מיאמי בפילדלפיה ובוסטון בדאלאס ביום רביעי / רועי ויינברג

שני משחקי כדורסל נהדרים לפנינו היום כשפילדלפיה תפגוש את מיאמי בחזרה של ג'ימי באטלר למגרש הביתי של קבוצתו לשעבר. דאלאס מגיעה אחרי ניצחון מרשים נגד מילווקי ללא לוקה דונצ'יץ', בחוץ גם הערב, ותפגוש את בוסטון החזקה למשחק מעניין מאוד. יש גם משחקים מעניינים בין דנבר לאורלנדו ודטרויט לטורונטו.

02:00-פילדלפיה 76' (8-20)-מיאמי היט (8-19)

המשחק המרכזי של הערב בין 2 קבוצות כדורסל ממש טובות. מיאמי מגיעה בכושר יחסית בינוני, אחרי הפסד מפתיע לממפיס המשתפרת ורצף ניצחונות בהארכה לפניו. הם סובלים מלא מעט פציעות ולוח משחקים לא קל בתקופה הזאת, אבל הם עדיין אחת הקבוצות הטובות בליגה כשבאם אדביו וג'ימי באטלר נהדרים, גם דאנקן רובינסון והם מחפים על העדרם של גוראן דראגיץ' וג'סטיס ווינסלו שכנראה יהיו בחוץ הערב. בלעדיהם יש למיאמי קבוצה ממושמעת, אבל short-handed.

מנגד יש את פילדלפיה בתקופה לא רעה, למרות התבוסה לברוקלין במשחק בו ג'ואל אמביד לא שיחק. אחרי 7 ניצחונות מ-12 משחקים הם עם 13 ניצחונות מ-16 כשהקבוצה, במיוחד טוביאס האריס וג'ואל אמביד, נהדרים בהתקפה. הם קבוצת בית מסוכנת מאוד עם 14 ניצחונות מ-14 משחקים, היחידה בליגה שעוד לא הפסידה בבית.

האם מיאמי יכולה לנצח אותם? יכול להיות. הם ניצחו את מילווקי במילווקי (היחידים) ואת טורונטו בטורונטו, אבל הובסו בבוסטון ובפילדלפיה, כשהחמישייה של הסיקסרס נפלאה בהגנה ועוצרת את מיאמי על 86 נקודות. חמשתם צפויים לשחק והמצ'-אפ הזה עובד לטובתם. נקודת החוזק המרכזית של מיאמי – הגנה על שלשות – פחות רלוונטית מול קבוצה מספיק חזקה שיכולה לנצח אותם בצבע. סביר שזה יקרה גם הערב. פילדלפיה.

04:30-דאלאס מאבריקס (8-18)-בוסטון סלטיקס (7-17)

משחק מעניין נוסף. ה-misfits של דאלאס הרשימו מאוד כשהגיעו להארכה נגד מיאמי נטולת לוקה דונצ'יץ' וניצחו את מילווקי במילווקי. איך הם ממלאים את החלל הריק? קריסטפס פורזינגיס זורק הרבה יותר ומשמעותי מתחת לסלים ומלבדו יש את ג'יילן ברונסון האנדרייטד, 19 אסיסטים בשני המשחקים האלה, שתורם בניהול ההתקפה. לא ציפו שינצחו את מילווקי והם קבוצה חלשה מאוד בלי דונצ'יץ', אבל מפתיעים לטובה.

היום הם פוגשים בוסטון טובה שהפסידה את שני המשחקים האחרונים וספגה 115 ו-122 נקודות בשני המשחקים האחרונים כשהם שיחקו בלי מרקוס סמארט שסבל מזיהום בעיניים. הוא היחיד בסלטיקס שרושם מגמת שיפור כשהזיהום עבר גם לעין השנייה. גורדון היווארד חזר טוב מהפציעה, בהתקפה, והאחוזים הרעים של ג'ייסון טייטום משפיעים לרעה גם על ההתקפה.

השאלה המרכזית היא איך ההגנה שלהם תראה בלי סמארט ששמר על גבוהי היריבות. נגד אינדיאנה דומאטס סאבוניס סיים עם 15 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ונגד פילדלפיה אמביד סיים עם 38 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. בהתחשב בכך שסמארט, ששמר על הגבוהים, לא משחק, אפשר לראות איך פורזינגיס חוגג כאן. משחק גדול שלו יכול להוביל לניצחון של בוסטון אלמלא תצוגה אדירה של קמבה ולכן אני הולך עם דאלאס.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-12)-ממפיס גריזליס (17-10)

קוראיו הותיקים של הפריוויו הזה, גם בתקופותיו בשישי או בראשון, כנראה שמו לב שאני מדרג את המשחקים לפי רמת העניין שלהם ולא בהכרח לפי השעות. אז למה המשחק הזה במקום השלישי? כי ממפיס טובים עכשיו. הם ניצחו 4 משחקים מ-5 האחרונים, כולל ניצחונות על מיאמי ופניקס. בתקופה הזאת בולטים בממפיס ג'ארן ג'קסון, שמשחק נהדר (קולע 23 נקודות למשחק, כולל 4.2 שלשות בערב), וג'ה מוראנט לצד דילון ברוקס וברנדון קלארק. ההתקפה שלהם עברה את 110 הנקודות בכל אחד מחמשת המשחקים בזמן שההפסד היחיד היה למילווקי.

הם פוגשים היום יריבה שמפתיעה לטובה. היו ציפיות אצל חלק מהאנשים שהת'אנדר יהיו בתמונת הפלייאוף באזור הכריסמס ובחסות הבטן הרכה של מקומות 7-12 במערב הם במקום השביעי. הרעמים ניצחו 4 מ-6 האחרונים כשההפסדים לסקרמנטו בנקודה ולדנבר. כריס פול נראה כמו כריס פול – משיג נקודות על גבוהים אחרי חסימות, מנהל את המשחק ביד רמה ומוביל את ההגנה. צוות מסייע טוב מסביבו, במיוחד דניס שרודר האנדרייטד שיכול לזכות בשחקן השישי של העונה, יכול עוד להוביל אותם לפלייאוף.

מה השאלה הגדולה של הערב? איך הת'אנדר יתמודדו עם JJJ. יש להם שומרים מספיק ארוכים בשביל להקשות על מוראנט עם אלכסנדר ופול, אבל קשה לראות איך סטיבן אדאמס יצא מהצבע בשביל לשמור על ג'קסון בזמן שהגריזליס משחקים עם גבוה נוסף לידו. נרלנס נואל יכול להיות מצ'-אפ מעניין יותר, אבל גם אם טריפל ג'יי יקלע 30 נקודות קשה לראות איך ממפיס מנצחת עם השמירה ההדוקה על ג'ה וברוקס בחסות גארדי הת'אנדר. אוקלהומה.

04:00-דנבר נאגטס (8-17)-אורלנדו מג'יק (15-12)

אחרי תקופה קשה דנבר ניצחו שלושה משחקים ברציפות ומאיימים פעם נוספת על המקום השני במערב. בסטרץ' הקצר הזה ניקולה יוקיץ' נראה כמו השחקן שהיה בשנה שעברה עם 24.8 נקודות, 11.7 ריבאונדים ו-7.7 אסיסטים בערב. באופן מקרי (או שלא) זה קורה כשפול מילסאפ בחוץ וג'רמי גרנט ממלא את החסר בצורה טובה.

אורלנדו, במקום השמיני במזרח, הפסידה 4 משחקים מ-5 האחרונים. ניקולה ווצ'ביץ' חזר מפציעה ממושכת ועדיין חלוד, מלבדו רק אוון פורנייה וג'ונתן אייזק פוגעים כשהאחרון לא זורק מספיק וארון גורדון בעונה הגרועה בקריירה. היו להם יריבות קשות בסדרת המשחקים האחרונה, אבל דנבר אחת מהן.

נקודה חשובה במשחק היא הבק-טו-בק בחוץ, בדנבר. הפרש הגבהים מאוד משמעותי והופך משחקים כאלה לקשים ביותר שיש לקבוצות ה-NBA להציע, אולי רק אחרי הבק-טו-בק בלוס אנג'לס נגד הקליפרס והלייקרס. כשמוסיפים לזה את פער האיכות אנחנו נראה ניצחון של דנבר, במשחק טוב נוסף של יוקיץ'.

02:00-דטרויט פיסטונס (16-11)-טורונטו ראפטורס (8-18)

אנדרה דראמונד סובל מאלרגיה לאבוקדו שיכולה להשבית אותו גם הערב ובלייק גריפין גם יכול להיות בחוץ. גם כשהשניים משחקים דטרויט לא במצב אידיאלי, למרות שבדצמבר ראינו שיפור בקבוצה שנמצאת מרחק משחק וחצי בלבד מהמקום השמיני בפלייאוף. הם מנצחים גם כשגריפין מזעזע העונה כשהקבוצה מסתמכת יותר על אנדרה דראמונד מהשנים הקודמות ודריק רוז כוח אש משמעותי מהספסל.

טורונטו סבלה מרגרסיה עם החזרה של קייל לאורי, אבל ניצחה 3 משחקים מ-4 האחרונים (כולל השניים האחרונים ברצף) כשההתקפה נראית טוב עם לאורי. פרד ואן וליט לא שיחק במשחקים האלה ובספק גם להערב בשל פציעה בברכו. כשלטורונטו יש מנהל משחק אחד ונורמן פאוול לצידו ההתקפה זורמת יותר טוב. השאלה הגדולה היא איך לאורי ו-ואן וליט, שני מובילי כדור (שיכולים לשחק גם בלעדיו), יסתדרו ביחד והאם הם יגיעו לגבהים של תחילת העונה.

בכל מקרה, הערב יש לנו את פסקל סיאקם המעולה ומארק גאסול נגד ת'ון מייקר ומרקיף מוריס, או דראמונד וגריפין שחוזרים מפציעה או לא בריאים לחלוטין. הפער הזה, נוסף על כך שדטרויט קבוצה חלשה וקרובה לפלייאוף בעיקר בזכות חולשת המזרח, מרמז על ניצחון של טורונטו.

02:00-וושינגטון וויזארדס (17-8)-שיקגו בולס (19-10)

הבולס ניצחו את הקליפרס חסרי קוואי ולו-וויל ונעים בין תצוגות יפות להפסדים בהפרשים גדולים. ההתקפה שלהם טובה, אבל ההגנה לא לגמרי שם. בחודש האחרון אנחנו רואים יותר מעורבות של לאורי מרקנן אחרי פתיחת עונה חלשה ושילוב של קריס דאן בחמישייה שתורם להגנה, אבל עדיין לא הופך אותם לקבוצה שיכולה לאיים על הפלייאוף.

היום הם פוגשים קבוצה נוספת שלא תאיים על הפלייאוף, אבל משחקת כדורסל יפה לצפייה. הוויזארדס מנצחים 3 משחקים מ-12 האחרונים, אבל ההתקפה שלהם טובה וזה הופך משחקים לצמודים. הם לא יעשו פלייאוף או יספגו כמות דו ספרתית של נקודות העונה, אבל הכדורסל שלהם זורם והם מכניסים עניין. צריך קבוצות כאלה בליגה. היום, בבית, ובהתחשב בהגנה הלא מרשימה של הבולס, אני חושב שנראה את בראדלי ביל נותן משחק טוב ואת וושינגטון מנצחת.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (15-10)-ניו אורלינס פליקנס (22-6)

הפליקנס הפסידו 13 משחקים ברציפות. בתקופה הזאת גם ההתקפה שלהם חלשה וקולעת באחוזים רעים כשהמעמד של אלווין ג'נטרי מתערער והקבוצה לא מצליחה לגבש היררכיה ברורה ממשחק למשחק. ציון וויליאמסון עדיין לא חוזר והם לא קבוצת כדורסל טובה. אפשר להגיד את זה גם על מינסוטה, שהפסידה את 7 משחקיה האחרונים.

אז מי תנצח היום? אחת מהן. הוולבס קצת יותר טובים ויש לה יתרון משמעותי עם קארל אנטוני טאונס כביג-מן לעומת החולשה של הוולבס בתחום, כשיש לה מצ'-אפ טוב נגד אינגרם והולידיי עם ג'וש אוקוגי ורוברט קובינגטון. מינסוטה.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (16-11)-גולדן סטייט ווריורס (23-5)

האם הבלייזרס יכולים לעשות פלייאוף? לא ברור. הם ניצחו משחק אחד מ-11 נגד קבוצות עם מאזן חיובי לעומת 10 מ-16 נגד קבוצות במאזן שלילי. עם אחוזי הצלחה כאלה, וב-Divison שכולל את דנבר, אוקלהומה ויוטה, קשה לראות אותם מגיעים לפוסט-סיזן. גולדן קבוצה עם מאזן שלילי מאוד ובלי אריק פסקל, כך שקשה לראות אותם מנצחים בחוץ. פורטלנד במשחק בלי יותר מדי עניין.

02:00-קליבלנד קאבלירס (21-6)-שרלוט הורנטס (17-13)

16 הפסדים מ-18 משחקים לקליבלנד, קבוצת הגנה מזעזעת והתקפה גרועה כשאף שחקן לא מוסר מעל 3 אסיסטים במשחק. שרלוט נאבקת על המקום השמיני כשהם ניצחו 4 מ-5 האחרונים ומשחקים כדורסל טוב. שימו לב לקודי זלר שפותח בחמישייה במקום פי ג'יי וושינגטון הפצוע ונראה נהדר כפאוור פורוור לצידו של ביסמק ביומבו. השילוב של שני גבוהים יחסית כבדים בחמישייה מקל על משחק הפיק-נ'-רול של ההורנטס וצפוי לתת להם ניצחון גם מול קליבלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 158 תגובות

            1. רועי, לא כל דבר מצריך תגובה…

  1. הצעה לטרייד בין הפליקנס ליוטה:

    יוטה מקבלים:
    לונזו,פייבורס ואטוואן מור

    פליקנס מקבלים:
    מייק קונלי, רויס אוניל ובחירת סיבוב ראשון 2022

    הטרייד עובר נבדק במאשין.

    יוטה מקבלים את פייבורס חזרה לעבודה (ולפיקנרול המפורסם עם אינגלס , מקבלים בעצם בחזרה 2 שחקנים במחיר של אחד) ומקבלים את לונזו המושמץ להיכנס לתפקיד של רוביו משנה שעברה במקום קונלי שכרגע נראה כהימור כושל (כמובן שמוקדם לקבוע אבל אין ליוטה חלון הזדמנויות לחכות), בנוסף אטואן מור להשלמת משכורות.

    הפליקנס יקוו להחזיר את קונלי לימיו הקודמים וביחד עם חזרתו של זיון ליצור חמיישיה מעניינת של קונלי , רדיק , הולידי , זיון והייז שיכולה אחרי חזרתו של ציון להיאבק על מקום בפלייאוף (באמונה שקונלי יראה טוב)

    1. חחחחחחח קומדיה. על לונזו בול 😂😂😂 אני לוקח את מייק קונלי עם רגל אחת בכסא גלגלים ויד בגבס מאשר את לונזו.
      לוקח גם את תמיר בלאט על לונזו ואני לא צוחק.
      פייבורס סתם אוברייטד תמיד אמרתי כל מה שעשה בחייו זה לחגוג על okc כמו וויגינס.
      אם כבר קח את אינגלס מיוטה הבחור אוברייטד שנים כוכב הופס קלאסי ותן לי את הולידיי.
      אבל יש אולסטאר שאני מוכן לתת על לונזו אפילו 3 אולסטארים גון וול או קווין לאב או כריס פול לבחירתך אבל לכריס פול תצטרף לי 2 בחירות דראפט סיבוב 1 גם יחד עם לונזו

  2. תודה לכולם שם מס 41 ברשימת 50 גדולי העשור.
    פאו גאסול .
    שיחק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור לייקרס ,שיקגו ,ס.א מילווקי (העונה עבר לפורטלנד אך נפצע ).
    3 פעמים אולסטאר
    פעמיים בחמישיית העונה השנייה ועוד אחת בשלישית.
    שותף לטבעת האליפות עם לייקרס 2010.
    (חבר נבחרת ספרד עמה זכה פעמיים ביורובאסקט + מדליית ארד אחת וכן לחמישיית הטורניר ולאם וי פי וכן היה שותף לכסף וארד אולימפים כסף מלונדון 12 וארד מריו 16 ).
    עד אשתקד קלע דו ספרתי בכל עונה .
    היה פקטור גדול בעונת האליפות ולמעשה השני בחשיבותו לאחר קובי .
    אז קלע בעונה הסדירה 18.3 נק עם 11.3 קטיפות זאת ב 65 מש וב 37 דק לערב.
    ב 53.6 אחוזי שדה כולל 79 מהקו להם הוסיף 3.4 אס ו 1.7 חס.

    בפליאוף ההוא קלע 19.6 וקטף 11.1
    הכל ב 23 מש ו 39.7 דק.
    (53.9 שדה 75.9 קו 3.5 אס ו 2.1 חס).

  3. הליגה זרקה את כל מה שיש לה על השולחן הערב, והצליחה לצאת עם משחקים חסרי סקס אפיל (ואולי זה סתם השלב של העונה. חלפה ההתרגשות הראשונית, ונכנסנו לשגרה הארוכה). שאלו יהיה כל הצרות שלנו.
    תודה רבה על פריוויו מעולה

  4. הסלטיקס בטוח מפסידים הלילה כשהם חסרים 2 שחקני הרכב פותח (טייטום וסמארט) ושני שחקני חמישיה שניה (וויליאמס III והצרפתון).
    השאלה היא מה יתנו קמבה בראון והיווארד. זו הזדמנות של הייווארד לזרוק יותר ולקלוע יותר, השאלה אם זה יספיק? לדעתי לא אבל נחיה ונראה.

      1. רציתי לשים את שיר היום אבל קודם אענה לך. לפי מה שהבנתי הוא חולה, סינוסים…
        כנראה שיחמיץ אחד או שנים, זו ההזדמנות של היווארד להראות את ערכו.

        1. ממתי זה? זה לא מופיע בדו"ח הפציעות שהסלטיקס הגישו אתמול.
          גם אם הוא לא משחק מה ההגיון בלשלוח את אדוארדס לגי' ליג.

          1. אני רק מכניס דווח שקיבלתי מהאתר של הסלטיקס. מקבל כל יום ב 17 כמו שעון.
            יש מאמן, אתה מוזמן לשאול אותו מדוע אדוארדס בגי ליג. אני חושב שסטיבנס לא מרוצה מפתיחת העונה של אדוארדס.

            1. זה לא קשור. יש מספר ימים מוגבל שהוא יכול להיות עם הקבוצה. אז כדי למקסם את זה צריך לשלוח אותו מדי פעם לשם. פשוט אם גם טייטום חסר זה לא הגיוני לעשות את זה דווקא במשחק הזה.

            2. אהה רגע, הוא לא טו וויי, אז באמת זה לא ברור לי.

            3. גם בדו"ח האחרון הוא לא הופיע. לדעתי זה אומר שישחק.

  5. ועכשיו לשיר היום
    לפי פיוט נוסח אשכנז.
    למרות שאינני דתי, מתחבר למסורת שהחזיקה את העם הזה 2000 שנה בגלות.
    השיר מזכיר את הילדות, שירים של יום שישי מבית אבא ומשפחה של רבנים (כולל ירושלמי אחד שהתבקש להיות המוהל והשוחט הראשון לקהילת יהודי יפו אי שם בסוף המאה ה 19 ותחילת ה 20) וגם בית אמא עם כהנים מלא הסל.
    והשיר-פיוט:
    והאר עינינו בתורתך. ודבק לבנו במצותיך.
    ויחד לבבנו לאהבה וליראה את שמך.
    והאר עינינו בתורתך. ודבק לבנו במצותיך.
    ויחד לבבנו לאהבה וליראה את שמך.
    שלא נבוש ולא נכלם ולא נכשל לעולם ועד.
    שלא נבוש ולא נכלם ולא נכשל לעולם ועד.

      1. עכשיו אני קצת עסוק אבל בלילה יהיה יותר זמן לחפש.
        בכלל היום אני בנוסטלגיה בגלל פטירתה של גאולה כהן אותה הערצתי בילדות בגלל מסירותה למולדת ולעם.
        אכלתי פעם בנעורי ארוחת בוקר משותפת אתה ועם יובל נאמן ז"ל במסעדה של בית מלון ירושלמי.
        התייחסה אלי מאד יפה. יובל היה קצת יותר אצור.

  6. ברט בראון היה עוזר של פופוביץ'. לא יכול להיות שאין לו אף תרגיל לשחרר את אמביד לפוסט (כמו שהספרס עשו לדאנקן). אמביד פשוט מטייל על הקשת ומעדיף לזרוק משם.

  7. סססססססססססססססאמממק, עכשיו קראתי שגם הייווארד לא ישחק הלילה.
    מה זה? היום לא אחד באפריל!
    או שהמקורות שלי לא נכונים או שאני לא יודע מה!
    תיכף נדע.
    עם מי יפתחו?
    הסלטיקס זורקים גם את המשחק הזה. דייייי
    היה שבוע בלי כדורסל וכולם נפצעו בו, שיפתחו בית חולים על שם הסלטיקס.

  8. אוווווווווווווווומףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    לפי מה שאני קורא, דייב בלאט התמנה ליועץ בניקס.
    האם זו הדרך שלו שוב לליגה הפצועה בעולם?
    האם מכינים אותנו לשלב הראשון בחזרה שלו לאימון?
    רק הזמן יגיד!

  9. ספולס מאמן טוב מאד הצעקות שלו הביאו לכך שהרוויח שתי נקודות שכמעט נגזלו ממנו אחרי שהשופטים צפו שב במהלך.
    טוב שלא קיבל טכנית. סטיבנס רק היה מרים גבות….

  10. מקווה בשביל מיאמי שהם לא יזרקו את היתרון הזה לפח וינצחו.
    מתי מפטרים את בראון , כמה זמן עוד צריכים שם בפילי כדי להבין שהוא פשוט לא מתאים בשביל להוביל קבוצה כזו עם כל כך הרבה כישרון.
    הוא מוציא את המינימום מהקבוצה הזו

  11. פשוט מדהים לראות איך מיאמי עושים הכל כדי להחזיר את פילי למשחק משטויות גם בהגנה וגם בהתקפה.
    רצים כאילו אין מחר רק כדי לאבד במקום להוריד שעון ואז בהגנה פשוט מפרגנים לפילי במבטים פנויים משלוש.

  12. אין הרבה שכל לרוב שחקני האנביאיי. באם אדביו מוציא כדור, לחץ בהגנה רובינסון פנוי על האריס שמזייף אבל הוא ימסור לבאטלר שנשמר חזק ע"י סימונס. לך תבין

        1. 2 הפרש לוויזארדס מסל של ביל 0.5 ש' לסיום.

          טיים אאוט של הבולס והוצאת כדור שלהם מהצד.
          להזכירך 0.5 ש' לסיום.
          האיוול התורן מהוויזארדס עושה עבירה במהלך הוצאת כדור החוץ (השעון לא זז בכלל) ושולח את לאבין (11 מ-11 מהעונשין) לקו ומשם להארכה. טיפשות שלא תיאמן.

            1. חוכמת האנביאיי. אני לא יודע מה מצב ההימורים על משחקים בקרב שחקני האנביאיי אבל יש מהלכים שגורמים לך לחשוב.

  13. כרגע נראה שטייטום רשום למשחק הלילה, הוא עולה עם או אחרי בעיות בסינוסים?
    הייווארד לא ברוסטר בגלל כאבים ברגל וסמי יעלה במקומו. הסלטיקס יזרקו את המשחק הזה בהרכב טלאים וכנראה בלי אדוארדס. ממש לא מובנת לי מכת הפציעות הזו בשלב כל כך מוקדם. נראה שטאקו כן ברוסטר במקום הצרפתון ו-וויליאמס ה III

  14. נראה כאילו הסלטיקס בדרך לתבוסה גדולה הערב. גם השופטים אתם וגם הסלטיקס באו במוד של חודש נובמבר עם פתיחה מזעזעת. כל מטאטא מחטיא. רק סמי שם נקודות עד כה. הפסד ידוע מראש כשטייטום ובראון, להלן ה"כוכבים" זורקים בלוקים, לא איטונג לא קונה.

      1. מה לעשות שאני טרחן?
        אנחנו רואים איך קבוצה עם שבוע אימונים שיכלה להתכונן למשחק הזה זורקת אותו על פתיחה בכלל בלי פוקוס בקליעה.
        איך אומר שימון? נגרות. זה מה שאני רואה פה. איפה הכישרון שעליו כל כך מדברים? צמד הJ….

        1. הנה, שני כוכבי העל, העתיד הוורוד, ירדו והסלטיקס משחקים כדורסל ואפילו מובילים.
          אז מה עשו בבוסטון בשבוע הזה? סטיבנס לא מרגיש את הרחוב?

          1. הכל עבודה של קמבה שאיפס ידית.
            וויש וויש וויש וווווווווווווווווווייייייייייייששששששששששששששש

  15. סטיבנס במינוס -8 לוקח פס"ד ראשון, זה לא יעזור….
    זו הכנה לקויה. שבוע היה לו להתכונן למשחק הזה.

      1. אצלי זה פאסיב אגרסיב
        אבל אני לא ברמה של שי מאיו או שימון
        הם כבר פרופסורים, אז יש למה לשאוף…

  16. 7 פאולים בוסטון, 2 דאלאס.
    בראוו. תנו לשחק כדורסל. לא ייתכן שכל מגע מתחת לסל של דלאס השופטים עם עבירה.

  17. מה נסגר בנאדם, עוד לא התחיל המשחק כבר ויתרת על הקבוצה שלך שמשחקת מול קבוצה שהכוכב הבלתי מעורר שלה פצוע? אתה רציני?

  18. מצחיק שכל מה שאני מנגן שנתיים על פילי פתאום כולם מתחילים לנגן 😂😂
    יש עוד כמה קצרי ראייה שבחרו את סימונס לאולסטאר של מנחם 😂😂😂 לא נורא הם גם חשבו שלונזו יהיה שחקן ענק הם יבינו עם הזמן.. צריכים הארכת זמן יש גם חברה כאלה

    1. עוד בימים היפים של דה באזר, באחד הויכוחים שלי עם NO ONE (טראסט?) על הכישלון המוחלט של הפרוסס וחוסר האפקטיביות שלו, הוא צחק ע"י ואיך שהלייקרס שלי נראים. אני הבטחתי לו שהם יקחו אליפות לפני שפילי והפרוסס יקחו. נראה שההבטחה הולכת להתממש, יש מצב שאפילו השנה.

            1. אתה מספר לי? אני כבר מזמן הייתי מטריד את בראון וסימונס ואז הערך של סימונס היה עצום. גם היום הוא גבוה

  19. ריצת 24-0 של דנבר מסתיימת מפיגור 19 ליתרון. סתם שאלה שמעניינת אותי יש למישהו מושג מה הריצה הגבוהה ביותר? (על האפס כמובן)

  20. אין כמו השגיאות הכפולות של השופטים. מפספסים את הפאול על ברונסון ואז גם מפספסים את זה שהכדור יצא ממנו.

  21. והנה פורזינגיס מראה שהוא מתחיל לקבל ביטחון ונכנס לסל. כבר כמה פעמים שאני רואה אותו עושה את זה.
    דאלאס עם פוטנציאל להפוך למפלצת אם הוא יממש את הפוטנציאל שלו

  22. וכתבתי כבר אתמול, ולא האמנתם לי: דאלאס משחקת יותר טוב ללא לוקה. המשחק זורם הרבה יותר. אבל אם לקרללייל היה שכל הוא היה נותן לסת' קרי לשחק הרבה יותר

    1. מנחם אני דווקא שיניתי את דעתי קצת לגבי קרלייל. ירדתי עליו לא מעט בתחילת העונה אבל אני חייב לציין שדווקא איך שהקבוצה נראית כרגע ללא לוקה היא לזכותו. אני עדיין חושב שהוא יכול להוציא יותר אבל נראה איך הם יראו כשלוקה יחזור אחרי שלא מעט שחקנים הרימו את הרמה בשביל למה את החור שהוא השאיר. זו טביעת אצבע של מאמן

  23. 29 – 0 . זו הריצה הארוכה ביותר במהלך משחק NBA (שואו טיים לייקרס ב-87' מול הקינגס פתחו את המשחק עם 29 – 0. וקליבלנד של לברון גרסה 1.0, לא זוכר את היריבה)

  24. פורזי מתחיל לקבל את ביטחון שלו בחזרה.
    אני מאמין שהוא ילך יותר ויותר לטבעת ככל שנתקדם בעונה.
    וזה שהוא זורק 6-7 שלשות למשחק זה בסדר גמור (הוא קלעי חוץ טוב מאוד) זה רק יפתח לו את הדרך לסל

    1. 3 שנים ואתה לא יודע מה לומר עליו? מה שאמרת ביומו הראשון בליגה שהוא לא רכז אלא מס 4.
      4 קלאסי סטייל דריימונד הגנה האסל דאנקים מתפרצות זהו. אין לו מה להחזיק בכדור. בתפקיד הזה הוא מעולה.

  25. הידדד הפליקנס ניצחו לונזו ניגב עם 10 נק. ואת מי את מיני שהיו כאלה שהזו שהנה תכף טאונס מכניס אותם לפלייאוף ולוקח mvp 😂😂😂 אמרתי לכם יחזרו למצבם וטאונס זה לא פרנצייז הוא טוב כמספר 2 או 3 כמס 1 לא יכול לעשות כלום בטח לא במערב בטח לא עם הפחים סביבו

  26. דרמה מתחוללת בבליזרמאניה דריי עם 7 נק ב2 מ6 מהשדה ועוזרים לו דיאנגלו עם 18 וגלן רובינסון עם 14. נצחון שני בקרוב על פורטלנד? רק 2 לבלייזרס וזה עוד בלי פסקל

  27. אז ההאסל של הנגרים החזיק מעמד 2 וחצי משחקים יפה. משחק הבא פילי זה יהיה כואב. פורזי הולך לשבת ולשבות על קו החצי מול פילי חחח.
    לצער הנגרים הם נקלעו לסדרת משחקים קשה מול רצף שלמקאבס הוקס ניקס גולדן יכלו לעשות 4 0 חלק ולצאת גדולים

  28. איך איך סאן אנטוניו ויתרו על ברטאנס. הוא בדיוק מה שחסר להם. איתו הם חזק בפליאוף, היה פותח להם את הצבע בשביל דרוזן ואלדריג.
    זה אולי המהלך המטופש של הקיץ.

    1. לא בטוח, היה רואה פחות כדורים שם ואל תשכח שווש זו קבוצה מנפחת מספרים הן לשחקניה והן ליריבות ושהלטבי בעונת חוזה. הוא שחקן נחמד שיודע לשים 3 זהו יכול להתאים כמחליף בקבוצה טובה.
      לפי טראסט פילי חמים עליו לקחתי הוא יועיל לנו מאד

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחח
      זה בגלל הסבתא והאבא הפולניים.
      בטענות תבוא לייצרן וגם ליצרנית שלו אבל יהיה קשה כי היא כבר מזמן בקבר….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט