אירועי דיומא – 26.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – מחזור פרמייר ליג של הקריסמס כאשר במרכז לסטר השניה בטבלה תארח את ליברפול הראשונה בטבלה

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 19 :מחזור סיום הסיבוב הראשון

14:30 טוטנהאם – ברייטון, ספורט 1 : טוטנהאם שבמקום ה-6 תארח את ברייטון שבמקום ה-13. טוטנהאם מגיעה אחרי הפסד 2-0 לצלסי בליגה, ואחרי פתיחה טובה של הקדנציה של ג'וג'ה "המיוחד" מוריניו הקבוצה קצת נרגעה עם הפסדים לקבוצות צמרת, אך היא יכולה היום לחזור למסלול הניצחונות כאשר היא תארח את ברייטון שמגיעה גם היא אחרי הפסד של 1-0 בבית לשפילד יונייטד(שהתברגה במקום ה-5). הימור – טוטנהאם לדעתי צריכה לנצח את המשחק הזה והיא גם תעשה זאת.

17:00 בורנמות – ארסנל, ספורט 2 : בורנמות במקום ה-14 תארח את ארסנל שבמקום ה-11, כאשר ארסנל תציג את מאמנה החדש – מייקל ארטטה בן ה-37, שהיה עוזרו של פפ במנצסטר סיטי והגיע להציל את המועדון הקורס של לונדון ולנסות להשיג איזה כרטיס למפעל אירופאי לעונה הבאה, רק אזכיר שמייקל ארטטה שחקן עבר של התותחנים, כאשר הוא שיחק בתפקיד הקשר המרכזי/אחורי. בורנמות מגיעה אחרי הפסד ביתי 1-0 לברנלי ואילו ארסנל מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול אברטון. הימור – משחק הבכורה של ארטטה סיפק לו יריבה נוחה על הנייר ואני מאמין שהוא יצליח להשיג ניצחון בהופעת הבכורה שלו.

17:00 צלסי – סאותהמפטון, ספורט 4 : צלסי במקום ה-4 תארח את סאותהמפטון שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום, כלומר במקום ה-17 ובמרחק של 3 נקודות מהמקום המוביל לליגת המשנה. צלסי חזרה לנצח במחזור האחרון אחרי 2 הפסדים רצופים וזה קרה דווקא מול האקס ג'וג'ה מוריניו וטוטנהאם עם ניצחון 2-0 בחוץ, ואילו סאותהמפטון מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על אסטון וילה ובחמשת משחקיה האחרונים בליגה היא ניצחה שלושה והפסידה שניים ובסה"כ היא צברה חצי מהנקודות שלה בחמשת המשחקים האחרונים. הימור – צלסי לדעתי תנצח בבית את המשחק הזה.

19:30 מנצסטר יונייטד – ניוקאסל, ספורט 1 : מפגש השכנות בין היונייטד שבמקום ה-8 לבין ניוקאסל שבמקום ה-9 כאשר רק הפרש שערים מפריד ביניהן. יונייטד מצד אחד מגיעה אחרי הפסד מפתיע 2-0 לווטפורד בחוץ ואילו ניוקאסל מגיעה אחרי ניצחון 1-0 לפאלאס. הימור – יונייטד היא הקבוצה שהכי קשה להמר נגדה השנה כי כאשר אתה בטוח שהיא הולכת לנצח אתה טועה ובגדול וכאשר אתה בטוח שהיא הולכת לחטוף, היא פתאום מנצחת, כך שמבחינתי בכל משחקיה של יונייטד ההימור הוא משולש, אבל אם אני צריך לבחור, אני אהמר על ניצחון של ניוקאסל.

*שווה צפייה* 22:00 לסטר – ליברפול, ספורט 1 : קרב הצמרת בין לסטר ה-2 בטבלה לבין ליברפול המוליכה של הטבלה כאשר הפער ביניהן הוא 10 נקודות ( כאשר לליברפול יש משחק חסר), ובנוסף לזה עקב ההפסד של לסטר למנצסטר סיטי, הפער שלה מול הסיטי ירד לנקודה אחת, כך שבמקרה של ניצחון של מנצסטר סיטי ומנגד איבוד נקודות של לסטר ואז אנו נקבל מהפך בטבלה כאשר סיטי תחזור למקום ה-2 על חשבון לסטר. ליברפול מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-0 על ווטפורד, אך אז היא נסעה לגביע העולם למועדונים ושם היא ניצחה 1-0 את פלמנגו בהארכה וזכתה בגביע הנכסף. מנגד, לסטר מגיעה אחרי הפסד 3-1 בליגה למנצסטר סיטי, ובסה"כ לסטר כבר שני משחקי ליגה ללא ניצחון. הימור – לסטר עדיין ללא הפסד ליגה העונה בבית עם 7 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו וגם ליברפול עדיין בלתי מנוצחת במשחקי החוץ עם 7 ניצחונות ותיקו אחד, כאשר השאלה הגדולה היא האם אחת מהן תרשום את הפסדה הראשון בבית או בחוץ, כאשר אני אולי אפתיע רבים, אבל אלך על הפתעה של לסטר שתנצח את ליברפול ותפתח מחדש את מירוץ האליפות.

כדורסל יורוליג/ שי בוקר

18:00, 5LIVE צסק"א (5-10) – מילאנו (7-8): קרב האדומות. האם צסק"א תתקרב לטופ 4?

19:30, SPORT5 אנאדולו אפס (3-12) – מכבי ת"א (4-11): קרב בין שני הגארדים הטובים באירופה. האם מכבי תנצח יריבה עדיפה בחוץ?

21:00, 5STARS פנאתינייקוס (6-9) – ריאל מדריד (3-12): האם פאו מסוגלת לשבור את הרצף השלילי מול הבלאנקוס?

21:00, 5LIVE אלבה ברלין (11-4) – באסקוניה (9-6): שתי קבוצות שחייבות ניצחון. היכונו לקרב עיקש.

21:45, 5LIVE וילרבאן (8-7) – חימקי מוסקבה (7-8): הצרפתים רוצים לכפות שוויון על המקום ה-8.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. משחק מאוד טריקי יש ליונייטד, ואמרתי – מאוד קשה להמר עליהם העונה, הם יכולים לנצח את ריאל מדריד וברצלונה ושבוע אחרי להפסיד פתאום לווסטהאם.
      פוגבה בינתיים לא משמיע סימנים וגם לא מראים לו את הדרך החוצה כמו לפני שנה, ככה שזה נראה שבינתיים הוא שם.
      לגבי זלאטן – העניין עם החתימה במילאן היה נראה מאוד קרוב בתחילת דצמבר אך מאז עבר מעל חודש, ודווקא מי שהוזכרה לאחרונה כמועמדת רצינית היא אברטון של קרלו אנצ'לוטי, ואני לא אתפלא אם אני אראה את הענק השבדי מגיע לפרמייר ליג, בשביל לשחק תחתיו.

  1. תודה!

    אגב, ניר: José Mourinho
    (ז'וזה מוריניו)

    כך נכון לרשום את השם.

    חוץ מזה: לרשום ש'מאבק האליפות נפתח מחדש' במקרה של נצחון של לסטר זה מוקדם מדי לטעמי.
    הפער (במקרה הנ"ל) יהיה 7 עם משחק חסר לליברפול.

    1. תודה על העדכון, באמת הרגשתי משהו לא תקין בכתיבת השם ולא הבנתי מה 🙂
      אני מסכים איתך שהוא עדיין לא נפתח כי לטעמי אין ללסטר מה שדרוש כדי להיאבק על האליפות, אין לה הרכב מספיק חזק ולא סגל עמוק מספיק, אבל עדיין הפער יכול לרדת למספר חד ספרתי, שיתן רוח גבית ללסטר ולסיטי, ועוד נקודה קטנה אך חשובה – ליברפול קצת מגמגמת לאחרונה, דבר שגם יכול לתרום בזה, אבל אין ספק שהפסד היום של ליברפול לא ממש יזיז משהו בטבלה, אך אולי כן ישנה את הרוח.

      1. הבדלי הרמות בין ליברפול ללסטר עדיין גדולים כמו שהוכח אמש, על אף הכבוד ליכולת המפתיעה והנהדרת של לסטר.
        חוסר היציבות של הסיטי העונה בעוכריה, אבל היא תסיים שנייה בכל זאת, ככל הנראה.
        המאבק על מקומות 3-4 יוכרע כנראה במחזורי (מחזור?) הסיום.

        טוטנהאם
        מנצ'סטר יונייטד
        לסטר
        צ'לסי
        ארסנל

        שתיים מחמש..
        יהיה מרתק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט