המכשפים בפילדלפיה, הקליפרס באלאמו והזאבים בפורטלנד ביום שבת דחוס

המכשפים בפילדלפיה, הקליפרס באלאמו והזאבים בפורטלנד ביום שבת דחוס

מומלצי ליג פאס:

פילדלפיה 76' (10-20) – וושינגטון וויזארדס (19-8), 2:00

הסיקסרס העונה הם פשוט רכבת הרים אחת גדולה. משחק אחד הם נראים כמו הקונטנדרית המאיימת לאליפות שכולם תיארו לעצמם בפתיחת השנה כמו בניצחון על הסלטיקס ב-TD garden או בתבוסה שהנחילו למיאמי היט ב-27 הפרש, במשחקים אחרים הם נראים כמו אוסף של שחקנים בתפזורת עם חוסר תיאום ורצון מוחלט לשחק יחדיו, כמו במשחק אמש נגד המאבריקס חסרי לוקה דונצ'יץ'.

מומנטום זה שם המשחק אצלם, ונכון להיום, המאזניים לא נוטים לטובתם. החבורה של ברט בראון הפסידה שלושה משחקים ברציפות, שניים מהם ליריבות מזרחיות (תבוסה ב-20 לנטס ברובע הניו יורקי, הפסד ביתי ראשון העונה נגד המיאמי היט).  

בן סימונס נראה פסיבי ברצף המשחקים האחרונים, טוביאס האריס זורק באחוזים בינוניים ומטה מהשדה וג'ואל אמביד לא יכול להחזיק לבדו את המבצר המתפורר, זה גם לא טוב לברכיים שלו.

מנגד לסיקסרס עומדת קובצה אותה פגשו כבר החודש, קבוצה לה הפסידה וקטעה לה רצף של שלושה הפסדים משלה: המכשפים מדי.סי.

במפגש הקודם בין הקבוצות, דווקא הסיקרס היו אלו שפתחו את המשחק והובילו ב-8 הפרש לאחר שנים עשר הדקות הראשונות, אבל הרבע השני היה סיפור שונה לגמרי. הוויזארדס ניצחו את הרבע הזה בתוצאה 40:22 ומאז לא הסתכלו לאחור בדרך לניצחון ביתי ב"קפיטל וואן ארינה".

המשחק הערב יתרחש בעיר אחוות האחים, מקום בו פילי הפסידה פעם אחת בלבד העונה.

הימור: הקבוצה המקומית מפנסילבניה אכן לא משחקת את הכדורסל הכי טוב שלה לאחרונה, אך היא עדיין פייבוריטית ברורה. לכן אלך כנגד כל הסימנים ואבחר את הוויזארדס לקחת את משחק החוץ החמישי בלבד שלהם העונה. יש לי תחושה שכדור השלג ימשיך להתגלגל, בראדלי ביל ושאר הארסנל ההתקפי של האורחים יגררו משחק התקפי עם קצב גבוה, ברטאנס יוציא את הרוח מהמפרשים של המארחים עם כמה שלשות ממגרש החנייה והמשחק יגמר ב-2 נקודות הפרש לוושינגטון כאשר מספר הנקודות המשותף יעבור את סף ה-270.

סן אנטוניו ספרס (16-11) – לוס אנג'לס קליפרס (9-21), 3:30

הדורבנים ינסו לעלות ליתרון בסדרה העונתית בין שתי הקבוצות עם ניצחון ביתי נוסף נגד הקליפרס, כאשר מלומדיו של דוק ריברס יקוו לחזור למקום השני בטבלת המערב.

לאחר פתיחת העונה הזוועתית שחוו, שחקניו של גרג פופוביץ' חיברו כמה ניצחונות חשובים במשחקיהם האחרונים. ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, כששני ההפסדים היו צמודים והפיכים במיוחד (הפסידו לקליבלנד למרות יתרון שני פוזשנים עם פחות מדקה לסיום, נכנעו בדרבי הטקסני ליוסטון ב"טויוטה סנטר" בהפרש 2 בלבד ללא למרקוס אולדריג').

עם כל האירוניה שבדבר, המפתח לניצחון של המקומיים מהאלאמו על האורחת מעיר המלאכים, הוא LA. הסטאר המזדקן של הספרס חזר מפציעתו כמו אדם חדש: הוא קוטף יותר כדורים חוזרים, שומר על הכדור בצורה פנטסטית ומשאיר את כל מה שיש לו על המגרש גם לאחר דקות משחק מרובות לשחקן בגילו. יחד עם למרקוס הגיבור, ייאלץ להתעלות גם הסייד קיק שלו, דמאר דרוזן, שלא עובר תקופה טובה. הוא קלע 38% מהשדה בשלושת המשחקים האחרונים בממוצע ואיבד 11 כדורים על 14 "בישולים". שאר חבריו התעלו על עצמם והקבוצה יצאה עם ידה על העליונה בשניים משלושת המשחקים הללו, אמנם יריבות כמו פיניקס וברוקלין הן לא הלוס אנג'לס קליפרס, הוא יהיה חייב להגיע ולתת משחק ענק מול הספורסטאר שטורונטו שלחו אז בטרייד כדי להחליף אותו.

ובמעבר חד ליריבה, שבמקום לירוק דם כדי להזדחל לשמינייה הסופית, מרימה רגל על רגל במנוחה חשובה לפני העונה שבאמת משנה: הפלייאוף.

הקליפרס אולי שאננים מדי בזמן האחרון, שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים שלהם נגמרו בהפסדים, כולל אחד מביך ביותר לשיקגו בולס שהגיעו בלילה השני של בק טו בק לאחר שקלעו 73 נקודות בלבד על השארלוט הורנטס, אולי תוצאת המשחק המפתיעה ביותר העונה.

אם בכל זאת נסתכל על חצי הכוס המלאה, שני הכוכבים הנוצצים, קוואי לאנרד ופול ג'ורג', סוף סוף מקבלים דקות ביחד ומתחילים באמת למצוא את הגרוב שלהם כטנדם. במשחק האחרון שלהם נגד הרוקטס, שני הכוכבים כמעט הכריחו ניצחון אף ששאר הפותחים היו בעוכריהם (קלעו 59 נקודות משותפת אולם קיבלו 13 נקודות בלבד משאר החמישייה ב-5/14 מהשדה).

הימור: המהדקים מל.א יעלו למאזן חוץ חיובי ובדרך יורידו את יריבתם למאזן ביתי חצוי עם ניצחון ב-13 הפרש, יחד עם תרומה משמעותית יותר מכלל המשתתפים באדום-כחול.

פורטלנד טרייל בלייזרס (16-13) – מיניסוטה טימברוולבס (17-10), 5:00

בארבעה עשר לנובמבר, עת הציוץ הנ"ל, הטימברוולבס נראו כמו קבוצת פלייאוף לגיטימית. קארל אנטוני טאונס שיחק כמו MVP והוביל בגאון את ההתקפה הפרוליפית של הזאבים, יחד עם הרנסנס של אנדרו וויגינס, שנראה כמו שחקן יעיל ותורם בפעם הראשונה בקריירה שלו. יחד עם ראיין סונדרס שהתאקלם סופית על הקווים, האוהדים המסורים ממיניסוטה סוף סוף היו מאושרים.

מאז הציוץ הזה, הטימברוולבס ניצחו שלושה משחקים מתוך שישה עשר משחקים, הפסידו 9 ברציפות (כולל ליל אמש לדנבר נאגטס) ואותם אוהדים שקיבלו ניצוץ של שמחה, ממשיכים להתבוסס בדמעות שמלוות אותם במשך שנים כה ארוכות.

לאותם אוהדים אני אומר: אל תאמרו נואש!

אין ספק כי הקבוצה במשבר, אך כישרון יש בנמצא והם כבר הוכיחו שהם מסוגלים לנצח. בנוסף, למרות כל הצרות שלהם, הכחולים-אפורים עדיין במרחק של שתי משחקים מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף, המקום שכעת מאוייש על ידי יריבתם הלילה, הפורטלנד טרייל בלייזרס.

הבלייזרס מנצלים כעת את הפאודליזם המתרחש בקונפרנס המערבי (חייב לעצור כאן לרגע להצביע על המגמה: מתוך שבעת הקבוצות המערביות שמחוץ לפלייאוף, רק 2 מהם ברצף ניצחונות, שתיהן של ניצחון אחד בלבד. בניגוד אליהן, מתוך שמונת הקבוצות בקונפרנס הנזכר לעיל שנמצאות בפלייאוף נכון לכתיבת שורות אלו, כולל פורטלנד, ישנן שישה קבוצות ברצף ניצחונות, כאשר שתי הקבוצות שלא נמצאות ברצף חיובי, הלייקרס והקליפרס, עם שני הפסדים והפסד אחד ברצף, בהתאמה) כדי להתרחק מהיריבות שרוצות להדיח את החבורה של טרי סטוטס מהמקום בפלייאוף שנמצא כרגע ברשותם.

הימור: למינסוטה יש מאצ'אפ איכותי מול הבלייזרס. סביר להניח שקארל אנטוני טאונס יחזור לפרקט לאחר שפקד את הספסל על אזרחי במשחק הקודם בשל פציעה מנדנדת בברך. "החתול" יעשה צרות רבות לסנטר הנגדי, חסן וייטסייד, שחלש מאוד בהגנה על ביגמנים שיכולים לרווח, במיוחד כאלו עם טווח אדיר כמו של טאונס. בנוסף, אנדרו וויגינס אמנם לא יציב, אך מול ההגנה החלשה עד לא קיימת (אף על פי שניכר כי סיג'יי מקולום עובד גם על החלק הזה במגרש) של שחקני הכנף אצל היריבה יכול לגרור צרות לקבוצה הביתית מאורגון. אהמר על הפתעה נוספת, מיניסוטה בחמש. הזאבים קוטעים את רצף ההפסדים שלהם לפני שהוא מגיע לדו ספרתי ופורטלנד מתרחקת מאוקלוהומה ומתקרבת לקו האדום.

שאר המשחקים:

שארלוט הורנטס (18-13) – יוטה ג'אז (11-17), 00:00

ההורנטס יארחו את המשחק בין שני כוכבי לואיוויל לשעבר, דונובן מיטשל וטרי רוז'ייר, כאשר היוטה ג'אז יגיעו לצפון קרוליינה.

אותו מיטשל נמצא בכושר קליעה לא נורמלי. הוא קלע 29.5 נקודות בממוצע בארבעת המשחקים האחרונים, בכולם הוא צלף מעל מחצית מזריקותיו. במשחק האחרון של הקבוצה מעיר המורמונים, מיטשל התמודד אתגר דומה אך קשה יותר ביחס למה שמצפה לו הלילה כשנאלץ לצאת לדו קרב מול טריי יאנג. העכביש לגמרי יצא עם ידו על העליונה במשחק הזה.

ההורנטס נסמכים בעיקר על דבונטה גראהם כספק הנקודות הראשי, אמנם למרות שלושה ניצחונות של ההורנטס בחמשת משחקיהם האחרונים, דבונטה לא בכושר הקליעה המעולה שהתרגלנו אליו מתחילת העונה. לאחר ההתפוצצות של 40 הנקודות נגד הנטס, הוא ירד 4 פעמים רצוף ממוצע הנקודות שלו, כולל פעם שלישית בלבד העונה שירד מתחת לספרות כפולות (9 נקודות בלבד בהפסד הזעום לקליבלנד).

הימור: דבונטה גראהם יתאושש וישים מעל 20 נקודות על הלוח, אבל זה לא יספיק. ניצחון רביעי ברצף של הג'אז על ההורנטס, הפעם ב-19 הפרש.

ברוקלין נטס (13-15) – אטלנטה הוקס (23-6), 1:00

הנטס יקוו להמשיך ולהתגבר על הפציעות שרודפות אותם העונה עם ניצחון חשוב על ההוקס. במהלך ההפסד לסן אנטוניו ביום חמישי, דיוויד נוואבה, שנתן עונה סולידית מהספסל עד כה העונה, קרע את גיד האכילס ברגלו הימנית וייעדר למשך שאר העונה. נוואבה מצטרף לרשימה ארוכה של פצועים אצל הנטס שכוללת, בין היתר, את הסופרסטארים קווין דוארנט וקיירי אירווינג והכוכב העולה קאריס לאוורט.

אבל הנטס הם לוחמים, קני אטקינסון לא ייתן להם לוותר על שום משחק. במיוחד לא על מוקש נסתר כמו אטלנטה.

ההוקס נמצאים במקום האחרון בקונפרנס המזרחי, עם מספר הניצחונות המועט בליגה (יחד עם גולדן סטיייט), אבל הם כבר הקשו על קבוצות איכותיות מהם.

הימור: טריי יאנג יתעלה על עצמו ויצלוף 40 נקודות, אך יקבל קרב ראוי מספנסר דינווידי וצליל הסיום של הלילה של ההוקס יהיה צורם. ניצחון ב-9 לרשתות מברוקלין.

דטרויט פיסטונס (18-11) – שיקגו בולס (19-11), 2:00

שתי הקבוצות מפללות להשוות את כמות הניצחונות של המג'יק שנמצאים במקום התשיעי המקורב לפלייאוף בסיוע של W הלילה.

שתי הקבוצות הללו כבר התמודדו אחת מול השנייה רק בחודש שעבר, כאשר ערב קליעה נהדר של הבולס (51.9% מחוץ לקשת), יחד עם ערב קליעה זוועתי מצידם של הפיסטונס (33.7% מהשדה, 24.2% מחוץ לקשת) סידר לשוורים ניצחון קליל ב-20 הפרש.

הימור: הפעם המשחק הוא ב"ליטל סיזרס ארנה" שבמישיגן, אז אהמר שהבוכנות יזרקו עצם לאוהדיהם האומללים וימשיכו במסעם לעבר הבינוניות הנצחית. 6 הפרש פיסטונס בבאזר האחרון.

ניו יורק ניקס (22-7) – מילווקי באקס (4-25), 2:30

משחק שמרגיש כמו קרב בין דוד לגוליית, אך עם סיכוי נמוך יותר ניצחון האנדרדוג מאשר באותו קרב תנכ"י. הבאקס יגיעו ל"מדיסון סקוור גארדן" כאשר האוהדים המקומיים יקוו לראות לפחות פייט מהחבורה של מייק מילר.

מאז שהוחלף המאמן בניקס, הם נראים כמו קבוצה לגיטימית. מאזן חצוי לאחר ששת המשחקים הראשונים של מייק מילר בתפקיד מאמן ראשי, כולל שתי ניצחונות חוץ במערב.

הבאקס נראים קצת יותר טוב מרק "קבוצה לגיטימית". הם דורסים כל מה שבדרכם, הכי הרבה ניצחונות ביתיים מכלל הקונפרנס המזרחי ויאניס אנטטקונמפו כנראה עתיד לקחת עוד תואר MVP, שני ברציפות.

הימור: אשאר בתלם כאן, הפרש 26 לבאקס.

ממפיס גריזליס (19-10) – סקרמנטו קינגס (16-12), 3:00

הקינגס עדיין בחיים במאבקי הפלייאוף, הגריזליס יקוו לשים להם מקל בגלגלים עם ניצחון ביתי ב"פדס-אקס פורום".

למלכים מבירת קליפורניה יש לוח זמנים קשוח להמשך הזמן הקרוב, הם ישחקו מול חמישה קבוצות מערביות בחמשת משחקיהם הבאים, כולן חזק במאבקי הפלייאוף, לכן ניצחון בטנסי הלילה יהיה קריטי במיוחד.

הגריזליס, בהנהגת הטירון המרהיב ג'ה מוראנט, ממשיכים לבנות לעתיד ויקוו להמשיך להנחיל ביטחון לצעירים עם ניצחון שיקטע רצף של שני הפסדים.

הימור: סקרמנטו קבוצה איכותית יותר, והם ירצו את זה יותר. ניצחון ב-6 לקינגס.

פיניקס סאנס (17-11) – יוסטון רוקטס (9-19), 4:00

השמשות מחפשות נקמה על הרוקטס לאחר שהיו כה קרובים לגנוב להם משחק ביתי מתחת לאפם בתחילת החודש.

הסאנס נוצחו על ידי הרוקטס 12 פעמים ברציפות, רצף ארוך מדי.

דווין בוקר חזר לשורותיו של מונטי וויליאמס במשחק הקודם, אולם זרק 11 זריקות בלבד, כיוון שעדיים מתאושש מהפציעה בזרועו. הלילה הוא אמור להיות אגרסיבי בהרבה במשחק שצפוי להיות לו קצב סקורינג גבוה במיוחד.

הימור: ראסל ווסטברוק משחק טוב באופן מפתיע לאחרונה, כולל המשחק שעבר בו הוא שם 40 נקודות בניצחון האדיר על הקליפרס. עוד משחק גדול של "ברודי" ייתן את הניצחון לטילים, 11 הפרש יוסטון.

לפוסט הזה יש 154 תגובות

    1. שחר ענה לך אתמול –
      "קיבל דחייה כספורטאי עילוי (מה שנקרא בעבר "חוק בן שהר"). הוא ככל הנראה יבצע "שירות" בקונסוליה ישראלית בעיר בה ישחק ב-NBA."

          1. גם מסכים.
            כפטריוט מורעל ולוחם גם במילואים, האיש הביא לנו מספיק כבוד כשחקן בכל נבחרות ישראל, כולל שני גביעים בעתודה.
            גם הייצוג שלנו ב-nba זו חתיכת גאווה.
            פטור מכל הלב.

  1. נפלא כרגיל רבינוביץ'. תמציתי מצד אחד, מעמיק מצד אחר. מסכים בקשר למינסוטה – ההגנה שלהם נראית מזעזע, אבל הם קבוצה צעירה והחולשה של הקונפרנס עוד יכולה לעשות להם פלייאוף. אסור לפילדלפיה להפסיד היום.

  2. אחלה פריוויו לערב צולע.
    תיקון קל- הסיקסרס כבר עם שני הפסדים ביתיים.
    לסאנס השעון צלצל חצות והכרכרה חזרה להיות דלעת, יוסטון הולכים לנקנק אותם.

      1. הסאנס שיחקו 2 משחקים העונה עם החמישייה המלאה שלהם. אם כולם משחקים היום לא הייתי פוסל אותם.
        הפציעות הרגו אותם ועדיין הם במרחק פסע מהפלייאוף אני מאמין שיתחברו ויעשו את זה בגדול. מאחל להם רק שיהיו בריאים.
        הכרכרה של ביינס חזרה להיות דלעת אבל זה היה ברור היה האסל של פתיחת העונה וכו עם אנרגיות.
        קצת כמו הצוות המסייע של המאבס כרגע. לאורך זמן הדברים האלו יתנגשו בקיר

    1. לא רק שניים, אלא ברצף ולא נראה לי שוושינגטון נטולי ההגנה הם האלה שיגרמו לשלישי רצוף, דווקא הוויזארדס אלה בדיוק מסוג הקבוצות שפילי צריכה כדי לעצור את ההדרדרות ולרמות את עצמה שהכל בסדר, שבראון הוא מאמן וסימונס הוא רכז.

  3. אחלה פריוויו לערב בינוני מינוס.
    .
    לגבי הפסדים של פילי כבר רשמו ורק הערה קטנה לגבי וויגינס. אני לא חושב שאפשר להגדיר את מה שהוא עובר כרנסנס מכיוון שרנסנס היא לידה מחדש, כלומר למיטב הבנתי הביטוי אמור לתאר משהו שחזר לגדולתו או נמצא בדרך לשם. וויגינס מעולם לא היה גדול כך שהוא במקרה הטוב חווה שיפור ביכולותיו והתקרבות מלמטה לציפיות שהיו ממנו כשנבחר.
    .
    הערב המעניין באמת הולך להיות מחר, אבל אם כבר מדברים על רנסנס, הייתי מעוניין להפנות את תשומת הלב לשחקן מאוד מיוחד שאני באופן אישי מאוד אוהב וחפץ ביקרו, דרק רוז. לי נשבר הלב בזמנו כשהוא נפצע כשהיה בשיאו כי הוא מסוג השחקנים המרגשים, ביופי ובאופי, שבשבילם אני צופה בליגה הזו, וברגע שהוא נשכב על הריצפה בזמנו ידעתי וידעו כולם ששום דבר כבר לא יהיה אותו הדבר.
    .
    השנתיים האחרונות, לאחר שלוש שנים מיוסרות שכמעט גרמו לו לוותר על המשחק (ואולי גם על עצמו), הוא חווה רנסנס אמיתי. שנה שעברה במיני, באמת כבר אפשר היה לראות שהוא בא במוד אחר לרגעים מזכיר בניצוצות מעט ממה שהיה וממה שהיה יכול להיות והכי חשוב, סופסוף חוזר להנות מהמשחק, כשהשיא המרגש היה באותו משחק שיא של 50 נקודות כשניצח כמעט לבדו את יוטה. כל מה שבא אחרי זה רק הוסיף להתרגשות ואני באופן אישי הזלתי דמעה יחד איתו.
    .
    השנה בדטרוייט הוא ממשיך באותו כיוון השתפרות. למעשה, למרבה ההפתעה, במספרים יחסיים הוא נותן את כרגע את העונות הטובות בקריירה שלו (בנירמול ל – 36 דקות) כשהוא מגיע מהספסל (פתח רק במשחק אחד העונה), כשהוא מציג תצוגות שיא כמו בהפסדים לפילי ואטלנטה בתחילת העונה ובעיקר בניצחון על יוסטון. מי שלא ראה אני ממליץ לצפות בתקציר.
    אומנם דטרויט כרגע היא קבוצת פח שלא מצליחה להשאר בריאה (רג'י ג'קסון יחזור אי פעם לשחק?) אבל אותו זה לא מעניין, הוא נותן הכל. אין לו את אותו הניתור וזמן השהיה שהיה לו פעם והוא כמובן כבר לא ילד אבל לרגעים ניתן לראות שחלק מהאקספוליסיבות, החתוליות והטעיות הגוף עדיין שם. אפשר לראות במשחקים שהצעד הראשון שלו ושינויי הכיוון משאירים עדיין לא מעט מהשומרים שלו מאחור, אבל הכי חשוב שרק ישאר בריא יהנה ויתן לצופים להנות ממנו כמה שאפשר.
    .
    ולמה אני כותב עליו (מלבד מה שכבר צינייתי), כי מדברים פה הרבה על טריידים לאחרונה ועונת הטריידים כבר התחילה ולא שמעתי את השם שלו מוזכר פעם אחת.
    יש לא מעט קבוצות שהיו יכולת להנות מהיכולות שלו ובעיקר הייתי רוצה לראות אותו במועמדת לאליפות. זו תהיה סגירת מעגל מדהימה ומרגשת אם הוא יסיים את הקריירה שלו עם אליפות.
    החשודה המיידית מבחינתי היא הלייקרס שלי, רק לחשוב שהוא יושב על חוזה בערך כמו של קייסיפי היא מצחיקה (רוז מקבל מליון פחות!!). דמיינו לכם את רוז ולברון, פעם ראש בראש על האמויפי וראשות המזרח לוקחים ביחד אליפות במערב, תחשבו איך היתה נראית הקריירה של לברון אם רוז לא היה נפצע.
    אשמח לשמוע מהמומחים לטריידים פה איך סיפור כזה הוא אפשרי ואם לא לאיזה עוד קבוצות הייתם משדכים אותו, עם עדיפות כמובן למועמדות לתואר.

    1. מעניין, למרות שטרייד עליו מנוגד ל-DNA של המועדון (מאבק all out על המקום השמיני והסוויפ שבעקבותיו).
      .
      לגבי רג'י ג'קסון, שאלה טובה וגם גרמת לי לצחוק.

    2. למיטב הבנתי (כלא מומחה) לפופ יש סעיף וטו על טריידים (למרבה ההפתעה) ולכן אי אפשר להטרידו, וקשה להאמין שימצאו את מי להטריד על רוז ששקול ל 11 מליון לעונה או משהו כזה. הם צריכים שחקנים על מינימום

      1. ידוע לי על הסעיף הזה של קייסיפי (טימטום רציני) אבל כשעשיתי את ההשוואה בין החוזים שלהם לא בהכרח התכוונתי לטרייד ראש בראש, זו רק היתה דוגמא להבדל בתרומה שהם יכולים לקבל באותו הכסף כמעט, למרות שזה יהיה סוג של צדק אם יחזירו אותו לדטרויט ויזדכו על המוצר הפגום.
        אולי יש טריידים אחרים אפשריים עם שחקנים אחרים ואולי לברון ישדל אותו עם הבטחה לשתף אותו בסרט ספייס ג'אם שלוש בתור דמות של שחקן ברמת אולסטאר ומעלה או אי אילו פינוקים חומרים אחרים תמורת הסכמה לויתור על הוטו.
        אבל זה לא חייב להיות רק לייקרס יכול להיות גם קבוצות אחרות. נניח לקליפרס חסר רכז, מילווקי? אולי יוסטון? דנבר?

  4. פילי קבוצה בלי נשמה, תהליך הביאושים הצמיח שני דבילים עם אף בשמיים ומאמן שעוד לא הצליח לעבור את השלב האנאלי.
    נון פקטור במזרח.
    מילווקי, בוסטון אינדי וטורונטו בריאות מעיפות אותם.

        1. אשך אני זוכר שגיא השווה אותו להאקים, החלום מול החולם בהקיץ, אשך תביא לי הצעות לטרייד על סימונס

  5. הקוריוז מקרייז? ברוקלין שלפה את המגבון ושמעון ישן.
    מזל שיש צ'נדלר החולם שעצר את לקבוצה שלו את המומטום אחרת זה עוד היה ממשיך.
    14 אפס רצו ברוקלין עד שצ'נדלר איבד כדור טיפשי ונתן ליאנג לשים בכל מקרה אני מתקשה לראות את אטלנטה יוצאת משם עם ניצחון

  6. דינווידי מקבל מעט מאוד ריספקט מהשופטים מגיע לו אולסטאר עם מה שהוא עושה בברוקלין בלי קיירי בלי לאברט.

  7. אגב מי שאורה את ברוקלין.
    המדים של ברוקלין זה כמו נשיקות הרשי ושל אטלנטה זה כמו המטבעות בוטנים של הרשי….

    1. בדרך ל-50 נקודות. רק מה שבשביל שהקבוצה שלו תהיה תחרותית הוא חייב לשים 70-80 כל משחק. אחרת מי ישים ראדיש? לן??

    1. איי זה פשוט כואב לראות את זה. חירב להם את המשחק היום. בעונה תחרותית הוא לא היה רואה דקה עם איך שהוא משחק עד עכשיו העונה

  8. איך אפשר לעצור את יאניס עם השיפוט הזה? אין לעדים הוא נכנס עם מרפק חדה ומקבל עבירה , גם ככה יש לו יתרון פיזי ברור על כל שחקן בליגה אבל עשו את זה קל מדי בשבילו

  9. אוי ואבוי איזה פתטי ג'ורדן איך אתה מחטיא דאנק כזה ועוד בכזו עוצמה שזה עף עד החצי לאיבוד כדור. נותנים צ'אנס לאטלנטה על כלום ושום דבר ולא שהם באמת ינצלו את זה.

  10. יאנג אם סגל מסייע נורמלי מסיים כל משחק על 14-15 אסיסטים החברה שלידו מחטיאים זריקות חופשיות לגמרי הסגל של אטלנטה לא מתאים ליורלינג בלעדיו אני לא צוחק

  11. ברטנס מיישר סטטיסטיקה 0 מ 6 לשלוש.
    יש תחושה שאם וושינגטון רק ירצו טיפה יותר הם יוכלו להצמד לפילי שנראים כמו במשחק טרום עונה

  12. אני אחזור על מה שכבר כתבתי לפני כמה ימים לברוקלין אין מה לעשות עם קיירי כשיש להם רכז כמו דינווידי והוא הרבה יותר מתאים לשחק ליד דוראנט.
    ברוקלין יעשו טעות רצינית אם יתנו לו ללכת. עדיף להם לשחרר את קיירי לניקס יכולו לקבל עליו הרבה, לא שלניקס יש יותר מדי מה לתת אבל נניח מוריס ועוד כל מני בשביל להשוות שכר.

      1. לא נראה לי הבנאדם פצוע קשה צריך להגיד תודה שיש קבוצה ששמה עליו כסף הוא צריך להיות ממש טיפש בשביל לעשות בעיות כשיש לו קבוצה מצויינת שבנויה בדיוק בשבילו ועוד יכול לעשות טרייד על קיירי ולאברט ולהשתדרג.
        סתם מחשבה קיירי במקום סימונס ולתת לסימונס לשחק 4

            1. אפילו דחפו להם את ג'ורדן שיהיה מרוצה.
              קליקת החברים, קבוצה בתוך קבוצה

            2. ברור אי אפשר להטריד אותו , ובטח שהם לא יסכימו לקבל שחקן כמו סימונס עליו, מה הם צריכים להיתקע עם סימונס ל5 שנים?

            3. NEVER SAY NEVER.
              חוץ מזה סימונס מתאים בדיוק לשחקן כמו דוראנט שפותח את הצבע. בנוסף הוא שומר עילית ודינווידי יהיה הרכז. הוא לא יצטרך להוביל כדור וההגנה לא תוכל להתכווץ כי היא תצטרך לצאת לדורנט או דינווידי או האריס.
              דוראנט בסופו של יום ירצה אליפות לדעתי אפשר יהיה לשכנע אותו וגם לקיירי יהיה מושלם לשחק ליד סנטר כמו אמביד הוא גם יוכל לזייף בהגנה כמו שהוא אוהב

            4. שדו יש לו שני אליפויות לדוראנט מקומו בראי ההיסטוריה מובטח אם היה רוצה עוד אליפות היה עדיף לו להישאר עם הלוחמים, הוא הראה שכסף ואליפויות עכשיו פחות חשוב לו מצדיק עם חברים ולהנות

            5. ברוך תפסיק להמציא שטויות הוא עבר קבוצה בדיוק מפני שלא הרגיש שגולדן זו הקבוצה שלו.
              הוא רצה להרגיש שהוא הכוכב הראשי ובגולדן הוא תמיד היה שני לסטף גם מבחינת האירגון וגם מבחינת הקהל לדעתי גם שני לקליי.
              הוא רוצה להבטיח שכשיקח אליפות זה יהיה אך ורק על שמו. יש לו את לברון על הגב והוא רוצה לעבור אותו בשנים הקרובות.

            6. נכוןמדוראנט לא יסכים

  13. קיירי עם כל האופי שלו הוא אחד מהסקוררים הטובים בליגה, הוא צלף מצויין מ3 ליד טייבול ריצ’רדסון האריס ואמביד זה חמישייה התקפית והגנתית פנטסטית, עם קליעה הגנה ריווח משחק פוסט זה קבוצה לאליפות

    1. תאמין לי זה בדיוק הטרייד שצריך קיירי תמורת סימונס מעולה לשתי הקבוצות. הופך את שתייהן למועמדות לגמר המזרח כשדוראנט בריא כמובן.

      1. אמממ… קשה קשה אבל…. כן….
        סימונס זה מה שדוראנט צריך מס 4 שיעשה הגנת פרימטר עבורו ויתן דאנקים ולייאפים דינווידי לבארט דוראנט סימונס זה אש

        לפילי יהיה רכז בעייתי אבל אחלה סקורר צריך מאמן אחר ואז יש סיכוי לאליפות…
        גבולי אבל לקחתי

  14. אוי ברטנס עם חקוי הארדן הכי גרוע שראית לאחרונה והשופטים העיוורים קנו את זה 🤣🤣🤣🤣 שבראון היה צריך לבזבז צ'אלנג'.
    הבנאדם ממש מישר את הסטטיסטיקה עם 0 מ 7 לשלוש והפסיד את הצ'אלנג' אז הפאול בכל מקרה חסך לו את ה 0 מ8

  15. הנבואה לשוטים אז לא אנבא, אחזה:
    מילווקי (עם יתרון ביתיות) מארחת את יוסטון בגמר הנ.ב.א השנה.
    זו הערכתי.
    אגב – וכמו שהערכתי החל מה13.12 השנה – מילווקי גם תזכה

    1. מסכים, מה קרה להגנה של הסאנס מישהו יודע? בלי ריקי רוביו ובלי ביינס הקבוצה לא מצליחה לבצע עצירה בהגנה

  16. אני מת על הזריקה של ראס בסיבוב עם הקרש,אומנם הוא לא קלע אחת כזאת מאז 2012 אבל אני מאושר כי אני יודע שדאנטוני ומורי תולשים לעצמם את הריסים בכל פעם שהוא זורק אחת כזאת.

  17. יוסטון חייבת דחוף עוד לפחות שני שחקנים בעמדה 3 ו4,יש להם יותר מידי גארדים ופחות מידי שחקני כנף,הם לא יוכלו להתמודד מול קוואי וג'ורג' בפלייאוף,ובטח שלא מול דיוויס ולברון.

    מישהו כמו קוביגטון ועוד מישהו נוסף שיכול לתת דקות בעמדה 4.

    מורי צריך ללכת all in השנה ולא להיות בררני עם הבחירות דראפט שעוד נשארו ליוסטון.

    1. נכון אמרתי אתמול 2 טריידים של d3. קראודר ועוד מישהו
      איגי בבי אאוט או דמארה קרול או קובינגטון אני לא רואה מישהו אחר יותר ריאלי האמת. תמורת כל בחירות הדראפט שנותרו

  18. מי היה מאמין שהארדן הוא הכי טוב בין דוראנט ראס והוא. הוא פי 10 על דוראנט פשוט איו לו תארים לכן מאחוריו בדירוגים. דוראנט לא יכול להוביל קבוצה ככה וכמה שהוא סקורר גדול לא יכול לתת 40 למשחק ולנצח. פורגט אבאוט איט

  19. עידו וגיא יש לי שאלה אליכם ותענו תשובה ישירה ופשוטה של כן או לא.

    האם הייתם מחליפים את בוקר ביאנג או לוקה? או רק באחד מהם ומי? או באף אחד מהם?

  20. מה שמצחיק שבמזרח הבולס….רחוקים משחק אחד מהפלייאוף ו 4 משחקים מהתחזית שלי חחחח
    אם היה להם מאמן נורמלי הם כבר נלחמים על מקום 4 במזרח. זה עוד גורם להם תקווה לתת לבוילן להמשיך 😂😂😂

    פורטלנד חזרה לפלייאוף כצפוי כי סי גי חזר לעצמו לאחרונה ולא הנגר של פתיחת העונה.
    האמת גם המערב בדיחה ממקום 7 ומטה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט