחק הזה.
    מילווקי, יאניס הוא פשוט התופעה שאני מסרב לקבל. כמו ביטי קירל, או שובר שורות. עוד שחקן ארוך שדוחף את עצמו לכל מקום. לא מסוגל לראות את זה, ולא משנה כמה יזכירו לי שיאניס בחור טוב מחוץ למגרש. זה רק מפריע לי להמשיך לראות את העולם בשחור-לבן.
    פילדלפיה – לראות אותם משחקים ולזכור איך הגיעו למצב הזה, את כל ההינקי שעברו שבדרך, זה כמו לשמוע את ג'ון לנון שר את "ילד יפה" לבן שלו. ולהצליח לחשוב רק על זה שג'ון כינה את הבן שלו "טעות וויסקי" והוציא אותו מהירושה.

    1. אהבתי את הביטלס אבל לא אהבתי את לנון. אהבתי את פול גורג ורינגו.
      לא התחברתי לגון לנון ולא ליוקו פוקו ואמהות החרטאה.

  35. טוב אני הולך לשון, מקווה שגם מילווקי וגם לייקרס יפסידו
    לילה טוב לכולם מלוד עיר הבירה של משפחות הפשע אזברגה ושות.

    1. היווני עושה צעדים כל הזמן הוא משתשמש בחוק לברון המורחב לדרגים שהליגה חפצה ביקרם.
      לא צריך אפילו הילוך חוזר בשביל זה.

            1. לך על זה מוצרט

  36. אני שואל שוב איפה ההגנה של מילווקי 70 נקודות בחצי? 21 הפרש?
    הקהל של פילי משתולל כאילו לקח אליפות, בחצי כן?
    מוזר לראות שאת הגנות בירידה לעצור מתפרצת, גם במשחק של טרונטו היה אותו הדבר, כולם רצים לתוך הצבע לעצור חדירה כאילו אנחנו עדיין ב 2010.
    מה הקטע? לא סיפרו להם שאנחנו בעידן השלוש? גם אם תהיה חדירה אף אחד לא יזרוק לסל ויחפשו את השחקן שעומד על הקשת.
    ההוראות החדשות בירידה להגנה כנגד מתפרצת צריכות להיות לחץ על קלעי השלוש.

  37. אשךךך איפה אתה חחחחחח יאניס רץ בכל הכוח בכל התנופה להיתקע באמביד. אמביד זז מהדרך ויאניס עף לחוץ ונשרקת עבירה של דני דין!!! 😂😂😂😂
    גילרי גיא בחייאת לסיקור מחר תעלו את הקטע הזה מהטוויטר

      1. לא רק פוטנציאל. שנה שעברה היה לנו קבוצה לאליפות. השנה נחלשנו אבל עדיין קבוצה לאליפות. הבעיה הגדולה מאמן. בעיה קטנה יותר סימונס. לפילי אין תירוצים יש לנו כל מה שצריך לאליםות כוכבים סופרסטאר ספסל גודל אתלטיות רגליים טריות יש הכל. כל דבר פחות מאליפות בשנים הקרובות זה כשלון מהדהד

    1. פילי רצחו אותם בהגנה הלבנים שלהם לא יכולים להתמודד מול האתלטים והגדולים של פילי אלא רק בפלייאוף בו בראון מוד יגיע. פילי הייתה עונה שעברה צריכה להיות אלופה זה אחד הפספוסים הגדולים וגם השנה יהיה לצערי אותו דבר. היום אמביד בהתחלה פגע בכמה שלשות וזה הכניס אותו אותו טוב למשחק אבל זה לא יקרה לרוב

  38. לא מסכים בכלל לס. בסופו של דבר זה עוד משחק בעונה הרגילה וכמו לכל קבוצה יש משחקים לא טובים. היום בשביל רייטינג יגזימו וינתחו הכל 20 פעם יותר מידי וכל עיתונאי עם הצעקות והקטע שלו בשביל למשוך כמה שיותר קהל. כמות העבודות שנזרקות בכאלה תוכניות קרובות לאפס כי לזרוק משפטים מוחצים שנשמעים טוב זה הרבה יותר קל ומביא יותר רייטינג.
    רייטינג זה שם המשחק.

  39. בחייאת. מילווקי נגד פילדלפיה, קרב צמרת מזרחי (ומרדים), יש הרבה מה לראות על המגרש ולדבר עליו, והשדרנים מתחילים להתלהב לי מלברון עכשיו?

    1. בסדר, אז שיעשו מה שקבוצות עושות במצבים כאלה. שיקדמו שחקני ג'י ליג, צעירים מבטיחים. למה להכניס את הכוכב המבוגר שישפר סטטיסטיקה?

  40. המשחק הזה רק מגביר לי את התחושה שיאניס שולט בליגה (הסדירה) רק בגלל סגנון המשחק שיש היום.
    הוא אולי השחקן שהכי הרוויח מהמפכה של קרי והוא אפילו לא קלעי של שלשות (לפחות עד העונה).
    היום כשהוא נתקל במסה מתחת לסל ראינו את הקושי שלו להגיע לממוצע העונתי. וזו הסיבה שהוא גם מתקשה יותר בפלייאוף ושהוא התקשה בקיץ בנבחרת. לף
    אני אמשיך להגיד, חסר לו איי קיו של כדורסל! הוא תפלצת גנטית, הוא מפרק את הליגה, אבל אין לו בראש מה שהיה לגדולים באמת!

  41. ראס שבר את הסל.
    ג"ס עם סרטים בראש – שודדי הקריביים – חבורה של ילדים שלא עשו כלום וכבר עם פוזה – בהחלט ראויים למקום האחרון

  42. גולדן סטייט במחצית שנייה אדירה!!
    סטיב קר עם תצוגת אימון מצויינת, שליטה במשחק, במיוחד בפן ההגנתי.
    הרבה קבוצות במערב רואות את המשחק ורושמות לפליאוף את המתכון להאט את הארדן

  43. מדהים עד כמה ד'אנטוני מקובע. התקפה אחרי התקפה הארדן עולה, באים שניים, הוא מוסר, הכדור הולך לפינה להחטאה או לאמצע לשטות של ראסל/קאפלה. אם הוא זורק – הוא לא מחטיא, במחצית היו לו 5/6 מהשלוש.
    אז למה לא לשנות?!?!
    שים את הארדן בצד, שלא יתחיל את ההתקפה, שיזוז על פני שתי עמדות ואז יקבל את הכדור, ההגנה תהיה קצת יותר "מעורבבת" ויהיה הרבה יותר קשה לתפוס אותו בטראפ.
    ועוד יש שם שני עוזרי מאמנים. נשגב מבינתי. איזה הפסד מטופש ביום שבו אחת המלאכיות חייבת להפסיד.

    1. בגדול אתה צודק אבל היה מדהים לראות את הרוקטס כל התקפה מקבלים שלשה חופשית לגמרי. הבעיה היתה שחוץ מהארדן כל השאר קלעו 10/41 בשלשות כמו באימון. אף שחקן לא יכול לנצח לבד ואם השחקנים המשלימים לא יתפרו את הזריקות האלה בפלייאוף באחוז נורמלי הרוקטס לא יעברו סיבוב. ראס בלט עם 0/10 לקבלת החלטות מחפירה.
      בחצי הראשון לשתי דקות הווריורס שמרו על הארדן אחד על אחד, תפר עליהם שלוש סטפ בק – מאז לא נתנו לו לראות אור יום, עבר את החצי קיבל שניים על הראש.

  44. כמעט בוקר טוב חברים
    ==
    אחרי לילה מפתיע ונצחון הלוחמים על אבו זקן + ווסטבריק
    ==
    כל שנותר הוא לצפות בסייבורג מפרק את השיקוץ

  45. מחר (היום) תקראו ב'מעורב' על עניין רציני מאד בקשר להחתמה של קוואי בקליפרס שהלייקרס טוענת שהיתה אשכרה שוחד, והשנאה בין השתיים (ברמת ההנהלות) היא בשיאה. כמובן שהשחקנים קוראים ב-THE ATHLETIC בדיוק כמוני והם מודעים לכל הסיפור.

  46. קוואי יוכל להמשיך לקלוע בכיף על שמירה של גארד
    קוזמה, נראה אם זה ימשיך, הם יצטרכו עוד מישהו שיכול עשות נקודות

  47. ללייקרס יש בעיה בייצור נקודות
    אין מישהו שאם יזרוק שלשה חופשית היא תיכנס באחוזים טובים, קשה לנצח על אייזו קשים של לברון ודייויס
    הקליפרס משחקים לא משהו במונחים שלהם וזה שקול לגמרי

  48. מנחם,לגבי החקירה על החתמה של קוואי –
    מעניין שזה יצא מצד הלייקרס ,ואכן הייתה חקירה ולא מצאו משהו חריג בכל הסיפור הזה.

  49. הלייקרס במחצית לא טובה מובילים על הקליפרס ב12.
    לברון במחצית חלשה במונחים שלו מסיים עם 8 7 7
    אבל ההגנה מצויינת שוב!

  50. קוזמה בכושר כזה משדרג את הלייקרס, הוא מסוגל לייצר נקודות במהירות
    ועדיין הם צריכים עוד קלעי שלשות
    בקליפרס לא ברור מה קורה, קוואי יכול לקחת את גרין/פופ באחד על אחד מתי שהוא רוצה וזה לא קורה, הוא נראה מאופק ברבע השני. הקליפרס גם עם 10 איבודים במחצית

    1. הוא מחטיא שלשות חופשיות סתם, גם דייויס זורק יותר מדי שלשות, הקליפרס צמצמו מפיגור 15 על הדברים האלה פלוס איבודים טפשיים בכמה דקות רפיון של הלייקרס שעדיפים במשחק בינתיים

  51. היתה לי תחושה שגולדן תנצח המשחקים שלהם מול יוסטון הם יותר מסתם משחק. היריבות שהתפתחה שם בשנים האחרונות מניעה את ההתמודדיות האלה

  52. השתכנעתי סופית – הגבה רך כמו חמאה, לא שחקן כינור שני לאליפות
    דרך אגב – מישהו יודע מה קרה / לאן נעלם STAM?

  53. לברון נותן רבע טוב, אחרי איזה 20 רבעים שהיו ברובם לא משהו
    דייויס לעומת זאת נראה מבולבל ברבע הרביעי

  54. קאווי לא בהכרה.. איזה שחקן 2 way ענק.. לא כמו רוב הכוכבים משחקים רק בהגנה. השחקן הטוב בליגה בפער.. אם חשבתי שיש להרבה קבוצות סיכוי לקחת אליפות, אז אני חוזר בי. קליפרס פייבוריטית ברורה.

  55. הלייקרס יכולים לצאת מעודדים,
    משחק לא משהו שלהם והם תכלס עדיפים, חוץ מכמה דקות לא מחוייבות של בילבול והחטאות שלומיאליות שאפשר לשפר בהמשך

  56. הלייקרס עם האחוז הרגיל של 27 אחוז לשלוש, חסר להם קלעי שלשות נורמלי והם מסודרים
    יש להם הזדמנות להחטאה נוספת בשניות שנשארו

  57. בסדר גמור, הלייקרס עוד חודש חודשיים כבר יהיו יותר טובים, משחק לא טוב במיוחד שלהם, הקליפרס עשו בערך מה שהם יכולים מול הגנת הלייקרס

    1. חברים אני לא רוצה להעליב אבל ראיתם את קורבר משחק לאחרונה? נראה לי אתם תקועים איי שם ב 2014.
      אתם יודעים כמה הוא קולע השנה? 6.1 נקודות למשחק. זה לא ששנה שעברה או לפני הוא היה הרבה יותר טוב. אפס הגנה. זה מה שהלייקרס צריכים? הרגתם את הקבוצה.

      1. ניצחון דרדלה היום, הלייקרס יכולים להיות אופטימיים אם רק ישיגו קלעי שלשות נורמלי, אם היו קולעים היום 35% היו מנצחים בקלות, הרבה שלשות חופשיות והרגעים הרגילים של הבלבול של איבודים לא ברורים, זה ישתפר עד הפלייאוף

        1. לא אמרת כלום. לזה אתה קורה ניצחון דרדלה? אז כדאי שתעבור על כל המשחקים העונה של הלייקרס ותראה כמה נצחונות דרלדלה היו להם.

  58. הלוח משחקים ללייקרס מצחיק אותי. סידרו להם נוח שלא יהיה משבר ואז לפני מועד הטריידים סידרו להם את קבוצות העילית שלברון יבחן אם הוא צריך חיזוק 😂😂

  59. את המשחק האחרון אני כבר אראה ברכבת ואחרי זה במעבדה.
    סימנתי ויי על היום הזה עם ניצחון ושני הפסדים.
    בוקר טוב למאזינים וספשבוע נעים.

  60. מהערב אני מסיק מה שידעתי מתחילת העונה שאין שום קבוצה שיכולה לתת תחרות בפלייאוף ל2 קבוצות אל איי.
    היחידה בליגה זאת פילי אם תעיף את בראון ותתן לאמביד לשחק בצבע אבל זה לא יקרה ופילי כנראה תעוף סיבוב 2 בפלייאוף. אבל על הנייר רק לפילי יש איכות הגנה ואתלטיות להתמודד איתן.
    ליאניס יש צוות מסייע מאד חלש שבגמר מול הקליפרס יראו את ההבדלים ויש סיכוי שבוסטון תפיל אותומגם לפני הגמר.
    הסלטיקס גם טובים על הנייר אבל טייטום ובראון חייבים לעלות עוד את הרמה בשביל סיכוי לאליפות והסנטר שם לא קיים מונטזרזל ודיוויס יאכלו אותם בחיים. גם את יאניס אין מי יעצור שם

  61. שלוש הפרש, לברון מקבל כדור יש כמה הזדמנויות לעשות עליו עבירה(יש לו 61 % מהקו ברבע הרביעי העונה, 68 % כללי, ולפני רגע החטיא עונשין), אבל לא בואו ניתן לו לקחת זריקה ובמקרה של המון מזל בברלי חוסם. המון הגיון בסך הכל.

      1. ברור לי שהכל מכוון לכך, כולל העבירות המכוונות וכו'. העניין הוא שאולי כבר הגיע הזמן שישימו דגש קצת על האתוס של הניצחון, קצת.

        1. אם אני מאמן שום כוכב יריבה לעולם לא יזכה לקלוע או לסרוק סל נצחון מולי דאבל טים ישר לא נותן לו לקבל בחיים כדור השחקן ששומר על מוציא החוץ ישמור גם על הכוכב שקורבר יקלע בלי נצחון בהצלחה

            1. נו ברור חחתמיד עבירה אלא אם כן ראס לונזו או סימונס עם הכדור 😂😂

    1. אונס אני לא איתכם בבלוג החי שמעון כי אני מתאמן לקראת תחרות שהפרס הראשון יהיה בין 200-300 אלף ירוק, שמגיעים אליה שחקנים מקצועניים מכל רחבי מקסיקו , מי האמין שבגילי אני אלך לתחרות של שלושה ימים?
      שמעון עזוב את אמביד ראית את ראסל ווסטרוק הייתה אזעקת צבע אדום כל הכריסמס היום

  62. ניו אורלינס קבוצה כל כך לא מאומנת, בראון של פילי גנטרי של פליקנס ובוילן של שיקאגו, זה שלושה מאמנים שצריכים ללכת ויפה שעה אחת קודם! לדעתי ולצער אוהדי פילי, בראון ישרוד הכי הרבה מבין השלושה!

      1. קורה לפעמים תעשה ריפרש לדפדן וזה בדרך כלל מסתדר. אני רואה אותה בסדר אבל יש איזה קטע חדש ולא ברור באתר עם הכתב ההפוך

  63. נו
    מה עם ציון זלמנסון? מתי הוא יחזור לשחק?
    מתי מכבי יאסלמו אותו ויביאו לישראל? החתמה שלו שווה גביע ביורוליגה גה גה…

  64. איפה אינגרם מאז שהורידו אותו דנבר חזרו למשחק. מלא החטאות מתחת לסל של הפלינקס. סתם עושים חיים קלים לדנבר

  65. לא יודע איך דנבר קבוצת צמרת.. כל פעם שאני רואה אותם אני רואה קבוצה בינונית, משהו אצלם לא שוטף, התקרה שלהם זה חצי גמר מערב, אולי סיבוב ראשון אם יתקלו ביוסטון\דאלאס או משהו כזה.

  66. צעירי הלייקרס מפרקים את דנבר הם מרחק ציון בריא מלהיות לגיטימים.
    בסופו של הלילה יוצא שדווקא המשחקים המבטיחים היו משעממים, חד צדדיים ונגמרו בבלואאוט ודווקא אלא שנראו כסגורים על הנייר היו הכי מעניינים.

    1. לייקרס-קליפרס היה הכי מבטיח על הנייר, ולדעתי קיים. משחק מעניין עד השנייה האחרונה, עם התעלות של השחקן הטוב בליגה כיום קאווי.

    2. הם ממש אבל ממש לא מפרקים, הם הרבה יותר רחוקים מלגטימיות אל תתלהב ממשחק אחד שבו הקליעה נכנסת והסל הראה כמו אוקיינוס, לא כל יום הם יקלעו באחוזים כאלה מ3, זה פותח את כל משחק ההתקפה, הגנתית הם לא קיימים.

      1. אתה חי בסרט ומקשקש שטויות כמו תמיד תבדוק את הסטטיסטיקה של אינגרם כל העונה ותחזור אליי.
        הגנתית הם לא קיימים? מתי בדיוק קבוצות של ג'נטרי שיחקו הגנה?
        5 משחקים אחרונים הם מאפשרים באיזור ה104 וגם זה כשיש משחק אחד שנגמר 108 ליריב בהארכה

        1. הם קלעו הערב 18 מ43 זריקות מ3 שווה ל42%, התקפית הם חלשים מאוד העונה מקום 23 באופנסיב רייטינג , הגנתית הם מקום 25 ממש ועלילת שבנחלת ומאפשרים לקבוצות לקלוע עליהם 112 נקודות ל100 פושיזונים.
          .
          לגבי הקליעה מ3 הם קולעים לרוב ב36.3 אחוז ממוצעים, ממש לא ב42 אל תתן לזה להטעות אותך.
          .
          חבל שאתה יורה חץ ואז מסמן מטרה צל לקחת חתך קטן של סטטיסטיקה בשביל להוכיח נקודות, 6 משחקים לפני 5 האחרונים , הם חטפו 130 נקודות מאורלנדו, 116 מפילי 127 מילווקי , 139 מהסאנס 105 מדטרויט ו118 מדאלאס.
          .
          לגבי אינגרם הוא סטטיסטיקה ריקה בדומה לביל ובוקר של עונה שעברה הוא קולע באופן יעיל אבל יש לו אפס השפעה על התוצאה של המשחק

  67. יוקיץ' היחידי שיכול להפוך את הקערה.
    מה קרה לרדיק נעלם לגמרי לא קלע סל מאז השלשה מהחצי בסוף המחצית הראשונה

  68. זהו
    תמא טקס הפליקנס קיבלו פוש להמשך הדרך. בונזו עם משחקו הטוב ביותר השנה? סוחף את הילדים ומראה שיש עתיד.
    שימון, לונזו ואינגרם ROYז'

  69. טוב אז היום היה יום ההולדת לנגר הכי מפורסם בהיסטוריה לכבודו החליטו כל נגרי הליגה להתעלות על עצמם ולתת את הנשמה, סימונס לונזו דריימונד… ווסטברוק שינה מקצוע, עלה דרגה ועכשיו הוא בנאי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט