סיקור משחקי שבת של שגרה / צוות הופס

לפעמים יש ערבים כאלה ששום דבר באמת מיוחד לא קורה בהם. הלילה הזה היה אחד מהם -שגרה.

היום צוות ראשון הקבוע: ניר, ראובן,LJOS ועידו.

שארלוט הורנטס (19-13) 107 – יוטה ג'אז (11-18) 114

אחרי פתיחת עונה בינונית והתקאלמות לא כל כך חלקה של מייק קונלי, הג'אז ניצלו לוח משחקים נוח ולקחו חמישה מששת המשחקים האחרונים שלהם. גם המשחק היום היה אמור להיות טיול בפארק אל מול הקבוצה הצעירה של שארלוט.

אבל הצרעות לא נרתעו מול יוטה הבינונית, ולקחו את ההובלה מהרבע השני ועד לשלהי הרבע השלישי, שם שלשה של ניאנג מיוטה השוותה ל-82-82. שארלוט עוד הובילה בפתיחת הרבע הרביעי, אבל הרבע האחרון היה כולו של הג'ז שניצחו אותו 30-21, בעזרת שלשות של אינגלס, רויס אוניל ובוגדנוביץ', עד לניצחון בסיום.

ההורנטס מפסידים שוב, למרות שרוז'יר סופסוף נתן משחק טוב של 29 נק', וגראהם הוסיף עוד 22. את יוטה הוביל בוגדנוביץ' עם 26 באחוזים טובים, מיצ'ל עם 20 וגובר עם 17 נק' ו-19 קרשים.

ברוקלין נטס (13-16) 122 – אטלנטה הוקס (24-6) 112

אוי אטלנטה, אטלנטה. כמה לוזר אפשר להיות? ההוקס שלטו במשחק עד הרבע האחרון, כולל הובלה בפאקינג 18 נק' חמש דק' בתוך הרבע השלישי אבל פשוט התפרקו לחלוטין ברבע הרביעי, שנגמר 14-37 לקבוצה המארחת.

לעיני קובי בריאנט ובתו, ברוקלין השלימה את הקאמבק הכי גדול שלה העונה, בהובלת ספנסר דינווידי שממצב את עצמו כסופרסטאר של ממש העונה. דינוודי היה מצוין וקלע 39 נק', אבל דווקא גארט טמפל היה הגיבור הלא צפוי בערב של 26 נק' באחוזים לא רעים. דיאנדרה ג'ורדן קלע 12 ואסף 20 קרשים מהספסל, והאריס הוסיף 18.

ההוקס יוצאים לפגרת כריסמס אחרי הפסד נוסף למרות 47 של טרה יאנג (2 פחות משיא הקריירה שלו). כשצפיתי ברגעי ההתפרקות של אטלנטה לא יכולתי שלא לתהות איך קאם רדיש נבחר כל כך גבוה בדראפט. הבחור קולע באחוזים מזעזעים, חוטף על הראש סל בכל פוזשן, וגורם לאיבודים הזויים. אכזבה ענקית בינתיים. אלכס לן הפתיע לטובה עם 24 ושלוש שלשות.

ניו יורק ניקס (22-7) 102 – מילווקי באקס (4-26) 123

הבאקס באו להעביר כרטיס בניו יורק וזה בדיוק מה שהם עשו כשאף שחקן שלהם לא רואה את הפרקט יותר מ-27 דקות. אחרי שתיים וחצי דקות של משחק ההפרש כבר היה דו ספרתי כשלניקס לא היה שום סיכוי לחזור למשחק ביום בו הבאקס קולעים 18 מ-43 מעבר לקשת. הבאקס סיימו את הרבע הראשון עם יותר נקודות משלשות (24) ממה שהיה לניקס סך הכל כשהתוצאה עומדת על 23-37 ומשם שתי הקבוצות בעיקר העבירו זמן עד הסיום.

עבור המארחים ג'וליוס רנדל קלע 20 נקודות עם 8 ריבאונדים. אר ג'יי בארט תרם 17 משלו כשקווין נוקס מוסיף 19 מהספסל.

אצל הבאקס הספיקו ליאניס 26 דקות לרשום טריפל דאבל של 22 נקודות, 11 ריבאנדים ו-10 אסיסטים. קריס מידלטון קלע23 עם 6 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים. קייל קורבר הבליח ל-17 משלו מהספסל עשברוק לופז רושם 14 עם 17 ריבאונדים ולא פחות מ-7 חסימות.

פילדלפיה 76' (10-21) 125 – וושינגטון וויזארדס (20-8) 108

לאנשים יש את היכולת להאניש ולהתחבר לכל דבר. כל חפץ, כמה דומם וסתמי שיהיה. יצא לי בעברי לשמור על רומבת המחמד של חבר. לא משהו מיוחד, רק לתת לה להתרוצץ בבית מדי פעם ולהאכיל אותה בשברי דוריטוס שלוש פעמים ביום. בסוף השמירה, אני מודה, יצאה לי דמעה של געגוע לחתיכת המתכת הקטנה והשחורה. פילדלפיה הלילה מאוד הזכירה לי את הרגע ההוא. וושינגטון הצליחה כל כך להעמיד פנים שהיא משהו דומה לקבוצה שמדי פעם פילדלפיה נתנו להם להתרוצץ על המגרש, לקלוע, לאכול שברי דוריטוס מהריצפה, ובסוף אני מאמין שפילדלפיה יצאה עם דמעה קלה של געגוע.

פילדלפיה הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם בבית, וזיכרון כואב מההפסד לוושינגטון לפני שבועיים, כשהם חייבים לעצור את המפולת. וושינגטון מצידה הגיעה בלי קו קדמי. המצב היה כל כך קשה שהם מצאו ברחוב איזה אירופאי גבוה, אנדז'ייס פסצ'ניקס שמו לפי החולצה, ונתנו לו לשחק 22 דקות. למרות זאת, הרבע הראשון היה צמוד ברובו ונגמר 25-32 לטובת המארחים. אך ברבע השני פילדלפיה כבר החלה לנצל את היתרון שלה כדי לרוץ 0-19 ולעלות ליתרון 30-53. או אז וושינגטון החלו לקבל מתנות בדמות אותם שברי דוריטוס והצליחו לצמצם ל-53-65 עד שריקת המחצית.

הרבע השלישי נפתח כשוושינגטון ממשיכה להתרוצץ לה בכל מקום במגרש, ברדלי ביל קולע 11 נקודות והקבוצה עוברת לשמירה אזורית שמצליחה להקשות על פילדלפיה לשים סל. וושינגטון מצליחה לנצח את הרבע ולהישאר במרחק נגיעה מניצחון 80-88 לפילי. ברבע האחרון פילדלפיה כבר החליטה להפסיק את ההשתוללות. מייק סקוט, מנהל המשרד הכי טוב שהיה לכם, פתח את הרבע עם שלשה, מאטיס ת'יבול התעורר עם שתי שלשות, טריי ברק הוסיף לייאפ, והמשחק נגמר כאילו מעולם לא היה. וושינגטון כבר לא הצליחה לחזור. לא עזר להם כשאוהד אחד של פילדלפיה החליט שהוא ממש רוצה פרוסטי.

זוכרים שאמרתי שבני אדם יכולים להתחבר בקלות לכל דבר? פילדלפיה מבטיחה לאוהדיה שאם שחקן היריבה מחטיא שתי זריקות עונשין בחצי השני של המשחק – כל אחד מהם מקבל משקה פרוסטי מתנה. וכשאייזיאה תומאס החטיא את הזריקה הראשונה שלו, 2:53 לסיום ביתרון 101-119 לפילדלפיה, אחד האוהדים של הקבוצה המקומית כבר ראה את המשקה מגיע אליו. זו הייתה אהבה מחלום ראשון, וזה הדבר היחיד שיכול להסביר את רצף הקללות שיצא מפיו כלפי תומאס כאשר האחרון קלע את הזריקה השנייה ולקח ממנו את המשקה המיוחל. תומאס עלה ליציע להתעמת איתו והורחק מהמגרש. הנה הוא מסביר מה קרה:

עד אותו רגע תומאס הספיק לקלוע 20 נקודות עבור וושינגטון. רק ברדלי ביל תרם יותר, 36 נקודות. אותו פסצ'ניקס יחד עם טרוי בראון ג'וניור היו היחידים הנוסף בוושינגטון שהצליח לעבור את מחסום 10 הנקודות. לעומת זאת בפילדלפיה כל החמישייה קלעה בספרות כפולות (אמביד וריצ'רדסון עם 21, האריס עם 16, הורפורד 13, וסימונס, איש עם מזלג בעולם של מרקים, עם 14 ו-11 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות) בנוסף לטריי ברק שהוסיף 12 מהספסל.
עבור מי שעוקב אחרי דייוויד ברטנס – 9 נקודות, 0-7 מהשלוש. ועבור הספירה האישית שלי – איש סמית' הוכיח שהוא אמן וטבעות שבורות הן האומנות שלו עם אפס נקודות משבע ניסיונות.

דטרויט פיסטונס (19-11) 107 – שיקגו בולס (19-12) 119

אני מניח שבשלב זה אוהדי דטרויט מתוסכלים מהקבוצה שלהם כמו שאני מתוסכל מהחתול שלי. הייתה לנו שיחה ארוכה וטובה לאחרונה על איך לא כדאי שהוא ימשיך להשתין במקלחת. הוא הקשיב והפנים, ומיד הלך והשתין על הספה. אחרי שאיבדו את בלייק גריפין לשפעת, את דרק רוז ללואד מנג'מנט ואחרי הרבע הראשון גם את אנדרה דראמונד למחלה הקשה "לא מוסרים לו יותר בלי שום סיבה נראית לעין", לא היה להם שום סיכוי מול שיקגו הצעירה והמאומנת גרוע.

דראמונד פתח את המשחק חזק עם 12 נקודות ברבע הראשון, ואז הקבוצה שכחה ממנו לגמרי כשהוא הוסיף רק עוד 2 ברבע השני ו-5 בכל החצי השני. עבור הרבע הראשון זה הספיק כדי לעלות ליתרון 25-28, ויחד עם 11 נקודות של מרקיף מוריס, גם הרבע השני המשיך באותה צורה בדיוק, נגמר בשלוש הפרש לדטרויט ויתרון 53-59 לטובתם בסוף החצי.

ריצת 0-10 בפתיחת הרבע השני כבר העלתה את שיקגו ליתרון. הם קלעו 10-13 מהסלים שלהם בפתיחת הרבע והמשחק היה בדרך הבטוחה להתפוצץ. שלוש שלשות של מרקיף מוריס בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי, יחד עם 1-8 של שיקגו מהשדה בתחילת הרבע הצליחו להחזיר את פיסטונס לשיוויון 96 לכל. שיקגו הצליחו לקחת שוב את היתרון, עד שסל של לוק קנארד, שש דקות לבאזר, צמצם את ההפרש ל-2 בלבד. מאותו רגע זאק לווין השתלט על המשחק. 10 נקודות שלו, 18 של הקבוצה, אל מול 8 בלבד של דטרויט בזמן הזה, הובילו את שיקגו לניצחון על הקבוצה השבורה מדטרויט.

זאק סיים עם 33 נקודות. עזרו לו קובי ווייט עם 19 נקודות ביעילות יפה, 16 נקודות של סטורנסקי, 15 של מרקאנן, 12 נקודות של וונדל קרטר ג'וניור ו-4 חטיפות של קריס דאן. בצד השני, אם החישוב שלי מלמעלה נכון אז דראמונד סיים עם 19 נקודות. מרקיף מוריס הוביל עם 23, לוק קנארד הוסיף 16 וטוני סנל קלע שלוש מושלמות מהשלוש ל-11 נקודות.

ממפיס גריזליס (19-11) 119 – סקרמנטו קינגס (17-12) 115

דארון פוקס חוזר להרכב מול ג'ה מוראנט,מארוין באגלי עלה מהספסל מול JJJ. הרבה נקודות דמיון יש בין הצעירים המוכשרים של שתי הקבוצות. במשחק הלילה דווקא הוותיקים של ממפיס, בראשות ג'יי קראודר (17 נקודות ו 10 ריבאונדים) היוו שובר שווין. הגריזליס פתחו חלש ואחרי 7 דקות רשמו רק 7 נקודות. גרייסון אלן וטיוס ג'ונס עלו מהספסל וסייעו להגביר את קצב יצירת הנקודות. האחרון חתם את הרבע עם שלשה שנתנה לממפיס יתרון ראשון במשחק 23-21. ברבע השני הגריזליס הוסיפו 37 בשני וברחו ליתרון 17 בהובלת קראודר וברוקס. הקינגס ניסו לחזור ואף צמצמו ל3 בלבד ברבע השלישי אחרי שלשה של בארנס. הגריזליס שוב ברחו וטיוס ג'ונס חתם את הרבע בסטייל כששלח את באגלי לסיבוב.

נסיון הקאמבק של הקינגס בסוף הרבע הרביעי כבר היה מאוחר מידי והספיק רק לצמצום נזקים והפסד מכובד. קראודר הוביל 7 דובים עם ספרות כפולות. 25 של בארנס ו 22 של פוקס לא הספיקו לקינגס.

סאן אנטוניו ספרס (17-11) 109 – לוס אנג'לס קליפרס (9-22) 134

ניצחון ראשון לקוואי ב ATַ&T מאז שעזב את הקבוצה לפני כשנתיים. למרות הזמן שחלף, החזרה שלו לעיר בה התחיל היא עדיין הסיפור המרכזי סביב המשחק. הקהל בסאן אנטוניו הראה לו שהוא לא שכח כששרק בוז ארוך בזמן הצגת השחקנים. קוואי מצידו נתן להם המון סיבות להצטער על העזיבה כשסיים עם 26 ,7 ו 9 בשלושה רבעים. המחליפים של הקליפרס קולעים הכי הרבה נקודות בליגה (51.5) 6 נקודות יותר מאלו של הפיסטונס במקום השני. הלילה הם הצליחו לעבור את הממוצע המרשים שלהם כשקלעו 59. הארל וווילאמס קלעו 21 ו 20. הספסל של הספסרס לא היה הרחק מאחור עם 58 בראשות בלינלי שהפציע עם 17 נקודות.

האחוזים של הקבוצות מכל הטווחים היו כמעט זהים, הקליפרס ניצחו בקלות בזכות יתרון עצום בריבאונד והימנעות מאיבודים שנתנו להם עוד 17 פוזשינים מול הספרס.

פורטלנד טרייל בלייזרס (16-14) 113 – מינסוטה טימברוולבס (18-10) 106

כרמלו אנתוני ומריו הזוניה הצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה של הבלייזרס. KAT איזן את הכוחות כשנח עם ברך כואבת מהצד השני. בפורטלנד משוועים לחיזוק, ואולי הפיתרון יגיע מדור ההמשך, דיים ג'וניור או קיאן אנטוני – מי יהיה שחקן טוב יותר ?

אנטוני טוליבר פתח במקומו של כרמלו ולא הצליח למלא את נעליו כתראם מאומה בדקות של על המגרש. גיאורגי דנג המחליף של KAT סיפק מספרים יפים. הבלייזרס הובילו ביתרון קטן לאורך כל המשחק. הוולבס שמרו על מרחק מינימלי ואיזנו כמה את התוצאה כמה פעמים במהלך הרבע הרביעי. הפעם האחרונה היתה 6 דקות לסיום כשנפייר, בלייזר לשעבר איזן ל 93 עם שלשה. לילארד ומקולום דאגו למיני בריחה מהירה. 3 דקות לסיום הבלייזרס ביתרון 6, מיני חוטפת וקובינטון רץ לבד לגמרי בדרך לדאנק אבל מסתבך ויגיע לפינה של שאק בשישי. בהתקפה העוקבת שוב קובינטון בדרך לסל הפעם הוא נעצר בחסימה השביעית של וויטסייד שהוסיף 22 ריבאונדים ו 16 נקודות.

הבלייזרס סופרים ניצחון רביעי רצוף , הוולבס הפסד 10. וויגינס קלע 33 לוולבס , לילארד ומקולום הובילו את הבלייזרס עם 29 ו26.

פיניקס סאנס (18-11) 125 – יוסטון רוקטס (9-19) 139

לסאנס אין סיכוי אמיתי במשחק נטול הגנות מול כח האש של הרוקטס בודאי לא כשהם בלי אייטון הפצוע ורוביו החולה כשבוקר לא מאופס.

אחרי רבע ראשון צמוד בו הארדן (18 נקודות) ואוברה (12 נקודות) היו דומיננטים וההגנות לא ממש (35-36 לרוקטס) יוסטוןן ברחו בפתיחת הרבע השני.בהנהגתו של ראסל ווסטברוק הם ברחו ל39-53 פחות מארבע דקות לתוך הרבע. בוקר ניהל את המשחק יפה והחזיר את הסאנס למשחק כשהוא מסדר מצבים טובים לחבריו והקבוצות ירדו למחצית ב65-70 לרוקטס.

בחי השני הסאנס ניסו להישאר במשחק אבל כשאתה לא מצליח לעצור את היריבה זה לא פשוט. הרוקטס הצליחו להגדיל ל-10 הפרש בשלישי וברביעי ההפרש גדל עד ל-20 כשווסטברוק והארדן עושים מה שבא להם על המגרש.

הסאנס רושמים הפסד שביעי רצוף וחייבים למצוא מחדש את ההגנה שהציגו בפתיחת העונה. קלי אוברה סיים עם 26 נקודות ודוויון בוקר רשם 19 בלבד אבל גם חילק 9 אסיסטים (כולם בחצי הראשון). אלי אוקובו פתח במקום רוביו ונתן הופעה לא רעה עם 17 נקודות אבל גם הגנה לא קיימת. הרוקי טיי ג'רום נתן סוף סוף משחק סביר עם 15 נקודות מהספסל.

ברוקטס היה זה צמד הסטארים כשהארדן מסיים עם 47 נקודות "שגרתיות" כולל 9 מ-19 לשלוש בתוספת 7 אסיסטים. ווסטברוק רשם 30 משלו כשהוא מוסר 10 אסיסטים.קלינט קאפלה סיים עם 14 נקודות ו-17 כדורים חוזרים.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

    1. איזה נחת? אתה לא מבין שכל נצחון משאיר את בוילן עוד במערכת? זה כמו אצל פילי כל נצחון מרחיק את בראון מהפיטורים.
      הפך את קובי וויט לקוריוז שזורק שלשות סטייל קורבר. הוא ככ אבל ככ הרבה יותר מזה.
      מאמן כסיל
      ואת מי ניצחתם קבוצת גי ליג תכלס…

      1. לא יעזור. בוילן כל כך עמוק בראש של גרפקס, לוחש להם "Spirit!" שאין סיכוי שהוא עף השנה, ולא משנה כמה נזק הוא עושה לשחקנים.

  1. בדיוק התפרסם שבן סימונס קולע מאותו מרחק ממוצע ששאק קלע ממנו, 4.7 רגל מהסל. קולע כמו שאק, מוסר כמו מג'יק. נשמע לי מוכר… רגע, לא – http://40.70.82.121/wp-content/uploads/2015/03/hxpu6qhsjykfxmtwvh5yzmkvuui-720×405.jpg
    מאז לפני כמה משחקים שברט בראון אמר שהוא רוצה שבן סימונס ימשיך לזרוק יותר מהשלוש, סימונס לקח בדיוק [בודק ברשימות] אפס זריקות מהשלוש.
    .
    ואם כבר תגובות לאנשים, מאז המשחק הראשון מול סן אנטוניו אז אוהד צעק על הארדן שנמאס לראות אותו הולך לעונשין, הארדן לא עבר אפילו פעם אחת עשר זריקות עונשין למשחק. והוא לא הפסיק ממש לקלוע. הילד שלנו מתבגר.
    .
    ואם כבר עבירות מדומות, אייזיאה תומאס. מתישהו ברבע השני הוא עלה לזריקה, נכנס בתוך שחקן קבוצתו שחסם עבורו וקיבל את העבירה. סביבות הדקה הרביעית, שווה לחפש את הרגע הזה.

    1. היה כזה גם לטריי יאנג בתקציר וינס קרטר חסם אותו לשלשה וקיבל 3 זריקות 😂😂😂

      אני אוהב את בן סימונס הסנטר. חסר לו 8 10 סנטים ויכל להחליף את אמביד ומה שטוב בו שבניגוד לאמביד הוא לא מעז לזרוק שלשות וחצי מרחק אלא רק בצבע. הלוואי לאמביד היה את המנטליות שלו להישאר בצבע..

  2. מעולה חברים.
    .
    אני מניח שרדיש נבחר גבוה כי יש לו משחק די אסתטי. הוא מקפיץ יפה ויש לו הטעיות גוף יפות בינתיים זהו בערך – אה סליחה הוא גם גבוה ולטעמי גם בחור ממש יפה (נותן פייט טוב לאוברה). בינתיים הוא זוועה שבזוועה – פשוט לא מוצא את עצמו – לא מבחינת קליעה לא מבחינת הגנה ועם איבוד כדור הכי הזוי שראיתי בזמן האחרון (התקפה מכריעה הורטר מקפיץ והוא נתקע בו מאחור מה שייצר סל ועבירה של ג'ו האריס). מקווה שזה הלם של רוקי כי אם לא הוא חתכת באסט.
    .
    קווין סניידר הורחק לא הספקתי לראות מה קרה לפני.. האם זו הפעם הראשונה שלו?

    1. הוא לא יכול להיות באסט כי הוא נבחר 10. זה לא שהוא נבחר טופ 5 או טופ 3.

      המו"מ שההוקס ניהלו עם המאבס על לוקה היה כ"כ גרוע. ההוקס גם ככה היו לוקחים בבחירה 3 את יאנג ולוקה היה הולך לממפיס. כל מה שההוקס דרשו זה פאקן בחירה אחת מסכנה על הטרייד אפ הזה? שהמאבס היו ככ חמים ורותחים על לוקה שהיו נותנים גם תכלס 8 בחירות דראפט, בטח במבט של היום. מו"מ ומתן כושל חבלז והבונוס היחיד שהם הוציאו ממנו זה מוח כרמלו מעורבב עם מוח וויטרס ויכולות רק של וויטרס. היו צריכים לעקוץ עוד 2 בחירות דראפט לפחות, המאבס היו נותנים כמו גדולים.
      רדיש נבחר גבוהה כי הוא היה הייפ תיכונים. האמת בחירה 10 זה לא כזה גבוה, זה די הימור. הייתי בטוח יותר מנגרים יאכלו את הבלוף שלו ושהוא יבחר יותר גבוה.

    2. דווקא הייתה חטיפה יפה, שם על הוארטר:
      https://twitter.com/DimeUPROXX/status/1208558966277656576
      האמת שלא ברור באמת הקטע עם רדיש. למיטב זכרוני גם שנה שעברה בקולג' הוא לא הרשים מי יודע. הוא עדיין צעיר ולכן אני לא אוהב לשפוט אותו בהחלטיות כזו, אבל מכיוון שאנחנו מדברים על פוטנציאל ועל השיח סביבו, נראה שאפשר להגיד שהמערכת פשוט החליטה שהוא חייב להיות שחקן טוב ושהמציאות תסתדר בהמשך.

    3. פעם שנייה (שידוע לי) שסניידר מורחק.
      פעם ראשונה הייתה ב2018 בניצחון על המג'יק אם אני לא טועה.
      והוא הורחק בעקבות עבירה שחשב שהייתה על אינגלס (הטכנית הראשונה הייתה כשהוא התעצבן על חוסר השריקות על עבירות שעשו על גובר) ובכללי הוא היה מאוד עצבני המשחק על השריקות של השופטים.
      אפילו שלדעתי הוא הרחיק את עצמו בכוונה בשביל להכניס קצת פילפל לשחקנים ביוטה ששיחקו כאילו על הילוך שני כל המשחק (מה שבדיעבד עשה את העבודה).

  3. the frosty incident – הראיון של תומאס עם החולצה של אייברסון, קלאסיקה בת זמננו.
    אפשר להתעכב קצת על הבחירות דראפט של אטלנטה בשנים האחרונות. מעט מאוד הצלחות, ואת רובן הם העבירו הלאה – דבונטה גרהאם לשארלוט, קלי אוברה לוושינגטון, ואחד לוקה לדאלאס. מאז דראפט 2014 ספרתי רק שתי בחירות ראויות: טריי וג'ון קולינס

  4. נמנתי מול כמה משחקים בין 00 ל04:00, אכן ערב די שגרתי. אהבתי לראות את אייזה תומס – ממש כיף לראות את המשחק שלו. ואת הנטס לטעמי תמיד כיף לראות.

  5. תודה על הסיקור!
    לרוע מזלם של אוהדי הקינגס, דווקא המשחק שלהם היה המשחק הלא שגרתי של הלילה, והם הצליחו איכשהו להפסיד לממפיס. אולי ינסו לעלות על דרך המלך בעוד יומיים כשיארחו את הרוקטס.
    חבל, עם הסטגנציה של הספרס, הפציעות של פורטלנד והנאחס הכללי של מינסוטה ופיניקס, הקינגס יכולים בכיף להשתחל לפלייאוף. איכשהו הם מדיי פעם בועטים בדלי עם הפסד לקבוצה לא קשורה סטייל ממפיס או שארלוט.

  6. תודה רבה.
    כמו שכבר נכתב בפריוויו- השעון צלצל חצות והכרכרה של הסאנס הפכה לדלעת. שוב יראו את הפלייאוף בטלוויזיה.

  7. אהבתי כל סקירה של כל משחק, ולזה שכתה על פילדלפיה – וושינגטון, אם אתה לא רוצה שהחתול ישתין במקלחת, למה שלא תסגור את הדלת. לא יפה מה שצופים עושים לאייזיה תומאס הקטן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט