חם מהתנור: ג'ורדן קלארקסון ביוטה

הג'אז (12-18) קיבלו מקליבלנד (21-9) את ג'ורדן קלארקסון, והעבירו תמורתו את דאנטה אקסום לצד בחירות סיבוב שני ב-2022 ו-2023.

העונה קלארקסון עם 14.6 נקודות למשחק מספסל הקאבס בזמן שאקסום, הבחירה החמישית בדראפט 2014, שיחק 7.5 דקות לערב ב-11 המשחקים בהם שותף.

נוסף על כך, יוטה שיחררה את ג'ף גרין (7.8 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק השנה) בשביל להחתים את רייג'ון טאקר, סמול פורוורד שהיה השנה אחד מכוכבי ליגת ההתפתחות.

*

גארי פייטון השני וג'ונתן וויליאמס חתמו בוושינגטון (20-9) שסובלת מבעית פציעות. פייטון סיים את משחק הבכורה שלו בקבוצה עם 10 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 חטיפות ו-5 אסיסטים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה רועי.
    מהלכים מעולים של יוטה.
    את קלרקסון תמיד אהבתי. גם את אקסום, אבל הוא היה יותר פצוע מאשר שיחק.
    יוטה מוסיפה עוד מישהו שיכול להוביל כדור וגם קליעה.
    בנוסף, הבחור החדש הזה של יוטה נראה משהו טוב:
    https://www.youtube.com/watch?v=FLZrFSPlE0Q
    נראה כמו שילוב של… ראז'ון רונדו ופי-ג'יי טאקר…

  2. מהלך מצוין של יוטה שהביאה עוד כח לספסל , מהלך טוב גם קליבלנד שאוספת בחירות נמוכות ואולי אם תצליח להשאיר אותו בריא תוציא מאקסום משהו

  3. קלארקסון פרי אייג׳נט בסוף העונה? וואלה איך השנים חולפות במהירות. רק אתמול הלייקרס החתימו אותו על 15 מיליון ל4

  4. קלרקסון יכול לתת מידי פעם נקודות וזהו, הוא לא שונה מרודני הוד, אותו פח (ואני אחד שנפל במלכודת שלו כבר) אבל הוא שדרוג על אקסום שלא שייך לענף והיה כוכב רק בהופס. אקסום אבל יכול להיות נחמד ליורוליג או לליגה הישראלית.
    ג'ף גרין יכול להיות נחמד ליוסטון בשכר מינימום

  5. תודה על העדכון רועי.
    עסקה מצויינת לשתי הצדדים, אבל לדעתי אפילו הרבה יותר טובה ליוטה.
    יוטה הרוויחה שחקן ספסל שמספק נקודות והוא בכללי אחלה שחקן ולא וויתרה על שחקן שתרם יותר מידיי ועל בחירות יחסית נמוכות.
    קליבלנד לעומתה קיבלה שחקן פצוע שלא יתרום כמו קלארקסון ובנוסף רק בחירות סיבוב שני, אולי הם יכלו לקבל יותר מזה.

    1. איזה יענש חחח סתם ספינים של הלייקרס. מתבאסים שנתן להם בזמבורה, הם מנהלים קמפיין תאגידי מולו אבל סייבורג ינגב אותם לפני שינגבו אותו. לברון כל השנים לקח יותר. לא מבין מה הליגה משחקת אותה לפתע כאילו אכפת לה ולא הבנתי מה אסור לפי חוקי הליגה ולתת תפקיד בספייס ג'אם מותר?
      מי שטוב מקבל הכל זה דרכו של עולם, ניימר בפסז מקבל יותר מלברון וקאווי יחד כולל בחורות מהשייח. הליגה חוקרת… לברון עשה להם טמפרינג בהשתנה וגם זה חקרו? זה כמו חקירות דונהי, לא היה כלום כי לא יהיה כלום. חוץ מזה באלמר הכי עשיר אז אם קאווי יבקש כל יום 10 נערות פלייבוי גם זה יסופק

  6. שחקן שיכול ליצור לעצמו מכלום וזה חשוב ליוטה. מצד שני, אחד השחקנים עם אחוז ההצלחה הנמוך בהיסטוריה..לא עושה יותר מדי מעבר לנקודות. אולי כן שחקן שישי לגיטימי, למרות שאני יותר אוהב את מודיאיי בנישה הזאת.

  7. הבצורת הגדולה נשברה! כבר כמעט שכחתי שמותר להכריח שחקנים לעבור לקבוצה אחרת בעיר אחרת.
    זה! זה… לא, לא מספיק טוב בשבילי.
    תנו לי איזה פי.ג'יי דוזייר תמורת כסף. אנז'ייס פסצ'ניקס תמורת חתול אמיתי בתוך שק. ניקס מעבירה את כל שחקני הג' ליג שלה תמורת החתמת כל הלהקה של דולאן כפורוורדים במועדון.
    .
    ג'ורדן קלרקסון דווקא שיפר העונה את בחירת הזריקות שלו והתחיל להיות שחקן כמעט יעיל. יעיל מדי, עבור קליבלנד. דנטה אקסום, יוטה עוד תתחרט על המעבר הזה, אם הוא יום אחד יהיה בריא למספיק זמן (יום אחד שלם גם יהיה טוב).

  8. טרייד נחמד, לא ברור מה הערך החיובי של קלרקסון אבל יוטה יכולה להחביא שחקן בהגנה ובכל מקרה נפטרה פה מחוזה לשנה הבאה.
    קליבלנד נפטרת מקצת כסף, לא בדקתי עם עוזר לה עם הקנסות, אוספת בחירת סיבוב שני וגם שנה הבאה תהיה פח אז לא אכפת לה לקחת את אקסום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט